Сызықтық алгоритмдерді программалау 6 сынып презентация

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сызықтық алгоритмдерді программалау 6 сынып презентация

Материал туралы қысқаша түсінік
Сызықтық алгоритмдерді программалау 6 сынып презентация
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Амандасу, жақсы көңіл-күй сыйлау

#1 слайд
Амандасу, жақсы көңіл-күй сыйлау

1 слайд

Амандасу, жақсы көңіл-күй сыйлау

Топқа бөлу Тәттілер арқылы топқа бөліну Топ атаулары 1. алгоритм 2. блок-сызба 3. python

#2 слайд
Топқа бөлу Тәттілер арқылы топқа бөліну Топ атаулары 1. алгоритм 2. блок-сызба 3. python

2 слайд

Топқа бөлу Тәттілер арқылы топқа бөліну Топ атаулары 1. алгоритм 2. блок-сызба 3. python

«Тарсия» әдісі ҚБ – жетелеу, қолдау көрсету, бағыт бағдар беру

#3 слайд
«Тарсия» әдісі ҚБ – жетелеу, қолдау көрсету, бағыт бағдар беру

3 слайд

«Тарсия» әдісі ҚБ – жетелеу, қолдау көрсету, бағыт бағдар беру

“ Ширату” жаттығуы

#4 слайд
“ Ширату” жаттығуы

4 слайд

“ Ширату” жаттығуы

Сабақтың тақырыбы: Сызықтық алгоритмді программалау Топқа біз қалай бөліндік? Бұл суреттегі терминдер қандай мағынаны білдіреді

#5 слайд
Сабақтың тақырыбы: Сызықтық алгоритмді программалау Топқа біз қалай бөліндік? Бұл суреттегі терминдер қандай мағынаны білдіреді?

5 слайд

Сабақтың тақырыбы: Сызықтық алгоритмді программалау Топқа біз қалай бөліндік? Бұл суреттегі терминдер қандай мағынаны білдіреді?

Сабақтың мақсаты: - «Деректер типі» туралы анықтама береді - Деректер типтерін жіктейді - Python тілінің синтаксисін пайдаланы

#6 слайд
Сабақтың мақсаты: - «Деректер типі» туралы анықтама береді - Деректер типтерін жіктейді - Python тілінің синтаксисін пайдаланып берілген программаның кодын жазады және тексереді.О қу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары 6.3.3.1 деректер түрлерін жі к теу

6 слайд

Сабақтың мақсаты: - «Деректер типі» туралы анықтама береді - Деректер типтерін жіктейді - Python тілінің синтаксисін пайдаланып берілген программаның кодын жазады және тексереді.О қу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары 6.3.3.1 деректер түрлерін жі к теу

1- есеп х ,y және z айнымалылары бар өрнек берілген. Айнымалылардың кез келген мәндерінде осы өрнектің мәнін есептейтін про

#7 слайд
1- есеп х ,y және z айнымалылары бар өрнек берілген. Айнымалылардың кез келген мәндерінде осы өрнектің мәнін есептейтін программа құрастырыңдар? 2- есеп КВН жарысында команда әр түрлі төрешілерден бес баға алады. Команданың орташа балын шығаратын бағдарлама жазыңыз. Енгізілетін деректер: Бес бүтін сан. Экранға шығарылатын нәтиже: Команданың орта балы. 3 - есеп

7 слайд

1- есеп х ,y және z айнымалылары бар өрнек берілген. Айнымалылардың кез келген мәндерінде осы өрнектің мәнін есептейтін программа құрастырыңдар? 2- есеп КВН жарысында команда әр түрлі төрешілерден бес баға алады. Команданың орташа балын шығаратын бағдарлама жазыңыз. Енгізілетін деректер: Бес бүтін сан. Экранға шығарылатын нәтиже: Команданың орта балы. 3 - есеп

Дескриптор: - Математика тілінде берілген өрнектерді Python программасында өрнектеп, кодын жазады -1 б; - Берілген айнымалылард

#8 слайд
Дескриптор: - Математика тілінде берілген өрнектерді Python программасында өрнектеп, кодын жазады -1 б; - Берілген айнымалыларды қолданып, программа кодын құрастырады -2 б; - Берілген мәтінді түсініп программа кодын жазады -2 б.    

8 слайд

Дескриптор: - Математика тілінде берілген өрнектерді Python программасында өрнектеп, кодын жазады -1 б; - Берілген айнымалыларды қолданып, программа кодын құрастырады -2 б; - Берілген мәтінді түсініп программа кодын жазады -2 б.    

x=int(input()) y=int(input()) z=int(input()) a=(2*x**2-y*z)/abs(x-9*z)+(6*x-z)/(8*x*z-2*y) print(a) 1- есеп нәтижесі

#9 слайд
x=int(input()) y=int(input()) z=int(input()) a=(2*x**2-y*z)/abs(x-9*z)+(6*x-z)/(8*x*z-2*y) print(a) 1- есеп нәтижесі

9 слайд

x=int(input()) y=int(input()) z=int(input()) a=(2*x**2-y*z)/abs(x-9*z)+(6*x-z)/(8*x*z-2*y) print(a) 1- есеп нәтижесі

2- есеп нәтижесі a,b,c=map(int,input().split()) print(a+b+c)

#10 слайд
2- есеп нәтижесі a,b,c=map(int,input().split()) print(a+b+c)

10 слайд

2- есеп нәтижесі a,b,c=map(int,input().split()) print(a+b+c)

3- есеп a=int(input()) b=int(input()) c=int(input()) d=int(input()) k=int(input()) s=(a+b+c+d+k)/5 print(5)КВН жарысында команд

#11 слайд
3- есеп a=int(input()) b=int(input()) c=int(input()) d=int(input()) k=int(input()) s=(a+b+c+d+k)/5 print(5)КВН жарысында команда әр түрлі төрешілерден бес баға алады. Команданың орташа балын шығаратын бағдарлама жазыңыз. Енгізілетін деректер: Бес бүтін сан. Экранға шығарылатын нәтиже: Команданың орта балы.

11 слайд

3- есеп a=int(input()) b=int(input()) c=int(input()) d=int(input()) k=int(input()) s=(a+b+c+d+k)/5 print(5)КВН жарысында команда әр түрлі төрешілерден бес баға алады. Команданың орташа балын шығаратын бағдарлама жазыңыз. Енгізілетін деректер: Бес бүтін сан. Экранға шығарылатын нәтиже: Команданың орта балы.

1-тапсырма. Топтық жұмыс «Менталдық карта» әдісі. (Уақыт: орындау 5 мин, қорғау 2 мин) Есептің шартыЕсептің шығарылу жолы,

#12 слайд
1-тапсырма. Топтық жұмыс «Менталдық карта» әдісі. (Уақыт: орындау 5 мин, қорғау 2 мин) Есептің шартыЕсептің шығарылу жолы, Python тілінде жазады Программа- ның блок- сызбасын сызады Дескриптор - берілген есептің шартын түсініп, программа кодын құрастырады; - программа кодына сәйкес блок-сызбасын сызады; - есептің шығарылу жолдарын түсіндіреді. (топтар бірін-бірі бағалайды, әр дұрыс жауап 1 баллдан жалпы 3 балл ) Есептің шығарылу жолын түсіндіреді, жазады

12 слайд

1-тапсырма. Топтық жұмыс «Менталдық карта» әдісі. (Уақыт: орындау 5 мин, қорғау 2 мин) Есептің шартыЕсептің шығарылу жолы, Python тілінде жазады Программа- ның блок- сызбасын сызады Дескриптор - берілген есептің шартын түсініп, программа кодын құрастырады; - программа кодына сәйкес блок-сызбасын сызады; - есептің шығарылу жолдарын түсіндіреді. (топтар бірін-бірі бағалайды, әр дұрыс жауап 1 баллдан жалпы 3 балл ) Есептің шығарылу жолын түсіндіреді, жазады

LearningApps программасында «Бәйге» ойыны

#13 слайд
LearningApps программасында «Бәйге» ойыны

13 слайд

LearningApps программасында «Бәйге» ойыны

Тапсырманы орындауда қиналдым Тапсырманы жартылай түсіндім Достарым көмектесті Тапсырманы түсіндім Барлық тапсырма орынд

#14 слайд
Тапсырманы орындауда қиналдым Тапсырманы жартылай түсіндім Достарым көмектесті Тапсырманы түсіндім Барлық тапсырма орындауда көшбасшы болдым

14 слайд

Тапсырманы орындауда қиналдым Тапсырманы жартылай түсіндім Достарым көмектесті Тапсырманы түсіндім Барлық тапсырма орындауда көшбасшы болдым

Үй тапсырмасы : 3,3 тақырып Деректер типтері, оқу, сұрақтарға жауап

#15 слайд
Үй тапсырмасы : 3,3 тақырып Деректер типтері, оқу, сұрақтарға жауап

15 слайд

Үй тапсырмасы : 3,3 тақырып Деректер типтері, оқу, сұрақтарға жауап

Файл форматы:
pptx
16.03.2024
479
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі