1 слайд
Табиғат физикасы.
Электр энергиясын қайдан алады?
2 слайд
Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаттары :
3 слайд
-
Сынып ұранын айту:
Білекті бірді жығады,
Білімді мыңды жығады.
Оқушыларды 3 топқа бөліп алу:
1 – топ «Ойшылдар» тобы
2 – топ «Тапқырлар» тобы
3 – топ «Білімділер» тобы
4 слайд
Үй тапсырмасын сұрау:
Балалар, алдыңғы сабақта біз қандай тақырып өттік?
«Дұрыс, бұрыс» әдісі
Дескриптор:
Алдыңғы тақырыптарды есіне түсіреді – 1 балл
Сұрақтарға дұрыс жауап береді – 1 балл
Жалпы – 2 балл
5 слайд
Жаңа тақырыпқа кіріспе:
Үйде қандай электрмен жұмыс істейтін
құрылғылар бар?
- Олардың жұмыс жасауы үшін не қажет?
- Олар жұмыс істеуі үшін қандай әрекет
жасайсың?
- Бұл розеткаларға ток қайдан келеді?
- Үйге ток қайдан келеді?
- Адамдар электр энергиясын қалай алады?
- Батареядағы ток қайдан келеді?
6 слайд
Көп құралдардың жұмыс істеуі үшін электр энергиясы
керек. Ол электр энергиясы көздерінен алынады.
Суреттерге назар аударамыз:
7 слайд
-
Күн сәулесі арқылы электр
қуатын жинау
8 слайд
2) су электрстансысы ірі өзендерге салынады.
3) Ол су ағыны қуатын электр энергиясына айналдырады;
9 слайд
Жел электр станциясы – оларды жел соғып
тұрған ашық алаңдарға орнатады;
10 слайд
ЭКСПО – 150 жылдан бері тарихы бар дүниежүзілік көрме.
Ол жерде көптеген елдердің техникалық жетістіктері
көрсетіледі.
2017 жылы Астана қаласында «Болашақтың энергиясы»
атты көрме өтті. Көрмеде экологиялық қауіпсіз электр
энергиясы туралы айтылды.
11 слайд
Сарамандық жұмыс
1 – тапсырма Топтық жұмыс
Әр топқа кішкене шам немесе сымға жалғанған
жарықдиодтар (светодиод), лимон, түйреуіш немесе мырыш
бұрама шеге тарату. Алғашқы екі топқа онымен қоса,
картоп, тұздалған қияр мен алма алады.
Тапсырма: көгөністер мен жемістерді энергия көзі ретінде
пайдалану, нәтижесінде шам жану қажет.
Алғашқы екі топқа
1) Қыстырғышты сымдардың біреуіне қыстыру. Жуан
инемен лимонның қабығына тіліктер немесе тесіктер жасау.
2) Сым мен қыстырғышты бір-бірінен алысырақ етіп
лимонға кіргізу.
3) Оны лимонның мәйегіне жететіндей етіп тығу керек.
4) Тәжірибенің нәтижесін талқылау.
5) Басқа көгөністерді пайдалана отырып, тәжірибені
қайталау.
12 слайд
Дескриптор:
Тәжірбиені ұстаз көмегімен дұрыс жасайды – 1 балл
Тәжірбиенің нәтижесін топта талқылайды – 1 балл
Тәжірбие нәтижесін дәптерге жазады – 1 балл
Басқа көкөністерді пайдалана отырып тәжірбиені
қайталайды – 1 балл
Жалпы – 4 балл
13 слайд
2 – тапсырма Жеке жұмыс
Ескірген батереяларды не істеуге болады?
Дескриптор:
Ескірген батереяларды не істеуге болады сұрағына
жауап береді – 1 балл
Креативті шешім айтады – 1 балл
14 слайд
СЕРГІТУ СӘТІ
15 слайд
3 – тапсырма Топтық жұмыс
«Жарық әдісі»
Дескриптор:
Электр энергиясы туралы сұрақтарға дұрыс жауап
береді – 2 балл
16 слайд
«Ноутбук» әдісі арқылы кері байланыс
беріледі
Үйге: Қазақстанда салынған электр
станциялары туралы ақпарат жинап
келу
17 слайд
18 слайд
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз