Материалдар / табиғат пен ойлан тап
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

табиғат пен ойлан тап

Материал туралы қысқаша түсінік
тыңық мұхит
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Ақпан 2018
532
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

Есептей отырып, белгісіз құс атауын табыңдар •- 379 + 948 = •- 0,81 + 0,66 = •- 7,6 + 19,2 = •- 2,6 – (- 1,4) = •3,2 – 6,28 = •

2 слайд
Есептей отырып, белгісіз құс атауын табыңдар •- 379 + 948 = •- 0,81 + 0,66 = •- 7,6 + 19,2 = •- 2,6 – (- 1,4) = •3,2 – 6,28 = •- 1408,7 + 408 = •-817 + 817 = •- 13,25 – 11,05 = •- 0,15 •- 1000,7 •- 24,3 •-1,2 •569 •0 •- 3,08 •11,6 Л Н О М ф Г И А

2 слайд

Есептей отырып, белгісіз құс атауын табыңдар •- 379 + 948 = •- 0,81 + 0,66 = •- 7,6 + 19,2 = •- 2,6 – (- 1,4) = •3,2 – 6,28 = •- 1408,7 + 408 = •-817 + 817 = •- 13,25 – 11,05 = •- 0,15 •- 1000,7 •- 24,3 •-1,2 •569 •0 •- 3,08 •11,6 Л Н О М ф Г И А

3 слайд

3 слайд

•Тынық мұхитының аралында үлкен тасбақалар өмір сүреді. Олардың үлкендігі соншалық, тіпті балалар олардың қауырсындарына оты

4 слайд
•Тынық мұхитының аралында үлкен тасбақалар өмір сүреді. Олардың үлкендігі соншалық, тіпті балалар олардың қауырсындарына отырып сырғанай алады. Бұл тасбақалардың аты келесі мысалдарда жасырынған.

4 слайд

•Тынық мұхитының аралында үлкен тасбақалар өмір сүреді. Олардың үлкендігі соншалық, тіпті балалар олардың қауырсындарына отырып сырғанай алады. Бұл тасбақалардың аты келесі мысалдарда жасырынған.

Есептерді шеше отырып, тасбақаның атын анықтаңдар •- 42 + 18 = •- 3, 91 + 3,91 = •15,3 + (- 2,3)= •12 – (-2) = •31 – 12 = •- 4

5 слайд
Есептерді шеше отырып, тасбақаның атын анықтаңдар •- 42 + 18 = •- 3, 91 + 3,91 = •15,3 + (- 2,3)= •12 – (-2) = •31 – 12 = •- 48 – 23 = •- 6,1 + 6,1 + 0 = •15 – 20 = •- 25 – (- 5) = •- 102,08 – 0 = •0 •- 5 •19 •- 24 •- 102,08 •14 •- 71 •13 •- 20 Е Л О Д С М Х Р И Е

5 слайд

Есептерді шеше отырып, тасбақаның атын анықтаңдар •- 42 + 18 = •- 3, 91 + 3,91 = •15,3 + (- 2,3)= •12 – (-2) = •31 – 12 = •- 48 – 23 = •- 6,1 + 6,1 + 0 = •15 – 20 = •- 25 – (- 5) = •- 102,08 – 0 = •0 •- 5 •19 •- 24 •- 102,08 •14 •- 71 •13 •- 20 Е Л О Д С М Х Р И Е

6 слайд

6 слайд

7 слайд

7 слайд

Логикалық сұрақтар: •Егер тырна бір аяғымен тұрса 3 кг болады, ал егер екі аяғымен тұрса,оның салмағы қанша? •Үстел беті төрт

8 слайд
Логикалық сұрақтар: •Егер тырна бір аяғымен тұрса 3 кг болады, ал егер екі аяғымен тұрса,оның салмағы қанша? •Үстел беті төртбұрышты, оның бір бұрышын арамен кесіп алсақ неше бұрыш қалады? •Төрт қойдың неше аяғы бар? •Наурыз тойы кезі. Ат жарысы өтуде. Үш пар ат 60км шауып өтсе, әр ат неше км-ден шабады? Нәрселерді санағанда, Керек ол бізге ауадай. Айтыңдаршы бұл қандай сан Жан-жағыңа қарамай. (Натурал сан) (Рационал сандар) Бүтін сан, бөлшек сандар, Барлығы да бар онда. Бұл қандай сан айтыңдаршы Оң, теріс сан бәрі осында Жұмбақта р: (3кг) (5 бұрыш) (16 аяқ) (60 км)

8 слайд

Логикалық сұрақтар: •Егер тырна бір аяғымен тұрса 3 кг болады, ал егер екі аяғымен тұрса,оның салмағы қанша? •Үстел беті төртбұрышты, оның бір бұрышын арамен кесіп алсақ неше бұрыш қалады? •Төрт қойдың неше аяғы бар? •Наурыз тойы кезі. Ат жарысы өтуде. Үш пар ат 60км шауып өтсе, әр ат неше км-ден шабады? Нәрселерді санағанда, Керек ол бізге ауадай. Айтыңдаршы бұл қандай сан Жан-жағыңа қарамай. (Натурал сан) (Рационал сандар) Бүтін сан, бөлшек сандар, Барлығы да бар онда. Бұл қандай сан айтыңдаршы Оң, теріс сан бәрі осында Жұмбақта р: (3кг) (5 бұрыш) (16 аяқ) (60 км)

Т Е С Т

9 слайд
Т Е С Т

9 слайд

Т Е С Т

-29 + 50 = А) 79 Б) 21 В) -21 -4,3 + 7,5 = А) 11,8 Б) -3,2 В) 3,2 -1,8 – (-9,5) = А) 7,7 Б) 10,3

10 слайд
-29 + 50 = А) 79 Б) 21 В) -21 -4,3 + 7,5 = А) 11,8 Б) -3,2 В) 3,2 -1,8 – (-9,5) = А) 7,7 Б) 10,3 В) -8,7

10 слайд

-29 + 50 = А) 79 Б) 21 В) -21 -4,3 + 7,5 = А) 11,8 Б) -3,2 В) 3,2 -1,8 – (-9,5) = А) 7,7 Б) 10,3 В) -8,7

Теңдеуді шешіңдер. 3,8 + х = - 2,7 А) -6,5 Б) -1,1 В) 0

11 слайд
Теңдеуді шешіңдер. 3,8 + х = - 2,7 А) -6,5 Б) -1,1 В) 0

11 слайд

Теңдеуді шешіңдер. 3,8 + х = - 2,7 А) -6,5 Б) -1,1 В) 0

Есептеңдер: •- 11,9 + (-6,7 +11,9) А) 6,7 Б) 5,6 В) -6,7 •- 9,1 – (7,6 – 9,1) А) 7,6 Б) -6,7

12 слайд
Есептеңдер: •- 11,9 + (-6,7 +11,9) А) 6,7 Б) 5,6 В) -6,7 •- 9,1 – (7,6 – 9,1) А) 7,6 Б) -6,7 В) -7,6

12 слайд

Есептеңдер: •- 11,9 + (-6,7 +11,9) А) 6,7 Б) 5,6 В) -6,7 •- 9,1 – (7,6 – 9,1) А) 7,6 Б) -6,7 В) -7,6

1. 2. 3. 4. 5. 6. А ВБ А ВБ А ВБ А ВБ А ВБ А ВБ

13 слайд
1. 2. 3. 4. 5. 6. А ВБ А ВБ А ВБ А ВБ А ВБ А ВБ

13 слайд

1. 2. 3. 4. 5. 6. А ВБ А ВБ А ВБ А ВБ А ВБ А ВБ

Қорытындылау a-b=a+(-b). 1. Бір саннан екінші санды азайту үшін, азайғышқа азайтқышқа қарама -қарсы санды қосу керек: 2. Коорд

14 слайд
Қорытындылау a-b=a+(-b). 1. Бір саннан екінші санды азайту үшін, азайғышқа азайтқышқа қарама -қарсы санды қосу керек: 2. Координаталық түзудегі кесіндінің ұзындығын табу үшін оның оң жақ шеткі нүктесінің координатасынан сол жақ шеткі нүктесінің координатасын азайту керек: -3 0 2 С Д 2 – (-3)=2+3=5

14 слайд

Қорытындылау a-b=a+(-b). 1. Бір саннан екінші санды азайту үшін, азайғышқа азайтқышқа қарама -қарсы санды қосу керек: 2. Координаталық түзудегі кесіндінің ұзындығын табу үшін оның оң жақ шеткі нүктесінің координатасынан сол жақ шеткі нүктесінің координатасын азайту керек: -3 0 2 С Д 2 – (-3)=2+3=5

VІ. Үй тапсырмасы: 1.“Рационал сандарды азайту” тақырыбын оқу 2. V. Оқушылар білімін бағалау Жұмыс

15 слайд
VІ. Үй тапсырмасы: 1.“Рационал сандарды азайту” тақырыбын оқу 2. V. Оқушылар білімін бағалау Жұмыс дәптерінен № 491, 496 (1) есептер

15 слайд

VІ. Үй тапсырмасы: 1.“Рационал сандарды азайту” тақырыбын оқу 2. V. Оқушылар білімін бағалау Жұмыс дәптерінен № 491, 496 (1) есептер

16 слайд

16 слайд