Материалдар / Табиғатқа саяхат. Ә дыбысы мен әрпі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Табиғатқа саяхат. Ә дыбысы мен әрпі

Материал туралы қысқаша түсінік
Әріптестерге. жас мұғалімдерге жоспар жазуда көмегі бар. Қысқа мерзімді жоспар құруда пайдасы тиіп қалады.Әдіс тәсілдермен танысады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Қаңтар 2019
302
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
ПӘН Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі Сабақтың тақырыбы Оқу мақсаттары Сабақ мақсаттары Бағалау критерийлері Сауат ашу Саяхат Таб

1 слайд
ПӘН Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі Сабақтың тақырыбы Оқу мақсаттары Сабақ мақсаттары Бағалау критерийлері Сауат ашу Саяхат Табиғатқа саяхат. Әдыбысы мен әрпі . 3 – сабақ 1.1.4.1. Мәтіннің мазмұнын тақырыбы немесе иллюстрациясы бойынша болжау. Барлық оқушылар: • Мәтінді оқиды,мәтінді не туралы айтылғанын анықтайды. • Буыннан сөз,сөзден сөйлем,сөйлемнен мәтін құрай алады. • Өтілген дыбыстар мен әріптерді оқу және жазу машықтары бар.. Көптеген оқушылар: • Ой ұшқырлығын мазмұны бойынша болжайды. • Жұмбақтың шешуін оқулықта берілген суреттерден іздеп, ттабады. • Мәтін бойынша қойылған сұрақтарға жауап береді. Кейбір оқушылар: • Сурет бойынша мәтін құрастырады. • Қарама – қарсы мағыналы, сөздердің мағыналарын ажыратады. • Автордың ойын болжап айтады. • Қарама – қарсы мағыналы. сөздердің мағыналарын ажыратады. • Сөздерді каллиграфиялық талаптарға сай жазады..СыныбыМұғалімнің аты- жөні 1- сынып № 136 Т. Жүргенов атындағы мектеп –лицейМахамбетжанова Әсемкүл Мырзабайқызы 1.2.2.1. Мәтінде автордың не туралы айтқысы келгенін түсіну. 1.2.4.1. Мұғалімнің көмегімен қарама –ақарсы мағыналы,мәндес,көп мағыналы сөздердің мағыналарын ажырату , 1.3.8.1. Жазу жолын, жоларалық кеңістікті,жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап,әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу;

 Топтармен тіл табысуға қабілетті жеке тұлғаны қалыптастыру.  Оқушылардың бір – бірімен еркін тілдік қатынаста бола отырып

2 слайд
 Топтармен тіл табысуға қабілетті жеке тұлғаны қалыптастыру.  Оқушылардың бір – бірімен еркін тілдік қатынаста бола отырып ұжымдастықпен жұмыс жасай білу қабілетін дағдыландыру. АКТ https :// www . youtube . com Электронды оқулық  Дыбыс, буын, сөз, сөйлем туралы алғашқы ұғымдары мен түсініктері бар;  Сөздерді буынға бөлу дағдылары қалыптасқан;  Өтілген дыбыстар мен әріптерді оқу және жазу машықтары бар.Тілдік мақсаттар Құндылықтар ды дарыту Пәнаралық байланыс АКТ қолдану дағдылары Бастапқы білімАққала Жыл мезгілдерін ата? Қазір жылдың қай мезгілі? Қысқы ойын түрлерін ата Қардан аққала жасап көрдік пе ?

Сабақтағы жоспарланған іс- әрекетСабақ барысы Сабақтың басы 7мин. 1.Ұйымдастыру кезеңі.( 1 мин) 2.Психо

3 слайд
Сабақтағы жоспарланған іс- әрекетСабақ барысы Сабақтың басы 7мин. 1.Ұйымдастыру кезеңі.( 1 мин) 2.Психологиялық ахуал. (1мин) Топқа бөлу.( 2мин)Балаларға сыныптағы партаның бетіне жайылып қойылған суреттерді алдыра отырып 3 топқа бөлемін. «Шана» «Коньки» «Шаңғы» Сөздік: аққала (3мин) Талқылауға арналған сұрақтар:  - Дыбыс нешеге бөлінеді?  - Қандай дауысты дыбыстарды білеміз? (а,о, у,ұ, ы, і, ү, и, ө, ә)  - Дауыссыз дыбыстарды ата? (н,л,р,т,у,ш,с,д,м,ғ,к,й,ғ,г,ң,з,ж)  - Төл дыбыстарды ата? (ө,ұ,ү,і,қ,ғ,ң) Сабақтың ортасы 35минВидеоролик :Әли мен Айя. Аққала туралы ән 5мин Ұжыммен жұмыс 5 мин Электронды оқулықтан не көрдік? Ой толғау Балалар,тақтаға назар аударайық: 1.Ұжымдық жұмыс Кері байланыс:  Видеороликте кімдерді көрдік?  Балалардың аттары кім?  Аққала қандай геометриялық пішіндерден құралған екен?    Аққаланың түсі қандай екен?  Ал, аққаланы неден жасаймыз?  Жылдың қай мезгілінде жасаймыз?  Аққала сендерге ұнады ма? Бағалау: «Жарайсың!» -деп мадақтау арқылы бағалаймын. • Бүгінгі сабақтың тақырыбы мен мақсаты : • Табиғатқа саяхат..Мәтіндегі негізгі ойды анықтау. 2.Оқулықпен жұмыс: Тапсырма №1 Мәтінді тізбек бойынша оқыту, жеке оқыту. Тапсырма №2 Аққаланы сипатта Сипаттау сөздерін орынды қолданып айтып бер. Кері байланыс: Балалар аққаланы неден жасайды? Ақ қардан жасайды. Аққала неше бөліктен тұрады? Үш бөліктен тұрады. Пішіні қандай? Пішіні дөңгелек. Ал түсі қандай? Түсі ақ. Аққала қардан домаланып жасалады. Негізгі үш бөлігін бірінің үстіне бірін қояды.Денесін ақ қардан, , мұрнын сәбізден, қалпағын шелектен, көзін көмірден жасайды. Бағалау: мадақтау «Жарайсың»Сабақтың ортасы 35мин

Шана тобына : Тапсырма : Суреттердің орнына тиісті сөздерді қойып, сөйлемдерді көшіріп жазыңыз. Менің мен ау

4 слайд
Шана тобына : Тапсырма : Суреттердің орнына тиісті сөздерді қойып, сөйлемдерді көшіріп жазыңыз. Менің мен ауылда тұрады. Атамның үлкен бар. маған атқа мінуді үйретті . Коньки тобына: Тапсырма : «Аққала » сөзінен көп сөз ойла Шаңғы тобына: Тапсырма : Суреттердің орнына тиісті сөздерді қойып, сөйлемдерді көшіріп жазыңыз. жауды. аққала соқты. Денесі ақ Мұрыны Қалпағы Көзі . Қыс түсті. .. Кері байланыс: Кімнің ата, әжесі бар? Ата,әжесі туралы кім әңгімелеп айтады? Бағалау :Топпен жұмыс 5 мин.

Тапсырма № 1 . Әр жұп суретке мұқият қараңыз.Сөздерді оқыңыз және оған қарама –қарсы мағыналы сөздер тауып айтыңыз . Шана

5 слайд
Тапсырма № 1 . Әр жұп суретке мұқият қараңыз.Сөздерді оқыңыз және оған қарама –қарсы мағыналы сөздер тауып айтыңыз . Шана тобына : Коньки тобына: сол жақ - ... .. үлкен - ...... ауыр - ... жылдам - ... Шаңғы тобына : ыстық - ... ашық - ... Тапсырма №2 Жұмбақты оқып,шешуін тап. Таңмен көзін ашады, Әлемге нұрын шашады.(күн) Мына суреттердің қайсысы осы жұмбақтың шешуі болады? Сергіту сәті 5 минЖұптық жұмыс 5мин. Кері байланыс: «Үлкен» сөзіне қарсы мағыналы сөз не екен? «Ауыр» сөзіне қарсы мағыналы сөз не екен? Бағалау: смайлк арқылы

Берілген сөзді жалғастырып жаз. Әнші –әншілер дәптер - дәптерлер Әпке – әпке... әріп - әріп

6 слайд
Берілген сөзді жалғастырып жаз. Әнші –әншілер дәптер - дәптерлер Әпке – әпке... әріп - әріп...... Сөздерді оқыңыз және суретпен сәйкестендіріңіз. Дескриптор : сөздердің мағынасын анықтайды; мәндес сөздерді табады және суретпен сәйкестендіреді. Дәптермен жұмыс 5мин Жеке жұмыс 5 мин

Қабілеті жоғары оқушыларға тапсырма: Суретке мұқият қараңыз. Сурет бойынша мәтін құрастыр. Оқиға немен аяқталады деп о

7 слайд
Қабілеті жоғары оқушыларға тапсырма: Суретке мұқият қараңыз. Сурет бойынша мәтін құрастыр. Оқиға немен аяқталады деп ойлайсыз? Қоян сәбізге жете ала ма? Қабілеті төмен оқушыларға тапсырма:Рефлексия 3мин «Ә»дыбысы қандай дыбыс? «Ә» дыбысы сөздің қай жерінде кездеседі? Буындардан сөз құрату. ( Ә – теш.дәрі –гер, ән –ші) Бүгінгі сабақта не туралы әңгімеледік? Саралау Бағалау Денсаулық және қауіпсіздік ережесін сақтау Оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Білім кемесі арқылы оқушылар өз білім деңгейлерін бағалайды. Түрлі түсті қарындаш пен қаламды ауызға салмауға,желімді ауызға салуға болмайтындығын қауіпсіздік ережелерін үнемі ескертіп отыру Сабақ бойынша рефлексия Тапсырма №1. «Шашылған буындар» ойыны. Шарты: Буындарға басқа буындар жалғау арқылы жаңа сөз жасау. ША ТА НА ШУ ҚА ЛА АҚ Сабақтың құрылымы мен әдіс-тәсілдерінің тиімділігіне баса назараудара отырып, «Екі жұлдыз бір тілек», «Мадақтау сэндвичі», «Білім кемесі»,бағалау тәсілдерін қолдану арқылы оқушылардың бойында білімге деген құштарлық,құрдастарының жұмысын сыни тұрғыда бағалау дағдылары көрінді. Дереккөздерге қатысты қарапайым сұрақтарды құрастырып оған жауап берді. Жоспарланған саралау жақсы іске асты, себебі тапсырмалар сәйкес келді.Уақытты тиімді пайдаландым. Сабақ жақсы өтті.

. + быз + мақ Тапсырма №3. Суретке мұқият қараңыз. Сурет бойынша мәтін құ

8 слайд
. + быз + мақ Тапсырма №3. Суретке мұқият қараңыз. Сурет бойынша мәтін құрастырыңыз. Ақылды қоян Оқиға немен аяқталады деп ойлайсыз? Қоян сәбізге жете ала ма ?Саралауға арналған тапсырмалар Қабілеті жоғары оқушылар үшін Балалар менің жұмбағыма жауап бересіңдер ме? Тапсырма № 1 Жұмбақтар. 1.   Шелек қалпақ басында, 2 . Зулап түсіп төменге, Сәбіз екен танауы. Шықпас менсіз төбеге. Қыста қардан туатын, (шана) Тауып көрші сен оны (Аққала) Тапсырма № 2. Ребус шешу

Қабілеті төмен оқушылар үшін Тапсырма №1. «Шашылған буындар» ойыны. Шарты: Буындарға басқа буындар жалғау арқылы жаңа сөз

9 слайд
Қабілеті төмен оқушылар үшін Тапсырма №1. «Шашылған буындар» ойыны. Шарты: Буындарға басқа буындар жалғау арқылы жаңа сөз жасау. ША ТА НА ШУ ҚА ЛА АҚ Тапсырма №2. Суретте бейнеленген заттардың әрқайсысын ата.Бұлардағы ортақ нәрсе не? Тапсырма №3. Суретте бейнеленген заттардың әрқайсысын ата. Бұлардағы ортақ нәрсе не? Саралауға арналған тапсырмалар: