Материалдар / Табиғатты қорғаймыз.Табыс септік.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Табиғатты қорғаймыз.Табыс септік.

Материал туралы қысқаша түсінік
Септік туралы мағлұмат беріп отырмын.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Наурыз 2024
81
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
1500 тг 1125 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Психологиялық ахуал Қатар-қатар тізіліп, Оқушыға лайық. Қолымызды жіберіп, Түп-түзу боп тұрайық. Жақсы болып сабақта, Әдеп сақта

1 слайд
Психологиялық ахуал Қатар-қатар тізіліп, Оқушыға лайық. Қолымызды жіберіп, Түп-түзу боп тұрайық. Жақсы болып сабақта, Әдеп сақтау сәніміз. Отыруға нақпа-нақ, Дайындалдық бәріміз. I - қатар – жай отыр, II- қатар – тез отыр, III – қатар – сен де отыр, Сабақ бастар кез боп тұр!

2 слайд
Өткен сабаққа шолу: «Құпия әріп» әдісі -Сөз таптары дегеніміз не? -Зат есім дегеніміз не? -Етістік дегеніміз не? -Сын есім дегеніміз не? -Сан есім дегеніміз не? -Зат есімнің сұрағы? -Зат есімнің септелуі дегеніміз не? -Қазақ тілінде неше септік бар? -Атау септігі дегеніміз не? -Ілік септігі дегеніміз не? -Барыс септік дегеніміз не?

Үстін бас Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: Табыс септік

3 слайд
Үстін бас Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: Табыс септік

Сабағымыздың мақсаты: Зат есімді септейміз. – Аудио бейнежазба мазмұнына өзіндік баға беретін боламыз.

4 слайд
Сабағымыздың мақсаты: Зат есімді септейміз. – Аудио бейнежазба мазмұнына өзіндік баға беретін боламыз.

Бейне к өрсетілім

5 слайд
Бейне к өрсетілім

ЕРЕЖЕГЕ НАЗАР АУДАР!

6 слайд
ЕРЕЖЕГЕ НАЗАР АУДАР!

Термометр

7 слайд
Термометр

Ұжыммен жұмыс. Тыңдалым https://www.youtube.com/watch?v=t CEPAF0pbBY -Күй сендерге қалай әсер етті? -Күй не туралы деп ойлайсы

8 слайд
Ұжыммен жұмыс. Тыңдалым https://www.youtube.com/watch?v=t CEPAF0pbBY -Күй сендерге қалай әсер етті? -Күй не туралы деп ойлайсыңдар? -Күй қалай аталады екен? -Бұл күйді бұрын соңды естігендерің бар ма? -Қай кинофилімде осы күй ойналады? -Оқитын мәтін не туралы болады деп ойлайсыңдар?

Оқулықпен жұмыс. 51-жаттығуды оқиық. «Қалықтап оқу» әдісімен мәтінді оқиық.

9 слайд
Оқулықпен жұмыс. 51-жаттығуды оқиық. «Қалықтап оқу» әдісімен мәтінді оқиық.

« Су ли фа» ҚБ: 3 баллТыңдалға н мәтіндегі кейіпкерд ің іс әрекетіне баға бер. Мәтіндегі зат есімді тауып

10 слайд
« Су ли фа» ҚБ: 3 баллТыңдалға н мәтіндегі кейіпкерд ің іс әрекетіне баға бер. Мәтіндегі зат есімді тауып атау,ілік,бары с септіктерінің жалғауын жалған септе. Дескриптор: -Тыңдалған мәтін кейіпкеріне баға береді. Ойларын жүйелі жеткізеді. -Мәтіндегі аққу сөзін үш септікте септейді. -QR код арқылы қандай құстарды қорғау керек екенін оқиды.

Дәптермен жұмыс Көркем жазу Тақтамен жұмыс. Дескриптор: Сөйлемді көшіріп жазады. Табыс септігінің жалғауын біледі.

11 слайд
Дәптермен жұмыс Көркем жазу Тақтамен жұмыс. Дескриптор: Сөйлемді көшіріп жазады. Табыс септігінің жалғауын біледі. ҚБ: 2 балл52-жаттығу. Сөйлемдерді көшіріп жаз. Табыс септігінде тұрған сөзді тауып астын сыз. . 1. Халық аққу ды “киелі құс” деп есептейді. 2. Аққу ды қармақтан босаттым. 3. Аққулар өзен жағасын әнге бөледі.

Сергіту сәті . “ Қар атысу”

12 слайд
Сергіту сәті . “ Қар атысу”

53-жаттығу . Сөздерді топтастыру ұшқышты атамабағбанды су даласын от найзағайдыңжелді әжеге жанартауэколог Күннің Дескрип

13 слайд
53-жаттығу . Сөздерді топтастыру ұшқышты атамабағбанды су даласын от найзағайдыңжелді әжеге жанартауэколог Күннің Дескриптор: Сөздерді топтастыра алады. ҚБ: 1 балл

Жұптық жұмыс. 1.«Жұптас,ойлан,бөліс» 2.«Көбелектерді өз гүліне қондыр» 3. «Пазл құрастыру» ҚБ 3 баллДескриптор: 1.Мақалды то

14 слайд
Жұптық жұмыс. 1.«Жұптас,ойлан,бөліс» 2.«Көбелектерді өз гүліне қондыр» 3. «Пазл құрастыру» ҚБ 3 баллДескриптор: 1.Мақалды толықтырып , табыс септігінің жалғауын табады. 2. Көбелектердегі сөздерді өз гүліне қондырады. 3.Септіктерді ажырата отырып,пазл құрастыра біледі.

Дәптермен жұмыс. 55-жатттығу Айдындағы аққуды ақылды мерген атпайды. Шеге тағаны сақтайды, Таға тұлпарды сақтайды. Дескриптор:

15 слайд
Дәптермен жұмыс. 55-жатттығу Айдындағы аққуды ақылды мерген атпайды. Шеге тағаны сақтайды, Таға тұлпарды сақтайды. Дескриптор: Мақалдарды оқып,табыс септігінде тұрған сөздерді жазады. ҚБ: 1балл

Кері байланыс “ Ауа райы” әдісі Мен үшін түсінікті Мен үшін аздап түсініксіздеу Мен үшін түсініксіздеу

16 слайд
Кері байланыс “ Ауа райы” әдісі Мен үшін түсінікті Мен үшін аздап түсініксіздеу Мен үшін түсініксіздеу

РЕФЛЕКСИЯ

17 слайд
РЕФЛЕКСИЯ