Табиғатты қорғаймыз.Табыс септік.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Психологиялық ахуал
Қатар-қатар тізіліп,
Оқушыға лайық.
Қолымызды жіберіп,
Түп-түзу боп тұрайық.
Жақсы болып сабақта,
Әдеп сақтау сәніміз.
Отыруға нақпа-нақ,
Дайындалдық бәріміз.
I - қатар – жай отыр,
II- қатар – тез отыр,
III – қатар – сен де отыр,
Сабақ бастар кез боп тұр!
1 слайд
Психологиялық ахуал Қатар-қатар тізіліп, Оқушыға лайық. Қолымызды жіберіп, Түп-түзу боп тұрайық. Жақсы болып сабақта, Әдеп сақтау сәніміз. Отыруға нақпа-нақ, Дайындалдық бәріміз. I - қатар – жай отыр, II- қатар – тез отыр, III – қатар – сен де отыр, Сабақ бастар кез боп тұр!
2 слайд
Өткен сабаққа шолу:
«Құпия әріп» әдісі
-Сөз таптары дегеніміз не?
-Зат есім дегеніміз не?
-Етістік дегеніміз не?
-Сын есім дегеніміз не?
-Сан есім дегеніміз не?
-Зат есімнің сұрағы?
-Зат есімнің септелуі дегеніміз не?
-Қазақ тілінде неше септік бар?
-Атау септігі дегеніміз не?
-Ілік септігі дегеніміз не?
-Барыс септік дегеніміз не?
2 слайд
Өткен сабаққа шолу: «Құпия әріп» әдісі -Сөз таптары дегеніміз не? -Зат есім дегеніміз не? -Етістік дегеніміз не? -Сын есім дегеніміз не? -Сан есім дегеніміз не? -Зат есімнің сұрағы? -Зат есімнің септелуі дегеніміз не? -Қазақ тілінде неше септік бар? -Атау септігі дегеніміз не? -Ілік септігі дегеніміз не? -Барыс септік дегеніміз не?
3 слайд
Үстін
бас Бүгінгі
сабағымыздың
тақырыбы:
Табыс
септік
3 слайд
Үстін бас Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: Табыс септік
4 слайд
Сабағымыздың мақсаты:
Зат есімді септейміз.
– Аудио бейнежазба мазмұнына өзіндік
баға беретін боламыз.
4 слайд
Сабағымыздың мақсаты: Зат есімді септейміз. – Аудио бейнежазба мазмұнына өзіндік баға беретін боламыз.
5 слайд
Бейне к өрсетілім
5 слайд
Бейне к өрсетілім
6 слайд
ЕРЕЖЕГЕ НАЗАР АУДАР!
6 слайд
ЕРЕЖЕГЕ НАЗАР АУДАР!
7 слайд
Термометр
7 слайд
Термометр
8 слайд
Ұжыммен жұмыс.
Тыңдалым
https://www.youtube.com/watch?v=t
CEPAF0pbBY
-Күй сендерге қалай әсер етті?
-Күй не туралы деп ойлайсыңдар?
-Күй қалай аталады екен?
-Бұл күйді бұрын соңды естігендерің бар ма?
-Қай кинофилімде осы күй ойналады?
-Оқитын мәтін не туралы болады деп ойлайсыңдар?
8 слайд
Ұжыммен жұмыс. Тыңдалым https://www.youtube.com/watch?v=t CEPAF0pbBY -Күй сендерге қалай әсер етті? -Күй не туралы деп ойлайсыңдар? -Күй қалай аталады екен? -Бұл күйді бұрын соңды естігендерің бар ма? -Қай кинофилімде осы күй ойналады? -Оқитын мәтін не туралы болады деп ойлайсыңдар?
9 слайд
Оқулықпен жұмыс. 51-жаттығуды оқиық.
«Қалықтап оқу» әдісімен мәтінді оқиық.
9 слайд
Оқулықпен жұмыс. 51-жаттығуды оқиық. «Қалықтап оқу» әдісімен мәтінді оқиық.
10 слайд
« Су ли фа»
ҚБ: 3 баллТыңдалға
н
мәтіндегі
кейіпкерд
ің іс
әрекетіне
баға бер. Мәтіндегі зат
есімді тауып
атау,ілік,бары
с септіктерінің
жалғауын
жалған септе.
Дескриптор:
-Тыңдалған мәтін кейіпкеріне баға береді. Ойларын жүйелі
жеткізеді.
-Мәтіндегі аққу сөзін үш септікте септейді.
-QR код арқылы қандай құстарды қорғау керек екенін
оқиды.
10 слайд
« Су ли фа» ҚБ: 3 баллТыңдалға н мәтіндегі кейіпкерд ің іс әрекетіне баға бер. Мәтіндегі зат есімді тауып атау,ілік,бары с септіктерінің жалғауын жалған септе. Дескриптор: -Тыңдалған мәтін кейіпкеріне баға береді. Ойларын жүйелі жеткізеді. -Мәтіндегі аққу сөзін үш септікте септейді. -QR код арқылы қандай құстарды қорғау керек екенін оқиды.
11 слайд
Дәптермен жұмыс
Көркем жазу
Тақтамен жұмыс.
Дескриптор: Сөйлемді көшіріп жазады.
Табыс септігінің жалғауын біледі.
ҚБ: 2 балл52-жаттығу.
Сөйлемдерді көшіріп жаз. Табыс септігінде тұрған сөзді тауып
астын сыз.
.
1. Халық аққу ды “киелі құс” деп есептейді.
2. Аққу ды қармақтан босаттым.
3. Аққулар өзен жағасын әнге бөледі.
11 слайд
Дәптермен жұмыс Көркем жазу Тақтамен жұмыс. Дескриптор: Сөйлемді көшіріп жазады. Табыс септігінің жалғауын біледі. ҚБ: 2 балл52-жаттығу. Сөйлемдерді көшіріп жаз. Табыс септігінде тұрған сөзді тауып астын сыз. . 1. Халық аққу ды “киелі құс” деп есептейді. 2. Аққу ды қармақтан босаттым. 3. Аққулар өзен жағасын әнге бөледі.
12 слайд
Сергіту сәті .
“ Қар атысу”
12 слайд
Сергіту сәті . “ Қар атысу”
13 слайд
53-жаттығу . Сөздерді топтастыру
ұшқышты
атамабағбанды
су даласын
от
найзағайдыңжелді
әжеге
жанартауэколог
Күннің
Дескриптор: Сөздерді топтастыра алады.
ҚБ: 1 балл
13 слайд
53-жаттығу . Сөздерді топтастыру ұшқышты атамабағбанды су даласын от найзағайдыңжелді әжеге жанартауэколог Күннің Дескриптор: Сөздерді топтастыра алады. ҚБ: 1 балл
14 слайд
Жұптық жұмыс.
1.«Жұптас,ойлан,бөліс»
2.«Көбелектерді өз гүліне қондыр»
3. «Пазл құрастыру»
ҚБ 3 баллДескриптор: 1.Мақалды толықтырып , табыс септігінің жалғауын табады.
2. Көбелектердегі сөздерді өз гүліне қондырады.
3.Септіктерді ажырата отырып,пазл құрастыра біледі.
14 слайд
Жұптық жұмыс. 1.«Жұптас,ойлан,бөліс» 2.«Көбелектерді өз гүліне қондыр» 3. «Пазл құрастыру» ҚБ 3 баллДескриптор: 1.Мақалды толықтырып , табыс септігінің жалғауын табады. 2. Көбелектердегі сөздерді өз гүліне қондырады. 3.Септіктерді ажырата отырып,пазл құрастыра біледі.
15 слайд
Дәптермен жұмыс. 55-жатттығу
Айдындағы аққуды ақылды мерген атпайды.
Шеге тағаны сақтайды,
Таға тұлпарды сақтайды.
Дескриптор: Мақалдарды оқып,табыс септігінде тұрған сөздерді жазады.
ҚБ: 1балл
15 слайд
Дәптермен жұмыс. 55-жатттығу Айдындағы аққуды ақылды мерген атпайды. Шеге тағаны сақтайды, Таға тұлпарды сақтайды. Дескриптор: Мақалдарды оқып,табыс септігінде тұрған сөздерді жазады. ҚБ: 1балл
16 слайд
Кері байланыс
“ Ауа райы” әдісі
Мен үшін түсінікті Мен үшін аздап
түсініксіздеу Мен үшін
түсініксіздеу
16 слайд
Кері байланыс “ Ауа райы” әдісі Мен үшін түсінікті Мен үшін аздап түсініксіздеу Мен үшін түсініксіздеу
17 слайд
РЕФЛЕКСИЯ
17 слайд
РЕФЛЕКСИЯ