Табиғатты зерттейтін ғылымдардың зерттеу нысандары 6 сынып жаратылыстану

Тақырып бойынша 12 материал табылды

Табиғатты зерттейтін ғылымдардың зерттеу нысандары 6 сынып жаратылыстану

Материал туралы қысқаша түсінік
Табиғатты зерттейтін ғылымдардың зерттеу нысандары тақырыбына презаентация
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
ТАБИҒАТТАҒЫ ЗЕРТТЕЙТІН ҒЫЛЫМДАРДЫҢ ЗЕРТТЕУ НЫСАНДАРЫ

#1 слайд
ТАБИҒАТТАҒЫ ЗЕРТТЕЙТІН ҒЫЛЫМДАРДЫҢ ЗЕРТТЕУ НЫСАНДАРЫ

1 слайд

ТАБИҒАТТАҒЫ ЗЕРТТЕЙТІН ҒЫЛЫМДАРДЫҢ ЗЕРТТЕУ НЫСАНДАРЫ

•«Жаратылыстану» сөзі екі ұғымнан тұрады: •«Жаратылыс- табиғат және оны тану». Жаратылыстану ғылымының бірнеше саласы бар.

#2 слайд
•«Жаратылыстану» сөзі екі ұғымнан тұрады: •«Жаратылыс- табиғат және оны тану». Жаратылыстану ғылымының бірнеше саласы бар.

2 слайд

•«Жаратылыстану» сөзі екі ұғымнан тұрады: •«Жаратылыс- табиғат және оны тану». Жаратылыстану ғылымының бірнеше саласы бар.

1. Физика – табиғаттағы құбылыстар мен заңдылықтарды зерттейді: доптың қозғалысы 2. Химия – заттардың құрамы, құрылысы, қасиетт

#3 слайд
1. Физика – табиғаттағы құбылыстар мен заңдылықтарды зерттейді: доптың қозғалысы 2. Химия – заттардың құрамы, құрылысы, қасиеттері және олардың бір-біріне айналуын зерттейді: судың буға айналуы 3. Биология – тірі ағзаларды зерттейтін ғылым: өсімдіктер, жануарлар, адам, микроағзалар, олардың құрылысы, тіршілігі, дамуы. 4. География – Жердің табиғи ортасын, климатын, жер бедерін, суын, топырағын, табиғи ресурстарын, халық пен шаруашылықтың орналасуын зерттейді. 5. Геология – Жердің қойнауын, минералдар мен пайдалы қазбаларды, литосфераны зерттейді. 6. Астрономия – ғарышты, планеталарды, жұлдыздарды, галактикаларды зерттейді. 7. Экология – тірі ағзалар мен олардың қоршаған орта арасындағы байланыстарды зерттейді. Зерттеу нысандары

3 слайд

1. Физика – табиғаттағы құбылыстар мен заңдылықтарды зерттейді: доптың қозғалысы 2. Химия – заттардың құрамы, құрылысы, қасиеттері және олардың бір-біріне айналуын зерттейді: судың буға айналуы 3. Биология – тірі ағзаларды зерттейтін ғылым: өсімдіктер, жануарлар, адам, микроағзалар, олардың құрылысы, тіршілігі, дамуы. 4. География – Жердің табиғи ортасын, климатын, жер бедерін, суын, топырағын, табиғи ресурстарын, халық пен шаруашылықтың орналасуын зерттейді. 5. Геология – Жердің қойнауын, минералдар мен пайдалы қазбаларды, литосфераны зерттейді. 6. Астрономия – ғарышты, планеталарды, жұлдыздарды, галактикаларды зерттейді. 7. Экология – тірі ағзалар мен олардың қоршаған орта арасындағы байланыстарды зерттейді. Зерттеу нысандары

ТАБИҒАТТЫ ЗЕРТТЕУДЕ ҚОЛДАНЫЛАТЫН НЕГІЗГІ ҒЫЛЫМИ ӘДІСТЕР МЫНАЛАР: 1. Бақылау әдісі. Табиғи құбылыстарды тікелей көру, есту, ө

#4 слайд
ТАБИҒАТТЫ ЗЕРТТЕУДЕ ҚОЛДАНЫЛАТЫН НЕГІЗГІ ҒЫЛЫМИ ӘДІСТЕР МЫНАЛАР: 1. Бақылау әдісі. Табиғи құбылыстарды тікелей көру, есту, өлшеу арқылы зерттеу. Мысалы: күннің қозғалысын бақылау, өсімдіктің өсуін күнделікті қадағалау. 2. Эксперимент (тәжірибе). Арнайы жағдай жасап, құбылыстарды қайталау және олардың нәтижесін зерттеу.. Мысалы: физикада денелердің түсуін зерттеу, биологияда тұқымның өнуін тексеру. 3. Салыстыру. Зерттелетін нысандардың ұқсастығы мен айырмашылығын табу. Мысалы: жануарлардың қаңқа құрылымын салыстыру. 4. Модельдеу. Құбылыстарды немесе нысандарды үлгі (модель) арқылы зерттеу. Мысалы: Жердің глобусы, атомның моделі, компьютерлік симуляциялар.

4 слайд

ТАБИҒАТТЫ ЗЕРТТЕУДЕ ҚОЛДАНЫЛАТЫН НЕГІЗГІ ҒЫЛЫМИ ӘДІСТЕР МЫНАЛАР: 1. Бақылау әдісі. Табиғи құбылыстарды тікелей көру, есту, өлшеу арқылы зерттеу. Мысалы: күннің қозғалысын бақылау, өсімдіктің өсуін күнделікті қадағалау. 2. Эксперимент (тәжірибе). Арнайы жағдай жасап, құбылыстарды қайталау және олардың нәтижесін зерттеу.. Мысалы: физикада денелердің түсуін зерттеу, биологияда тұқымның өнуін тексеру. 3. Салыстыру. Зерттелетін нысандардың ұқсастығы мен айырмашылығын табу. Мысалы: жануарлардың қаңқа құрылымын салыстыру. 4. Модельдеу. Құбылыстарды немесе нысандарды үлгі (модель) арқылы зерттеу. Мысалы: Жердің глобусы, атомның моделі, компьютерлік симуляциялар.

ТАБИҒАТТЫ ЗЕРТТЕУ БАҚЫЛАУДАН БАСТАЛЫП, ТӘЖІРИБЕ, САЛЫСТЫРУ, МОДЕЛЬДЕУ АРҚЫЛЫ ДАМИДЫ, АЛ ТЕРЕҢ ТҮСІНУ ҮШІН АНАЛИЗ, СИНТЕЗ, ИН

#5 слайд
ТАБИҒАТТЫ ЗЕРТТЕУ БАҚЫЛАУДАН БАСТАЛЫП, ТӘЖІРИБЕ, САЛЫСТЫРУ, МОДЕЛЬДЕУ АРҚЫЛЫ ДАМИДЫ, АЛ ТЕРЕҢ ТҮСІНУ ҮШІН АНАЛИЗ, СИНТЕЗ, ИНДУКЦИЯ, ДЕДУКЦИЯ, ГИПОТЕЗА ҚОЛДАНЫЛАДЫ. 5. Анализ және синтез. Анализ – құбылысты бөліктерге ажыратып қарастыру. Синтез – алынған бөліктерді біріктіріп, тұтас қарастыру. 6. Индукция және дедукция.Индукция – жекеден жалпыға қарай ой қорыту (көп бақылаудан заң шығару). Дедукция – жалпыдан жекеге қарай ой қорыту (заңдылықты нақты жағдайға қолдану). 7. Абстракциялау және идеализациялау. Нысанның маңызды белгілерін бөліп алып қарастыру. Мысалы: «материялық нүкте» немесе «идеал газ» ұғымдары. 8. Теориялық болжау және гипотеза. Құбылыстың себебі мен салдарын алдын ала болжау. Гипотеза кейін тәжірибе мен бақылау арқылы дәлелденеді

5 слайд

ТАБИҒАТТЫ ЗЕРТТЕУ БАҚЫЛАУДАН БАСТАЛЫП, ТӘЖІРИБЕ, САЛЫСТЫРУ, МОДЕЛЬДЕУ АРҚЫЛЫ ДАМИДЫ, АЛ ТЕРЕҢ ТҮСІНУ ҮШІН АНАЛИЗ, СИНТЕЗ, ИНДУКЦИЯ, ДЕДУКЦИЯ, ГИПОТЕЗА ҚОЛДАНЫЛАДЫ. 5. Анализ және синтез. Анализ – құбылысты бөліктерге ажыратып қарастыру. Синтез – алынған бөліктерді біріктіріп, тұтас қарастыру. 6. Индукция және дедукция.Индукция – жекеден жалпыға қарай ой қорыту (көп бақылаудан заң шығару). Дедукция – жалпыдан жекеге қарай ой қорыту (заңдылықты нақты жағдайға қолдану). 7. Абстракциялау және идеализациялау. Нысанның маңызды белгілерін бөліп алып қарастыру. Мысалы: «материялық нүкте» немесе «идеал газ» ұғымдары. 8. Теориялық болжау және гипотеза. Құбылыстың себебі мен салдарын алдын ала болжау. Гипотеза кейін тәжірибе мен бақылау арқылы дәлелденеді

1-ТАПСЫРМА. СӘЙКЕСТЕНДІРІҢІЗ •Ғылыми әдіс пен оның анықтамасын сәйкестендіріңіз: •А) Бақылау Б) Эксперимент В) Салыстыру Г) Мод

#6 слайд
1-ТАПСЫРМА. СӘЙКЕСТЕНДІРІҢІЗ •Ғылыми әдіс пен оның анықтамасын сәйкестендіріңіз: •А) Бақылау Б) Эксперимент В) Салыстыру Г) Модельдеу 1.Нысандардың ұқсастығы мен айырмашылығын табу 2.Құбылысты табиғи жағдайда тікелей қарастыру 3.Құбылысты арнайы жағдай жасап қайталау 4.Құбылыстың үлгісін (глобус, схема, компьютерлік модель) пайдалану

6 слайд

1-ТАПСЫРМА. СӘЙКЕСТЕНДІРІҢІЗ •Ғылыми әдіс пен оның анықтамасын сәйкестендіріңіз: •А) Бақылау Б) Эксперимент В) Салыстыру Г) Модельдеу 1.Нысандардың ұқсастығы мен айырмашылығын табу 2.Құбылысты табиғи жағдайда тікелей қарастыру 3.Құбылысты арнайы жағдай жасап қайталау 4.Құбылыстың үлгісін (глобус, схема, компьютерлік модель) пайдалану

2-ТАПСЫРМА. •«Бүгін қандай ғылым салаларымен таныстық?» •«Табиғатты зерттеу не үшін қажет?»

#7 слайд
2-ТАПСЫРМА. •«Бүгін қандай ғылым салаларымен таныстық?» •«Табиғатты зерттеу не үшін қажет?»

7 слайд

2-ТАПСЫРМА. •«Бүгін қандай ғылым салаларымен таныстық?» •«Табиғатты зерттеу не үшін қажет?»

ҮЙ ТАПСЫРМАСЫ •«Мен ең қызықты деп ойлаған ғылым» тақырыбына қысқаша постер немесе шағын эссе жазу.

#8 слайд
ҮЙ ТАПСЫРМАСЫ •«Мен ең қызықты деп ойлаған ғылым» тақырыбына қысқаша постер немесе шағын эссе жазу.

8 слайд

ҮЙ ТАПСЫРМАСЫ •«Мен ең қызықты деп ойлаған ғылым» тақырыбына қысқаша постер немесе шағын эссе жазу.

Файл форматы:
pptx
11.00.2025
122
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі