Тағамдардың адам ағзасына пайдасы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Тағамдардың адам ағзасына пайдасы

Материал туралы қысқаша түсінік
Тағамдар музыка әлемінде тақырыбына арналған презентация .Тағамдардың адам ағзасына тигізер пайдасы туралы мәліметтер
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
1-сынып № 26 саба қ Сабақ тақырыбы: Тағамдар музыка әлемінде. М ұғалімі:Альханова Ж.Р.

#1 слайд
1-сынып № 26 саба қ Сабақ тақырыбы: Тағамдар музыка әлемінде. М ұғалімі:Альханова Ж.Р.

1 слайд

1-сынып № 26 саба қ Сабақ тақырыбы: Тағамдар музыка әлемінде. М ұғалімі:Альханова Ж.Р.

Саба қтын м а қсатты:  1.1.1.1 тыңдалған музыкалық шығарманың көңіл- күйін, ырғағын, екпінін, динамикасын анықтау

#2 слайд
Саба қтын м а қсатты:  1.1.1.1 тыңдалған музыкалық шығарманың көңіл- күйін, ырғағын, екпінін,  динамикасын анықтау

2 слайд

Саба қтын м а қсатты:  1.1.1.1 тыңдалған музыкалық шығарманың көңіл- күйін, ырғағын, екпінін,  динамикасын анықтау

Мағынаны ашу  ән тыңдайық аудиожазбадан https ://www.youtube.com/watch?v =zAz3JB76pMU

#3 слайд
Мағынаны ашу    ән тыңдайық   аудиожазбадан https ://www.youtube.com/watch?v =zAz3JB76pMU

3 слайд

Мағынаны ашу    ән тыңдайық   аудиожазбадан https ://www.youtube.com/watch?v =zAz3JB76pMU

 Ән не туралы?  Әннің көңіл-күйі қандай?  Әннің екпіні қандай?Сұрақтарға жауап беру:

#4 слайд
 Ән не туралы?  Әннің көңіл-күйі қандай?  Әннің екпіні қандай?Сұрақтарға жауап беру:

4 слайд

 Ән не туралы?  Әннің көңіл-күйі қандай?  Әннің екпіні қандай?Сұрақтарға жауап беру:

 Сендердің тыңдағандарың халық әні «Қазақ дастарқаны». Енді маған айтындаршы дастархан әзірлегенде не қоямыз? Кімдер үші

#5 слайд
   Сендердің тыңдағандарың халық әні «Қазақ дастарқаны». Енді маған айтындаршы дастархан әзірлегенде не қоямыз? Кімдер үшін әзірленеді?  

5 слайд

   Сендердің тыңдағандарың халық әні «Қазақ дастарқаны». Енді маған айтындаршы дастархан әзірлегенде не қоямыз? Кімдер үшін әзірленеді?  

Бейнематериал. Қонақ күту салты.  Қазақ халқының қонақ күту рәсімін еск е түсіріп алайық.  https:// www.youtube.com/watch?v=K

#6 слайд
Бейнематериал. Қонақ күту салты.  Қазақ халқының қонақ күту рәсімін еск е түсіріп алайық.  https:// www.youtube.com/watch?v=Kyd6579-HI s  Келген қонағыңыз өзін жайлы сезініп, риза болып кету үшін не істеу керек? В.Васнецов «Три богатыря»

6 слайд

Бейнематериал. Қонақ күту салты.  Қазақ халқының қонақ күту рәсімін еск е түсіріп алайық.  https:// www.youtube.com/watch?v=Kyd6579-HI s  Келген қонағыңыз өзін жайлы сезініп, риза болып кету үшін не істеу керек? В.Васнецов «Три богатыря»

Үштілділік  Тағам-еда- food  Сусын-напиток- drink

#7 слайд
Үштілділік  Тағам-еда- food  Сусын-напиток- drink

7 слайд

Үштілділік  Тағам-еда- food  Сусын-напиток- drink

Жаңа ән үйрену Ән « Дастарқан»  https://www.youtube.com/watch?v=zAz3 JB76pMU Тыңдалым:әнді мұқият тыңда Айтылым: сөзің дұрыс а

#8 слайд
Жаңа ән үйрену Ән « Дастарқан»  https://www.youtube.com/watch?v=zAz3 JB76pMU Тыңдалым:әнді мұқият тыңда Айтылым: сөзің дұрыс айт Жатталым: әуенін жатта

8 слайд

Жаңа ән үйрену Ән « Дастарқан»  https://www.youtube.com/watch?v=zAz3 JB76pMU Тыңдалым:әнді мұқият тыңда Айтылым: сөзің дұрыс айт Жатталым: әуенін жатта

«Дастарқан» әні 1.Эй халайық,халайық Бар өнерге салайық Ас ұсынып,бас тартқан Жайылып тұр дастарқан Қайырмасы

#9 слайд
«Дастарқан» әні 1.Эй халайық,халайық Бар өнерге салайық Ас ұсынып,бас тартқан Жайылып тұр дастарқан   Қайырмасы: Дастарқан-ау дастарқан Берекелі дастарқан Мерекелі дастарқан Ей-ей-ей   2.Жақсы келсе құт болар Жаман келсе жұт болар Жолаушымыз біз десең Асыл мұрат іздеген.   Қайырмасы:

9 слайд

«Дастарқан» әні 1.Эй халайық,халайық Бар өнерге салайық Ас ұсынып,бас тартқан Жайылып тұр дастарқан   Қайырмасы: Дастарқан-ау дастарқан Берекелі дастарқан Мерекелі дастарқан Ей-ей-ей   2.Жақсы келсе құт болар Жаман келсе жұт болар Жолаушымыз біз десең Асыл мұрат іздеген.   Қайырмасы:

Рефлексия  Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ  арқылы бағалау. Әр бала өзін-өзі бағалайды :

#10 слайд
Рефлексия  Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді  бас бармақ  арқылы бағалау. Әр бала өзін-өзі  бағалайды :

10 слайд

Рефлексия  Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді  бас бармақ  арқылы бағалау. Әр бала өзін-өзі  бағалайды :

Файл форматы:
pptx
15.05.2022
556
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі