Материалдар / Тәжірибемдегі рефлексия "Мінсіз ұстаз болу " жобасы

Тәжірибемдегі рефлексия "Мінсіз ұстаз болу " жобасы

Материал туралы қысқаша түсінік
Жеке тұлғаның рухани өмірі оны тануда ғана емес, жекелік дамудан, нығаюдан, әр баланың жеке қасиетінен тұрады. "Бұлақ көрсең көзін аш" деген ата- бабамыз. Оқушының қиялын дамытуда түрлі әдіс-тәсілдерді пайдалана отырып, жоғары деңгейде көтеруге болады. Еліміздің болашағы үшін ұстаздар қауымы аянбай еңбек етуіміз керек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Қараша 2018
994
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Ол үшін Мақсатым: МІНСІЗ ҰСТАЗ БОЛУ«Тәжірибемдегі рефлексия» : -Сынып деңгейін анықтау, оқушыны зерттеуО қ ы т у м е н

1 слайд
Ол үшін Мақсатым: МІНСІЗ ҰСТАЗ БОЛУ«Тәжірибемдегі рефлексия» : -Сынып деңгейін анықтау, оқушыны зерттеуО қ ы т у м е н о қ у д а ғ ы ж а ң а т ә с і л д е р-Бірлескен шағын топта жұмыс жасау

1 слайд

Ол үшін Мақсатым: МІНСІЗ ҰСТАЗ БОЛУ«Тәжірибемдегі рефлексия» : -Сынып деңгейін анықтау, оқушыны зерттеуО қ ы т у м е н о қ у д а ғ ы ж а ң а т ә с і л д е р-Бірлескен шағын топта жұмыс жасау

ОҚУ ПИРАМИДАСЫ Оқу және аудио Көрсету және талқылау Bilim Land.kz сайты Тәжірибеде жасау, практикада қолдану Өзгелерді оқыту

2 слайд
ОҚУ ПИРАМИДАСЫ Оқу және аудио Көрсету және талқылау Bilim Land.kz сайты Тәжірибеде жасау, практикада қолдану Өзгелерді оқыту өткен материалды еске түсіру бағытындағы тапсырмалар топтық жұмыс- оқушыларға тапсырмалар беру оқушылардың меңгерген білімдерін қолдануға арналған тапсырмалар Әр тапсырманы орындағаннан кейін оқушылар топ мүшелерімен өзара пікірлесу, кері байланыс жасау

2 слайд

ОҚУ ПИРАМИДАСЫ Оқу және аудио Көрсету және талқылау Bilim Land.kz сайты Тәжірибеде жасау, практикада қолдану Өзгелерді оқыту өткен материалды еске түсіру бағытындағы тапсырмалар топтық жұмыс- оқушыларға тапсырмалар беру оқушылардың меңгерген білімдерін қолдануға арналған тапсырмалар Әр тапсырманы орындағаннан кейін оқушылар топ мүшелерімен өзара пікірлесу, кері байланыс жасау

О Қ Ы Т У Ә Д І С Т Е Р І Жаңа тақырыпты тусіну үшін оқулықпен жұмыс, мәліметтерді, бейнекөріністерді тыңдау арқылы тү

3 слайд
О Қ Ы Т У Ә Д І С Т Е Р І Жаңа тақырыпты тусіну үшін оқулықпен жұмыс, мәліметтерді, бейнекөріністерді тыңдау арқылы түсінеді . Теория арқылы талдайды Постер қорғау, топтық, жеке, жұптық жұмыстар арқылы талқылайды. Теорияны практикамен ұштастырады. Мысалдар арқылы, АКТ-мен жұмыс істей отырып дәлелдей алады және тәжірибе жасап, нәтижесіне көз жеткізеді.

3 слайд

О Қ Ы Т У Ә Д І С Т Е Р І Жаңа тақырыпты тусіну үшін оқулықпен жұмыс, мәліметтерді, бейнекөріністерді тыңдау арқылы түсінеді . Теория арқылы талдайды Постер қорғау, топтық, жеке, жұптық жұмыстар арқылы талқылайды. Теорияны практикамен ұштастырады. Мысалдар арқылы, АКТ-мен жұмыс істей отырып дәлелдей алады және тәжірибе жасап, нәтижесіне көз жеткізеді.

Сабақ кезінен...

4 слайд
Сабақ кезінен...

4 слайд

Сабақ кезінен...

1.Тақырыпт ы түсіндіремін . 2. Анықтамаларды меңгертемін. 3.Теория мен практикада қолданамын, талдаймын. 1.Топқа бөліп, о

5 слайд
1.Тақырыпт ы түсіндіремін . 2. Анықтамаларды меңгертемін. 3.Теория мен практикада қолданамын, талдаймын. 1.Топқа бөліп, ой қозғадым 5.Әр оқушының көзқарасын анықтадым. Дәстүрлі сабақ Оқушылар 1.Топтарда жұмыс жасады. 2. Тақырыппен өздері танысты. 3. Әр түрлі әдістер арқылы тақырыпты саралады. 5. Ой қорытып, оны қағаз бетіне түсірді және постер қорғады. Оқушылар  1.Түсінгенін айтады  2. Сұраққа жауап береді.  3.Тақырып бойынша түсінгендерін компьютерде орындайдыЖаңаша оқыту негізінде .2. Тақырыпқа қызықтырып бағыттадым 4.Жұппен, топпен талдауға пікірталас ұйымдастырдым. 3.Тапсырмалар арқылы жинақтауды ұсындым. Нәтижем:

5 слайд

1.Тақырыпт ы түсіндіремін . 2. Анықтамаларды меңгертемін. 3.Теория мен практикада қолданамын, талдаймын. 1.Топқа бөліп, ой қозғадым 5.Әр оқушының көзқарасын анықтадым. Дәстүрлі сабақ Оқушылар 1.Топтарда жұмыс жасады. 2. Тақырыппен өздері танысты. 3. Әр түрлі әдістер арқылы тақырыпты саралады. 5. Ой қорытып, оны қағаз бетіне түсірді және постер қорғады. Оқушылар  1.Түсінгенін айтады  2. Сұраққа жауап береді.  3.Тақырып бойынша түсінгендерін компьютерде орындайдыЖаңаша оқыту негізінде .2. Тақырыпқа қызықтырып бағыттадым 4.Жұппен, топпен талдауға пікірталас ұйымдастырдым. 3.Тапсырмалар арқылы жинақтауды ұсындым. Нәтижем:

Ба ғалау критерийі Мінсіз оқушы Дескриптор -Техникалық база деңгейі - Оқушының жас ерекшелігі - Оқыту әдістері - Кері байланыс

6 слайд
Ба ғалау критерийі Мінсіз оқушы Дескриптор -Техникалық база деңгейі - Оқушының жас ерекшелігі - Оқыту әдістері - Кері байланыс - Мақсат қою, нәтижені көру - Қол жетімді оқуы - Өзін-өзі реттелуі - Үштілдік білім Смайликтер, қол шапалақ Қ а л ы п т а сты р у ш ы б а ға л ау Өзгердім:

6 слайд

Ба ғалау критерийі Мінсіз оқушы Дескриптор -Техникалық база деңгейі - Оқушының жас ерекшелігі - Оқыту әдістері - Кері байланыс - Мақсат қою, нәтижені көру - Қол жетімді оқуы - Өзін-өзі реттелуі - Үштілдік білім Смайликтер, қол шапалақ Қ а л ы п т а сты р у ш ы б а ға л ау Өзгердім:

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ