Тәжірибемдегі рефлексия "Мінсіз ұстаз болу " жобасы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Ол үшін Мақсатым:
МІНСІЗ ҰСТАЗ БОЛУ«Тәжірибемдегі
рефлексия» :
-Сынып
деңгейін
анықтау,
оқушыны
зерттеуО
қ
ы
т
у
м
е
н
о
қ
у
д
а
ғ
ы
ж
а
ң
а
т
ә
с
і
л
д
е
р-Бірлескен
шағын
топта
жұмыс
жасау
1 слайд
Ол үшін Мақсатым: МІНСІЗ ҰСТАЗ БОЛУ«Тәжірибемдегі рефлексия» : -Сынып деңгейін анықтау, оқушыны зерттеуО қ ы т у м е н о қ у д а ғ ы ж а ң а т ә с і л д е р-Бірлескен шағын топта жұмыс жасау
2 слайд
ОҚУ ПИРАМИДАСЫ
Оқу және аудио
Көрсету және талқылау
Bilim Land.kz сайты
Тәжірибеде жасау,
практикада қолдану
Өзгелерді оқыту өткен материалды еске түсіру
бағытындағы тапсырмалар
топтық жұмыс- оқушыларға
тапсырмалар беру
оқушылардың
меңгерген білімдерін
қолдануға арналған
тапсырмалар
Әр тапсырманы орындағаннан кейін
оқушылар топ мүшелерімен өзара
пікірлесу, кері байланыс жасау
2 слайд
ОҚУ ПИРАМИДАСЫ Оқу және аудио Көрсету және талқылау Bilim Land.kz сайты Тәжірибеде жасау, практикада қолдану Өзгелерді оқыту өткен материалды еске түсіру бағытындағы тапсырмалар топтық жұмыс- оқушыларға тапсырмалар беру оқушылардың меңгерген білімдерін қолдануға арналған тапсырмалар Әр тапсырманы орындағаннан кейін оқушылар топ мүшелерімен өзара пікірлесу, кері байланыс жасау
3 слайд
О Қ Ы Т У Ә Д І С Т Е Р І Жаңа тақырыпты
тусіну үшін
оқулықпен жұмыс,
мәліметтерді,
бейнекөріністерді
тыңдау арқылы
түсінеді .
Теория арқылы
талдайды Постер қорғау,
топтық, жеке,
жұптық жұмыстар
арқылы
талқылайды.
Теорияны
практикамен
ұштастырады. Мысалдар арқылы,
АКТ-мен жұмыс
істей отырып
дәлелдей алады және
тәжірибе жасап,
нәтижесіне көз
жеткізеді.
3 слайд
О Қ Ы Т У Ә Д І С Т Е Р І Жаңа тақырыпты тусіну үшін оқулықпен жұмыс, мәліметтерді, бейнекөріністерді тыңдау арқылы түсінеді . Теория арқылы талдайды Постер қорғау, топтық, жеке, жұптық жұмыстар арқылы талқылайды. Теорияны практикамен ұштастырады. Мысалдар арқылы, АКТ-мен жұмыс істей отырып дәлелдей алады және тәжірибе жасап, нәтижесіне көз жеткізеді.
4 слайд
Сабақ кезінен...
4 слайд
Сабақ кезінен...
5 слайд
1.Тақырыпт
ы
түсіндіремін
. 2.
Анықтамаларды
меңгертемін.
3.Теория мен
практикада
қолданамын,
талдаймын. 1.Топқа
бөліп, ой
қозғадым
5.Әр оқушының көзқарасын
анықтадым.
Дәстүрлі
сабақ Оқушылар
1.Топтарда жұмыс
жасады.
2. Тақырыппен өздері
танысты.
3. Әр түрлі әдістер
арқылы тақырыпты
саралады.
5. Ой қорытып, оны
қағаз бетіне түсірді
және постер қорғады.
Оқушылар
1.Түсінгенін
айтады
2. Сұраққа
жауап береді.
3.Тақырып
бойынша
түсінгендерін
компьютерде
орындайдыЖаңаша оқыту
негізінде
.2. Тақырыпқа қызықтырып бағыттадым
4.Жұппен, топпен талдауға
пікірталас ұйымдастырдым. 3.Тапсырмалар арқылы
жинақтауды ұсындым. Нәтижем:
5 слайд
1.Тақырыпт ы түсіндіремін . 2. Анықтамаларды меңгертемін. 3.Теория мен практикада қолданамын, талдаймын. 1.Топқа бөліп, ой қозғадым 5.Әр оқушының көзқарасын анықтадым. Дәстүрлі сабақ Оқушылар 1.Топтарда жұмыс жасады. 2. Тақырыппен өздері танысты. 3. Әр түрлі әдістер арқылы тақырыпты саралады. 5. Ой қорытып, оны қағаз бетіне түсірді және постер қорғады. Оқушылар 1.Түсінгенін айтады 2. Сұраққа жауап береді. 3.Тақырып бойынша түсінгендерін компьютерде орындайдыЖаңаша оқыту негізінде .2. Тақырыпқа қызықтырып бағыттадым 4.Жұппен, топпен талдауға пікірталас ұйымдастырдым. 3.Тапсырмалар арқылы жинақтауды ұсындым. Нәтижем:
6 слайд
Ба ғалау
критерийі
Мінсіз оқушы Дескриптор
-Техникалық база
деңгейі
-
Оқушының жас
ерекшелігі
-
Оқыту әдістері
-
Кері байланыс
-
Мақсат қою,
нәтижені көру
-
Қол жетімді оқуы
-
Өзін-өзі реттелуі
-
Үштілдік білім Смайликтер,
қол шапалақ Қ а л ы п т а сты р у ш ы б а ға л ау Өзгердім:
6 слайд
Ба ғалау критерийі Мінсіз оқушы Дескриптор -Техникалық база деңгейі - Оқушының жас ерекшелігі - Оқыту әдістері - Кері байланыс - Мақсат қою, нәтижені көру - Қол жетімді оқуы - Өзін-өзі реттелуі - Үштілдік білім Смайликтер, қол шапалақ Қ а л ы п т а сты р у ш ы б а ға л ау Өзгердім: