Материалдар / Талантыңмен таң қалдыр!!!
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Талантыңмен таң қалдыр!!!

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларға квадрат үшмүшені түпкілікті түсіндіріп, бекіту, есеп шығару дағдыларын қалыптастыру. Өз бетімен қорытынды шығарып, ойларын ашық айту және ойлау қабілеттерін дамыту, пәнге деген қызығушылығын арттыру, есте сақтау, байқағыштық, тапқырлық қабілеттерін дамыту. Ұйымшылдыққа, дәлдікке үйрету.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Қараша 2018
356
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Талантыңмен таң қалдыр!

1 слайд
Талантыңмен таң қалдыр!

Мақсаты: • Оқушылардың математика пәніне деген қызығушылығын арттыру, математикадан алған білімдерін нығайту, ойлау қабілеттер

2 слайд
Мақсаты: • Оқушылардың математика пәніне деген қызығушылығын арттыру, математикадан алған білімдерін нығайту, ойлау қабілеттерін дамыту. • Ұйымшылдыққа , топ болып жұмыс жасауға, өздіктерінен іздене білуге, ой қорытындысын жасай білуге, шапшаңдыққа, жинақылыққа дағдыландыру. • Оқушылардың мақсатқа жету барысында жауапкершіліктерін жетілдіру,күшіне деген  сенімін арттырып, үлкен жетістіктеріне жетуге тәрбиелеу.

Ұйымдастыру кезеңі • Екі топтың сәлемдесуі, ұрандары. • Мақал - мәтел, жаңылтпаштар сайысы. • Білім арқаны. • Мен –саған, се

3 слайд
Ұйымдастыру кезеңі • Екі  топтың сәлемдесуі, ұрандары. • Мақал - мәтел, жаңылтпаштар сайысы. • Білім арқаны. • Мен –саған, сен – маған. • Адасқан әріптер. • Ой сергіту сайысы. Жұмбақ шешу. • Жаңылтпашты қайтала!

«Білім арқаны» • Алты 7-ден 100 санын жаз. • (777-77):7=100 • Бес тоғыздықпен 10санын қалай алуға болады? • (9•9) : 9 + 9 :

4 слайд
«Білім арқаны» • Алты 7-ден 100 санын жаз. • (777-77):7=100 • Бес тоғыздықпен 10санын қалай алуға болады? •   (9•9) : 9 + 9 : 9 • 86 санын ешқандай жазу жазбай 12-ге арттыр.   • 98 • 1 2 3 4 5 =2 теңдік орындалатындай цифрлар арасына амалдар таңбасын қойыңдар. •   (1+2+3+4) : 5 = 2   • 1888 санынан қалай 1000 санын алуга болады.

«Мен –саған, сен – маған» Әр команда математикаға қатысты бір ребустан дайындап әкелуі тиіс.Осы ребустарды бір-біріне шешкізед

5 слайд
«Мен –саған, сен – маған» Әр команда математикаға қатысты бір ребустан дайындап әкелуі тиіс.Осы ребустарды бір-біріне шешкізеді.

Адасқан әріптер • Нарадс, тазауй, киреш, ретм

6 слайд
Адасқан әріптер • Нарадс, тазауй, киреш, ретм         

«Ой сергіту сайысы» Жұмбақ шешу. • Нәрселерді санағанда, Керек ол бізге ауадай, Айтыңдаршы, бұл қандай сан, Жан-жағыңа қарамай?

7 слайд
«Ой сергіту сайысы» Жұмбақ шешу. • Нәрселерді санағанда, Керек ол бізге ауадай, Айтыңдаршы, бұл қандай сан, Жан-жағыңа қарамай? Натурал сан

.• Түйе, бота маң басқан, Төрт аяғын тең басқан. Шұнақ құлақ бес ешкі, Қос лақты қос ешкі, Төрт қозылы екі қой, Бәрін бірге са

8 слайд
.• Түйе, бота маң басқан, Төрт аяғын тең басқан. Шұнақ құлақ бес ешкі, Қос лақты қос ешкі, Төрт қозылы екі қой, Бәрін бірге санап қой. • (15) • Бөлмеде  2 ит , 3 құс , 1 шыбын бар.Осы жануарлардың бәрінің аяқтарын қосып есептегенде қанша болады? • (20)

.• Екі адам 5метрлік бөренені ұзындықтары тең 5 бөлікке кесті. Егер бөлікті кесуге 1,5 минут кетсе, бөренені кесуге қанша мин

9 слайд
.• Екі адам 5метрлік бөренені ұзындықтары тең 5 бөлікке кесті. Егер бөлікті кесуге  1,5 минут кетсе, бөренені кесуге қанша минут кетеді? • (6 минут) • Төрт тяқтың 8 ұшы бар. Алты жарым таяқтың неше ұшы бар? • (14)

Жаңылтпашты қайтала! • Рационал сан ,иррационал сан Иррационал сан,рационал сан Біріккен сан болған соң, “ Нақты с

10 слайд
Жаңылтпашты қайтала! • Рационал сан ,иррационал сан Иррационал сан,рационал сан Біріккен сан болған соң, “ Нақты сан” деп аталған . • Шеңбер, шеңбер доп емес, Доп сияқты доп емес. Доп деп, доп деп шеңберді, Ойлама шеңбер ол емес.

Бес түп алма,”бестік” алғандікі, Төрт түп алма,”төрттік” алғандікі. “Төрттік” алған бес түп алма ала алмайды “Бестік” алған төрт

11 слайд
Бес түп алма,”бестік” алғандікі, Төрт түп алма,”төрттік” алғандікі. “Төрттік” алған бес түп алма ала алмайды “Бестік” алған төрт түп алма алмайды.

Үш санына мақалдарды жалғастыр • Үш жұрт • Үш арсыз. • Үш қайнаса ..... • Үш ұйықтаса ..... • Ер кез

12 слайд
Үш санына мақалдарды жалғастыр • Үш жұрт        • Үш арсыз.   • Үш қайнаса .....           • Үш ұйықтаса .....       • Ер кезегі .......            

Назарларыңызға рахмет!

13 слайд
Назарларыңызға рахмет!