Материалдар / "Талантыңмен таңыл" атты сыныптан тыс сабаққа арналған презентация

"Талантыңмен таңыл" атты сыныптан тыс сабаққа арналған презентация

Материал туралы қысқаша түсінік
материал презентация түрінде берілген. .Оқушылардың математика пәніне деген қызығушылығын арттыру, математикадан алған білімдерін нығайту, ойлау қабілеттерін дамыту. 2. Ұйымшылдыққа , топ болып жұмыс жасауға, өздіктерінен іздене білуге, ой қорытындысын жасай білуге, шапшаңдыққа, жинақылыққа дағдыландыру. 3.Оқушылардың мақсатқа жету барысында жауапкершіліктерін жетілдіру, күшіне деген сенімін арттырып, үлкен жетістіктеріне жетуге тәрбиелеу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Қараша 2018
360
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
«Талантыңмен таңыл» атты сыныптан тыс шара

1 слайд
«Талантыңмен таңыл» атты сыныптан тыс шара

1 слайд

«Талантыңмен таңыл» атты сыныптан тыс шара

Мақсаты: 1.Оқушылардың математика пәніне деген қызығушылығын арттыру, математикадан алған білімдерін нығайту, ойлау қабілетте

2 слайд
Мақсаты:  1.Оқушылардың математика пәніне деген қызығушылығын арттыру, математикадан алған білімдерін нығайту, ойлау қабілеттерін  дамыту. 2. Ұйымшылдыққа, топ болып жұмыс жасауға, өздіктерінен іздене   білуге, ой қорытындысын жасай білуге, шапшаңдыққа, жинақылыққа дағдыландыру. 3.Оқушылардың мақсатқа жету барысында жауапкершіліктерін жетілдіру, күшіне деген  сенімін арттырып, үлкен жетістіктеріне жетуге тәрбиелеу. Сабақтың түрі : математикалық сайыс Көрнекіліктер: интербелсенді тақта , мултимедия

2 слайд

Мақсаты:  1.Оқушылардың математика пәніне деген қызығушылығын арттыру, математикадан алған білімдерін нығайту, ойлау қабілеттерін  дамыту. 2. Ұйымшылдыққа, топ болып жұмыс жасауға, өздіктерінен іздене   білуге, ой қорытындысын жасай білуге, шапшаңдыққа, жинақылыққа дағдыландыру. 3.Оқушылардың мақсатқа жету барысында жауапкершіліктерін жетілдіру, күшіне деген  сенімін арттырып, үлкен жетістіктеріне жетуге тәрбиелеу. Сабақтың түрі : математикалық сайыс Көрнекіліктер: интербелсенді тақта , мултимедия

 «Ақыл-ойды тәртіпке келтіретін – математика, сондықтан да оны оқу керек»  М.Ломоносов Математика – барлық ғылымдардың тұңғ

3 слайд
 «Ақыл-ойды тәртіпке келтіретін – математика, сондықтан да оны оқу керек»  М.Ломоносов Математика – барлық ғылымдардың тұңғышы және оларға пайдалы да, қажет те. Роджер Бэкон Арифметика математиканың, ал математика ғылымдардың патшасы. Карл Фридрих Гаусс

3 слайд

 «Ақыл-ойды тәртіпке келтіретін – математика, сондықтан да оны оқу керек»  М.Ломоносов Математика – барлық ғылымдардың тұңғышы және оларға пайдалы да, қажет те. Роджер Бэкон Арифметика математиканың, ал математика ғылымдардың патшасы. Карл Фридрих Гаусс

 Сайыс 7 кезеңнен тұрады.  І кезең: Таныстыру  ІІ кезең: «Миға шабуыл»  ІІІ кезең: «Логика әлемі»  IV кезең: «Кездейсоқ

4 слайд
 Сайыс 7 кезеңнен тұрады.  І кезең: Таныстыру  ІІ кезең: «Миға шабуыл»  ІІІ кезең: «Логика әлемі»  IV кезең: «Кездейсоқ оқиға»  V кезең: «Сергіту сәті».  VI кезең: «Қызық екен  VIІ кезең: «Сиқырлы сандар»

4 слайд

 Сайыс 7 кезеңнен тұрады.  І кезең: Таныстыру  ІІ кезең: «Миға шабуыл»  ІІІ кезең: «Логика әлемі»  IV кезең: «Кездейсоқ оқиға»  V кезең: «Сергіту сәті».  VI кезең: «Қызық екен  VIІ кезең: «Сиқырлы сандар»

 І кезең: Таныстыру (5 ұпай)  Командалардың өздерін таныстыруы, сәлемдесуі. 

5 слайд
 І кезең: Таныстыру (5 ұпай)  Командалардың  өздерін таныстыруы, сәлемдесуі. 

5 слайд

 І кезең: Таныстыру (5 ұпай)  Командалардың  өздерін таныстыруы, сәлемдесуі. 

ІІ кезең: “Миға шабуыл” Әр топқа 6 сұрақ және 1 логикалық сұрақтан беріледі. Әр дұрыс жауапқа ұпайдан

6 слайд
ІІ кезең: “Миға шабуыл” Әр топқа 6 сұрақ және 1 логикалық сұрақтан беріледі. Әр дұрыс жауапқа ұпайдан

6 слайд

ІІ кезең: “Миға шабуыл” Әр топқа 6 сұрақ және 1 логикалық сұрақтан беріледі. Әр дұрыс жауапқа ұпайдан

Тобының сұрақтары 1. Екі қатынастың теңдігі ? 2. Косинус 90 градуста нешеге тең? 3. Бұрышты өлшейтін құрал? 4. «Координатал

7 слайд
Тобының сұрақтары 1. Екі қатынастың теңдігі ? 2. Косинус 90 градуста нешеге тең? 3. Бұрышты өлшейтін құрал? 4. «Координаталар» сөзі нені білдіреді?   5. Жанұяда 4 ұл және  әр  баланың  бір  ә п к е сі  бар. Жанұяда  неше  бала  бар ?  6. Синустын косинусқа катынасы нені береді? 7. Алғашқы қазақша  алгебра  оқулығын  жазған  кім?        

7 слайд

Тобының сұрақтары 1. Екі қатынастың теңдігі ? 2. Косинус 90 градуста нешеге тең? 3. Бұрышты өлшейтін құрал? 4. «Координаталар» сөзі нені білдіреді?   5. Жанұяда 4 ұл және  әр  баланың  бір  ә п к е сі  бар. Жанұяда  неше  бала  бар ?  6. Синустын косинусқа катынасы нені береді? 7. Алғашқы қазақша  алгебра  оқулығын  жазған  кім?        

Тобының сұрақтары 1. Қандай гүл математик әйелдің құрметіне аталған? 2. Оқушы тоғызқұмалақты 4 сағат ойнайды. Оның

8 слайд
Тобының сұрақтары 1. Қандай гүл математик  әйелдің  құрметіне  аталған?    2. Оқушы тоғызқұмалақты  4  сағат  ойнайды. Оның  әрқайсысы  неше  сағат  ойнайды?  3. Пифогор теоремасы  4. Қандай сан барлық  санға  қалдықсыз  бөлінеді?  5. tg45 0 = 6. Ықтималдылық дегеніміз не? 7. Төрт жарым таяқтың неше ұшы бар ?

8 слайд

Тобының сұрақтары 1. Қандай гүл математик  әйелдің  құрметіне  аталған?    2. Оқушы тоғызқұмалақты  4  сағат  ойнайды. Оның  әрқайсысы  неше  сағат  ойнайды?  3. Пифогор теоремасы  4. Қандай сан барлық  санға  қалдықсыз  бөлінеді?  5. tg45 0 = 6. Ықтималдылық дегеніміз не? 7. Төрт жарым таяқтың неше ұшы бар ?

ІІІ кезең: “Логика әлемі” 20 20 303010 10

9 слайд
ІІІ кезең: “Логика әлемі” 20 20 303010 10

9 слайд

ІІІ кезең: “Логика әлемі” 20 20 303010 10

Жанұяда 3 бала бар. 2 ұл және 1 қыз. Олардың есімдері А, Ә және Б әріптерінен басталады. А, Ә әріптерінен ба

10 слайд
Жанұяда 3 бала бар. 2 ұл және 1 қыз. Олардың есімдері А, Ә және Б әріптерінен басталады. А, Ә әріптерінен басталатын есімдерде бір ұлдың есімі бар. Ә, Б әріптерінен басталатын есімдерде де бір ұлдың есімі бар. Қыздың есімі қай әріптен басталады? Шешуі: Қыз есімі «Ә» әріпінен басталады

10 слайд

Жанұяда 3 бала бар. 2 ұл және 1 қыз. Олардың есімдері А, Ә және Б әріптерінен басталады. А, Ә әріптерінен басталатын есімдерде бір ұлдың есімі бар. Ә, Б әріптерінен басталатын есімдерде де бір ұлдың есімі бар. Қыздың есімі қай әріптен басталады? Шешуі: Қыз есімі «Ә» әріпінен басталады

Фигуралардағы сандар белгілі бір заңдылықпен орналасқан. Осы заңдылықты ескеріп, сұрақ белгісінің орнындағы санды анық

11 слайд
Фигуралардағы сандар белгілі бір заңдылықпен орналасқан. Осы заңдылықты ескеріп, сұрақ белгісінің орнындағы санды анықтаңыз . 42 13 110 63 8 142 50 6 ? Шешуі: Алдыңғы екі тіктөртбұрыштағы сандарды қосып, 2-ге көбейтеміз (50+6)*2 = 112

11 слайд

Фигуралардағы сандар белгілі бір заңдылықпен орналасқан. Осы заңдылықты ескеріп, сұрақ белгісінің орнындағы санды анықтаңыз . 42 13 110 63 8 142 50 6 ? Шешуі: Алдыңғы екі тіктөртбұрыштағы сандарды қосып, 2-ге көбейтеміз (50+6)*2 = 112

Жиырма төрт спортшы дөңгелек столды айнала бір-біріне бірдей арақашықтықта отыр. Олар отырған орындары бойынша бір

12 слайд
Жиырма төрт спортшы дөңгелек столды айнала бір-біріне бірдей арақашықтықта отыр. Олар отырған орындары бойынша бірден 1-ден 24-ке дейін нөмірленген тоғызыншы спортшыға қарсы отырған спортшының нөмірін анықтаңыз . Шешуі: олар бір-бірінен бірдей арақашықта отырғандықтан 1-ші адамға 13-ші спортшы қарама-қарсы отырады. Онда 9-шы спортшыға 9+12=21-ші спортшы қарсы отырады

12 слайд

Жиырма төрт спортшы дөңгелек столды айнала бір-біріне бірдей арақашықтықта отыр. Олар отырған орындары бойынша бірден 1-ден 24-ке дейін нөмірленген тоғызыншы спортшыға қарсы отырған спортшының нөмірін анықтаңыз . Шешуі: олар бір-бірінен бірдей арақашықта отырғандықтан 1-ші адамға 13-ші спортшы қарама-қарсы отырады. Онда 9-шы спортшыға 9+12=21-ші спортшы қарсы отырады

= 7 = ?Сұрақ белгісінің орнындағы санды табыңыз Шешуі: Төртке бөлінген квадрат 7- ге тең, үлкен фигура осындай 8 кадраттан тұ

13 слайд
= 7 = ?Сұрақ белгісінің орнындағы санды табыңыз Шешуі: Төртке бөлінген квадрат 7- ге тең, үлкен фигура осындай 8 кадраттан тұрады. Онда 7*8=56

13 слайд

= 7 = ?Сұрақ белгісінің орнындағы санды табыңыз Шешуі: Төртке бөлінген квадрат 7- ге тең, үлкен фигура осындай 8 кадраттан тұрады. Онда 7*8=56

Үстелдің төрт бұрышы бар. Егер бір бұрышын кесіп тастаса, неше бұрыш қалады? Шешуі :

14 слайд
Үстелдің төрт бұрышы бар. Егер бір бұрышын кесіп тастаса, неше бұрыш қалады? Шешуі :

14 слайд

Үстелдің төрт бұрышы бар. Егер бір бұрышын кесіп тастаса, неше бұрыш қалады? Шешуі :

Ертеде кедейлікпен күн кешкен жалғыз кемпір болыпты. Түн ішінде кемпірдің жалғыз сиырын ұрламақ болып, ұрылар келеді. Кемпір:

15 слайд
Ертеде кедейлікпен күн кешкен жалғыз кемпір болыпты. Түн ішінде кемпірдің жалғыз сиырын ұрламақ болып, ұрылар келеді. Кемпір: - Ә, бұлар менің сиырымды ұрламақшы екен, мен бұларды алдайын деп ойлайды. Сөйтіп бір шелек суды сапырып отырып, мынадай өлең айтады: «Сапырып-сапырып, Сарманға бер, Құйып-құйып Құрманға бер. Есіктегі екеуге бер. Өзің іште маған бер» - деген екен. Мұны естіген ұрылар: «Қой мұнымыз жарамас, бекер екен. Бұл үй-толы кісі екен, әрі бір адамға бізден артық екен, кетейік»,–деп кетіп қалыпты. Кемпір тапқырлығымен ұрыларды осылай қорқытыпты. Сұрақ: Сонда үйдегі адам нешеу? Ұрылар нешеу?  Шешуі:   6 адам, 5 ұры

15 слайд

Ертеде кедейлікпен күн кешкен жалғыз кемпір болыпты. Түн ішінде кемпірдің жалғыз сиырын ұрламақ болып, ұрылар келеді. Кемпір: - Ә, бұлар менің сиырымды ұрламақшы екен, мен бұларды алдайын деп ойлайды. Сөйтіп бір шелек суды сапырып отырып, мынадай өлең айтады: «Сапырып-сапырып, Сарманға бер, Құйып-құйып Құрманға бер. Есіктегі екеуге бер. Өзің іште маған бер» - деген екен. Мұны естіген ұрылар: «Қой мұнымыз жарамас, бекер екен. Бұл үй-толы кісі екен, әрі бір адамға бізден артық екен, кетейік»,–деп кетіп қалыпты. Кемпір тапқырлығымен ұрыларды осылай қорқытыпты. Сұрақ: Сонда үйдегі адам нешеу? Ұрылар нешеу?  Шешуі:   6 адам, 5 ұры

IV кезең: «Кездейсоқ оқиға» Бұл кезеңде оқушылар «ықтималдылық теориясы» бойынша жұмыс жасайды. Ұяшық 30 ұпай 30 30

16 слайд
IV кезең: «Кездейсоқ оқиға» Бұл кезеңде оқушылар «ықтималдылық теориясы» бойынша жұмыс жасайды. Ұяшық 30 ұпай 30 30

16 слайд

IV кезең: «Кездейсоқ оқиға» Бұл кезеңде оқушылар «ықтималдылық теориясы» бойынша жұмыс жасайды. Ұяшық 30 ұпай 30 30

Ержан кездейсоқ екі таңбалы сан таңдады. Қайсы оқиғаның ықтималдығы үлкен: таңдалған сан 10-ға бөлінеді немесе таңдалған сан

17 слайд
Ержан кездейсоқ екі таңбалы сан таңдады. Қайсы оқиғаның ықтималдығы үлкен: таңдалған сан 10-ға бөлінеді немесе таңдалған сан 12-ге бөлінеді? Жауабында үлкен ықтималдықты жазыңыз. Шешуі: 1/10

17 слайд

Ержан кездейсоқ екі таңбалы сан таңдады. Қайсы оқиғаның ықтималдығы үлкен: таңдалған сан 10-ға бөлінеді немесе таңдалған сан 12-ге бөлінеді? Жауабында үлкен ықтималдықты жазыңыз. Шешуі: 1/10

Конференцияға жоғарғы оқу орындарының студенттері қатысады. Педогогикалық университеттен 3 студент, құрылыс университеттен 5,

18 слайд
Конференцияға жоғарғы оқу орындарының студенттері қатысады. Педогогикалық университеттен 3 студент, құрылыс университеттен 5, техникалық университеттен 2 студент. Олардың конференцияда баяндау реті кездейсоқ таңдалады. Бірінші болып педагогикалық университеттің студенті баяндау ықтималдығын табыңыз. Шешуі: Конференцияға барлығы 3+2+5 =10 студент қатысады. Бірінші болып педагогткалық университеттің 3 студентінің біреуі баяндайды. Оқиғаға қолайлы оқиғалар саны 3-ке тең. Ықтималдықтың классикалық анықтамасы бойынша Р(А)= =

18 слайд

Конференцияға жоғарғы оқу орындарының студенттері қатысады. Педогогикалық университеттен 3 студент, құрылыс университеттен 5, техникалық университеттен 2 студент. Олардың конференцияда баяндау реті кездейсоқ таңдалады. Бірінші болып педагогикалық университеттің студенті баяндау ықтималдығын табыңыз. Шешуі: Конференцияға барлығы 3+2+5 =10 студент қатысады. Бірінші болып педагогткалық университеттің 3 студентінің біреуі баяндайды. Оқиғаға қолайлы оқиғалар саны 3-ке тең. Ықтималдықтың классикалық анықтамасы бойынша Р(А)= =

V кезең: «Сергіту сәті». Көрермендермен ойын. Бұл кезеңде 2 топ бір-бірден ортаға шығып, көрермендерге қағазда алдын

19 слайд
V кезең: «Сергіту сәті». Көрермендермен ойын. Бұл кезеңде 2 топ бір-бірден ортаға шығып, көрермендерге қағазда алдын-ала жазылған сөзді сөйлемей іс-әркетпен көрсету керек. Ал көрермендер ол сөзді табуы керек.

19 слайд

V кезең: «Сергіту сәті». Көрермендермен ойын. Бұл кезеңде 2 топ бір-бірден ортаға шығып, көрермендерге қағазда алдын-ала жазылған сөзді сөйлемей іс-әркетпен көрсету керек. Ал көрермендер ол сөзді табуы керек.

VI кезең: «Қызық екен» ??? Жарқын түс 100 жылдық тапсырма Бесік жыры

20 слайд
VI кезең: «Қызық екен» ??? Жарқын түс 100 жылдық тапсырма Бесік жыры

20 слайд

VI кезең: «Қызық екен» ??? Жарқын түс 100 жылдық тапсырма Бесік жыры

Тіл туралы мына дәйектердің қайсысы шындыққа жанасады? А) әлем бойынша 1500 адамның тіл пішіні төртбұрышты Ә) әр адамның тілін

21 слайд
Тіл туралы мына дәйектердің қайсысы шындыққа жанасады? А) әлем бойынша 1500 адамның тіл пішіні төртбұрышты Ә) әр адамның тілінде өзіндік пішін болады Б) тілдің ұшын мұрынға тигізу генетикалық қасиет саналады

21 слайд

Тіл туралы мына дәйектердің қайсысы шындыққа жанасады? А) әлем бойынша 1500 адамның тіл пішіні төртбұрышты Ә) әр адамның тілінде өзіндік пішін болады Б) тілдің ұшын мұрынға тигізу генетикалық қасиет саналады

Теңіз кәмшаттары қалай ұйықтайды? А) көзін балдырмен жабады Ә) бір-бірімен қол ұстасып ұйықтайды Б) қатты қорылдайды

22 слайд
Теңіз кәмшаттары қалай ұйықтайды? А) көзін балдырмен жабады Ә) бір-бірімен қол ұстасып ұйықтайды Б) қатты қорылдайды

22 слайд

Теңіз кәмшаттары қалай ұйықтайды? А) көзін балдырмен жабады Ә) бір-бірімен қол ұстасып ұйықтайды Б) қатты қорылдайды

Ота жасау барысында дәрігерлер не үшін жасыл түсті киім киеді? А) жасыл түс көзді шаршатпайды Ә) жасыл түс адамдарды табиғатқа

23 слайд
Ота жасау барысында дәрігерлер не үшін жасыл түсті киім киеді? А) жасыл түс көзді шаршатпайды Ә) жасыл түс адамдарды табиғатқа жақындата түседі Б) электр жағынан түсетін сәулені залалсыздандырады

23 слайд

Ота жасау барысында дәрігерлер не үшін жасыл түсті киім киеді? А) жасыл түс көзді шаршатпайды Ә) жасыл түс адамдарды табиғатқа жақындата түседі Б) электр жағынан түсетін сәулені залалсыздандырады

Елбасы Н.Ә.Назарбаев 100 жылдан кейін нені ашуға рұқсат берді? А) жазылған хатын Ә) гауһар тас толы қорапты Б) нано түтіктер жа

24 слайд
Елбасы Н.Ә.Назарбаев 100 жылдан кейін нені ашуға рұқсат берді? А) жазылған хатын Ә) гауһар тас толы қорапты Б) нано түтіктер жайлы жаңалықты

24 слайд

Елбасы Н.Ә.Назарбаев 100 жылдан кейін нені ашуға рұқсат берді? А) жазылған хатын Ә) гауһар тас толы қорапты Б) нано түтіктер жайлы жаңалықты

VIІ КЕЗЕҢ: «СИҚЫРЛЫ САНДАР »

25 слайд
VIІ КЕЗЕҢ: «СИҚЫРЛЫ САНДАР »

25 слайд

VIІ КЕЗЕҢ: «СИҚЫРЛЫ САНДАР »

26 слайд

26 слайд

27 слайд

27 слайд

28 слайд

28 слайд

29 слайд

29 слайд

30 слайд

30 слайд

31 слайд

31 слайд

Ғылым жолы бірде жеңіл, бірде қатты. Ақыл – ойлар әлемді арбап алды. Математика ғылымдар патшасы Таңырқатып, аңыз қылған адамзат

32 слайд
Ғылым жолы бірде жеңіл, бірде қатты. Ақыл – ойлар әлемді арбап алды. Математика ғылымдар патшасы Таңырқатып, аңыз қылған адамзатты. Келер ұрпақ даналарға ұқсап туса, Омар Хайям, әл – Фараби жолын қуса, Елімнің болашағы гүлденеді. Ғылымның шамшырағы жанып тұрса.

32 слайд

Ғылым жолы бірде жеңіл, бірде қатты. Ақыл – ойлар әлемді арбап алды. Математика ғылымдар патшасы Таңырқатып, аңыз қылған адамзатты. Келер ұрпақ даналарға ұқсап туса, Омар Хайям, әл – Фараби жолын қуса, Елімнің болашағы гүлденеді. Ғылымның шамшырағы жанып тұрса.

33 слайд

33 слайд

Назар салғандарыңызға РАХМЕТ !

34 слайд
Назар салғандарыңызға РАХМЕТ !

34 слайд

Назар салғандарыңызға РАХМЕТ !

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ