"Талантыңмен таныл" презентация
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
«Талантыңмен
таңыл» атты сыныптан
тыс шара
1 слайд
«Талантыңмен таңыл» атты сыныптан тыс шара
2 слайд
Мақсаты:
1.Оқушылардың математика пәніне деген
қызығушылығын арттыру, математикадан алған
білімдерін нығайту, ойлау қабілеттерін дамыту.
2. Ұйымшылдыққа, топ болып жұмыс жасауға,
өздіктерінен іздене білуге, ой қорытындысын жасай
білуге, шапшаңдыққа, жинақылыққа дағдыландыру.
3.Оқушылардың мақсатқа жету барысында
жауапкершіліктерін жетілдіру, күшіне деген сенімін
арттырып, үлкен жетістіктеріне жетуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі : математикалық сайыс
Көрнекіліктер: интербелсенді тақта , мултимедия
2 слайд
Мақсаты: 1.Оқушылардың математика пәніне деген қызығушылығын арттыру, математикадан алған білімдерін нығайту, ойлау қабілеттерін дамыту. 2. Ұйымшылдыққа, топ болып жұмыс жасауға, өздіктерінен іздене білуге, ой қорытындысын жасай білуге, шапшаңдыққа, жинақылыққа дағдыландыру. 3.Оқушылардың мақсатқа жету барысында жауапкершіліктерін жетілдіру, күшіне деген сенімін арттырып, үлкен жетістіктеріне жетуге тәрбиелеу. Сабақтың түрі : математикалық сайыс Көрнекіліктер: интербелсенді тақта , мултимедия
3 слайд
«Ақыл-ойды тәртіпке келтіретін –
математика, сондықтан да оны оқу керек»
М.Ломоносов
Математика – барлық ғылымдардың тұңғышы
және оларға пайдалы да, қажет те.
Роджер Бэкон
Арифметика математиканың, ал
математика ғылымдардың патшасы.
Карл Фридрих Гаусс
3 слайд
«Ақыл-ойды тәртіпке келтіретін – математика, сондықтан да оны оқу керек» М.Ломоносов Математика – барлық ғылымдардың тұңғышы және оларға пайдалы да, қажет те. Роджер Бэкон Арифметика математиканың, ал математика ғылымдардың патшасы. Карл Фридрих Гаусс
4 слайд
Сайыс 7 кезеңнен тұрады.
І кезең: Таныстыру
ІІ кезең: «Миға шабуыл»
ІІІ кезең: «Логика әлемі»
IV кезең: «Кездейсоқ оқиға»
V кезең: «Сергіту сәті».
VI кезең: «Қызық екен
VIІ кезең: «Сиқырлы сандар»
4 слайд
Сайыс 7 кезеңнен тұрады. І кезең: Таныстыру ІІ кезең: «Миға шабуыл» ІІІ кезең: «Логика әлемі» IV кезең: «Кездейсоқ оқиға» V кезең: «Сергіту сәті». VI кезең: «Қызық екен VIІ кезең: «Сиқырлы сандар»
5 слайд
І кезең: Таныстыру (5 ұпай)
Командалардың өздерін
таныстыруы, сәлемдесуі.
5 слайд
І кезең: Таныстыру (5 ұпай) Командалардың өздерін таныстыруы, сәлемдесуі.
6 слайд
ІІ кезең: “Миға
шабуыл”
Әр топқа 6 сұрақ және 1
логикалық сұрақтан беріледі. Әр
дұрыс жауапқа ұпайдан
6 слайд
ІІ кезең: “Миға шабуыл” Әр топқа 6 сұрақ және 1 логикалық сұрақтан беріледі. Әр дұрыс жауапқа ұпайдан
7 слайд
Тобының сұрақтары
1. Екі қатынастың теңдігі ?
2. Косинус 90 градуста нешеге тең?
3. Бұрышты өлшейтін құрал?
4. «Координаталар» сөзі нені білдіреді?
5. Жанұяда 4 ұл және әр баланың бір ә п к е сі
бар. Жанұяда неше бала бар ?
6. Синустын косинусқа катынасы нені береді?
7. Алғашқы қазақша алгебра оқулығын жазған
кім?
7 слайд
Тобының сұрақтары 1. Екі қатынастың теңдігі ? 2. Косинус 90 градуста нешеге тең? 3. Бұрышты өлшейтін құрал? 4. «Координаталар» сөзі нені білдіреді? 5. Жанұяда 4 ұл және әр баланың бір ә п к е сі бар. Жанұяда неше бала бар ? 6. Синустын косинусқа катынасы нені береді? 7. Алғашқы қазақша алгебра оқулығын жазған кім?
8 слайд
Тобының сұрақтары
1. Қандай гүл математик әйелдің құрметіне
аталған?
2. Оқушы тоғызқұмалақты 4 сағат ойнайды. Оның
әрқайсысы неше сағат ойнайды?
3. Пифогор теоремасы
4. Қандай сан барлық санға қалдықсыз бөлінеді?
5. tg45 0
=
6. Ықтималдылық дегеніміз не?
7. Төрт жарым таяқтың неше ұшы бар ?
8 слайд
Тобының сұрақтары 1. Қандай гүл математик әйелдің құрметіне аталған? 2. Оқушы тоғызқұмалақты 4 сағат ойнайды. Оның әрқайсысы неше сағат ойнайды? 3. Пифогор теоремасы 4. Қандай сан барлық санға қалдықсыз бөлінеді? 5. tg45 0 = 6. Ықтималдылық дегеніміз не? 7. Төрт жарым таяқтың неше ұшы бар ?
9 слайд
ІІІ кезең: “Логика
әлемі”
20 20
303010 10
9 слайд
ІІІ кезең: “Логика әлемі” 20 20 303010 10
10 слайд
Жанұяда 3 бала бар. 2 ұл және 1
қыз. Олардың есімдері А, Ә және Б
әріптерінен басталады. А, Ә
әріптерінен басталатын есімдерде
бір ұлдың есімі бар. Ә, Б әріптерінен
басталатын есімдерде де бір ұлдың
есімі бар. Қыздың есімі қай әріптен
басталады?
Шешуі: Қыз есімі «Ә» әріпінен
басталады
10 слайд
Жанұяда 3 бала бар. 2 ұл және 1 қыз. Олардың есімдері А, Ә және Б әріптерінен басталады. А, Ә әріптерінен басталатын есімдерде бір ұлдың есімі бар. Ә, Б әріптерінен басталатын есімдерде де бір ұлдың есімі бар. Қыздың есімі қай әріптен басталады? Шешуі: Қыз есімі «Ә» әріпінен басталады
11 слайд
Фигуралардағы сандар белгілі бір заңдылықпен
орналасқан. Осы заңдылықты ескеріп, сұрақ
белгісінің орнындағы санды анықтаңыз .
42 13 110
63
8
142
50
6
?
Шешуі: Алдыңғы екі
тіктөртбұрыштағы сандарды қосып,
2-ге көбейтеміз (50+6)*2 = 112
11 слайд
Фигуралардағы сандар белгілі бір заңдылықпен орналасқан. Осы заңдылықты ескеріп, сұрақ белгісінің орнындағы санды анықтаңыз . 42 13 110 63 8 142 50 6 ? Шешуі: Алдыңғы екі тіктөртбұрыштағы сандарды қосып, 2-ге көбейтеміз (50+6)*2 = 112
12 слайд
Жиырма төрт спортшы дөңгелек столды
айнала бір-біріне бірдей арақашықтықта
отыр. Олар отырған орындары бойынша
бірден 1-ден 24-ке дейін нөмірленген
тоғызыншы спортшыға қарсы отырған
спортшының нөмірін анықтаңыз .
Шешуі: олар бір-бірінен бірдей арақашықта
отырғандықтан 1-ші адамға 13-ші спортшы
қарама-қарсы отырады. Онда 9-шы спортшыға
9+12=21-ші спортшы қарсы отырады
12 слайд
Жиырма төрт спортшы дөңгелек столды айнала бір-біріне бірдей арақашықтықта отыр. Олар отырған орындары бойынша бірден 1-ден 24-ке дейін нөмірленген тоғызыншы спортшыға қарсы отырған спортшының нөмірін анықтаңыз . Шешуі: олар бір-бірінен бірдей арақашықта отырғандықтан 1-ші адамға 13-ші спортшы қарама-қарсы отырады. Онда 9-шы спортшыға 9+12=21-ші спортшы қарсы отырады
13 слайд
= 7
= ?Сұрақ белгісінің орнындағы санды
табыңыз
Шешуі: Төртке бөлінген квадрат 7-
ге тең, үлкен фигура осындай 8
кадраттан тұрады. Онда 7*8=56
13 слайд
= 7 = ?Сұрақ белгісінің орнындағы санды табыңыз Шешуі: Төртке бөлінген квадрат 7- ге тең, үлкен фигура осындай 8 кадраттан тұрады. Онда 7*8=56
14 слайд
Үстелдің төрт бұрышы бар.
Егер бір бұрышын кесіп тастаса,
неше бұрыш қалады?
Шешуі :
14 слайд
Үстелдің төрт бұрышы бар. Егер бір бұрышын кесіп тастаса, неше бұрыш қалады? Шешуі :
15 слайд
Ертеде кедейлікпен күн кешкен жалғыз кемпір
болыпты. Түн ішінде кемпірдің жалғыз сиырын ұрламақ
болып, ұрылар келеді.
Кемпір: - Ә, бұлар менің сиырымды ұрламақшы екен,
мен бұларды алдайын деп ойлайды. Сөйтіп бір шелек суды
сапырып отырып, мынадай өлең айтады:
«Сапырып-сапырып, Сарманға бер,
Құйып-құйып Құрманға бер.
Есіктегі екеуге бер.
Өзің іште маған бер» - деген екен. Мұны естіген ұрылар:
«Қой мұнымыз жарамас, бекер екен. Бұл үй-толы кісі екен,
әрі бір адамға бізден артық екен, кетейік»,–деп кетіп
қалыпты. Кемпір тапқырлығымен ұрыларды осылай
қорқытыпты. Сұрақ: Сонда үйдегі адам нешеу? Ұрылар
нешеу?
Шешуі: 6 адам, 5
ұры
15 слайд
Ертеде кедейлікпен күн кешкен жалғыз кемпір болыпты. Түн ішінде кемпірдің жалғыз сиырын ұрламақ болып, ұрылар келеді. Кемпір: - Ә, бұлар менің сиырымды ұрламақшы екен, мен бұларды алдайын деп ойлайды. Сөйтіп бір шелек суды сапырып отырып, мынадай өлең айтады: «Сапырып-сапырып, Сарманға бер, Құйып-құйып Құрманға бер. Есіктегі екеуге бер. Өзің іште маған бер» - деген екен. Мұны естіген ұрылар: «Қой мұнымыз жарамас, бекер екен. Бұл үй-толы кісі екен, әрі бір адамға бізден артық екен, кетейік»,–деп кетіп қалыпты. Кемпір тапқырлығымен ұрыларды осылай қорқытыпты. Сұрақ: Сонда үйдегі адам нешеу? Ұрылар нешеу? Шешуі: 6 адам, 5 ұры
16 слайд
IV кезең: «Кездейсоқ оқиға»
Бұл кезеңде оқушылар «ықтималдылық
теориясы» бойынша жұмыс жасайды.
Ұяшық 30 ұпай
30 30
16 слайд
IV кезең: «Кездейсоқ оқиға» Бұл кезеңде оқушылар «ықтималдылық теориясы» бойынша жұмыс жасайды. Ұяшық 30 ұпай 30 30
17 слайд
Ержан кездейсоқ екі таңбалы сан
таңдады. Қайсы оқиғаның
ықтималдығы үлкен: таңдалған
сан 10-ға бөлінеді немесе
таңдалған сан 12-ге бөлінеді?
Жауабында үлкен ықтималдықты
жазыңыз.
Шешуі: 1/10
17 слайд
Ержан кездейсоқ екі таңбалы сан таңдады. Қайсы оқиғаның ықтималдығы үлкен: таңдалған сан 10-ға бөлінеді немесе таңдалған сан 12-ге бөлінеді? Жауабында үлкен ықтималдықты жазыңыз. Шешуі: 1/10
18 слайд
Конференцияға жоғарғы оқу орындарының
студенттері қатысады. Педогогикалық
университеттен 3 студент, құрылыс
университеттен 5, техникалық университеттен
2 студент. Олардың конференцияда баяндау
реті кездейсоқ таңдалады. Бірінші болып
педагогикалық университеттің студенті
баяндау ықтималдығын табыңыз.
Шешуі: Конференцияға барлығы 3+2+5 =10
студент қатысады. Бірінші болып педагогткалық
университеттің 3 студентінің біреуі баяндайды.
Оқиғаға қолайлы оқиғалар саны 3-ке тең.
Ықтималдықтың классикалық анықтамасы
бойынша Р(А)= =
18 слайд
Конференцияға жоғарғы оқу орындарының студенттері қатысады. Педогогикалық университеттен 3 студент, құрылыс университеттен 5, техникалық университеттен 2 студент. Олардың конференцияда баяндау реті кездейсоқ таңдалады. Бірінші болып педагогикалық университеттің студенті баяндау ықтималдығын табыңыз. Шешуі: Конференцияға барлығы 3+2+5 =10 студент қатысады. Бірінші болып педагогткалық университеттің 3 студентінің біреуі баяндайды. Оқиғаға қолайлы оқиғалар саны 3-ке тең. Ықтималдықтың классикалық анықтамасы бойынша Р(А)= =
19 слайд
V кезең: «Сергіту сәті».
Көрермендермен ойын. Бұл кезеңде 2 топ
бір-бірден ортаға шығып, көрермендерге
қағазда алдын-ала жазылған сөзді сөйлемей
іс-әркетпен көрсету керек. Ал көрермендер
ол сөзді табуы керек.
19 слайд
V кезең: «Сергіту сәті». Көрермендермен ойын. Бұл кезеңде 2 топ бір-бірден ортаға шығып, көрермендерге қағазда алдын-ала жазылған сөзді сөйлемей іс-әркетпен көрсету керек. Ал көрермендер ол сөзді табуы керек.
20 слайд
VI кезең: «Қызық екен»
???
Жарқын
түс 100
жылдық
тапсырма Бесік
жыры
20 слайд
VI кезең: «Қызық екен» ??? Жарқын түс 100 жылдық тапсырма Бесік жыры
21 слайд
Тіл туралы мына дәйектердің қайсысы
шындыққа жанасады?
А) әлем бойынша 1500 адамның тіл
пішіні төртбұрышты
Ә) әр адамның тілінде өзіндік пішін
болады
Б) тілдің ұшын мұрынға тигізу
генетикалық қасиет саналады
21 слайд
Тіл туралы мына дәйектердің қайсысы шындыққа жанасады? А) әлем бойынша 1500 адамның тіл пішіні төртбұрышты Ә) әр адамның тілінде өзіндік пішін болады Б) тілдің ұшын мұрынға тигізу генетикалық қасиет саналады
22 слайд
Теңіз кәмшаттары қалай ұйықтайды?
А) көзін балдырмен жабады
Ә) бір-бірімен қол ұстасып ұйықтайды
Б) қатты қорылдайды
22 слайд
Теңіз кәмшаттары қалай ұйықтайды? А) көзін балдырмен жабады Ә) бір-бірімен қол ұстасып ұйықтайды Б) қатты қорылдайды
23 слайд
Ота жасау барысында дәрігерлер не үшін
жасыл түсті киім киеді?
А) жасыл түс көзді шаршатпайды
Ә) жасыл түс адамдарды табиғатқа
жақындата түседі
Б) электр жағынан түсетін сәулені
залалсыздандырады
23 слайд
Ота жасау барысында дәрігерлер не үшін жасыл түсті киім киеді? А) жасыл түс көзді шаршатпайды Ә) жасыл түс адамдарды табиғатқа жақындата түседі Б) электр жағынан түсетін сәулені залалсыздандырады
24 слайд
Елбасы Н.Ә.Назарбаев 100 жылдан кейін нені
ашуға рұқсат берді?
А) жазылған хатын
Ә) гауһар тас толы қорапты
Б) нано түтіктер жайлы жаңалықты
24 слайд
Елбасы Н.Ә.Назарбаев 100 жылдан кейін нені ашуға рұқсат берді? А) жазылған хатын Ә) гауһар тас толы қорапты Б) нано түтіктер жайлы жаңалықты
25 слайд
VIІ КЕЗЕҢ: «СИҚЫРЛЫ САНДАР »
25 слайд
VIІ КЕЗЕҢ: «СИҚЫРЛЫ САНДАР »
26 слайд
26 слайд
27 слайд
27 слайд
28 слайд
28 слайд
29 слайд
29 слайд
30 слайд
30 слайд
31 слайд
31 слайд
32 слайд
Ғылым жолы бірде жеңіл, бірде қатты.
Ақыл – ойлар әлемді арбап алды.
Математика ғылымдар патшасы
Таңырқатып, аңыз қылған адамзатты.
Келер ұрпақ даналарға ұқсап туса,
Омар Хайям, әл – Фараби жолын қуса,
Елімнің болашағы гүлденеді.
Ғылымның шамшырағы жанып тұрса.
32 слайд
Ғылым жолы бірде жеңіл, бірде қатты. Ақыл – ойлар әлемді арбап алды. Математика ғылымдар патшасы Таңырқатып, аңыз қылған адамзатты. Келер ұрпақ даналарға ұқсап туса, Омар Хайям, әл – Фараби жолын қуса, Елімнің болашағы гүлденеді. Ғылымның шамшырағы жанып тұрса.
33 слайд
33 слайд
34 слайд
Назар салғандарыңызға
РАХМЕТ !
34 слайд
Назар салғандарыңызға РАХМЕТ !