"Тәлімгер мен жас маман арасындағы жүргізілетін жұмыс жоспары"
"Тәлімгер мен жас маман арасындағы жүргізілетін жұмыс жоспары"

#1 слайд
ТӘЛІМГЕРЛІК – ЖОҒАРҒЫ,
АРНАУЛЫ ОҚУ
ОРНЫНДАРЫН БІТІРІП
КЕЛГЕН,
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ
ІС-ТӘЖІРИБЕСІ ЖӘНЕ ЕҢБЕК
ӨТІЛІ ЖОҚ ПЕДАГОГ ЖАС
МАМАНМЕН
ЖЕКЕ ТӘРБИЕЛІК ЖҰМЫС
1 слайд
ТӘЛІМГЕРЛІК – ЖОҒАРҒЫ, АРНАУЛЫ ОҚУ ОРНЫНДАРЫН БІТІРІП КЕЛГЕН, ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ІС-ТӘЖІРИБЕСІ ЖӘНЕ ЕҢБЕК ӨТІЛІ ЖОҚ ПЕДАГОГ ЖАС МАМАНМЕН ЖЕКЕ ТӘРБИЕЛІК ЖҰМЫС
#2 слайд
Тәлімгердің
жас маманмен
педагогикалық
шеберліктерін
арттыру жұмысын
ұйымдастыру.
2 слайд
Тәлімгердің жас маманмен педагогикалық шеберліктерін арттыру жұмысын ұйымдастыру.
#3 слайд
ТӘЛІМГЕРЛІКТІҢ МАҚСАТЫ
- ПЕДАГОГ- МАМАНДАРДЫҢ ПЕДАГОГ- МАМАНДАРДЫҢ
КӘСІБИ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН КӘСІБИ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН
АРТТЫРУ ҮШІН МОЛ АРТТЫРУ ҮШІН МОЛ
МҮМКІНДІКТЕРДІ ТУЫНДАТАДЫ; МҮМКІНДІКТЕРДІ ТУЫНДАТАДЫ;
- БАСТАМШЫЛДЫҚ ПЕН - БАСТАМШЫЛДЫҚ ПЕН
ШЫҒАРМАШЫЛЫҚҚА ШЫҒАРМАШЫЛЫҚҚА
ЫНТАЛАНДЫРАДЫ; ЫНТАЛАНДЫРАДЫ;
- ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҮРДІСТІҢ - ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҮРДІСТІҢ
САРАЛАНУЫ МЕН ЖЕКЕЛЕНУІН САРАЛАНУЫ МЕН ЖЕКЕЛЕНУІН
ҚАМТАМАСЫЗ ЕТЕДІ ҚАМТАМАСЫЗ ЕТЕДІ.
3 слайд
ТӘЛІМГЕРЛІКТІҢ МАҚСАТЫ - ПЕДАГОГ- МАМАНДАРДЫҢ ПЕДАГОГ- МАМАНДАРДЫҢ КӘСІБИ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН КӘСІБИ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН АРТТЫРУ ҮШІН МОЛ АРТТЫРУ ҮШІН МОЛ МҮМКІНДІКТЕРДІ ТУЫНДАТАДЫ; МҮМКІНДІКТЕРДІ ТУЫНДАТАДЫ; - БАСТАМШЫЛДЫҚ ПЕН - БАСТАМШЫЛДЫҚ ПЕН ШЫҒАРМАШЫЛЫҚҚА ШЫҒАРМАШЫЛЫҚҚА ЫНТАЛАНДЫРАДЫ; ЫНТАЛАНДЫРАДЫ; - ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҮРДІСТІҢ - ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҮРДІСТІҢ САРАЛАНУЫ МЕН ЖЕКЕЛЕНУІН САРАЛАНУЫ МЕН ЖЕКЕЛЕНУІН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТЕДІ ҚАМТАМАСЫЗ ЕТЕДІ.
#4 слайд
Тәлімгерліктің міндеті
- педагогтардың мектепке дейінгі
педагогика саласындағы жаңалықтар
мен жетістіктерді анықтай білуге
үйрету;
- педагогикалық проблемаларды
шешудің алуан түрлі жолдары бар
екенін түсіндіру;
- ойлау дағдысын қалыптастыру;
- өз көзқарасын дәлелдеуде
тапқырлық, дәлдік сезімдерін
пайдалана білуге дағдыландыру.
4 слайд
Тәлімгерліктің міндеті - педагогтардың мектепке дейінгі педагогика саласындағы жаңалықтар мен жетістіктерді анықтай білуге үйрету; - педагогикалық проблемаларды шешудің алуан түрлі жолдары бар екенін түсіндіру; - ойлау дағдысын қалыптастыру; - өз көзқарасын дәлелдеуде тапқырлық, дәлдік сезімдерін пайдалана білуге дағдыландыру.
#5 слайд
- қазіргі заман талабына сай
оқу-тәрбие үрдісін шығармашылықпен
ұйымдастыратын,
әдіс-тәсілдерді түрлендіріп отыратын,
жан-жақты ортаға бейімделіп кете алатын
маман болуы;
- инновациялық технологияларды
меңгерген, кәсіби құзіреттілігі жоғары
педагог – маман біліктілігінің
қалыптасуы.
Күтілетін нәтижесі
5 слайд
- қазіргі заман талабына сай оқу-тәрбие үрдісін шығармашылықпен ұйымдастыратын, әдіс-тәсілдерді түрлендіріп отыратын, жан-жақты ортаға бейімделіп кете алатын маман болуы; - инновациялық технологияларды меңгерген, кәсіби құзіреттілігі жоғары педагог – маман біліктілігінің қалыптасуы. Күтілетін нәтижесі
#6 слайд
МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ҰЙЫМЫНДАҒЫ ТӘЛІМГЕР ЖҰМЫСЫ :
1. Жас педагог маманды ұжымның қызметімен таныстыру;
2. Оқу тәрбие жұмыстарының бағдарламаларын оқып-білуге көмек
көрсету;
3. Әр айдың күнтізбелік жоспарын, балаларды ұйымдастыру және
тәрбиелеу
жұмыстарының циклограммасын дайындауға бағыт-бағдар беру;
4. Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетін өткізуге керекті көрнекілік
құрал-
жабдықтарды, дидактикалық материалдарды дайындауға көмектесу;
5. Жас педагог маманның оқу іс-әрекетіне қатысып, талдау жасау;
6. Алдыңғы қатарлы педагогтардың іс-тәжірибесінен өткізілетін оқу
іс-әрекетіне қатысуы және талдау жасауы;
7.Өз білімін көтеру жұмыстарына керекті әдістемелік материалдарды
сұрыптауға көмектесу;
8 Жас педагог маман біліктілігін көтеру барысында курстарға жіберіп
отыру.
6 слайд
МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ҰЙЫМЫНДАҒЫ ТӘЛІМГЕР ЖҰМЫСЫ : 1. Жас педагог маманды ұжымның қызметімен таныстыру; 2. Оқу тәрбие жұмыстарының бағдарламаларын оқып-білуге көмек көрсету; 3. Әр айдың күнтізбелік жоспарын, балаларды ұйымдастыру және тәрбиелеу жұмыстарының циклограммасын дайындауға бағыт-бағдар беру; 4. Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетін өткізуге керекті көрнекілік құрал- жабдықтарды, дидактикалық материалдарды дайындауға көмектесу; 5. Жас педагог маманның оқу іс-әрекетіне қатысып, талдау жасау; 6. Алдыңғы қатарлы педагогтардың іс-тәжірибесінен өткізілетін оқу іс-әрекетіне қатысуы және талдау жасауы; 7.Өз білімін көтеру жұмыстарына керекті әдістемелік материалдарды сұрыптауға көмектесу; 8 Жас педагог маман біліктілігін көтеру барысында курстарға жіберіп отыру.
#7 слайд
ТӘЛІМГЕР ЖОСПАРЫ
ЖАС МАМАНМЕН ЖҮРГІЗІЛГЕН ЖҰМЫСЫ
2017-2018 оқу жылы
№ Атқарылатын жұмыс Жұмыс түрі Жауапты Мерзімі
1. Оқу іс-әрекетіне қойылатын
талаптарды талқылау
өзара тәжірибе
алмасу
Тәлімгер Қыркүйек
2. Әріптестерінің оқу іс-
әрекеттеріне қатысу
практикалық Тәлімгер
Жас маман
Қазан
3. Әдістемелік және
дидактикалық көмек
әңгімелесу Тәлімгер Қараша
4. Тәрбиешіге керекті
құжаттарды жинақтау
Тәлімгер
Жас маман
Желтоқсан
5. Әдістемелік кеңес
отырысында есеп беру
баяндама,
есеп,ролик
Тәлімгер
Жас маман
Қаңтар
6. Әріптестерінің оқу іс-
әрекеттеріне қатысу
Практикалық Тәлімгер
Жас маман
Ақпан
7. Әдімтемелік көмек көрсету Әңгімелесу Тәлімгер Наурыз
8. Балабақша ішіндегі
сайыстарға қатысу
сайыс Жас маман Сәуір
9. Әдістемелік кеңес
отырысында есеп беру
баяндама, есеп Тәлімгер
Жас маман
Мамыр
7 слайд
ТӘЛІМГЕР ЖОСПАРЫ ЖАС МАМАНМЕН ЖҮРГІЗІЛГЕН ЖҰМЫСЫ 2017-2018 оқу жылы № Атқарылатын жұмыс Жұмыс түрі Жауапты Мерзімі 1. Оқу іс-әрекетіне қойылатын талаптарды талқылау өзара тәжірибе алмасу Тәлімгер Қыркүйек 2. Әріптестерінің оқу іс- әрекеттеріне қатысу практикалық Тәлімгер Жас маман Қазан 3. Әдістемелік және дидактикалық көмек әңгімелесу Тәлімгер Қараша 4. Тәрбиешіге керекті құжаттарды жинақтау Тәлімгер Жас маман Желтоқсан 5. Әдістемелік кеңес отырысында есеп беру баяндама, есеп,ролик Тәлімгер Жас маман Қаңтар 6. Әріптестерінің оқу іс- әрекеттеріне қатысу Практикалық Тәлімгер Жас маман Ақпан 7. Әдімтемелік көмек көрсету Әңгімелесу Тәлімгер Наурыз 8. Балабақша ішіндегі сайыстарға қатысу сайыс Жас маман Сәуір 9. Әдістемелік кеңес отырысында есеп беру баяндама, есеп Тәлімгер Жас маман Мамыр
#8 слайд
ЖАС МАМАН ЖОСПАРЫ
2017-2018 оқу жылы
№ Теориялық бөлім Практикалық бөлім Нәтижелер
1
2
Тақырыптық кеңес беру
Нормотивті-құқықтық
-”Білім” заңын
-”Еңбек кодексін”
-”Бала құқығы
конвенциясы
-Білім беру қйымдарында
тазалық-
эпидемолотикалық
нормаларға сәйкес
ережелер.
Жас маманның жұмыс
тақырыбы:
“Жаңа инновациялық
технологиялар”
Заңдарды оқу.
Үнемі іздену.
Ұйымдастырылған оқу
іс-әрекеттеріне қолдану
психожаттығулар,үнта
спа,теледидар,
интерактивті тақта
Жұмыс барысында
заңнамаларды
басшылыққа алу.
“Қатынас”б.б.с бойынша
балалар ертегі,
әңгімелер, өлеңдер
тыңдауға қызығушылық
білдірді
8 слайд
ЖАС МАМАН ЖОСПАРЫ 2017-2018 оқу жылы № Теориялық бөлім Практикалық бөлім Нәтижелер 1 2 Тақырыптық кеңес беру Нормотивті-құқықтық -”Білім” заңын -”Еңбек кодексін” -”Бала құқығы конвенциясы -Білім беру қйымдарында тазалық- эпидемолотикалық нормаларға сәйкес ережелер. Жас маманның жұмыс тақырыбы: “Жаңа инновациялық технологиялар” Заңдарды оқу. Үнемі іздену. Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеттеріне қолдану психожаттығулар,үнта спа,теледидар, интерактивті тақта Жұмыс барысында заңнамаларды басшылыққа алу. “Қатынас”б.б.с бойынша балалар ертегі, әңгімелер, өлеңдер тыңдауға қызығушылық білдірді
#9 слайд
3.
4.
5.
6.
7.
Жас маманның жеке
жазбалары
Күннің 1-ші жартсын
ұйымдастыру.
“Денсаулық” саласы
бойынша жаңа
технологияларды енгізу
және зерделеу.
Әріптестерінің оқу іс-
әрекетіне қатысу,талдау
жасауға үйрену,тәжірбие
алмасу.
Мониторинг жүргізу
әдістемесі
Үнемі ізденісте б ол!
Мемлекеттік стандарт,
“Типтік
бағдарламасы”
Оқу бағдарламасы
Білім беру саласының
барлық бөлімі
бойынша мониторинг
жүргізу,зерделеу.
Тәжірибелі,
шығармашыл,
педагогикалық білімді
педагог болу.
Білім беру саласының
бөлімдерән біледі.
Әріптестерімен
тәжірбие алмасады.
9 слайд
3. 4. 5. 6. 7. Жас маманның жеке жазбалары Күннің 1-ші жартсын ұйымдастыру. “Денсаулық” саласы бойынша жаңа технологияларды енгізу және зерделеу. Әріптестерінің оқу іс- әрекетіне қатысу,талдау жасауға үйрену,тәжірбие алмасу. Мониторинг жүргізу әдістемесі Үнемі ізденісте б ол! Мемлекеттік стандарт, “Типтік бағдарламасы” Оқу бағдарламасы Білім беру саласының барлық бөлімі бойынша мониторинг жүргізу,зерделеу. Тәжірибелі, шығармашыл, педагогикалық білімді педагог болу. Білім беру саласының бөлімдерән біледі. Әріптестерімен тәжірбие алмасады.
#10 слайд
8.
9.
10.
Пән мұғалімдері мен жас
маман арасындағы қарым-
қатынас.
Жас маманның балалармен
өз бетінше ойынын
ұйымдастыру жұмысы.
Жас маман имиджі педогог
этикасы балалармен мәдени
қарым-қатынас,ата-
аналармен,әріптестермен.
Педагогикалық
жағдайларды практикада
шешу.
Балалар ойын
бұрышында
шығармашылықпен
ойнауын ұйымдастыру.
Жас маман пән
мұғалімдерімен тәжірбие
алмасады.
Жас педагог өзінің мәдени
қарым-қатнасын
жақсартады.
Тіл табысады.
10 слайд
8. 9. 10. Пән мұғалімдері мен жас маман арасындағы қарым- қатынас. Жас маманның балалармен өз бетінше ойынын ұйымдастыру жұмысы. Жас маман имиджі педогог этикасы балалармен мәдени қарым-қатынас,ата- аналармен,әріптестермен. Педагогикалық жағдайларды практикада шешу. Балалар ойын бұрышында шығармашылықпен ойнауын ұйымдастыру. Жас маман пән мұғалімдерімен тәжірбие алмасады. Жас педагог өзінің мәдени қарым-қатнасын жақсартады. Тіл табысады.
#11 слайд
р/сКөмек көрсетілген тақырыптар Нәтижесі Қосымша ескеру
керек
1. Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің
технологиялық картасы
Мемлекттік стандарт
талабына сай
Балалардың іс-әрекетін
толықтырып жазу
2. Шығармашылық ойындарға
жетекшілік, өздігінен ойнауды
ұйымдастыру
а) дидактикалық ойындарды жүргізу
ерекшелігі
Құрдастарымен
жағымды эмоционал
дыққарым-қатынас
дағдылары қалыптасты
Ойын барысында
танымдық есептерді
шешубарысында
зейіндерін қоя білулерін
қадағалау
3. Еңбек түрлері және оны баланың жас
ерекшелігіне қарай меңгеруі
Балалардың бойындағы
еңбек мақсатына
эмоциональды қарым-
қатынас орнады.
Балаларды қажетті
икемділіктер мен
дағдыларды игеруге
тәрбиелеу
4. Баланың әр жастық кезеңінде
біліктілік даму деңгейін қадағалау
мақсатында индикаторлар жүйесін
пайдалана білу
Индикатор жүйесін
пайдалана біледі
Бақылау оқу іс-әрекетін
жүйелі жүргізу
Тәлімгер жоспары
2017-2018 оқу жылы
11 слайд
р/сКөмек көрсетілген тақырыптар Нәтижесі Қосымша ескеру керек 1. Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы Мемлекттік стандарт талабына сай Балалардың іс-әрекетін толықтырып жазу 2. Шығармашылық ойындарға жетекшілік, өздігінен ойнауды ұйымдастыру а) дидактикалық ойындарды жүргізу ерекшелігі Құрдастарымен жағымды эмоционал дыққарым-қатынас дағдылары қалыптасты Ойын барысында танымдық есептерді шешубарысында зейіндерін қоя білулерін қадағалау 3. Еңбек түрлері және оны баланың жас ерекшелігіне қарай меңгеруі Балалардың бойындағы еңбек мақсатына эмоциональды қарым- қатынас орнады. Балаларды қажетті икемділіктер мен дағдыларды игеруге тәрбиелеу 4. Баланың әр жастық кезеңінде біліктілік даму деңгейін қадағалау мақсатында индикаторлар жүйесін пайдалана білу Индикатор жүйесін пайдалана біледі Бақылау оқу іс-әрекетін жүйелі жүргізу Тәлімгер жоспары 2017-2018 оқу жылы
#12 слайд
5.«Баланың шығармашылық
қабілетін жетілдіруде
эстетикалық тәрбиенің ролі»
Балалардың шығармашылық
қабілетін бейнелеу өнері арқылы
дамыту
Семинар 13.03.2017жәдіскер
Тәрбиеші-
лер
6.Балабақша тәрбиешісінің адам
өміріндегі рөлі
Ағымдағы және қорытынды
бақылау сұрақтары мен
тапсырмалары
Тренинг 18.04.2017жМеңгеруші
Әдіскер
Психолог
7.Өз білімін көтеру бағытынан есеп
беру
Дөңгелек үстел16.05.2017 жӘдіскер
Тәлімгерлер
8.Педагогикалық ринг
«мектепке дейінгі ұйымдағы
инновациялық технологиялар»
Педагогикалық
ринг
24.05.2017жӘдіскер
педагог
мамандар
12 слайд
5.«Баланың шығармашылық қабілетін жетілдіруде эстетикалық тәрбиенің ролі» Балалардың шығармашылық қабілетін бейнелеу өнері арқылы дамыту Семинар 13.03.2017жәдіскер Тәрбиеші- лер 6.Балабақша тәрбиешісінің адам өміріндегі рөлі Ағымдағы және қорытынды бақылау сұрақтары мен тапсырмалары Тренинг 18.04.2017жМеңгеруші Әдіскер Психолог 7.Өз білімін көтеру бағытынан есеп беру Дөңгелек үстел16.05.2017 жӘдіскер Тәлімгерлер 8.Педагогикалық ринг «мектепке дейінгі ұйымдағы инновациялық технологиялар» Педагогикалық ринг 24.05.2017жӘдіскер педагог мамандар
#13 слайд
р/сЖұмыс мазмұны Меңгергені Қиналғаны
1 Бағдарламаны талдау бойынша Толық емес үйренуім керек
2 Перспективтік жоспар бойынша Перспективтік
жоспарды
Циклограмма
жазуға қиналамын
3 Құжаттармен жұмыс бойынша Үйренудемін
4 Оқу іс-әрекеттерін жоспарлау
бойынша
Меңгерудемін
5 Қазіргі педагогикалық
технологиялар
Ізденіс үстіндемін
6 Оқу іс-әрекетін талдау бойынша Көмек қажет
7 Әдістемелік тақырыбы бойынша Көмек қажет
8 Өз білімін көтеру бойынша Жоспар құру Материалдарды
жинақтаудамын
9 Тәрбие жұмысы бойынша Тәжірибе
алмасудамын
Жас педагог маман жоспары
Шешімі: БАҒДАРЛАМАНЫ МЕҢГЕРУІН, ҚҰЖАТТАРМЕН ЖҰМЫС ІСТЕУІН,
ОҚУ ІС-ӘРЕКЕТІН ТАЛДАЙ БІЛУІН, ӨЗ БІЛІМІН КӨТЕРУ БОЙЫНША ЖҰМЫСТАР
БОЙЫНША ТӘЖІРИБЕ АЛМАСУДЫ ЖАЛҒАСТЫРУ.
13 слайд
р/сЖұмыс мазмұны Меңгергені Қиналғаны 1 Бағдарламаны талдау бойынша Толық емес үйренуім керек 2 Перспективтік жоспар бойынша Перспективтік жоспарды Циклограмма жазуға қиналамын 3 Құжаттармен жұмыс бойынша Үйренудемін 4 Оқу іс-әрекеттерін жоспарлау бойынша Меңгерудемін 5 Қазіргі педагогикалық технологиялар Ізденіс үстіндемін 6 Оқу іс-әрекетін талдау бойынша Көмек қажет 7 Әдістемелік тақырыбы бойынша Көмек қажет 8 Өз білімін көтеру бойынша Жоспар құру Материалдарды жинақтаудамын 9 Тәрбие жұмысы бойынша Тәжірибе алмасудамын Жас педагог маман жоспары Шешімі: БАҒДАРЛАМАНЫ МЕҢГЕРУІН, ҚҰЖАТТАРМЕН ЖҰМЫС ІСТЕУІН, ОҚУ ІС-ӘРЕКЕТІН ТАЛДАЙ БІЛУІН, ӨЗ БІЛІМІН КӨТЕРУ БОЙЫНША ЖҰМЫСТАР БОЙЫНША ТӘЖІРИБЕ АЛМАСУДЫ ЖАЛҒАСТЫРУ.
#14 слайд
ТӘРБИЕШІНІҢ АЙНАЛЫСАТЫНЫ - ҮНЕМІ ТӘРБИЕШІНІҢ АЙНАЛЫСАТЫНЫ - ҮНЕМІ
ҚОЗҒАЛЫП, ӨЗГЕРІП, ӨСЕТІН, ҚОЗҒАЛЫП, ӨЗГЕРІП, ӨСЕТІН,
ӨРКЕНДЕЙТІН ТІРІ АДАМ БОЛҒАНДЫҚТАН, ӨРКЕНДЕЙТІН ТІРІ АДАМ БОЛҒАНДЫҚТАН,
БІРКЕЛКІ ӘДІСТЕН ТАБАН АУМАЙ БІРКЕЛКІ ӘДІСТЕН ТАБАН АУМАЙ
ШЕКТЕЛІП ҚАЛУҒА БОЛМАЙДЫ ... ШЕКТЕЛІП ҚАЛУҒА БОЛМАЙДЫ ...
САБАҚ БЕРУ ҮЙРЕНШІКТІ ЖӘЙ САБАҚ БЕРУ ҮЙРЕНШІКТІ ЖӘЙ
ШЕБЕРЛІК ЕМЕС, ОЛ ҮНЕМІ ЖАҢАДАН ШЕБЕРЛІК ЕМЕС, ОЛ ҮНЕМІ ЖАҢАДАН
ЖАҢАНЫ ТАБАТЫН ӨНЕР ...ЖАҢАНЫ ТАБАТЫН ӨНЕР ...
Ж. АЙМАУЫТОВЖ. АЙМАУЫТОВ
14 слайд
ТӘРБИЕШІНІҢ АЙНАЛЫСАТЫНЫ - ҮНЕМІ ТӘРБИЕШІНІҢ АЙНАЛЫСАТЫНЫ - ҮНЕМІ ҚОЗҒАЛЫП, ӨЗГЕРІП, ӨСЕТІН, ҚОЗҒАЛЫП, ӨЗГЕРІП, ӨСЕТІН, ӨРКЕНДЕЙТІН ТІРІ АДАМ БОЛҒАНДЫҚТАН, ӨРКЕНДЕЙТІН ТІРІ АДАМ БОЛҒАНДЫҚТАН, БІРКЕЛКІ ӘДІСТЕН ТАБАН АУМАЙ БІРКЕЛКІ ӘДІСТЕН ТАБАН АУМАЙ ШЕКТЕЛІП ҚАЛУҒА БОЛМАЙДЫ ... ШЕКТЕЛІП ҚАЛУҒА БОЛМАЙДЫ ... САБАҚ БЕРУ ҮЙРЕНШІКТІ ЖӘЙ САБАҚ БЕРУ ҮЙРЕНШІКТІ ЖӘЙ ШЕБЕРЛІК ЕМЕС, ОЛ ҮНЕМІ ЖАҢАДАН ШЕБЕРЛІК ЕМЕС, ОЛ ҮНЕМІ ЖАҢАДАН ЖАҢАНЫ ТАБАТЫН ӨНЕР ...ЖАҢАНЫ ТАБАТЫН ӨНЕР ... Ж. АЙМАУЫТОВЖ. АЙМАУЫТОВ
шағым қалдыра аласыз













