Материалдар / Тәлімгерлік жұмыс
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Тәлімгерлік жұмыс

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас маман мен тәлімгерлерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Сәуір 2021
640
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Дүйсембиева Бағдат Әлішқызы Шу ауданы Мәншүк Мәметова атындағы орта мектебінің математика пәні мұғалімі Тәлім алушы: Муканалы Т

1 слайд
Дүйсембиева Бағдат Әлішқызы Шу ауданы Мәншүк Мәметова атындағы орта мектебінің математика пәні мұғалімі Тәлім алушы: Муканалы Турсынай Физика пәні мұғаліміТәлімгер: Дуйсембиева Бағдат Матиматика пәні мұғалімі Тәлімгердің шеберлік сағаты

1 слайд

Дүйсембиева Бағдат Әлішқызы Шу ауданы Мәншүк Мәметова атындағы орта мектебінің математика пәні мұғалімі Тәлім алушы: Муканалы Турсынай Физика пәні мұғаліміТәлімгер: Дуйсембиева Бағдат Матиматика пәні мұғалімі Тәлімгердің шеберлік сағаты

Мұғалімнің педагогикалық шеберліктерін дамыта отырып, технологияны жетік меңгеру негізінде білімін жоғары деңгейге көтеру.

2 слайд
Мұғалімнің педагогикалық шеберліктерін дамыта отырып, технологияны жетік меңгеру негізінде білімін жоғары деңгейге көтеру. Білім берудің жаңа бағдарламаларын, оқу жоспарын, мемлекеттік білім стандартын, әдістемелік нұсқауларды талдау- игеру жұмыстарына бағыт беру.Мұғалімнің теориялық білімдерін мектеп практикасында қолдану дағдыларын қалыптастыру. МіндеттеріМақсаты: Мұғалімнің педагогикалық шеберлігі мен шығармашылығын қалыптастыра отырып, қазіргі оқыту талабына сай педагогтарды дайындау. Мұғалімнің сабақтарының барлық түрінің өткізілуінің әдістемесін, тиімділігін үйрету.Кәсіби даму жоспарын құруда өз білімін жетілдіруге көмек беру. Мұғалімнің әлеуметтік және кәсіби тұлғасын қалыптастыру, қолдау және ынталандыру.Мұғалімнің қазіргі қоғамдағы рөлін арттыру, құзырлығын дамыту.Мұғалімнің құзіреттілігін арттыра отырып, диагностикаланған, сараланған негізде ғылыми-әдістемелік көмектер көрсету.

2 слайд

Мұғалімнің педагогикалық шеберліктерін дамыта отырып, технологияны жетік меңгеру негізінде білімін жоғары деңгейге көтеру. Білім берудің жаңа бағдарламаларын, оқу жоспарын, мемлекеттік білім стандартын, әдістемелік нұсқауларды талдау- игеру жұмыстарына бағыт беру.Мұғалімнің теориялық білімдерін мектеп практикасында қолдану дағдыларын қалыптастыру. МіндеттеріМақсаты: Мұғалімнің педагогикалық шеберлігі мен шығармашылығын қалыптастыра отырып, қазіргі оқыту талабына сай педагогтарды дайындау. Мұғалімнің сабақтарының барлық түрінің өткізілуінің әдістемесін, тиімділігін үйрету.Кәсіби даму жоспарын құруда өз білімін жетілдіруге көмек беру. Мұғалімнің әлеуметтік және кәсіби тұлғасын қалыптастыру, қолдау және ынталандыру.Мұғалімнің қазіргі қоғамдағы рөлін арттыру, құзырлығын дамыту.Мұғалімнің құзіреттілігін арттыра отырып, диагностикаланған, сараланған негізде ғылыми-әдістемелік көмектер көрсету.

І кез еңі • • Үдерістің басында тәліптің іс-әрекетін және оның тәжірибені өзгерту үшін не істегісі келетінін анықтауға ба

3 слайд
І кез еңі • • Үдерістің басында тәліптің іс-әрекетін және оның тәжірибені өзгерту үшін не істегісі келетінін анықтауға бағытталған. ІІ кез еңі • Тәлімгер бағдарламасын әзірлейді және іске асырады, түзетуді жүзеге асырады, кәсіби дағдыларын құруға көмектеседі, оған өзінің бағдарламасын өзін-өзі жетілдіруге үйретеді. ІІІ кез еңі • Тәлімгер тексереді және жас педагогтың кәсіби құзыреттілік деңгейі дәрежесін анықтайды, оның дайындығын өзінің функционалдық міндеттерімен салыстырады, бағалайды. Кәсіби әңгіме Тәлімгерлік үдерісі «Басқаларды үйрете жүріп біз өзіміз үйренеміз» Сенека Жұмыс жоспары құруды үйренді ҚМЖ құрылымын құруды үйренді Оқушылардың біліммін бақылау мен бағалаудың жүйесін меңгерту Оқу – танымдық атмосфера жасай білуді үйренді

3 слайд

І кез еңі • • Үдерістің басында тәліптің іс-әрекетін және оның тәжірибені өзгерту үшін не істегісі келетінін анықтауға бағытталған. ІІ кез еңі • Тәлімгер бағдарламасын әзірлейді және іске асырады, түзетуді жүзеге асырады, кәсіби дағдыларын құруға көмектеседі, оған өзінің бағдарламасын өзін-өзі жетілдіруге үйретеді. ІІІ кез еңі • Тәлімгер тексереді және жас педагогтың кәсіби құзыреттілік деңгейі дәрежесін анықтайды, оның дайындығын өзінің функционалдық міндеттерімен салыстырады, бағалайды. Кәсіби әңгіме Тәлімгерлік үдерісі «Басқаларды үйрете жүріп біз өзіміз үйренеміз» Сенека Жұмыс жоспары құруды үйренді ҚМЖ құрылымын құруды үйренді Оқушылардың біліммін бақылау мен бағалаудың жүйесін меңгерту Оқу – танымдық атмосфера жасай білуді үйренді

Нәтиже Сабақтарында әдіс-тәсілднрді мақсатқа сай қолдануды үйренді Қысқа мерзімді жоспар жасауды және БЖБ,ТЖБ тапсырмаларына қо

4 слайд
Нәтиже Сабақтарында әдіс-тәсілднрді мақсатқа сай қолдануды үйренді Қысқа мерзімді жоспар жасауды және БЖБ,ТЖБ тапсырмаларына қорытынды шығару жолдарын үйренді Жаңартылған білім беру бағдарламасы бойынша оқыту формасы мен түрлерінің сабақ барысында қолданылуын Kundelік, bilimland.kz порталдарымен жұмыс жүргізу жолдарын меңгердіЖас маманның пед.ұжымға тез қалыптасуына, өзін еркін сезінуіне ықпал жасалынды

4 слайд

Нәтиже Сабақтарында әдіс-тәсілднрді мақсатқа сай қолдануды үйренді Қысқа мерзімді жоспар жасауды және БЖБ,ТЖБ тапсырмаларына қорытынды шығару жолдарын үйренді Жаңартылған білім беру бағдарламасы бойынша оқыту формасы мен түрлерінің сабақ барысында қолданылуын Kundelік, bilimland.kz порталдарымен жұмыс жүргізу жолдарын меңгердіЖас маманның пед.ұжымға тез қалыптасуына, өзін еркін сезінуіне ықпал жасалынды