Таңғажайып сәулет өнері. Тілдік жүйе және норма
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
1 слайд
2 слайд
2 слайд
3 слайд
10.1.6.1 коммуникативтік жағдаятқа сай көпшілік
алдында тиісті сөйлеу әдебін сақтай отырып, дұрыс
сөйлеу
3 слайд
10.1.6.1 коммуникативтік жағдаятқа сай көпшілік алдында тиісті сөйлеу әдебін сақтай отырып, дұрыс сөйлеу
4 слайд
АХМЕТ БАЙТҰРСЫНОВ
АДАМЗАТ ТАРИХЫНДАҒЫ
БЕС ӨНЕРДІ АТАП
КӨРСЕТКЕН. ОНЫҢ
БІРІНШІСІ-СӨЗ ӨНЕРІ,
ЕКІНШІСІ – СӘУЛЕТ ӨНЕРІ ,
ҮШІНШІСІ МҮСІН ӨНЕРІ,
ТӨРТІНШІСІ СУРЕТ,
БЕСІНШІСІ –БИ, САЗ ӨНЕРІ
ДЕП БӨЛГЕН ЕКЕН.
4 слайд
АХМЕТ БАЙТҰРСЫНОВ АДАМЗАТ ТАРИХЫНДАҒЫ БЕС ӨНЕРДІ АТАП КӨРСЕТКЕН. ОНЫҢ БІРІНШІСІ-СӨЗ ӨНЕРІ, ЕКІНШІСІ – СӘУЛЕТ ӨНЕРІ , ҮШІНШІСІ МҮСІН ӨНЕРІ, ТӨРТІНШІСІ СУРЕТ, БЕСІНШІСІ –БИ, САЗ ӨНЕРІ ДЕП БӨЛГЕН ЕКЕН.
5 слайд
•
АРХИТЕКТУРА, СӘУЛЕТ ӨНЕРІ – ҚҰРЫЛЫСТЫ ЖОБАЛАУ, САЛУ, ОҒАН КӨРКЕМДІК
БЕЙНЕ БЕРУ ӨНЕРІ. АРХИТЕКТУРА ТУЫНДЫЛАРЫ АДАМНЫҢ КҮНБЕ-КҮНГІ ТІРШІЛІК
ОРТАСЫН ҚАЛЫПТАСТЫРАДЫ. ОЛАР: ӘР ТҮРЛІ ҚАЖЕТТІЛІКТЕРДІ АТҚАРУҒА АРНАЛҒАН
ЖӘНЕ АДАМНЫҢ ЭСТЕТИКАЛЫҚ ТАЛҒАМЫНА ЖАУАП БЕРЕ АЛАТЫНДАЙ БОЛЫП
САЛЫНҒАН ТҰРҒЫН ҮЙЛЕР, ҚОҒАМДЫҚ ҒИМАРАТТАР, ӨНЕРКӘСІПТІК КЕШЕНДЕР.
•
СӘУЛЕТ ӨНЕРІ – ТЕХНИКАНЫҢ, ҒЫЛЫМНЫҢ ЖӘНЕ ӨНЕРДІҢ ТОҒЫСҚАН ЖЕРІ.
ҚАЗАҚСТАН ЖЕРІНДЕ ТАРАЗ, ҚҰЛАН, САЙРАМ , ОТЫРАР, СОЗАҚ, ТҮРКІСТАН АЛМАЛЫҚ
СИЯҚТЫ ІРІ ҚАЛАЛАРДА АРХИТЕТУРАЛЫҚ ЕСКЕРТКІШТЕР КӨПТЕП САЛЫНҒАН.
5 слайд
• АРХИТЕКТУРА, СӘУЛЕТ ӨНЕРІ – ҚҰРЫЛЫСТЫ ЖОБАЛАУ, САЛУ, ОҒАН КӨРКЕМДІК БЕЙНЕ БЕРУ ӨНЕРІ. АРХИТЕКТУРА ТУЫНДЫЛАРЫ АДАМНЫҢ КҮНБЕ-КҮНГІ ТІРШІЛІК ОРТАСЫН ҚАЛЫПТАСТЫРАДЫ. ОЛАР: ӘР ТҮРЛІ ҚАЖЕТТІЛІКТЕРДІ АТҚАРУҒА АРНАЛҒАН ЖӘНЕ АДАМНЫҢ ЭСТЕТИКАЛЫҚ ТАЛҒАМЫНА ЖАУАП БЕРЕ АЛАТЫНДАЙ БОЛЫП САЛЫНҒАН ТҰРҒЫН ҮЙЛЕР, ҚОҒАМДЫҚ ҒИМАРАТТАР, ӨНЕРКӘСІПТІК КЕШЕНДЕР. • СӘУЛЕТ ӨНЕРІ – ТЕХНИКАНЫҢ, ҒЫЛЫМНЫҢ ЖӘНЕ ӨНЕРДІҢ ТОҒЫСҚАН ЖЕРІ. ҚАЗАҚСТАН ЖЕРІНДЕ ТАРАЗ, ҚҰЛАН, САЙРАМ , ОТЫРАР, СОЗАҚ, ТҮРКІСТАН АЛМАЛЫҚ СИЯҚТЫ ІРІ ҚАЛАЛАРДА АРХИТЕТУРАЛЫҚ ЕСКЕРТКІШТЕР КӨПТЕП САЛЫНҒАН.
6 слайд
•
ТІЛДІК ЖҮЙЕ ЖӘНЕ НОРМА
•
ТІЛДІК НОРМА ДЕГЕНІМІЗ – ТІЛДІК ТАҢБАЛАРДЫҢ (СӨЗ, ҚОСЫМША, СӨЙЛЕМ), ТІЛДІК
АМАЛ-ТӘСІЛДЕРДІҢ ҚОЛДАНЫСТАҒЫ БІРІЗДІЛІГІ МЕН РЕТТІЛІГІ, БЕЛГІЛІ БІР ТІЛДІК
ҰЖЫМНЫҢ ДҰРЫС ДЕП ТАНЫҒАН ЖҮЙЕСІ.
•
ӘДЕБИ ТІЛДІҢ ЗАҢДАСТЫРЫЛҒАН НОРМАСЫ – СӨЗДІ ДҰРЫС ҚОЛАНУДЫҢ,
ГРАММАТИКАЛЫҚ АМАЛ-ТӘСІЛДЕРДІ ДҰРЫС ПАЙДАЛАНУДЫҢ КӨПШІЛІК ТАНЫҒАН, ТІЛ
ТӘЖІРИБЕСІНДЕ СЫННАН ӨТКЕН ҚАҒИДАЛАРЫ. СӨЙЛЕУДЕ, ЖАЗУДА ТІЛ АМАЛДАРЫН
ДҰРЫС ҚОЛДАНА БІЛУ ӘДЕБИ ТІЛ НОРМАСЫН САҚТАУ ДЕГЕНГЕ САЯДЫ. ТІЛДІК НОРМА,
АЛДЫМЕН, ТІЛДІК ЖҮЙЕМЕН (СИСТЕМАМЕН) САЛЫСТЫРЫЛА ҚАРАСТЫРЫЛАДЫ. ӘДЕБИ
ТІЛ НОРМАЛАРЫ ОҚУЛЫҚТАРДА, ТИІСТІ СӨЗДІКТЕРДЕ КӨРСЕТІЛІП ОТЫРАДЫ. АЛ ОЛ
ҚАҒИДА-ЕРЕЖЕЛЕРДІ САҚТАМАУ – НОРМАДАН АУЫТҚУ.
6 слайд
• ТІЛДІК ЖҮЙЕ ЖӘНЕ НОРМА • ТІЛДІК НОРМА ДЕГЕНІМІЗ – ТІЛДІК ТАҢБАЛАРДЫҢ (СӨЗ, ҚОСЫМША, СӨЙЛЕМ), ТІЛДІК АМАЛ-ТӘСІЛДЕРДІҢ ҚОЛДАНЫСТАҒЫ БІРІЗДІЛІГІ МЕН РЕТТІЛІГІ, БЕЛГІЛІ БІР ТІЛДІК ҰЖЫМНЫҢ ДҰРЫС ДЕП ТАНЫҒАН ЖҮЙЕСІ. • ӘДЕБИ ТІЛДІҢ ЗАҢДАСТЫРЫЛҒАН НОРМАСЫ – СӨЗДІ ДҰРЫС ҚОЛАНУДЫҢ, ГРАММАТИКАЛЫҚ АМАЛ-ТӘСІЛДЕРДІ ДҰРЫС ПАЙДАЛАНУДЫҢ КӨПШІЛІК ТАНЫҒАН, ТІЛ ТӘЖІРИБЕСІНДЕ СЫННАН ӨТКЕН ҚАҒИДАЛАРЫ. СӨЙЛЕУДЕ, ЖАЗУДА ТІЛ АМАЛДАРЫН ДҰРЫС ҚОЛДАНА БІЛУ ӘДЕБИ ТІЛ НОРМАСЫН САҚТАУ ДЕГЕНГЕ САЯДЫ. ТІЛДІК НОРМА, АЛДЫМЕН, ТІЛДІК ЖҮЙЕМЕН (СИСТЕМАМЕН) САЛЫСТЫРЫЛА ҚАРАСТЫРЫЛАДЫ. ӘДЕБИ ТІЛ НОРМАЛАРЫ ОҚУЛЫҚТАРДА, ТИІСТІ СӨЗДІКТЕРДЕ КӨРСЕТІЛІП ОТЫРАДЫ. АЛ ОЛ ҚАҒИДА-ЕРЕЖЕЛЕРДІ САҚТАМАУ – НОРМАДАН АУЫТҚУ.
7 слайд
7 слайд
8 слайд
1 ТОП - ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ СӘУЛЕТ ӨНЕРІ
2 ТОП - ИТАЛИЯДАҒЫ СӘУЛЕТ ӨНЕРІ
3 ТОП - ӘЛЕМНІҢ ЖЕТІ КЕРЕМЕТІ
Бағалау критерийлері Дескрипторлары
Сәулет өнері туралы
жан-жақты ақпарат
жинап, өзара
талқылайды
Еліміздегі ғимараттардың шығу
тарихын біледі
Ақпаратты қорытып,
жинақтайды.
Аргументтерді пайдаланып
қорғайды.
8 слайд
1 ТОП - ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ СӘУЛЕТ ӨНЕРІ 2 ТОП - ИТАЛИЯДАҒЫ СӘУЛЕТ ӨНЕРІ 3 ТОП - ӘЛЕМНІҢ ЖЕТІ КЕРЕМЕТІ Бағалау критерийлері Дескрипторлары Сәулет өнері туралы жан-жақты ақпарат жинап, өзара талқылайды Еліміздегі ғимараттардың шығу тарихын біледі Ақпаратты қорытып, жинақтайды. Аргументтерді пайдаланып қорғайды.
9 слайд
9 слайд
10 слайд
ЕЖЕЛГІ ЖӘНЕ ЗАМАНАУИ
ҒИМАРАТТАРДЫ САЛЫСТЫРЫҢДАР
10 слайд
ЕЖЕЛГІ ЖӘНЕ ЗАМАНАУИ ҒИМАРАТТАРДЫ САЛЫСТЫРЫҢДАР
11 слайд
11 слайд
12 слайд
12 слайд
13 слайд
ЖҰПТЫҚ ЖҰМЫС
Мәтінді оқып, «Бес W және бір H» сұрақтарға жауап беріңдер.
13 слайд
ЖҰПТЫҚ ЖҰМЫС Мәтінді оқып, «Бес W және бір H» сұрақтарға жауап беріңдер.
14 слайд
ЖЕКЕ ЖҰМЫС
ДАНЫШПАН ҮКІЛЕР ӘДІСІ
КИІЗ ҮЙ – ҒАЖАЙЫП СӘУЛЕТ ТУЫНДЫСЫ
1. МӘТІНМЕН ЖҰМЫС ІСТЕУДІҢ НЕГІЗДЕРІ
•
НЕГІЗГІ ҰҒЫМДАРДЫ ТАУЫП, АЛФАВИТТІК РЕТТЕ ЖАЗЫҢЫЗ. СІЗГЕ ЖАҢАЛЫҚ БОЛҒАН
АҚПАРАТТЫ ЖАЗЫҢЫЗ
•
2. МАҢЫЗДЫ ӨМІРЛІК ДАНАЛЫҚ
•
МӘТІННІҢ НЕГІЗГІ ОЙЫН БІР СӨЙЛЕММЕН БІЛДІРІҢІЗ
•
3. ТАНЫС ЖӘНЕ ТАНЫС ЕМЕС
•
МӘТІННЕН СІЗГЕ АЛДЫНДА ТАНЫС БОЛҒАН ЖӘНЕ МҮЛДЕМ ТАНЫС ЕМЕС АҚПАРАТТЫ
ТАБЫҢЫЗ
•
4. ИЛЛЮСТРАЦИЯЛЫҚ БЕЙНЕЛЕУ
•
МӘТІННІҢ НЕГІЗГІ ОЙЫН СУРЕТ, СЫЗБА, КАРРИКАТУРА Т.Б. АРҚЫЛЫ БЕЙНЕЛЕП КӨРІҢІЗ
•
5. ҮЛГІ БОЛАРЛЫҚ ҚОРЫТЫНДЫ
•
КЕЛЕШЕКТІ ҚАЖЕТ БОЛАТЫН МАҢЫЗДЫ ҚОРЫТЫНДЫ ШЫҒАРУҒА БОЛА МА?
14 слайд
ЖЕКЕ ЖҰМЫС ДАНЫШПАН ҮКІЛЕР ӘДІСІ КИІЗ ҮЙ – ҒАЖАЙЫП СӘУЛЕТ ТУЫНДЫСЫ 1. МӘТІНМЕН ЖҰМЫС ІСТЕУДІҢ НЕГІЗДЕРІ • НЕГІЗГІ ҰҒЫМДАРДЫ ТАУЫП, АЛФАВИТТІК РЕТТЕ ЖАЗЫҢЫЗ. СІЗГЕ ЖАҢАЛЫҚ БОЛҒАН АҚПАРАТТЫ ЖАЗЫҢЫЗ • 2. МАҢЫЗДЫ ӨМІРЛІК ДАНАЛЫҚ • МӘТІННІҢ НЕГІЗГІ ОЙЫН БІР СӨЙЛЕММЕН БІЛДІРІҢІЗ • 3. ТАНЫС ЖӘНЕ ТАНЫС ЕМЕС • МӘТІННЕН СІЗГЕ АЛДЫНДА ТАНЫС БОЛҒАН ЖӘНЕ МҮЛДЕМ ТАНЫС ЕМЕС АҚПАРАТТЫ ТАБЫҢЫЗ • 4. ИЛЛЮСТРАЦИЯЛЫҚ БЕЙНЕЛЕУ • МӘТІННІҢ НЕГІЗГІ ОЙЫН СУРЕТ, СЫЗБА, КАРРИКАТУРА Т.Б. АРҚЫЛЫ БЕЙНЕЛЕП КӨРІҢІЗ • 5. ҮЛГІ БОЛАРЛЫҚ ҚОРЫТЫНДЫ • КЕЛЕШЕКТІ ҚАЖЕТ БОЛАТЫН МАҢЫЗДЫ ҚОРЫТЫНДЫ ШЫҒАРУҒА БОЛА МА?
15 слайд
КЕРІ БАЙЛАНЫС
•
БҮГІН МЕН … БІЛДІМ.
•
… ҚЫЗЫҚТЫ БОЛДЫ.
•
… ҚИЫН БОЛДЫ.
•
… ТАПСЫРМАНЫ ОРЫНДАДЫМ.
•
… ЕКЕНІН ТҮСІНДІМ.
15 слайд
КЕРІ БАЙЛАНЫС • БҮГІН МЕН … БІЛДІМ. • … ҚЫЗЫҚТЫ БОЛДЫ. • … ҚИЫН БОЛДЫ. • … ТАПСЫРМАНЫ ОРЫНДАДЫМ. • … ЕКЕНІН ТҮСІНДІМ.
16 слайд
ҮЙГЕ ТАПСЫРМА
«АРХИТЕКТУРАЛЫҚ ЕСКЕРТКІШТЕР ТАРИХ
ҚОЙНАУЫНАН СЫР ШЕРТЕДІ» ЭССЕ ЖАЗУ
16 слайд
ҮЙГЕ ТАПСЫРМА «АРХИТЕКТУРАЛЫҚ ЕСКЕРТКІШТЕР ТАРИХ ҚОЙНАУЫНАН СЫР ШЕРТЕДІ» ЭССЕ ЖАЗУ