Материалдар / "Таңғы астың оқушылар өміріндегі маңызы"

"Таңғы астың оқушылар өміріндегі маңызы"

Материал туралы қысқаша түсінік
Таңғы астың оқушылар өмірінде өте маңызды. Таңғы ас ішкен оқушы сергек,әрі ширақ болып жүреді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Мамыр 2020
1052
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Жобаны дайындаған: Жетекші:

1 слайд
Жобаны дайындаған: Жетекші:  Таңғы астың адам өміріндегі маңызы (медицина, психология, денсаулық әліппесі)

1 слайд

Жобаны дайындаған: Жетекші:  Таңғы астың адам өміріндегі маңызы (медицина, психология, денсаулық әліппесі)

жатқа оқиды : Күндердің бір күнінде, сабақтың мезгілінде, Сыныптасымыз ауырып, салды бәрін әуреге. -Не болды?- деп таңданғ

2 слайд
жатқа оқиды : Күндердің бір күнінде, сабақтың мезгілінде, Сыныптасымыз ауырып, салды бәрін әуреге. -Не болды?- деп таңданған, сұрау болды жүзімізде, Медбикеге апардық, себебін сұрап білуге. Тексеріп оны медбике, сұрақ қойды өзіне: -Не жедің бүгін таңертең, айтшы қане, маған сен? Деді науқас сол кезде: -Жемедім мен ештеңе! Сабақтан қаламын деп, жүгірдім мектебіме -Түсінікті болды себебі- деді оған медбике, -Таңғы астың пайдасын білмейсің-ау сен неге? Оразаңды ашқан соң, келу керек мектепке Кеңес беріп сабырмен, күлімсіреді біздерге. Досымызға көмектеспек мақсатпен, Таңғы астың маңызына қойдық ден. Өзімізше тексеріп бір көрмек боп, Бұл жұмысты бастадық біз ынтамен.  

2 слайд

жатқа оқиды : Күндердің бір күнінде, сабақтың мезгілінде, Сыныптасымыз ауырып, салды бәрін әуреге. -Не болды?- деп таңданған, сұрау болды жүзімізде, Медбикеге апардық, себебін сұрап білуге. Тексеріп оны медбике, сұрақ қойды өзіне: -Не жедің бүгін таңертең, айтшы қане, маған сен? Деді науқас сол кезде: -Жемедім мен ештеңе! Сабақтан қаламын деп, жүгірдім мектебіме -Түсінікті болды себебі- деді оған медбике, -Таңғы астың пайдасын білмейсің-ау сен неге? Оразаңды ашқан соң, келу керек мектепке Кеңес беріп сабырмен, күлімсіреді біздерге. Досымызға көмектеспек мақсатпен, Таңғы астың маңызына қойдық ден. Өзімізше тексеріп бір көрмек боп, Бұл жұмысты бастадық біз ынтамен.  

Зерттеу мақсаты : Адам өміріндегі таңғы астың маңызын анықтау Зерттеу міндеттері: 1.Таңғы ас не екенін және қанда

3 слайд
Зерттеу мақсаты : Адам өміріндегі таңғы астың маңызын анықтау Зерттеу міндеттері: 1.Таңғы ас не екенін және қандай тағамнан жасалуға тиісті екенін анықтап білу 2.Сынып оқушылары арасында таңғы ас жайлы анкета өткізу; 3.Мектеп асханасының меңгерушісінен тамақтанатын оқушылардың санын анықтау; 4.Балаларды емдейтін дәрігерден ас қорыту жүйесі ауруына шалдыққан оқушылардың санын анықтау; 5.Таңғы астың пайдасы туралы мектептегі медбикемен сұхбаттасу; 6.«Пайдалы кеңестер» атты буклет жасау; Зерттеу болжамы: Егер де, таңғы асты кез келген уақытта ішіп, көңілін не қаласа соны жесең, онда не болады? Зерттеу әдістері: 1.Теориялық мәлімет жинақтау /ғаламтордан, газет, журналдардан әдебиеттерден/ 2.Оқушылармен сауалнама өткізу 3.Сұхбаттасу 4.Бақылау 5.Интервью алу 6.Қорытындыларды салыстыру

3 слайд

Зерттеу мақсаты : Адам өміріндегі таңғы астың маңызын анықтау Зерттеу міндеттері: 1.Таңғы ас не екенін және қандай тағамнан жасалуға тиісті екенін анықтап білу 2.Сынып оқушылары арасында таңғы ас жайлы анкета өткізу; 3.Мектеп асханасының меңгерушісінен тамақтанатын оқушылардың санын анықтау; 4.Балаларды емдейтін дәрігерден ас қорыту жүйесі ауруына шалдыққан оқушылардың санын анықтау; 5.Таңғы астың пайдасы туралы мектептегі медбикемен сұхбаттасу; 6.«Пайдалы кеңестер» атты буклет жасау; Зерттеу болжамы: Егер де, таңғы асты кез келген уақытта ішіп, көңілін не қаласа соны жесең, онда не болады? Зерттеу әдістері: 1.Теориялық мәлімет жинақтау /ғаламтордан, газет, журналдардан әдебиеттерден/ 2.Оқушылармен сауалнама өткізу 3.Сұхбаттасу 4.Бақылау 5.Интервью алу 6.Қорытындыларды салыстыру

Таңғы астың құрамы 1-ші күштің көзі : кез келген ботқа өте каллориялы таңғы ас. 2-ші үнемдеу : ботқа - арзан тағам. Барлық дән

4 слайд
Таңғы астың құрамы 1-ші күштің көзі : кез келген ботқа өте каллориялы таңғы ас. 2-ші үнемдеу : ботқа - арзан тағам. Барлық дәндер құрамында В тобының дәрумендері мен РР дәрумені, темір, кальций, мырыш, кремний және басқа көптеген ағзаға қажеті заттар бар. 3-нші пайда :Ботқаны жиі жейтін тағам деп алсақ,сонда гемоглобин көрсеткіші дұрыс болады, қан тамырларымыз берік ал жүрек пен асқазан мықты болады. 4-ші пайдасы арықтау : Ботқадағы күрделі көмірсулар мен клетчатка қарынымызды ұзаққа тойдырып аштық сезімін жояды ,ол дегеніміз артық ас жеп қоймаймыз 5-ші пайдасы депрессияға қарсы : күнделікті таңғы асқа ботқа жеген адамдар басқаларға қарағанда стреске төзімді болады ,көңілді болып жүреді

4 слайд

Таңғы астың құрамы 1-ші күштің көзі : кез келген ботқа өте каллориялы таңғы ас. 2-ші үнемдеу : ботқа - арзан тағам. Барлық дәндер құрамында В тобының дәрумендері мен РР дәрумені, темір, кальций, мырыш, кремний және басқа көптеген ағзаға қажеті заттар бар. 3-нші пайда :Ботқаны жиі жейтін тағам деп алсақ,сонда гемоглобин көрсеткіші дұрыс болады, қан тамырларымыз берік ал жүрек пен асқазан мықты болады. 4-ші пайдасы арықтау : Ботқадағы күрделі көмірсулар мен клетчатка қарынымызды ұзаққа тойдырып аштық сезімін жояды ,ол дегеніміз артық ас жеп қоймаймыз 5-ші пайдасы депрессияға қарсы : күнделікті таңғы асқа ботқа жеген адамдар басқаларға қарағанда стреске төзімді болады ,көңілді болып жүреді

Азық-түлік атауы Оқушының жасы 6-10 жас аралығы 10-13 жас аралығы Бидай наны 150 г 200 г Қарабидай наны 70 г 100 г Дәнді-

5 слайд
  Азық-түлік атауы Оқушының жасы 6-10 жас аралығы 10-13 жас аралығы Бидай наны 150 г 200 г Қарабидай наны 70 г 100 г Дәнді-дақылдар жармасы, макарондар 45 г 50 г Картоп 200 г 250 г Көкөністер 275 г 300 г Жемістер 150-300 г 150-300 г Қант 60 г 65 г Кондитерлік тағамдар 10 г 15 г Сары май 25 г 30 г Өсімдік майлары 10 г 15 г Жұмыртқа 1 дана 1 дана Сүзбе 40 г 45 г Қаймақ 10 г 10 г Ірімшік 10 г 10 г Ет, құстың еті, шұжық 140 г 170 г Балық 40 г 50 гОқушыларға қажетті тәуліктік тағамның орташа мөлшерінің кестесін бақылайық

5 слайд

  Азық-түлік атауы Оқушының жасы 6-10 жас аралығы 10-13 жас аралығы Бидай наны 150 г 200 г Қарабидай наны 70 г 100 г Дәнді-дақылдар жармасы, макарондар 45 г 50 г Картоп 200 г 250 г Көкөністер 275 г 300 г Жемістер 150-300 г 150-300 г Қант 60 г 65 г Кондитерлік тағамдар 10 г 15 г Сары май 25 г 30 г Өсімдік майлары 10 г 15 г Жұмыртқа 1 дана 1 дана Сүзбе 40 г 45 г Қаймақ 10 г 10 г Ірімшік 10 г 10 г Ет, құстың еті, шұжық 140 г 170 г Балық 40 г 50 гОқушыларға қажетті тәуліктік тағамның орташа мөлшерінің кестесін бақылайық

Таңғы ас ішпеген сыныптастарымыз сабақтарда тыныш отырды,маужырап белсенді болмады. Тапсырмаларды орындағанда немқұрайлық

6 слайд
Таңғы ас ішпеген сыныптастарымыз сабақтарда тыныш отырды,маужырап белсенді болмады. Тапсырмаларды орындағанда немқұрайлық пайда болып, есептерді қателермен орындады, тез шаршады. Экспериментке қатысқан оқушылардың алған бағаларын да салыстырдық. Оқушылардың бағалары әр пәннен әр түрлі болып шықты. Үш күн бойы 8 оқушыны бақыладық. Сабақ кестесі бойынша алғашқы үш сабақ қазақ тілі, математика, әдебиет, орыс тілі сияқты терең ойлауды, сөйлеуді, ауызша және жазбаша жұмысты, белсенділікті талап ететін пәндер болды. Бірінші күннен бастап экспериментке қатысқан оқушылардың арасында айырмашылықтар байқала бастады. Үйлерінде таңғы аспен тамақтанатын оқушылар сабақта көп жауап беріп, есептерді жылдам шығарып отырды. Бұл оқушылардың сабақта көңіл-күйі жақсы болды.

6 слайд

Таңғы ас ішпеген сыныптастарымыз сабақтарда тыныш отырды,маужырап белсенді болмады. Тапсырмаларды орындағанда немқұрайлық пайда болып, есептерді қателермен орындады, тез шаршады. Экспериментке қатысқан оқушылардың алған бағаларын да салыстырдық. Оқушылардың бағалары әр пәннен әр түрлі болып шықты. Үш күн бойы 8 оқушыны бақыладық. Сабақ кестесі бойынша алғашқы үш сабақ қазақ тілі, математика, әдебиет, орыс тілі сияқты терең ойлауды, сөйлеуді, ауызша және жазбаша жұмысты, белсенділікті талап ететін пәндер болды. Бірінші күннен бастап экспериментке қатысқан оқушылардың арасында айырмашылықтар байқала бастады. Үйлерінде таңғы аспен тамақтанатын оқушылар сабақта көп жауап беріп, есептерді жылдам шығарып отырды. Бұл оқушылардың сабақта көңіл-күйі жақсы болды.

8,6 8,65 8,7 8,75 8,8 8,85 8,9 8,95 9 қазақ тілі әдебиет орыс тілі математика А тобы Ә тобыДиаграмма бойынша А тобындағы

7 слайд
8,6 8,65 8,7 8,75 8,8 8,85 8,9 8,95 9 қазақ тілі әдебиет орыс тілі математика А тобы Ә тобыДиаграмма бойынша А тобындағы оқушылардың бағалары Б тобындағы оқушылардың бағаларынан жоғары екенін байқауға болады. Біздің ойымызша, эксперименттің бұл нәтижелері де таңғы астың маңыздылығын дәлелдеп отыр. Сөйтіп біз, таңғы астың оқушылардың жақсы дамып, оқу үдерісіне белсене қатысатынына, есте сақтау қабілетінің жақсы дамуына, жалпы ағзаның өсіп қалыптасуына зор ықпал ететіндігіне көз жеткіздік.

7 слайд

8,6 8,65 8,7 8,75 8,8 8,85 8,9 8,95 9 қазақ тілі әдебиет орыс тілі математика А тобы Ә тобыДиаграмма бойынша А тобындағы оқушылардың бағалары Б тобындағы оқушылардың бағаларынан жоғары екенін байқауға болады. Біздің ойымызша, эксперименттің бұл нәтижелері де таңғы астың маңыздылығын дәлелдеп отыр. Сөйтіп біз, таңғы астың оқушылардың жақсы дамып, оқу үдерісіне белсене қатысатынына, есте сақтау қабілетінің жақсы дамуына, жалпы ағзаның өсіп қалыптасуына зор ықпал ететіндігіне көз жеткіздік.

Таңғы астың маңыздылығы туралы «Пайдалы кеңестер» атты сыныптан тыс сабақ өткіздік, көптеген журналдар мен кіта

8 слайд
Таңғы астың маңыздылығы туралы «Пайдалы кеңестер» атты сыныптан тыс сабақ өткіздік, көптеген журналдар мен кітаптардан жинақталған таңғы ас рецепттер «Дәмді әрі пайдалы таңғы ас» буклет жасадық.

8 слайд

Таңғы астың маңыздылығы туралы «Пайдалы кеңестер» атты сыныптан тыс сабақ өткіздік, көптеген журналдар мен кітаптардан жинақталған таңғы ас рецепттер «Дәмді әрі пайдалы таңғы ас» буклет жасадық.

Теориялық мәліметтерді жинақтағаннан кейін біз №133 жалпы білім беретін мектептің медбикесінен интервью алдық. Бір жылда

9 слайд
Теориялық мәліметтерді жинақтағаннан кейін біз №133 жалпы білім беретін мектептің медбикесінен интервью алдық. Бір жылда ас қорыту жүйесінің ауруларына шалдығып, дәрігердің қабылдауында 5 оқушы болғанын сұхбаттасқан кезде білдік. Біздің мектептен 2 оқушы гастрит ауруы бойынша емханада емделген екен.Біздің ойымызша оқушылар үйде тамақтану ережелерін дұрыс сақтамағандықтан, таңғы асты ішпей жүргендіктен ,үйде майлы, қуырылған, ащы, асқазанға қорытуға ауыр тағамдарды жегеннен осындай ауруларға шалдыққан. деген қорытындыға келдік оқушылар түрлі дәмдеуіштер қосылған картөп чипсілері, кептірілген нан /сухариктер/ және газдалған тәтті Кока-кола, лимонад сияқты сусындар адам ағзасына зиянды тағамдарды жиі қолданатынын атап өтті.Сонымен қоса таңғы асты міндетті түрде қалдырмай ішу керек екенін, күнде жеміс-жидек, көкөніс, сүзбе, сүт, ет сияқты дәрумені мен нәрлілігі мол, пайдалы тағамдармен тамақтану керек екені туралы кеңес берді.

9 слайд

Теориялық мәліметтерді жинақтағаннан кейін біз №133 жалпы білім беретін мектептің медбикесінен интервью алдық. Бір жылда ас қорыту жүйесінің ауруларына шалдығып, дәрігердің қабылдауында 5 оқушы болғанын сұхбаттасқан кезде білдік. Біздің мектептен 2 оқушы гастрит ауруы бойынша емханада емделген екен.Біздің ойымызша оқушылар үйде тамақтану ережелерін дұрыс сақтамағандықтан, таңғы асты ішпей жүргендіктен ,үйде майлы, қуырылған, ащы, асқазанға қорытуға ауыр тағамдарды жегеннен осындай ауруларға шалдыққан. деген қорытындыға келдік оқушылар түрлі дәмдеуіштер қосылған картөп чипсілері, кептірілген нан /сухариктер/ және газдалған тәтті Кока-кола, лимонад сияқты сусындар адам ағзасына зиянды тағамдарды жиі қолданатынын атап өтті.Сонымен қоса таңғы асты міндетті түрде қалдырмай ішу керек екенін, күнде жеміс-жидек, көкөніс, сүзбе, сүт, ет сияқты дәрумені мен нәрлілігі мол, пайдалы тағамдармен тамақтану керек екені туралы кеңес берді.

Қорытынды Зерттеу жұмысымыздың нәтижесінде біз мынадай қорытындыға келдік: Егер де біз балалық шақтан бастап денсаулығ

10 слайд
Қорытынды Зерттеу жұмысымыздың нәтижесінде біз мынадай қорытындыға келдік: Егер де біз балалық шақтан бастап денсаулығымызды бағалап, оны сақтай білсек, дұрыс тамақтансақ, салауатты өмір салтын ұстанып, басқаларға үлгі болсақ, онда қазіргі ұрпақтың денсаулығы да, болашағы да жақсы болады. Таңғы астың адам өміріндегі маңызы өте зор!

10 слайд

Қорытынды Зерттеу жұмысымыздың нәтижесінде біз мынадай қорытындыға келдік: Егер де біз балалық шақтан бастап денсаулығымызды бағалап, оны сақтай білсек, дұрыс тамақтансақ, салауатты өмір салтын ұстанып, басқаларға үлгі болсақ, онда қазіргі ұрпақтың денсаулығы да, болашағы да жақсы болады. Таңғы астың адам өміріндегі маңызы өте зор!

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ