Танымдық қабілетін дамыту жаттығулары бастауыш сыныптар арасында
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Танымдық қабілетін
дамыту жаттығулары
бастауыш сыныптар
арасында
Бастауыш білім беру кезеңінде оқушылардың танымдық қабілетін
дамыту үшін арнайы жаттығулар мен тапсырмалар жүйесі
қолданылады. Бұл жаттығулар оқушылардың танымдық
белсенділігін арттырып, білім-біліктілігін дамытуға бағытталған.
АО
по Айгүл Оразбекова
1 слайд
Танымдық қабілетін дамыту жаттығулары бастауыш сыныптар арасында Бастауыш білім беру кезеңінде оқушылардың танымдық қабілетін дамыту үшін арнайы жаттығулар мен тапсырмалар жүйесі қолданылады. Бұл жаттығулар оқушылардың танымдық белсенділігін арттырып, білім-біліктілігін дамытуға бағытталған. АО по Айгүл Оразбекова
2 слайд
Танымдық қабілеттің мәні мен маңызы
Танымдық қабілет - адамның таным процесінде белсенділігі, ақыл-ой және шығармашылық қабілеттері.
Танымдық қабілеттер оқуға, өмірлік мәселелерді шешуге және жаңа білімдерді игеруге негіз болады.
2 слайд
Танымдық қабілеттің мәні мен маңызы Танымдық қабілет - адамның таным процесінде белсенділігі, ақыл-ой және шығармашылық қабілеттері. Танымдық қабілеттер оқуға, өмірлік мәселелерді шешуге және жаңа білімдерді игеруге негіз болады.
3 слайд
Танымдық қабілетті
дамытудың
принциптеріТұлғаның жеке ерекшеліктерін ескеру - әрбір оқушының
қабілеттері мен қызығушылықтары ескерілуі тиіс.
Қызығушылықты ояту және ынталандыру - оқушылардың
танымдық белсенділігін арттыру үшін мотивация мен
қызығушылық тудыру қажет.
3 слайд
Танымдық қабілетті дамытудың принциптеріТұлғаның жеке ерекшеліктерін ескеру - әрбір оқушының қабілеттері мен қызығушылықтары ескерілуі тиіс. Қызығушылықты ояту және ынталандыру - оқушылардың танымдық белсенділігін арттыру үшін мотивация мен қызығушылық тудыру қажет.
4 слайд
Танымдық қабілетті
дамыту
жаттығуларының
түрлері
Ойлау дағдыларын
дамытуға арналған
жаттығулар
Мысалы, жалпылау, талдау,
синтездеу, салыстыру.
Сезім мүшелері
арқылы
қабылдауды
жетілдіретін
жаттығулар
Мысалы, бақылау, суреттеу,
салыстыру.
4 слайд
Танымдық қабілетті дамыту жаттығуларының түрлері Ойлау дағдыларын дамытуға арналған жаттығулар Мысалы, жалпылау, талдау, синтездеу, салыстыру. Сезім мүшелері арқылы қабылдауды жетілдіретін жаттығулар Мысалы, бақылау, суреттеу, салыстыру.
5 слайд
Бастауыш сынып
оқушыларын тану
қабілетін дамыту
1Танымдық
қабілеттің
қарқынды
дамитын кезең
Бастауыш сынып кезеңі
танымдық қабілеттің
қарқынды дамитын кезең
болып табылады, мұнда
оқушылар объектілерді,
құбылыстарды тануда
жаңа деңгейге көтеріледі.
2Тани білу
қабілетінің
маңызы
Тани білу қабілеті арқылы
оқушылар ақпаратты
жинақтап, жүйелендіріп,
талдай алады,
тұжырымдар мен
қорытындылар жасайды.
5 слайд
Бастауыш сынып оқушыларын тану қабілетін дамыту 1Танымдық қабілеттің қарқынды дамитын кезең Бастауыш сынып кезеңі танымдық қабілеттің қарқынды дамитын кезең болып табылады, мұнда оқушылар объектілерді, құбылыстарды тануда жаңа деңгейге көтеріледі. 2Тани білу қабілетінің маңызы Тани білу қабілеті арқылы оқушылар ақпаратты жинақтап, жүйелендіріп, талдай алады, тұжырымдар мен қорытындылар жасайды.
6 слайд
Тану қабілетін дамыту бойынша жаттығулар
Бақылау жаттығулары
Заттар мен құбылыстарды егжей-
тегжейлі зерттеуге бағытталған.
Салыстыру жаттығулары
Заттар мен құбылыстардың
ұқсастық және
айырмашылықтарын анықтауға
бағытталған.
Сыныптау жаттығулары
Заттар мен құбылыстарды белгілі
бір белгілері бойынша
топтастыруға бағытталған.
6 слайд
Тану қабілетін дамыту бойынша жаттығулар Бақылау жаттығулары Заттар мен құбылыстарды егжей- тегжейлі зерттеуге бағытталған. Салыстыру жаттығулары Заттар мен құбылыстардың ұқсастық және айырмашылықтарын анықтауға бағытталған. Сыныптау жаттығулары Заттар мен құбылыстарды белгілі бір белгілері бойынша топтастыруға бағытталған.
7 слайд
Тану қабілетін
дамытудағы мұғалімнің
рөліОқушыларды тәжірибелік тапсырмаларды орындауға ынталандыру.
Мұғалім оқушыларды әр түрлі тәжірибелік жаттығуларды орындауға
ынталандырады, бұл олардың тану қабілетін дамытуға ықпал етеді.
Күрделі мәселелерді түсіндіру және шешу жолдарын көрсету.
Мұғалім оқушыларға күрделі мәселелердің шешу жолдарын түсіндіруі
және көрсетуі керек, бұл олардың проблемаларды шешу қабілетін
арттырады.
Сұрақтар қою арқылы оқушылардың ойлау қабілетін дамыту.
Мұғалім оқушыларға ойландыратын сұрақтар қойып, олардың логикалық
ойлауын дамытуы тиіс.
Оқушылардың қабілеттері мен қызығушылықтарын ескеріп,
саралап оқыту. Мұғалім әр оқушының жеке қабілеттері мен
қызығушылықтарын ескеріп, олардың тану қабілетін жеке-жеке дамытуы
қажет.
7 слайд
Тану қабілетін дамытудағы мұғалімнің рөліОқушыларды тәжірибелік тапсырмаларды орындауға ынталандыру. Мұғалім оқушыларды әр түрлі тәжірибелік жаттығуларды орындауға ынталандырады, бұл олардың тану қабілетін дамытуға ықпал етеді. Күрделі мәселелерді түсіндіру және шешу жолдарын көрсету. Мұғалім оқушыларға күрделі мәселелердің шешу жолдарын түсіндіруі және көрсетуі керек, бұл олардың проблемаларды шешу қабілетін арттырады. Сұрақтар қою арқылы оқушылардың ойлау қабілетін дамыту. Мұғалім оқушыларға ойландыратын сұрақтар қойып, олардың логикалық ойлауын дамытуы тиіс. Оқушылардың қабілеттері мен қызығушылықтарын ескеріп, саралап оқыту. Мұғалім әр оқушының жеке қабілеттері мен қызығушылықтарын ескеріп, олардың тану қабілетін жеке-жеке дамытуы қажет.
8 слайд
Тану қабілетін дамытудың
тәжірибелік нәтижелері
•Оқушылардың талдау, жалпылау, салыстыру
дағдылары жақсарды, бұл олардың оқу және
тұлғалық дамуына оң әсер етті.
•Тәжірибелік жұмыстар мен зерттеулер жүргізу
арқылы оқушылар танымдық қабілеттерін тұрақты
дамытты.
8 слайд
Тану қабілетін дамытудың тәжірибелік нәтижелері •Оқушылардың талдау, жалпылау, салыстыру дағдылары жақсарды, бұл олардың оқу және тұлғалық дамуына оң әсер етті. •Тәжірибелік жұмыстар мен зерттеулер жүргізу арқылы оқушылар танымдық қабілеттерін тұрақты дамытты.