Материалдар / "Таныстырылым" презентациясы

"Таныстырылым" презентациясы

Материал туралы қысқаша түсінік
"Таныстырылым" презентациясы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
1144
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Модуль идеяларын тізбектелген сабақтар топтамасына енгізуім ОМЖ Коучинг Постер қорғау№ 80 “Машат”жалпы орта мектебі бастауыш

1 слайд
Модуль идеяларын тізбектелген сабақтар топтамасына енгізуім ОМЖ Коучинг Постер қорғау№ 80 “Машат”жалпы орта мектебі бастауыш сынып мұғалімі Болашақта 1.Бағдарламадағы 7 модульді сабақтарымда толық қолданамын 2.Рефлексия жаздыру арқылы өзімді реттеп отырамын. 3.Қиындықтарды жеңуге және болдырмауға тырысамын. 4.Оқушылардың дарындылық, таланттылық қабілеттерін ашамын. 5.Оқушыларды топтық жұмысқа дағдыландырамын Педагогикалық қоғамдастықЖоспар лар ҚМЖ Тәлімгерлік Топтық жұмыс жасау «Сәйкестендір» әдісіКері байланыс «Бағдаршам» Сабақ тиімділігі • Мұғалім бағыт беруші; • жаңа ақпаратты ұсынушы; • сабақты жаңа әдіс түрінде ұйымдастырушы; • оқушыларды сыни тұрғысынан ойлатушы; • бағалаудың жаңа әдіс- тәсілдерін енгізуші№ 80 “Машат”жалпы орта мектебі бастауыш сынып мұғалімі

1 слайд

Модуль идеяларын тізбектелген сабақтар топтамасына енгізуім ОМЖ Коучинг Постер қорғау№ 80 “Машат”жалпы орта мектебі бастауыш сынып мұғалімі Болашақта 1.Бағдарламадағы 7 модульді сабақтарымда толық қолданамын 2.Рефлексия жаздыру арқылы өзімді реттеп отырамын. 3.Қиындықтарды жеңуге және болдырмауға тырысамын. 4.Оқушылардың дарындылық, таланттылық қабілеттерін ашамын. 5.Оқушыларды топтық жұмысқа дағдыландырамын Педагогикалық қоғамдастықЖоспар лар ҚМЖ Тәлімгерлік Топтық жұмыс жасау «Сәйкестендір» әдісіКері байланыс «Бағдаршам» Сабақ тиімділігі • Мұғалім бағыт беруші; • жаңа ақпаратты ұсынушы; • сабақты жаңа әдіс түрінде ұйымдастырушы; • оқушыларды сыни тұрғысынан ойлатушы; • бағалаудың жаңа әдіс- тәсілдерін енгізуші№ 80 “Машат”жалпы орта мектебі бастауыш сынып мұғалімі

«Акт - ны қолдану »«Өзін - өзі бағалауды дамыту »Бейнекөрініс, таныстырылым, «Миға шабуыл», «Стоп кадр» Мақсатым: Мұғалімдерді

2 слайд
«Акт - ны қолдану »«Өзін - өзі бағалауды дамыту »Бейнекөрініс, таныстырылым, «Миға шабуыл», «Стоп кадр» Мақсатым: Мұғалімдердің оқу үдерісінде ,сыныпта АКТ-ні тиімді қолдану әдістерін әзірлейді. Сабақ жоспарында АКТ қолдану әдістерін енгізеді. АКТ-нің тиімділігі мен зияндылығына талдау жасайды Постер қорғау, «Ақылдың алты қалпағы» , топтық жұмыстар Болашақта: 1.Өз-өзіме рефлексивтік есеп беріп отырамын. 2. 7 модульді әріптестеріме дәріптеймін 3.Сыйлаушылық, ынтымақтастық, кәсіби қарым–қатынас нығайтамын 4. Құзырлы коуч боламын. «Пікірлер ағашына» стикер жапсыру, Бағалау парағы Коучинг -сабақта модульдерді дамыту :

2 слайд

«Акт - ны қолдану »«Өзін - өзі бағалауды дамыту »Бейнекөрініс, таныстырылым, «Миға шабуыл», «Стоп кадр» Мақсатым: Мұғалімдердің оқу үдерісінде ,сыныпта АКТ-ні тиімді қолдану әдістерін әзірлейді. Сабақ жоспарында АКТ қолдану әдістерін енгізеді. АКТ-нің тиімділігі мен зияндылығына талдау жасайды Постер қорғау, «Ақылдың алты қалпағы» , топтық жұмыстар Болашақта: 1.Өз-өзіме рефлексивтік есеп беріп отырамын. 2. 7 модульді әріптестеріме дәріптеймін 3.Сыйлаушылық, ынтымақтастық, кәсіби қарым–қатынас нығайтамын 4. Құзырлы коуч боламын. «Пікірлер ағашына» стикер жапсыру, Бағалау парағы Коучинг -сабақта модульдерді дамыту :

Тәлімгерліктегі басты ұстаным қызмет емес, қарым-қатынас болып табылады .Тәлімгерлік үдерісінің жүзеге асырылуы

3 слайд
Тәлімгерліктегі басты ұстаным қызмет емес, қарым-қатынас болып табылады .Тәлімгерлік үдерісінің жүзеге асырылуы Тәлім алушы Тәлім алушының өзгерісі 1. Өзінің жұмысындағы кемшіліктерді түсініп талдауға үйре нді . 2. Оқушыларды сыни тұрғыда ойлата отырып пәнге деген қызығушылығын арттырды. 3. Өзінің оқыту тәжірибесін жаксартты. Н әтиже: 1.М ұғалім мен оқушының қарым-қатынасы өзгерді, 2.С абақта түрлі әдістер қолдан ы лды 3.О қушының қажеттілі ктерін ескеретін болды . Тәлім алушымен болашақтағы жоспарым 1. Үнемі тәлім алушының кәсіби дамуына ықпал жасаймын. 2. Әрдайым жеті модульді ықпалдастыра отырып сабақ өтуіне жағдай жасаймын 3.Өз жетістіктеріммен бөлісіп отырамын. 4.Кәсіби қарым-қатынас үздіксіз жүргіземін. Кәсіби әңгіме “ Ыстық орындық” әдісіТ оптық жұмыс Блум таксоно- миясын түсіндіруде Кері байланыс- «Басбармақ» Постер қорғау

3 слайд

Тәлімгерліктегі басты ұстаным қызмет емес, қарым-қатынас болып табылады .Тәлімгерлік үдерісінің жүзеге асырылуы Тәлім алушы Тәлім алушының өзгерісі 1. Өзінің жұмысындағы кемшіліктерді түсініп талдауға үйре нді . 2. Оқушыларды сыни тұрғыда ойлата отырып пәнге деген қызығушылығын арттырды. 3. Өзінің оқыту тәжірибесін жаксартты. Н әтиже: 1.М ұғалім мен оқушының қарым-қатынасы өзгерді, 2.С абақта түрлі әдістер қолдан ы лды 3.О қушының қажеттілі ктерін ескеретін болды . Тәлім алушымен болашақтағы жоспарым 1. Үнемі тәлім алушының кәсіби дамуына ықпал жасаймын. 2. Әрдайым жеті модульді ықпалдастыра отырып сабақ өтуіне жағдай жасаймын 3.Өз жетістіктеріммен бөлісіп отырамын. 4.Кәсіби қарым-қатынас үздіксіз жүргіземін. Кәсіби әңгіме “ Ыстық орындық” әдісіТ оптық жұмыс Блум таксоно- миясын түсіндіруде Кері байланыс- «Басбармақ» Постер қорғау

20.10.2023 4Тәлімгерліктің тиімділігі . Кедергілер: • Дәстүрлі сабақтардың шеңберінен шыға алмау; • Кәсіби білімнің жеткі

4 слайд
20.10.2023 4Тәлімгерліктің тиімділігі . Кедергілер: • Дәстүрлі сабақтардың шеңберінен шыға алмау; • Кәсіби білімнің жеткіліксіздігі, өзгеріске сенімсіздігі. • Оқушылардың баға үшін оқуы . Нәтиже:«ЖАДА» әдісі қолдануда. «Сын тұрғысынан ойлау» модулін қолдануда «Дарынды ,талант- ты балаларды оқыту» модулін қолдануда «Оқу үшін бағалау және оқуды бағалау» модулін қолдануда Тәлім алушының табыстылығы 1.Тәлім алушы өз сабақтарының формаларын өзгерте алды, әдіс-тәсілдерін түрлендіре алды. 2. Тәлім алушы оқушылардың білімін бағалаудың жаңа әдіс- тәсілдерін меңгерді. 3. Тәлім алушы топтық жұмыс жүргізу арқылы сыныпта ынтымақтастық орната алды.

4 слайд

20.10.2023 4Тәлімгерліктің тиімділігі . Кедергілер: • Дәстүрлі сабақтардың шеңберінен шыға алмау; • Кәсіби білімнің жеткіліксіздігі, өзгеріске сенімсіздігі. • Оқушылардың баға үшін оқуы . Нәтиже:«ЖАДА» әдісі қолдануда. «Сын тұрғысынан ойлау» модулін қолдануда «Дарынды ,талант- ты балаларды оқыту» модулін қолдануда «Оқу үшін бағалау және оқуды бағалау» модулін қолдануда Тәлім алушының табыстылығы 1.Тәлім алушы өз сабақтарының формаларын өзгерте алды, әдіс-тәсілдерін түрлендіре алды. 2. Тәлім алушы оқушылардың білімін бағалаудың жаңа әдіс- тәсілдерін меңгерді. 3. Тәлім алушы топтық жұмыс жүргізу арқылы сыныпта ынтымақтастық орната алды.

Әріптестер бір-бірімен идея бөлісті Әріптестер www.ustaz.kz сайты арқылы тәжірибе алмасты Әріптестер бір-біріне бағыт-ба

5 слайд
Әріптестер бір-бірімен идея бөлісті Әріптестер www.ustaz.kz сайты арқылы тәжірибе алмасты Әріптестер бір-біріне бағыт-бағдар берді Әріптестер бір-біріне қолдау көрсеттіӘріптестер арасында сыйластық, ынтымақтастық орнадыӘріптестер АКТ арқылы уақытты тиімді пайдаландыМенің педагогикалық қауымдастық бойынша атқарған жұмысым Мектепаралық “Арыс көшбасшылары ” желілік қоғамдастығыМектепішілік “Зерде” педагогикалық қоғамдастығы Болашақта : Әріптестерімнің кәсіби дамуына ықпал етемін. Педагогикалық қоғамдастық пен желілік қоғамдастық арқылы үздіксіз бірлескен жұмыстар жүргіземін .Күтілетін нәтиже: Педагогикалық шеберлігі мен біліктілігін арттырады, ақпарат алмасады, таратады, ынтымақтастық қарым-қатынас нығаяды, көшбасшылық дағды қалыптасады. Мақсаты: Мектеп мұғалімдерімен кәсіби қоғамдастықта жұмыс жүргізу арқылы іс-тәжірибе алмасуына мүмкіндік туғызу, оқу мен оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдерді меңгеруіне ықпал ету.

5 слайд

Әріптестер бір-бірімен идея бөлісті Әріптестер www.ustaz.kz сайты арқылы тәжірибе алмасты Әріптестер бір-біріне бағыт-бағдар берді Әріптестер бір-біріне қолдау көрсеттіӘріптестер арасында сыйластық, ынтымақтастық орнадыӘріптестер АКТ арқылы уақытты тиімді пайдаландыМенің педагогикалық қауымдастық бойынша атқарған жұмысым Мектепаралық “Арыс көшбасшылары ” желілік қоғамдастығыМектепішілік “Зерде” педагогикалық қоғамдастығы Болашақта : Әріптестерімнің кәсіби дамуына ықпал етемін. Педагогикалық қоғамдастық пен желілік қоғамдастық арқылы үздіксіз бірлескен жұмыстар жүргіземін .Күтілетін нәтиже: Педагогикалық шеберлігі мен біліктілігін арттырады, ақпарат алмасады, таратады, ынтымақтастық қарым-қатынас нығаяды, көшбасшылық дағды қалыптасады. Мақсаты: Мектеп мұғалімдерімен кәсіби қоғамдастықта жұмыс жүргізу арқылы іс-тәжірибе алмасуына мүмкіндік туғызу, оқу мен оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдерді меңгеруіне ықпал ету.

Болашақтағы іс - әрекеттім Қызығушылығы оянды, ынтымақтастық қалыптасты, бір-бірін үйретті, идея алмасты, ізденіп өз б

6 слайд
Болашақтағы іс - әрекеттім Қызығушылығы оянды, ынтымақтастық қалыптасты, бір-бірін үйретті, идея алмасты, ізденіп өз бетінше білім алуға талпыныс жасады, өз пікірлерін айта білді, бір-біріне түсіндірді.Қарым-қатынасты үйренді, сабағы түрленді, көлемді мәтіндерді жылдам меңгерді, ұйымдастыруды үйренді, ізденуді, пікір таласуды, ойлауға үйренді. – Ынтымақтастық мұғалім көшбасшылығының “ жүрегі ” Болашақтағы жоспарым:  Педагогикалық қауымдастық жұмысын жандандыру арқылы оқыту үдерісіндегі тәжірибені жетілдіру;  Жоғары танымдық қажеттілікке сай сабақтарды жоспарлауға қол жеткізу  Желілік қоғамдастық жұмысын жандандыру Топқа бөлу әдісі Постер қорғау әдісі Сын тұрғысынан ойлау әдісі Диалог әдісі Ақылдың алты қалпағы әдісі Ы стық орындық әдісі М иға шабуыл әдісі Стоп кадр әдісі, АКТ-мен жұмыс 1.Педагогикалық қауымдастықтың жоспары нақты әрі шыншыл болу керек. 2.Қоғамдастық мүшелеріне әрдайым қолдау жасалу керек 3.Бас қосулардағы тақырыптар өзекті болу керек 4.Ж елілік қоғамдастықтың жұмысы кезеңдік(бір сәттік) болмау керек, үздіксіз жұмыс болу керек 1. Ұжымда ынтымақтасты нығайту. 2. Мұғалімдердің ұстанымдарын өзгертуге ықпал жасау. 3. Қоғамдастық мүшелеріне әрдайым қолдау жасау. 4. Желілік қауымдастық арқылы көп еңбек ету. М ұғалім Н Ә ТИ Ж Е О қуш ы Т әж ірибенің сәт т і т ұст ары Ұ сы ны ст ар М әселенің ш еш у ж олдары:

6 слайд

Болашақтағы іс - әрекеттім Қызығушылығы оянды, ынтымақтастық қалыптасты, бір-бірін үйретті, идея алмасты, ізденіп өз бетінше білім алуға талпыныс жасады, өз пікірлерін айта білді, бір-біріне түсіндірді.Қарым-қатынасты үйренді, сабағы түрленді, көлемді мәтіндерді жылдам меңгерді, ұйымдастыруды үйренді, ізденуді, пікір таласуды, ойлауға үйренді. – Ынтымақтастық мұғалім көшбасшылығының “ жүрегі ” Болашақтағы жоспарым:  Педагогикалық қауымдастық жұмысын жандандыру арқылы оқыту үдерісіндегі тәжірибені жетілдіру;  Жоғары танымдық қажеттілікке сай сабақтарды жоспарлауға қол жеткізу  Желілік қоғамдастық жұмысын жандандыру Топқа бөлу әдісі Постер қорғау әдісі Сын тұрғысынан ойлау әдісі Диалог әдісі Ақылдың алты қалпағы әдісі Ы стық орындық әдісі М иға шабуыл әдісі Стоп кадр әдісі, АКТ-мен жұмыс 1.Педагогикалық қауымдастықтың жоспары нақты әрі шыншыл болу керек. 2.Қоғамдастық мүшелеріне әрдайым қолдау жасалу керек 3.Бас қосулардағы тақырыптар өзекті болу керек 4.Ж елілік қоғамдастықтың жұмысы кезеңдік(бір сәттік) болмау керек, үздіксіз жұмыс болу керек 1. Ұжымда ынтымақтасты нығайту. 2. Мұғалімдердің ұстанымдарын өзгертуге ықпал жасау. 3. Қоғамдастық мүшелеріне әрдайым қолдау жасау. 4. Желілік қауымдастық арқылы көп еңбек ету. М ұғалім Н Ә ТИ Ж Е О қуш ы Т әж ірибенің сәт т і т ұст ары Ұ сы ны ст ар М әселенің ш еш у ж олдары:

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ