"Таныстырылым" презентациясы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Таныстырылым" презентациясы

Материал туралы қысқаша түсінік
"Таныстырылым" презентациясы
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Модуль идеяларын тізбектелген сабақтар топтамасына енгізуім ОМЖ Коучинг Постер қорғау№80 “Машат”жалпы орта мектебі бастауыш

#1 слайд
Модуль идеяларын тізбектелген сабақтар топтамасына енгізуім ОМЖ Коучинг Постер қорғау№80 “Машат”жалпы орта мектебі бастауыш сынып мұғалімі №80 “Машат”жалпы орта мектебі бастауыш сынып мұғалімі Болашақта 1.Бағдарламадағы 7 модульді сабақтарымда толық қолданамын 2.Рефлексия жаздыру арқылы өзімді реттеп отырамын. 3.Қиындықтарды жеңуге және болдырмауға тырысамын. 4.Оқушылардың дарындылық, таланттылық қабілеттерін ашамын. 5.Оқушыларды топтық жұмысқа дағдыландырамын Педагогикалық қоғамдастық Жоспар лар ҚМЖ Тәлімгерлік Топтық жұмыс жасау«Сәйкестендір» әдісі Кері байланыс «Бағдаршам» Сабақ тиімділігі •Мұғалім бағыт беруші; • жаңа ақпаратты ұсынушы; • сабақты жаңа әдіс түрінде ұйымдастырушы; • оқушыларды сыни тұрғысынан ойлатушы; • бағалаудың жаңа әдіс- тәсілдерін енгізуші

1 слайд

Модуль идеяларын тізбектелген сабақтар топтамасына енгізуім ОМЖ Коучинг Постер қорғау№80 “Машат”жалпы орта мектебі бастауыш сынып мұғалімі №80 “Машат”жалпы орта мектебі бастауыш сынып мұғалімі Болашақта 1.Бағдарламадағы 7 модульді сабақтарымда толық қолданамын 2.Рефлексия жаздыру арқылы өзімді реттеп отырамын. 3.Қиындықтарды жеңуге және болдырмауға тырысамын. 4.Оқушылардың дарындылық, таланттылық қабілеттерін ашамын. 5.Оқушыларды топтық жұмысқа дағдыландырамын Педагогикалық қоғамдастық Жоспар лар ҚМЖ Тәлімгерлік Топтық жұмыс жасау«Сәйкестендір» әдісі Кері байланыс «Бағдаршам» Сабақ тиімділігі •Мұғалім бағыт беруші; • жаңа ақпаратты ұсынушы; • сабақты жаңа әдіс түрінде ұйымдастырушы; • оқушыларды сыни тұрғысынан ойлатушы; • бағалаудың жаңа әдіс- тәсілдерін енгізуші

«Акт-ны қолдану » «Өзін-өзі бағалауды дамыту» Бейнекөрініс, таныстырылым, «Миға шабуыл», «Стоп кадр» Мақсатым: Мұғалімдердің

#2 слайд
«Акт-ны қолдану » «Өзін-өзі бағалауды дамыту» Бейнекөрініс, таныстырылым, «Миға шабуыл», «Стоп кадр» Мақсатым: Мұғалімдердің оқу үдерісінде ,сыныпта АКТ-ні тиімді қолдану әдістерін әзірлейді. Сабақ жоспарында АКТ қолдану әдістерін енгізеді. АКТ-нің тиімділігі мен зияндылығына талдау жасайды Постер қорғау, «Ақылдың алты қалпағы» , топтық жұмыстар Болашақта: 1.Өз-өзіме рефлексивтік есеп беріп отырамын. 2. 7 модульді әріптестеріме дәріптеймін 3.Сыйлаушылық, ынтымақтастық, кәсіби қарым–қатынас нығайтамын 4. Құзырлы коуч боламын. «Пікірлер ағашына» стикер жапсыру, Бағалау парағы Коучинг -сабақта модульдерді дамыту:

2 слайд

«Акт-ны қолдану » «Өзін-өзі бағалауды дамыту» Бейнекөрініс, таныстырылым, «Миға шабуыл», «Стоп кадр» Мақсатым: Мұғалімдердің оқу үдерісінде ,сыныпта АКТ-ні тиімді қолдану әдістерін әзірлейді. Сабақ жоспарында АКТ қолдану әдістерін енгізеді. АКТ-нің тиімділігі мен зияндылығына талдау жасайды Постер қорғау, «Ақылдың алты қалпағы» , топтық жұмыстар Болашақта: 1.Өз-өзіме рефлексивтік есеп беріп отырамын. 2. 7 модульді әріптестеріме дәріптеймін 3.Сыйлаушылық, ынтымақтастық, кәсіби қарым–қатынас нығайтамын 4. Құзырлы коуч боламын. «Пікірлер ағашына» стикер жапсыру, Бағалау парағы Коучинг -сабақта модульдерді дамыту:

Тәлімгерліктегі басты ұстаным қызмет емес, қарым-қатынас болып табылады . Тәлімгерлік үдерісінің жүзеге асырылуы

#3 слайд
Тәлімгерліктегі басты ұстаным қызмет емес, қарым-қатынас болып табылады . Тәлімгерлік үдерісінің жүзеге асырылуы Тәлім алушы Тәлім алушының өзгерісі 1. Өзінің жұмысындағы кемшіліктерді түсініп талдауға үйренді. 2. Оқушыларды сыни тұрғыда ойлата отырып пәнге деген қызығушылығын арттырды. 3. Өзінің оқыту тәжірибесін жаксартты. Нәтиже: 1.Мұғалім мен оқушының қарым-қатынасы өзгерді, 2.Сабақта түрлі әдістер қолданылды 3.Оқушының қажеттіліктерін ескеретін болды. Тәлім алушымен болашақтағы жоспарым 1.Үнемі тәлім алушының кәсіби дамуына ықпал жасаймын. 2.Әрдайым жеті модульді ықпалдастыра отырып сабақ өтуіне жағдай жасаймын 3.Өз жетістіктеріммен бөлісіп отырамын. 4.Кәсіби қарым-қатынас үздіксіз жүргіземін. Кәсіби әңгіме “Ыстық орындық” әдісі Топтық жұмыс Блум таксоно- миясын түсіндіруде Кері байланыс- «Басбармақ» Постер қорғау

3 слайд

Тәлімгерліктегі басты ұстаным қызмет емес, қарым-қатынас болып табылады . Тәлімгерлік үдерісінің жүзеге асырылуы Тәлім алушы Тәлім алушының өзгерісі 1. Өзінің жұмысындағы кемшіліктерді түсініп талдауға үйренді. 2. Оқушыларды сыни тұрғыда ойлата отырып пәнге деген қызығушылығын арттырды. 3. Өзінің оқыту тәжірибесін жаксартты. Нәтиже: 1.Мұғалім мен оқушының қарым-қатынасы өзгерді, 2.Сабақта түрлі әдістер қолданылды 3.Оқушының қажеттіліктерін ескеретін болды. Тәлім алушымен болашақтағы жоспарым 1.Үнемі тәлім алушының кәсіби дамуына ықпал жасаймын. 2.Әрдайым жеті модульді ықпалдастыра отырып сабақ өтуіне жағдай жасаймын 3.Өз жетістіктеріммен бөлісіп отырамын. 4.Кәсіби қарым-қатынас үздіксіз жүргіземін. Кәсіби әңгіме “Ыстық орындық” әдісі Топтық жұмыс Блум таксоно- миясын түсіндіруде Кері байланыс- «Басбармақ» Постер қорғау

20.10.2023 4 Тәлімгерліктің тиімділігі. Кедергілер: •Дәстүрлі сабақтардың шеңберінен шыға алмау; •Кәсіби білімнің жеткілік

#4 слайд
20.10.2023 4 Тәлімгерліктің тиімділігі. Кедергілер: •Дәстүрлі сабақтардың шеңберінен шыға алмау; •Кәсіби білімнің жеткіліксіздігі, өзгеріске сенімсіздігі. •Оқушылардың баға үшін оқуы. Нәтиже: «ЖАДА» әдісі қолдануда. «Сын тұрғысынан ойлау» модулін қолдануда «Дарынды ,талант- ты балаларды оқыту» модулін қолдануда «Оқу үшін бағалау және оқуды бағалау» модулін қолдануда Тәлім алушының табыстылығы 1.Тәлім алушы өз сабақтарының формаларын өзгерте алды, әдіс-тәсілдерін түрлендіре алды. 2. Тәлім алушы оқушылардың білімін бағалаудың жаңа әдіс- тәсілдерін меңгерді. 3. Тәлім алушы топтық жұмыс жүргізу арқылы сыныпта ынтымақтастық орната алды.

4 слайд

20.10.2023 4 Тәлімгерліктің тиімділігі. Кедергілер: •Дәстүрлі сабақтардың шеңберінен шыға алмау; •Кәсіби білімнің жеткіліксіздігі, өзгеріске сенімсіздігі. •Оқушылардың баға үшін оқуы. Нәтиже: «ЖАДА» әдісі қолдануда. «Сын тұрғысынан ойлау» модулін қолдануда «Дарынды ,талант- ты балаларды оқыту» модулін қолдануда «Оқу үшін бағалау және оқуды бағалау» модулін қолдануда Тәлім алушының табыстылығы 1.Тәлім алушы өз сабақтарының формаларын өзгерте алды, әдіс-тәсілдерін түрлендіре алды. 2. Тәлім алушы оқушылардың білімін бағалаудың жаңа әдіс- тәсілдерін меңгерді. 3. Тәлім алушы топтық жұмыс жүргізу арқылы сыныпта ынтымақтастық орната алды.

Әріптестер бір-бірімен идея бөлісті Әріптестер www.ustaz.kz сайты арқылы тәжірибе алмасты Әріптестер бір-біріне бағыт-бағ

#5 слайд
Әріптестер бір-бірімен идея бөлісті Әріптестер www.ustaz.kz сайты арқылы тәжірибе алмасты Әріптестер бір-біріне бағыт-бағдар берді Әріптестер бір-біріне қолдау көрсетті Әріптестер арасында сыйластық, ынтымақтастық орнады Әріптестер АКТ арқылы уақытты тиімді пайдаланды Менің педагогикалық қауымдастық бойынша атқарған жұмысым Мектепаралық “Арыс көшбасшылары ” желілік қоғамдастығы Мектепішілік “Зерде” педагогикалық қоғамдастығы Болашақта : Әріптестерімнің кәсіби дамуына ықпал етемін. Педагогикалық қоғамдастық пен желілік қоғамдастық арқылы үздіксіз бірлескен жұмыстар жүргіземін. Күтілетін нәтиже: Педагогикалық шеберлігі мен біліктілігін арттырады, ақпарат алмасады, таратады, ынтымақтастық қарым-қатынас нығаяды, көшбасшылық дағды қалыптасады. Мақсаты: Мектеп мұғалімдерімен кәсіби қоғамдастықта жұмыс жүргізу арқылы іс-тәжірибе алмасуына мүмкіндік туғызу, оқу мен оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдерді меңгеруіне ықпал ету.

5 слайд

Әріптестер бір-бірімен идея бөлісті Әріптестер www.ustaz.kz сайты арқылы тәжірибе алмасты Әріптестер бір-біріне бағыт-бағдар берді Әріптестер бір-біріне қолдау көрсетті Әріптестер арасында сыйластық, ынтымақтастық орнады Әріптестер АКТ арқылы уақытты тиімді пайдаланды Менің педагогикалық қауымдастық бойынша атқарған жұмысым Мектепаралық “Арыс көшбасшылары ” желілік қоғамдастығы Мектепішілік “Зерде” педагогикалық қоғамдастығы Болашақта : Әріптестерімнің кәсіби дамуына ықпал етемін. Педагогикалық қоғамдастық пен желілік қоғамдастық арқылы үздіксіз бірлескен жұмыстар жүргіземін. Күтілетін нәтиже: Педагогикалық шеберлігі мен біліктілігін арттырады, ақпарат алмасады, таратады, ынтымақтастық қарым-қатынас нығаяды, көшбасшылық дағды қалыптасады. Мақсаты: Мектеп мұғалімдерімен кәсіби қоғамдастықта жұмыс жүргізу арқылы іс-тәжірибе алмасуына мүмкіндік туғызу, оқу мен оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдерді меңгеруіне ықпал ету.

Болашақтағы іс - әрекеттім Қызығушылығы оянды, ынтымақтастық қалыптасты, бір-бірін үйретті, идея алмасты, ізденіп өз бет

#6 слайд
Болашақтағы іс - әрекеттім Қызығушылығы оянды, ынтымақтастық қалыптасты, бір-бірін үйретті, идея алмасты, ізденіп өз бетінше білім алуға талпыныс жасады, өз пікірлерін айта білді, бір-біріне түсіндірді. Қарым-қатынасты үйренді, сабағы түрленді, көлемді мәтіндерді жылдам меңгерді, ұйымдастыруды үйренді, ізденуді, пікір таласуды, ойлауға үйренді. – Ынтымақтастық мұғалімкөшбасшылығының “жүрегі” Болашақтағы жоспарым: Педагогикалық қауымдастық жұмысын жандандыру арқылы оқыту үдерісіндегі тәжірибені жетілдіру; Жоғары танымдық қажеттілікке сай сабақтарды жоспарлауға қол жеткізу  Желілік қоғамдастық жұмысын жандандыру Топқа бөлу әдісі Постер қорғау әдісі Сын тұрғысынан ойлау әдісі Диалог әдісі Ақылдың алты қалпағы әдісі Ыстық орындық әдісі Миға шабуыл әдісі Стоп кадр әдісі, АКТ-мен жұмыс 1.Педагогикалық қауымдастықтың жоспары нақты әрі шыншыл болу керек. 2.Қоғамдастық мүшелеріне әрдайым қолдау жасалу керек3.Бас қосулардағы тақырыптар өзекті болу керек 4.Желілік қоғамдастықтың жұмысы кезеңдік(бір сәттік) болмау керек, үздіксіз жұмыс болу керек 1.Ұжымда ынтымақтасты нығайту. 2.Мұғалімдердің ұстанымдарын өзгертуге ықпал жасау. 3.Қоғамдастық мүшелеріне әрдайым қолдау жасау. 4.Желілік қауымдастық арқылы көп еңбек ету. Мұғалім НӘТИЖЕ О қуш ы Тәжірибенің сәтті тұстары Ұсыныстар М ә с е л е н ің ш е ш у ж о л д а р ы :

6 слайд

Болашақтағы іс - әрекеттім Қызығушылығы оянды, ынтымақтастық қалыптасты, бір-бірін үйретті, идея алмасты, ізденіп өз бетінше білім алуға талпыныс жасады, өз пікірлерін айта білді, бір-біріне түсіндірді. Қарым-қатынасты үйренді, сабағы түрленді, көлемді мәтіндерді жылдам меңгерді, ұйымдастыруды үйренді, ізденуді, пікір таласуды, ойлауға үйренді. – Ынтымақтастық мұғалімкөшбасшылығының “жүрегі” Болашақтағы жоспарым: Педагогикалық қауымдастық жұмысын жандандыру арқылы оқыту үдерісіндегі тәжірибені жетілдіру; Жоғары танымдық қажеттілікке сай сабақтарды жоспарлауға қол жеткізу  Желілік қоғамдастық жұмысын жандандыру Топқа бөлу әдісі Постер қорғау әдісі Сын тұрғысынан ойлау әдісі Диалог әдісі Ақылдың алты қалпағы әдісі Ыстық орындық әдісі Миға шабуыл әдісі Стоп кадр әдісі, АКТ-мен жұмыс 1.Педагогикалық қауымдастықтың жоспары нақты әрі шыншыл болу керек. 2.Қоғамдастық мүшелеріне әрдайым қолдау жасалу керек3.Бас қосулардағы тақырыптар өзекті болу керек 4.Желілік қоғамдастықтың жұмысы кезеңдік(бір сәттік) болмау керек, үздіксіз жұмыс болу керек 1.Ұжымда ынтымақтасты нығайту. 2.Мұғалімдердің ұстанымдарын өзгертуге ықпал жасау. 3.Қоғамдастық мүшелеріне әрдайым қолдау жасау. 4.Желілік қауымдастық арқылы көп еңбек ету. Мұғалім НӘТИЖЕ О қуш ы Тәжірибенің сәтті тұстары Ұсыныстар М ә с е л е н ің ш е ш у ж о л д а р ы :

Файл форматы:
pptx
22.12.2017
1353
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі