Материалдар / таныстырылым Сауат ашу пәнінен "Мен кіммін?"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

таныстырылым Сауат ашу пәнінен "Мен кіммін?"

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл таныстырылым сауат ашу пәнінен "Мен кіммін?" тақырыбына арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Желтоқсан 2018
367
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
LOGO Ортақ тақырып: Өзім туралы Тақырыбы:Мен кіммін? Жаңартылған білім беру аясында бастауыш сыныптар бойынша курстан өте

1 слайд
LOGO Ортақ тақырып: Өзім туралы Тақырыбы:Мен кіммін? Жаңартылған білім беру аясында бастауыш сыныптар бойынша курстан өте отырып, дайындалған ұзақ мерзімді жоспар және орта мерзімді жоспар негізінде бірінші сыныптың дүниетану пәні бойынша қысқа мерзімді жоспарға өзімнің пеедагогикалық идеямды кіргіздім. Таңдап алған қысқа мерзімді жоспар тақырыбым «Мен кіммін?» деп аталады. Бізге оқу мақсаты айқын берілген. Осы оқу мақсатын басшылыққа ала отырып, оқушылардың бойында шығармашылық және қарым- қатынас жасау қабілетін дамыта отырып, өмір бойы оқуға баулу мақсатында жекелеген оқушылардың білім-білік дағдыларын ескере отырып сабақтың мақсатын жаздым. Сабақтың мақсаты: Құндылықтарды дарыту: Ұлттық идеямыз “Мәңгілік ел” аясында оқушыларды өз мектебін құрметтеуге тәрбиелеу. Пәнаралық байланыс: Ағылшын тілі, орыс тілі, көркем еңбек Бастапқы білім: Балабақшада, мектеп алды даярлық сыныбында мектеп, оқушы туралы түсініктері бар Оқу мақсаты: 1.1.2.6 Өзін мектеп оқушысы және сынып ұжымының мүшесі ретінде сипаттау Бағалау критерийлері: 1.Оқушыға тән ерекшеліктерді атайды. 2.Өзінің сынып ұжымына қатыстылығына мысал келтіреді. Барлық оқушылар: өзін мектеп оқушысы және сынып ұжымының мүшесі ретінде сипаттайды; Көптеген оқушылар: өзін сынып мүшесі ретінде сипаттай отырып, мектепте өзін-өзі ұстау ережелерін баяндайды; Кейбір оқушылар: «Мен кіммін?» сұрағына толық жауап бере отырып, өзі туралы қызықты (ерекше) жайттарды әңгімелейді. Тілдік максат: Мектеп-школа-school,мұғалім-учитель –teacher, оқушылар ученики pupils сөздерін үш тілде айтады. Ойлау дағдыларының деңгейлері:Білу, түсіну, қолдану

1 слайд

LOGO Ортақ тақырып: Өзім туралы Тақырыбы:Мен кіммін? Жаңартылған білім беру аясында бастауыш сыныптар бойынша курстан өте отырып, дайындалған ұзақ мерзімді жоспар және орта мерзімді жоспар негізінде бірінші сыныптың дүниетану пәні бойынша қысқа мерзімді жоспарға өзімнің пеедагогикалық идеямды кіргіздім. Таңдап алған қысқа мерзімді жоспар тақырыбым «Мен кіммін?» деп аталады. Бізге оқу мақсаты айқын берілген. Осы оқу мақсатын басшылыққа ала отырып, оқушылардың бойында шығармашылық және қарым- қатынас жасау қабілетін дамыта отырып, өмір бойы оқуға баулу мақсатында жекелеген оқушылардың білім-білік дағдыларын ескере отырып сабақтың мақсатын жаздым. Сабақтың мақсаты: Құндылықтарды дарыту: Ұлттық идеямыз “Мәңгілік ел” аясында оқушыларды өз мектебін құрметтеуге тәрбиелеу. Пәнаралық байланыс: Ағылшын тілі, орыс тілі, көркем еңбек Бастапқы білім: Балабақшада, мектеп алды даярлық сыныбында мектеп, оқушы туралы түсініктері бар Оқу мақсаты: 1.1.2.6 Өзін мектеп оқушысы және сынып ұжымының мүшесі ретінде сипаттау Бағалау критерийлері: 1.Оқушыға тән ерекшеліктерді атайды. 2.Өзінің сынып ұжымына қатыстылығына мысал келтіреді. Барлық оқушылар: өзін мектеп оқушысы және сынып ұжымының мүшесі ретінде сипаттайды; Көптеген оқушылар: өзін сынып мүшесі ретінде сипаттай отырып, мектепте өзін-өзі ұстау ережелерін баяндайды; Кейбір оқушылар: «Мен кіммін?» сұрағына толық жауап бере отырып, өзі туралы қызықты (ерекше) жайттарды әңгімелейді. Тілдік максат: Мектеп-школа-school,мұғалім-учитель –teacher, оқушылар ученики pupils сөздерін үш тілде айтады. Ойлау дағдыларының деңгейлері:Білу, түсіну, қолдану

БЕЛСЕНДІ ОҚУ ӘДІСІ Белсенді оқудың “Тақтадағы графитти” әдісін пайдалана отырып, оқушылардың шығармашылық қабілетт

2 слайд
БЕЛСЕНДІ ОҚУ ӘДІСІ Белсенді оқудың “Тақтадағы графитти” әдісін пайдалана отырып, оқушылардың шығармашылық қабілеттерін арттырдым. Ол үшін әр оқушыға өзіндік жұмыс ретінде өз сыныптасының портретін салуын ұсындым. Портретті сыныпқа тақтаға іліп, балалар суретте сыныптасы қандай көңіл- күйде екендігін көрсетеді, яғни үш ерекше белгіні (бақытты, мұңлы, ойлы) бейнелеуі тиіс. Әрбір жұмысқа қол қойылады, немесе өз аттарын жазады. Оқушылар өз портреттерімен алмасады және онда салынған суретті талқылайды. Нәтижесінде оқушылар бір-бірімен жақын танысады, көңіл- күйін зерттейді, шығармашылық қабілеттері шыңдалады. Қалыптастырушы бағалауды жүзеге асыру үшін "Оқулық арқылы" кері байланыс жүргіздім. Қызыл кітап - тапсырманы жақсы орындаған оқушыға; Жасыл кітап - тапсырманы орташа орындаған оқушыға; Сары кітап - тапсырманы түсінбеген оқушыға; «Ми неғұрлым белсенді жұмыс істеген сайын, оқу үдерісі соғұрлым қарқынды жүзеге асады» деп Хэтти айтқандай, оқушылардың ынтасын арттыру мақсатында сабағымда белсенді оқытудың әдіс-тәсілдерін ұтымды пайдалануға тырыстым.

2 слайд

БЕЛСЕНДІ ОҚУ ӘДІСІ Белсенді оқудың “Тақтадағы графитти” әдісін пайдалана отырып, оқушылардың шығармашылық қабілеттерін арттырдым. Ол үшін әр оқушыға өзіндік жұмыс ретінде өз сыныптасының портретін салуын ұсындым. Портретті сыныпқа тақтаға іліп, балалар суретте сыныптасы қандай көңіл- күйде екендігін көрсетеді, яғни үш ерекше белгіні (бақытты, мұңлы, ойлы) бейнелеуі тиіс. Әрбір жұмысқа қол қойылады, немесе өз аттарын жазады. Оқушылар өз портреттерімен алмасады және онда салынған суретті талқылайды. Нәтижесінде оқушылар бір-бірімен жақын танысады, көңіл- күйін зерттейді, шығармашылық қабілеттері шыңдалады. Қалыптастырушы бағалауды жүзеге асыру үшін "Оқулық арқылы" кері байланыс жүргіздім. Қызыл кітап - тапсырманы жақсы орындаған оқушыға; Жасыл кітап - тапсырманы орташа орындаған оқушыға; Сары кітап - тапсырманы түсінбеген оқушыға; «Ми неғұрлым белсенді жұмыс істеген сайын, оқу үдерісі соғұрлым қарқынды жүзеге асады» деп Хэтти айтқандай, оқушылардың ынтасын арттыру мақсатында сабағымда белсенді оқытудың әдіс-тәсілдерін ұтымды пайдалануға тырыстым.

САРАЛАУ ТӘСІЛІ Диалог және қолдау көрсету Қарқын Бағалау Оқушылар үнемі мадақтау арқылы формативті бағаланы

3 слайд
САРАЛАУ ТӘСІЛІ   Диалог және қолдау көрсету Қарқын Бағалау Оқушылар үнемі мадақтау арқылы формативті бағаланып отырады. Бағалау критерийлері: 1.Оқушыға тән ерекшеліктерді атайды. 2.Өзі жайлы мағлұматтар береді. Бағалау критерийлері: 1.Оқушыға тән ерекшеліктерді атайды. 2.Өзі жайлы мағлұматтар береді. Дескриптор: 1.Берілген сұрақтарға жауап береді. 2.Өзіне тән ерекшеліктерді айтады. 3.Өзі жайлы қызықты мағлұматтар береді. Дескриптор: 1.Берілген сұрақтарға жауап береді. 2.Өзіне тән ерекшеліктерді айтады. 3.Өзі жайлы қызықты мағлұматтар береді.1. Қарапайым сұрақ -Оқушы қандай болу керек? 2.Анықтайтын сұрақ -Сен оқушысың, мектепте өзіңді қалай сезінесің? 3.Бағалау сұрағы -Сен қандай оқушысың? Өзіңді қалай сипаттар едің? Кластер құр? 1. Қарапайым сұрақ -Оқушы қандай болу керек? 2.Анықтайтын сұрақ -Сен оқушысың, мектепте өзіңді қалай сезінесің? 3.Бағалау сұрағы -Сен қандай оқушысың? Өзіңді қалай сипаттар едің? Кластер құр? Саралау тәсілдері: 1.Тапсырма. 2.Дереккөздер. 3.Қарқын. 4.Қорытынды 5.Диалог және қолдау көрсету. 6.Бағалау. 7.Жіктеу. Саралау жұмысын жүзеге асыру мақсатында белсенді оқытудың «Өзіңді тани біл» әдісін қолдану. Оқушылар топтаса отырып, тапсырмаларды орындайды. ТапсырмаТапсырмаларды орындау нәтижесінде: Барлық оқушылар: өзін мектеп оқушысы және сынып ұжымының мүшесі ретінде сипаттайды; Көптеген оқушылар: өзін сынып мүшесі ретінде сипаттай отырып, мектепте өзін-өзі ұстау ережелерін баяндайды; Кейбір оқушылар: «Мен кіммін?» сұрағына толық жауап бере отырып, өзі туралы қызықты (ерекше) жайттарды әңгімелейді. Тапсырмаларды орындау нәтижесінде: Барлық оқушылар: өзін мектеп оқушысы және сынып ұжымының мүшесі ретінде сипаттайды; Көптеген оқушылар: өзін сынып мүшесі ретінде сипаттай отырып, мектепте өзін-өзі ұстау ережелерін баяндайды; Кейбір оқушылар: «Мен кіммін?» сұрағына толық жауап бере отырып, өзі туралы қызықты (ерекше) жайттарды әңгімелейді.

3 слайд

САРАЛАУ ТӘСІЛІ   Диалог және қолдау көрсету Қарқын Бағалау Оқушылар үнемі мадақтау арқылы формативті бағаланып отырады. Бағалау критерийлері: 1.Оқушыға тән ерекшеліктерді атайды. 2.Өзі жайлы мағлұматтар береді. Бағалау критерийлері: 1.Оқушыға тән ерекшеліктерді атайды. 2.Өзі жайлы мағлұматтар береді. Дескриптор: 1.Берілген сұрақтарға жауап береді. 2.Өзіне тән ерекшеліктерді айтады. 3.Өзі жайлы қызықты мағлұматтар береді. Дескриптор: 1.Берілген сұрақтарға жауап береді. 2.Өзіне тән ерекшеліктерді айтады. 3.Өзі жайлы қызықты мағлұматтар береді.1. Қарапайым сұрақ -Оқушы қандай болу керек? 2.Анықтайтын сұрақ -Сен оқушысың, мектепте өзіңді қалай сезінесің? 3.Бағалау сұрағы -Сен қандай оқушысың? Өзіңді қалай сипаттар едің? Кластер құр? 1. Қарапайым сұрақ -Оқушы қандай болу керек? 2.Анықтайтын сұрақ -Сен оқушысың, мектепте өзіңді қалай сезінесің? 3.Бағалау сұрағы -Сен қандай оқушысың? Өзіңді қалай сипаттар едің? Кластер құр? Саралау тәсілдері: 1.Тапсырма. 2.Дереккөздер. 3.Қарқын. 4.Қорытынды 5.Диалог және қолдау көрсету. 6.Бағалау. 7.Жіктеу. Саралау жұмысын жүзеге асыру мақсатында белсенді оқытудың «Өзіңді тани біл» әдісін қолдану. Оқушылар топтаса отырып, тапсырмаларды орындайды. ТапсырмаТапсырмаларды орындау нәтижесінде: Барлық оқушылар: өзін мектеп оқушысы және сынып ұжымының мүшесі ретінде сипаттайды; Көптеген оқушылар: өзін сынып мүшесі ретінде сипаттай отырып, мектепте өзін-өзі ұстау ережелерін баяндайды; Кейбір оқушылар: «Мен кіммін?» сұрағына толық жауап бере отырып, өзі туралы қызықты (ерекше) жайттарды әңгімелейді. Тапсырмаларды орындау нәтижесінде: Барлық оқушылар: өзін мектеп оқушысы және сынып ұжымының мүшесі ретінде сипаттайды; Көптеген оқушылар: өзін сынып мүшесі ретінде сипаттай отырып, мектепте өзін-өзі ұстау ережелерін баяндайды; Кейбір оқушылар: «Мен кіммін?» сұрағына толық жауап бере отырып, өзі туралы қызықты (ерекше) жайттарды әңгімелейді.

Қалыптастырушы бағалау 1.Оқушыға тән ерекшеліктерді атайды; 2.Өзінің сынып ұжымына қатыстылығына мысал келтіреді. - Сурет

4 слайд
Қалыптастырушы бағалау 1.Оқушыға тән ерекшеліктерді атайды; 2.Өзінің сынып ұжымына қатыстылығына мысал келтіреді. - Сурет бойынша әңгімелейді; -Оқушыға тән ерекшеліктерді атап береді; - Сынып ұжымында кімдер бар екенін айтып береді; -Сынып ұжымына қандай қатысы бар екені жайлы әңгімелейді; Бағалау критерийлері Дескриптор Тапсырма Тапсырма Суретке мұқият қараңыз. Оқушылардың іс - әрекетін әңгімеле. Оқушыға тән ерекшеліктерді ата? Кері байланыс: Кері байланыс: Геометриялық фигуралар арқылы

4 слайд

Қалыптастырушы бағалау 1.Оқушыға тән ерекшеліктерді атайды; 2.Өзінің сынып ұжымына қатыстылығына мысал келтіреді. - Сурет бойынша әңгімелейді; -Оқушыға тән ерекшеліктерді атап береді; - Сынып ұжымында кімдер бар екенін айтып береді; -Сынып ұжымына қандай қатысы бар екені жайлы әңгімелейді; Бағалау критерийлері Дескриптор Тапсырма Тапсырма Суретке мұқият қараңыз. Оқушылардың іс - әрекетін әңгімеле. Оқушыға тән ерекшеліктерді ата? Кері байланыс: Кері байланыс: Геометриялық фигуралар арқылы

« Қазір білекке сенетін заман емес Білімге сенетін заман» - деп Абылай

5 слайд
« Қазір білекке сенетін заман емес Білімге сенетін заман» - деп Абылай хан бабамыз айтқандай , сол білімді шәкірт тәрбиелеу ұстаздар қауымы біздің еншімізде. Білікті де білімді, еліміздің иесі болар, тірегі болар ұрпақ тәрбиелеуде өз үлесімді қосамын деген ойдамын. Назар қойып тыңдағандарыңызға РАХМЕТ!

5 слайд

« Қазір білекке сенетін заман емес Білімге сенетін заман» - деп Абылай хан бабамыз айтқандай , сол білімді шәкірт тәрбиелеу ұстаздар қауымы біздің еншімізде. Білікті де білімді, еліміздің иесі болар, тірегі болар ұрпақ тәрбиелеуде өз үлесімді қосамын деген ойдамын. Назар қойып тыңдағандарыңызға РАХМЕТ!