Материалдар / таныстырылым, Тиімді жоспарлау: сыныпты басқару
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

таныстырылым, Тиімді жоспарлау: сыныпты басқару

Материал туралы қысқаша түсінік
пән мұғалімдеріне сынып жетекшісіне жоспар жасауға көмектеседі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Қазан 2018
605
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!

1 слайд

С ы ны п ж етекш ілігі әрқалай қабы лданады . Басқаш а айтқанда, сы ны п ж етекш ілігі әртүрлі аспектілерден құралады ж әне

2 слайд
С ы ны п ж етекш ілігі әрқалай қабы лданады . Басқаш а айтқанда, сы ны п ж етекш ілігі әртүрлі аспектілерден құралады ж әне әртүрлі адамдар оны әрқалай түсіндіреді. Д егенмен, оны ң басты идеясы оқы ту ж әне оқу бойы нш а озы қ практиканы немесе оқуш ы ларды ң арта түскен ж әне тұрақты оқу үлгеріміне қол ж еткізу мақсаты нда сы ны п аясы нда ең озы қ педагогикалы қ практиканы ж анданды рудан құралады С ы ны п ж етекш ілігі оқуш ы ларды еліктіру ж әне командалы қ ж ұмы с секілді екі маңы зды ф акторды , сондай-ақ ж алпы оқуға ж ақсы әсерін тигізетін, педагогтер үш ін қолайлы ж ұмы с ж ағдайлары н құруға ы қпалы н тигізеді. Ж оғары да көрсетілгенді қамтамасы з ету үш ін сы ны п ж етекш ілігі құзы ретті педагогтерді қуатты да, қолайлы атмосф ераны құруға пайдаланаты н әдістер мен стратегияларды тиімді ж оспарлау арқы лы ж анданды ры лады

СЫНЫП ЖЕТЕКШІЛІГІ ТУРАЛЫ  Оқушылардың оқу үлгеріміне ықпалын тигізетін көптеген факторлар арасында сынып  жетекшілігі оқушылар

3 слайд
СЫНЫП ЖЕТЕКШІЛІГІ ТУРАЛЫ  Оқушылардың оқу үлгеріміне ықпалын тигізетін көптеген факторлар арасында сынып  жетекшілігі оқушылардың оқу үлгеріміне әсер ететін маңызды критерий болып табылады,  өйткені оқушылар ұйымдастырылмаған және шулаған сыныпта өзінің назарын оқуға шоғырлай әрі жинақтай алмайды. Тиімді сынып жетекшілігі педагогтің сынып тапсырмаларына тартылуын қамтамасыз етеді, мұнымен қоса күтілетін уақыт аралығында – сабақта оқудың нәтижелеріне қол жеткізуге кедергі келтіретін, алаңдататын сәттер саны елеусіз болуы тиіс. Педагогтің табысы жоспарлау деңгейіне байланысты, ол оқыту мен оқудан ең жақсы нәтижелерді алуға мүмкіндік береді. Жоспарлаудың осындай түрі бірінші жартыжылдықта сынып пен жетекшілікті ұйымдастыруға мүмкіндік береді, соның ішінде педагог оқуға және жоғары үміттерге әкелетін мәдениетті жасайды  Тиімді сынып жетекшілігі сіздің оқушыларыңыздың қуанатынын сезінуіне кепіл болу үшін аса маңызды, басқа сөзбен айтқанда, сіз бүкіл сыныптың саулығы үшін енгізгіңіз  келетін мәдениетті олар қабылдайды және бейімдейді. Сондықтан , сіздің бірінші күніңіз  бен бірінші айыңыз барлық тоқсанның жартыжылдықтың және жылдың ағымында  тиімділікке ықпалын тигізетін жақсы бастауға ие болуы қажет .  Сондықтан сыныпта проблемаларды болдырмау үшін сіздің жоспарыңыз кедергілерді жоятын және проблемалардың пайда болуын ескертетін әдістерден құралуы қажет . « Сынып жетекшілігі жоспарының мақсаты – оқушылардың нашар тәртібі үшін айғайға , сөгіске немесе ақыл айтуға жүгінбей , оларға жауапкершілікті жүктеу » екендігімен келіседі . Сондықтан сынып жетекшілігі педагогтердің жоспарларды құрастырған кезде ұстануы тиіс тоғыз маңызды құрамдарынан құралады . Осы құрамдар келесі түрде көрсетілген : оң климаты құру , сыныпты ұйымдастыру , ережені , тәртіпті және рәсімдерді әзірлеу , тапсырмалар беру және жұмыстардың орындалуын бақылау , нұсқаулықтар дайындау , тәртіпті басқару және қарқынды ұстау

СЫНЫП ЖЕТЕКШІЛІГІНІҢ ЭЛЕМЕНТТЕРІ ҚҰРАМДАРЫ  1. ОҢ КЛИМАТТЫ ҚҰРУ  Егер оқушылар өздерін еркін, бақытты және құштар сезінсе, о

4 слайд
СЫНЫП ЖЕТЕКШІЛІГІНІҢ ЭЛЕМЕНТТЕРІ ҚҰРАМДАРЫ  1. ОҢ КЛИМАТТЫ ҚҰРУ  Егер оқушылар өздерін еркін, бақытты және құштар сезінсе, оқу деңгейі артады. Алайда егер оқушылар епсіздік пен абыржуды танытса, оқу қиындайды   Кеңес:  Жоғары үміттерді көтермелеу және сақтау  • Жоғары жетістіктерді тұрақты бекітіп отыру;  • оқушыларды мақтау;  Өзінің оқушыларын білу  • Тапсырмалардың көмегімен алдыңғы білімін жандандыру;  • тапсырмалар мен білімнің көмегімен біріктіруге ықпал ету.  Барлық оқушыларды оқу үдерісіне тарту  • Барлық оқушыларға қатысуға тең мүмкіндік беретін және тыныш оқушыларды айлакер тәсілмен әңгімеге шақыртатын стратегияларды әзірлеу.

2. СЫНЫПТЫ ҰЙЫМДАСТЫРУ  Қолжетімділіктің жеңілдігін, жайлылықты, оқу үшін қолайлы және ашық ортаны қамтамасыз ету.  Кеңес: 

5 слайд
2. СЫНЫПТЫ ҰЙЫМДАСТЫРУ  Қолжетімділіктің жеңілдігін, жайлылықты, оқу үшін қолайлы және ашық ортаны қамтамасыз ету.  Кеңес:  Оқуға ықпал ететін жиһаздарды орналастыру  Педагог пен оқушыларға еркін жылжуға жол беру;  орындарды көрінуіне, қолжетімділігіне кепілдік беретіндей және көңілін аудармайтындай етіп орналастыру.

3. ЕРЕЖЕНІ, ӘДІСТЕР МЕН НҰСҚАУЛЫҚТАРДЫ ӘЗІРЛЕУ  Педагогтерде оқушылардың тәртібін қалыптастыратын ережелер, сондай-ақ ағымдағ

6 слайд
3. ЕРЕЖЕНІ, ӘДІСТЕР МЕН НҰСҚАУЛЫҚТАРДЫ ӘЗІРЛЕУ  Педагогтерде оқушылардың тәртібін қалыптастыратын ережелер, сондай-ақ ағымдағы күтулерді түсіну үшін нұсқаулықтардың болуы маңызды. Осындай ережелер мен басшылықтар мектептің тәртіп нормаларына сәйкес келуі қажет.  Кеңес: Әділ үміттерін білдіру • Қысқаша айқын ережелерді құру; • оқушыларды ережелерді құруға қатыстыру және олардың оны түсінуін қамтамасыз ету; • практика арқылы ережелерге көңіл аудару. Әдістер мен үдерістерді үнемі әзірлеу • Нақты тапсырмаларды анықтау және оларды орындау үшін айқын және нақты нұсқаулықтар дайындау (мысалы, назарын аудару, сыныпты тыныштандыру, сұрақтарға жауап беру, тапсырмалар беру); • осындай әдістерді қолданған кезде тұрақты болуы тиіс. Көтермелеу мен жазалау жүйесін әзірлеу • Оқушыларды тұрақты көтермелеу; • жазалау шаралары (тәртіптік шаралар) шынайы екендігіне, тұрақты және тиісті түрде қолданылатынына кепілдік беру

4. ЖҰМЫСТАРДЫ БӨЛУ ЖӘНЕ ҰЙЫМДАСТЫРУ Тапсырмалар оқу мақсаттарына ие болуы қажет және одан әрі оқуға, дағдыларын, сондай- ақ саб

7 слайд
4. ЖҰМЫСТАРДЫ БӨЛУ ЖӘНЕ ҰЙЫМДАСТЫРУ Тапсырмалар оқу мақсаттарына ие болуы қажет және одан әрі оқуға, дағдыларын, сондай- ақ сабақтың мазмұнын жетілдіруге мүмкіндік беруі тиіс. Педагогтер тиісті тапсырмалардан құралатын және жұмысты бақылауды жүзеге асыруға мүмкіндік беретін жүйеге ие болуы қажет.  Кеңес: Оқушылардың оқуға жауапкершілігін арттыру • Оқушылар не, қалай және неге екенін түсінетініне көз жеткізу; • тапсырмаларға айқын нұсқаулықтар беру; • тапсырмаларды беруге және білімдері мен дағдыларын дамытуға бақылауды жүзеге асыру; байланысты уақытылы ұсыну; • жіберген сағаттарды өтеу бойынша шынайы саясатты әзірлеу. Бағалардың әділ жүйесін әзірлеу және Қолдану • Бағаларды қою мектеп саясатына сәйкес келуі қажет; • формативтік және жиынтық бағаларды құжатпен ресімдеу; • оқушылардың ілгерілеуін құжатпен растау; • бағаларды және олардың күнделікті келуін құжатпен растау; • өзін-өзі бағалау (мониторинг практикасына ықпал ету.

5. НҰСҚАУЛЫҚТАРДЫ ДАЙЫНДАУ Егер оқушылар оқу үдерісіне белсенді қатысса, олар бар тапсырмаларға көңілін шоғырландырады және ала

8 слайд
5. НҰСҚАУЛЫҚТАРДЫ ДАЙЫНДАУ Егер оқушылар оқу үдерісіне белсенді қатысса, олар бар тапсырмаларға көңілін шоғырландырады және алаңдататын сәттер аз болады. Тиімді әрекет ететін педагогтер оқушылардың сол кезде барлық уақытта да іске тартылатын қызықты сабақтарын өткізуді жоспарлайды.  Кеңес: Ұзақ мерзімді жобалар бойынша жоспар және күнделікті нұсқаулықтар • Келесіні қосыңыз: нұсқаулықтардың мақсаты мен нәтижелері, нәтижелерге жету үшін оқудың қажеттілігі және оқу нәтижелеріне қол жеткізу үшін нұсқаулықтарды сақтау; • оқу бағдарламасы бойынша басшылық, оқу құралы, интернет-ресурстар және т.б. секілді ресурстарды пайдалану. Нұсқаулықтарды іске асыру үшін озық әдістерден құралатын жоспарларды әзірлеу • Оқушылардың күшті және әлсіз жақтарын талдаңыз; • оқушылардың қажеттіліктеріне сүйене отырып, оқу бағдарламасы негізінде сабақ жоспарларын әзірлеңіз; • айқындылық үшін алдыңғы білімдер мен сабақтарды сырып тастаңыз; • оқушылардың қажеттіліктеріне, қызығушылықтары мен дағдыларына сүйене отырып, материалдар мен тапсырмаларды пайдаланыңыз; • эмпирикалық оқу қамы туралы ойлаңыз; • оқушыларды қойған мақсаттарын орындауы бойынша бағалаңыз

6. ТӘРТІПТІ БАСҚАРУ Тиімді әрекет ететін педагогтер тұрақтылық пен алдын алуды жауапты реакциялардың көмегімен нашар тәртіпті ба

9 слайд
6. ТӘРТІПТІ БАСҚАРУ Тиімді әрекет ететін педагогтер тұрақтылық пен алдын алуды жауапты реакциялардың көмегімен нашар тәртіпті басқарады.  Кеңес: Көреген болыңыз • Проблемалардың бастауын табыңыз және қайталауды шектейтін үлгі жоспарды дайындаңыз; • оқушының қатысуын және жақын жерден тәртібін бағалаңыз; • еліктеуге үлгі болыңыз және оқушылардың жанында тәртіптің үлгісі болыңыз; • сыныпта ережелердің және жазалау шараларының сақталуын қамтамасыз етіңіз; • тәртіпті күшейту үшін дау-дамайды шешу бойынша жоспарды орындаңыз; • теріс тәртіпті түзету үшін ауызша және сөзбен айтылмайтын (ауызша емес) дабылдарды пайдаланыңыз. Тұрақты болыңыз • Нашар тәртіптің барлық жағдайлары оқушыларға арналған тәртіп нормаларына және тәртіпті басқару бойынша мектеп жоспарына сәйкес тексерілетініне көз жеткізіңіз; • ата-аналармен және оқушылармен жақсы және нашар тәртіптің барлық жағдайларын талқылаңыз; • тиісті жазалау шараларын қолданыңыз; • дереу жою жөнінде шаралар қолданыңыз; • оқушыларға өзінің нашар тәртібін және оның салдарларын сезінуге мүмкіндік беріңіз • тәртіпті өзгерту қажет болған жағдайларда кесіп-пішілмеген тілді қолданыңыз.

7. ҚАРҚЫНДЫ ҰСТАУ Барлық жыл ағымында шоғырлану және нәтижелерге қол жеткізу мен жетілдіру мақсатын сақтау.  Кеңес: Күтпегенд

10 слайд
7. ҚАРҚЫНДЫ ҰСТАУ Барлық жыл ағымында шоғырлану және нәтижелерге қол жеткізу мен жетілдіру мақсатын сақтау.  Кеңес: Күтпегенді күту Сіздің жоспарыңызда орын алуы мүмкін кедергілерді және алаңдатушы сәттерді назарға алатынына кепілдік берілуі тиіс. Шеберлік мәдениетін құру • Үздіксіз оқуға ықпалын тигізу; • жоғары жетістіктері үшін марапаттау және көтермелеу Рефлексия өткізу және қолдауға жүгіну • Өткенге сүйене отырып, жаңа пәндерді құрыңыз, зерделеңіз; • тәжірибелі педагогтердің, тәлімгерлер мен басшылардың қолдауына жүгініңіз; • өзіңіздің кәсіби дамуыңызды жетілдіріңіз. Өз қамыңызды ойлаңыз • Уақытты жоспарлау және міндеттерді басқару бойынша өз дағдыңызды жетілдіріңіз; • жұмысты істей алсаң – көңілдене де біл. Сондықтан бойыңызды еркін ұстаңыз және күйзелісті жеңе біліңіз; • өзіңізді марапаттаңыз және үзіліс жасаңыз.  Осы ұсынымдар қолайлы сынып жетекшілігін құруға ықпалын тигізеді, алайда кейбір авторлар педагогтерге сынып жетекшілігі жоспарларын әзірлеген кезде пайдалы болатын ұсынымдар мен ережелерді береді. Бұл да жақсы бастау әкеледі және сыныпта қолайлы мәдениеттің құрылуына септігін тигізеді.

11 слайд