1 слайд
Семина
р
2 слайд
Жақсы мұғалім болу үшін өзіңіздің
мұғалім ретіндегі рөліңіздің
маңыздылығына саналы түрде
сену қажет.
2
3 слайд
Күшті
сеніміңізді
сақтай біліңіз
Егер сіз өзіңізге сенімді
болсаңыз,онда
оқушыларыңыздың білім
алуда кездестіретін
қиындықтарын жеңіп
шығуға мүмкіндік беретін
түрлі әдістер мен
стратегияларды ойлап
табуыңыз мүмкін
3
4 слайд
Назар аудару
Бір-бірлеріңізден қал
-жағдайларыңызды
сұраңыздар,сөйлесіңіздер.
Менің қолымды көтергенімді
көрсеңіздер де қол көтересіздер.Бұл
мен сізді тыңдап отырмын деген
белгіңіз.
5 слайд
Не үйренеміз?
5✘
Оқушылардың есімін жаттаудың 3 оңай әдісі
✘
Қызықты,қимыл-қозғалыс ойындары
✘
Оқушылардың 3 негізгі қажеттілігі
6 слайд
Ойын ойнайық
Ереже
1. Жұптық жұмыс
2 . Айтылған екі сөздің бірін таңдау керек
3. 1-2-3 ке дейін санау
4. 3 – таңдауларыңызды барлықтарыңыз бір уақытта айтыңыздар
(Шай әлде кофе?)
5. Екі қатысушы бір сөзді таңдап айтса, 1 ұпай алады.
6
7 слайд
Неге біз
осылай
бастадық?
7
8 слайд
Көңіл-
күй
көтеру
үшін Қарым-
қатынасты
жақсарту
үшін Нұсқаулықт
ың
орындалуы
н үйрену
үшін
8Тез ойлану
үшін
9 слайд
Ойын
оқумен
байланысты
болу керек!
9
10 слайд
10Еске сақтау есімдері
Есімдерді қалай еске сақтайсыз?
11 слайд
21 ғасырдағы оқу
қажеттіліктері
1 - әдіс Д оптар мен есімдер
2 - әдіс
Есім-сын есім
2 - әдіс Есім – тақырыпқа
байланысты зат( Алтын-алма)
11
12 слайд
Доптар мен есімдер
1 раунд Өз атымызды айтамыз
2 раунд Басқаның есімі
12
13 слайд
Біз не істедік?
Неге осылай
жасадық?
13
14 слайд
Тиімді әдіс-
тәсіл
«Т утти-фрутти» ойыны
14
15 слайд
✓ Мақсаты:тақырыпты
оқушыларға қызықты қимыл-
қозғалыс арқылы
ашу,қызығушылықтарын
ояту.
✓ Ережесі:кез-келген
тақырыпқа байланысты алуға
болады.
✓ Мысалы:Жануарлар
тақырыбы:жас
ерекшеліктеріне байланысты
суретпен немесе сөзбен
беруге болады.
✓ Әр сөзден (суреттен)екі-
екіден дайындап аласыз.
✓ Сол сөздерді атағанда оқушылар отырған
орындарымен ауысады.Солай
барлық дайындаған
сөздеріңіз ауысып
отырады.Арасында тутти-
фрутти дегенде бәрі орнымен
ауысады.Барлығы орындыққа
отырып үлгеру
керек.Орындыққа сыймаған
оқушы ойынды ары қарай
жүргізеді.
✓ Нәтижесі:оқушыларға
назар аударту,зейін қойып
тыңдау және қимыл-қоғалыс
арқылы тамаша көңіл-күй
сыйлайды.Тақырыптың неге
байланысты екенін түсінеді.
15
16 слайд
1. Кез-келген
тақырыпқа
байланысты алуға
болады 2. Әр сөзден
(суреттен)екі-
екіден дайындап
аласыз. 2. Сол сөздерді
атағанда
оқушылар
отырған
орындарымен
ауысады
163. Арасында
тутти-фрутти
дегенде бәрі
орнымен
ауысады.Барлығ
ы орындыққа
отырып үлгеру
керек. Ойын
ережесі
Мақсаты:тақырыпты оқушыларға
қызықты қимыл-қозғалыс арқылы
ашу,қызығушылықтарын ояту
4. Орындыққа
сыймаған оқушы
ойынды ары
қарай жүргізеді
17 слайд
1. Назар аудару
2. Қозғалыс
3. Көтеріңкі көңіл-күй
174. Тақырыпты анықтайды Ойынның
нәтижесі
5. Ережені ұстанады
18 слайд
«Иә, жоқ»ойыны
19 слайд
19Е режесі
1. Назар аудару
3 . Сөйлемдер дұрыс болса,тұрамыз
4. Сөйлемдер қате болса,отырамыз
20 слайд
«Шапалақтау» ойыны
21 слайд
21Ережесі
1. Назар аудару
2. Шеңберге тұрамыз
3. Жүргізуші бір рет шапалақ соғып
бастайды
4. Жанында тұрған әріптес
жалғастырады
5. Егер екі рет шапалақтайтын
болса,қайта кері қарай
шапалақтаймыз
22 слайд
22« Саусақ» ойыны
1. Назар аудару
2 . Жұппен жұмыс
3 . Кезектесіп санау
23 слайд
23Ережесі
✘
1.Назар аударамыз
✘
2.Жұппен жұмыс жасаймыз
✘
3.Жұппен бір уақытта көрсетеміз
(әркім өзі таңдау жасайды1-2-3 т.с.с)
✘
4.Кезектесіп жауабын шешеді.
✘
5.Ойын жалғаса береді
24 слайд
«Молекула»
ойыны
1.Назар аударамыз
2.Қозғалыста боламыз,билейміз
3.Жүргізуші қандай санды көрсетеді.Соншаға топта бірігеміз
(2 екі адамнан бірігеміз,3 үш адамнан бірігеміз)
25 слайд
251.Оқушылар ұзақ уақыт бойы еленбеуге бейім болу
керек.
2.Оқушылар мектепте өзін-өзі ұстауға және
қозғалыста болу қажеттілігіне көп уақыт,күш
кетіреді.
3.Оқушылар мектепте өз үйрену дағдыларының аз
мүмкіндігін ғана қолданады Келісесіз бе?
Жұпта талқылау
26 слайд
26Үш қажеттілік
1.Эмоциялық
2.Физикалық
3. Ойланамыз,үйренеміз
27 слайд
27О қушыларыңызға жақсы
білім беру үшін
оларды жеткілікті түрде
жақсы көруіңіз қажет.
Өзіңіз жұмысыңызды жақсы
орындау үшін толықтай оған
берілу керексіз.
28 слайд
28“ Бұрыш” ойыны
29 слайд
29Мақсаты:
Оқушылардың өзіндік жұмыс жасауына мүмкіндік беру.
Сабақтың барлық кезеңінде қолдануға болады.
Нәтижесі: оқушылармен берілген тапсырма бойынша кері байланыс жасау
Ережесі:
✍️ Сыныптың бұрыштарына өз тақырыбыңызға байланысты сөздер,суреттер
ілу
✍️ Әр оқушы өзі таңдаған бұрышына барып,жұмыс жасайды
✍️ Уақыт белгілеу
✍️ Ойын ережесін сақтау
✍️ Оқушылармен кері байланыс жасау
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз