Материалдар / Танысу семинары слайды
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Танысу семинары слайды

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл семинар оқушылармен танысу,бір-бірінің есімдерін жаттап алудың бірнеше ойын түрінде форматтары берілген.оған қоса ынтымақтастыққа,баланың қызығушылығын арттыратын ойындар түсіндіріледі.Пайдалы болсын!
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Шілде 2023
167
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
900 тг 675 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Семина р

1 слайд
Семина р

Жақсы мұғалім болу үшін өзіңіздің мұғалім ретіндегі рөліңіздің маңыздылығына саналы түрде сену қажет. 2

2 слайд
Жақсы мұғалім болу үшін өзіңіздің мұғалім ретіндегі рөліңіздің маңыздылығына саналы түрде сену қажет. 2

Күшті сеніміңізді сақтай біліңіз Егер сіз өзіңізге сенімді болсаңыз,онда оқушыларыңыздың білім алуда кездестіретін қиындық

3 слайд
Күшті сеніміңізді сақтай біліңіз Егер сіз өзіңізге сенімді болсаңыз,онда оқушыларыңыздың білім алуда кездестіретін қиындықтарын жеңіп шығуға мүмкіндік беретін түрлі әдістер мен стратегияларды ойлап табуыңыз мүмкін 3

Назар аудару Бір-бірлеріңізден қал -жағдайларыңызды сұраңыздар,сөйлесіңіздер. Менің қолымды көтергенімді көрсеңіздер де қол кө

4 слайд
Назар аудару Бір-бірлеріңізден қал -жағдайларыңызды сұраңыздар,сөйлесіңіздер. Менің қолымды көтергенімді көрсеңіздер де қол көтересіздер.Бұл мен сізді тыңдап отырмын деген белгіңіз.

Не үйренеміз? 5✘ Оқушылардың есімін жаттаудың 3 оңай әдісі ✘ Қызықты,қимыл-қозғалыс ойындары ✘ Оқушылардың 3 негізгі қажеттілі

5 слайд
Не үйренеміз? 5✘ Оқушылардың есімін жаттаудың 3 оңай әдісі ✘ Қызықты,қимыл-қозғалыс ойындары ✘ Оқушылардың 3 негізгі қажеттілігі

Ойын ойнайық Ереже 1. Жұптық жұмыс 2 . Айтылған екі сөздің бірін таңдау керек 3. 1-2-3 ке дейін санау 4. 3 – таңдауларың

6 слайд
Ойын ойнайық Ереже 1. Жұптық жұмыс 2 . Айтылған екі сөздің бірін таңдау керек 3. 1-2-3 ке дейін санау 4. 3 – таңдауларыңызды барлықтарыңыз бір уақытта айтыңыздар (Шай әлде кофе?) 5. Екі қатысушы бір сөзді таңдап айтса, 1 ұпай алады. 6

Неге біз осылай бастадық? 7

7 слайд
Неге біз осылай бастадық? 7

Көңіл- күй көтеру үшін Қарым- қатынасты жақсарту үшін Нұсқаулықт ың орындалуы н үйрену үшін 8Тез ойлану үшін

8 слайд
Көңіл- күй көтеру үшін Қарым- қатынасты жақсарту үшін Нұсқаулықт ың орындалуы н үйрену үшін 8Тез ойлану үшін

Ойын оқумен байланысты болу керек! 9

9 слайд
Ойын оқумен байланысты болу керек! 9

10Еске сақтау есімдері Есімдерді қалай еске сақтайсыз?

10 слайд
10Еске сақтау есімдері Есімдерді қалай еске сақтайсыз?

21 ғасырдағы оқу қажеттіліктері 1 - әдіс Д оптар мен есімдер 2 - әдіс Есім-сын есім 2 - әдіс Есім – тақырыпқа байлан

11 слайд
21 ғасырдағы оқу қажеттіліктері 1 - әдіс Д оптар мен есімдер 2 - әдіс Есім-сын есім 2 - әдіс Есім – тақырыпқа байланысты зат( Алтын-алма) 11

Доптар мен есімдер 1 раунд Өз атымызды айтамыз 2 раунд Басқаның есімі 12

12 слайд
Доптар мен есімдер 1 раунд Өз атымызды айтамыз 2 раунд Басқаның есімі 12

Біз не істедік? Неге осылай жасадық? 13

13 слайд
Біз не істедік? Неге осылай жасадық? 13

Тиімді әдіс- тәсіл «Т утти-фрутти» ойыны 14

14 слайд
Тиімді әдіс- тәсіл «Т утти-фрутти» ойыны 14

✓ Мақсаты:тақырыпты оқушыларға қызықты қимыл- қозғалыс арқылы ашу,қызығушылықтарын ояту. ✓ Ережесі:кез-келген тақырыпқа ба

15 слайд
✓ Мақсаты:тақырыпты оқушыларға қызықты қимыл- қозғалыс арқылы ашу,қызығушылықтарын ояту. ✓ Ережесі:кез-келген тақырыпқа байланысты алуға болады. ✓ Мысалы:Жануарлар тақырыбы:жас ерекшеліктеріне байланысты суретпен немесе сөзбен беруге болады. ✓ Әр сөзден (суреттен)екі- екіден дайындап аласыз. ✓ Сол сөздерді атағанда оқушылар отырған орындарымен ауысады.Солай барлық дайындаған сөздеріңіз ауысып отырады.Арасында тутти- фрутти дегенде бәрі орнымен ауысады.Барлығы орындыққа отырып үлгеру керек.Орындыққа сыймаған оқушы ойынды ары қарай жүргізеді. ✓ Нәтижесі:оқушыларға назар аударту,зейін қойып тыңдау және қимыл-қоғалыс арқылы тамаша көңіл-күй сыйлайды.Тақырыптың неге байланысты екенін түсінеді. 15

1. Кез-келген тақырыпқа байланысты алуға болады 2. Әр сөзден (суреттен)екі- екіден дайындап аласыз. 2. Сол сөздерді ата

16 слайд
1. Кез-келген тақырыпқа байланысты алуға болады 2. Әр сөзден (суреттен)екі- екіден дайындап аласыз. 2. Сол сөздерді атағанда оқушылар отырған орындарымен ауысады 163. Арасында тутти-фрутти дегенде бәрі орнымен ауысады.Барлығ ы орындыққа отырып үлгеру керек. Ойын ережесі Мақсаты:тақырыпты оқушыларға қызықты қимыл-қозғалыс арқылы ашу,қызығушылықтарын ояту 4. Орындыққа сыймаған оқушы ойынды ары қарай жүргізеді

1. Назар аудару 2. Қозғалыс 3. Көтеріңкі көңіл-күй 174. Тақырыпты анықтайды Ойынның нәтижесі 5. Ережені ұстанады

17 слайд
1. Назар аудару 2. Қозғалыс 3. Көтеріңкі көңіл-күй 174. Тақырыпты анықтайды Ойынның нәтижесі 5. Ережені ұстанады

«Иә, жоқ»ойыны

18 слайд
«Иә, жоқ»ойыны

19Е режесі 1. Назар аудару 3 . Сөйлемдер дұрыс болса,тұрамыз 4. Сөйлемдер қате болса,отырамыз

19 слайд
19Е режесі 1. Назар аудару 3 . Сөйлемдер дұрыс болса,тұрамыз 4. Сөйлемдер қате болса,отырамыз

«Шапалақтау» ойыны

20 слайд
«Шапалақтау» ойыны

21Ережесі 1. Назар аудару 2. Шеңберге тұрамыз 3. Жүргізуші бір рет шапалақ соғып бастайды 4. Жанында тұрған әріптес жалғастыр

21 слайд
21Ережесі 1. Назар аудару 2. Шеңберге тұрамыз 3. Жүргізуші бір рет шапалақ соғып бастайды 4. Жанында тұрған әріптес жалғастырады 5. Егер екі рет шапалақтайтын болса,қайта кері қарай шапалақтаймыз

22« Саусақ» ойыны 1. Назар аудару 2 . Жұппен жұмыс 3 . Кезектесіп санау

22 слайд
22« Саусақ» ойыны 1. Назар аудару 2 . Жұппен жұмыс 3 . Кезектесіп санау

23Ережесі ✘ 1.Назар аударамыз ✘ 2.Жұппен жұмыс жасаймыз ✘ 3.Жұппен бір уақытта көрсетеміз (әркім өзі таңдау жасайды1-2-3 т.с.с

23 слайд
23Ережесі ✘ 1.Назар аударамыз ✘ 2.Жұппен жұмыс жасаймыз ✘ 3.Жұппен бір уақытта көрсетеміз (әркім өзі таңдау жасайды1-2-3 т.с.с) ✘ 4.Кезектесіп жауабын шешеді. ✘ 5.Ойын жалғаса береді

«Молекула» ойыны 1.Назар аударамыз 2.Қозғалыста боламыз,билейміз 3.Жүргізуші қандай санды көрсетеді.Соншаға топта бірігеміз (2

24 слайд
«Молекула» ойыны 1.Назар аударамыз 2.Қозғалыста боламыз,билейміз 3.Жүргізуші қандай санды көрсетеді.Соншаға топта бірігеміз (2 екі адамнан бірігеміз,3 үш адамнан бірігеміз)

251.Оқушылар ұзақ уақыт бойы еленбеуге бейім болу керек. 2.Оқушылар мектепте өзін-өзі ұстауға және қозғалыста болу қажеттілігі

25 слайд
251.Оқушылар ұзақ уақыт бойы еленбеуге бейім болу керек. 2.Оқушылар мектепте өзін-өзі ұстауға және қозғалыста болу қажеттілігіне көп уақыт,күш кетіреді. 3.Оқушылар мектепте өз үйрену дағдыларының аз мүмкіндігін ғана қолданады Келісесіз бе? Жұпта талқылау

26Үш қажеттілік 1.Эмоциялық 2.Физикалық 3. Ойланамыз,үйренеміз

26 слайд
26Үш қажеттілік 1.Эмоциялық 2.Физикалық 3. Ойланамыз,үйренеміз

27О қушыларыңызға жақсы білім беру үшін оларды жеткілікті түрде жақсы көруіңіз қажет. Өзіңіз жұмысыңызды жақсы орындау үшін

27 слайд
27О қушыларыңызға жақсы білім беру үшін оларды жеткілікті түрде жақсы көруіңіз қажет. Өзіңіз жұмысыңызды жақсы орындау үшін толықтай оған берілу керексіз.

28“ Бұрыш” ойыны

28 слайд
28“ Бұрыш” ойыны

29Мақсаты: Оқушылардың өзіндік жұмыс жасауына мүмкіндік беру. Сабақтың барлық кезеңінде қолдануға болады. Нәтижесі: оқушылармен

29 слайд
29Мақсаты: Оқушылардың өзіндік жұмыс жасауына мүмкіндік беру. Сабақтың барлық кезеңінде қолдануға болады. Нәтижесі: оқушылармен берілген тапсырма бойынша кері байланыс жасау Ережесі: ✍️ Сыныптың бұрыштарына өз тақырыбыңызға байланысты сөздер,суреттер ілу ✍️ Әр оқушы өзі таңдаған бұрышына барып,жұмыс жасайды ✍️ Уақыт белгілеу ✍️ Ойын ережесін сақтау ✍️ Оқушылармен кері байланыс жасау