Тапсырмаларды орындау, талқылау және бағалау тәсілдері
Тапсырмаларды орындау, талқылау және бағалау тәсілдері

#1 слайд
Тапсырмаларды орындау,
талқылау және бағалау тәсілдері
1 слайд
Тапсырмаларды орындау, талқылау және бағалау тәсілдері
#2 слайд
Бағалау сабақ бойында өн бойында
жүретін үдеріс
•Педагог білім алушылардың дағдысының
қалыптасу және білімді меңгеру деңгейі
туралы ақпараттар алу, оқу үдерісін түзету,
оқушыларға кері байланыс ұсыну және
оқушыларды ынталандыру үшін оқу
үдерісінде қалыптастырушы бағалауды
жүзгізеді.
2 слайд
Бағалау сабақ бойында өн бойында жүретін үдеріс •Педагог білім алушылардың дағдысының қалыптасу және білімді меңгеру деңгейі туралы ақпараттар алу, оқу үдерісін түзету, оқушыларға кері байланыс ұсыну және оқушыларды ынталандыру үшін оқу үдерісінде қалыптастырушы бағалауды жүзгізеді.
#3 слайд
Тапсырма барысында
қалыптастырушы бағалау негізгі
функциялары
Қалыптастырушы – тәжірибе жүзінде
құндылықтар жүйесін белгілеу, қалыптастыру
және бекіту;
Ынталандыру-білім алушының күтілетін
нәтижеге қол жеткізуі, тиімді түрде алға
іргеріленуі үшін қолайлы жағдай жасау;
Уәждеу- білім алушылардың бойында оқуға
және нәтижеге қол жеткізуге деген ынтаны
ояту;
3 слайд
Тапсырма барысында қалыптастырушы бағалау негізгі функциялары Қалыптастырушы – тәжірибе жүзінде құндылықтар жүйесін белгілеу, қалыптастыру және бекіту; Ынталандыру-білім алушының күтілетін нәтижеге қол жеткізуі, тиімді түрде алға іргеріленуі үшін қолайлы жағдай жасау; Уәждеу- білім алушылардың бойында оқуға және нәтижеге қол жеткізуге деген ынтаны ояту;
#4 слайд
7-сынып
Сабақтың тақырыбы: Заттың тығыздығы және
тығыздықтың өлшем бірлігі.
Оқу мақсаты: 7.2.2.13 – тығыздықтың физикалық
мағынасын түсіндіру;
Тапсырма:
Ұзындығы 400м ені
1,5м жолға
қалыңдығы1см құм
төсеу үшін, жүк
көтергіштігі 3 т
болатын
қанша машина қажет?
құм
1,7 г/см
3
.
Алгоритм:
1.Есептің берілгенін
жазады, суретін салады
2.Тығыздық
формуласын қолданады
3.Қосымша өлшем
бірлікті негізгі өлшем
бірлікке айналдырады
4.Математикалық
есептеулер жүргізеді
4 слайд
7-сынып Сабақтың тақырыбы: Заттың тығыздығы және тығыздықтың өлшем бірлігі. Оқу мақсаты: 7.2.2.13 – тығыздықтың физикалық мағынасын түсіндіру; Тапсырма: Ұзындығы 400м ені 1,5м жолға қалыңдығы1см құм төсеу үшін, жүк көтергіштігі 3 т болатын қанша машина қажет? құм 1,7 г/см 3 . Алгоритм: 1.Есептің берілгенін жазады, суретін салады 2.Тығыздық формуласын қолданады 3.Қосымша өлшем бірлікті негізгі өлшем бірлікке айналдырады 4.Математикалық есептеулер жүргізеді
#5 слайд
Бер: а=400м
в=1,5м
с=1 см =1*10¯²м
m=3т
p=1.7г/см³=1700кг/м³
т/к: n-?
p=1700 кг/м3
Құмның массасын
анықтау:
M=p*V=1700*400*1,5*0,0
1=10200 кг
Машина саныны
анықтау:
n=M/m=10200/3000=3
Ұзындығы 400м ені 1,5м жолға
қалыңдығы1см құм төсеу үшін, жүк
көтергіштігі 3 т болатын
қанша машина қажет?
құм
1,7 г/см
3
.
2-3 балл
5 слайд
Бер: а=400м в=1,5м с=1 см =1*10¯²м m=3т p=1.7г/см³=1700кг/м³ т/к: n-? p=1700 кг/м3 Құмның массасын анықтау: M=p*V=1700*400*1,5*0,0 1=10200 кг Машина саныны анықтау: n=M/m=10200/3000=3 Ұзындығы 400м ені 1,5м жолға қалыңдығы1см құм төсеу үшін, жүк көтергіштігі 3 т болатын қанша машина қажет? құм 1,7 г/см 3 . 2-3 балл
#6 слайд
8-сынып
•Сабақтың тақырыбы:Жылуөткізгіштік, конвекция,
сәуле шығару
Оқу мақсаты:8.3.2.2 – жылу берілудің түрлерін
салыстыру
Жылу берілудің
түрлеріне мысалдар
келтіру арқылы
ВЕЕН диаграммасы
арқылы салыстыру
Дескриптор:
-Жылу берілудің
түрлеріне мысалдар
келтіреді;
-Ұқсастығы мен
айырмашылығын
салыстыра алады.
Жалпы балл -2
6 слайд
8-сынып •Сабақтың тақырыбы:Жылуөткізгіштік, конвекция, сәуле шығару Оқу мақсаты:8.3.2.2 – жылу берілудің түрлерін салыстыру Жылу берілудің түрлеріне мысалдар келтіру арқылы ВЕЕН диаграммасы арқылы салыстыру Дескриптор: -Жылу берілудің түрлеріне мысалдар келтіреді; -Ұқсастығы мен айырмашылығын салыстыра алады. Жалпы балл -2
#7 слайд
Конвекция
Сәуле шығару
Жылу өткізгіштік
Ұқсастығы
7 слайд
Конвекция Сәуле шығару Жылу өткізгіштік Ұқсастығы
#8 слайд
9-сынып
•Сабақтың тақырыбы: Механикадағы күштер
Оқу мақсаты:9.2.2.3.- ауырлық күші, серпімділік
күші және үйкеліс күші табиғатын түсіндіру
Екінші рет жұпқа бөлу. Сөздер мен бірігу
Ең ауыр денелер /күн мен нейрондық жұлдыз/
Ең мықты конькиші /Уэйн Гретцки, Бобби Орр
Үйкеліс күші / сіріңке подшипник/
Серпімділік күші/фундамент-серіппе/
Ең мықты футболист / Лионель Месси-
Криштиану Роналду/
Практикалық жұмыс , есептер
шығару . 7-8 минут
1.Ауырлық күшінің массаға тәуелділігі
практикалық жұмыс.
2.Жердегі денеге әсер ететін ауырлық
күші 3920 Н, ал Ай бетінде бұл дененің
ауырлық күші 644 Н тең. Айдағы еркін
түсу үдеуін табыңдар?
3. Серпімділік күшінің серіппенің
ұзаруына тәуелділігін зерттеу
4.Массасы 0,5 т автомобиль
горизонталь жолмен бірқалыпты
қозғалып келеді . Автомобиль
дөңгелектерінің жолмен үйкеліс
коэффициенті 0,002 ге тең. Үйкеліс
күшін табыңдар?
5. Үйкеліс күшін анықтау
Бағалау критерийі
8 слайд
9-сынып •Сабақтың тақырыбы: Механикадағы күштер Оқу мақсаты:9.2.2.3.- ауырлық күші, серпімділік күші және үйкеліс күші табиғатын түсіндіру Екінші рет жұпқа бөлу. Сөздер мен бірігу Ең ауыр денелер /күн мен нейрондық жұлдыз/ Ең мықты конькиші /Уэйн Гретцки, Бобби Орр Үйкеліс күші / сіріңке подшипник/ Серпімділік күші/фундамент-серіппе/ Ең мықты футболист / Лионель Месси- Криштиану Роналду/ Практикалық жұмыс , есептер шығару . 7-8 минут 1.Ауырлық күшінің массаға тәуелділігі практикалық жұмыс. 2.Жердегі денеге әсер ететін ауырлық күші 3920 Н, ал Ай бетінде бұл дененің ауырлық күші 644 Н тең. Айдағы еркін түсу үдеуін табыңдар? 3. Серпімділік күшінің серіппенің ұзаруына тәуелділігін зерттеу 4.Массасы 0,5 т автомобиль горизонталь жолмен бірқалыпты қозғалып келеді . Автомобиль дөңгелектерінің жолмен үйкеліс коэффициенті 0,002 ге тең. Үйкеліс күшін табыңдар? 5. Үйкеліс күшін анықтау Бағалау критерийі
#9 слайд
Бағалау критерийі Дескриптор
Ауырлық күшінің массасына тәуелділігн зерттеу1.Динамометр бөлік құнын анықтай алады-1 балл
2.Динамометр көмегімен ауырлық күшін қлшей алады-1 балл
3.Ауырлық күші формуласын қолданып, дененің массасын анықтайды-1
балл
4.Кестені толтырып, қорытынды жасайды- 1 балл
4 балл
Бағалау критерийі Дескриптор
Серпімділік күшінің серіппенің ұзаруына
тәуелділігін зерттеу
1.Динамометрді, сызғышты штативті бекітіп өлшеу жүргізу үшін
дайындай алады-1 балл
2.Масса жүктерді іліп, серіппе ұзаруын сызғышпен өлшеулер жүргізе
алады-2 балл
3.кестені толтырып, қорытынды жасайды-1 балл
4 балл
Бағалау критерийі Дескриптор
Үйкеліс күшінің дененің салмағына тәуелділігін
зерттеу
1.Динамометрмен трубометр ағаш білеуше салмағын анықтайды-1 балл
2.ағаш білеушеге динамометрді бекітеді-1 балл
3.трубометр үстімен ағаш білеушені жылжытып, динамометр қлшеу
жүргізе алады-1 балл
4.алынған нәтиже бойынша үйкелік коэффицентін анықтай алады-1 бал.
4 балл
Бағалау критерийі Дескриптор
Айдың еркін түсу үдеуін анықтау Есептің шартын түсіріп, берілгенін жаза алады-1 балл
Ауырлық күші формуласын пайдаланып, масса арқылы қажетті
формуланы қорытып шығара алады-2 балл
Математикалық есептеулер жүргізіп, айдық еркін түсу үдеуін
анықтайды-1балл
4 балл
Бағалау критерийі Дескриптор
Үйкеліс күшін анықтау Практикалық жұмыс шартымен, трибометрмен өлшеулер жүргізіп,
ағаштың ағаштан сырғанау тапсырмасын орындайды-2 балл
Үйкеліс күші формуласын дұрыс қолдана алады-1 балл
Математикалық есептеулер жүргізіп, үйкеліс кұшін таба алады-1 балл
4 балл
9 слайд
Бағалау критерийі Дескриптор Ауырлық күшінің массасына тәуелділігн зерттеу1.Динамометр бөлік құнын анықтай алады-1 балл 2.Динамометр көмегімен ауырлық күшін қлшей алады-1 балл 3.Ауырлық күші формуласын қолданып, дененің массасын анықтайды-1 балл 4.Кестені толтырып, қорытынды жасайды- 1 балл 4 балл Бағалау критерийі Дескриптор Серпімділік күшінің серіппенің ұзаруына тәуелділігін зерттеу 1.Динамометрді, сызғышты штативті бекітіп өлшеу жүргізу үшін дайындай алады-1 балл 2.Масса жүктерді іліп, серіппе ұзаруын сызғышпен өлшеулер жүргізе алады-2 балл 3.кестені толтырып, қорытынды жасайды-1 балл 4 балл Бағалау критерийі Дескриптор Үйкеліс күшінің дененің салмағына тәуелділігін зерттеу 1.Динамометрмен трубометр ағаш білеуше салмағын анықтайды-1 балл 2.ағаш білеушеге динамометрді бекітеді-1 балл 3.трубометр үстімен ағаш білеушені жылжытып, динамометр қлшеу жүргізе алады-1 балл 4.алынған нәтиже бойынша үйкелік коэффицентін анықтай алады-1 бал. 4 балл Бағалау критерийі Дескриптор Айдың еркін түсу үдеуін анықтау Есептің шартын түсіріп, берілгенін жаза алады-1 балл Ауырлық күші формуласын пайдаланып, масса арқылы қажетті формуланы қорытып шығара алады-2 балл Математикалық есептеулер жүргізіп, айдық еркін түсу үдеуін анықтайды-1балл 4 балл Бағалау критерийі Дескриптор Үйкеліс күшін анықтау Практикалық жұмыс шартымен, трибометрмен өлшеулер жүргізіп, ағаштың ағаштан сырғанау тапсырмасын орындайды-2 балл Үйкеліс күші формуласын дұрыс қолдана алады-1 балл Математикалық есептеулер жүргізіп, үйкеліс кұшін таба алады-1 балл 4 балл
#10 слайд
•Қосымша №1
•Оқылым –Мәтін
•Ауырлық күші- газ және сұйық қоспаларды тұндыру кезінде минералды гравитациялық байыту процесінде, кейбір
сағаттарда, сызықтар мен тепе-теңдікдерде, Атвуд машинасында , Обербек машинасында және сұйық барометрлерде
қолданылады. Ауыр болған сайын тығыздығы да көп болады, және басқа денелерді тарту күші де көп болады. Ауырлық
болмаса, адам кальцийі азайып кетеді. Әр планетада ауырлық күші әр түрлі. Өрмекшілер ауырлық болмаған кезде сфералық
торды тоқиды. Қара құрдымда /черная дыра/ ауырлық күші соншалықты күшті, оны жарықта тастап кете алмайды. Теорияда
адамдар планеталарда өмір сүре алады, олардың ауырлық күші жерден үш есе көп емес. Ауырлық күшінсіз миға қан беру
бұзылады, бұл қайтымсыз салдарға әкелуі мүмкін. Марстағы тартылыс күші Жерге қарағанда әлдеқайда төмен болғандықтан,
Егер Марс бұрын-соңды отарланған болса, қызыл планетада туылған және өскен балалар жер бетінен едәуір жоғары болады,
бірақ физикалық жағынан әлсіз болады. Бұл таулардың максималды биіктігін анықтайтын ауырлық, егер олар асып кетсе, олар
өз салмағымен құлап кетеді. Жерде таулар табаннан шыңға дейін шамамен 15 шақырымнан аспауы керек.
•Серпімдікі күші- деформациаланған денелердің бәрінде болады. Серпімділік күші арқасында, жер бетінде орналасқан
денелер атмосфералық қысымға шыдай алады. Терең су тоғандарындағы тіршілік иелері одан да үлкен қысымға , осы
серпімдідік күштің әсерінен шыдамдылығы ескеріленеді. Сондықтанда Серпімділік күштің әсерінен барлық тірі организмдер
механикалық салмақпен қатар, өзінің формасын сақтай алады. Мысалы, ағаш бұтақғындағы отырған торғайлар, өсіп тұрған
жүзімдер, қардан үйілген үй шатырындағы қалпақ, т.с.с Адамның ағзасыда серпімділік күш пен ауырлық күшінен теңгеріледі.
Омырқалар дискілері не созылыңқы, не сығылыңқы болу себебі де осыдан.
•Үйкеліс күші- Бұл күші атақты итальяндық суретші Леонардо да Винчи XV ғасырла зерттеген. Аристотель болса, дене түзу
сызықты қозғалу үшін түрту, қозғау керек десе, Галилей егер дене түзу сызықты қолғалсын десеңіз тоқтамау (не тормозить)
керек деген. Барлық көлікте үйкеліс күші кесірінен заттар бүлінеді, қызады. Үйкелісті азайту үшін, бөлшектерді тегіс етіп,
арасына май жағады және де айналатын балды осьтердің жұмысын жақсарту үшін подшипниктер қолданады. Тыныштық
үйкеліссіз адамда жануарларда жүре алмас еді, себебі жүргенде аяғымызбен Жерді итермес едік. Үйкеліс болмаса денелер
қолымыздан түсіп қалар еді. Жан-жануарларда, өсімдіктерді қармап алатын дене мүшелері бар өсімдік шырмауыне
мұртшалары, пілдің ұзын тұмсығы, ұшатын жәндіктер . осылардың бәрі үйкелісті арттыру үшін қолданылады.
Күштердің табиғатын түсіндіретін мысалдар.
Game- концентрация
5 минут
Бағалау критерийі
10 слайд
•Қосымша №1 •Оқылым –Мәтін •Ауырлық күші- газ және сұйық қоспаларды тұндыру кезінде минералды гравитациялық байыту процесінде, кейбір сағаттарда, сызықтар мен тепе-теңдікдерде, Атвуд машинасында , Обербек машинасында және сұйық барометрлерде қолданылады. Ауыр болған сайын тығыздығы да көп болады, және басқа денелерді тарту күші де көп болады. Ауырлық болмаса, адам кальцийі азайып кетеді. Әр планетада ауырлық күші әр түрлі. Өрмекшілер ауырлық болмаған кезде сфералық торды тоқиды. Қара құрдымда /черная дыра/ ауырлық күші соншалықты күшті, оны жарықта тастап кете алмайды. Теорияда адамдар планеталарда өмір сүре алады, олардың ауырлық күші жерден үш есе көп емес. Ауырлық күшінсіз миға қан беру бұзылады, бұл қайтымсыз салдарға әкелуі мүмкін. Марстағы тартылыс күші Жерге қарағанда әлдеқайда төмен болғандықтан, Егер Марс бұрын-соңды отарланған болса, қызыл планетада туылған және өскен балалар жер бетінен едәуір жоғары болады, бірақ физикалық жағынан әлсіз болады. Бұл таулардың максималды биіктігін анықтайтын ауырлық, егер олар асып кетсе, олар өз салмағымен құлап кетеді. Жерде таулар табаннан шыңға дейін шамамен 15 шақырымнан аспауы керек. •Серпімдікі күші- деформациаланған денелердің бәрінде болады. Серпімділік күші арқасында, жер бетінде орналасқан денелер атмосфералық қысымға шыдай алады. Терең су тоғандарындағы тіршілік иелері одан да үлкен қысымға , осы серпімдідік күштің әсерінен шыдамдылығы ескеріленеді. Сондықтанда Серпімділік күштің әсерінен барлық тірі организмдер механикалық салмақпен қатар, өзінің формасын сақтай алады. Мысалы, ағаш бұтақғындағы отырған торғайлар, өсіп тұрған жүзімдер, қардан үйілген үй шатырындағы қалпақ, т.с.с Адамның ағзасыда серпімділік күш пен ауырлық күшінен теңгеріледі. Омырқалар дискілері не созылыңқы, не сығылыңқы болу себебі де осыдан. •Үйкеліс күші- Бұл күші атақты итальяндық суретші Леонардо да Винчи XV ғасырла зерттеген. Аристотель болса, дене түзу сызықты қозғалу үшін түрту, қозғау керек десе, Галилей егер дене түзу сызықты қолғалсын десеңіз тоқтамау (не тормозить) керек деген. Барлық көлікте үйкеліс күші кесірінен заттар бүлінеді, қызады. Үйкелісті азайту үшін, бөлшектерді тегіс етіп, арасына май жағады және де айналатын балды осьтердің жұмысын жақсарту үшін подшипниктер қолданады. Тыныштық үйкеліссіз адамда жануарларда жүре алмас еді, себебі жүргенде аяғымызбен Жерді итермес едік. Үйкеліс болмаса денелер қолымыздан түсіп қалар еді. Жан-жануарларда, өсімдіктерді қармап алатын дене мүшелері бар өсімдік шырмауыне мұртшалары, пілдің ұзын тұмсығы, ұшатын жәндіктер . осылардың бәрі үйкелісті арттыру үшін қолданылады. Күштердің табиғатын түсіндіретін мысалдар. Game- концентрация 5 минут Бағалау критерийі
#11 слайд
Педагог оқушыларға тәж кигізеді Тәж де ғалымдар аты жазылған сұрақтар арқылы.
Тәж киіп отырған оқушы, тәжде жазылған ғалымды табу керек және осы
ғалымдардың ауырлық, серпімділік күші, үйкеліс күшіне қатысын айтады. Мысалдар
келтіреді.
11 слайд
Педагог оқушыларға тәж кигізеді Тәж де ғалымдар аты жазылған сұрақтар арқылы. Тәж киіп отырған оқушы, тәжде жазылған ғалымды табу керек және осы ғалымдардың ауырлық, серпімділік күші, үйкеліс күшіне қатысын айтады. Мысалдар келтіреді.
#12 слайд
Бал арасы
12 слайд
Бал арасы
#13 слайд
Жаманның көңілі көкте, жерде басы,
Алыс қой аңғарғанға екі арасы.
Жақсының өзі кішік, ойы биік,
Бірдей ме екеуінің мәртебесі.
Жамбыл Жабаев
Жақсы адам өзінің ойымен ісін теңгерілсе ғана, үлкен көзі ашық адам болады.
Яғни бойындағы бар күш қуатын компенсациалай алады.
Алманың ағаш бұтағында өсуі-серпімділік күш,
пісіп жерге түсуі ауырлық күші,
ал қолымызда ұстауымыз үйкеліс күші.
13 слайд
Жаманның көңілі көкте, жерде басы, Алыс қой аңғарғанға екі арасы. Жақсының өзі кішік, ойы биік, Бірдей ме екеуінің мәртебесі. Жамбыл Жабаев Жақсы адам өзінің ойымен ісін теңгерілсе ғана, үлкен көзі ашық адам болады. Яғни бойындағы бар күш қуатын компенсациалай алады. Алманың ағаш бұтағында өсуі-серпімділік күш, пісіп жерге түсуі ауырлық күші, ал қолымызда ұстауымыз үйкеліс күші.
#14 слайд
Тығыздықтар мұнарасы
14 слайд
Тығыздықтар мұнарасы
#15 слайд
Сәйкестендіру қиық қағаздармен
үйлестіру
15 слайд
Сәйкестендіру қиық қағаздармен үйлестіру
#16 слайд
Графикалық тізбекті
рефлексиялар
16 слайд
Графикалық тізбекті рефлексиялар
#17 слайд
17 слайд
#18 слайд
Қалыптастырушы бағалаудың
түйінді мәселелері
Оқу мақсаттарын, бағалау
критерийлерін анықтау,білім
алушыларға ұсыну
Білім алушылардың дәлелдерін
жинауға бағытталған сыныпішілік
оқу үдерісін ұйымдастыру;
Сындарлы кері байланысты
қамтамасыз ету;
Бірлесе оқытудың сапалы көзі
ретінде қалыптастыру
Ынтымақтасқан ортасын құру;
Білім алушылардың өзінің оқуын
“құрушы, жасаушы” ретінде
жағдай жасау
18 слайд
Қалыптастырушы бағалаудың түйінді мәселелері Оқу мақсаттарын, бағалау критерийлерін анықтау,білім алушыларға ұсыну Білім алушылардың дәлелдерін жинауға бағытталған сыныпішілік оқу үдерісін ұйымдастыру; Сындарлы кері байланысты қамтамасыз ету; Бірлесе оқытудың сапалы көзі ретінде қалыптастыру Ынтымақтасқан ортасын құру; Білім алушылардың өзінің оқуын “құрушы, жасаушы” ретінде жағдай жасау
#19 слайд
Барлық адам ақылды.Бірақ балықты
ағашқа өрмелетсек,
ол ақымақтық болады.
Альберт Эйнштейн
19 слайд
Барлық адам ақылды.Бірақ балықты ағашқа өрмелетсек, ол ақымақтық болады. Альберт Эйнштейн
шағым қалдыра аласыз













