Материалдар / тақырыбы: Ағаштар
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

тақырыбы: Ағаштар

Материал туралы қысқаша түсінік
қазақ тілі және әдебиет пән мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Қаңтар 2019
293
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар орындай алады : Жалпы мазмұнын түсіну, нақты ақпаратты табу үшін оқу. Оқушылардың көпшілігі

1 слайд
Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар орындай алады : Жалпы мазмұнын түсіну, нақты ақпаратты табу үшін оқу. Оқушылардың көпшілігі орындай алады : Анықталған қателерді сөздіктерге сүйеніп түзету. Кейбір оқушылар орындай алады : Мәтіндегі орфографиялық нормаға сай жазылмаған сөздерді анықтау.А лды ңғы оқу Ж албыз-емдік өсімдік. Қосымш а мәлімет ізденіп келу Пәнаралық байланыс Жаратылыстану, биология . Қысқа мерзімді жоспар Бағалау критерийі Мәтіннің мазмұнын түсіну үшін және де нақты ақпаратты табу үшін оқу. Мәтіндегі орфографиялық нормаға сай жазылмаған сөздерді анықтап,қателерді сөздіктерге сүйеніп түзету. Ойлау деңгейі Түсіну, қолдану, анықтау Сабаққа негізделген оқу мақсаты. 5.Ж6 Мәтіндегі орфографиялық қателерді сөздіктерге сүйене отырып,түзету және редакциялау. 5.О6 Оқылым стратегияларын қолдану,жалпы мазмұнын түсіну үшін оқу, нақты ақпаратты табу үшін оқу. « Болашақ» ЖОМ Мұғалімнің аты жөні: Урбаева Эльмира. Қазақ тілі. Сынып: 5 Ұзақ мерзімді жоспардың тақырыбы: 10 бөлім; Жануарлар әлемі мен өсімдіктер дүниесі. Сабақтың т ақырыбы : Ағаштар Құндылықтарға баулу : Ашықтық . Оқу үдерісінің ашықтығы мен мөлдірлігі . Қысқа мерзімді жоспар немесе сабақ жоспарын дайындау барысында мұғалім оқушылардың жеке қажеттіліктері мен ерекшеліктерін ескере отырып,саралап оқыту тәсіліне ерекше назар аударғаны жөн.(ман 42бет )

1 слайд

Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар орындай алады : Жалпы мазмұнын түсіну, нақты ақпаратты табу үшін оқу. Оқушылардың көпшілігі орындай алады : Анықталған қателерді сөздіктерге сүйеніп түзету. Кейбір оқушылар орындай алады : Мәтіндегі орфографиялық нормаға сай жазылмаған сөздерді анықтау.А лды ңғы оқу Ж албыз-емдік өсімдік. Қосымш а мәлімет ізденіп келу Пәнаралық байланыс Жаратылыстану, биология . Қысқа мерзімді жоспар Бағалау критерийі Мәтіннің мазмұнын түсіну үшін және де нақты ақпаратты табу үшін оқу. Мәтіндегі орфографиялық нормаға сай жазылмаған сөздерді анықтап,қателерді сөздіктерге сүйеніп түзету. Ойлау деңгейі Түсіну, қолдану, анықтау Сабаққа негізделген оқу мақсаты. 5.Ж6 Мәтіндегі орфографиялық қателерді сөздіктерге сүйене отырып,түзету және редакциялау. 5.О6 Оқылым стратегияларын қолдану,жалпы мазмұнын түсіну үшін оқу, нақты ақпаратты табу үшін оқу. « Болашақ» ЖОМ Мұғалімнің аты жөні: Урбаева Эльмира. Қазақ тілі. Сынып: 5 Ұзақ мерзімді жоспардың тақырыбы: 10 бөлім; Жануарлар әлемі мен өсімдіктер дүниесі. Сабақтың т ақырыбы : Ағаштар Құндылықтарға баулу : Ашықтық . Оқу үдерісінің ашықтығы мен мөлдірлігі . Қысқа мерзімді жоспар немесе сабақ жоспарын дайындау барысында мұғалім оқушылардың жеке қажеттіліктері мен ерекшеліктерін ескере отырып,саралап оқыту тәсіліне ерекше назар аударғаны жөн.(ман 42бет )

Белсенді оқу әдістері Жазылым барысындағы Жұптық жүмыс “ Стоп кадр” әдісі.“ Сұрақты ұстап ал” әдісі арқылы үй тапсырмасын пысық

2 слайд
Белсенді оқу әдістері Жазылым барысындағы Жұптық жүмыс “ Стоп кадр” әдісі.“ Сұрақты ұстап ал” әдісі арқылы үй тапсырмасын пысықтау Оқылымнан кейінгі Топтық жүмыс “ Кластер” әдісі Кері байланыс: “Екі жұлдыз бір тілек” әдісі“ Жазылым барысындағы Топтық жұмыс Ойлан, жұптас, бөліс” әдісі. “ Миға шабуыл” әдісі арқылы жаңа сабақты ашу,ағаш түрлерімен Топқа бөлу. Белсенді оқу оқушының мұғалімді енжар тыңдап қана қоймай,белсенді жұмысқа тартылуын көздейтін оқыту және оқу әдістерінің бірі болып табылады.(Ман 32 бет)

2 слайд

Белсенді оқу әдістері Жазылым барысындағы Жұптық жүмыс “ Стоп кадр” әдісі.“ Сұрақты ұстап ал” әдісі арқылы үй тапсырмасын пысықтау Оқылымнан кейінгі Топтық жүмыс “ Кластер” әдісі Кері байланыс: “Екі жұлдыз бір тілек” әдісі“ Жазылым барысындағы Топтық жұмыс Ойлан, жұптас, бөліс” әдісі. “ Миға шабуыл” әдісі арқылы жаңа сабақты ашу,ағаш түрлерімен Топқа бөлу. Белсенді оқу оқушының мұғалімді енжар тыңдап қана қоймай,белсенді жұмысқа тартылуын көздейтін оқыту және оқу әдістерінің бірі болып табылады.(Ман 32 бет)

Барлық оқушылар : ” Ағаш пен бала” видеороликті көріп, ойын қосады, өз сөзімен жалғастырады. Қабілетті оқушыға тапсырманы қа

3 слайд
Барлық оқушылар : ” Ағаш пен бала” видеороликті көріп, ойын қосады, өз сөзімен жалғастырады. Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз: Ағаштың түрлері туралы мәтін. Мәтіннің негізгі ойын білдіретін сөздерді,пайдалы жағын тауып кластер түзеді.Саралау әдістері Кейбір оқушылар ; Ағаш туралы мәтіннен Тірек сөдер мен қате жазылған сөздерді табады, кестеге түсіреді. Тірек сөздер Қате сөздер Түйінді ой Ағаш, бұтақ Жапы рақ. Ағай Бұтап, Жапы рап. Ағаш өсіріп баптау бздің міндеті міз Саралап оқытуды ұйымдастыруда оқушылардың оқу және танымдық деңғейлерінің әртүрлілігі басты назарда болуы керек.(ман 25бет ) а ғаш

3 слайд

Барлық оқушылар : ” Ағаш пен бала” видеороликті көріп, ойын қосады, өз сөзімен жалғастырады. Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз: Ағаштың түрлері туралы мәтін. Мәтіннің негізгі ойын білдіретін сөздерді,пайдалы жағын тауып кластер түзеді.Саралау әдістері Кейбір оқушылар ; Ағаш туралы мәтіннен Тірек сөдер мен қате жазылған сөздерді табады, кестеге түсіреді. Тірек сөздер Қате сөздер Түйінді ой Ағаш, бұтақ Жапы рақ. Ағай Бұтап, Жапы рап. Ағаш өсіріп баптау бздің міндеті міз Саралап оқытуды ұйымдастыруда оқушылардың оқу және танымдық деңғейлерінің әртүрлілігі басты назарда болуы керек.(ман 25бет ) а ғаш

Сыныппен жұмыс:Үй жұмысын пысықтау мақсатында ашық сұрақтар қояды. Дескриптор: - Жалбыздың адам денсаулығына пайдалы жағын түс

4 слайд
Сыныппен жұмыс:Үй жұмысын пысықтау мақсатында ашық сұрақтар қояды. Дескриптор: - Жалбыздың адам денсаулығына пайдалы жағын түсінеді - Басқа да дәрілік шөптердің түрлерін атайды Жұптық жұмыс Тыңдалым барысындағы 2 тапсырма Дескриптор -Мәтін мазмұнын өз сөзімен жалғастырып жазады. -Жазу барысында орфографиялық қателік жібермеуге әрекет жасайды. Топтық жұмыс Жазылым барысындағы 1 тапсырма Дескриптор: -Мәтіннен орфографиялық нормаға сай емес сөздерді анықтайды. -Қате жазылған сөздерді түзетеді. Топтық жұмыс Оқылымнан кейінгі 3 тапсырма Дескриптор Мәтінді түсініп оқиды. Мәтінге байланысты пайдалы жағын кластер бойынша сызып қорғайды .ҚБ: өзін - өзі, бірін-бірі бағалауК ритериалды бағалау Мұғалім оқушылардың дағдысының қалыптасу және білімді меңгеру деңгейі туралы ақпарат алу(ман 46 ).

4 слайд

Сыныппен жұмыс:Үй жұмысын пысықтау мақсатында ашық сұрақтар қояды. Дескриптор: - Жалбыздың адам денсаулығына пайдалы жағын түсінеді - Басқа да дәрілік шөптердің түрлерін атайды Жұптық жұмыс Тыңдалым барысындағы 2 тапсырма Дескриптор -Мәтін мазмұнын өз сөзімен жалғастырып жазады. -Жазу барысында орфографиялық қателік жібермеуге әрекет жасайды. Топтық жұмыс Жазылым барысындағы 1 тапсырма Дескриптор: -Мәтіннен орфографиялық нормаға сай емес сөздерді анықтайды. -Қате жазылған сөздерді түзетеді. Топтық жұмыс Оқылымнан кейінгі 3 тапсырма Дескриптор Мәтінді түсініп оқиды. Мәтінге байланысты пайдалы жағын кластер бойынша сызып қорғайды .ҚБ: өзін - өзі, бірін-бірі бағалауК ритериалды бағалау Мұғалім оқушылардың дағдысының қалыптасу және білімді меңгеру деңгейі туралы ақпарат алу(ман 46 ).

Рефлексия Қиын болды? Не білдім? Ықшам сабақ ықпалы Нәтиже Қысқа мерзімді жоспар жасау кезінде бағалау критерийлері мен дескрип

5 слайд
Рефлексия Қиын болды? Не білдім? Ықшам сабақ ықпалы Нәтиже Қысқа мерзімді жоспар жасау кезінде бағалау критерийлері мен дескрипторлардың байланысын анықтауда қиындықтар кездесті. Оқу бағдарламасын негізге ала отырып сабақ мақсатын анықтап,бағалау критерийлерін шығарып,сол арқылы тапсырма беріп,тапсырмалар арқылы дескриптор құрастырып тиімді әдістер пайдалану керек екенін түсіндім. Әр сабағымда белсенді оқыту мен саралап оқыту әдіс - тәсілдерін пайдаланамын. Ресурстарды толық жазып, қолданамын. Пайдаланыл ған ресурстар: 1 .Мұғалімге арналған нұсқаулық. 2.6 сынып биология Атамұра 2015ж 3.Оқу бағдарламасы .Күнтізбелік тақырыптық жоспар 5 сынып(үлгі ). Әр сабақтан кейін мұғалім оқушылар меңгере алмаған немесе түсінбеген жерлерін анықтау мақсатында сабақта талдап,рефлексия жасайды.(ман 42 бет)

5 слайд

Рефлексия Қиын болды? Не білдім? Ықшам сабақ ықпалы Нәтиже Қысқа мерзімді жоспар жасау кезінде бағалау критерийлері мен дескрипторлардың байланысын анықтауда қиындықтар кездесті. Оқу бағдарламасын негізге ала отырып сабақ мақсатын анықтап,бағалау критерийлерін шығарып,сол арқылы тапсырма беріп,тапсырмалар арқылы дескриптор құрастырып тиімді әдістер пайдалану керек екенін түсіндім. Әр сабағымда белсенді оқыту мен саралап оқыту әдіс - тәсілдерін пайдаланамын. Ресурстарды толық жазып, қолданамын. Пайдаланыл ған ресурстар: 1 .Мұғалімге арналған нұсқаулық. 2.6 сынып биология Атамұра 2015ж 3.Оқу бағдарламасы .Күнтізбелік тақырыптық жоспар 5 сынып(үлгі ). Әр сабақтан кейін мұғалім оқушылар меңгере алмаған немесе түсінбеген жерлерін анықтау мақсатында сабақта талдап,рефлексия жасайды.(ман 42 бет)

6 слайд

6 слайд