Тақырыбы: Бала тәрбиесіне гі ата-ана
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
НҰСҚАУ: ӘР ҚАТЫСУШЫ 30 СЕКУНД
ІШІНДЕ ӨЗІН-ӨЗІ ТАНЫСТЫРАДЫ. БҰЛ
ЖЕРДЕ ӨЗІНІҢ ЕСІМІН, ӨМІРІНІҢ
ҚЫЗЫҚТЫ ЖАЙЛАРЫНА ТОҚТАЛУҒА
БОЛАДЫ. Тренинг «Қане, танысайық!»
1 слайд
НҰСҚАУ: ӘР ҚАТЫСУШЫ 30 СЕКУНД ІШІНДЕ ӨЗІН-ӨЗІ ТАНЫСТЫРАДЫ. БҰЛ ЖЕРДЕ ӨЗІНІҢ ЕСІМІН, ӨМІРІНІҢ ҚЫЗЫҚТЫ ЖАЙЛАРЫНА ТОҚТАЛУҒА БОЛАДЫ. Тренинг «Қане, танысайық!»
2 слайд
2 – ТАПСЫРМА : «ӨЗІНДІК ТАНЫМ»
Әр қатысушы «Мен» дегенді ары қарай
жалғастырады.
МЕН талапшылмын.
МЕН зерекпін.
Мен туралы басқалар не деп ойлайды?
Білікті маман.
2 слайд
2 – ТАПСЫРМА : «ӨЗІНДІК ТАНЫМ» Әр қатысушы «Мен» дегенді ары қарай жалғастырады. МЕН талапшылмын. МЕН зерекпін. Мен туралы басқалар не деп ойлайды? Білікті маман.
3 слайд
3 – ТАПСЫРМА : «МЕН КІММІН?»
Нұсқау: Сіздің қиын жағдайдан шығуыңызға
бар болғаны 1-2 минут қана уақытыңыз бар.
Сіз елсіз аралда тұрасыз. Сізге қандай да бір
объект, өсімдік немесе жануар түріне еніп, әлгі
қауіптен құтылуыңыз керек. Қиын жағдайдан
шығып және одан аман қалу үшін қандай да бір
объектіні немесе қандай өсімдік пен жануарды
таңдайтыныңызды ойланып айтасыз.
3 слайд
3 – ТАПСЫРМА : «МЕН КІММІН?» Нұсқау: Сіздің қиын жағдайдан шығуыңызға бар болғаны 1-2 минут қана уақытыңыз бар. Сіз елсіз аралда тұрасыз. Сізге қандай да бір объект, өсімдік немесе жануар түріне еніп, әлгі қауіптен құтылуыңыз керек. Қиын жағдайдан шығып және одан аман қалу үшін қандай да бір объектіні немесе қандай өсімдік пен жануарды таңдайтыныңызды ойланып айтасыз.
4 слайд
ТАЛҚЫЛАУ:
1) Сізде қандай қиын жағдай болды?
2) Қандай объекті, өсімдік немесе жануар
кейіпіне ендіңіз?
3) Не үшін таңдадыңыз?
Біз өзімізді, өзгелерді танып біліп жатырмыз.
4 слайд
ТАЛҚЫЛАУ: 1) Сізде қандай қиын жағдай болды? 2) Қандай объекті, өсімдік немесе жануар кейіпіне ендіңіз? 3) Не үшін таңдадыңыз? Біз өзімізді, өзгелерді танып біліп жатырмыз.
5 слайд
4 – ТАПСЫРМА : «СЫЙЛЫҚ»
Нұсқау: Қазір сіздер бір-бірлеріңізге, яғни
өзіңіздің сол жақта отырған көршілеріңізге
сыйлық сыйлайсыздар. Көршіңізге қандай
сыйлық жасайсыз, сыйлықты үнсіз (вербалды
емес) ым-ишара арқылы көрсетіп бересіздер.
Сіздің көршіңіз нендей сыйлық сыйлап
жатқаныңызды түсінетіндей жасау керек.
Барлығы сыйлықтарын алып болғанша ештеңе
айтылмайды. Үнсіз жасалу керек.
5 слайд
4 – ТАПСЫРМА : «СЫЙЛЫҚ» Нұсқау: Қазір сіздер бір-бірлеріңізге, яғни өзіңіздің сол жақта отырған көршілеріңізге сыйлық сыйлайсыздар. Көршіңізге қандай сыйлық жасайсыз, сыйлықты үнсіз (вербалды емес) ым-ишара арқылы көрсетіп бересіздер. Сіздің көршіңіз нендей сыйлық сыйлап жатқаныңызды түсінетіндей жасау керек. Барлығы сыйлықтарын алып болғанша ештеңе айтылмайды. Үнсіз жасалу керек.
6 слайд
ТАЛҚЫЛАУ:
1) Көршіңіз Сізге қандай сыйлық жасады деп
ойлайсыз?
2) Қандай сыйлықты сыйлағанын сіз тез
түсіндіңіз бе?
3) Сізге сыйлық ұнады ма?
4) Қандай әсерде болдыңыз?
6 слайд
ТАЛҚЫЛАУ: 1) Көршіңіз Сізге қандай сыйлық жасады деп ойлайсыз? 2) Қандай сыйлықты сыйлағанын сіз тез түсіндіңіз бе? 3) Сізге сыйлық ұнады ма? 4) Қандай әсерде болдыңыз?
7 слайд
5 – ТАПСЫРМА : «ЖЫЛЫ СӨЗДЕР»
Нұсқау: Сіздерге әрқайсыңызға қағаздан
қиылған «жүрекшелер» беріледі. Сол
жүректерге «шынжыр» әдісін қолданып бір-
бірлеріңізге жылы сөздер жазып бересіздер.
7 слайд
5 – ТАПСЫРМА : «ЖЫЛЫ СӨЗДЕР» Нұсқау: Сіздерге әрқайсыңызға қағаздан қиылған «жүрекшелер» беріледі. Сол жүректерге «шынжыр» әдісін қолданып бір- бірлеріңізге жылы сөздер жазып бересіздер.
8 слайд
ҚОРЫТЫНДЫ
Бүгінгі таңдағы Жаңа әлемдегі Жаңа Қазақстан
ұстаздары жаңашыл, білімді, интеллектуалды және
жан-жақты болуы керек. Сонымен қатар өзін де,
өзгелерді де тани білетін педагог- психолог та бола
білу керек. Кез-келген мұғалім инновациялық
технологияны пайдаланғанда оның психологиялық
астарына үңіле қараса, нұр үстіне нұр болар еді.
Осындай білім мен тәрбие алған шәкірттеріміз
Тәуелсіз Қазақстанның білімді ұрпағы болып
шығады деген сенімдемін.
8 слайд
ҚОРЫТЫНДЫ Бүгінгі таңдағы Жаңа әлемдегі Жаңа Қазақстан ұстаздары жаңашыл, білімді, интеллектуалды және жан-жақты болуы керек. Сонымен қатар өзін де, өзгелерді де тани білетін педагог- психолог та бола білу керек. Кез-келген мұғалім инновациялық технологияны пайдаланғанда оның психологиялық астарына үңіле қараса, нұр үстіне нұр болар еді. Осындай білім мен тәрбие алған шәкірттеріміз Тәуелсіз Қазақстанның білімді ұрпағы болып шығады деген сенімдемін.
9 слайд
Тренингке атсалысып
қатысқандарыңыз үшін
үлкен рахмет.
Еңбектеріңіз жана
берсін!
9 слайд
Тренингке атсалысып қатысқандарыңыз үшін үлкен рахмет. Еңбектеріңіз жана берсін!
10 слайд
Тренингке атсалысып
қатысқандарыңыз үшін үлкен
рахмет. Еңбектеріңіз жана
берсін!
10 слайд
Тренингке атсалысып қатысқандарыңыз үшін үлкен рахмет. Еңбектеріңіз жана берсін!