Материалдар / Тақырыбы: Бала тәрбиесіне гі ата-ана

Тақырыбы: Бала тәрбиесіне гі ата-ана

Материал туралы қысқаша түсінік
Тренинг Балбөбек бөбекжай балабақшасы ортаңғы топ "Күншуақ" Ата-аналарына балабақшамен тәрбиеші мен тығыз байланысын арттыру, балаларын білімге мейірімділікке, ұстамдылық қа тәрбиелеудің жолдарын көрсету
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қараша 2021
448
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
НҰСҚАУ: ӘР ҚАТЫСУШЫ 30 СЕКУНД ІШІНДЕ ӨЗІН-ӨЗІ ТАНЫСТЫРАДЫ. БҰЛ ЖЕРДЕ ӨЗІНІҢ ЕСІМІН, ӨМІРІНІҢ ҚЫЗЫҚТЫ ЖАЙЛАРЫНА ТОҚТАЛУҒА

1 слайд
НҰСҚАУ: ӘР ҚАТЫСУШЫ 30 СЕКУНД ІШІНДЕ ӨЗІН-ӨЗІ ТАНЫСТЫРАДЫ. БҰЛ ЖЕРДЕ ӨЗІНІҢ ЕСІМІН, ӨМІРІНІҢ ҚЫЗЫҚТЫ ЖАЙЛАРЫНА ТОҚТАЛУҒА БОЛАДЫ. Тренинг «Қане, танысайық!»

1 слайд

НҰСҚАУ: ӘР ҚАТЫСУШЫ 30 СЕКУНД ІШІНДЕ ӨЗІН-ӨЗІ ТАНЫСТЫРАДЫ. БҰЛ ЖЕРДЕ ӨЗІНІҢ ЕСІМІН, ӨМІРІНІҢ ҚЫЗЫҚТЫ ЖАЙЛАРЫНА ТОҚТАЛУҒА БОЛАДЫ. Тренинг «Қане, танысайық!»

2 – ТАПСЫРМА : «ӨЗІНДІК ТАНЫМ» Әр қатысушы «Мен» дегенді ары қарай жалғастырады. МЕН талапшылмын. МЕН зерекпін. Мен туралы

2 слайд
2 – ТАПСЫРМА : «ӨЗІНДІК ТАНЫМ» Әр қатысушы «Мен» дегенді ары қарай жалғастырады. МЕН талапшылмын. МЕН зерекпін. Мен туралы басқалар не деп ойлайды? Білікті маман.

2 слайд

2 – ТАПСЫРМА : «ӨЗІНДІК ТАНЫМ» Әр қатысушы «Мен» дегенді ары қарай жалғастырады. МЕН талапшылмын. МЕН зерекпін. Мен туралы басқалар не деп ойлайды? Білікті маман.

3 – ТАПСЫРМА : «МЕН КІММІН?» Нұсқау: Сіздің қиын жағдайдан шығуыңызға бар болғаны 1-2 минут қана уақытыңыз бар. Сіз елсіз ара

3 слайд
3 – ТАПСЫРМА : «МЕН КІММІН?» Нұсқау: Сіздің қиын жағдайдан шығуыңызға бар болғаны 1-2 минут қана уақытыңыз бар. Сіз елсіз аралда тұрасыз. Сізге қандай да бір объект, өсімдік немесе жануар түріне еніп, әлгі қауіптен құтылуыңыз керек. Қиын жағдайдан шығып және одан аман қалу үшін қандай да бір объектіні немесе қандай өсімдік пен жануарды таңдайтыныңызды ойланып айтасыз.

3 слайд

3 – ТАПСЫРМА : «МЕН КІММІН?» Нұсқау: Сіздің қиын жағдайдан шығуыңызға бар болғаны 1-2 минут қана уақытыңыз бар. Сіз елсіз аралда тұрасыз. Сізге қандай да бір объект, өсімдік немесе жануар түріне еніп, әлгі қауіптен құтылуыңыз керек. Қиын жағдайдан шығып және одан аман қалу үшін қандай да бір объектіні немесе қандай өсімдік пен жануарды таңдайтыныңызды ойланып айтасыз.

ТАЛҚЫЛАУ: 1) Сізде қандай қиын жағдай болды? 2) Қандай объекті, өсімдік немесе жануар кейіпіне ендіңіз? 3) Не үшін таңдадыңыз

4 слайд
ТАЛҚЫЛАУ: 1) Сізде қандай қиын жағдай болды? 2) Қандай объекті, өсімдік немесе жануар кейіпіне ендіңіз? 3) Не үшін таңдадыңыз? Біз өзімізді, өзгелерді танып біліп жатырмыз.

4 слайд

ТАЛҚЫЛАУ: 1) Сізде қандай қиын жағдай болды? 2) Қандай объекті, өсімдік немесе жануар кейіпіне ендіңіз? 3) Не үшін таңдадыңыз? Біз өзімізді, өзгелерді танып біліп жатырмыз.

4 – ТАПСЫРМА : «СЫЙЛЫҚ» Нұсқау: Қазір сіздер бір-бірлеріңізге, яғни өзіңіздің сол жақта отырған көршілеріңізге сыйлық сыйлайс

5 слайд
4 – ТАПСЫРМА : «СЫЙЛЫҚ» Нұсқау: Қазір сіздер бір-бірлеріңізге, яғни өзіңіздің сол жақта отырған көршілеріңізге сыйлық сыйлайсыздар. Көршіңізге қандай сыйлық жасайсыз, сыйлықты үнсіз (вербалды емес) ым-ишара арқылы көрсетіп бересіздер. Сіздің көршіңіз нендей сыйлық сыйлап жатқаныңызды түсінетіндей жасау керек. Барлығы сыйлықтарын алып болғанша ештеңе айтылмайды. Үнсіз жасалу керек.

5 слайд

4 – ТАПСЫРМА : «СЫЙЛЫҚ» Нұсқау: Қазір сіздер бір-бірлеріңізге, яғни өзіңіздің сол жақта отырған көршілеріңізге сыйлық сыйлайсыздар. Көршіңізге қандай сыйлық жасайсыз, сыйлықты үнсіз (вербалды емес) ым-ишара арқылы көрсетіп бересіздер. Сіздің көршіңіз нендей сыйлық сыйлап жатқаныңызды түсінетіндей жасау керек. Барлығы сыйлықтарын алып болғанша ештеңе айтылмайды. Үнсіз жасалу керек.

ТАЛҚЫЛАУ: 1) Көршіңіз Сізге қандай сыйлық жасады деп ойлайсыз? 2) Қандай сыйлықты сыйлағанын сіз тез түсіндіңіз бе? 3) Сізге с

6 слайд
ТАЛҚЫЛАУ: 1) Көршіңіз Сізге қандай сыйлық жасады деп ойлайсыз? 2) Қандай сыйлықты сыйлағанын сіз тез түсіндіңіз бе? 3) Сізге сыйлық ұнады ма? 4) Қандай әсерде болдыңыз?

6 слайд

ТАЛҚЫЛАУ: 1) Көршіңіз Сізге қандай сыйлық жасады деп ойлайсыз? 2) Қандай сыйлықты сыйлағанын сіз тез түсіндіңіз бе? 3) Сізге сыйлық ұнады ма? 4) Қандай әсерде болдыңыз?

5 – ТАПСЫРМА : «ЖЫЛЫ СӨЗДЕР» Нұсқау: Сіздерге әрқайсыңызға қағаздан қиылған «жүрекшелер» беріледі. Сол жүректерге «шынжыр» әд

7 слайд
5 – ТАПСЫРМА : «ЖЫЛЫ СӨЗДЕР» Нұсқау: Сіздерге әрқайсыңызға қағаздан қиылған «жүрекшелер» беріледі. Сол жүректерге «шынжыр» әдісін қолданып бір- бірлеріңізге жылы сөздер жазып бересіздер.

7 слайд

5 – ТАПСЫРМА : «ЖЫЛЫ СӨЗДЕР» Нұсқау: Сіздерге әрқайсыңызға қағаздан қиылған «жүрекшелер» беріледі. Сол жүректерге «шынжыр» әдісін қолданып бір- бірлеріңізге жылы сөздер жазып бересіздер.

ҚОРЫТЫНДЫ Бүгінгі таңдағы Жаңа әлемдегі Жаңа Қазақстан ұстаздары жаңашыл, білімді, интеллектуалды және жан-жақты болуы керек

8 слайд
ҚОРЫТЫНДЫ Бүгінгі таңдағы Жаңа әлемдегі Жаңа Қазақстан ұстаздары жаңашыл, білімді, интеллектуалды және жан-жақты болуы керек. Сонымен қатар өзін де, өзгелерді де тани білетін педагог- психолог та бола білу керек. Кез-келген мұғалім инновациялық технологияны пайдаланғанда оның психологиялық астарына үңіле қараса, нұр үстіне нұр болар еді. Осындай білім мен тәрбие алған шәкірттеріміз Тәуелсіз Қазақстанның білімді ұрпағы болып шығады деген сенімдемін.

8 слайд

ҚОРЫТЫНДЫ Бүгінгі таңдағы Жаңа әлемдегі Жаңа Қазақстан ұстаздары жаңашыл, білімді, интеллектуалды және жан-жақты болуы керек. Сонымен қатар өзін де, өзгелерді де тани білетін педагог- психолог та бола білу керек. Кез-келген мұғалім инновациялық технологияны пайдаланғанда оның психологиялық астарына үңіле қараса, нұр үстіне нұр болар еді. Осындай білім мен тәрбие алған шәкірттеріміз Тәуелсіз Қазақстанның білімді ұрпағы болып шығады деген сенімдемін.

Тренингке атсалысып қатысқандарыңыз үшін үлкен рахмет. Еңбектеріңіз жана берсін!

9 слайд
Тренингке атсалысып қатысқандарыңыз үшін үлкен рахмет. Еңбектеріңіз жана берсін!

9 слайд

Тренингке атсалысып қатысқандарыңыз үшін үлкен рахмет. Еңбектеріңіз жана берсін!

Тренингке атсалысып қатысқандарыңыз үшін үлкен рахмет. Еңбектеріңіз жана берсін!

10 слайд
Тренингке атсалысып қатысқандарыңыз үшін үлкен рахмет. Еңбектеріңіз жана берсін!

10 слайд

Тренингке атсалысып қатысқандарыңыз үшін үлкен рахмет. Еңбектеріңіз жана берсін!

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ