Тақырыбы: "Дамыту ойындары арқылы балалардың тілдерін дамыту."
Тақырыбы: "Дамыту ойындары арқылы балалардың тілдерін дамыту."

#1 слайд
Балабақшада дамыту Балабақшада дамыту
ойындары және ойындары және
дидактикалық дидактикалық
ойындар арқылы ойындар арқылы
тәрбие берутәрбие беру
1 слайд
Балабақшада дамыту Балабақшада дамыту ойындары және ойындары және дидактикалық дидактикалық ойындар арқылы ойындар арқылы тәрбие берутәрбие беру
#2 слайд
Жұмыс орны: Жұмыс орны:
““Қызғалдақ балабақшасы” Қызғалдақ балабақшасы”
МКҚКМКҚК
Туған жылы: Туған жылы:
25.07.196725.07.1967
Білімі: Білімі: арнайы ортаарнайы орта
Мамандығы: Мамандығы:
тәрбиешітәрбиеші
Санаты:Санаты: 11
Еңбек өтілімі: Еңбек өтілімі: 19 19
жылжыл
Қазіргі бала Қазіргі бала
бақшадағы еңбек бақшадағы еңбек
өтілімі: өтілімі: 11 жыл11 жыл
КабиеваКабиева
НазымгульНазымгуль
ТлеубековнаТлеубековна
2 слайд
Жұмыс орны: Жұмыс орны: ““Қызғалдақ балабақшасы” Қызғалдақ балабақшасы” МКҚКМКҚК Туған жылы: Туған жылы: 25.07.196725.07.1967 Білімі: Білімі: арнайы ортаарнайы орта Мамандығы: Мамандығы: тәрбиешітәрбиеші Санаты:Санаты: 11 Еңбек өтілімі: Еңбек өтілімі: 19 19 жылжыл Қазіргі бала Қазіргі бала бақшадағы еңбек бақшадағы еңбек өтілімі: өтілімі: 11 жыл11 жыл КабиеваКабиева НазымгульНазымгуль ТлеубековнаТлеубековна
#3 слайд
Тақырыбы:Тақырыбы:
Дамыту ойындары арқылы Дамыту ойындары арқылы
балалардың тілдерін балалардың тілдерін
дамытудамыту
3 слайд
Тақырыбы:Тақырыбы: Дамыту ойындары арқылы Дамыту ойындары арқылы балалардың тілдерін балалардың тілдерін дамытудамыту
#4 слайд
Көкейтестігі:Көкейтестігі:
Өз ойын еркін білдіру және Өз ойын еркін білдіру және
оны іске асыру дағдыларын оны іске асыру дағдыларын
жетілдіружетілдіру
4 слайд
Көкейтестігі:Көкейтестігі: Өз ойын еркін білдіру және Өз ойын еркін білдіру және оны іске асыру дағдыларын оны іске асыру дағдыларын жетілдіружетілдіру
#5 слайд
ЛОГИКАЛЫҚ ЖӘНЕ ЛОГИКАЛЫҚ ЖӘНЕ
ДАМЫТУ ОЙЫНДАРЫН ДАМЫТУ ОЙЫНДАРЫН
ҚОЛДАНА ОТЫРЫП ҚОЛДАНА ОТЫРЫП
БАЛАЛАРДЫҢ ЕСТЕ БАЛАЛАРДЫҢ ЕСТЕ
САҚТАУ ҚАБІЛЕТТЕРІН САҚТАУ ҚАБІЛЕТТЕРІН
ДАМЫТУДАМЫТУ
Мақсаты:Мақсаты:
5 слайд
ЛОГИКАЛЫҚ ЖӘНЕ ЛОГИКАЛЫҚ ЖӘНЕ ДАМЫТУ ОЙЫНДАРЫН ДАМЫТУ ОЙЫНДАРЫН ҚОЛДАНА ОТЫРЫП ҚОЛДАНА ОТЫРЫП БАЛАЛАРДЫҢ ЕСТЕ БАЛАЛАРДЫҢ ЕСТЕ САҚТАУ ҚАБІЛЕТТЕРІН САҚТАУ ҚАБІЛЕТТЕРІН ДАМЫТУДАМЫТУ Мақсаты:Мақсаты:
#6 слайд
1.1.ӘР БІР САБАҚТА ЛОГИКАЛЫҚ ӘР БІР САБАҚТА ЛОГИКАЛЫҚ
ЖӘНЕ ДАМЫТУ ОЙЫНДАРЫН ЖӘНЕ ДАМЫТУ ОЙЫНДАРЫН
ТАҚЫРЫПҚА САЙ ҚОЛДАНА БІЛУ.ТАҚЫРЫПҚА САЙ ҚОЛДАНА БІЛУ.
2.2.ПӘНДЕРГЕ ДЕГЕН ПӘНДЕРГЕ ДЕГЕН
ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҒЫН ЛОГИКАЛЫҚ ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҒЫН ЛОГИКАЛЫҚ
ОЙЫНДАР АРҚЫЛЫ ОЯТУ. ОЙЫНДАР АРҚЫЛЫ ОЯТУ.
Міндеттері:Міндеттері:
6 слайд
1.1.ӘР БІР САБАҚТА ЛОГИКАЛЫҚ ӘР БІР САБАҚТА ЛОГИКАЛЫҚ ЖӘНЕ ДАМЫТУ ОЙЫНДАРЫН ЖӘНЕ ДАМЫТУ ОЙЫНДАРЫН ТАҚЫРЫПҚА САЙ ҚОЛДАНА БІЛУ.ТАҚЫРЫПҚА САЙ ҚОЛДАНА БІЛУ. 2.2.ПӘНДЕРГЕ ДЕГЕН ПӘНДЕРГЕ ДЕГЕН ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҒЫН ЛОГИКАЛЫҚ ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҒЫН ЛОГИКАЛЫҚ ОЙЫНДАР АРҚЫЛЫ ОЯТУ. ОЙЫНДАР АРҚЫЛЫ ОЯТУ. Міндеттері:Міндеттері:
#7 слайд
ҰСТАНҒАН ҰСТАНҒАН
БАҒЫТЫМ:БАҒЫТЫМ:
Балаларды шығармашылық Балаларды шығармашылық
жұмысқа баулу, ойын, тілін жұмысқа баулу, ойын, тілін
дамытудамыту
7 слайд
ҰСТАНҒАН ҰСТАНҒАН БАҒЫТЫМ:БАҒЫТЫМ: Балаларды шығармашылық Балаларды шығармашылық жұмысқа баулу, ойын, тілін жұмысқа баулу, ойын, тілін дамытудамыту
#8 слайд
БІЛІМ БЕРУ
ӘДІСІ:
БІЗ МЕКТЕПКЕ БАРАМЫЗ БІЗ МЕКТЕПКЕ БАРАМЫЗ
БАҒДАРЛАМАСЫ. ОЙЫН БАҒДАРЛАМАСЫ. ОЙЫН
АРҚЫЛЫ ДАМЫТУ, АРҚЫЛЫ ДАМЫТУ,
ДӘСТҮРЛІ, ДӘСТҮРЛІ ДӘСТҮРЛІ, ДӘСТҮРЛІ
ЕМЕС ТЕХНОЛОГИЯЛАЕМЕС ТЕХНОЛОГИЯЛА РР
8 слайд
БІЛІМ БЕРУ ӘДІСІ: БІЗ МЕКТЕПКЕ БАРАМЫЗ БІЗ МЕКТЕПКЕ БАРАМЫЗ БАҒДАРЛАМАСЫ. ОЙЫН БАҒДАРЛАМАСЫ. ОЙЫН АРҚЫЛЫ ДАМЫТУ, АРҚЫЛЫ ДАМЫТУ, ДӘСТҮРЛІ, ДӘСТҮРЛІ ДӘСТҮРЛІ, ДӘСТҮРЛІ ЕМЕС ТЕХНОЛОГИЯЛАЕМЕС ТЕХНОЛОГИЯЛА РР
#9 слайд
Ұстанымым:Ұстанымым:
Ойнайықта, Ойнайықта,
ойлайық!ойлайық!
9 слайд
Ұстанымым:Ұстанымым: Ойнайықта, Ойнайықта, ойлайық!ойлайық!
#10 слайд
Тәрбиешінің негізгі міндеттерінің бірі – Тәрбиешінің негізгі міндеттерінің бірі –
баланы ойын арқылы дамыту, дамыту баланы ойын арқылы дамыту, дамыту
ойындарды кең пайдалану және оған ойындарды кең пайдалану және оған
басшылық жасау, тәрбиелік мәні бар басшылық жасау, тәрбиелік мәні бар
ойындар ұйымдастыру. Сонымен бірге әр ойындар ұйымдастыру. Сонымен бірге әр
баланың шығармашылық бастамасын, баланың шығармашылық бастамасын,
көңілдегі ойды өздігінен жүзеге асыра білуін, көңілдегі ойды өздігінен жүзеге асыра білуін,
ойынның мазмұны мен шартына сәйкес өзін-ойынның мазмұны мен шартына сәйкес өзін-
өзі ұстай білу қабілетін, жолдастарына өзі ұстай білу қабілетін, жолдастарына
сыпайы, достық ықыласпен қарау сезімін сыпайы, достық ықыласпен қарау сезімін
дамыту болып табылады. дамыту болып табылады.
10 слайд
Тәрбиешінің негізгі міндеттерінің бірі – Тәрбиешінің негізгі міндеттерінің бірі – баланы ойын арқылы дамыту, дамыту баланы ойын арқылы дамыту, дамыту ойындарды кең пайдалану және оған ойындарды кең пайдалану және оған басшылық жасау, тәрбиелік мәні бар басшылық жасау, тәрбиелік мәні бар ойындар ұйымдастыру. Сонымен бірге әр ойындар ұйымдастыру. Сонымен бірге әр баланың шығармашылық бастамасын, баланың шығармашылық бастамасын, көңілдегі ойды өздігінен жүзеге асыра білуін, көңілдегі ойды өздігінен жүзеге асыра білуін, ойынның мазмұны мен шартына сәйкес өзін-ойынның мазмұны мен шартына сәйкес өзін- өзі ұстай білу қабілетін, жолдастарына өзі ұстай білу қабілетін, жолдастарына сыпайы, достық ықыласпен қарау сезімін сыпайы, достық ықыласпен қарау сезімін дамыту болып табылады. дамыту болып табылады.
#11 слайд
Педагогикалық ойындардың өзіне Педагогикалық ойындардың өзіне
тән әдістері көптән әдістері көп
Пәндік
Мазмұндық
Рөлдік
Имитациялық
11 слайд
Педагогикалық ойындардың өзіне Педагогикалық ойындардың өзіне тән әдістері көптән әдістері көп Пәндік Мазмұндық Рөлдік Имитациялық
#12 слайд
Ойынның атқаратын Ойынның атқаратын
функциясыфункциясы
Көңіл аулау
(қызығушылығын
арттыру)
Ойын
терапиясы
(қиындықтарды
жеңе білу)
Коммуника-
тивтік
(сөйлеу тілдерін
ұстарту)
Диагности-
калық
(ойында өзін-өзі
тануға көмектесу)
Әлеуметтік
(қарым-қатынас
нормаларына
бейімдеу)
12 слайд
Ойынның атқаратын Ойынның атқаратын функциясыфункциясы Көңіл аулау (қызығушылығын арттыру) Ойын терапиясы (қиындықтарды жеңе білу) Коммуника- тивтік (сөйлеу тілдерін ұстарту) Диагности- калық (ойында өзін-өзі тануға көмектесу) Әлеуметтік (қарым-қатынас нормаларына бейімдеу)
#13 слайд
Баланың қызметін ойын элементтерімен сәйкестендіріп және Баланың қызметін ойын элементтерімен сәйкестендіріп және
ойыннан оқуға өту, ойын-тапсырма арқылы ізденіс қызметі.ойыннан оқуға өту, ойын-тапсырма арқылы ізденіс қызметі.
Ойынның шартын және тапсырмаларын біртіндеп Ойынның шартын және тапсырмаларын біртіндеп
күрделендіру . күрделендіру .
Баланың ішкі және сыртқы қызметімен байланысы және Баланың ішкі және сыртқы қызметімен байланысы және
ойдың әрі қарай дамуына енуіойдың әрі қарай дамуына енуі
Оқу мен тәрбие жұмысының бірізділігі. Оқу мен тәрбие жұмысының бірізділігі.
Барлық баланың шығармашылығының дамуы, әр бала өз Барлық баланың шығармашылығының дамуы, әр бала өз
алдына жеке дарын иесі, оны табиғатына байланысты анықтау. алдына жеке дарын иесі, оны табиғатына байланысты анықтау.
13 слайд
Баланың қызметін ойын элементтерімен сәйкестендіріп және Баланың қызметін ойын элементтерімен сәйкестендіріп және ойыннан оқуға өту, ойын-тапсырма арқылы ізденіс қызметі.ойыннан оқуға өту, ойын-тапсырма арқылы ізденіс қызметі. Ойынның шартын және тапсырмаларын біртіндеп Ойынның шартын және тапсырмаларын біртіндеп күрделендіру . күрделендіру . Баланың ішкі және сыртқы қызметімен байланысы және Баланың ішкі және сыртқы қызметімен байланысы және ойдың әрі қарай дамуына енуіойдың әрі қарай дамуына енуі Оқу мен тәрбие жұмысының бірізділігі. Оқу мен тәрбие жұмысының бірізділігі. Барлық баланың шығармашылығының дамуы, әр бала өз Барлық баланың шығармашылығының дамуы, әр бала өз алдына жеке дарын иесі, оны табиғатына байланысты анықтау. алдына жеке дарын иесі, оны табиғатына байланысты анықтау.
#14 слайд
ТанымдықТанымдық – баланы – баланы
неге үйреткіміз неге үйреткіміз
келеді, ол үшін келеді, ол үшін
қандай тәсілдер қандай тәсілдер
қарастырамыз?қарастырамыз?
ТәрбиелікТәрбиелік – –
әріптестіктің әріптестіктің
түрі, балаға түрі, балаға
үйрететін басқа үйрететін басқа
адамдармен адамдармен
қарым-қатынас қарым-қатынас
жасау формасы.жасау формасы.
14 слайд
ТанымдықТанымдық – баланы – баланы неге үйреткіміз неге үйреткіміз келеді, ол үшін келеді, ол үшін қандай тәсілдер қандай тәсілдер қарастырамыз?қарастырамыз? ТәрбиелікТәрбиелік – – әріптестіктің әріптестіктің түрі, балаға түрі, балаға үйрететін басқа үйрететін басқа адамдармен адамдармен қарым-қатынас қарым-қатынас жасау формасы.жасау формасы.
#15 слайд
1.1. Қоршаған ортаны таңдап өткізуҚоршаған ортаны таңдап өткізу
2.2. Қиялдан әртүрлі бейнені Қиялдан әртүрлі бейнені
қалыптастыру.қалыптастыру.
3.3. Тапсырмаларды шығармашылық Тапсырмаларды шығармашылық
жолмен шешу.жолмен шешу.
15 слайд
1.1. Қоршаған ортаны таңдап өткізуҚоршаған ортаны таңдап өткізу 2.2. Қиялдан әртүрлі бейнені Қиялдан әртүрлі бейнені қалыптастыру.қалыптастыру. 3.3. Тапсырмаларды шығармашылық Тапсырмаларды шығармашылық жолмен шешу.жолмен шешу.
#16 слайд
Дамыту ойындарДамыту ойындар
Ойындағыны Ойындағыны
іске асыру - іске асыру -
ойын жағдайына балалар кіреді және ол ойын жағдайына балалар кіреді және ол
өзінікіндей қабылдайды.өзінікіндей қабылдайды.
Ойын әрекеті - Ойын әрекеті - белгілі қозғалыстар, құралдармен алмасу, белгілі қозғалыстар, құралдармен алмасу,
құралдарды іздеу және тағы басқалар жатады.құралдарды іздеу және тағы басқалар жатады.
Оқыту Оқыту
тапсырмалары тапсырмалары
--
ойындағы жеке жетістіктерінің маңызды ойындағы жеке жетістіктерінің маңызды
жағдайы және оның басқа қатысушыларымен жағдайы және оның басқа қатысушыларымен
эмоционалдық байланысы.эмоционалдық байланысы.
Ойындағы Ойындағы
мәлімет - мәлімет -
ойынға баланы талаптандыру, үйрету және ойынға баланы талаптандыру, үйрету және
дамыту үшін ерекше мағына береді және дамыту үшін ерекше мағына береді және
сонымен бірге ойынның ниетін жүзеге асыру. сонымен бірге ойынның ниетін жүзеге асыру.
Ойынның Ойынның
ережесі - ережесі -
ойынды іске асыру үшін ойын әрекеті мен оқыту ойынды іске асыру үшін ойын әрекеті мен оқыту
тапсырмасын, балалардың санасында ойынды тапсырмасын, балалардың санасында ойынды
іске асыру. іске асыру.
16 слайд
Дамыту ойындарДамыту ойындар Ойындағыны Ойындағыны іске асыру - іске асыру - ойын жағдайына балалар кіреді және ол ойын жағдайына балалар кіреді және ол өзінікіндей қабылдайды.өзінікіндей қабылдайды. Ойын әрекеті - Ойын әрекеті - белгілі қозғалыстар, құралдармен алмасу, белгілі қозғалыстар, құралдармен алмасу, құралдарды іздеу және тағы басқалар жатады.құралдарды іздеу және тағы басқалар жатады. Оқыту Оқыту тапсырмалары тапсырмалары -- ойындағы жеке жетістіктерінің маңызды ойындағы жеке жетістіктерінің маңызды жағдайы және оның басқа қатысушыларымен жағдайы және оның басқа қатысушыларымен эмоционалдық байланысы.эмоционалдық байланысы. Ойындағы Ойындағы мәлімет - мәлімет - ойынға баланы талаптандыру, үйрету және ойынға баланы талаптандыру, үйрету және дамыту үшін ерекше мағына береді және дамыту үшін ерекше мағына береді және сонымен бірге ойынның ниетін жүзеге асыру. сонымен бірге ойынның ниетін жүзеге асыру. Ойынның Ойынның ережесі - ережесі - ойынды іске асыру үшін ойын әрекеті мен оқыту ойынды іске асыру үшін ойын әрекеті мен оқыту тапсырмасын, балалардың санасында ойынды тапсырмасын, балалардың санасында ойынды іске асыру. іске асыру.
#17 слайд
Танымдық қызығушылықтың Танымдық қызығушылықтың
бет бұрысыбет бұрысы
Баланың жеке тұлғасын Баланың жеке тұлғасын
қалыптастыру,оның ақыл-өрісін кеңейтуқалыптастыру,оның ақыл-өрісін кеңейту
Жан-жақтылығы: барлық құралдар мен Жан-жақтылығы: барлық құралдар мен
құбылыстарға белсенді, танымдық құбылыстарға белсенді, танымдық
қатынас жасау. Жан-жақты ақыл –ой іс қатынас жасау. Жан-жақты ақыл –ой іс
әрекетіне қабілеттілік, белгілі білім әрекетіне қабілеттілік, белгілі білім
көлемін сипаттайды көлемін сипаттайды
Тереңдігі: сапасы, құрамы және ақиқатқа Тереңдігі: сапасы, құрамы және ақиқатқа
деген қызығушылық қана емес, сонымен деген қызығушылық қана емес, сонымен
бірге шынайы, себебі бар және бірге шынайы, себебі бар және
құрылыстың өзара байланысықұрылыстың өзара байланысы
17 слайд
Танымдық қызығушылықтың Танымдық қызығушылықтың бет бұрысыбет бұрысы Баланың жеке тұлғасын Баланың жеке тұлғасын қалыптастыру,оның ақыл-өрісін кеңейтуқалыптастыру,оның ақыл-өрісін кеңейту Жан-жақтылығы: барлық құралдар мен Жан-жақтылығы: барлық құралдар мен құбылыстарға белсенді, танымдық құбылыстарға белсенді, танымдық қатынас жасау. Жан-жақты ақыл –ой іс қатынас жасау. Жан-жақты ақыл –ой іс әрекетіне қабілеттілік, белгілі білім әрекетіне қабілеттілік, белгілі білім көлемін сипаттайды көлемін сипаттайды Тереңдігі: сапасы, құрамы және ақиқатқа Тереңдігі: сапасы, құрамы және ақиқатқа деген қызығушылық қана емес, сонымен деген қызығушылық қана емес, сонымен бірге шынайы, себебі бар және бірге шынайы, себебі бар және құрылыстың өзара байланысықұрылыстың өзара байланысы
#18 слайд
1-блок. Есте сақтау мен зейінді дамытатын ойындар
1-блок. Есте сақтау мен зейінді дамытатын ойындар2- блок. Мәдениетін ойлауды жетілдіретін ойындар
2- блок. Мәдениетін ойлауды жетілдіретін ойындар3-блок. Шығармашылық қиялды дамытатын ойындар
3-блок. Шығармашылық қиялды дамытатын ойындар4-блок. Психогимнастика, мимикалық жаттығулар
4-блок. Психогимнастика, мимикалық жаттығулар5-блок. Сөздік қорды дамыту
5-блок. Сөздік қорды дамыту
18 слайд
1-блок. Есте сақтау мен зейінді дамытатын ойындар 1-блок. Есте сақтау мен зейінді дамытатын ойындар2- блок. Мәдениетін ойлауды жетілдіретін ойындар 2- блок. Мәдениетін ойлауды жетілдіретін ойындар3-блок. Шығармашылық қиялды дамытатын ойындар 3-блок. Шығармашылық қиялды дамытатын ойындар4-блок. Психогимнастика, мимикалық жаттығулар 4-блок. Психогимнастика, мимикалық жаттығулар5-блок. Сөздік қорды дамыту 5-блок. Сөздік қорды дамыту
#19 слайд
Құрастырылған
әңгіме
Сен
дүкенге
бардын
ба?
Сөзді
қайта
жаңғарту
«Хамелеон»
ойыны
Мен
құралмын
деген
тәсілін
қолданып
кім көп
құрайды
«Не
болады, сол
болады»
Сөз
Шығарма
шылығы өз
ойыны
Сөз
шығарма-
шылығы
Сөздік
қорын
дамыту
19 слайд
Құрастырылған әңгіме Сен дүкенге бардын ба? Сөзді қайта жаңғарту «Хамелеон» ойыны Мен құралмын деген тәсілін қолданып кім көп құрайды «Не болады, сол болады» Сөз Шығарма шылығы өз ойыны Сөз шығарма- шылығы Сөздік қорын дамыту
#20 слайд
Танымның біліктілігіТанымның біліктілігі
дамытуға талап қоюдамытуға талап қою
Облыс маңындаОблыс маңында Деңгейді игеруДеңгейді игеру
Заттың құрамынЗаттың құрамын
бағдарын білубағдарын білу
Танымдық іс-әрекет категориясы ретінде заттың себебі мен Танымдық іс-әрекет категориясы ретінде заттың себебі мен
құрамын қарастырадықұрамын қарастырады
Қоршаған ортаны Қоршаған ортаны
танутану
Танымдық тапсырмаларды көрнекілік және көркем көрнекіліктер Танымдық тапсырмаларды көрнекілік және көркем көрнекіліктер
арқылы ұтымды, олардың ұқсастықтарымен ұқсамауларын арқылы ұтымды, олардың ұқсастықтарымен ұқсамауларын
табуға қабілетті, әр түрлі негізде жинақтау және жүйелеуді табуға қабілетті, әр түрлі негізде жинақтау және жүйелеуді
шеше аладышеше алады
Құрастырылған Құрастырылған
дағдылардағдылар
Құрастырушыны бірнеше қарапайым тәсілдермен талдап қорыту Құрастырушыны бірнеше қарапайым тәсілдермен талдап қорыту
және әртүрлі нәтиже алу үшін бір сол тәсілді қолданыңызжәне әртүрлі нәтиже алу үшін бір сол тәсілді қолданыңыз
Экологиялық Экологиялық
мәдениет негізімәдениет негізі
Қоршаған ортаның әртүрлілігін, белгісі мен өсімдіктердің құралын, Қоршаған ортаның әртүрлілігін, белгісі мен өсімдіктердің құралын,
жануарларды, олардың қоршаған ортамен байланысын жануарларды, олардың қоршаған ортамен байланысын
түсінесің бе?түсінесің бе?
Математикалық ең Математикалық ең
оңай көрініс оңай көрініс
Геометриялық фигураның құрылымын сипаттау, тура және кері Геометриялық фигураның құрылымын сипаттау, тура және кері
тәртіппен сандық қатынасын білесің бе?тәртіппен сандық қатынасын білесің бе?
Эксперементалдық Эксперементалдық
және ізденістік және ізденістік
әрекетәрекет
Эксперементалдық әрекетте мақсат қойып, оның нәтижесіне Эксперементалдық әрекетте мақсат қойып, оның нәтижесіне
жетужету
Бағдарламаланған Бағдарламаланған
жұмысжұмыс
Қалай жаңа жаналықты ұсынуға, ол кімге қызықты болатының сен Қалай жаңа жаналықты ұсынуға, ол кімге қызықты болатының сен
түсінесін бе?түсінесін бе?
20 слайд
Танымның біліктілігіТанымның біліктілігі дамытуға талап қоюдамытуға талап қою Облыс маңындаОблыс маңында Деңгейді игеруДеңгейді игеру Заттың құрамынЗаттың құрамын бағдарын білубағдарын білу Танымдық іс-әрекет категориясы ретінде заттың себебі мен Танымдық іс-әрекет категориясы ретінде заттың себебі мен құрамын қарастырадықұрамын қарастырады Қоршаған ортаны Қоршаған ортаны танутану Танымдық тапсырмаларды көрнекілік және көркем көрнекіліктер Танымдық тапсырмаларды көрнекілік және көркем көрнекіліктер арқылы ұтымды, олардың ұқсастықтарымен ұқсамауларын арқылы ұтымды, олардың ұқсастықтарымен ұқсамауларын табуға қабілетті, әр түрлі негізде жинақтау және жүйелеуді табуға қабілетті, әр түрлі негізде жинақтау және жүйелеуді шеше аладышеше алады Құрастырылған Құрастырылған дағдылардағдылар Құрастырушыны бірнеше қарапайым тәсілдермен талдап қорыту Құрастырушыны бірнеше қарапайым тәсілдермен талдап қорыту және әртүрлі нәтиже алу үшін бір сол тәсілді қолданыңызжәне әртүрлі нәтиже алу үшін бір сол тәсілді қолданыңыз Экологиялық Экологиялық мәдениет негізімәдениет негізі Қоршаған ортаның әртүрлілігін, белгісі мен өсімдіктердің құралын, Қоршаған ортаның әртүрлілігін, белгісі мен өсімдіктердің құралын, жануарларды, олардың қоршаған ортамен байланысын жануарларды, олардың қоршаған ортамен байланысын түсінесің бе?түсінесің бе? Математикалық ең Математикалық ең оңай көрініс оңай көрініс Геометриялық фигураның құрылымын сипаттау, тура және кері Геометриялық фигураның құрылымын сипаттау, тура және кері тәртіппен сандық қатынасын білесің бе?тәртіппен сандық қатынасын білесің бе? Эксперементалдық Эксперементалдық және ізденістік және ізденістік әрекетәрекет Эксперементалдық әрекетте мақсат қойып, оның нәтижесіне Эксперементалдық әрекетте мақсат қойып, оның нәтижесіне жетужету Бағдарламаланған Бағдарламаланған жұмысжұмыс Қалай жаңа жаналықты ұсынуға, ол кімге қызықты болатының сен Қалай жаңа жаналықты ұсынуға, ол кімге қызықты болатының сен түсінесін бе?түсінесін бе?
#21 слайд
БІЛІМГЕ ҚҰМАРЛЫҚБІЛІМГЕ ҚҰМАРЛЫҚ
ТалпынушылықТалпынушылық
Байқағыштық Байқағыштық
21 слайд
БІЛІМГЕ ҚҰМАРЛЫҚБІЛІМГЕ ҚҰМАРЛЫҚ ТалпынушылықТалпынушылық Байқағыштық Байқағыштық
#22 слайд
Блоктар Блоктар Әдісі мен тәсіліӘдісі мен тәсілі Тапсырма түріТапсырма түрі
I. БлокI. Блок
Зейін мен есте Зейін мен есте
сақтауды сақтауды
дамытудамыту
1. Керек мәліметті есте сақтау үшін керек 1. Керек мәліметті есте сақтау үшін керек
көріністі істей алу.көріністі істей алу.
2. Маторлық есті дамыту: қозғалыс пен 2. Маторлық есті дамыту: қозғалыс пен
ымды есте сақтау.ымды есте сақтау.
3. Көрермендер есін дамыту: есте кестені, 3. Көрермендер есін дамыту: есте кестені,
жағдайды, белгіні және т.б. жағдайды, белгіні және т.б.
көріністерді қайтадан жаңғырту.көріністерді қайтадан жаңғырту.
1.1.Естің түйсінуін дамыту әртүрлі Естің түйсінуін дамыту әртүрлі
фигураларды дене арқылы сезініп білу.фигураларды дене арқылы сезініп білу.
2.2.Есте есту мүшесі арқылы Есте есту мүшесі арқылы
дыбыстарды, дабылдарды, шуылды дыбыстарды, дабылдарды, шуылды
әртүрлі деңгейде білуге дамыту.әртүрлі деңгейде білуге дамыту.
3.3.Есте иіс сезу мүшесін дамыту: әртүрлі Есте иіс сезу мүшесін дамыту: әртүрлі
иістерді айыра білу, анықталған иістерді айыра білу, анықталған
иістің байланысын табу.иістің байланысын табу.
4.4. зейінді ойында, логикалық зейінді ойында, логикалық
тапсырмаларды шешуде зейінді тапсырмаларды шешуде зейінді
дамыту.дамыту.
1. Зейінге ойындар:1. Зейінге ойындар:
«Жіптің ақырғы ұшын тап», «Жіптің ақырғы ұшын тап»,
«Үздіксіз іздеудемін», «4 «Үздіксіз іздеудемін», «4
тақпақ», тақпақ»,
1.1.Есті дамытуға раналған Есті дамытуға раналған
ойындар: «Қос сөз», «Кім ойындар: «Қос сөз», «Кім
көп?», «Перне».көп?», «Перне».
2.2.Ертегіні моделдеу.Ертегіні моделдеу.
3.3.ПантомимаПантомима
«Бейнеле». Ойын «Бейнеле». Ойын
тапсырмалары: газет тапсырмалары: газет
жазып және айналдыру, жазып және айналдыру,
сарымсақ пен алманы сарымсақ пен алманы
иіскеу, жел шарын үрлеу, иіскеу, жел шарын үрлеу,
лақтырып және шарды лақтырып және шарды
ұстап алу, ағашта пісу, ұстап алу, ағашта пісу,
қарындашты ұштау.қарындашты ұштау.
1.1.Бейнелеуіш әріптер.Бейнелеуіш әріптер.
6. Зырылдауықпен ойын.6. Зырылдауықпен ойын.
7. Коррекциялық сынау.7. Коррекциялық сынау.
8. «Барлығын ескеру» ойыны.8. «Барлығын ескеру» ойыны.
9. «Есте сақта» ойыны. 9. «Есте сақта» ойыны.
22 слайд
Блоктар Блоктар Әдісі мен тәсіліӘдісі мен тәсілі Тапсырма түріТапсырма түрі I. БлокI. Блок Зейін мен есте Зейін мен есте сақтауды сақтауды дамытудамыту 1. Керек мәліметті есте сақтау үшін керек 1. Керек мәліметті есте сақтау үшін керек көріністі істей алу.көріністі істей алу. 2. Маторлық есті дамыту: қозғалыс пен 2. Маторлық есті дамыту: қозғалыс пен ымды есте сақтау.ымды есте сақтау. 3. Көрермендер есін дамыту: есте кестені, 3. Көрермендер есін дамыту: есте кестені, жағдайды, белгіні және т.б. жағдайды, белгіні және т.б. көріністерді қайтадан жаңғырту.көріністерді қайтадан жаңғырту. 1.1.Естің түйсінуін дамыту әртүрлі Естің түйсінуін дамыту әртүрлі фигураларды дене арқылы сезініп білу.фигураларды дене арқылы сезініп білу. 2.2.Есте есту мүшесі арқылы Есте есту мүшесі арқылы дыбыстарды, дабылдарды, шуылды дыбыстарды, дабылдарды, шуылды әртүрлі деңгейде білуге дамыту.әртүрлі деңгейде білуге дамыту. 3.3.Есте иіс сезу мүшесін дамыту: әртүрлі Есте иіс сезу мүшесін дамыту: әртүрлі иістерді айыра білу, анықталған иістерді айыра білу, анықталған иістің байланысын табу.иістің байланысын табу. 4.4. зейінді ойында, логикалық зейінді ойында, логикалық тапсырмаларды шешуде зейінді тапсырмаларды шешуде зейінді дамыту.дамыту. 1. Зейінге ойындар:1. Зейінге ойындар: «Жіптің ақырғы ұшын тап», «Жіптің ақырғы ұшын тап», «Үздіксіз іздеудемін», «4 «Үздіксіз іздеудемін», «4 тақпақ», тақпақ», 1.1.Есті дамытуға раналған Есті дамытуға раналған ойындар: «Қос сөз», «Кім ойындар: «Қос сөз», «Кім көп?», «Перне».көп?», «Перне». 2.2.Ертегіні моделдеу.Ертегіні моделдеу. 3.3.ПантомимаПантомима «Бейнеле». Ойын «Бейнеле». Ойын тапсырмалары: газет тапсырмалары: газет жазып және айналдыру, жазып және айналдыру, сарымсақ пен алманы сарымсақ пен алманы иіскеу, жел шарын үрлеу, иіскеу, жел шарын үрлеу, лақтырып және шарды лақтырып және шарды ұстап алу, ағашта пісу, ұстап алу, ағашта пісу, қарындашты ұштау.қарындашты ұштау. 1.1.Бейнелеуіш әріптер.Бейнелеуіш әріптер. 6. Зырылдауықпен ойын.6. Зырылдауықпен ойын. 7. Коррекциялық сынау.7. Коррекциялық сынау. 8. «Барлығын ескеру» ойыны.8. «Барлығын ескеру» ойыны. 9. «Есте сақта» ойыны. 9. «Есте сақта» ойыны.
#23 слайд
Блоктар Блоктар Әдісі мен тәсіліӘдісі мен тәсілі Тапсырма түріТапсырма түрі
II. БлокII. Блок
Мәдение-тін Мәдение-тін
ойлауын ойлауын
жетілдіружетілдіру
1.1. логикалық қатарды жалғастыра логикалық қатарды жалғастыра
істей алуы.істей алуы.
2.2. ТРИЗ: элементтер негізіндегі ТРИЗ: элементтер негізіндегі
әдістер: қарама-қарсы қойылған әдістер: қарама-қарсы қойылған
мақал.мақал.
3.3. Шешімдердің үйлесімсіздігі. Шешімдердің үйлесімсіздігі.
1.1. «Кодтау»«Кодтау»
2.2. «Барлығын өзгерту»«Барлығын өзгерту»
3.3. «Суретшілердің ойыны»«Суретшілердің ойыны»
4.4. ТРИЗ «Көлем ТРИЗ «Көлем
сиқырлығы»сиқырлығы»
5.5. «Керісінше сиқырлық»«Керісінше сиқырлық»
23 слайд
Блоктар Блоктар Әдісі мен тәсіліӘдісі мен тәсілі Тапсырма түріТапсырма түрі II. БлокII. Блок Мәдение-тін Мәдение-тін ойлауын ойлауын жетілдіружетілдіру 1.1. логикалық қатарды жалғастыра логикалық қатарды жалғастыра істей алуы.істей алуы. 2.2. ТРИЗ: элементтер негізіндегі ТРИЗ: элементтер негізіндегі әдістер: қарама-қарсы қойылған әдістер: қарама-қарсы қойылған мақал.мақал. 3.3. Шешімдердің үйлесімсіздігі. Шешімдердің үйлесімсіздігі. 1.1. «Кодтау»«Кодтау» 2.2. «Барлығын өзгерту»«Барлығын өзгерту» 3.3. «Суретшілердің ойыны»«Суретшілердің ойыны» 4.4. ТРИЗ «Көлем ТРИЗ «Көлем сиқырлығы»сиқырлығы» 5.5. «Керісінше сиқырлық»«Керісінше сиқырлық»
#24 слайд
Блоктар Блоктар Әдісі мен тәсіліӘдісі мен тәсілі Тапсырма түріТапсырма түрі
III.Блок III.Блок
ШығармашылыШығармашылы
қ қиялын қ қиялын
дамыта-тын дамыта-тын
ойындаройындар
1.1. Образдық елесті дамыту.Образдық елесті дамыту.
Тәсіл: а) сия тамш...
24 слайд
Блоктар Блоктар Әдісі мен тәсіліӘдісі мен тәсілі Тапсырма түріТапсырма түрі III.Блок III.Блок ШығармашылыШығармашылы қ қиялын қ қиялын дамыта-тын дамыта-тын ойындаройындар 1.1. Образдық елесті дамыту.Образдық елесті дамыту. Тәсіл: а) сия тамш...
шағым қалдыра аласыз













