Материалдар / Тақырыбы: «Менің таңдаған мамандығым».
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Тақырыбы: «Менің таңдаған мамандығым».

Материал туралы қысқаша түсінік
Мамандық туралы қысқаша тусінік
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Ақпан 2021
391
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Тақырыбы: «Менің таңдаған мамандығым». Атырау Бизнес және Құқық колледжі Дайындаған: Ергалиева Б.С. Атырау-2021

1 слайд
Тақырыбы: «Менің таңдаған мамандығым». Атырау Бизнес және Құқық колледжі Дайындаған: Ергалиева Б.С. Атырау-2021

1 слайд

Тақырыбы: «Менің таңдаған мамандығым». Атырау Бизнес және Құқық колледжі Дайындаған: Ергалиева Б.С. Атырау-2021

Жоспар: 1. Мамандық туралы қысқаша м үсінік. 2. Балабақша тәрбиешіснің міндеттері: 3. Тәрбиешіге қойылатын талаптар: 4. Мектепк

2 слайд
Жоспар: 1. Мамандық туралы қысқаша м үсінік. 2. Балабақша тәрбиешіснің міндеттері: 3. Тәрбиешіге қойылатын талаптар: 4. Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту процессінің жүзеге асырудың негізгі тәсілдері: 5.Тәрбиешінің педагогикалық шеберлігі және қызметінің ерекшелігі. 6.«Мамандық туралы не білеміз?» сұрақ – жауап

2 слайд

Жоспар: 1. Мамандық туралы қысқаша м үсінік. 2. Балабақша тәрбиешіснің міндеттері: 3. Тәрбиешіге қойылатын талаптар: 4. Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту процессінің жүзеге асырудың негізгі тәсілдері: 5.Тәрбиешінің педагогикалық шеберлігі және қызметінің ерекшелігі. 6.«Мамандық туралы не білеміз?» сұрақ – жауап

Мақсаты: 1. Оқушыларға мамандығы туралы ұғымы, мамандық туралы ой – өрістерін кеңейту, мамандықтарының адам өміріндегі маңызы

3 слайд
Мақсаты: 1. Оқушыларға мамандығы туралы ұғымы, мамандық туралы ой – өрістерін кеңейту, мамандықтарының адам өміріндегі маңызы, мамандықты таңдау үлкен жауапкершілікті талап етілетіндігі туралы түсініктерін қалыптастыру; 2. Өз Отанына, еліне адал қызмет ететін, еліміздің болашағы үшін аянбай еңбек ететін азамат тәрбиелеу; 3. Өздерінің қызығушылықтары, икемділігі, бейімділігіне сай маман иесі болуын қалыптастыру;

3 слайд

Мақсаты: 1. Оқушыларға мамандығы туралы ұғымы, мамандық туралы ой – өрістерін кеңейту, мамандықтарының адам өміріндегі маңызы, мамандықты таңдау үлкен жауапкершілікті талап етілетіндігі туралы түсініктерін қалыптастыру; 2. Өз Отанына, еліне адал қызмет ететін, еліміздің болашағы үшін аянбай еңбек ететін азамат тәрбиелеу; 3. Өздерінің қызығушылықтары, икемділігі, бейімділігіне сай маман иесі болуын қалыптастыру;

“ Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту ” Шифр – мамандықтың атауы: Мамандығы : 0101000 – Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту Білі

4 слайд
“ Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту ” Шифр – мамандықтың атауы: Мамандығы : 0101000 – Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту Біліктілігі: 0105013– Мектепке дейінгі ұйымдардың тәрбиешісі Оқу түрі, мерзімі: Күндізгі: 3 жыл 10 ай, 2 жыл 10ай. Жаңа заман тәрбиешісі – бұл сауатты маман, бағдарламаны және әдістемелік шараларды анықтай  алатын білімді адам. Бұл бала және оның ата-анасымен тіл табыса білетін, қиын ситуациядан шыға білетін жақсы  психолог. Бұл бірлесіп еңбек етуге, ұжымдас жолдасына кез келген кезде көмек беруге даяр тұратын  маман.

4 слайд

“ Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту ” Шифр – мамандықтың атауы: Мамандығы : 0101000 – Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту Біліктілігі: 0105013– Мектепке дейінгі ұйымдардың тәрбиешісі Оқу түрі, мерзімі: Күндізгі: 3 жыл 10 ай, 2 жыл 10ай. Жаңа заман тәрбиешісі – бұл сауатты маман, бағдарламаны және әдістемелік шараларды анықтай  алатын білімді адам. Бұл бала және оның ата-анасымен тіл табыса білетін, қиын ситуациядан шыға білетін жақсы  психолог. Бұл бірлесіп еңбек етуге, ұжымдас жолдасына кез келген кезде көмек беруге даяр тұратын  маман.

«Білім - біліктілікке жеткізер баспалдақ, ал біліктілік - сол білімді іске асыра білу дағдысы»

5 слайд
«Білім - біліктілікке жеткізер баспалдақ, ал біліктілік - сол білімді іске асыра білу дағдысы» Ахмет Байтұрсынов Мамандық – әрбір адамның болашағы, сондай-ақ тіршілік көзі болып табылатын сүйікті іс. Кез келген адам өз мамандығына құрметпен қарайды емес пе. Мамандық таңдау үлкен жауапкершілікті қажет етеді. Әлемде 40 мыңға жуық әртүрлі мамандық бар, статистердің зерттеуі бойынша жыл сайын 25 млн. адам өзінің жұмыс орнын ауыстырып, оның 12 пайызы қайтадан өз орнына қайтып оралатын көрінеді. Қандай маман болсаң да адал, еңбекке қабілетті, зейінді, ойлы болуың қажет. Әр мамандықтың өзіне тән ерекшеліктері бар. Ізгі мамандықтардың бірі – тәрбиешілік дер едік. Тәрбиеші баланы оқытып- тәрбиелеп, елін көркейтер азамат болуындағы негізді қалайды . Мен тәрбиеші мамандығын таңдау арқылы оның негізгі міндеттерін шешуім керек, олар: мектепке дейінгі жастағы балаларды тәрбиелеу, денсаулығын нығайту, дүниетанымын кеңейту, білім жолына түсіру – яғни тәрбиеші бола отырып өз елінің тірегі болатын Қазақстан азаматының қалыптасуына өз үлесімді қосамын

5 слайд

«Білім - біліктілікке жеткізер баспалдақ, ал біліктілік - сол білімді іске асыра білу дағдысы» Ахмет Байтұрсынов Мамандық – әрбір адамның болашағы, сондай-ақ тіршілік көзі болып табылатын сүйікті іс. Кез келген адам өз мамандығына құрметпен қарайды емес пе. Мамандық таңдау үлкен жауапкершілікті қажет етеді. Әлемде 40 мыңға жуық әртүрлі мамандық бар, статистердің зерттеуі бойынша жыл сайын 25 млн. адам өзінің жұмыс орнын ауыстырып, оның 12 пайызы қайтадан өз орнына қайтып оралатын көрінеді. Қандай маман болсаң да адал, еңбекке қабілетті, зейінді, ойлы болуың қажет. Әр мамандықтың өзіне тән ерекшеліктері бар. Ізгі мамандықтардың бірі – тәрбиешілік дер едік. Тәрбиеші баланы оқытып- тәрбиелеп, елін көркейтер азамат болуындағы негізді қалайды . Мен тәрбиеші мамандығын таңдау арқылы оның негізгі міндеттерін шешуім керек, олар: мектепке дейінгі жастағы балаларды тәрбиелеу, денсаулығын нығайту, дүниетанымын кеңейту, білім жолына түсіру – яғни тәрбиеші бола отырып өз елінің тірегі болатын Қазақстан азаматының қалыптасуына өз үлесімді қосамын

Балабақша тәрбиешіснің міндеттері: а) Балаларды дұрыс тәрбиелеуді қамтамасыз етеді; б) Өз тобындағы әрбір баланың қызығуы мен

6 слайд
Балабақша тәрбиешіснің міндеттері:   а) Балаларды дұрыс тәрбиелеуді қамтамасыз етеді; б) Өз тобындағы әрбір баланың қызығуы мен қажетіне ұқыптылықпен, қамқорлықпен қарайды; в) Балалардың денсаулығын сақтауға , қорғауға байланысты дәрігер талабын орындайды; г) Балаларды отбасында, балалабақшада тәрбиелеу мәселелері туралы ата-аналармен жұмыс жүргізеді; д) Аудандық, қалалалық әдістемелік бірлестіктерде, балабақшада педогоикалық кеңестің жұмысына қатысады; е) Балалармен жүргізілетін өз жұмыстары туралы жоспар құрады, есеп береді, әрбір сабаққа ұқыпты дайындалады. Балалар тобын тәрбиеші мектепке шығарып салғанға дейін жетелейді.

6 слайд

Балабақша тәрбиешіснің міндеттері:   а) Балаларды дұрыс тәрбиелеуді қамтамасыз етеді; б) Өз тобындағы әрбір баланың қызығуы мен қажетіне ұқыптылықпен, қамқорлықпен қарайды; в) Балалардың денсаулығын сақтауға , қорғауға байланысты дәрігер талабын орындайды; г) Балаларды отбасында, балалабақшада тәрбиелеу мәселелері туралы ата-аналармен жұмыс жүргізеді; д) Аудандық, қалалалық әдістемелік бірлестіктерде, балабақшада педогоикалық кеңестің жұмысына қатысады; е) Балалармен жүргізілетін өз жұмыстары туралы жоспар құрады, есеп береді, әрбір сабаққа ұқыпты дайындалады. Балалар тобын тәрбиеші мектепке шығарып салғанға дейін жетелейді.

Тәрбиешіге қойылатын талаптар: Тәрбиеші болатын адам өзінің мінезін, жүріс-тұрысын жөнге салып, балалар іс-әрекетін дұрыс ұйымд

7 слайд
Тәрбиешіге қойылатын талаптар: Тәрбиеші болатын адам өзінің мінезін, жүріс-тұрысын жөнге салып, балалар іс-әрекетін дұрыс ұйымдастыра білуі керек; Арнаулы білім, білік пен іскерлік- дағдыны менгеруі керек; Баламен еркін, жақын тарта сөйлесе білуі керек; Ол өзінің көзқарасымен, ым-ишарасымен де өз ойын балаға жеткізіп, түсіндіре алуы керек; Жұмысты ұйымдастыра білет, тиісті жерінде қатал талап қоя алатын болуы, кейде әзілдесіп, тиісті жерде көңіл аудара алатын болуы шарт; Тәрбиешінің әрбір қимылы, жүріс-тұрысының өзі балаларға өнеге, тәлім –тәрбие берерліктей болуы тиіс .

7 слайд

Тәрбиешіге қойылатын талаптар: Тәрбиеші болатын адам өзінің мінезін, жүріс-тұрысын жөнге салып, балалар іс-әрекетін дұрыс ұйымдастыра білуі керек; Арнаулы білім, білік пен іскерлік- дағдыны менгеруі керек; Баламен еркін, жақын тарта сөйлесе білуі керек; Ол өзінің көзқарасымен, ым-ишарасымен де өз ойын балаға жеткізіп, түсіндіре алуы керек; Жұмысты ұйымдастыра білет, тиісті жерінде қатал талап қоя алатын болуы, кейде әзілдесіп, тиісті жерде көңіл аудара алатын болуы шарт; Тәрбиешінің әрбір қимылы, жүріс-тұрысының өзі балаларға өнеге, тәлім –тәрбие берерліктей болуы тиіс .

Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту процессінің жүзеге асырудың негізгі тәсілдері: Жүйелі тәсіл тәрбие - білім беру үдерісі

8 слайд
Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту процессінің жүзеге асырудың негізгі тәсілдері: Жүйелі тәсіл тәрбие - білім беру үдерісі компоненттерінің өзара байланысын көрсететін мектепке дейінгі тәрбиелеу мен оқыту бағдарламалары және Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартының сабақтастығын білдіреді. Жеке - іс-әрекеттік тәсіл баланы алуан түрлі іс-әрекеттер түріне кірістіру үдерісінде өзін жеке тұлға ретінде сезінуге көмектесуді және өзін танытуға мүмкіндік туғызуды білдіреді. Жеке - бағдарлық тәсіл баланың тұлғалық қасиеттерін дамытуға және өздік дамытуға бағытталған ерекше түрдегі білім бері үдерісін (ерекше мақсатпен, мазмұнмен, түрлермен, әдістер және технологиялармен) құруға негізделген. Құзыреттілік тәсіл   мәселені анықтауға, жауапкершілікпен шешім қабылдауға, оларды жүзеге асырудың жолдарын анықтауға, жетістікке жетуді жоспарлау мен ұйымдастыру үдерісіне, өзінің іс-әрекетіне және нәтижесіне баға беруге және өздік бағалауды іске асыруға мүмкіндік береді.

8 слайд

Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту процессінің жүзеге асырудың негізгі тәсілдері: Жүйелі тәсіл тәрбие - білім беру үдерісі компоненттерінің өзара байланысын көрсететін мектепке дейінгі тәрбиелеу мен оқыту бағдарламалары және Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартының сабақтастығын білдіреді. Жеке - іс-әрекеттік тәсіл баланы алуан түрлі іс-әрекеттер түріне кірістіру үдерісінде өзін жеке тұлға ретінде сезінуге көмектесуді және өзін танытуға мүмкіндік туғызуды білдіреді. Жеке - бағдарлық тәсіл баланың тұлғалық қасиеттерін дамытуға және өздік дамытуға бағытталған ерекше түрдегі білім бері үдерісін (ерекше мақсатпен, мазмұнмен, түрлермен, әдістер және технологиялармен) құруға негізделген. Құзыреттілік тәсіл   мәселені анықтауға, жауапкершілікпен шешім қабылдауға, оларды жүзеге асырудың жолдарын анықтауға, жетістікке жетуді жоспарлау мен ұйымдастыру үдерісіне, өзінің іс-әрекетіне және нәтижесіне баға беруге және өздік бағалауды іске асыруға мүмкіндік береді.

9 слайд

9 слайд

Тәрбиешінің педагогикалық шеберлігі және қызметінің ерекшелігі. Оқу-тәрбие ісін жоғары нәтижеге жетуге мүмкіндік тудыратын

10 слайд
Тәрбиешінің педагогикалық шеберлігі және қызметінің ерекшелігі. Оқу-тәрбие ісін жоғары нәтижеге жетуге мүмкіндік тудыратындай етіп ұйымдастыра білген тәрбиешіні шебер  тәрбиеші дейді.Тәрбиешінің шеберлігі  талантты қажет ететін ерекше бір  өнер емес,бірақ ол-дәрігер мен  музыкантты шеберлікке баулитындай  етіп үйретуді қажет ететін мамандық (А.С.Макаренко). Шебер тәрбиешінің жұмысы өз ісін терең білумен,белгілі стилі мен даусы дауыс ырғағынан,тәжірибеде тексерілген әдіс-тәсілдер жиынтығынан,күнделікті оқу-тәрбиенің мақсат,міндетін анықтауынан байқалады.Шебер тәрбиеші тәрбие жұмысының әрбір кезеңінде не істейтінін,не үшін істейтінін,қандай дәрежеге жеткісі келетінін саналы,анық және дәл біледі.

10 слайд

Тәрбиешінің педагогикалық шеберлігі және қызметінің ерекшелігі. Оқу-тәрбие ісін жоғары нәтижеге жетуге мүмкіндік тудыратындай етіп ұйымдастыра білген тәрбиешіні шебер  тәрбиеші дейді.Тәрбиешінің шеберлігі  талантты қажет ететін ерекше бір  өнер емес,бірақ ол-дәрігер мен  музыкантты шеберлікке баулитындай  етіп үйретуді қажет ететін мамандық (А.С.Макаренко). Шебер тәрбиешінің жұмысы өз ісін терең білумен,белгілі стилі мен даусы дауыс ырғағынан,тәжірибеде тексерілген әдіс-тәсілдер жиынтығынан,күнделікті оқу-тәрбиенің мақсат,міндетін анықтауынан байқалады.Шебер тәрбиеші тәрбие жұмысының әрбір кезеңінде не істейтінін,не үшін істейтінін,қандай дәрежеге жеткісі келетінін саналы,анық және дәл біледі.

11 слайд

11 слайд

Сол себепті ең алдымен оқушылар сендер мынадай сұрақтарға жауап беріңіздер. 1. Мамандық дегеніміз не? 2. Мамандықтың түрлерін

12 слайд
Сол себепті ең алдымен оқушылар сендер мынадай сұрақтарға жауап беріңіздер. 1. Мамандық дегеніміз не? 2. Мамандықтың түрлерін ата 3. Жақсы маман иесі болуы үшін адам нені ескеруі қажет? 4. Мамандықтың бірнеше түрін меңгерген қажет деп ойлайсыздар ма? 5. Қоғамда сұранысқа ие мамандықтар қандай? 6. Өзінің мәнін жоғалтпайтын қандай мамандықтар? 7. Жаңа заман талабына сай мамандықтың тууы немен байланысты? 8. Сен жақсы маман иесі атанып, сол еңбегіңнің жемісін көруің үшін не істейсін?

12 слайд

Сол себепті ең алдымен оқушылар сендер мынадай сұрақтарға жауап беріңіздер. 1. Мамандық дегеніміз не? 2. Мамандықтың түрлерін ата 3. Жақсы маман иесі болуы үшін адам нені ескеруі қажет? 4. Мамандықтың бірнеше түрін меңгерген қажет деп ойлайсыздар ма? 5. Қоғамда сұранысқа ие мамандықтар қандай? 6. Өзінің мәнін жоғалтпайтын қандай мамандықтар? 7. Жаңа заман талабына сай мамандықтың тууы немен байланысты? 8. Сен жақсы маман иесі атанып, сол еңбегіңнің жемісін көруің үшін не істейсін?

Оқушылардың жауаптары: 1. Мамандық – біздің болашағымыз, адамның кішкене кезінен бергі арманы, 2. Дәрігер, мұғалім, прокурор, м

13 слайд
Оқушылардың жауаптары: 1. Мамандық – біздің болашағымыз, адамның кішкене кезінен бергі арманы, 2. Дәрігер, мұғалім, прокурор, менеджер, кинолог, автомеханик т. с. с 3. Адам ең алдымен өзінің мамандығын сүюі керек. 4. Адамның тек қана ұнатып істейтін бір мамандығы болуы тиіс. 5. Техникалық мамандықтар 6. Мұғалім, дәрігер 7. Қоғамда болып жатқан өзгерістерге байланысты туындайды 8. Таңдаған мамандығым бойынша сапалы білім аламын.

13 слайд

Оқушылардың жауаптары: 1. Мамандық – біздің болашағымыз, адамның кішкене кезінен бергі арманы, 2. Дәрігер, мұғалім, прокурор, менеджер, кинолог, автомеханик т. с. с 3. Адам ең алдымен өзінің мамандығын сүюі керек. 4. Адамның тек қана ұнатып істейтін бір мамандығы болуы тиіс. 5. Техникалық мамандықтар 6. Мұғалім, дәрігер 7. Қоғамда болып жатқан өзгерістерге байланысты туындайды 8. Таңдаған мамандығым бойынша сапалы білім аламын.

Назарларыңызға рахмет!

14 слайд
Назарларыңызға рахмет!

14 слайд

Назарларыңызға рахмет!