Материалдар / Тақырыбы: Табиғи ресурстарды игерумен байланысты проблемалар

Тақырыбы: Табиғи ресурстарды игерумен байланысты проблемалар

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге арналған география пәнінен қысқа мерзімді жоспар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Ақпан 2019
1479
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Махамбет ауданы Жалғансай орта мектебінің тарих-география пәні мұғалімі Мендигереева Жансая Абзаловна Тақырыбы: Ұлы Жібек жолы Ш

1 слайд
Махамбет ауданы Жалғансай орта мектебінің тарих-география пәні мұғалімі Мендигереева Жансая Абзаловна Тақырыбы: Ұлы Жібек жолы Шығыс пен Батысты қалай байланыстырды? Сабақ мақсаттары: Барлығы: Ұлы Жібек Жолының бойындағы мемлекеттерді атайды, ҰЖЖ-ң сауда жолы екенін айта алады; Басым бөлігі : ҰЖЖ-ның сауда, экономикалық, мәдениет, саяси байланыстарына мысал келтіреді, тауарлардың шыққан жерін анықтай алады; Кейбірі : Ортағасырдағы ҰЖЖ халықаралық сауда және саяхаттардың ролінің тарихи маңызын түсінеді; Оқу мақсаты : 6.4.1.2.Орта ғасырлардағы халықаралық сауда мен саяхаттардың рөлін түсіндіру Тілдік мақсаттар: Оқушылар: Тақырыпқа байланысты мәтіндерді оқып және зерттейді, сыныптастарымен бірлесе отырып қорытындылайды. Пәнге қатысты лексика мен терминология Ұлы Жібек жолы, құбылнама (компас),каравела,астролябия т.б Диалогқа қатысты сөз тіркестері: Қытайдың қандай өнімдері әкеліне бастады? Неліктен екенін айта аласызба? Ұлы Жібек Жолы құрлықта... қалай байланыстырды?

1 слайд

Махамбет ауданы Жалғансай орта мектебінің тарих-география пәні мұғалімі Мендигереева Жансая Абзаловна Тақырыбы: Ұлы Жібек жолы Шығыс пен Батысты қалай байланыстырды? Сабақ мақсаттары: Барлығы: Ұлы Жібек Жолының бойындағы мемлекеттерді атайды, ҰЖЖ-ң сауда жолы екенін айта алады; Басым бөлігі : ҰЖЖ-ның сауда, экономикалық, мәдениет, саяси байланыстарына мысал келтіреді, тауарлардың шыққан жерін анықтай алады; Кейбірі : Ортағасырдағы ҰЖЖ халықаралық сауда және саяхаттардың ролінің тарихи маңызын түсінеді; Оқу мақсаты : 6.4.1.2.Орта ғасырлардағы халықаралық сауда мен саяхаттардың рөлін түсіндіру Тілдік мақсаттар: Оқушылар: Тақырыпқа байланысты мәтіндерді оқып және зерттейді, сыныптастарымен бірлесе отырып қорытындылайды. Пәнге қатысты лексика мен терминология Ұлы Жібек жолы, құбылнама (компас),каравела,астролябия т.б Диалогқа қатысты сөз тіркестері: Қытайдың қандай өнімдері әкеліне бастады? Неліктен екенін айта аласызба? Ұлы Жібек Жолы құрлықта... қалай байланыстырды?

Белсенді оқу әдістері “ Айналмалы бекет” “ Хикая Картасы” “ Төрт сөйлем”Ұйымдастыру кезеңі: « Станция әдісі» әдісі арқылы т

2 слайд
Белсенді оқу әдістері “ Айналмалы бекет” “ Хикая Картасы” “ Төрт сөйлем”Ұйымдастыру кезеңі: « Станция әдісі» әдісі арқылы топқа бөлу; «Тарих» бекеті, «Сауда» бекеті, «География» бекеті; Бұл әдіс оқушылардың өзгелердің идеясына сүйеніп сондай-ақ олардың белсенді болып топта ынтымақтаста жұмыс жасау дағдысын қалыптастырады Суреттерді картаға қою арқылы жұппен жұмыс жасау және ойлау дағдысы қалыптасады Тыңдаған материалдан қажетті ақпаратты іріктеп алуға дағдыландырады

2 слайд

Белсенді оқу әдістері “ Айналмалы бекет” “ Хикая Картасы” “ Төрт сөйлем”Ұйымдастыру кезеңі: « Станция әдісі» әдісі арқылы топқа бөлу; «Тарих» бекеті, «Сауда» бекеті, «География» бекеті; Бұл әдіс оқушылардың өзгелердің идеясына сүйеніп сондай-ақ олардың белсенді болып топта ынтымақтаста жұмыс жасау дағдысын қалыптастырады Суреттерді картаға қою арқылы жұппен жұмыс жасау және ойлау дағдысы қалыптасады Тыңдаған материалдан қажетті ақпаратты іріктеп алуға дағдыландырады

С а р а л а у • Сабақ барысында тапсырмалар орындауда белсенділік танытады және тапсырмалар арқылы суреттегі, оқул

3 слайд
С а р а л а у • Сабақ барысында тапсырмалар орындауда белсенділік танытады және тапсырмалар арқылы суреттегі, оқулық мәтіндеріне өзіндік тұжырымдар жасап, бір сөзбен қорыта алады, дәлелдемелер келтіре отырып, әңгімелейді, мысалдар келтіреді. Қабілетті оқушы : • Дидактикалық материалдар арқылы мәтін бойынша жұмыс жасап пікірлерін айтып,дәлелдеп, ұсыныс беру арылы қорытынды жасайды Қабілеті орта оқушы: • Тақырып бойынша түсінгенін баяндай алады, дәлелдемелер келтіру кезінде мұғалім тарапынан және құрдастарынан қолдау алады. Қабілеті төмен оқушылар:

3 слайд

С а р а л а у • Сабақ барысында тапсырмалар орындауда белсенділік танытады және тапсырмалар арқылы суреттегі, оқулық мәтіндеріне өзіндік тұжырымдар жасап, бір сөзбен қорыта алады, дәлелдемелер келтіре отырып, әңгімелейді, мысалдар келтіреді. Қабілетті оқушы : • Дидактикалық материалдар арқылы мәтін бойынша жұмыс жасап пікірлерін айтып,дәлелдеп, ұсыныс беру арылы қорытынды жасайды Қабілеті орта оқушы: • Тақырып бойынша түсінгенін баяндай алады, дәлелдемелер келтіру кезінде мұғалім тарапынан және құрдастарынан қолдау алады. Қабілеті төмен оқушылар:

Қалыптастырушы бағалау « Айналмалы бекет » “ Хикая картасы” “ Төрт сөйлем” Критерий: Ұлы Жібек Жолының бойындағы мемлекеттерд

4 слайд
Қалыптастырушы бағалау « Айналмалы бекет » “ Хикая картасы” “ Төрт сөйлем” Критерий: Ұлы Жібек Жолының бойындағы мемлекеттерді атап, сауда жолының бағыттарын, ж біледі. Критерий: Сауда жолындағы тауарлардың шыққан жерін анықтайды. Критерий: ҰЖЖ-ның сауда, экономикалық, мәдениет, саяси байланыстарына мысал келтіреді Дескриптор Ұлы Жібек Жолының пайда болуының алғышарттарын жазады; -. Ұлы Жібек Жолы үстінде орналасқан қалаларды атайды; - Шығыс және орта Азия елдері қандай тауарлармен сауда жасағанын анықтайды. ҰЖЖ жол бағыттарын контур картаға салып көрсетеді; Кері байланыс: «СМС хабарлама» Оқушы мұғалімнің ұялы телефонына хабарлама жібереді Кімге (мұғалімнің ұялы телефоны) 8 (7ХХ) ХХХ ХХ ХХ Кімнен (оқушының аты жөні) Текст (кері байланыс мәтіні) Оқушылaрғa сaбaқ үдерісінде тaпсырмaлaр- ды орындaудaғы ұтымды тұстарын айта кетіп, жaуaпқa ризa болғaндa «Керемет! Бәрекелді! Тaмaшa!» деген сөздермен мaдaқтaп отырaмын “ Басбармақ” әдісімен оқушылар өздерінің жасаған жұптық жұмыстарын бағалай алады. Топтар берілген дескрипторлар бойынша айтылған құнды пікірлерді смайликтер арқылы бағалайдыКритериалды бағалау бұл оқу мақсатына сәйкес оқушылардың түсіну деңгейін анықтайды

4 слайд

Қалыптастырушы бағалау « Айналмалы бекет » “ Хикая картасы” “ Төрт сөйлем” Критерий: Ұлы Жібек Жолының бойындағы мемлекеттерді атап, сауда жолының бағыттарын, ж біледі. Критерий: Сауда жолындағы тауарлардың шыққан жерін анықтайды. Критерий: ҰЖЖ-ның сауда, экономикалық, мәдениет, саяси байланыстарына мысал келтіреді Дескриптор Ұлы Жібек Жолының пайда болуының алғышарттарын жазады; -. Ұлы Жібек Жолы үстінде орналасқан қалаларды атайды; - Шығыс және орта Азия елдері қандай тауарлармен сауда жасағанын анықтайды. ҰЖЖ жол бағыттарын контур картаға салып көрсетеді; Кері байланыс: «СМС хабарлама» Оқушы мұғалімнің ұялы телефонына хабарлама жібереді Кімге (мұғалімнің ұялы телефоны) 8 (7ХХ) ХХХ ХХ ХХ Кімнен (оқушының аты жөні) Текст (кері байланыс мәтіні) Оқушылaрғa сaбaқ үдерісінде тaпсырмaлaр- ды орындaудaғы ұтымды тұстарын айта кетіп, жaуaпқa ризa болғaндa «Керемет! Бәрекелді! Тaмaшa!» деген сөздермен мaдaқтaп отырaмын “ Басбармақ” әдісімен оқушылар өздерінің жасаған жұптық жұмыстарын бағалай алады. Топтар берілген дескрипторлар бойынша айтылған құнды пікірлерді смайликтер арқылы бағалайдыКритериалды бағалау бұл оқу мақсатына сәйкес оқушылардың түсіну деңгейін анықтайды

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ