Тақырыбы: Табиғи ресурстарды игерумен байланысты проблемалар
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Махамбет ауданы Жалғансай орта мектебінің тарих-география пәні мұғалімі
Мендигереева Жансая Абзаловна
Тақырыбы:
Ұлы Жібек жолы Шығыс пен Батысты қалай байланыстырды?
Сабақ мақсаттары:
Барлығы: Ұлы Жібек Жолының бойындағы мемлекеттерді атайды, ҰЖЖ-ң сауда
жолы екенін айта алады;
Басым бөлігі : ҰЖЖ-ның сауда, экономикалық, мәдениет, саяси байланыстарына
мысал келтіреді, тауарлардың шыққан жерін анықтай алады;
Кейбірі : Ортағасырдағы ҰЖЖ халықаралық сауда және саяхаттардың ролінің тарихи
маңызын түсінеді; Оқу мақсаты :
6.4.1.2.Орта ғасырлардағы халықаралық сауда мен саяхаттардың рөлін
түсіндіру
Тілдік мақсаттар:
Оқушылар: Тақырыпқа байланысты мәтіндерді оқып және зерттейді, сыныптастарымен бірлесе
отырып қорытындылайды.
Пәнге қатысты лексика мен терминология Ұлы Жібек жолы, құбылнама
(компас),каравела,астролябия т.б
Диалогқа қатысты сөз тіркестері:
Қытайдың қандай өнімдері әкеліне бастады? Неліктен екенін айта аласызба?
Ұлы Жібек Жолы құрлықта... қалай байланыстырды?
1 слайд
Махамбет ауданы Жалғансай орта мектебінің тарих-география пәні мұғалімі Мендигереева Жансая Абзаловна Тақырыбы: Ұлы Жібек жолы Шығыс пен Батысты қалай байланыстырды? Сабақ мақсаттары: Барлығы: Ұлы Жібек Жолының бойындағы мемлекеттерді атайды, ҰЖЖ-ң сауда жолы екенін айта алады; Басым бөлігі : ҰЖЖ-ның сауда, экономикалық, мәдениет, саяси байланыстарына мысал келтіреді, тауарлардың шыққан жерін анықтай алады; Кейбірі : Ортағасырдағы ҰЖЖ халықаралық сауда және саяхаттардың ролінің тарихи маңызын түсінеді; Оқу мақсаты : 6.4.1.2.Орта ғасырлардағы халықаралық сауда мен саяхаттардың рөлін түсіндіру Тілдік мақсаттар: Оқушылар: Тақырыпқа байланысты мәтіндерді оқып және зерттейді, сыныптастарымен бірлесе отырып қорытындылайды. Пәнге қатысты лексика мен терминология Ұлы Жібек жолы, құбылнама (компас),каравела,астролябия т.б Диалогқа қатысты сөз тіркестері: Қытайдың қандай өнімдері әкеліне бастады? Неліктен екенін айта аласызба? Ұлы Жібек Жолы құрлықта... қалай байланыстырды?
2 слайд
Белсенді оқу әдістері
“ Айналмалы
бекет” “ Хикая
Картасы” “ Төрт
сөйлем”Ұйымдастыру кезеңі:
« Станция әдісі» әдісі арқылы топқа бөлу; «Тарих»
бекеті, «Сауда» бекеті, «География» бекеті;
Бұл әдіс оқушылардың
өзгелердің идеясына
сүйеніп сондай-ақ
олардың белсенді болып
топта ынтымақтаста
жұмыс жасау дағдысын
қалыптастырады Суреттерді картаға қою
арқылы жұппен жұмыс
жасау және ойлау
дағдысы қалыптасады Тыңдаған материалдан
қажетті ақпаратты
іріктеп алуға
дағдыландырады
2 слайд
Белсенді оқу әдістері “ Айналмалы бекет” “ Хикая Картасы” “ Төрт сөйлем”Ұйымдастыру кезеңі: « Станция әдісі» әдісі арқылы топқа бөлу; «Тарих» бекеті, «Сауда» бекеті, «География» бекеті; Бұл әдіс оқушылардың өзгелердің идеясына сүйеніп сондай-ақ олардың белсенді болып топта ынтымақтаста жұмыс жасау дағдысын қалыптастырады Суреттерді картаға қою арқылы жұппен жұмыс жасау және ойлау дағдысы қалыптасады Тыңдаған материалдан қажетті ақпаратты іріктеп алуға дағдыландырады
3 слайд
С а р а л а у
•
Сабақ барысында тапсырмалар орындауда
белсенділік танытады және тапсырмалар
арқылы суреттегі, оқулық мәтіндеріне
өзіндік тұжырымдар жасап, бір сөзбен
қорыта алады, дәлелдемелер келтіре
отырып, әңгімелейді, мысалдар келтіреді.
Қабілетті оқушы : •
Дидактикалық материалдар
арқылы мәтін бойынша жұмыс
жасап пікірлерін
айтып,дәлелдеп, ұсыныс беру
арылы қорытынды жасайды
Қабілеті орта оқушы:
•
Тақырып бойынша түсінгенін
баяндай алады, дәлелдемелер
келтіру кезінде мұғалім
тарапынан және құрдастарынан
қолдау алады.
Қабілеті төмен
оқушылар:
3 слайд
С а р а л а у • Сабақ барысында тапсырмалар орындауда белсенділік танытады және тапсырмалар арқылы суреттегі, оқулық мәтіндеріне өзіндік тұжырымдар жасап, бір сөзбен қорыта алады, дәлелдемелер келтіре отырып, әңгімелейді, мысалдар келтіреді. Қабілетті оқушы : • Дидактикалық материалдар арқылы мәтін бойынша жұмыс жасап пікірлерін айтып,дәлелдеп, ұсыныс беру арылы қорытынды жасайды Қабілеті орта оқушы: • Тақырып бойынша түсінгенін баяндай алады, дәлелдемелер келтіру кезінде мұғалім тарапынан және құрдастарынан қолдау алады. Қабілеті төмен оқушылар:
4 слайд
Қалыптастырушы бағалау
« Айналмалы
бекет » “ Хикая картасы” “ Төрт сөйлем”
Критерий:
Ұлы Жібек Жолының
бойындағы мемлекеттерді
атап, сауда жолының
бағыттарын, ж біледі. Критерий:
Сауда жолындағы
тауарлардың шыққан
жерін анықтайды. Критерий:
ҰЖЖ-ның сауда,
экономикалық, мәдениет,
саяси байланыстарына
мысал келтіреді
Дескриптор
Ұлы Жібек Жолының пайда
болуының алғышарттарын
жазады;
-. Ұлы Жібек Жолы үстінде
орналасқан қалаларды атайды;
- Шығыс және орта Азия елдері
қандай тауарлармен сауда
жасағанын анықтайды. ҰЖЖ
жол бағыттарын контур картаға
салып көрсетеді;
Кері байланыс: «СМС хабарлама»
Оқушы мұғалімнің ұялы телефонына хабарлама жібереді
Кімге (мұғалімнің ұялы телефоны) 8 (7ХХ) ХХХ ХХ ХХ
Кімнен (оқушының аты жөні)
Текст (кері байланыс мәтіні) Оқушылaрғa
сaбaқ
үдерісінде
тaпсырмaлaр-
ды
орындaудaғы
ұтымды
тұстарын айта
кетіп, жaуaпқa
ризa болғaндa
«Керемет!
Бәрекелді!
Тaмaшa!»
деген
сөздермен
мaдaқтaп
отырaмын “ Басбармақ”
әдісімен
оқушылар өздерінің
жасаған жұптық
жұмыстарын
бағалай алады. Топтар берілген
дескрипторлар
бойынша айтылған
құнды пікірлерді
смайликтер арқылы
бағалайдыКритериалды бағалау бұл оқу мақсатына сәйкес оқушылардың түсіну деңгейін анықтайды
4 слайд
Қалыптастырушы бағалау « Айналмалы бекет » “ Хикая картасы” “ Төрт сөйлем” Критерий: Ұлы Жібек Жолының бойындағы мемлекеттерді атап, сауда жолының бағыттарын, ж біледі. Критерий: Сауда жолындағы тауарлардың шыққан жерін анықтайды. Критерий: ҰЖЖ-ның сауда, экономикалық, мәдениет, саяси байланыстарына мысал келтіреді Дескриптор Ұлы Жібек Жолының пайда болуының алғышарттарын жазады; -. Ұлы Жібек Жолы үстінде орналасқан қалаларды атайды; - Шығыс және орта Азия елдері қандай тауарлармен сауда жасағанын анықтайды. ҰЖЖ жол бағыттарын контур картаға салып көрсетеді; Кері байланыс: «СМС хабарлама» Оқушы мұғалімнің ұялы телефонына хабарлама жібереді Кімге (мұғалімнің ұялы телефоны) 8 (7ХХ) ХХХ ХХ ХХ Кімнен (оқушының аты жөні) Текст (кері байланыс мәтіні) Оқушылaрғa сaбaқ үдерісінде тaпсырмaлaр- ды орындaудaғы ұтымды тұстарын айта кетіп, жaуaпқa ризa болғaндa «Керемет! Бәрекелді! Тaмaшa!» деген сөздермен мaдaқтaп отырaмын “ Басбармақ” әдісімен оқушылар өздерінің жасаған жұптық жұмыстарын бағалай алады. Топтар берілген дескрипторлар бойынша айтылған құнды пікірлерді смайликтер арқылы бағалайдыКритериалды бағалау бұл оқу мақсатына сәйкес оқушылардың түсіну деңгейін анықтайды