Материалдар / Тақырыбы: Табиғи ресурстарды игерумен байланысты проблемалар
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Тақырыбы: Табиғи ресурстарды игерумен байланысты проблемалар

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге арналған география пәнінен қысқа мерзімді жоспар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Ақпан 2019
1496
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Махамбет ауданы Жалғансай орта мектебінің тарих-география пәні мұғалімі Мендигереева Жансая Абзаловна Тақырыбы: Ұлы Жібек жолы Ш

1 слайд
Махамбет ауданы Жалғансай орта мектебінің тарих-география пәні мұғалімі Мендигереева Жансая Абзаловна Тақырыбы: Ұлы Жібек жолы Шығыс пен Батысты қалай байланыстырды? Сабақ мақсаттары: Барлығы: Ұлы Жібек Жолының бойындағы мемлекеттерді атайды, ҰЖЖ-ң сауда жолы екенін айта алады; Басым бөлігі : ҰЖЖ-ның сауда, экономикалық, мәдениет, саяси байланыстарына мысал келтіреді, тауарлардың шыққан жерін анықтай алады; Кейбірі : Ортағасырдағы ҰЖЖ халықаралық сауда және саяхаттардың ролінің тарихи маңызын түсінеді; Оқу мақсаты : 6.4.1.2.Орта ғасырлардағы халықаралық сауда мен саяхаттардың рөлін түсіндіру Тілдік мақсаттар: Оқушылар: Тақырыпқа байланысты мәтіндерді оқып және зерттейді, сыныптастарымен бірлесе отырып қорытындылайды. Пәнге қатысты лексика мен терминология Ұлы Жібек жолы, құбылнама (компас),каравела,астролябия т.б Диалогқа қатысты сөз тіркестері: Қытайдың қандай өнімдері әкеліне бастады? Неліктен екенін айта аласызба? Ұлы Жібек Жолы құрлықта... қалай байланыстырды?

1 слайд

Махамбет ауданы Жалғансай орта мектебінің тарих-география пәні мұғалімі Мендигереева Жансая Абзаловна Тақырыбы: Ұлы Жібек жолы Шығыс пен Батысты қалай байланыстырды? Сабақ мақсаттары: Барлығы: Ұлы Жібек Жолының бойындағы мемлекеттерді атайды, ҰЖЖ-ң сауда жолы екенін айта алады; Басым бөлігі : ҰЖЖ-ның сауда, экономикалық, мәдениет, саяси байланыстарына мысал келтіреді, тауарлардың шыққан жерін анықтай алады; Кейбірі : Ортағасырдағы ҰЖЖ халықаралық сауда және саяхаттардың ролінің тарихи маңызын түсінеді; Оқу мақсаты : 6.4.1.2.Орта ғасырлардағы халықаралық сауда мен саяхаттардың рөлін түсіндіру Тілдік мақсаттар: Оқушылар: Тақырыпқа байланысты мәтіндерді оқып және зерттейді, сыныптастарымен бірлесе отырып қорытындылайды. Пәнге қатысты лексика мен терминология Ұлы Жібек жолы, құбылнама (компас),каравела,астролябия т.б Диалогқа қатысты сөз тіркестері: Қытайдың қандай өнімдері әкеліне бастады? Неліктен екенін айта аласызба? Ұлы Жібек Жолы құрлықта... қалай байланыстырды?

Белсенді оқу әдістері “ Айналмалы бекет” “ Хикая Картасы” “ Төрт сөйлем”Ұйымдастыру кезеңі: « Станция әдісі» әдісі арқылы т

2 слайд
Белсенді оқу әдістері “ Айналмалы бекет” “ Хикая Картасы” “ Төрт сөйлем”Ұйымдастыру кезеңі: « Станция әдісі» әдісі арқылы топқа бөлу; «Тарих» бекеті, «Сауда» бекеті, «География» бекеті; Бұл әдіс оқушылардың өзгелердің идеясына сүйеніп сондай-ақ олардың белсенді болып топта ынтымақтаста жұмыс жасау дағдысын қалыптастырады Суреттерді картаға қою арқылы жұппен жұмыс жасау және ойлау дағдысы қалыптасады Тыңдаған материалдан қажетті ақпаратты іріктеп алуға дағдыландырады

2 слайд

Белсенді оқу әдістері “ Айналмалы бекет” “ Хикая Картасы” “ Төрт сөйлем”Ұйымдастыру кезеңі: « Станция әдісі» әдісі арқылы топқа бөлу; «Тарих» бекеті, «Сауда» бекеті, «География» бекеті; Бұл әдіс оқушылардың өзгелердің идеясына сүйеніп сондай-ақ олардың белсенді болып топта ынтымақтаста жұмыс жасау дағдысын қалыптастырады Суреттерді картаға қою арқылы жұппен жұмыс жасау және ойлау дағдысы қалыптасады Тыңдаған материалдан қажетті ақпаратты іріктеп алуға дағдыландырады

С а р а л а у • Сабақ барысында тапсырмалар орындауда белсенділік танытады және тапсырмалар арқылы суреттегі, оқул

3 слайд
С а р а л а у • Сабақ барысында тапсырмалар орындауда белсенділік танытады және тапсырмалар арқылы суреттегі, оқулық мәтіндеріне өзіндік тұжырымдар жасап, бір сөзбен қорыта алады, дәлелдемелер келтіре отырып, әңгімелейді, мысалдар келтіреді. Қабілетті оқушы : • Дидактикалық материалдар арқылы мәтін бойынша жұмыс жасап пікірлерін айтып,дәлелдеп, ұсыныс беру арылы қорытынды жасайды Қабілеті орта оқушы: • Тақырып бойынша түсінгенін баяндай алады, дәлелдемелер келтіру кезінде мұғалім тарапынан және құрдастарынан қолдау алады. Қабілеті төмен оқушылар:

3 слайд

С а р а л а у • Сабақ барысында тапсырмалар орындауда белсенділік танытады және тапсырмалар арқылы суреттегі, оқулық мәтіндеріне өзіндік тұжырымдар жасап, бір сөзбен қорыта алады, дәлелдемелер келтіре отырып, әңгімелейді, мысалдар келтіреді. Қабілетті оқушы : • Дидактикалық материалдар арқылы мәтін бойынша жұмыс жасап пікірлерін айтып,дәлелдеп, ұсыныс беру арылы қорытынды жасайды Қабілеті орта оқушы: • Тақырып бойынша түсінгенін баяндай алады, дәлелдемелер келтіру кезінде мұғалім тарапынан және құрдастарынан қолдау алады. Қабілеті төмен оқушылар:

Қалыптастырушы бағалау « Айналмалы бекет » “ Хикая картасы” “ Төрт сөйлем” Критерий: Ұлы Жібек Жолының бойындағы мемлекеттерд

4 слайд
Қалыптастырушы бағалау « Айналмалы бекет » “ Хикая картасы” “ Төрт сөйлем” Критерий: Ұлы Жібек Жолының бойындағы мемлекеттерді атап, сауда жолының бағыттарын, ж біледі. Критерий: Сауда жолындағы тауарлардың шыққан жерін анықтайды. Критерий: ҰЖЖ-ның сауда, экономикалық, мәдениет, саяси байланыстарына мысал келтіреді Дескриптор Ұлы Жібек Жолының пайда болуының алғышарттарын жазады; -. Ұлы Жібек Жолы үстінде орналасқан қалаларды атайды; - Шығыс және орта Азия елдері қандай тауарлармен сауда жасағанын анықтайды. ҰЖЖ жол бағыттарын контур картаға салып көрсетеді; Кері байланыс: «СМС хабарлама» Оқушы мұғалімнің ұялы телефонына хабарлама жібереді Кімге (мұғалімнің ұялы телефоны) 8 (7ХХ) ХХХ ХХ ХХ Кімнен (оқушының аты жөні) Текст (кері байланыс мәтіні) Оқушылaрғa сaбaқ үдерісінде тaпсырмaлaр- ды орындaудaғы ұтымды тұстарын айта кетіп, жaуaпқa ризa болғaндa «Керемет! Бәрекелді! Тaмaшa!» деген сөздермен мaдaқтaп отырaмын “ Басбармақ” әдісімен оқушылар өздерінің жасаған жұптық жұмыстарын бағалай алады. Топтар берілген дескрипторлар бойынша айтылған құнды пікірлерді смайликтер арқылы бағалайдыКритериалды бағалау бұл оқу мақсатына сәйкес оқушылардың түсіну деңгейін анықтайды

4 слайд

Қалыптастырушы бағалау « Айналмалы бекет » “ Хикая картасы” “ Төрт сөйлем” Критерий: Ұлы Жібек Жолының бойындағы мемлекеттерді атап, сауда жолының бағыттарын, ж біледі. Критерий: Сауда жолындағы тауарлардың шыққан жерін анықтайды. Критерий: ҰЖЖ-ның сауда, экономикалық, мәдениет, саяси байланыстарына мысал келтіреді Дескриптор Ұлы Жібек Жолының пайда болуының алғышарттарын жазады; -. Ұлы Жібек Жолы үстінде орналасқан қалаларды атайды; - Шығыс және орта Азия елдері қандай тауарлармен сауда жасағанын анықтайды. ҰЖЖ жол бағыттарын контур картаға салып көрсетеді; Кері байланыс: «СМС хабарлама» Оқушы мұғалімнің ұялы телефонына хабарлама жібереді Кімге (мұғалімнің ұялы телефоны) 8 (7ХХ) ХХХ ХХ ХХ Кімнен (оқушының аты жөні) Текст (кері байланыс мәтіні) Оқушылaрғa сaбaқ үдерісінде тaпсырмaлaр- ды орындaудaғы ұтымды тұстарын айта кетіп, жaуaпқa ризa болғaндa «Керемет! Бәрекелді! Тaмaшa!» деген сөздермен мaдaқтaп отырaмын “ Басбармақ” әдісімен оқушылар өздерінің жасаған жұптық жұмыстарын бағалай алады. Топтар берілген дескрипторлар бойынша айтылған құнды пікірлерді смайликтер арқылы бағалайдыКритериалды бағалау бұл оқу мақсатына сәйкес оқушылардың түсіну деңгейін анықтайды