Тақырыбы: Ұлы Жібек жолы Шығыс пен Батысты қалай байланыстырды?

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Тақырыбы: Ұлы Жібек жолы Шығыс пен Батысты қалай байланыстырды?

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге арналған Дүние жүзі тарихынан тарихы пәнінен презентация
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Махамбет ауданы Жалғансай орта мектебінің тарих-география пәні мұғалімі Мендигереева Жансая Абзаловна Тақырыбы: Табиғи ресурст

#1 слайд
Махамбет ауданы Жалғансай орта мектебінің тарих-география пәні мұғалімі Мендигереева Жансая Абзаловна Тақырыбы: Табиғи ресурстарды игерумен байланысты проблемалар Оқу мақсаты : Жергілікті компонентті қосымша қамту негізінде табиғи ресурстарды игерумен байланысты проблемаларды талдап, шешу жолдарын ұсынады Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар : Табиғи ресурстарды игеруде туындайты проблемалармен танысады Басым бөлігі : Табиғи ресурстардың түрлеріне байланысты игеру мен пайдалану барысында туындаған проблемаларды топтастырады. Кейбір оқушылар : Табиғи ресурстарды тиімді және тиімсіз игеру айырмашылықтарын көрсетіп тиісінше туындаған проблемалардың шешу жолдарын ұсынады Бағалау критерийлері: Табиғи ресурстарды игеруде туындайтын мәселелерді атайды және шешу жолдарын ұсынады Тілдік мақсаттар: Оқушылар: Тақырыпқа байланысты мәтіндерді оқып және зерттейді, сыныптастарымен бірлесе отырып қорытындылайды. Пәнге қатысты лексика және терминология: техника, технология, жер, биологиялық және су ресурстары, экодуки ресурстарды игеруден туындайтын проблемалар шоғырлануы, таралуы т.б. Диалог және жазылымға қажетті тіркестер : Табиғи ресурстарды игеруде қандай проблемалар туындауы мүмкін; Бұл мәселенің алдын алу үшін не істеу керек Құндылықтарға баулу Еліміздің бүкіл әлемдік мәселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысуы құндылықтарын дарыту, жұптық жұмыстарды жүргізу барысында табиғатты аялау, оқушылар өз аймақтарының табиғат ресурстарын игерудегі проблемаларды талдау арқылы жүзеге асырады . Алдыңғы білім Жаратылыстану пәнінен тау жыныстары туралы біледі

1 слайд

Махамбет ауданы Жалғансай орта мектебінің тарих-география пәні мұғалімі Мендигереева Жансая Абзаловна Тақырыбы: Табиғи ресурстарды игерумен байланысты проблемалар Оқу мақсаты : Жергілікті компонентті қосымша қамту негізінде табиғи ресурстарды игерумен байланысты проблемаларды талдап, шешу жолдарын ұсынады Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар : Табиғи ресурстарды игеруде туындайты проблемалармен танысады Басым бөлігі : Табиғи ресурстардың түрлеріне байланысты игеру мен пайдалану барысында туындаған проблемаларды топтастырады. Кейбір оқушылар : Табиғи ресурстарды тиімді және тиімсіз игеру айырмашылықтарын көрсетіп тиісінше туындаған проблемалардың шешу жолдарын ұсынады Бағалау критерийлері: Табиғи ресурстарды игеруде туындайтын мәселелерді атайды және шешу жолдарын ұсынады Тілдік мақсаттар: Оқушылар: Тақырыпқа байланысты мәтіндерді оқып және зерттейді, сыныптастарымен бірлесе отырып қорытындылайды. Пәнге қатысты лексика және терминология: техника, технология, жер, биологиялық және су ресурстары, экодуки ресурстарды игеруден туындайтын проблемалар шоғырлануы, таралуы т.б. Диалог және жазылымға қажетті тіркестер : Табиғи ресурстарды игеруде қандай проблемалар туындауы мүмкін; Бұл мәселенің алдын алу үшін не істеу керек Құндылықтарға баулу Еліміздің бүкіл әлемдік мәселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысуы құндылықтарын дарыту, жұптық жұмыстарды жүргізу барысында табиғатты аялау, оқушылар өз аймақтарының табиғат ресурстарын игерудегі проблемаларды талдау арқылы жүзеге асырады . Алдыңғы білім Жаратылыстану пәнінен тау жыныстары туралы біледі

Белсенді оқу әдістері Атаулар кестесі Ұқсастық пен даралық Сен қалай ойлайсың?Ұйымдастыру кезеңі: Амандасу, оқушылардың бір-б

#2 слайд
Белсенді оқу әдістері Атаулар кестесі Ұқсастық пен даралық Сен қалай ойлайсың?Ұйымдастыру кезеңі: Амандасу, оқушылардың бір-біріне сәттілік тілеуі 4 топқа бөліну сурет қиындыларын құрау арқылы «Мозайка әдісі» С а р ал ау ә ді ст е рі : С а р ал ау ә ді ст е рі : С а р ал ау ә ді ст е рі :

2 слайд

Белсенді оқу әдістері Атаулар кестесі Ұқсастық пен даралық Сен қалай ойлайсың?Ұйымдастыру кезеңі: Амандасу, оқушылардың бір-біріне сәттілік тілеуі 4 топқа бөліну сурет қиындыларын құрау арқылы «Мозайка әдісі» С а р ал ау ә ді ст е рі : С а р ал ау ә ді ст е рі : С а р ал ау ә ді ст е рі :

С а р а л а у Қабілетті оқушы : Сабақ барысында тапсырмалар орындауда белсенділік танытады және тапсырмала

#3 слайд
С а р а л а у Қабілетті оқушы : Сабақ барысында тапсырмалар орындауда белсенділік танытады және тапсырмалар арқылы суреттегі, оқулық мәтіндеріне өзіндік тұжырымдар жасап, бір сөзбен қорыта алады, дәлелдемелер келтіре отырып, әңгімелейді, мысалдар келтіреді . Қабілеті орта оқушы: тақырыпты түсініп, дәлелдемелер келтіре алады, тапсырманың ақиқат және шындық екенін ажырата алады. Қабілеті төмен оқушылар: тақырып бойынша түсінгенін баяндай алады, дәлелдемелер келтіру кезінде мұғалім тарапынан және құрдастарынан қолдау алады.

3 слайд

С а р а л а у Қабілетті оқушы : Сабақ барысында тапсырмалар орындауда белсенділік танытады және тапсырмалар арқылы суреттегі, оқулық мәтіндеріне өзіндік тұжырымдар жасап, бір сөзбен қорыта алады, дәлелдемелер келтіре отырып, әңгімелейді, мысалдар келтіреді . Қабілеті орта оқушы: тақырыпты түсініп, дәлелдемелер келтіре алады, тапсырманың ақиқат және шындық екенін ажырата алады. Қабілеті төмен оқушылар: тақырып бойынша түсінгенін баяндай алады, дәлелдемелер келтіру кезінде мұғалім тарапынан және құрдастарынан қолдау алады.

Критериалды бағалау « Атаулар кестесі » “ Ұқсастық пен даралық” “ Сен қалай ойлайсың?” Креативті жазу Критерий: Терминдермен

#4 слайд
Критериалды бағалау « Атаулар кестесі » “ Ұқсастық пен даралық” “ Сен қалай ойлайсың?” Креативті жазу Критерий: Терминдермен жұмыс Критерий: Табиғи ресурстарды игерудегі ұқсастық пен даралықты ажырату Критерий: Табиғи ресурстарды игеруге байланысты проблемаларды топтастырып, шешу жолдарын қарастыру Дескриптор - Терминдердің анықтамасын біледі ; -Терминдердің маңызын сипаттай алады Дескриптор Дескриптор Табиғи ресурстарды игерудің ұқсастығын біледі; Табиғи ресурстарды игерудегі даралықты ажырата алады Мәселеге қатысты пікірі; Мәселені шешу жолын креативті жазу арқылы ұсынады; Дәлелдемелер қарастырады К ері байланыс: «СМС хабарлама» Оқушы мұғалімнің ұялы телефонына хабарлама жібереді Кімге (мұғалімнің ұялы телефоны) 8 (7ХХ) ХХХ ХХ ХХ Кімнен (оқушының аты жөні) Текст (кері байланыс мәтіні) Оқушыларды әр тапсырмадан кейін ынталандыру мақсатында «Бағдаршам» әдісі пайдаланамын және смайликтер таратып қолдау көрсетемін

4 слайд

Критериалды бағалау « Атаулар кестесі » “ Ұқсастық пен даралық” “ Сен қалай ойлайсың?” Креативті жазу Критерий: Терминдермен жұмыс Критерий: Табиғи ресурстарды игерудегі ұқсастық пен даралықты ажырату Критерий: Табиғи ресурстарды игеруге байланысты проблемаларды топтастырып, шешу жолдарын қарастыру Дескриптор - Терминдердің анықтамасын біледі ; -Терминдердің маңызын сипаттай алады Дескриптор Дескриптор Табиғи ресурстарды игерудің ұқсастығын біледі; Табиғи ресурстарды игерудегі даралықты ажырата алады Мәселеге қатысты пікірі; Мәселені шешу жолын креативті жазу арқылы ұсынады; Дәлелдемелер қарастырады К ері байланыс: «СМС хабарлама» Оқушы мұғалімнің ұялы телефонына хабарлама жібереді Кімге (мұғалімнің ұялы телефоны) 8 (7ХХ) ХХХ ХХ ХХ Кімнен (оқушының аты жөні) Текст (кері байланыс мәтіні) Оқушыларды әр тапсырмадан кейін ынталандыру мақсатында «Бағдаршам» әдісі пайдаланамын және смайликтер таратып қолдау көрсетемін

Файл форматы:
pptx
26.02.2019
1182
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі