Материалдар / Тақырыбы: Ұлы Жібек жолы Шығыс пен Батысты қалай байланыстырды?
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Тақырыбы: Ұлы Жібек жолы Шығыс пен Батысты қалай байланыстырды?

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге арналған Дүние жүзі тарихынан тарихы пәнінен презентация
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Ақпан 2019
1074
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Махамбет ауданы Жалғансай орта мектебінің тарих-география пәні мұғалімі Мендигереева Жансая Абзаловна Тақырыбы: Табиғи ресурст

1 слайд
Махамбет ауданы Жалғансай орта мектебінің тарих-география пәні мұғалімі Мендигереева Жансая Абзаловна Тақырыбы: Табиғи ресурстарды игерумен байланысты проблемалар Оқу мақсаты : Жергілікті компонентті қосымша қамту негізінде табиғи ресурстарды игерумен байланысты проблемаларды талдап, шешу жолдарын ұсынады Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар : Табиғи ресурстарды игеруде туындайты проблемалармен танысады Басым бөлігі : Табиғи ресурстардың түрлеріне байланысты игеру мен пайдалану барысында туындаған проблемаларды топтастырады. Кейбір оқушылар : Табиғи ресурстарды тиімді және тиімсіз игеру айырмашылықтарын көрсетіп тиісінше туындаған проблемалардың шешу жолдарын ұсынады Бағалау критерийлері: Табиғи ресурстарды игеруде туындайтын мәселелерді атайды және шешу жолдарын ұсынады Тілдік мақсаттар: Оқушылар: Тақырыпқа байланысты мәтіндерді оқып және зерттейді, сыныптастарымен бірлесе отырып қорытындылайды. Пәнге қатысты лексика және терминология: техника, технология, жер, биологиялық және су ресурстары, экодуки ресурстарды игеруден туындайтын проблемалар шоғырлануы, таралуы т.б. Диалог және жазылымға қажетті тіркестер : Табиғи ресурстарды игеруде қандай проблемалар туындауы мүмкін; Бұл мәселенің алдын алу үшін не істеу керек Құндылықтарға баулу Еліміздің бүкіл әлемдік мәселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысуы құндылықтарын дарыту, жұптық жұмыстарды жүргізу барысында табиғатты аялау, оқушылар өз аймақтарының табиғат ресурстарын игерудегі проблемаларды талдау арқылы жүзеге асырады . Алдыңғы білім Жаратылыстану пәнінен тау жыныстары туралы біледі

1 слайд

Махамбет ауданы Жалғансай орта мектебінің тарих-география пәні мұғалімі Мендигереева Жансая Абзаловна Тақырыбы: Табиғи ресурстарды игерумен байланысты проблемалар Оқу мақсаты : Жергілікті компонентті қосымша қамту негізінде табиғи ресурстарды игерумен байланысты проблемаларды талдап, шешу жолдарын ұсынады Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар : Табиғи ресурстарды игеруде туындайты проблемалармен танысады Басым бөлігі : Табиғи ресурстардың түрлеріне байланысты игеру мен пайдалану барысында туындаған проблемаларды топтастырады. Кейбір оқушылар : Табиғи ресурстарды тиімді және тиімсіз игеру айырмашылықтарын көрсетіп тиісінше туындаған проблемалардың шешу жолдарын ұсынады Бағалау критерийлері: Табиғи ресурстарды игеруде туындайтын мәселелерді атайды және шешу жолдарын ұсынады Тілдік мақсаттар: Оқушылар: Тақырыпқа байланысты мәтіндерді оқып және зерттейді, сыныптастарымен бірлесе отырып қорытындылайды. Пәнге қатысты лексика және терминология: техника, технология, жер, биологиялық және су ресурстары, экодуки ресурстарды игеруден туындайтын проблемалар шоғырлануы, таралуы т.б. Диалог және жазылымға қажетті тіркестер : Табиғи ресурстарды игеруде қандай проблемалар туындауы мүмкін; Бұл мәселенің алдын алу үшін не істеу керек Құндылықтарға баулу Еліміздің бүкіл әлемдік мәселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысуы құндылықтарын дарыту, жұптық жұмыстарды жүргізу барысында табиғатты аялау, оқушылар өз аймақтарының табиғат ресурстарын игерудегі проблемаларды талдау арқылы жүзеге асырады . Алдыңғы білім Жаратылыстану пәнінен тау жыныстары туралы біледі

Белсенді оқу әдістері Атаулар кестесі Ұқсастық пен даралық Сен қалай ойлайсың?Ұйымдастыру кезеңі: Амандасу, оқушылардың бір-б

2 слайд
Белсенді оқу әдістері Атаулар кестесі Ұқсастық пен даралық Сен қалай ойлайсың?Ұйымдастыру кезеңі: Амандасу, оқушылардың бір-біріне сәттілік тілеуі 4 топқа бөліну сурет қиындыларын құрау арқылы «Мозайка әдісі» С а р ал ау ә ді ст е рі : С а р ал ау ә ді ст е рі : С а р ал ау ә ді ст е рі :

2 слайд

Белсенді оқу әдістері Атаулар кестесі Ұқсастық пен даралық Сен қалай ойлайсың?Ұйымдастыру кезеңі: Амандасу, оқушылардың бір-біріне сәттілік тілеуі 4 топқа бөліну сурет қиындыларын құрау арқылы «Мозайка әдісі» С а р ал ау ә ді ст е рі : С а р ал ау ә ді ст е рі : С а р ал ау ә ді ст е рі :

С а р а л а у Қабілетті оқушы : Сабақ барысында тапсырмалар орындауда белсенділік танытады және тапсырмала

3 слайд
С а р а л а у Қабілетті оқушы : Сабақ барысында тапсырмалар орындауда белсенділік танытады және тапсырмалар арқылы суреттегі, оқулық мәтіндеріне өзіндік тұжырымдар жасап, бір сөзбен қорыта алады, дәлелдемелер келтіре отырып, әңгімелейді, мысалдар келтіреді . Қабілеті орта оқушы: тақырыпты түсініп, дәлелдемелер келтіре алады, тапсырманың ақиқат және шындық екенін ажырата алады. Қабілеті төмен оқушылар: тақырып бойынша түсінгенін баяндай алады, дәлелдемелер келтіру кезінде мұғалім тарапынан және құрдастарынан қолдау алады.

3 слайд

С а р а л а у Қабілетті оқушы : Сабақ барысында тапсырмалар орындауда белсенділік танытады және тапсырмалар арқылы суреттегі, оқулық мәтіндеріне өзіндік тұжырымдар жасап, бір сөзбен қорыта алады, дәлелдемелер келтіре отырып, әңгімелейді, мысалдар келтіреді . Қабілеті орта оқушы: тақырыпты түсініп, дәлелдемелер келтіре алады, тапсырманың ақиқат және шындық екенін ажырата алады. Қабілеті төмен оқушылар: тақырып бойынша түсінгенін баяндай алады, дәлелдемелер келтіру кезінде мұғалім тарапынан және құрдастарынан қолдау алады.

Критериалды бағалау « Атаулар кестесі » “ Ұқсастық пен даралық” “ Сен қалай ойлайсың?” Креативті жазу Критерий: Терминдермен

4 слайд
Критериалды бағалау « Атаулар кестесі » “ Ұқсастық пен даралық” “ Сен қалай ойлайсың?” Креативті жазу Критерий: Терминдермен жұмыс Критерий: Табиғи ресурстарды игерудегі ұқсастық пен даралықты ажырату Критерий: Табиғи ресурстарды игеруге байланысты проблемаларды топтастырып, шешу жолдарын қарастыру Дескриптор - Терминдердің анықтамасын біледі ; -Терминдердің маңызын сипаттай алады Дескриптор Дескриптор Табиғи ресурстарды игерудің ұқсастығын біледі; Табиғи ресурстарды игерудегі даралықты ажырата алады Мәселеге қатысты пікірі; Мәселені шешу жолын креативті жазу арқылы ұсынады; Дәлелдемелер қарастырады К ері байланыс: «СМС хабарлама» Оқушы мұғалімнің ұялы телефонына хабарлама жібереді Кімге (мұғалімнің ұялы телефоны) 8 (7ХХ) ХХХ ХХ ХХ Кімнен (оқушының аты жөні) Текст (кері байланыс мәтіні) Оқушыларды әр тапсырмадан кейін ынталандыру мақсатында «Бағдаршам» әдісі пайдаланамын және смайликтер таратып қолдау көрсетемін

4 слайд

Критериалды бағалау « Атаулар кестесі » “ Ұқсастық пен даралық” “ Сен қалай ойлайсың?” Креативті жазу Критерий: Терминдермен жұмыс Критерий: Табиғи ресурстарды игерудегі ұқсастық пен даралықты ажырату Критерий: Табиғи ресурстарды игеруге байланысты проблемаларды топтастырып, шешу жолдарын қарастыру Дескриптор - Терминдердің анықтамасын біледі ; -Терминдердің маңызын сипаттай алады Дескриптор Дескриптор Табиғи ресурстарды игерудің ұқсастығын біледі; Табиғи ресурстарды игерудегі даралықты ажырата алады Мәселеге қатысты пікірі; Мәселені шешу жолын креативті жазу арқылы ұсынады; Дәлелдемелер қарастырады К ері байланыс: «СМС хабарлама» Оқушы мұғалімнің ұялы телефонына хабарлама жібереді Кімге (мұғалімнің ұялы телефоны) 8 (7ХХ) ХХХ ХХ ХХ Кімнен (оқушының аты жөні) Текст (кері байланыс мәтіні) Оқушыларды әр тапсырмадан кейін ынталандыру мақсатында «Бағдаршам» әдісі пайдаланамын және смайликтер таратып қолдау көрсетемін