Материалдар / Тақырыбы:Ата-аналармен жұмысты жандандыру жолдары

Тақырыбы:Ата-аналармен жұмысты жандандыру жолдары

Материал туралы қысқаша түсінік
Балабақша қызметкерлеріне пайдалы материал
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Ақпан 2021
413
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Тақырыбы:Ата-аналармен Тақырыбы:Ата-аналармен жұмысты жандандыру жұмысты жандандыру жолдары жолдары

1 слайд
Тақырыбы:Ата-аналармен Тақырыбы:Ата-аналармен жұмысты жандандыру жұмысты жандандыру жолдары жолдары Меңгеруші:А.К.КамашеваМеңгеруші:А.К.Камашева

1 слайд

Тақырыбы:Ата-аналармен Тақырыбы:Ата-аналармен жұмысты жандандыру жұмысты жандандыру жолдары жолдары Меңгеруші:А.К.КамашеваМеңгеруші:А.К.Камашева

 Отбасы – ұлттың, мемлекеттің, әлемнің, Отбасы – ұлттың, мемлекеттің, әлемнің, адамзаттың негізі. Сондықтан оны адамзаттың нег

2 слайд
 Отбасы – ұлттың, мемлекеттің, әлемнің, Отбасы – ұлттың, мемлекеттің, әлемнің, адамзаттың негізі. Сондықтан оны адамзаттың негізі. Сондықтан оны нығайту керек. нығайту керек.  Отбасында тыныштық болса – үйде Отбасында тыныштық болса – үйде тыныштық болады;тыныштық болады;  Үйде тыныштық болса – мемлекетте Үйде тыныштық болса – мемлекетте тыныштық болады.тыныштық болады.  Мемлекетте тыныштық болса – әлемде Мемлекетте тыныштық болса – әлемде тыныштық болады.тыныштық болады.

2 слайд

 Отбасы – ұлттың, мемлекеттің, әлемнің, Отбасы – ұлттың, мемлекеттің, әлемнің, адамзаттың негізі. Сондықтан оны адамзаттың негізі. Сондықтан оны нығайту керек. нығайту керек.  Отбасында тыныштық болса – үйде Отбасында тыныштық болса – үйде тыныштық болады;тыныштық болады;  Үйде тыныштық болса – мемлекетте Үйде тыныштық болса – мемлекетте тыныштық болады.тыныштық болады.  Мемлекетте тыныштық болса – әлемде Мемлекетте тыныштық болса – әлемде тыныштық болады.тыныштық болады.

 Психиатрлар баланың Психиатрлар баланың нәрестелік кезеңінен 5-6 нәрестелік кезеңінен 5-6 жасқа дейінгі кезеңдегі жасқа дейі

3 слайд
 Психиатрлар баланың Психиатрлар баланың нәрестелік кезеңінен 5-6 нәрестелік кезеңінен 5-6 жасқа дейінгі кезеңдегі жасқа дейінгі кезеңдегі дамуының өте маңызды дамуының өте маңызды екенін баса айтады.екенін баса айтады.  Бұл кезде ата-ананың Бұл кезде ата-ананың баланың ақыл-ой дамуына баланың ақыл-ой дамуына әсері өте күшті. Бұл әсері өте күшті. Бұл баланың тұлғалық дамуына баланың тұлғалық дамуына ең бірінші және басым әсер ең бірінші және басым әсер етуші фактор және негізгі етуші фактор және негізгі мінез-құлық үлгісі болып мінез-құлық үлгісі болып табылады. табылады.

3 слайд

 Психиатрлар баланың Психиатрлар баланың нәрестелік кезеңінен 5-6 нәрестелік кезеңінен 5-6 жасқа дейінгі кезеңдегі жасқа дейінгі кезеңдегі дамуының өте маңызды дамуының өте маңызды екенін баса айтады.екенін баса айтады.  Бұл кезде ата-ананың Бұл кезде ата-ананың баланың ақыл-ой дамуына баланың ақыл-ой дамуына әсері өте күшті. Бұл әсері өте күшті. Бұл баланың тұлғалық дамуына баланың тұлғалық дамуына ең бірінші және басым әсер ең бірінші және басым әсер етуші фактор және негізгі етуші фактор және негізгі мінез-құлық үлгісі болып мінез-құлық үлгісі болып табылады. табылады.

Отбасы-бұл баланың өмір сүру ортасы: Отбасы-бұл баланың өмір сүру ортасы: қамқорлықтың тұрақты көзі, тәрбиелеу қамқорлықтың тұр

4 слайд
Отбасы-бұл баланың өмір сүру ортасы: Отбасы-бұл баланың өмір сүру ортасы: қамқорлықтың тұрақты көзі, тәрбиелеу қамқорлықтың тұрақты көзі, тәрбиелеу мен қарапайым біліммен қаруландыру және мен қарапайым біліммен қаруландыру және шешім қабылдай білуге үйрететін ең шешім қабылдай білуге үйрететін ең жақын адамдардың мейірім шуағын жақын адамдардың мейірім шуағын сезінетін орны.сезінетін орны. Отбасында барлығы жақсы болған Отбасында барлығы жақсы болған жағдайда-балалар жақсы жетістіктерге жағдайда-балалар жақсы жетістіктерге жетіп, өзінің даму деңгейіне көтеріле жетіп, өзінің даму деңгейіне көтеріле алады.алады. Отбасы мен педагогикалық Отбасы мен педагогикалық ынтымақтастық-баланың қанағаттану ынтымақтастық-баланың қанағаттану деңгейі мен тәрбиешінің жұмысының деңгейі мен тәрбиешінің жұмысының сапасын арттырады.сапасын арттырады.

4 слайд

Отбасы-бұл баланың өмір сүру ортасы: Отбасы-бұл баланың өмір сүру ортасы: қамқорлықтың тұрақты көзі, тәрбиелеу қамқорлықтың тұрақты көзі, тәрбиелеу мен қарапайым біліммен қаруландыру және мен қарапайым біліммен қаруландыру және шешім қабылдай білуге үйрететін ең шешім қабылдай білуге үйрететін ең жақын адамдардың мейірім шуағын жақын адамдардың мейірім шуағын сезінетін орны.сезінетін орны. Отбасында барлығы жақсы болған Отбасында барлығы жақсы болған жағдайда-балалар жақсы жетістіктерге жағдайда-балалар жақсы жетістіктерге жетіп, өзінің даму деңгейіне көтеріле жетіп, өзінің даму деңгейіне көтеріле алады.алады. Отбасы мен педагогикалық Отбасы мен педагогикалық ынтымақтастық-баланың қанағаттану ынтымақтастық-баланың қанағаттану деңгейі мен тәрбиешінің жұмысының деңгейі мен тәрбиешінің жұмысының сапасын арттырады.сапасын арттырады.

• «Отбасы - адамның жақсылық жасауға үйренетін бірінші ортасы болу қажет»,- В.А.Сухомлински

5 слайд
• «Отбасы - адамның жақсылық жасауға үйренетін бірінші ортасы болу қажет»,- В.А.Сухомлинский.

5 слайд

• «Отбасы - адамның жақсылық жасауға үйренетін бірінші ортасы болу қажет»,- В.А.Сухомлинский.

Мақсаты: Педагогтар мен ата аналар есінеМақсаты: Педагогтар мен ата аналар есіне  Егер – баланыЕгер – баланы үнемі сынап, міне

6 слайд
Мақсаты: Педагогтар мен ата аналар есінеМақсаты: Педагогтар мен ата аналар есіне  Егер – баланыЕгер – баланы үнемі сынап, мінейтін болсаңыз- үнемі сынап, мінейтін болсаңыз- онда ол барлығын жек көретін болып үйреніп онда ол барлығын жек көретін болып үйреніп кетеді.кетеді.  -балаға жөнсіз күле берсе, оған үнемі ескерту -балаға жөнсіз күле берсе, оған үнемі ескерту жасасаңыз ол тұйық, ұялшақ, бұйығы болады.жасасаңыз ол тұйық, ұялшақ, бұйығы болады.  Балаға үнемі ескерту мен тежеу жасасаңыз, ол Балаға үнемі ескерту мен тежеу жасасаңыз, ол өзін кез келген ортада кінәлі сезінуге үйреніп өзін кез келген ортада кінәлі сезінуге үйреніп кетеді.кетеді.  Баланы орынды мақтай, мадақтай білсеңіз, ол Баланы орынды мақтай, мадақтай білсеңіз, ол ақылды, байсалды, салмақты болуға ақылды, байсалды, салмақты болуға талаптанады.талаптанады.

6 слайд

Мақсаты: Педагогтар мен ата аналар есінеМақсаты: Педагогтар мен ата аналар есіне  Егер – баланыЕгер – баланы үнемі сынап, мінейтін болсаңыз- үнемі сынап, мінейтін болсаңыз- онда ол барлығын жек көретін болып үйреніп онда ол барлығын жек көретін болып үйреніп кетеді.кетеді.  -балаға жөнсіз күле берсе, оған үнемі ескерту -балаға жөнсіз күле берсе, оған үнемі ескерту жасасаңыз ол тұйық, ұялшақ, бұйығы болады.жасасаңыз ол тұйық, ұялшақ, бұйығы болады.  Балаға үнемі ескерту мен тежеу жасасаңыз, ол Балаға үнемі ескерту мен тежеу жасасаңыз, ол өзін кез келген ортада кінәлі сезінуге үйреніп өзін кез келген ортада кінәлі сезінуге үйреніп кетеді.кетеді.  Баланы орынды мақтай, мадақтай білсеңіз, ол Баланы орынды мақтай, мадақтай білсеңіз, ол ақылды, байсалды, салмақты болуға ақылды, байсалды, салмақты болуға талаптанады.талаптанады.

 -- балаға үнемі қолдау көрсетіп отырсаңыз, ол өзін-балаға үнемі қолдау көрсетіп отырсаңыз, ол өзін- өзі бағалай білетін болады

7 слайд
 -- балаға үнемі қолдау көрсетіп отырсаңыз, ол өзін-балаға үнемі қолдау көрсетіп отырсаңыз, ол өзін- өзі бағалай білетін болады.өзі бағалай білетін болады.  -балаңыз шыдамды, төзімді болып өссе, онда ол -балаңыз шыдамды, төзімді болып өссе, онда ол басқаларды да түсіне білуге үйренеді.басқаларды да түсіне білуге үйренеді.  -бала шындықты айтып өсетін болса, ол шыншыл, -бала шындықты айтып өсетін болса, ол шыншыл, адал азамат болып қалыптасады.адал азамат болып қалыптасады.  -бала алаңсыз қауіпсіз жағдайда өсетін болса ол -бала алаңсыз қауіпсіз жағдайда өсетін болса ол барлық адамдараға сеніммен қарайтын боладыбарлық адамдараға сеніммен қарайтын болады  - бала қауіп қатермен, ұрыс керісті, зұлымдықты - бала қауіп қатермен, ұрыс керісті, зұлымдықты жаман жат қылықтарды көріп өссе, ол ашушаң, жаман жат қылықтарды көріп өссе, ол ашушаң, ызақор болады.ызақор болады.

7 слайд

 -- балаға үнемі қолдау көрсетіп отырсаңыз, ол өзін-балаға үнемі қолдау көрсетіп отырсаңыз, ол өзін- өзі бағалай білетін болады.өзі бағалай білетін болады.  -балаңыз шыдамды, төзімді болып өссе, онда ол -балаңыз шыдамды, төзімді болып өссе, онда ол басқаларды да түсіне білуге үйренеді.басқаларды да түсіне білуге үйренеді.  -бала шындықты айтып өсетін болса, ол шыншыл, -бала шындықты айтып өсетін болса, ол шыншыл, адал азамат болып қалыптасады.адал азамат болып қалыптасады.  -бала алаңсыз қауіпсіз жағдайда өсетін болса ол -бала алаңсыз қауіпсіз жағдайда өсетін болса ол барлық адамдараға сеніммен қарайтын боладыбарлық адамдараға сеніммен қарайтын болады  - бала қауіп қатермен, ұрыс керісті, зұлымдықты - бала қауіп қатермен, ұрыс керісті, зұлымдықты жаман жат қылықтарды көріп өссе, ол ашушаң, жаман жат қылықтарды көріп өссе, ол ашушаң, ызақор болады.ызақор болады.

 - Бала қайырымдылық пен мейірімділік, - Бала қайырымдылық пен мейірімділік, түсінушілік, сүйіспеншілік сезімдерді түсінушілік

8 слайд
 - Бала қайырымдылық пен мейірімділік, - Бала қайырымдылық пен мейірімділік, түсінушілік, сүйіспеншілік сезімдерді түсінушілік, сүйіспеншілік сезімдерді сезініп өссе,ол бұл әлемде махаббат пен сезініп өссе,ол бұл әлемде махаббат пен сүйіспеншілікте болып, ата- анаға сүйіспеншілікте болып, ата- анаға қайырымды болады.қайырымды болады.

8 слайд

 - Бала қайырымдылық пен мейірімділік, - Бала қайырымдылық пен мейірімділік, түсінушілік, сүйіспеншілік сезімдерді түсінушілік, сүйіспеншілік сезімдерді сезініп өссе,ол бұл әлемде махаббат пен сезініп өссе,ол бұл әлемде махаббат пен сүйіспеншілікте болып, ата- анаға сүйіспеншілікте болып, ата- анаға қайырымды болады.қайырымды болады.

 БалаБала ң ақылды әрі есті болсын десең, дені сау, ң ақылды әрі есті болсын десең, дені сау, мықты етіп өсір. Ол жұмыс істесі

9 слайд
 БалаБала ң ақылды әрі есті болсын десең, дені сау, ң ақылды әрі есті болсын десең, дені сау, мықты етіп өсір. Ол жұмыс істесін, мықты етіп өсір. Ол жұмыс істесін, әрекеттенсін, жүгірсін, айқайласын, тынымсыз әрекеттенсін, жүгірсін, айқайласын, тынымсыз қимыл үстінде болсын.қимыл үстінде болсын.  Ж.РуссоЖ.Руссо  Тәрбие беру мен білім беру-ажырағысыз ұғым. Тәрбие беру мен білім беру-ажырағысыз ұғым. Білім бермей тұрып, тәрбиелеуге болмайды, ал Білім бермей тұрып, тәрбиелеуге болмайды, ал берген әр білімің тәрбиелік ықпал жасайды. берген әр білімің тәрбиелік ықпал жасайды. Л.Н.Толстой Л.Н.Толстой  Адам тағдырын тәрбие шешеді, тәрбие құралы Адам тағдырын тәрбие шешеді, тәрбие құралы -сөз. О.Сүлеймен-сөз. О.Сүлеймен

9 слайд

 БалаБала ң ақылды әрі есті болсын десең, дені сау, ң ақылды әрі есті болсын десең, дені сау, мықты етіп өсір. Ол жұмыс істесін, мықты етіп өсір. Ол жұмыс істесін, әрекеттенсін, жүгірсін, айқайласын, тынымсыз әрекеттенсін, жүгірсін, айқайласын, тынымсыз қимыл үстінде болсын.қимыл үстінде болсын.  Ж.РуссоЖ.Руссо  Тәрбие беру мен білім беру-ажырағысыз ұғым. Тәрбие беру мен білім беру-ажырағысыз ұғым. Білім бермей тұрып, тәрбиелеуге болмайды, ал Білім бермей тұрып, тәрбиелеуге болмайды, ал берген әр білімің тәрбиелік ықпал жасайды. берген әр білімің тәрбиелік ықпал жасайды. Л.Н.Толстой Л.Н.Толстой  Адам тағдырын тәрбие шешеді, тәрбие құралы Адам тағдырын тәрбие шешеді, тәрбие құралы -сөз. О.Сүлеймен-сөз. О.Сүлеймен

Ата-аналармен жүргізетін Ата-аналармен жүргізетін жұмыстарының түрлері.жұмыстарының түрлері. Ата-аналардың педагог

10 слайд
Ата-аналармен жүргізетін Ата-аналармен жүргізетін жұмыстарының түрлері.жұмыстарының түрлері. Ата-аналардың педагогикалық, Ата-аналардың педагогикалық, психологиялық білімдерін көтеру; психологиялық білімдерін көтеру; (дәрістер оқу, семинарлар (дәрістер оқу, семинарлар ұйымдастыру, жеке және топтық ұйымдастыру, жеке және топтық кеңестер, тәжірибелік жұмыстар т.б)кеңестер, тәжірибелік жұмыстар т.б) Балабақшаның әкімшілігімен Балабақшаның әкімшілігімен бірлескен жұмыстар (ата-аналар бірлескен жұмыстар (ата-аналар комитеті, ата-аналар кеңесі, аталар комитеті, ата-аналар кеңесі, аталар алқасы, әжелер клубы)алқасы, әжелер клубы)

10 слайд

Ата-аналармен жүргізетін Ата-аналармен жүргізетін жұмыстарының түрлері.жұмыстарының түрлері. Ата-аналардың педагогикалық, Ата-аналардың педагогикалық, психологиялық білімдерін көтеру; психологиялық білімдерін көтеру; (дәрістер оқу, семинарлар (дәрістер оқу, семинарлар ұйымдастыру, жеке және топтық ұйымдастыру, жеке және топтық кеңестер, тәжірибелік жұмыстар т.б)кеңестер, тәжірибелік жұмыстар т.б) Балабақшаның әкімшілігімен Балабақшаның әкімшілігімен бірлескен жұмыстар (ата-аналар бірлескен жұмыстар (ата-аналар комитеті, ата-аналар кеңесі, аталар комитеті, ата-аналар кеңесі, аталар алқасы, әжелер клубы)алқасы, әжелер клубы)

БақылауБақылау ӘңгімеӘңгіме ПікірлесуПікірлесу Тест жүргізуТест жүргізу

11 слайд
БақылауБақылау ӘңгімеӘңгіме ПікірлесуПікірлесу Тест жүргізуТест жүргізу СауалнамаСауалнамаАта-аналармен жүргізілетін Ата-аналармен жүргізілетін жұмыстың әдістері:жұмыстың әдістері: БақылауБақылау ӘңгімеӘңгіме ПікірлесуПікірлесу Тест жүргізуТест жүргізу СауалнамаСауалнама

11 слайд

БақылауБақылау ӘңгімеӘңгіме ПікірлесуПікірлесу Тест жүргізуТест жүргізу СауалнамаСауалнамаАта-аналармен жүргізілетін Ата-аналармен жүргізілетін жұмыстың әдістері:жұмыстың әдістері: БақылауБақылау ӘңгімеӘңгіме ПікірлесуПікірлесу Тест жүргізуТест жүргізу СауалнамаСауалнама

Ата-аналармен Ата-аналармен жүргізілетін жұмыстардың жүргізілетін жұмыстардың формаларыформалары Дәстүрлі:Дәстүрл

12 слайд
Ата-аналармен Ата-аналармен жүргізілетін жұмыстардың жүргізілетін жұмыстардың формаларыформалары Дәстүрлі:Дәстүрлі: Ата-аналар жиналыстары;Ата-аналар жиналыстары; Жеке топтық және Жеке топтық және балабақшаның балабақшаның жалпы жалпы конференцияларын конференцияларын ұйымдастыру;ұйымдастыру; Тәрбиеші-педагогтың жеке Тәрбиеші-педагогтың жеке кеңесі;кеңесі; Балалардың үйінде болуы;Балалардың үйінде болуы; Ашық есік күндері;Ашық есік күндері;

12 слайд

Ата-аналармен Ата-аналармен жүргізілетін жұмыстардың жүргізілетін жұмыстардың формаларыформалары Дәстүрлі:Дәстүрлі: Ата-аналар жиналыстары;Ата-аналар жиналыстары; Жеке топтық және Жеке топтық және балабақшаның балабақшаның жалпы жалпы конференцияларын конференцияларын ұйымдастыру;ұйымдастыру; Тәрбиеші-педагогтың жеке Тәрбиеші-педагогтың жеке кеңесі;кеңесі; Балалардың үйінде болуы;Балалардың үйінде болуы; Ашық есік күндері;Ашық есік күндері;

Ата-аналармен тренингтер өткізу; Пікір сайыстар жүргізу; Психологиялық демалыс сәттер

13 слайд
Ата-аналармен тренингтер өткізу; Пікір сайыстар жүргізу; Психологиялық демалыс сәттер (разминка) Дөңгелек стол Ауызша журнал Ата-аналар кештері Ата-аналар оқулары Ата-аналар рингі Ашық сабақтар Дәстүрден тыс

13 слайд

Ата-аналармен тренингтер өткізу; Пікір сайыстар жүргізу; Психологиялық демалыс сәттер (разминка) Дөңгелек стол Ауызша журнал Ата-аналар кештері Ата-аналар оқулары Ата-аналар рингі Ашық сабақтар Дәстүрден тыс

Ата-аналардың Ата-аналардың педагогикалық білімін педагогикалық білімін көтеру формаларыкөтеру формалары  Педагогикалық бі

14 слайд
Ата-аналардың Ата-аналардың педагогикалық білімін педагогикалық білімін көтеру формаларыкөтеру формалары  Педагогикалық білім беру-Педагогикалық білім беру- бұл,бала тәрбиесінің бұл,бала тәрбиесінің көкейкесті мәселелерімен көкейкесті мәселелерімен ата-аналарды таныстырады ата-аналарды таныстырады және олардың негізгі және олардың негізгі педагогикалық мәдениетін педагогикалық мәдениетін қалыптастыруға қалыптастыруға көмектеседікөмектеседі

14 слайд

Ата-аналардың Ата-аналардың педагогикалық білімін педагогикалық білімін көтеру формаларыкөтеру формалары  Педагогикалық білім беру-Педагогикалық білім беру- бұл,бала тәрбиесінің бұл,бала тәрбиесінің көкейкесті мәселелерімен көкейкесті мәселелерімен ата-аналарды таныстырады ата-аналарды таныстырады және олардың негізгі және олардың негізгі педагогикалық мәдениетін педагогикалық мәдениетін қалыптастыруға қалыптастыруға көмектеседікөмектеседі

ДәрістерДәрістер Бала тәрбиесінің мәні мен Бала тәрбиесінің мәні мен маңызына жан-жақты маңызына жан-жақты және белгіленген жә

15 слайд
ДәрістерДәрістер Бала тәрбиесінің мәні мен Бала тәрбиесінің мәні мен маңызына жан-жақты маңызына жан-жақты және белгіленген және белгіленген жағдайға немесе жағдайға немесе құбылысқа терең құбылысқа терең талдау жасау болып талдау жасау болып табылады.табылады.

15 слайд

ДәрістерДәрістер Бала тәрбиесінің мәні мен Бала тәрбиесінің мәні мен маңызына жан-жақты маңызына жан-жақты және белгіленген және белгіленген жағдайға немесе жағдайға немесе құбылысқа терең құбылысқа терең талдау жасау болып талдау жасау болып табылады.табылады.

КонференцияКонференция Бала тәрбиесі туралы терең жан-Бала тәрбиесі туралы терең жан- жақты қарастыру және оны бекіту.жақты қа

16 слайд
КонференцияКонференция Бала тәрбиесі туралы терең жан-Бала тәрбиесі туралы терең жан- жақты қарастыру және оны бекіту.жақты қарастыру және оны бекіту. Тәрбиелеу мен білім беру жүйесінде Тәрбиелеу мен білім беру жүйесінде ерекше маңызды болашақ ерекше маңызды болашақ қоғамның азаматтарын қоғамның азаматтарын тәрбиелеудің өзекті мәселелері тәрбиелеудің өзекті мәселелері қозғалып, оны тәжірибеде жүзеге қозғалып, оны тәжірибеде жүзеге асырудың жолдары нақты асырудың жолдары нақты қарастырылады.қарастырылады. Мысалы: ата-ананың ролі, бала Мысалы: ата-ананың ролі, бала тәрбиесіндегі қиындықтар, отбасы тәрбиесіндегі қиындықтар, отбасы тәрбиесінің маңызы, т.б тәрбиесінің маңызы, т.б тақырыптар болуы мүмкін.тақырыптар болуы мүмкін.

16 слайд

КонференцияКонференция Бала тәрбиесі туралы терең жан-Бала тәрбиесі туралы терең жан- жақты қарастыру және оны бекіту.жақты қарастыру және оны бекіту. Тәрбиелеу мен білім беру жүйесінде Тәрбиелеу мен білім беру жүйесінде ерекше маңызды болашақ ерекше маңызды болашақ қоғамның азаматтарын қоғамның азаматтарын тәрбиелеудің өзекті мәселелері тәрбиелеудің өзекті мәселелері қозғалып, оны тәжірибеде жүзеге қозғалып, оны тәжірибеде жүзеге асырудың жолдары нақты асырудың жолдары нақты қарастырылады.қарастырылады. Мысалы: ата-ананың ролі, бала Мысалы: ата-ананың ролі, бала тәрбиесіндегі қиындықтар, отбасы тәрбиесіндегі қиындықтар, отбасы тәрбиесінің маңызы, т.б тәрбиесінің маңызы, т.б тақырыптар болуы мүмкін.тақырыптар болуы мүмкін.

 Мұнда белгілі ғалымдар, психологтар Мұнда белгілі ғалымдар, психологтар мен педагогтар, әлеуметтік педагог, мен педагогтар

17 слайд
 Мұнда белгілі ғалымдар, психологтар Мұнда белгілі ғалымдар, психологтар мен педагогтар, әлеуметтік педагог, мен педагогтар, әлеуметтік педагог, дәрігер, т.б міндетті түрде қатысады.дәрігер, т.б міндетті түрде қатысады.

17 слайд

 Мұнда белгілі ғалымдар, психологтар Мұнда белгілі ғалымдар, психологтар мен педагогтар, әлеуметтік педагог, мен педагогтар, әлеуметтік педагог, дәрігер, т.б міндетті түрде қатысады.дәрігер, т.б міндетті түрде қатысады.

Ашық есіктерАшық есіктер  Ата-аналардың бағдарлама бойынша Ата-аналардың бағдарлама бойынша қол жеткен жетістіктермен қол же

18 слайд
Ашық есіктерАшық есіктер  Ата-аналардың бағдарлама бойынша Ата-аналардың бағдарлама бойынша қол жеткен жетістіктермен қол жеткен жетістіктермен таныстыру, тәрбиешінің таныстыру, тәрбиешінің талаптарына ден қоюға бағыт береді.талаптарына ден қоюға бағыт береді.  Ата-ананың қатысуы оқу-тәрбие Ата-ананың қатысуы оқу-тәрбие жұмыстары жайында, педагогикалық жұмыстары жайында, педагогикалық сауаттылықтарын сауаттылықтарын арттырады,баламен қарым-қатынас арттырады,баламен қарым-қатынас жасаудың жолдарын үйренеді.жасаудың жолдарын үйренеді.

18 слайд

Ашық есіктерАшық есіктер  Ата-аналардың бағдарлама бойынша Ата-аналардың бағдарлама бойынша қол жеткен жетістіктермен қол жеткен жетістіктермен таныстыру, тәрбиешінің таныстыру, тәрбиешінің талаптарына ден қоюға бағыт береді.талаптарына ден қоюға бағыт береді.  Ата-ананың қатысуы оқу-тәрбие Ата-ананың қатысуы оқу-тәрбие жұмыстары жайында, педагогикалық жұмыстары жайында, педагогикалық сауаттылықтарын сауаттылықтарын арттырады,баламен қарым-қатынас арттырады,баламен қарым-қатынас жасаудың жолдарын үйренеді.жасаудың жолдарын үйренеді.

Жеке тақырыптық кеңестер  Ата-аналармен өзінің баласы Ата-аналармен өзінің баласы жайында, балабақша тыныс –жайында, балабақша

19 слайд
Жеке тақырыптық кеңестер  Ата-аналармен өзінің баласы Ата-аналармен өзінің баласы жайында, балабақша тыныс –жайында, балабақша тыныс – тіршілігі туралы ақпараттармен тіршілігі туралы ақпараттармен қамтамасыз етуде, пікір қамтамасыз етуде, пікір алысуда және отбасымен алысуда және отбасымен тығыз байланыс тығыз байланыс орнықтыруында маңызы зор.орнықтыруында маңызы зор.  Тәрбиеші ата-аналарды өзінің Тәрбиеші ата-аналарды өзінің кәсіби жұмысындағы маңызды кәсіби жұмысындағы маңызды мәліметтермен таныстырумәліметтермен таныстыру ..

19 слайд

Жеке тақырыптық кеңестер  Ата-аналармен өзінің баласы Ата-аналармен өзінің баласы жайында, балабақша тыныс –жайында, балабақша тыныс – тіршілігі туралы ақпараттармен тіршілігі туралы ақпараттармен қамтамасыз етуде, пікір қамтамасыз етуде, пікір алысуда және отбасымен алысуда және отбасымен тығыз байланыс тығыз байланыс орнықтыруында маңызы зор.орнықтыруында маңызы зор.  Тәрбиеші ата-аналарды өзінің Тәрбиеші ата-аналарды өзінің кәсіби жұмысындағы маңызды кәсіби жұмысындағы маңызды мәліметтермен таныстырумәліметтермен таныстыру ..

Баланың денсаулығының Баланың денсаулығының ерекшеліктері;ерекшеліктері; Бала қызығушылығымен іс-Бала қыз

20 слайд
Баланың денсаулығының Баланың денсаулығының ерекшеліктері;ерекшеліктері; Бала қызығушылығымен іс-Бала қызығушылығымен іс- әрекетіндегі жетістіктері;әрекетіндегі жетістіктері; Отбасындағы қарым-қатынас Отбасындағы қарым-қатынас мәдениетімәдениеті Мінез-құлқындағы Мінез-құлқындағы эмоционалдық эмоционалдық әсерленуі;әсерленуі; Мінез сипатының ерекшелігіМінез сипатының ерекшелігі Ойын іс-әркетіндегі Ойын іс-әркетіндегі белсенділігібелсенділігі Құрбыластарымен қарым-Құрбыластарымен қарым- қатынас ерекшеліктері.қатынас ерекшеліктері.

20 слайд

Баланың денсаулығының Баланың денсаулығының ерекшеліктері;ерекшеліктері; Бала қызығушылығымен іс-Бала қызығушылығымен іс- әрекетіндегі жетістіктері;әрекетіндегі жетістіктері; Отбасындағы қарым-қатынас Отбасындағы қарым-қатынас мәдениетімәдениеті Мінез-құлқындағы Мінез-құлқындағы эмоционалдық эмоционалдық әсерленуі;әсерленуі; Мінез сипатының ерекшелігіМінез сипатының ерекшелігі Ойын іс-әркетіндегі Ойын іс-әркетіндегі белсенділігібелсенділігі Құрбыластарымен қарым-Құрбыластарымен қарым- қатынас ерекшеліктері.қатынас ерекшеліктері.

Бала тәрбиесі жайында өткізілетін өте Бала тәрбиесі жайында өткізілетін өте қызықты жұмыс түрінің бірі.қызықты жұмыс түрінің

21 слайд
Бала тәрбиесі жайында өткізілетін өте Бала тәрбиесі жайында өткізілетін өте қызықты жұмыс түрінің бірі.қызықты жұмыс түрінің бірі. Ата-аналар кешті-мұндай кештер ата-Ата-аналар кешті-мұндай кештер ата- аналар ұжымын біріктіруге, береке аналар ұжымын біріктіруге, береке бірлікке шақырады. Ол жылына бір-екі бірлікке шақырады. Ол жылына бір-екі рет өткізілуі мүмкін, мұнда балалар рет өткізілуі мүмкін, мұнда балалар қатыспайды. қатыспайды. Ата-аналар кештерінің ең маңыздысы Ата-аналар кештерінің ең маңыздысы мұнда олар өз балаларының достарының мұнда олар өз балаларының достарының ата-аналармен пікірлеседі, баларының ата-аналармен пікірлеседі, баларының өмірлік маңызды мәселелерін өмірлік маңызды мәселелерін талқылайды.талқылайды. Ата-аналар ең негізгі мәселе ретінде бір-Ата-аналар ең негізгі мәселе ретінде бір- бірін тыңдауға, өзі тыңдай білуге ішкі жан бірін тыңдауға, өзі тыңдай білуге ішкі жан дүниесімен бөлісе білуге үйренеді.дүниесімен бөлісе білуге үйренеді.Ата-аналарға арналған кештер мен Ата-аналарға арналған кештер мен оқулароқулар

21 слайд

Бала тәрбиесі жайында өткізілетін өте Бала тәрбиесі жайында өткізілетін өте қызықты жұмыс түрінің бірі.қызықты жұмыс түрінің бірі. Ата-аналар кешті-мұндай кештер ата-Ата-аналар кешті-мұндай кештер ата- аналар ұжымын біріктіруге, береке аналар ұжымын біріктіруге, береке бірлікке шақырады. Ол жылына бір-екі бірлікке шақырады. Ол жылына бір-екі рет өткізілуі мүмкін, мұнда балалар рет өткізілуі мүмкін, мұнда балалар қатыспайды. қатыспайды. Ата-аналар кештерінің ең маңыздысы Ата-аналар кештерінің ең маңыздысы мұнда олар өз балаларының достарының мұнда олар өз балаларының достарының ата-аналармен пікірлеседі, баларының ата-аналармен пікірлеседі, баларының өмірлік маңызды мәселелерін өмірлік маңызды мәселелерін талқылайды.талқылайды. Ата-аналар ең негізгі мәселе ретінде бір-Ата-аналар ең негізгі мәселе ретінде бір- бірін тыңдауға, өзі тыңдай білуге ішкі жан бірін тыңдауға, өзі тыңдай білуге ішкі жан дүниесімен бөлісе білуге үйренеді.дүниесімен бөлісе білуге үйренеді.Ата-аналарға арналған кештер мен Ата-аналарға арналған кештер мен оқулароқулар

 Баланың дүниеге келуі және Баланың дүниеге келуі және алғашқы жылдардағы дамуы.алғашқы жылдардағы дамуы.  Баланың ең алғашқы

22 слайд
 Баланың дүниеге келуі және Баланың дүниеге келуі және алғашқы жылдардағы дамуы.алғашқы жылдардағы дамуы.  Баланың ең алғашқы кітабыБаланың ең алғашқы кітабы  Менің баламның болашағы?мен Менің баламның болашағы?мен оны қалай көремін?оны қалай көремін?  Менің баламның достарыМенің баламның достары  Менің отбасымның мерекесіМенің отбасымның мерекесі  Туған күнді қалай тойлайсыз?Туған күнді қалай тойлайсыз?  Балаларымыздың айтатын Балаларымыздың айтатын әндеріәндеріАта-аналар кештерінде мүмкін Ата-аналар кештерінде мүмкін болатын тақырыптары:болатын тақырыптары:

22 слайд

 Баланың дүниеге келуі және Баланың дүниеге келуі және алғашқы жылдардағы дамуы.алғашқы жылдардағы дамуы.  Баланың ең алғашқы кітабыБаланың ең алғашқы кітабы  Менің баламның болашағы?мен Менің баламның болашағы?мен оны қалай көремін?оны қалай көремін?  Менің баламның достарыМенің баламның достары  Менің отбасымның мерекесіМенің отбасымның мерекесі  Туған күнді қалай тойлайсыз?Туған күнді қалай тойлайсыз?  Балаларымыздың айтатын Балаларымыздың айтатын әндеріәндеріАта-аналар кештерінде мүмкін Ата-аналар кештерінде мүмкін болатын тақырыптары:болатын тақырыптары:

Бұл ата-аналардың өз балаларына Бұл ата-аналардың өз балаларына деген мінез-құлқын, қарым-қатынасын деген мінез-құлқын, қарым-қ

23 слайд
Бұл ата-аналардың өз балаларына Бұл ата-аналардың өз балаларына деген мінез-құлқын, қарым-қатынасын деген мінез-құлқын, қарым-қатынасын өзгертуге ықпал ететін жұмыс түрі. өзгертуге ықпал ететін жұмыс түрі. Тренингқа ата-аналардың екеуі де Тренингқа ата-аналардың екеуі де қатысқаны дұрыс. қатысқаны дұрыс. ...

23 слайд

Бұл ата-аналардың өз балаларына Бұл ата-аналардың өз балаларына деген мінез-құлқын, қарым-қатынасын деген мінез-құлқын, қарым-қатынасын өзгертуге ықпал ететін жұмыс түрі. өзгертуге ықпал ететін жұмыс түрі. Тренингқа ата-аналардың екеуі де Тренингқа ата-аналардың екеуі де қатысқаны дұрыс. қатысқаны дұрыс. ...

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ