Материалдар / Тақырыбы:Биология сабақтарында жаңа технология элементтері мен ұлттық құндылықтарды ұштастыру.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Тақырыбы:Биология сабақтарында жаңа технология элементтері мен ұлттық құндылықтарды ұштастыру.

Материал туралы қысқаша түсінік
Тақырыбы:Биология сабақтарында жаңа технология элементтері мен ұлттық құндылықтарды ұштастыру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Қараша 2023
368
12 рет жүктелген
1300 ₸
Бүгін алсаңыз
+65 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +65 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Тақырыбы:Биология сабақтарында жаңа технология элементтері мен ұлттық құндылықтарды ұштастыру.Тұрар Рысқұлов атындағы №20 жа

1 слайд
Тақырыбы:Биология сабақтарында жаңа технология элементтері мен ұлттық құндылықтарды ұштастыру.Тұрар Рысқұлов атындағы №20 жалпы орта білім беретін мектебі Биология пәні мұғалімі: Рысбекова Карлыгаш Максимовна Меркі ауданы

1 слайд

Тақырыбы:Биология сабақтарында жаңа технология элементтері мен ұлттық құндылықтарды ұштастыру.Тұрар Рысқұлов атындағы №20 жалпы орта білім беретін мектебі Биология пәні мұғалімі: Рысбекова Карлыгаш Максимовна Меркі ауданы

І ІІ ІІІ Кіріспе Негізгі бөлім 1.Сабақ барысында жаңа технология элементтерін пайдаланудың тиімділігі. 2. Ұлттық құндылықтарымы

2 слайд
І ІІ ІІІ Кіріспе Негізгі бөлім 1.Сабақ барысында жаңа технология элементтерін пайдаланудың тиімділігі. 2. Ұлттық құндылықтарымыздың білім беру жүйесіндегі орны. 2.1.Ұлттық құндылықтар тәрбиенің көзі. 2.2.Ұлттық құндылықтарды қалыптастырудың педагогикалық мүмкіндіктері. 2.3.Ашық cабақ жоспары: «Ашықтұқымды және жабықтұқымды өсімдіктердің тіршілік циклі». Қорытын ды Жоспар

2 слайд

І ІІ ІІІ Кіріспе Негізгі бөлім 1.Сабақ барысында жаңа технология элементтерін пайдаланудың тиімділігі. 2. Ұлттық құндылықтарымыздың білім беру жүйесіндегі орны. 2.1.Ұлттық құндылықтар тәрбиенің көзі. 2.2.Ұлттық құндылықтарды қалыптастырудың педагогикалық мүмкіндіктері. 2.3.Ашық cабақ жоспары: «Ашықтұқымды және жабықтұқымды өсімдіктердің тіршілік циклі». Қорытын ды Жоспар

Советтік технология Мұғалім Оқушы Оқулық Жаңа технология Оқушы Оқулық Мұғалім Ұйымдастыр ушы, технолог Білім б

3 слайд
Советтік технология Мұғалім Оқушы Оқулық Жаңа технология Оқушы Оқулық Мұғалім Ұйымдастыр ушы, технолог Білім берудегі педагогикалық технологиялар.

3 слайд

Советтік технология Мұғалім Оқушы Оқулық Жаңа технология Оқушы Оқулық Мұғалім Ұйымдастыр ушы, технолог Білім берудегі педагогикалық технологиялар.

Ө зін -ө зі т е к се р у ге д а ғ д ы л а н а д ы О ры н д ау қабіл етін е қарай бағал ан ад ыОқушы өздігінен жұмыс

4 слайд
Ө зін -ө зі т е к се р у ге д а ғ д ы л а н а д ы О ры н д ау қабіл етін е қарай бағал ан ад ыОқушы өздігінен жұмыс істеуге мүмкіндік алады,соған дағдыланады . Оқуш ының ж еке қабілеті анықталады Іш тей бір- бірінен қалм ауға ты ры сы п бағад ы . Тапсырманың күрделену деңгейіне сәйкес оқушының ойлау,орындау қабілеті артадыБілім беруде жаңа технологиялар ды пайдаланудың тиімділігін төменнен көруге болады:

4 слайд

Ө зін -ө зі т е к се р у ге д а ғ д ы л а н а д ы О ры н д ау қабіл етін е қарай бағал ан ад ыОқушы өздігінен жұмыс істеуге мүмкіндік алады,соған дағдыланады . Оқуш ының ж еке қабілеті анықталады Іш тей бір- бірінен қалм ауға ты ры сы п бағад ы . Тапсырманың күрделену деңгейіне сәйкес оқушының ойлау,орындау қабілеті артадыБілім беруде жаңа технологиялар ды пайдаланудың тиімділігін төменнен көруге болады:

М ін д е т т е рі :Баланы ң ұлттық санасы н қалыпт астыру - Халқын а деген құрмет, мақтан ыш ұялату -Ана тілін,ді нін, т

5 слайд
М ін д е т т е рі :Баланы ң ұлттық санасы н қалыпт астыру - Халқын а деген құрмет, мақтан ыш ұялату -Ана тілін,ді нін, тарихы н, мәдени етін меңгері п, салт- дәстүрі н, мәдени мұрала рын қастерл ету - Шыдам дылық, жинақы лық, намысш ылдық, сенімді лік мінез қалыпт астыру - Сұлулы қты, тазалы қты сүйетін, салауат ты, ұлт алдынд а ерекше істерді атқаруғ а қабілет ті, іскер, білімді, жауапк ершлікт і, текті, алғыр тұлға тәрбие леу. Ә д іс - қ ұ р а л д а р :Ұ л т т ы қ б і л і м б е р у т ұ ж ы р ы м д а м а с ы , ж а р ғ ы с ы . Е р е ж е л е р , Ұ л т т ы қ е р е к ш е л і к т е р і н е с а й ж а с а л ғ а н о қ у қ ұ р а л д а р ы , а р н а й ы к у р с т а р б а ғ д а р л а м а л а р ы . Н ә т и ж е сі :Т е о р и я л ы қ бі лі м і т е р е ң , бі лі к ті ,ұ л т т ы қ и гі лі к т е р м е н а д а м з а т т ы қ қ ұ н д ы л ы қ т а р д ы ң , р у х а н и м ә д е н и м ұ р а л а р д ы ң с а б а қ т а с т ы ғ ы н с а қ т а й о т ы р ы п , о й - ө рі сі н , д ү н и е т а н ы м ы н к е ң е й т е ті н т ә р б и е лі ұ л т а з а м а т ы Ұлттық тәрбие үш бағытта жүргізіледі

5 слайд

М ін д е т т е рі :Баланы ң ұлттық санасы н қалыпт астыру - Халқын а деген құрмет, мақтан ыш ұялату -Ана тілін,ді нін, тарихы н, мәдени етін меңгері п, салт- дәстүрі н, мәдени мұрала рын қастерл ету - Шыдам дылық, жинақы лық, намысш ылдық, сенімді лік мінез қалыпт астыру - Сұлулы қты, тазалы қты сүйетін, салауат ты, ұлт алдынд а ерекше істерді атқаруғ а қабілет ті, іскер, білімді, жауапк ершлікт і, текті, алғыр тұлға тәрбие леу. Ә д іс - қ ұ р а л д а р :Ұ л т т ы қ б і л і м б е р у т ұ ж ы р ы м д а м а с ы , ж а р ғ ы с ы . Е р е ж е л е р , Ұ л т т ы қ е р е к ш е л і к т е р і н е с а й ж а с а л ғ а н о қ у қ ұ р а л д а р ы , а р н а й ы к у р с т а р б а ғ д а р л а м а л а р ы . Н ә т и ж е сі :Т е о р и я л ы қ бі лі м і т е р е ң , бі лі к ті ,ұ л т т ы қ и гі лі к т е р м е н а д а м з а т т ы қ қ ұ н д ы л ы қ т а р д ы ң , р у х а н и м ә д е н и м ұ р а л а р д ы ң с а б а қ т а с т ы ғ ы н с а қ т а й о т ы р ы п , о й - ө рі сі н , д ү н и е т а н ы м ы н к е ң е й т е ті н т ә р б и е лі ұ л т а з а м а т ы Ұлттық тәрбие үш бағытта жүргізіледі

Білім беру дегеніміз- мәдениеттің негіздерін және тұғырын оның уақытша жағдайына бейімдей қалау және ұрпақтың іс-әрекеті Ма

6 слайд
Білім беру дегеніміз- мәдениеттің негіздерін және тұғырын оның уақытша жағдайына бейімдей қалау және ұрпақтың іс-әрекеті Мамандарды дамушы және жаңадан өндіру технологияларын оқып-үйрену талаптары . Тәрбие елдің мәдени ерекшелігін, оның аймақтық өзгешелігін, шаруашылық құрылыс, үдемелі өзгеріс, табиғи ландшафтарды , ұлттық дәстүрлерді сақтау қызметі.Оқу қызметінің технологиясы. Сауаттылық- қоғамның барлық табында кәсібилікті қамтамасыз ету қызметі.Технологияландыру және стандарттау- білім беру жүйесін жобалау және іске қосудағы негізгі мәселелер. Мұны тұтас бір үрдіс түрінде қарастыруға, талдауға, жобалауға болмайды. Мәселен мына төмендегі 5 бағытты жеке –жеке алуға болады.

6 слайд

Білім беру дегеніміз- мәдениеттің негіздерін және тұғырын оның уақытша жағдайына бейімдей қалау және ұрпақтың іс-әрекеті Мамандарды дамушы және жаңадан өндіру технологияларын оқып-үйрену талаптары . Тәрбие елдің мәдени ерекшелігін, оның аймақтық өзгешелігін, шаруашылық құрылыс, үдемелі өзгеріс, табиғи ландшафтарды , ұлттық дәстүрлерді сақтау қызметі.Оқу қызметінің технологиясы. Сауаттылық- қоғамның барлық табында кәсібилікті қамтамасыз ету қызметі.Технологияландыру және стандарттау- білім беру жүйесін жобалау және іске қосудағы негізгі мәселелер. Мұны тұтас бір үрдіс түрінде қарастыруға, талдауға, жобалауға болмайды. Мәселен мына төмендегі 5 бағытты жеке –жеке алуға болады.

1 2 54 4. «Сөздің көркі – мақал». 5. Ата- бабаларымыз қойған өсімдік, төрт-түлік, жануарлар атауы1. Сөзжұмбақ 2. Ұлт

7 слайд
1 2 54 4. «Сөздің көркі – мақал». 5. Ата- бабаларымыз қойған өсімдік, төрт-түлік, жануарлар атауы1. Сөзжұмбақ 2. Ұлттық ойындар, Ұлттық тағамдар Сабақтарда қолданатын жаңа технология және ұлттық элементтерді бірнеше топтарға бөліп, жүйелеуге болады.33. Киіз үйдің құрлысы

7 слайд

1 2 54 4. «Сөздің көркі – мақал». 5. Ата- бабаларымыз қойған өсімдік, төрт-түлік, жануарлар атауы1. Сөзжұмбақ 2. Ұлттық ойындар, Ұлттық тағамдар Сабақтарда қолданатын жаңа технология және ұлттық элементтерді бірнеше топтарға бөліп, жүйелеуге болады.33. Киіз үйдің құрлысы

Мысалы, 9-сыныпта «Бұлшықетті жаттықтырудың маңызы» тақырыбында жаттығуға қосымша тізе бүгіп, жүресінен, малдас құрып,

8 слайд
Мысалы, 9-сыныпта «Бұлшықетті жаттықтырудың маңызы» тақырыбында жаттығуға қосымша тізе бүгіп, жүресінен, малдас құрып, жамбастап отыру, шынтақтап жату, аяқты көсіліп отыру, т.б. келтіруге болады. Ұлттық ойындардан асық иіруді оқушыларды тарауды қайталаған кезде қолданған тиімді. «Асық алу» ойыны. Оқушылыр киіз үй ішінен нөмірленген асықтарды кезектесе алып, жасырынған сұрақтарға жауап береді.

8 слайд

Мысалы, 9-сыныпта «Бұлшықетті жаттықтырудың маңызы» тақырыбында жаттығуға қосымша тізе бүгіп, жүресінен, малдас құрып, жамбастап отыру, шынтақтап жату, аяқты көсіліп отыру, т.б. келтіруге болады. Ұлттық ойындардан асық иіруді оқушыларды тарауды қайталаған кезде қолданған тиімді. «Асық алу» ойыны. Оқушылыр киіз үй ішінен нөмірленген асықтарды кезектесе алып, жасырынған сұрақтарға жауап береді.

Қазақ халқының ата– кәсібі мал өсіру болғандықтан төрт түлік мал туралы және олардан алынатын өнімнің пайдасын қалай қолдан

9 слайд
Қазақ халқының ата– кәсібі мал өсіру болғандықтан төрт түлік мал туралы және олардан алынатын өнімнің пайдасын қалай қолданып келгені туралы, құстар мен табиғаттағы аңдарды қалай қорғап, олардың кейбір ерекшеліктерін пайдалана білгенін оқушыларға қосымша түсініктемелер беріп отыруға болады. Мысалы: үкі тырнағы, кірпі тікені, борсық ішегі, т.б. 7–сыныпта «Жапырақ» тақырыбында: «Ағаш көркі – жапырақ, адам көркі– шүберек», «Өркен» тақырыбында: «Өркенің өссін», т.б.

9 слайд

Қазақ халқының ата– кәсібі мал өсіру болғандықтан төрт түлік мал туралы және олардан алынатын өнімнің пайдасын қалай қолданып келгені туралы, құстар мен табиғаттағы аңдарды қалай қорғап, олардың кейбір ерекшеліктерін пайдалана білгенін оқушыларға қосымша түсініктемелер беріп отыруға болады. Мысалы: үкі тырнағы, кірпі тікені, борсық ішегі, т.б. 7–сыныпта «Жапырақ» тақырыбында: «Ағаш көркі – жапырақ, адам көркі– шүберек», «Өркен» тақырыбында: «Өркенің өссін», т.б.

Пәнге қызығуын арттыру Ойлау қабілетін дамыту Алғырлыққа, тапқырлыққа баулу Өздігінен жұмыс істеуге дағдыландыру Зерттеу

10 слайд
Пәнге қызығуын арттыру Ойлау қабілетін дамыту Алғырлыққа, тапқырлыққа баулу Өздігінен жұмыс істеуге дағдыландыру Зерттеу және ізденіс әдістерін қолдану Білім, білік, дағдыларын дамытуға үйретуҰлттық сана-сезім қалыптасты ру Салауатты өмір салтына тәрбиелеу Экололгиялық білім беру Ұлттық құндылықтар Ұлттық құндылықтарды сабақтарға қолдану тиімділігі

10 слайд

Пәнге қызығуын арттыру Ойлау қабілетін дамыту Алғырлыққа, тапқырлыққа баулу Өздігінен жұмыс істеуге дағдыландыру Зерттеу және ізденіс әдістерін қолдану Білім, білік, дағдыларын дамытуға үйретуҰлттық сана-сезім қалыптасты ру Салауатты өмір салтына тәрбиелеу Экололгиялық білім беру Ұлттық құндылықтар Ұлттық құндылықтарды сабақтарға қолдану тиімділігі

Қазіргі кезеңде тәуелсіз еліміздің ертеңі жастардың білімінің тереңдігімен өлшенеді. Білімді жан-жақты қабілетті ұрп

11 слайд
Қазіргі кезеңде тәуелсіз еліміздің ертеңі жастардың білімінің тереңдігімен өлшенеді. Білімді жан-жақты қабілетті ұрпақ- ұлтымыздың баға жетпес қазынасы. Бүгінгі таңда педагогика ғылымының өзекті мәселелерінің бірі- оқушыны жан-жақты дамытуда, білім беруде, ғылымның соңғы жетістіктерін қолданып, шығармашылық жұмыспен шұғылданатын қабілетті, дүниетанымдық көзқарасы кең, рухани бай, ұлттық қасиеттерді жете түсінетін ұрпақ дайындау. Республикамыздың « Білім беру туралы заңында», Қазақ халқының мәдениетін, салт-дәстүрін оқып-үйрену үшін жағдайлар жасалу керек деп тегін жазылмаса керек. Осыған орай халқымыздың ана тілін, мәдениетін, салт-дәстүрін қалпына келтіруге бет алып, жас ұрпақты тәрбиелеу мақсатында кең көлемді істер жасалынып жатыр, осы негізде ұлттық дүние таным мәселелері қолға алынуда, яғни арнайы оқу бағдарламалары, оқу құралдары мен әдістік құралдар жасалынып, ішінара оқу процесіне ендірілген де. Десек те, аталмыш құралдар тек хрестоматиялық деңгейде ғана қалып жатыр. Сөз жүзінде мұны мойындағанымыз бен оны іске асыратын жетістіктерді таба алмай отырған жайымыз бар екенін мойындауымыз керек. Қ О Р Ы Т Ы Н Д Ы

11 слайд

Қазіргі кезеңде тәуелсіз еліміздің ертеңі жастардың білімінің тереңдігімен өлшенеді. Білімді жан-жақты қабілетті ұрпақ- ұлтымыздың баға жетпес қазынасы. Бүгінгі таңда педагогика ғылымының өзекті мәселелерінің бірі- оқушыны жан-жақты дамытуда, білім беруде, ғылымның соңғы жетістіктерін қолданып, шығармашылық жұмыспен шұғылданатын қабілетті, дүниетанымдық көзқарасы кең, рухани бай, ұлттық қасиеттерді жете түсінетін ұрпақ дайындау. Республикамыздың « Білім беру туралы заңында», Қазақ халқының мәдениетін, салт-дәстүрін оқып-үйрену үшін жағдайлар жасалу керек деп тегін жазылмаса керек. Осыған орай халқымыздың ана тілін, мәдениетін, салт-дәстүрін қалпына келтіруге бет алып, жас ұрпақты тәрбиелеу мақсатында кең көлемді істер жасалынып жатыр, осы негізде ұлттық дүние таным мәселелері қолға алынуда, яғни арнайы оқу бағдарламалары, оқу құралдары мен әдістік құралдар жасалынып, ішінара оқу процесіне ендірілген де. Десек те, аталмыш құралдар тек хрестоматиялық деңгейде ғана қалып жатыр. Сөз жүзінде мұны мойындағанымыз бен оны іске асыратын жетістіктерді таба алмай отырған жайымыз бар екенін мойындауымыз керек. Қ О Р Ы Т Ы Н Д Ы

Десек те, білім беру мазмұны «россияцентристік» негізде қалыптасып отырғаны баршаға мәлім.Ол жү

12 слайд
Десек те, білім беру мазмұны «россияцентристік» негізде қалыптасып отырғаны баршаға мәлім.Ол жүйе ұлтсыз ұрпақтарды тәрбиелеуге бағытталғандықтан, ұлттық мәдени мұра,рухани қазына,елдің салт дәстүрі мен ділі сыртта қалды. Қазіргі нарықтық эканомика жағдайында білімді, өркениетті 50 елдің қатарына жету талаптары алға тартылуда,осы орайда өзінің төл мәдени құндылықтарынтарын меңгермеген жан, әлемдік өркениетті де жарылқамасына назар аударған жөн. Ал ұлттың, Ұ Л Т болып қалыптасуы тек өз мәдениетіне негізделеді. Осы жерде Б.Момышұлының: «...балаларына бесік жырын айтатын келіндерімнің азайып бара жатқанынан қорқам; екіншісі; немерелеріме ертегі айтып беретін әжелердің азайып бара жатқанынан қорқам; үшіншісі дінді,дәстүрді сыйламайтын балалардың өсіп келе жатқанынан қорқам.Өйткені бесік жырын естіп,ертегі тыңдап,дәстүрді бойға сіңіріп өспегеннің көкірек көзі көр бола ма деп қорқам. Ал көрдің қолына балта берсең- шаба салады,найза берсең-сұға салады,намыстанбай бұға салады.Мен табиғатынан болған сорақылықты айттым. Егер сондай сорақылықтан жазылмасақ –халық болудан қаламыз ба деп қорқам»-деген пікірін ұлттық даму бағдарламасын жүзеге асыру жолындағы,идеялогия негізі болатын қазақтың аса бай ауыз әдебиетін ұрпақ тәрбиесі үшін сарқылмас қазына көзіне айналдыру қажеттілігіне айырықша назар аударуды қолға алу қажеттігін айтып отырғанын естен шығармаған жөн. Олай болса,ұлттық құндылықтарымызды жаңғырту , жақсы қасиеттерді үйрену,оны түгелдей қайталау болып табылмайды, керісінше, оны қоғам мен уақыт сипатына қарай анықтау болып табылады.

12 слайд

Десек те, білім беру мазмұны «россияцентристік» негізде қалыптасып отырғаны баршаға мәлім.Ол жүйе ұлтсыз ұрпақтарды тәрбиелеуге бағытталғандықтан, ұлттық мәдени мұра,рухани қазына,елдің салт дәстүрі мен ділі сыртта қалды. Қазіргі нарықтық эканомика жағдайында білімді, өркениетті 50 елдің қатарына жету талаптары алға тартылуда,осы орайда өзінің төл мәдени құндылықтарынтарын меңгермеген жан, әлемдік өркениетті де жарылқамасына назар аударған жөн. Ал ұлттың, Ұ Л Т болып қалыптасуы тек өз мәдениетіне негізделеді. Осы жерде Б.Момышұлының: «...балаларына бесік жырын айтатын келіндерімнің азайып бара жатқанынан қорқам; екіншісі; немерелеріме ертегі айтып беретін әжелердің азайып бара жатқанынан қорқам; үшіншісі дінді,дәстүрді сыйламайтын балалардың өсіп келе жатқанынан қорқам.Өйткені бесік жырын естіп,ертегі тыңдап,дәстүрді бойға сіңіріп өспегеннің көкірек көзі көр бола ма деп қорқам. Ал көрдің қолына балта берсең- шаба салады,найза берсең-сұға салады,намыстанбай бұға салады.Мен табиғатынан болған сорақылықты айттым. Егер сондай сорақылықтан жазылмасақ –халық болудан қаламыз ба деп қорқам»-деген пікірін ұлттық даму бағдарламасын жүзеге асыру жолындағы,идеялогия негізі болатын қазақтың аса бай ауыз әдебиетін ұрпақ тәрбиесі үшін сарқылмас қазына көзіне айналдыру қажеттілігіне айырықша назар аударуды қолға алу қажеттігін айтып отырғанын естен шығармаған жөн. Олай болса,ұлттық құндылықтарымызды жаңғырту , жақсы қасиеттерді үйрену,оны түгелдей қайталау болып табылмайды, керісінше, оны қоғам мен уақыт сипатына қарай анықтау болып табылады.

НАЗАРЛАРЫ ҢЫЗ ҒА РАҚМЕТ!

13 слайд
НАЗАРЛАРЫ ҢЫЗ ҒА РАҚМЕТ!

13 слайд

НАЗАРЛАРЫ ҢЫЗ ҒА РАҚМЕТ!