Материалдар / Тақырыбы:Тәрбие мақсаты
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Тақырыбы:Тәрбие мақсаты

Материал туралы қысқаша түсінік
Тәрбие мақсаты - жасөспірімдерді өмірге дайындау, олардың жеке тұлғалық даму және қалыптасу жолында жетістіктерге жету үшін жүргізілетін тәрбие жұмыстарының алдын ала анықталатын (болжамдалатын) нәтижелері. Негізгі мақсаты жан-жақты және үйлесімді дамыған жеке тұлғаны қалыптастыру.[1]
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Мамыр 2022
444
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Т әрбие мақсаты

1 слайд
Т әрбие мақсаты

1 слайд

Т әрбие мақсаты

ЖОСПАР  Т әрбие мақсаты түсінігіне сипаттама .  Тәрбие мақсатының мәселесі педагогикалық ойлар тарихында.  Бүгінгі таңдағы

2 слайд
ЖОСПАР  Т әрбие мақсаты түсінігіне сипаттама .  Тәрбие мақсатының мәселесі педагогикалық ойлар тарихында.  Бүгінгі таңдағы тәрбие мақсаты мәселесі.

2 слайд

ЖОСПАР  Т әрбие мақсаты түсінігіне сипаттама .  Тәрбие мақсатының мәселесі педагогикалық ойлар тарихында.  Бүгінгі таңдағы тәрбие мақсаты мәселесі.

Тәрбие мақсаты түсінігіне сипаттама Мақсат – ол саналы түрде педагогикалық іс-әрекеттің алдын- ала болжамданған нәтижесі.

3 слайд
Тәрбие мақсаты түсінігіне сипаттама Мақсат – ол саналы түрде педагогикалық іс-әрекеттің алдын- ала болжамданған нәтижесі.

3 слайд

Тәрбие мақсаты түсінігіне сипаттама Мақсат – ол саналы түрде педагогикалық іс-әрекеттің алдын- ала болжамданған нәтижесі.

Тәрбие мақсаты түсінігіне сипаттама Педагогикалық әдебиетте мақсаттың келесі анықтамалары кездеседі: Алдын-ала болжамданған

4 слайд
Тәрбие мақсаты түсінігіне сипаттама Педагогикалық әдебиетте мақсаттың келесі анықтамалары кездеседі: Алдын-ала болжамданған нәтижеАлдын-ала болжамданған нәтиже Процесс тиімділігінің критерийіПроцесс тиімділігінің критерийі Педагог талпынысының объектісіПедагог талпынысының объектісі Жүйе құраушы факторЖүйе құраушы факторТәрбие процесінің элементіТәрбие процесінің элементі МақсатМақсат

4 слайд

Тәрбие мақсаты түсінігіне сипаттама Педагогикалық әдебиетте мақсаттың келесі анықтамалары кездеседі: Алдын-ала болжамданған нәтижеАлдын-ала болжамданған нәтиже Процесс тиімділігінің критерийіПроцесс тиімділігінің критерийі Педагог талпынысының объектісіПедагог талпынысының объектісі Жүйе құраушы факторЖүйе құраушы факторТәрбие процесінің элементіТәрбие процесінің элементі МақсатМақсат

Тәрбие мақсаты түсінігіне сипаттама Оған жету жолдарын анықтау Күтілетін нәтижені жобалауМақсатты негіздеу және ұсынуМақса

5 слайд
Тәрбие мақсаты түсінігіне сипаттама Оған жету жолдарын анықтау Күтілетін нәтижені жобалауМақсатты негіздеу және ұсынуМақсат құру процесі

5 слайд

Тәрбие мақсаты түсінігіне сипаттама Оған жету жолдарын анықтау Күтілетін нәтижені жобалауМақсатты негіздеу және ұсынуМақсат құру процесі

Мақсат құру – үздіксіз процесс. Қойылған мақсат пен нақты алынған нәтиженің сәйкес келмеуі, бүкіл процесті қайта ойла

6 слайд
Мақсат құру – үздіксіз процесс. Қойылған мақсат пен нақты алынған нәтиженің сәйкес келмеуі, бүкіл процесті қайта ойластырудың негізіне айналады, оның перспективаларын қайта қарастыруға итермелейді. Сөйтіп тәрбие процесін жетілдірудің жаңа мақсатын ұсынуға мәжбүр етеді. Осының барлығы үнемі және үздіксіз мақсат құруға әкеледі. Тәрбие мақсаты түсінігіне сипаттама

6 слайд

Мақсат құру – үздіксіз процесс. Қойылған мақсат пен нақты алынған нәтиженің сәйкес келмеуі, бүкіл процесті қайта ойластырудың негізіне айналады, оның перспективаларын қайта қарастыруға итермелейді. Сөйтіп тәрбие процесін жетілдірудің жаңа мақсатын ұсынуға мәжбүр етеді. Осының барлығы үнемі және үздіксіз мақсат құруға әкеледі. Тәрбие мақсаты түсінігіне сипаттама

Тәрбие мақсатын анықтауға әсер ететін қажеттіліктер мен факторлар. әлеуметтік-экономикалық жағдай білім беру мекемесінің жағ

7 слайд
Тәрбие мақсатын анықтауға әсер ететін қажеттіліктер мен факторлар. әлеуметтік-экономикалық жағдай білім беру мекемесінің жағдайы оқушылардың жас және дара ерекшеліктері Ұжымның даму деңгейіқажеттіліктер баланың ата-аналардың педагогтардың білім беру мекемесінің қоғамның факторларТ ә р б и е м а қ с а т ыТәрбие мақсаты түсінігіне сипаттама

7 слайд

Тәрбие мақсатын анықтауға әсер ететін қажеттіліктер мен факторлар. әлеуметтік-экономикалық жағдай білім беру мекемесінің жағдайы оқушылардың жас және дара ерекшеліктері Ұжымның даму деңгейіқажеттіліктер баланың ата-аналардың педагогтардың білім беру мекемесінің қоғамның факторларТ ә р б и е м а қ с а т ыТәрбие мақсаты түсінігіне сипаттама

Көпке дейін тәрбие мақсатын құру абстрактілік-философиялық негізде іске асырылды, сондықтан оның нақты және ғылыми негізделуі

8 слайд
Көпке дейін тәрбие мақсатын құру абстрактілік-философиялық негізде іске асырылды, сондықтан оның нақты және ғылыми негізделуін қажет етпеді. Тәрбие мақсатының мәселесі педагогикалық ойлар тарихында

8 слайд

Көпке дейін тәрбие мақсатын құру абстрактілік-философиялық негізде іске асырылды, сондықтан оның нақты және ғылыми негізделуін қажет етпеді. Тәрбие мақсатының мәселесі педагогикалық ойлар тарихында

Неміс педагогы В.Рейн (1847-1929) «тәрбие тәрбиеленушіден нағыз жақсы, өз халқы үшін пайдалы жұмыс істей алатын шынайы және

9 слайд
Неміс педагогы В.Рейн (1847-1929) «тәрбие тәрбиеленушіден нағыз жақсы, өз халқы үшін пайдалы жұмыс істей алатын шынайы және мейірімді адамды қалыптастыру керек», - деп жазды.Тәрбие мақсатының мәселесі педагогикалық ойлар тарихында

9 слайд

Неміс педагогы В.Рейн (1847-1929) «тәрбие тәрбиеленушіден нағыз жақсы, өз халқы үшін пайдалы жұмыс істей алатын шынайы және мейірімді адамды қалыптастыру керек», - деп жазды.Тәрбие мақсатының мәселесі педагогикалық ойлар тарихында

Американ педагогы Эдвард Торндайк : «Тәрбие жалпы алғанда адамда басқа адамдарға деген мейірімділікті, игілікті және таза лә

10 слайд
Американ педагогы Эдвард Торндайк : «Тәрбие жалпы алғанда адамда басқа адамдарға деген мейірімділікті, игілікті және таза ләззат алуға ұмтылысты дамыту қажет», - деп айтты. Тәрбие мақсатының мәселесі педагогикалық ойлар тарихында

10 слайд

Американ педагогы Эдвард Торндайк : «Тәрбие жалпы алғанда адамда басқа адамдарға деген мейірімділікті, игілікті және таза ләззат алуға ұмтылысты дамыту қажет», - деп айтты. Тәрбие мақсатының мәселесі педагогикалық ойлар тарихында

Еркін тәрбие теориясының ұстанушылары бала қалыптасуының әлеуметтік негіздерін қабылдамады және тәрбиенің негізгі мақсатты

11 слайд
Еркін тәрбие теориясының ұстанушылары бала қалыптасуының әлеуметтік негіздерін қабылдамады және тәрбиенің негізгі мақсатты нұсқамасы ретінде балалардың айқындалып жатқан қызығушылықтар мен қабілеттіліктерінің спонтанды дамытуды, еркіндіктерін ештеңемен шектемеуін ұсынды.Тәрбие мақсатының мәселесі педагогикалық ойлар тарихында

11 слайд

Еркін тәрбие теориясының ұстанушылары бала қалыптасуының әлеуметтік негіздерін қабылдамады және тәрбиенің негізгі мақсатты нұсқамасы ретінде балалардың айқындалып жатқан қызығушылықтар мен қабілеттіліктерінің спонтанды дамытуды, еркіндіктерін ештеңемен шектемеуін ұсынды.Тәрбие мақсатының мәселесі педагогикалық ойлар тарихында

Бүгінгі таңдағы педагогикалық еңбектерде тәрбиенің ортақ мақсаты жан-жақты үйлесімді дамыған тұлғаны тәрбиелеу деп айқындалып

12 слайд
Бүгінгі таңдағы педагогикалық еңбектерде тәрбиенің ортақ мақсаты жан-жақты үйлесімді дамыған тұлғаны тәрбиелеу деп айқындалып отыр.Бүгінгі таңдағы тәрбие мақсаты мәселесі

12 слайд

Бүгінгі таңдағы педагогикалық еңбектерде тәрбиенің ортақ мақсаты жан-жақты үйлесімді дамыған тұлғаны тәрбиелеу деп айқындалып отыр.Бүгінгі таңдағы тәрбие мақсаты мәселесі

Бүгінгі таңдағы тәрбие мақсаты мәселесі Қазақстан Республикасының білім беру мекемелеріндегі тәрбиенің кешенді бағдар

13 слайд
Бүгінгі таңдағы тәрбие мақсаты мәселесі Қазақстан Республикасының білім беру мекемелеріндегі тәрбиенің кешенді бағдарламасында (2001) тәрбиенің жалпы мақсаты – полимәдениетті тұлғаны қалыптастыру деп анықталған.

13 слайд

Бүгінгі таңдағы тәрбие мақсаты мәселесі Қазақстан Республикасының білім беру мекемелеріндегі тәрбиенің кешенді бағдарламасында (2001) тәрбиенің жалпы мақсаты – полимәдениетті тұлғаны қалыптастыру деп анықталған.