Материалдар / Тақырып: Көркем әдебиетті оқудың көркем фильмдерді көруден айырмашылығы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Тақырып: Көркем әдебиетті оқудың көркем фильмдерді көруден айырмашылығы

Материал туралы қысқаша түсінік
Ғылыми жоба Көркем әдебиетті оқудың көркем фильмдерді көруден 8 сынып. Осы жобаны оқушыларға ұсынған себебім оқушыларды кітап оқуға қызығушылықтарын арттыру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Желтоқсан 2021
250
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Тақырып: Көркем әдебиетті оқудың көркем фильмдерді көруден айырмашылығы Ж ұмыс авторы: Омархан Аяжан, Бақашар Пазиза Жоба жете

1 слайд
Тақырып: Көркем әдебиетті оқудың көркем фильмдерді көруден айырмашылығы Ж ұмыс авторы: Омархан Аяжан, Бақашар Пазиза Жоба жетекшісі: Тохтарбаева Курал Унербековна 8 «А» сынып « Еңбек орта мектебі - Өрнек бастауыш мектебімен » КММ

Ж ұмыстың өзектілігі Біздің қазіргі әлемде әлеуметтік мәселенің бірі - оқитын халықтың азаюы.Оқ

2 слайд
Ж ұмыстың өзектілігі Біздің қазіргі әлемде әлеуметтік мәселенің бірі - оқитын халықтың азаюы.Оқуға деген қызығушылығын жоғалтқан мемлекет мәдени тозу шегіне жетіп, әлсіз болады.Бүгінгі таңда кітаптарға теледидар, кино және интернетпен күресуге тура келеді.Бірақ оқу-бұл ақпарат алудың тәсілі ғана емес, ол адамнан өзін-өзі сезінуге, адамгершілікке, ойлауға қабілетті адам жасай алатын ерекше процесс. Бұл тұрғыда адамның қай кітап - қағаз немесе электронды кітап оқитыны маңызды емес. Адам мәтінді оның тасымалдаушысына қарамастан оқи және қабылдай білуі керек. Сөз бен мәтін ойлау процесінің маңызды құрамдас бөлігі болып табылады: оларсыз қалыпты мемлекет құру мүмкін емес.

Ж ұмыстың жоспары Сондықтан, біз бұл мәселені қозғап, мектеп оқушылары арасында зерттеу жұмыстарын жүргізуді ұйғардық

3 слайд
Ж ұмыстың жоспары Сондықтан, біз бұл мәселені қозғап, мектеп оқушылары арасында зерттеу жұмыстарын жүргізуді ұйғардық, себебі біздің мақсатымыз оқушылар өздері үшін кітап оқуды қалай қабылдайды және бұл оларға қандай мүмкіндіктер береді екненін анықтау. Сауалнаманы екі санатқа бөлуді шештік: екінші және бесінші сыныптар арасындағы бірінші санат, жетінші және он бірінші сыныптар арасындағы екінші санат. Бірақ бастауыш сынып балалары бұл мәселеге қызығушылық сезінуі үшін біз олардан сұхбат алып, олардың жауаптарын бейнеге түсіру.

Зерттеу нәтижесі Бастауыш сынып оқушыларының жауаптары бойынша, негізінен оқу ойлауға көмектеседі, яғни ақылды болу үшін оқы

4 слайд
Зерттеу нәтижесі Бастауыш сынып оқушыларының жауаптары бойынша, негізінен оқу ойлауға көмектеседі, яғни ақылды болу үшін оқығысы келеді

6 , 8,9,10, 11 c ыныптардың саулнамаға жауаптары

5 слайд
6 , 8,9,10, 11 c ыныптардың саулнамаға жауаптары

Зерттеу нәтижесі 1. Кітап негізінде түсірілген көркем фильмдер кейбір сюжеттерді дәл жеткізе алмайды яғни кітаптарда

6 слайд
Зерттеу нәтижесі 1. Кітап негізінде түсірілген көркем фильмдер кейбір сюжеттерді дәл жеткізе алмайды яғни кітаптардағы ақпаратты нақты көрсете алмайды. 2. Кейіпкердің өміріне ену, оның жан дүниесін сезіну, жағдайға байланысты кейбір сезімдермен бірге жүру тек кітапты оқу кезінде мүмкін болады. 3. Кітаптар бізге сауаттылыққа, ойлауға көмектеседі.

Зерттеу қорытыныдысы • Біз ұрпақтарымызды кітап оқуға көбірек қызықтыра отырып, әлі де құтқаруға болады деген жалғ

7 слайд
Зерттеу қорытыныдысы • Біз ұрпақтарымызды кітап оқуға көбірек қызықтыра отырып, әлі де құтқаруға болады деген жалғыз қорытындыға келдік, өйткені олар кітап оқудың маңыздылығын атап өтті. • Біз сізге біздің мектепте барлық жастағы оқушылар кіретін мәдениет үйірмесін ұйымдастыруды ұсынғымыз келеді, онда жоғары сынып оқушылары кіші оқушыларға кітап оқи алады, ертегілердегі кейіпкерлердің рөлін ойнайды, осылайша өздеріне және басқаларға бір-бірімен дұрыс, жанды және жақсы қарым- қатынасты үйренуге көмектеседі. Бұл бізге болашақ мамандықты таңдауға көмектесетініне сенімдіміз.

Назарларыңызға рахмет!

8 слайд
Назарларыңызға рахмет!