Материалдар / Тарбие сагаты
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Тарбие сагаты

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал окушылар ушiн манызы зор
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қазан 2020
654
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Жаңа оқу жылында мен қалай оқимын? 2020 -2021 оқу жылы Бірыңғай жалпыреспубликалық сыны

1 слайд
Жаңа оқу жылында мен қалай оқимын? 2020 -2021 оқу жылы Бірыңғай жалпыреспубликалық сынып сағаты

1 слайд

Жаңа оқу жылында мен қалай оқимын? 2020 -2021 оқу жылы Бірыңғай жалпыреспубликалық сынып сағаты

Өткізу уақыты: 21 тамыз 2020 жыл Сынып сағатының мақсаты: коронавирустық инфекцияның таралуына жол бермеуге байланысты

2 слайд
Өткізу уақыты: 21 тамыз 2020 жыл Сынып сағатының мақсаты: коронавирустық инфекцияның таралуына жол бермеуге байланысты карантиндік шаралар жағдайында жаңа 2020- 2021 оқу жылындағы оқу ерекшеліктері туралы оқушыларды ақпараттандыру Бірыңғай жалпыреспубликалы қ сынып сағаты

2 слайд

Өткізу уақыты: 21 тамыз 2020 жыл Сынып сағатының мақсаты: коронавирустық инфекцияның таралуына жол бермеуге байланысты карантиндік шаралар жағдайында жаңа 2020- 2021 оқу жылындағы оқу ерекшеліктері туралы оқушыларды ақпараттандыру Бірыңғай жалпыреспубликалы қ сынып сағаты

Күн тәртібіндегі сұрақтар:  Жаңа оқу жылындағы оқу форматтары  Қашықтан оқыту процесі жүргізілетін білім беру Интернет-платфо

3 слайд
Күн тәртібіндегі сұрақтар:  Жаңа оқу жылындағы оқу форматтары  Қашықтан оқыту процесі жүргізілетін білім беру Интернет-платформасымен танысу  Мен және менің денсаулығым  Жаңа оқу жылында оқушылардың оқу жетістіктері қалай бағаланады  Интернетте жұмыс істеу ережелері Бірыңғай жалпыреспубликалы қ сынып сағаты

3 слайд

Күн тәртібіндегі сұрақтар:  Жаңа оқу жылындағы оқу форматтары  Қашықтан оқыту процесі жүргізілетін білім беру Интернет-платформасымен танысу  Мен және менің денсаулығым  Жаңа оқу жылында оқушылардың оқу жетістіктері қалай бағаланады  Интернетте жұмыс істеу ережелері Бірыңғай жалпыреспубликалы қ сынып сағаты

ОҚЫТУ ФОРМАТЫ • 1-11 сыныптарда қашықтан оқыту • Кезекші сыныптар (1-4 сынып) штаттық форматта жұмыс істейді • Шағын жинақты ау

4 слайд
ОҚЫТУ ФОРМАТЫ • 1-11 сыныптарда қашықтан оқыту • Кезекші сыныптар (1-4 сынып) штаттық форматта жұмыс істейді • Шағын жинақты ауыл мектептері (15 оқушыға дейін) штаттық форматта жұмыс істейді Жұмыс жетекшісі өз сыныбының қалай оқитындығын ғана айтады  Оқу процесін қашықтан ұйымдастыру үшін біздің мектеп ______________ Интернет- платформаны таңдайды.  Платформаға шығу үшін _________ сілтеме бойынша өту керек  Тіркеуден өту  Өзіңіз туралы ақпаратты жаңарту Бірыңғай жалпыреспубликал ық сынып сағаты

4 слайд

ОҚЫТУ ФОРМАТЫ • 1-11 сыныптарда қашықтан оқыту • Кезекші сыныптар (1-4 сынып) штаттық форматта жұмыс істейді • Шағын жинақты ауыл мектептері (15 оқушыға дейін) штаттық форматта жұмыс істейді Жұмыс жетекшісі өз сыныбының қалай оқитындығын ғана айтады  Оқу процесін қашықтан ұйымдастыру үшін біздің мектеп ______________ Интернет- платформаны таңдайды.  Платформаға шығу үшін _________ сілтеме бойынша өту керек  Тіркеуден өту  Өзіңіз туралы ақпаратты жаңарту Бірыңғай жалпыреспубликал ық сынып сағаты

 Балаларды оқытуға арналған өтініштер 2020 жылғы 15-24 тамыз аралығында қолжетімді байланыс құралдары арқылы ата-аналардан эле

5 слайд
 Балаларды оқытуға арналған өтініштер 2020 жылғы 15-24 тамыз аралығында қолжетімді байланыс құралдары арқылы ата-аналардан электронды түрде қабылданады;  25-27 тамыз аралығында «кезекші сыныптар» құрылады, әр топқа мұғалім бекітіледі;  Оқу тоқсаны ішінде балаларды «кезекші сыныпқа» қабылдау топта бос орындар болған жағдайда жүзеге асырылады;  Ата-аналар коронавирустық инфекцияны жұқтыру қаупін болдырмау үшін барлық қажетті шараларды қамтамасыз етеді (маскалар, қолғаптар, қолды зарарсыздандыруға арналған жеке антисептик немесе бактерияға қарсы дымқыл сүзгіштер);  Балаларға әлеуметтік дистанцияны сақтау қажет;  А та-аналар балаларын мектепке алып келеді және мектептен кейін алып кетеді (кіреберіс есікке дейін рұқсат етіледі).«Кезекші сыныптарда» оқытуды ұйымдастыру (1-4 сынып)

5 слайд

 Балаларды оқытуға арналған өтініштер 2020 жылғы 15-24 тамыз аралығында қолжетімді байланыс құралдары арқылы ата-аналардан электронды түрде қабылданады;  25-27 тамыз аралығында «кезекші сыныптар» құрылады, әр топқа мұғалім бекітіледі;  Оқу тоқсаны ішінде балаларды «кезекші сыныпқа» қабылдау топта бос орындар болған жағдайда жүзеге асырылады;  Ата-аналар коронавирустық инфекцияны жұқтыру қаупін болдырмау үшін барлық қажетті шараларды қамтамасыз етеді (маскалар, қолғаптар, қолды зарарсыздандыруға арналған жеке антисептик немесе бактерияға қарсы дымқыл сүзгіштер);  Балаларға әлеуметтік дистанцияны сақтау қажет;  А та-аналар балаларын мектепке алып келеді және мектептен кейін алып кетеді (кіреберіс есікке дейін рұқсат етіледі).«Кезекші сыныптарда» оқытуды ұйымдастыру (1-4 сынып)

 «Кезекші сыныптардың» толымдылығы - 15 баладан артық емес;  Сабақтың ұзақтығы - 40 минут; 1-сыныпта – сатылы режим;  Таза ау

6 слайд
 «Кезекші сыныптардың» толымдылығы - 15 баладан артық емес;  Сабақтың ұзақтығы - 40 минут; 1-сыныпта – сатылы режим;  Таза ауада, мектептің спорт алаңдарында дене шынықтыру сабақтарын өткізу;  Сабақтар арасындағы үзілістер әр сыныпқа әр уақытта беріледі;  Оқу үстелдерін 1 метр қашықтықта орналастыру;  Білім алушыларға жеке парта мен орындық бекітіледі, білім алушы жеке оқу материалдарын (оқулықтар, дәптерлер, кеңсе заттары және т. б.) пайдаланады.«Кезекші сыныптардың» жұмыс істеуіне ұсынымдар

6 слайд

 «Кезекші сыныптардың» толымдылығы - 15 баладан артық емес;  Сабақтың ұзақтығы - 40 минут; 1-сыныпта – сатылы режим;  Таза ауада, мектептің спорт алаңдарында дене шынықтыру сабақтарын өткізу;  Сабақтар арасындағы үзілістер әр сыныпқа әр уақытта беріледі;  Оқу үстелдерін 1 метр қашықтықта орналастыру;  Білім алушыларға жеке парта мен орындық бекітіледі, білім алушы жеке оқу материалдарын (оқулықтар, дәптерлер, кеңсе заттары және т. б.) пайдаланады.«Кезекші сыныптардың» жұмыс істеуіне ұсынымдар

 Әлеуметтік қашықтық үшін ауысымдарды ұлғайту және ауыстыру, әлеуметтік қашықтықты қамтамасыз ету үшін мектеп кеңі

7 слайд
 Әлеуметтік қашықтық үшін ауысымдарды ұлғайту және ауыстыру, әлеуметтік қашықтықты қамтамасыз ету үшін мектеп кеңістігін (барлық кабинеттерді) барынша пайдалану;  Білім алушылар мен педагогтердің, басқа қызметкерлердің мектеп ішіндегі тікелей байланыстарын қысқарту;  Білім алушылар мен педагогтердің дене қызуын күн сайын өлшеу, медициналық кабинеттер мен оқшаулағыштардың жұмыс істеуі;  Дене қызыуы нормадан жоғары балалар үйге қайтарылады. Егер сыныпта бала ауырып қалса, бүкіл сынып қашықтан оқытуға ауыстырылады, мектеп оқуын штаттық режимде жалғастырады;.  Әрбір екінші сабақтан кейін кабинеттерде әр үзілістен кейін, ауысымдар арасында, дәліздерде, рекреацияларда, холлдарда және басқа да ылғалды тазарту жүргізіледі;  Мектеп асханасы мен буфеттің қызметін уақытша тоқтату;  Зарарсыздандыруға арналған құралдардың жеткілікті болуы қажет. Аяқ киімге арналған кілемшелермен, санитайзерлермен қамтамасыз ету, ажыратқыштарды, есік тұтқаларын, тұтқаларды, сүйеніштерді, баспалдақ марштарын, терезелерді зарарсыздандыруды тұрақты жүргізу.«Кезекші сыныптарда» оқытуды ұйымдастыру (1-4 сынып)

7 слайд

 Әлеуметтік қашықтық үшін ауысымдарды ұлғайту және ауыстыру, әлеуметтік қашықтықты қамтамасыз ету үшін мектеп кеңістігін (барлық кабинеттерді) барынша пайдалану;  Білім алушылар мен педагогтердің, басқа қызметкерлердің мектеп ішіндегі тікелей байланыстарын қысқарту;  Білім алушылар мен педагогтердің дене қызуын күн сайын өлшеу, медициналық кабинеттер мен оқшаулағыштардың жұмыс істеуі;  Дене қызыуы нормадан жоғары балалар үйге қайтарылады. Егер сыныпта бала ауырып қалса, бүкіл сынып қашықтан оқытуға ауыстырылады, мектеп оқуын штаттық режимде жалғастырады;.  Әрбір екінші сабақтан кейін кабинеттерде әр үзілістен кейін, ауысымдар арасында, дәліздерде, рекреацияларда, холлдарда және басқа да ылғалды тазарту жүргізіледі;  Мектеп асханасы мен буфеттің қызметін уақытша тоқтату;  Зарарсыздандыруға арналған құралдардың жеткілікті болуы қажет. Аяқ киімге арналған кілемшелермен, санитайзерлермен қамтамасыз ету, ажыратқыштарды, есік тұтқаларын, тұтқаларды, сүйеніштерді, баспалдақ марштарын, терезелерді зарарсыздандыруды тұрақты жүргізу.«Кезекші сыныптарда» оқытуды ұйымдастыру (1-4 сынып)

Назар аударыңыз! Сынып сағаттарына дайындық кезінде әр сынып өз сабақ кестесін үлгі бойынша орналастырады. Үлгі1-2 сыны

8 слайд
Назар аударыңыз! Сынып сағаттарына дайындық кезінде әр сынып өз сабақ кестесін үлгі бойынша орналастырады. Үлгі1-2 сыныптардағы сабақ кестесінің үлгісі

8 слайд

Назар аударыңыз! Сынып сағаттарына дайындық кезінде әр сынып өз сабақ кестесін үлгі бойынша орналастырады. Үлгі1-2 сыныптардағы сабақ кестесінің үлгісі

Назар аударыңыз! Сынып сағаттарына дайындық кезінде әр сынып өзінің апталық жүктемесін үлгі бойынша орналастырады. Үлгі1-

9 слайд
Назар аударыңыз! Сынып сағаттарына дайындық кезінде әр сынып өзінің апталық жүктемесін үлгі бойынша орналастырады. Үлгі1-4 сыныптардағы апталық жүктеме

9 слайд

Назар аударыңыз! Сынып сағаттарына дайындық кезінде әр сынып өзінің апталық жүктемесін үлгі бойынша орналастырады. Үлгі1-4 сыныптардағы апталық жүктеме

Қашықтан оқыту Интернет-платформалардың мүмкіндіктері арқылы мұғалімнің оқушылармен өзара қашықтан әрекеттесуі.Интернет-плат

10 слайд
Қашықтан оқыту Интернет-платформалардың мүмкіндіктері арқылы мұғалімнің оқушылармен өзара қашықтан әрекеттесуі.Интернет-платформалардың мүмкіндіктерін қолдана отырып, мұғалімнің нақты уақыт режимінде оқушылармен тікелей байланысы (стриминг)  Сабақ Интернет-платформада жүзеге асырылады;  тікелей эфир үшін мұғалім СанЕжН-ға сәйкес 10-нан 30 минутқа дейін сабақ бере алады;  оқушы әрекет алгоритмі негізінде стриминг режимінде сабаққа алдын-ала дайындалады;  техникалық проблемалар туындаған және тікелей трансляциялау мүмкін болмаған жағдайда мұғалім сабақты асинхронды форматқа ауыстырады, оқушы да ауысады;  мұғалім кері байланысты оқушыға электрондық журналдардың мүмкіндіктері арқылы, электрондық журналдар болмаған жағдайда – қол жетімді байланыс түрлері арқылы ұсынады;  сабақтың жазбасы сақталады және оқушыларға кез-келген уақытта қолжетімді болады.  Сабақ қашықтан Интернет-платформада мұғалімнің оқушылармен өзара әрекеттесуі кезінде жүзеге асырылады; Сабаққа дайындық кезінде:  өздігінен оқуға арналған оқу материалдарын береді;  Интернет-платформада орналастырылған қолжетімді сандық білім беру ресурстарын жеткізеді;  кез-келген уақытта Интернет-платформада орналастырылған немесе цифрлық ресурстарға, видео сабақтарға немесе электронды оқулықтарды көруге мүмкіндік береді;  Тиісті оқу тапсырмаларының көлемін сақтап, оқу тапсырмаларын әзірлейді;  оқу тапсырмаларын алады;  орындалған жұмыстарды жібереді, электрондық журналдардың мүмкіндіктері арқылы, электрондық журналдар болмаған жағдайда – қолжетімді байланыс түрлері арқылы белгіленген тәртіппен орындайды.  мұғалімдерден кеңес алады.

10 слайд

Қашықтан оқыту Интернет-платформалардың мүмкіндіктері арқылы мұғалімнің оқушылармен өзара қашықтан әрекеттесуі.Интернет-платформалардың мүмкіндіктерін қолдана отырып, мұғалімнің нақты уақыт режимінде оқушылармен тікелей байланысы (стриминг)  Сабақ Интернет-платформада жүзеге асырылады;  тікелей эфир үшін мұғалім СанЕжН-ға сәйкес 10-нан 30 минутқа дейін сабақ бере алады;  оқушы әрекет алгоритмі негізінде стриминг режимінде сабаққа алдын-ала дайындалады;  техникалық проблемалар туындаған және тікелей трансляциялау мүмкін болмаған жағдайда мұғалім сабақты асинхронды форматқа ауыстырады, оқушы да ауысады;  мұғалім кері байланысты оқушыға электрондық журналдардың мүмкіндіктері арқылы, электрондық журналдар болмаған жағдайда – қол жетімді байланыс түрлері арқылы ұсынады;  сабақтың жазбасы сақталады және оқушыларға кез-келген уақытта қолжетімді болады.  Сабақ қашықтан Интернет-платформада мұғалімнің оқушылармен өзара әрекеттесуі кезінде жүзеге асырылады; Сабаққа дайындық кезінде:  өздігінен оқуға арналған оқу материалдарын береді;  Интернет-платформада орналастырылған қолжетімді сандық білім беру ресурстарын жеткізеді;  кез-келген уақытта Интернет-платформада орналастырылған немесе цифрлық ресурстарға, видео сабақтарға немесе электронды оқулықтарды көруге мүмкіндік береді;  Тиісті оқу тапсырмаларының көлемін сақтап, оқу тапсырмаларын әзірлейді;  оқу тапсырмаларын алады;  орындалған жұмыстарды жібереді, электрондық журналдардың мүмкіндіктері арқылы, электрондық журналдар болмаған жағдайда – қолжетімді байланыс түрлері арқылы белгіленген тәртіппен орындайды.  мұғалімдерден кеңес алады.

 Сабақтың ұзақтығы - 40 минут; 1-сыныпта – сатылы режим;  Оқушылар мен педагогтердің дене қызуын күнделікті өлшеу; Д

11 слайд
 Сабақтың ұзақтығы - 40 минут; 1-сыныпта – сатылы режим;  Оқушылар мен педагогтердің дене қызуын күнделікті өлшеу; Дене температурасы нормадан жоғары балалар үйге қайтарылады. Егер сыныпта бала ауырып қалса, сынып қашықтан оқытуға ауыстырылады.  Кабинеттік жүйенің болмауы; Әр сынып белгілі бір кабинетте оқиды.  Маска кию режимін қамтамасыз ету;  Әрбір екінші сабақтан ылғалды тазарту жүргізу;  Мектеп асханасы мен буфеттің қызметін уақытша тоқтату;  Өңдеуге арналған зарарсыздандыру құралдарымен, аяқ киімге арналған кілемшелермен, санитайзерлермен қамтамасыз ету. Бірыңғай жалпыреспубликал ық сынып сағаты

11 слайд

 Сабақтың ұзақтығы - 40 минут; 1-сыныпта – сатылы режим;  Оқушылар мен педагогтердің дене қызуын күнделікті өлшеу; Дене температурасы нормадан жоғары балалар үйге қайтарылады. Егер сыныпта бала ауырып қалса, сынып қашықтан оқытуға ауыстырылады.  Кабинеттік жүйенің болмауы; Әр сынып белгілі бір кабинетте оқиды.  Маска кию режимін қамтамасыз ету;  Әрбір екінші сабақтан ылғалды тазарту жүргізу;  Мектеп асханасы мен буфеттің қызметін уақытша тоқтату;  Өңдеуге арналған зарарсыздандыру құралдарымен, аяқ киімге арналған кілемшелермен, санитайзерлермен қамтамасыз ету. Бірыңғай жалпыреспубликал ық сынып сағаты

Сынып жетекшімен байланыста болу; Синхронды және асинхронды форматтағы сабақтарды ескере отырып, сабақ кестесін сақтау ж

12 слайд
Сынып жетекшімен байланыста болу; Синхронды және асинхронды форматтағы сабақтарды ескере отырып, сабақ кестесін сақтау және оқу күнін жоспарлау; Оқу материалдарын оқу, игеру және белгіленген кестеге сәйкес пәндер бойынша оқу тапсырмаларын орындау; Жауаптарды Интернет-платформалардың, электрондық журналдардың мүмкіндіктері арқылы тіркеу немесе электрондық пошта арқылы жіберу; Тапсырмаларды орындау мұғалімнің түсініктемелерін оқып, ұсыныстарын орындау; Мұғаліммен байлыныста болу, қажет болған жағдайда мұғалімге туындаған сұрақтарды жіберу; Компьютермен жұмыс істеген кезде санитарлық нормаларды сақтау. Оқушыларға арналған ережелер

12 слайд

Сынып жетекшімен байланыста болу; Синхронды және асинхронды форматтағы сабақтарды ескере отырып, сабақ кестесін сақтау және оқу күнін жоспарлау; Оқу материалдарын оқу, игеру және белгіленген кестеге сәйкес пәндер бойынша оқу тапсырмаларын орындау; Жауаптарды Интернет-платформалардың, электрондық журналдардың мүмкіндіктері арқылы тіркеу немесе электрондық пошта арқылы жіберу; Тапсырмаларды орындау мұғалімнің түсініктемелерін оқып, ұсыныстарын орындау; Мұғаліммен байлыныста болу, қажет болған жағдайда мұғалімге туындаған сұрақтарды жіберу; Компьютермен жұмыс істеген кезде санитарлық нормаларды сақтау. Оқушыларға арналған ережелер

Оқушылардың оқу жетістіктерін бағалау Коронавирустық инфекцияның таралуына байланысты шектеу шаралары кезеңінде 2020-20

13 слайд
Оқушылардың оқу жетістіктерін бағалау Коронавирустық инфекцияның таралуына байланысты шектеу шаралары кезеңінде 2020-2021 оқу жылындағы 2-11 сыныптарында бағалау Қағидасына өзгерістер енгізілді:  1-сыныпта бағалау жүргізілмейді  Пәндер бойынша оқушылардың оқу жетістіктері күнделікті (формативті), бөлім үшін 1 жиынтық жұмыс (бұдан әрі - БЖБ) және тоқсан үшін 1 жиынтық жұмыс (бұдан әрі - ТЖБ) арқылы бағаланады. Әр мектеп оқу кестесіне байланысты уақытын қояды  Тоқсан үшін баға қою кезінде күнделікті бағалау нәтижелері, 1 БЖБ, 1 ТЖБ ескеріледі. Білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау электрондық журналдарда, электрондық журналдар болмаған жағдайда - қағаз журналдарда жүзеге асырылады «Өзін-өзі тану», «Көркем еңбек», «Музыка», «Дене шынықтыру», «Кәсіпкерлік және бизнес негіздері», «Графика және жобалау» оқу пәндері бойынша жиынтық бағалауды өткізбейді

13 слайд

Оқушылардың оқу жетістіктерін бағалау Коронавирустық инфекцияның таралуына байланысты шектеу шаралары кезеңінде 2020-2021 оқу жылындағы 2-11 сыныптарында бағалау Қағидасына өзгерістер енгізілді:  1-сыныпта бағалау жүргізілмейді  Пәндер бойынша оқушылардың оқу жетістіктері күнделікті (формативті), бөлім үшін 1 жиынтық жұмыс (бұдан әрі - БЖБ) және тоқсан үшін 1 жиынтық жұмыс (бұдан әрі - ТЖБ) арқылы бағаланады. Әр мектеп оқу кестесіне байланысты уақытын қояды  Тоқсан үшін баға қою кезінде күнделікті бағалау нәтижелері, 1 БЖБ, 1 ТЖБ ескеріледі. Білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау электрондық журналдарда, электрондық журналдар болмаған жағдайда - қағаз журналдарда жүзеге асырылады «Өзін-өзі тану», «Көркем еңбек», «Музыка», «Дене шынықтыру», «Кәсіпкерлік және бизнес негіздері», «Графика және жобалау» оқу пәндері бойынша жиынтық бағалауды өткізбейді

Оқушыларға арналған оқу тапсырмаларының болжалды көлемі Назар аударыңыз! Қашықтан оқыту кезінде «үй тапсырмасын» дәстүрлі түсі

14 слайд
Оқушыларға арналған оқу тапсырмаларының болжалды көлемі Назар аударыңыз! Қашықтан оқыту кезінде «үй тапсырмасын» дәстүрлі түсіну өзгереді, өйткені оқу жоспарына сәйкес пәндер бойынша тек оқу тапсырмалары бар, оларды оқушылар өздігінше орындайды. Әр сынып жетекшісі өз сыныбына арналған кестені пайдаланылады. Пәндер Бір сабақта берілетін оқу тапсырмаларының түрі мен көлемі 1-сынып (2-жартыжылдық ) Сауат ашу - 5-10 сөзден тұратын 1 жаттығу ; Русский язык (Я2)/ Қазақ тілі (Т2) - 3-5 сөзден тұратын 1 жаттығу ; Шет тілі - 3-5 сөзді жаттау ; Математика - есептердің 2 бағаны , 6-дан көп емес Дүниетану - 0,5 беттен көп емес көлемде оқу, 1-2 сұраққа жауап беру Жаратылыста ну - 0,5 беттен көп емес көлемде оқу, 1-2 сұраққа жауап беру Көркем еңбек - 1 сурет салу ; немесе - 1 бұйым жасау Музыка   - 1 музыкалық туындыны тыңдау; немесе - 1 музыкалық бейне-ресурсты көру Өзін-өзі тану - тақырып бойынша 1 ауызша әңгімелеу, 3-5 сөйлем Дене шынықтыру - жас ерекшеліктеріне сәйкес ұсынылған бейне-ресурс немесе педагог ұсынымдары бойынша жаттығуларды қарау және орындау 2-сынып Қазақ тілі/Русский язык - 15-25 сөзден тұратын 1 жаттығу, 1 грамматикалық тапсырма Математика - 1 сөз есеп және 1 амалды 10 өрнектің мәнін табу; немесе - 1 сөз есеп және бірнеше амалды 2-3 өрнектің мәнін табу Ағылшын тілі - 3-5 сөз жаттау; - 5-10 сөзден тұратын бір жаттығу Әдебиеттік оқу - 1,5-2 бет оқу және мәтін бойынша 1 тапсырма Русский язык (Я2)/Қазақ тілі (Т2) - 10-12 сөзден тұратын 1 жаттығу - 3-5 сөз жаттау   Дүниетану - 1,5-2 бет оқу және мәтін бойынша 1 тапсырма орындау Жаратылыстану - 1,5-2 бет оқу және мәтін бойынша 1 тапсырма орындау Өзін-өзі тану - 1 ауызша тапсырма ; немесе - 1 жазбаша тапсырма , 4-5 сөйлем Көркем еңбек - 1 сурет салу ; немесе - 1 бұйым жасау Музыка - 1 музыкалық туындыны тыңдау; немесе - 1 музыкалық бейне-ресурсты тамашалау, 1-2 сұраққа жауап беру Дене шынықтыру - жас ерекшеліктеріне сәйкес ұсынылған бейне-ресурс немесе педагог ұсынымдары бойынша жаттығуларды қарау және орындау

14 слайд

Оқушыларға арналған оқу тапсырмаларының болжалды көлемі Назар аударыңыз! Қашықтан оқыту кезінде «үй тапсырмасын» дәстүрлі түсіну өзгереді, өйткені оқу жоспарына сәйкес пәндер бойынша тек оқу тапсырмалары бар, оларды оқушылар өздігінше орындайды. Әр сынып жетекшісі өз сыныбына арналған кестені пайдаланылады. Пәндер Бір сабақта берілетін оқу тапсырмаларының түрі мен көлемі 1-сынып (2-жартыжылдық ) Сауат ашу - 5-10 сөзден тұратын 1 жаттығу ; Русский язык (Я2)/ Қазақ тілі (Т2) - 3-5 сөзден тұратын 1 жаттығу ; Шет тілі - 3-5 сөзді жаттау ; Математика - есептердің 2 бағаны , 6-дан көп емес Дүниетану - 0,5 беттен көп емес көлемде оқу, 1-2 сұраққа жауап беру Жаратылыста ну - 0,5 беттен көп емес көлемде оқу, 1-2 сұраққа жауап беру Көркем еңбек - 1 сурет салу ; немесе - 1 бұйым жасау Музыка   - 1 музыкалық туындыны тыңдау; немесе - 1 музыкалық бейне-ресурсты көру Өзін-өзі тану - тақырып бойынша 1 ауызша әңгімелеу, 3-5 сөйлем Дене шынықтыру - жас ерекшеліктеріне сәйкес ұсынылған бейне-ресурс немесе педагог ұсынымдары бойынша жаттығуларды қарау және орындау 2-сынып Қазақ тілі/Русский язык - 15-25 сөзден тұратын 1 жаттығу, 1 грамматикалық тапсырма Математика - 1 сөз есеп және 1 амалды 10 өрнектің мәнін табу; немесе - 1 сөз есеп және бірнеше амалды 2-3 өрнектің мәнін табу Ағылшын тілі - 3-5 сөз жаттау; - 5-10 сөзден тұратын бір жаттығу Әдебиеттік оқу - 1,5-2 бет оқу және мәтін бойынша 1 тапсырма Русский язык (Я2)/Қазақ тілі (Т2) - 10-12 сөзден тұратын 1 жаттығу - 3-5 сөз жаттау   Дүниетану - 1,5-2 бет оқу және мәтін бойынша 1 тапсырма орындау Жаратылыстану - 1,5-2 бет оқу және мәтін бойынша 1 тапсырма орындау Өзін-өзі тану - 1 ауызша тапсырма ; немесе - 1 жазбаша тапсырма , 4-5 сөйлем Көркем еңбек - 1 сурет салу ; немесе - 1 бұйым жасау Музыка - 1 музыкалық туындыны тыңдау; немесе - 1 музыкалық бейне-ресурсты тамашалау, 1-2 сұраққа жауап беру Дене шынықтыру - жас ерекшеліктеріне сәйкес ұсынылған бейне-ресурс немесе педагог ұсынымдары бойынша жаттығуларды қарау және орындау

Оқушыларға арналған оқу тапсырмаларының болжалды көлемі 3-сынып Қазақ тілі/Русский язык - 30-40 сөзден тұратын 1 жаттығу, 1 г

15 слайд
Оқушыларға арналған оқу тапсырмаларының болжалды көлемі 3-сынып Қазақ тілі/Русский язык - 30-40 сөзден тұратын 1 жаттығу, 1 грамматикалық тапсырма Математика - 1 сөз есеп және 10-15 есеп; немесе - 1 сөз есеп және бірнеше амалды 2 өрнек (немесе 1 теңдеу), - ауызша есептеулермен байланысты 1 жаттығу АКТ - ойын формасындағы 1 жаттығу Ағылшын тілі - 3-5 сөз жаттау; - 15-20 сөзден тұратын 1-3 жаттығу Әдебиеттік оқу - 2-3 бет оқу және мәтін бойынша 1 тапсырма Русский язык (Я2)/Қазақ тілі (Т2) - 15-20 сөзден тұратын 1 жаттығу - 3-5 сөз жаттау   Дүниетану - 1,5-2 бет оқу және мәтін бойынша 1 тапсырма орындау Жаратылыстану - 1,5-2 бет оқу және мәтін бойынша 1 тапсырма орындау Өзін-өзі тану - 1 ауызша тапсырма ; немесе - 1 жазбаша тапсырма , 5-7 сөйлем Көркем еңбек - 1 сурет салу ; немесе - 1 бұйым жасау Музыка - 1 музыкалық туындыны тыңдау; немесе - 1 музыкалық бейне-ресурсты тамашалау, 1-2 сұраққа жауап беру Дене шынықтыру - жас ерекшеліктеріне сәйкес ұсынылған бейне-ресурс немесе педагог ұсынымдары бойынша жаттығуларды қарау және орындау   4-сынып Қазақ тілі/Русский язык - 50-60 сөзден тұратын 1 жаттығу, 1 грамматикалық тапсырма Математика - 1 сөз есеп и 10-15 есеп; немесе - 1 сөз есеп және бірнеше амалды 2 өрнек (немесе 1 теңдеу), - ауызша есептеулермен байланысты 1 жаттығу АКТ - ойын формасындағы 1 жаттығу Ағылшын тілі - 3-5 сөз жаттау, диалог құру (15-20 сөз); - 20-25 сөзден тұратын 1-2 жаттығу Әдебиеттік оқу - 3-3,5 бет оқу және мәтін бойынша 1-2 тапсырма Русский язык (Я2)/Қазақ тілі (Т2) - 25-30 сөзден тұратын 1 жаттығу - 5-7 сөз жаттау   Дүниетану - 2-2,5 бет оқу және мәтін бойынша 1 тапсырма орындау Жаратылыстану - 2-2,5 бет оқу және мәтін бойынша 1 тапсырма орындау Өзін-өзі тану - 1 ауызша тапсырма ; немесе - 1 жазбаша тапсырма , 5-7 сөйлем Көркем еңбек - 1 сурет салу ; немесе - 1 бұйым жасау Музыка - 1 музыкалық туындыны тыңдау; немесе - 1 музыкалық бейне-ресурсты тамашалау, 1-2 сұраққа жауап беру Дене шынықтыру - жас ерекшеліктеріне сәйкес ұсынылған бейне-ресурс немесе педагог ұсынымдары бойынша жаттығуларды қарау және орындау

15 слайд

Оқушыларға арналған оқу тапсырмаларының болжалды көлемі 3-сынып Қазақ тілі/Русский язык - 30-40 сөзден тұратын 1 жаттығу, 1 грамматикалық тапсырма Математика - 1 сөз есеп және 10-15 есеп; немесе - 1 сөз есеп және бірнеше амалды 2 өрнек (немесе 1 теңдеу), - ауызша есептеулермен байланысты 1 жаттығу АКТ - ойын формасындағы 1 жаттығу Ағылшын тілі - 3-5 сөз жаттау; - 15-20 сөзден тұратын 1-3 жаттығу Әдебиеттік оқу - 2-3 бет оқу және мәтін бойынша 1 тапсырма Русский язык (Я2)/Қазақ тілі (Т2) - 15-20 сөзден тұратын 1 жаттығу - 3-5 сөз жаттау   Дүниетану - 1,5-2 бет оқу және мәтін бойынша 1 тапсырма орындау Жаратылыстану - 1,5-2 бет оқу және мәтін бойынша 1 тапсырма орындау Өзін-өзі тану - 1 ауызша тапсырма ; немесе - 1 жазбаша тапсырма , 5-7 сөйлем Көркем еңбек - 1 сурет салу ; немесе - 1 бұйым жасау Музыка - 1 музыкалық туындыны тыңдау; немесе - 1 музыкалық бейне-ресурсты тамашалау, 1-2 сұраққа жауап беру Дене шынықтыру - жас ерекшеліктеріне сәйкес ұсынылған бейне-ресурс немесе педагог ұсынымдары бойынша жаттығуларды қарау және орындау   4-сынып Қазақ тілі/Русский язык - 50-60 сөзден тұратын 1 жаттығу, 1 грамматикалық тапсырма Математика - 1 сөз есеп и 10-15 есеп; немесе - 1 сөз есеп және бірнеше амалды 2 өрнек (немесе 1 теңдеу), - ауызша есептеулермен байланысты 1 жаттығу АКТ - ойын формасындағы 1 жаттығу Ағылшын тілі - 3-5 сөз жаттау, диалог құру (15-20 сөз); - 20-25 сөзден тұратын 1-2 жаттығу Әдебиеттік оқу - 3-3,5 бет оқу және мәтін бойынша 1-2 тапсырма Русский язык (Я2)/Қазақ тілі (Т2) - 25-30 сөзден тұратын 1 жаттығу - 5-7 сөз жаттау   Дүниетану - 2-2,5 бет оқу және мәтін бойынша 1 тапсырма орындау Жаратылыстану - 2-2,5 бет оқу және мәтін бойынша 1 тапсырма орындау Өзін-өзі тану - 1 ауызша тапсырма ; немесе - 1 жазбаша тапсырма , 5-7 сөйлем Көркем еңбек - 1 сурет салу ; немесе - 1 бұйым жасау Музыка - 1 музыкалық туындыны тыңдау; немесе - 1 музыкалық бейне-ресурсты тамашалау, 1-2 сұраққа жауап беру Дене шынықтыру - жас ерекшеліктеріне сәйкес ұсынылған бейне-ресурс немесе педагог ұсынымдары бойынша жаттығуларды қарау және орындау

Оқушыларға арналған оқу тапсырмаларының болжалды көлемі Пәндер Оқу тапсырмаларының түрі мен көлемі 5-сынып Қазақ тілі/Русски

16 слайд
Оқушыларға арналған оқу тапсырмаларының болжалды көлемі Пәндер Оқу тапсырмаларының түрі мен көлемі   5-сынып Қазақ тілі/Русский язык - 1 ауызша жаттығу (55-65 сөз), сабақ тақырыбы бойынша 1 жазбаша жаттығу Қазақ әдебиеті/Русская литература - 2-3 бет оқу, мәтінді талдауға арналған 1 жаттығу   Русский язык и литература /Қазақ тілі мен әдебиеті - сабақ тақырыбы бойынша 1 ауызша жаттығу (25-35 сөз) және 1 жазбаша жаттығу Ағылшын тілі - сабақ тақырыбы бойынша 1 ауызша жаттығу (10-20 сөз) және 1 жазбаша жаттығу Математика - бекітуге арналған 1 сөз есеп және 4 өрнек , немесе - аналогия бойынша 2 сөз есеп, немесе - бекітуге арналған 1 сөз есеп және 8 есеп. Информатика - 1 интерактивтік тест тапсырмасы немесе - 3-5 сұраққа жауап беру; немесе - 1 практика...

16 слайд

Оқушыларға арналған оқу тапсырмаларының болжалды көлемі Пәндер Оқу тапсырмаларының түрі мен көлемі   5-сынып Қазақ тілі/Русский язык - 1 ауызша жаттығу (55-65 сөз), сабақ тақырыбы бойынша 1 жазбаша жаттығу Қазақ әдебиеті/Русская литература - 2-3 бет оқу, мәтінді талдауға арналған 1 жаттығу   Русский язык и литература /Қазақ тілі мен әдебиеті - сабақ тақырыбы бойынша 1 ауызша жаттығу (25-35 сөз) және 1 жазбаша жаттығу Ағылшын тілі - сабақ тақырыбы бойынша 1 ауызша жаттығу (10-20 сөз) және 1 жазбаша жаттығу Математика - бекітуге арналған 1 сөз есеп және 4 өрнек , немесе - аналогия бойынша 2 сөз есеп, немесе - бекітуге арналған 1 сөз есеп және 8 есеп. Информатика - 1 интерактивтік тест тапсырмасы немесе - 3-5 сұраққа жауап беру; немесе - 1 практика...