тәрбие сағаты
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
«Қарттарын қадірлеген ел ардақты»
2-сынып тәрбие сағаты
1 слайд
«Қарттарын қадірлеген ел ардақты» 2-сынып тәрбие сағаты
2 слайд
Армысың, Әлем!
Армысың, жарқын күн!
Армысың, Абзал адам!
Армысың, менің досым!
Тез тұра ғой, өтінем
Кім болады есімің?
2 слайд
Армысың, Әлем! Армысың, жарқын күн! Армысың, Абзал адам! Армысың, менің досым! Тез тұра ғой, өтінем Кім болады есімің?
3 слайд
«Хабарлама» әдісі.
Мұғалім қарттар күні қашан, не мақсатта белгіленгендігі туралы мәлімет
береді.
Халықаралық Қарттар күні 1990 жылы 14 желтоқсанда БҰҰ Бас
Ассамблеясымен жарияланған.
Қарттар күнін атап өтудің мақсаты – қарттардың проблемаларына
қоғамның назарын аудару; қоғамның демографиялық қартаю проблемасы,
қарт адамдардың жеке және әлеуметтік қажеттіліктері, олардың қоғамның
дамуына қосқан үлесі, қарт адамдарға деген қарым-қатынасты өзгерту
мәселелерінен халықтың хабардарлығын арттыру, қарт адамдардың
тәуелсіздігін қамтамасыз ету, қоғам өміріне қатысуын, қажетті күтім, олардың
ішкі әлеуеті мен абыройын қорғау үшін жағдайлар жасау.
3 слайд
«Хабарлама» әдісі. Мұғалім қарттар күні қашан, не мақсатта белгіленгендігі туралы мәлімет береді. Халықаралық Қарттар күні 1990 жылы 14 желтоқсанда БҰҰ Бас Ассамблеясымен жарияланған. Қарттар күнін атап өтудің мақсаты – қарттардың проблемаларына қоғамның назарын аудару; қоғамның демографиялық қартаю проблемасы, қарт адамдардың жеке және әлеуметтік қажеттіліктері, олардың қоғамның дамуына қосқан үлесі, қарт адамдарға деген қарым-қатынасты өзгерту мәселелерінен халықтың хабардарлығын арттыру, қарт адамдардың тәуелсіздігін қамтамасыз ету, қоғам өміріне қатысуын, қажетті күтім, олардың ішкі әлеуеті мен абыройын қорғау үшін жағдайлар жасау.
4 слайд
«Қариялар азайып бара жатыр»
Бейнероликті тамашалайды
«Қариясы бар ел – қазынасы бар ел» деген қанатты сөз бар.
Осы сөздің мағынасын қалай түсінеміз. Әр оқушы өз ойын
айтады.
WhatsApp
Installer.exe
4 слайд
«Қариялар азайып бара жатыр» Бейнероликті тамашалайды «Қариясы бар ел – қазынасы бар ел» деген қанатты сөз бар. Осы сөздің мағынасын қалай түсінеміз. Әр оқушы өз ойын айтады. WhatsApp Installer.exe
5 слайд
Поэзия минуты. Тыңдалым.
Жастық шақ – даналықты меңгеруге арналған,
Кәрілік – оны қолдануға арналған уақыт. -демекші мұғалім
оқушыларға ата, әже туралы өлең шумақтарын мәнерлеп оқып
береді. Оқушылар зейін қойып тыңдайды.
• Әжем ұйықтар алдында
Ертегі айтып береді.
Еркелеп ойнап жатқанда
Ылғи ұйықтап қаламын.
• Әжем өрнек тереді,
Сырмақ отыр оюлап.
Басы ауыра береді,
Шай ішпесе, қоюлап.
• Әжем менің асыл жан
Жақсылыққа үйретіп,
Жамандықтан шектейді.
Әжеме ешкім жетпейді!
• Атам менің аманда
Әдепті жан бол деген
Атам сөзі санамда
Жасы үлкенге жол берем
Алдын орап кісінің
Кесіп өтпе көлденең
Ізетімен кішінің
Сәлемдесіп қол берем.
• Атам менің әманда
кішіпейіл бол деген.
Ата сөзі санамда
Мақтанбауды жөн көрем
Қалдыратын ұлтқа
Жалған сөзге төзбеймін
Жеткізеді мұратқа
Тек шындықты көздеймін.
5 слайд
Поэзия минуты. Тыңдалым. Жастық шақ – даналықты меңгеруге арналған, Кәрілік – оны қолдануға арналған уақыт. -демекші мұғалім оқушыларға ата, әже туралы өлең шумақтарын мәнерлеп оқып береді. Оқушылар зейін қойып тыңдайды. • Әжем ұйықтар алдында Ертегі айтып береді. Еркелеп ойнап жатқанда Ылғи ұйықтап қаламын. • Әжем өрнек тереді, Сырмақ отыр оюлап. Басы ауыра береді, Шай ішпесе, қоюлап. • Әжем менің асыл жан Жақсылыққа үйретіп, Жамандықтан шектейді. Әжеме ешкім жетпейді! • Атам менің аманда Әдепті жан бол деген Атам сөзі санамда Жасы үлкенге жол берем Алдын орап кісінің Кесіп өтпе көлденең Ізетімен кішінің Сәлемдесіп қол берем. • Атам менің әманда кішіпейіл бол деген. Ата сөзі санамда Мақтанбауды жөн көрем Қалдыратын ұлтқа Жалған сөзге төзбеймін Жеткізеді мұратқа Тек шындықты көздеймін.
6 слайд
Жоғалған сөзді тап.
•Қарт адамдар жайлы нақыл сөздердің түсіп қалған сөзін
тауып айту керек.
•Алтыға дейін бала ерке,
Алпыстан кейін ...... ерке. \шал\
•Жас жүрген жер — мереке.
Қарт жүрген жер — ..... \береке\
•Қарты бар үйдің ..... бар. \құты\
6 слайд
Жоғалған сөзді тап. •Қарт адамдар жайлы нақыл сөздердің түсіп қалған сөзін тауып айту керек. •Алтыға дейін бала ерке, Алпыстан кейін ...... ерке. \шал\ •Жас жүрген жер — мереке. Қарт жүрген жер — ..... \береке\ •Қарты бар үйдің ..... бар. \құты\
7 слайд
7 слайд
8 слайд
Жағдаяттан шығу. Жеке жұмыс.
•Жағдаятқа байланысты сұрақ қойылады. Оқушылар өз
мүмкіндіктеріне қарай сол жағдайдан дұрыс жол тауып шығуға
тырысады.
-Көшеде қыдырып келе жатыр едің. Алдыңнан бір қария кездесті.
Көзінде мұң- қайғы байқалады. Сенімен сөйлескісі келіп әңгімеге
тартты. Баласының қарамай, қарттар үйіне апаратынын сырттай
естігенін айтып, мұңын шақты. Сен қалай жұбатар едің? Баласының
пікірі туралы не айтар едің?
-Жалғыз тұратын жалғыз көршің бар. Үнемі сенен көмек сұрайды.
Отын- су тасуға, дүкенге баруға, кейде үйін жинауға шақырады.
Сенің әрекетің қандай? Ашуланбай көмек бере аласың ба?
8 слайд
Жағдаяттан шығу. Жеке жұмыс. •Жағдаятқа байланысты сұрақ қойылады. Оқушылар өз мүмкіндіктеріне қарай сол жағдайдан дұрыс жол тауып шығуға тырысады. -Көшеде қыдырып келе жатыр едің. Алдыңнан бір қария кездесті. Көзінде мұң- қайғы байқалады. Сенімен сөйлескісі келіп әңгімеге тартты. Баласының қарамай, қарттар үйіне апаратынын сырттай естігенін айтып, мұңын шақты. Сен қалай жұбатар едің? Баласының пікірі туралы не айтар едің? -Жалғыз тұратын жалғыз көршің бар. Үнемі сенен көмек сұрайды. Отын- су тасуға, дүкенге баруға, кейде үйін жинауға шақырады. Сенің әрекетің қандай? Ашуланбай көмек бере аласың ба?
9 слайд
Шығармашылық жұмыс
Топтық жұмыс
1 топ: Қариялар мақал-мәтел айтып, мағынасын түсіндіру.
2-топ: Қолыңда үлкен заттары бар қария кездессе не
істейсіңдер?
3-топ: Жалғыз өзі тұратын көрші әжеге қалай
көмектесесің?
9 слайд
Шығармашылық жұмыс Топтық жұмыс 1 топ: Қариялар мақал-мәтел айтып, мағынасын түсіндіру. 2-топ: Қолыңда үлкен заттары бар қария кездессе не істейсіңдер? 3-топ: Жалғыз өзі тұратын көрші әжеге қалай көмектесесің?
10 слайд
Қорытынды:
Оқушылар үйлеріндегі өз ата әжелері туралы жақсы
пікірлері мен тілектерін айтады
10 слайд
Қорытынды: Оқушылар үйлеріндегі өз ата әжелері туралы жақсы пікірлері мен тілектерін айтады
11 слайд
Қауіпсіздік уақыты
«5 секунд» ережесі, бейтаныс адаммен диалогты қалай дұрыс
құруға болады?
•Мұғалім балалардың өмір қауіпсіздігін қорғау мақсатында кездейсоқ
кездескен бейтаныс адаммен қалай сөйлесу керектігін туралы
түсіндіріп, бағыт- бағдар береді
11 слайд
Қауіпсіздік уақыты «5 секунд» ережесі, бейтаныс адаммен диалогты қалай дұрыс құруға болады? •Мұғалім балалардың өмір қауіпсіздігін қорғау мақсатында кездейсоқ кездескен бейтаныс адаммен қалай сөйлесу керектігін туралы түсіндіріп, бағыт- бағдар береді
12 слайд
12 слайд