Тәрбие сағаты 3 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
“ Ананың алақаны-балаға жылы
ұя”
(тренинг)
1 слайд
“ Ананың алақаны-балаға жылы ұя” (тренинг)
2 слайд
Мұғалім:Медешова Н А
2 слайд
Мұғалім:Медешова Н А
3 слайд
Мақсаты:
Отбасы тәрбиесіндегі
ата – ананың
балаға тәрбиелік
ықпалын арттыру. Тәрбиенің ең тамаша
жері отбасы
екенін,
олардың бала
тәрбиесіндегі
мүмкіндіктерінің
жоғары екенін,
баламен қарым –
қатынасты
жақсарту бала тәрбиесіне көп
көңіл бөлудің
маңыздылығын
дәлелдеу.
3 слайд
Мақсаты: Отбасы тәрбиесіндегі ата – ананың балаға тәрбиелік ықпалын арттыру. Тәрбиенің ең тамаша жері отбасы екенін, олардың бала тәрбиесіндегі мүмкіндіктерінің жоғары екенін, баламен қарым – қатынасты жақсарту бала тәрбиесіне көп көңіл бөлудің маңыздылығын дәлелдеу.
4 слайд
І.Кіріспе
ІІ.Негізгі бөлім:
1.”Мен үшін қымбат...”(Ой қозғау)
2.”Бала деген кім?”(Ой қозғау)
3.”Жүректен шыққан жылы сөз”:
А)”Мейірімділік шуағы”;
4.”Жағымсыз қылықтар”
5.”Жақсы қасиеттер”
6.Ата-аналарға арналған ситуациялық
сұрақтар
7.Клип “Ана жүрегі”
8.Жаттығу “Тілек шырағданы”
9.Ойтолғаныс Тренинг
бағдарламасы:
4 слайд
І.Кіріспе ІІ.Негізгі бөлім: 1.”Мен үшін қымбат...”(Ой қозғау) 2.”Бала деген кім?”(Ой қозғау) 3.”Жүректен шыққан жылы сөз”: А)”Мейірімділік шуағы”; 4.”Жағымсыз қылықтар” 5.”Жақсы қасиеттер” 6.Ата-аналарға арналған ситуациялық сұрақтар 7.Клип “Ана жүрегі” 8.Жаттығу “Тілек шырағданы” 9.Ойтолғаныс Тренинг бағдарламасы:
5 слайд
І. Кіріспе бөлім:
- Сәлеметсіздер ме, құрметті ата – аналар!
Біз сіздерді көргенімізге қуаныштымыз.
Бүгін сіздермен өткізілгелі тұрған
тренингтің тақырыбы: «Ананың алақаны –
балаға жылы ұя» деп аталады.
Отбасы - өмірді кемеліне келтіреді, бақыт әкеледі.
Отбасы – адам өмірінің тамаша жақтары
жүзеге асатын .... адамның ең басты шаттығы
болып саналатын, баланың өсіп, өмір сүретін орны.
Екі адамның некелесуі толық отбасын құрамайды.
Дүниеге шыр етіп нәресте келгенде ғана отбасы толық отбасы
саналады. Қазіргі таңда ата – ананың бірінші мақсаты
– қаражат табу, балаларын еш нәрседен мұқтаж
етпеу болып қалды. Бала – шағаның қамымен
жүрген ата – ана бала тәрбиесіне де көңіл бөле
алмай қалды. Ал бала тәрбиесі отбасынан басталады,
қалыптасады. «Балапан ұяда не көрсе, ұшқанда соны
іледі» демекші жақсы – жаман әдеттерді бала
отбасында үйренеді. Отбасындағы кикілжің ұрыстар
баланың психикасына әсер етеді. Баланың мейірімді,
еңбекқор, әдепті болып өсуі – отбасында жайлы ,
жақсы климаттың болуы. Баламыз өмірден өз орнын
тауып, бақытты өмір сүрсін десек, бала тәрбиесіне көңіл
бөлуді ешқашан естен шығармайық.
5 слайд
І. Кіріспе бөлім: - Сәлеметсіздер ме, құрметті ата – аналар! Біз сіздерді көргенімізге қуаныштымыз. Бүгін сіздермен өткізілгелі тұрған тренингтің тақырыбы: «Ананың алақаны – балаға жылы ұя» деп аталады. Отбасы - өмірді кемеліне келтіреді, бақыт әкеледі. Отбасы – адам өмірінің тамаша жақтары жүзеге асатын .... адамның ең басты шаттығы болып саналатын, баланың өсіп, өмір сүретін орны. Екі адамның некелесуі толық отбасын құрамайды. Дүниеге шыр етіп нәресте келгенде ғана отбасы толық отбасы саналады. Қазіргі таңда ата – ананың бірінші мақсаты – қаражат табу, балаларын еш нәрседен мұқтаж етпеу болып қалды. Бала – шағаның қамымен жүрген ата – ана бала тәрбиесіне де көңіл бөле алмай қалды. Ал бала тәрбиесі отбасынан басталады, қалыптасады. «Балапан ұяда не көрсе, ұшқанда соны іледі» демекші жақсы – жаман әдеттерді бала отбасында үйренеді. Отбасындағы кикілжің ұрыстар баланың психикасына әсер етеді. Баланың мейірімді, еңбекқор, әдепті болып өсуі – отбасында жайлы , жақсы климаттың болуы. Баламыз өмірден өз орнын тауып, бақытты өмір сүрсін десек, бала тәрбиесіне көңіл бөлуді ешқашан естен шығармайық.
6 слайд
«Сіз ұлыңызды немесе қызыңызды тек
қана өзіңіз ата – аналық қуанышыңыз
үшін ғана дүниеге әкеліп, тәрбиелеп
жатқан жоқсыз.
Сіздің отбасыңызда болашақ азамат,
болашақ қайраткер, болашақ күрескер
өсіп келеді»
А.С.Макаренко
6 слайд
«Сіз ұлыңызды немесе қызыңызды тек қана өзіңіз ата – аналық қуанышыңыз үшін ғана дүниеге әкеліп, тәрбиелеп жатқан жоқсыз. Сіздің отбасыңызда болашақ азамат, болашақ қайраткер, болашақ күрескер өсіп келеді» А.С.Макаренко
7 слайд
“ Адамдық негізі – ол - әйел”.
“ Ана – отбасының ұйытқысы”.
7 слайд
“ Адамдық негізі – ол - әйел”. “ Ана – отбасының ұйытқысы”.
8 слайд
ІІ.Негізгі бөлім
1. “Мен үшін қымбат..”
8 слайд
ІІ.Негізгі бөлім 1. “Мен үшін қымбат..”
9 слайд
Ананың
9 слайд
Ананың
10 слайд
Ананың
махаббаты Жан жылуыМейірімді көздері күлкісі
мейірімі
Ыстық жүрегіАялы алақаны
10 слайд
Ананың махаббаты Жан жылуыМейірімді көздері күлкісі мейірімі Ыстық жүрегіАялы алақаны
11 слайд
2.“Бала деген кім?” туралы
әрбір ата-ана ой қозғау
жазады
11 слайд
2.“Бала деген кім?” туралы әрбір ата-ана ой қозғау жазады
12 слайд
Бала
12 слайд
Бала
13 слайд
Бала
Үмітіміз
Өмірімнің
жалғасы Болашағымыз
Бауыр етіміз Асыраушым
Көмекшім
Ақылшым
13 слайд
Бала Үмітіміз Өмірімнің жалғасы Болашағымыз Бауыр етіміз Асыраушым Көмекшім Ақылшым
14 слайд
14 слайд
15 слайд
А) «Мейірімділік шуағы»
Ғалымдардың айтуынша,
баланың таңертеңгі ұйқыдан
қандай көңіл – күймен тұруы
–
бүкіл бір күндік көңіл – күйіне
әсер етеді екен.
15 слайд
А) «Мейірімділік шуағы» Ғалымдардың айтуынша, баланың таңертеңгі ұйқыдан қандай көңіл – күймен тұруы – бүкіл бір күндік көңіл – күйіне әсер етеді екен.
16 слайд
Сіз
балаңызды таңертеңгі
ұйқыдан қалай оятасыз?Сіз
балаңызды таңертеңгі
ұйқыдан қалай оятасыз?
16 слайд
Сіз балаңызды таңертеңгі ұйқыдан қалай оятасыз?Сіз балаңызды таңертеңгі ұйқыдан қалай оятасыз?
17 слайд
Балаңызға
ризашылығыңызды қалай
білдіресіз?Балаңызға
ризашылығыңызды қалай
білдіресіз?
17 слайд
Балаңызға ризашылығыңызды қалай білдіресіз?Балаңызға ризашылығыңызды қалай білдіресіз?
18 слайд
Балаңыздың тәтті
қылықтарыБалаңыздың тәтті
қылықтары
18 слайд
Балаңыздың тәтті қылықтарыБалаңыздың тәтті қылықтары
19 слайд
Балаңыз сізге қандай
көмек көрсетеді?Балаңыз сізге қандай
көмек көрсетеді?
19 слайд
Балаңыз сізге қандай көмек көрсетеді?Балаңыз сізге қандай көмек көрсетеді?
20 слайд
Бала – ата – ананың үміті, өмірінің жалғасы.
«Баламның табанына кірген шөңге менің
маңдайыма кірсін» -деп перзентін әлпештеп
өсірген ата – ананың жатса – тұрса тілейтіні -
баласының алдыңғы қатарлы азамат болып
өскені.
Ендеше сіз балаңыздың бойынан қандай
қасиеттерді көргіңіз келеді?
20 слайд
Бала – ата – ананың үміті, өмірінің жалғасы. «Баламның табанына кірген шөңге менің маңдайыма кірсін» -деп перзентін әлпештеп өсірген ата – ананың жатса – тұрса тілейтіні - баласының алдыңғы қатарлы азамат болып өскені. Ендеше сіз балаңыздың бойынан қандай қасиеттерді көргіңіз келеді?
21 слайд
Жағымсыз
қылықтар
21 слайд
Жағымсыз қылықтар
22 слайд
Жағымсыз
қылықтар
Сараңдық
ЫзақорлықЕріншектік Тәкәппарлық
Мақтаншақтық
Дөрекілік
Жалқаулық
22 слайд
Жағымсыз қылықтар Сараңдық ЫзақорлықЕріншектік Тәкәппарлық Мақтаншақтық Дөрекілік Жалқаулық
23 слайд
Жақсы
қасиеттер
23 слайд
Жақсы қасиеттер
24 слайд
Жақсы
қасиеттер
Тәртіптілік Мәдениеттілік ИнабаттылықАдамгершілігі молЕңбекқорлық
Тіл алғышСыпайылық
24 слайд
Жақсы қасиеттер Тәртіптілік Мәдениеттілік ИнабаттылықАдамгершілігі молЕңбекқорлық Тіл алғышСыпайылық
25 слайд
Ата-аналарға арналған
ситуациялық сұрақтар
25 слайд
Ата-аналарға арналған ситуациялық сұрақтар
26 слайд
С и т у а ц и я л ы қ с ұ р а қ т а рС и т у а ц и я л ы қ с ұ р а қ т а р
1 – сұрақ
«Балаңыз мектептен шағым айтып келді. Мұғалім ұрысқанын, енді сабаққа
барғысы келмейтінін айтты. Сіз қандай әрекет етесіз?»
2 – сұрақ
«Балаңыз ұялы телефон алып бер деп жылады. Сіз: «Шамалы шыдай тұр,
уақытында алып беремін» - дедіңіз. Балаңыз тыңдамай есікті тарс жауып
кетіп қалды. Сіздің әрекетіңіз?»
3 – сұрақ
«Марат сабаққа дайындықсыз келді. Мұғалім сабақ түсіндіріп жатты. Марат
сабақты да тыңдамады. Онымен қоса жанындағы оқушыларға да
тыныштық бермеді. Мұғалім ескертулер берсе де қорытынды шығармады.
Мұғалім оқушының сыныптан шығып кетуін талап етті. Марат үйге келіп
шағым айтты. Ата – анасы әй – шәйға қарамай, директорға кіріп айқай
шығарды. Ата – ананың бұл әркеті дұрыс па? Сіз қандай әрекет етер едіңіз?»
4 – сұрақ
«Балаңыз түнімен теледидар көріп, ұйқысы қанбай қалды. Балаңыз: «Басым
ауырып тұр, сабаққа бармай – ақ қояйыншы», - деді. Сіздің әрекетіңіз? Ата –
ана мен баласына жеке сұрақтар беру арқылы ата – анамен бала арасындағы
байланысты анықтап, мәліметтерді саралау»
26 слайд
С и т у а ц и я л ы қ с ұ р а қ т а рС и т у а ц и я л ы қ с ұ р а қ т а р 1 – сұрақ «Балаңыз мектептен шағым айтып келді. Мұғалім ұрысқанын, енді сабаққа барғысы келмейтінін айтты. Сіз қандай әрекет етесіз?» 2 – сұрақ «Балаңыз ұялы телефон алып бер деп жылады. Сіз: «Шамалы шыдай тұр, уақытында алып беремін» - дедіңіз. Балаңыз тыңдамай есікті тарс жауып кетіп қалды. Сіздің әрекетіңіз?» 3 – сұрақ «Марат сабаққа дайындықсыз келді. Мұғалім сабақ түсіндіріп жатты. Марат сабақты да тыңдамады. Онымен қоса жанындағы оқушыларға да тыныштық бермеді. Мұғалім ескертулер берсе де қорытынды шығармады. Мұғалім оқушының сыныптан шығып кетуін талап етті. Марат үйге келіп шағым айтты. Ата – анасы әй – шәйға қарамай, директорға кіріп айқай шығарды. Ата – ананың бұл әркеті дұрыс па? Сіз қандай әрекет етер едіңіз?» 4 – сұрақ «Балаңыз түнімен теледидар көріп, ұйқысы қанбай қалды. Балаңыз: «Басым ауырып тұр, сабаққа бармай – ақ қояйыншы», - деді. Сіздің әрекетіңіз? Ата – ана мен баласына жеке сұрақтар беру арқылы ата – анамен бала арасындағы байланысты анықтап, мәліметтерді саралау»
27 слайд
«Балаңыз
мектептен шағым
айтып келді.
Мұғалім ұрысқанын,
енді сабаққа
барғысы
келмейтінін
айтты. Сіз қандай
әрекет етесіз?»
27 слайд
«Балаңыз мектептен шағым айтып келді. Мұғалім ұрысқанын, енді сабаққа барғысы келмейтінін айтты. Сіз қандай әрекет етесіз?»
28 слайд
«Балаңыз ұялы телефон
алып бер деп жылады.
Сіз: «Шамалы шыдай тұр,
уақытында алып беремін» - дедіңіз.
Балаңыз тыңдамай есікті
тарс жауып кетіп қалды.
Сіздің әрекетіңіз?»
28 слайд
«Балаңыз ұялы телефон алып бер деп жылады. Сіз: «Шамалы шыдай тұр, уақытында алып беремін» - дедіңіз. Балаңыз тыңдамай есікті тарс жауып кетіп қалды. Сіздің әрекетіңіз?»
29 слайд
«Марат сабаққа дайындықсыз келді. Мұғалім сабақ түсіндіріп жатты.
Марат сабақты да тыңдамады.
Онымен қоса жанындағы оқушыларға да тыныштық бермеді.
Мұғалім ескертулер берсе де қорытынды шығармады.
Мұғалім оқушының сыныптан шығып кетуін талап етті.
Марат үйге келіп шағым айтты.
Ата – анасы әй – шәйға қарамай, директорға кіріп айқай шығарды.
Ата – ананың бұл әркеті дұрыс па? Сіз қандай әрекет етер едіңіз?»
29 слайд
«Марат сабаққа дайындықсыз келді. Мұғалім сабақ түсіндіріп жатты. Марат сабақты да тыңдамады. Онымен қоса жанындағы оқушыларға да тыныштық бермеді. Мұғалім ескертулер берсе де қорытынды шығармады. Мұғалім оқушының сыныптан шығып кетуін талап етті. Марат үйге келіп шағым айтты. Ата – анасы әй – шәйға қарамай, директорға кіріп айқай шығарды. Ата – ананың бұл әркеті дұрыс па? Сіз қандай әрекет етер едіңіз?»
30 слайд
«Балаңыз түнімен
теледидар көріп, ұйқысы
қанбай қалды. Балаңыз:
«Басым ауырып тұр,
сабаққа бармай – ақ
қояйыншы», - деді. Сіздің
әрекетіңіз? Ата – ана мен
баласына жеке сұрақтар
беру арқылы ата – анамен
бала арасындағы
байланысты анықтап,
мәліметтерді саралау»
30 слайд
«Балаңыз түнімен теледидар көріп, ұйқысы қанбай қалды. Балаңыз: «Басым ауырып тұр, сабаққа бармай – ақ қояйыншы», - деді. Сіздің әрекетіңіз? Ата – ана мен баласына жеке сұрақтар беру арқылы ата – анамен бала арасындағы байланысты анықтап, мәліметтерді саралау»
31 слайд
Клип “Ана жүрегі”
31 слайд
Клип “Ана жүрегі”
32 слайд
“ Тілек ш ырағданы ”
Отбасы,ұшқан жанұя-жылылықтың,
жылулықтың мекені. «Отбасы»
атауының мәніне үңілер
болсақ,оттың да үлкен маңызы бар
екенін сеземіз. Ал ананың алақаны
оттан да ыстық. Сондықтан оттың
басы,ошағымыздың түтіні түзу болу
үшін «Тілек шамы» жаттығуын бір-
бірімізге тілек айта отырып
жүргізейік. “ Тілек ш ырағданы ” Отбасы,ұшқан жанұя-жылылықтың,
жылулықтың мекені. «Отбасы»
атауының мәніне үңілер
болсақ,оттың да үлкен маңызы бар
екенін сеземіз. Ал ананың алақаны
оттан да ыстық. Сондықтан оттың
басы,ошағымыздың түтіні түзу болу
үшін «Тілек шамы» жаттығуын бір-
бірімізге тілек айта отырып
жүргізейік.
32 слайд
“ Тілек ш ырағданы ” Отбасы,ұшқан жанұя-жылылықтың, жылулықтың мекені. «Отбасы» атауының мәніне үңілер болсақ,оттың да үлкен маңызы бар екенін сеземіз. Ал ананың алақаны оттан да ыстық. Сондықтан оттың басы,ошағымыздың түтіні түзу болу үшін «Тілек шамы» жаттығуын бір- бірімізге тілек айта отырып жүргізейік. “ Тілек ш ырағданы ” Отбасы,ұшқан жанұя-жылылықтың, жылулықтың мекені. «Отбасы» атауының мәніне үңілер болсақ,оттың да үлкен маңызы бар екенін сеземіз. Ал ананың алақаны оттан да ыстық. Сондықтан оттың басы,ошағымыздың түтіні түзу болу үшін «Тілек шамы» жаттығуын бір- бірімізге тілек айта отырып жүргізейік.
33 слайд
Ата-ананың жеке басының әсері балаға күн
сәулесімен бірдей,мұны басқа ешбір нәрсемен
ауыстыру мүмкін емес .Құрметті ата-аналар,
сіздерден баладан жүрек жылуын аямай
балаға бір сәт болса да,бала көзімен қараңыз
дей отырып бүгінгі тренингке
қатысқандарыңызға көп-көп рахмет
айтамыз!Ой-толғаныс Ата-ананың жеке басының әсері балаға күн
сәулесімен бірдей,мұны басқа ешбір нәрсемен
ауыстыру мүмкін емес .Құрметті ата-аналар,
сіздерден баладан жүрек жылуын аямай
балаға бір сәт болса да,бала көзімен қараңыз
дей отырып бүгінгі тренингке
қатысқандарыңызға көп-көп рахмет
айтамыз! Ой-толғаныс
33 слайд
Ата-ананың жеке басының әсері балаға күн сәулесімен бірдей,мұны басқа ешбір нәрсемен ауыстыру мүмкін емес .Құрметті ата-аналар, сіздерден баладан жүрек жылуын аямай балаға бір сәт болса да,бала көзімен қараңыз дей отырып бүгінгі тренингке қатысқандарыңызға көп-көп рахмет айтамыз!Ой-толғаныс Ата-ананың жеке басының әсері балаға күн сәулесімен бірдей,мұны басқа ешбір нәрсемен ауыстыру мүмкін емес .Құрметті ата-аналар, сіздерден баладан жүрек жылуын аямай балаға бір сәт болса да,бала көзімен қараңыз дей отырып бүгінгі тренингке қатысқандарыңызға көп-көп рахмет айтамыз! Ой-толғаныс