Материалдар / Тәрбие сағаты 3 сынып

Тәрбие сағаты 3 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге барлық
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Ақпан 2020
765
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
“ Ананың алақаны-балаға жылы ұя” (тренинг)

1 слайд
“ Ананың алақаны-балаға жылы ұя” (тренинг)

1 слайд

“ Ананың алақаны-балаға жылы ұя” (тренинг)

Мұғалім:Медешова Н А

2 слайд
Мұғалім:Медешова Н А

2 слайд

Мұғалім:Медешова Н А

Мақсаты: Отбасы тәрбиесіндегі ата – ананың балаға тәрбиелік ықпалын арттыру. Тәрбиенің ең тамаша жері отбасы екенін, ола

3 слайд
Мақсаты: Отбасы тәрбиесіндегі ата – ананың балаға тәрбиелік ықпалын арттыру. Тәрбиенің ең тамаша жері отбасы екенін, олардың бала тәрбиесіндегі мүмкіндіктерінің жоғары екенін, баламен қарым – қатынасты жақсарту бала тәрбиесіне көп көңіл бөлудің маңыздылығын дәлелдеу.

3 слайд

Мақсаты: Отбасы тәрбиесіндегі ата – ананың балаға тәрбиелік ықпалын арттыру. Тәрбиенің ең тамаша жері отбасы екенін, олардың бала тәрбиесіндегі мүмкіндіктерінің жоғары екенін, баламен қарым – қатынасты жақсарту бала тәрбиесіне көп көңіл бөлудің маңыздылығын дәлелдеу.

 І.Кіріспе  ІІ.Негізгі бөлім:  1.”Мен үшін қымбат...”(Ой қозғау)  2.”Бала деген кім?”(Ой қозғау)  3.”Жүректен шыққан жылы

4 слайд
 І.Кіріспе  ІІ.Негізгі бөлім:  1.”Мен үшін қымбат...”(Ой қозғау)  2.”Бала деген кім?”(Ой қозғау)  3.”Жүректен шыққан жылы сөз”:  А)”Мейірімділік шуағы”;  4.”Жағымсыз қылықтар”  5.”Жақсы қасиеттер”  6.Ата-аналарға арналған ситуациялық сұрақтар  7.Клип “Ана жүрегі”  8.Жаттығу “Тілек шырағданы”  9.Ойтолғаныс Тренинг бағдарламасы:

4 слайд

 І.Кіріспе  ІІ.Негізгі бөлім:  1.”Мен үшін қымбат...”(Ой қозғау)  2.”Бала деген кім?”(Ой қозғау)  3.”Жүректен шыққан жылы сөз”:  А)”Мейірімділік шуағы”;  4.”Жағымсыз қылықтар”  5.”Жақсы қасиеттер”  6.Ата-аналарға арналған ситуациялық сұрақтар  7.Клип “Ана жүрегі”  8.Жаттығу “Тілек шырағданы”  9.Ойтолғаныс Тренинг бағдарламасы:

І. Кіріспе бөлім: - Сәлеметсіздер ме, құрметті ата – аналар! Біз сіздерді көргенімізге қуаныштымыз. Бүгін сіздермен өткіз

5 слайд
І. Кіріспе бөлім: - Сәлеметсіздер ме, құрметті ата – аналар! Біз сіздерді көргенімізге қуаныштымыз. Бүгін сіздермен өткізілгелі тұрған тренингтің тақырыбы: «Ананың алақаны – балаға жылы ұя» деп аталады. Отбасы - өмірді кемеліне келтіреді, бақыт әкеледі. Отбасы – адам өмірінің тамаша жақтары жүзеге асатын .... адамның ең басты шаттығы болып саналатын, баланың өсіп, өмір сүретін орны. Екі адамның некелесуі толық отбасын құрамайды. Дүниеге шыр етіп нәресте келгенде ғана отбасы толық отбасы саналады. Қазіргі таңда ата – ананың бірінші мақсаты – қаражат табу, балаларын еш нәрседен мұқтаж етпеу болып қалды. Бала – шағаның қамымен жүрген ата – ана бала тәрбиесіне де көңіл бөле алмай қалды. Ал бала тәрбиесі отбасынан басталады, қалыптасады. «Балапан ұяда не көрсе, ұшқанда соны іледі» демекші жақсы – жаман әдеттерді бала отбасында үйренеді. Отбасындағы кикілжің ұрыстар баланың психикасына әсер етеді. Баланың мейірімді, еңбекқор, әдепті болып өсуі – отбасында жайлы , жақсы климаттың болуы. Баламыз өмірден өз орнын тауып, бақытты өмір сүрсін десек, бала тәрбиесіне көңіл бөлуді ешқашан естен шығармайық.

5 слайд

І. Кіріспе бөлім: - Сәлеметсіздер ме, құрметті ата – аналар! Біз сіздерді көргенімізге қуаныштымыз. Бүгін сіздермен өткізілгелі тұрған тренингтің тақырыбы: «Ананың алақаны – балаға жылы ұя» деп аталады. Отбасы - өмірді кемеліне келтіреді, бақыт әкеледі. Отбасы – адам өмірінің тамаша жақтары жүзеге асатын .... адамның ең басты шаттығы болып саналатын, баланың өсіп, өмір сүретін орны. Екі адамның некелесуі толық отбасын құрамайды. Дүниеге шыр етіп нәресте келгенде ғана отбасы толық отбасы саналады. Қазіргі таңда ата – ананың бірінші мақсаты – қаражат табу, балаларын еш нәрседен мұқтаж етпеу болып қалды. Бала – шағаның қамымен жүрген ата – ана бала тәрбиесіне де көңіл бөле алмай қалды. Ал бала тәрбиесі отбасынан басталады, қалыптасады. «Балапан ұяда не көрсе, ұшқанда соны іледі» демекші жақсы – жаман әдеттерді бала отбасында үйренеді. Отбасындағы кикілжің ұрыстар баланың психикасына әсер етеді. Баланың мейірімді, еңбекқор, әдепті болып өсуі – отбасында жайлы , жақсы климаттың болуы. Баламыз өмірден өз орнын тауып, бақытты өмір сүрсін десек, бала тәрбиесіне көңіл бөлуді ешқашан естен шығармайық.

 «Сіз ұлыңызды немесе қызыңызды тек қана өзіңіз ата – аналық қуанышыңыз үшін ғана дүниеге әкеліп, тәрбиелеп жатқан жоқсыз. 

6 слайд
 «Сіз ұлыңызды немесе қызыңызды тек қана өзіңіз ата – аналық қуанышыңыз үшін ғана дүниеге әкеліп, тәрбиелеп жатқан жоқсыз.  Сіздің отбасыңызда болашақ азамат, болашақ қайраткер, болашақ күрескер өсіп келеді»  А.С.Макаренко

6 слайд

 «Сіз ұлыңызды немесе қызыңызды тек қана өзіңіз ата – аналық қуанышыңыз үшін ғана дүниеге әкеліп, тәрбиелеп жатқан жоқсыз.  Сіздің отбасыңызда болашақ азамат, болашақ қайраткер, болашақ күрескер өсіп келеді»  А.С.Макаренко

“ Адамдық негізі – ол - әйел”. “ Ана – отбасының ұйытқысы”.

7 слайд
“ Адамдық негізі – ол - әйел”. “ Ана – отбасының ұйытқысы”.

7 слайд

“ Адамдық негізі – ол - әйел”. “ Ана – отбасының ұйытқысы”.

ІІ.Негізгі бөлім 1. “Мен үшін қымбат..”

8 слайд
ІІ.Негізгі бөлім 1. “Мен үшін қымбат..”

8 слайд

ІІ.Негізгі бөлім 1. “Мен үшін қымбат..”

Ананың

9 слайд
Ананың

9 слайд

Ананың

Ананың махаббаты Жан жылуыМейірімді көздері күлкісі мейірімі Ыстық жүрегіАялы алақаны

10 слайд
Ананың махаббаты Жан жылуыМейірімді көздері күлкісі мейірімі Ыстық жүрегіАялы алақаны

10 слайд

Ананың махаббаты Жан жылуыМейірімді көздері күлкісі мейірімі Ыстық жүрегіАялы алақаны

 2.“Бала деген кім?” туралы әрбір ата-ана ой қозғау жазады

11 слайд
 2.“Бала деген кім?” туралы әрбір ата-ана ой қозғау жазады

11 слайд

 2.“Бала деген кім?” туралы әрбір ата-ана ой қозғау жазады

Бала

12 слайд
Бала

12 слайд

Бала

Бала Үмітіміз Өмірімнің жалғасы Болашағымыз Бауыр етіміз Асыраушым Көмекшім Ақылшым

13 слайд
Бала Үмітіміз Өмірімнің жалғасы Болашағымыз Бауыр етіміз Асыраушым Көмекшім Ақылшым

13 слайд

Бала Үмітіміз Өмірімнің жалғасы Болашағымыз Бауыр етіміз Асыраушым Көмекшім Ақылшым

14 слайд

14 слайд

А) «Мейірімділік шуағы» Ғалымдардың айтуынша, баланың таңертеңгі ұйқыдан қандай көңіл – күймен тұруы – бүкіл бір күндік кө

15 слайд
А) «Мейірімділік шуағы» Ғалымдардың айтуынша, баланың таңертеңгі ұйқыдан қандай көңіл – күймен тұруы – бүкіл бір күндік көңіл – күйіне әсер етеді екен.

15 слайд

А) «Мейірімділік шуағы» Ғалымдардың айтуынша, баланың таңертеңгі ұйқыдан қандай көңіл – күймен тұруы – бүкіл бір күндік көңіл – күйіне әсер етеді екен.

Сіз балаңызды таңертеңгі ұйқыдан қалай оятасыз?Сіз балаңызды таңертеңгі ұйқыдан қалай оятасыз?

16 слайд
Сіз балаңызды таңертеңгі ұйқыдан қалай оятасыз?Сіз балаңызды таңертеңгі ұйқыдан қалай оятасыз?

16 слайд

Сіз балаңызды таңертеңгі ұйқыдан қалай оятасыз?Сіз балаңызды таңертеңгі ұйқыдан қалай оятасыз?

Балаңызға ризашылығыңызды қалай білдіресіз?Балаңызға ризашылығыңызды қалай білдіресіз?

17 слайд
Балаңызға ризашылығыңызды қалай білдіресіз?Балаңызға ризашылығыңызды қалай білдіресіз?

17 слайд

Балаңызға ризашылығыңызды қалай білдіресіз?Балаңызға ризашылығыңызды қалай білдіресіз?

Балаңыздың тәтті қылықтарыБалаңыздың тәтті қылықтары

18 слайд
Балаңыздың тәтті қылықтарыБалаңыздың тәтті қылықтары

18 слайд

Балаңыздың тәтті қылықтарыБалаңыздың тәтті қылықтары

Балаңыз сізге қандай көмек көрсетеді?Балаңыз сізге қандай көмек көрсетеді?

19 слайд
Балаңыз сізге қандай көмек көрсетеді?Балаңыз сізге қандай көмек көрсетеді?

19 слайд

Балаңыз сізге қандай көмек көрсетеді?Балаңыз сізге қандай көмек көрсетеді?

Бала – ата – ананың үміті, өмірінің жалғасы. «Баламның табанына кірген шөңге менің маңдайыма кірсін» -деп перзентін әлпеште

20 слайд
Бала – ата – ананың үміті, өмірінің жалғасы. «Баламның табанына кірген шөңге менің маңдайыма кірсін» -деп перзентін әлпештеп өсірген ата – ананың жатса – тұрса тілейтіні - баласының алдыңғы қатарлы азамат болып өскені. Ендеше сіз балаңыздың бойынан қандай қасиеттерді көргіңіз келеді?

20 слайд

Бала – ата – ананың үміті, өмірінің жалғасы. «Баламның табанына кірген шөңге менің маңдайыма кірсін» -деп перзентін әлпештеп өсірген ата – ананың жатса – тұрса тілейтіні - баласының алдыңғы қатарлы азамат болып өскені. Ендеше сіз балаңыздың бойынан қандай қасиеттерді көргіңіз келеді?

Жағымсыз қылықтар

21 слайд
Жағымсыз қылықтар

21 слайд

Жағымсыз қылықтар

Жағымсыз қылықтар Сараңдық ЫзақорлықЕріншектік Тәкәппарлық Мақтаншақтық Дөрекілік Жалқаулық

22 слайд
Жағымсыз қылықтар Сараңдық ЫзақорлықЕріншектік Тәкәппарлық Мақтаншақтық Дөрекілік Жалқаулық

22 слайд

Жағымсыз қылықтар Сараңдық ЫзақорлықЕріншектік Тәкәппарлық Мақтаншақтық Дөрекілік Жалқаулық

Жақсы қасиеттер

23 слайд
Жақсы қасиеттер

23 слайд

Жақсы қасиеттер

Жақсы қасиеттер Тәртіптілік Мәдениеттілік ИнабаттылықАдамгершілігі молЕңбекқорлық Тіл алғышСыпайылық

24 слайд
Жақсы қасиеттер Тәртіптілік Мәдениеттілік ИнабаттылықАдамгершілігі молЕңбекқорлық Тіл алғышСыпайылық

24 слайд

Жақсы қасиеттер Тәртіптілік Мәдениеттілік ИнабаттылықАдамгершілігі молЕңбекқорлық Тіл алғышСыпайылық

Ата-аналарға арналған ситуациялық сұрақтар

25 слайд
Ата-аналарға арналған ситуациялық сұрақтар

25 слайд

Ата-аналарға арналған ситуациялық сұрақтар

С и т у а ц и я л ы қ с ұ р а қ т а рС и т у а ц и я л ы қ с ұ р а қ т а р 1 – сұрақ «Балаңыз мектептен шағым айтып

26 слайд
С и т у а ц и я л ы қ с ұ р а қ т а рС и т у а ц и я л ы қ с ұ р а қ т а р 1 – сұрақ «Балаңыз мектептен шағым айтып келді. Мұғалім ұрысқанын, енді сабаққа барғысы келмейтінін айтты. Сіз қандай әрекет етесіз?» 2 – сұрақ «Балаңыз ұялы телефон алып бер деп жылады. Сіз: «Шамалы шыдай тұр, уақытында алып беремін» - дедіңіз. Балаңыз тыңдамай есікті тарс жауып кетіп қалды. Сіздің әрекетіңіз?» 3 – сұрақ «Марат сабаққа дайындықсыз келді. Мұғалім сабақ түсіндіріп жатты. Марат сабақты да тыңдамады. Онымен қоса жанындағы оқушыларға да тыныштық бермеді. Мұғалім ескертулер берсе де қорытынды шығармады. Мұғалім оқушының сыныптан шығып кетуін талап етті. Марат үйге келіп шағым айтты. Ата – анасы әй – шәйға қарамай, директорға кіріп айқай шығарды. Ата – ананың бұл әркеті дұрыс па? Сіз қандай әрекет етер едіңіз?» 4 – сұрақ «Балаңыз түнімен теледидар көріп, ұйқысы қанбай қалды. Балаңыз: «Басым ауырып тұр, сабаққа бармай – ақ қояйыншы», - деді. Сіздің әрекетіңіз? Ата – ана мен баласына жеке сұрақтар беру арқылы ата – анамен бала арасындағы байланысты анықтап, мәліметтерді саралау»

26 слайд

С и т у а ц и я л ы қ с ұ р а қ т а рС и т у а ц и я л ы қ с ұ р а қ т а р 1 – сұрақ «Балаңыз мектептен шағым айтып келді. Мұғалім ұрысқанын, енді сабаққа барғысы келмейтінін айтты. Сіз қандай әрекет етесіз?» 2 – сұрақ «Балаңыз ұялы телефон алып бер деп жылады. Сіз: «Шамалы шыдай тұр, уақытында алып беремін» - дедіңіз. Балаңыз тыңдамай есікті тарс жауып кетіп қалды. Сіздің әрекетіңіз?» 3 – сұрақ «Марат сабаққа дайындықсыз келді. Мұғалім сабақ түсіндіріп жатты. Марат сабақты да тыңдамады. Онымен қоса жанындағы оқушыларға да тыныштық бермеді. Мұғалім ескертулер берсе де қорытынды шығармады. Мұғалім оқушының сыныптан шығып кетуін талап етті. Марат үйге келіп шағым айтты. Ата – анасы әй – шәйға қарамай, директорға кіріп айқай шығарды. Ата – ананың бұл әркеті дұрыс па? Сіз қандай әрекет етер едіңіз?» 4 – сұрақ «Балаңыз түнімен теледидар көріп, ұйқысы қанбай қалды. Балаңыз: «Басым ауырып тұр, сабаққа бармай – ақ қояйыншы», - деді. Сіздің әрекетіңіз? Ата – ана мен баласына жеке сұрақтар беру арқылы ата – анамен бала арасындағы байланысты анықтап, мәліметтерді саралау»

«Балаңыз мектептен шағым айтып келді. Мұғалім ұрысқанын, енді сабаққа барғысы келмейтінін айтты. Сіз қандай әрекет етесі

27 слайд
«Балаңыз мектептен шағым айтып келді. Мұғалім ұрысқанын, енді сабаққа барғысы келмейтінін айтты. Сіз қандай әрекет етесіз?»

27 слайд

«Балаңыз мектептен шағым айтып келді. Мұғалім ұрысқанын, енді сабаққа барғысы келмейтінін айтты. Сіз қандай әрекет етесіз?»

 «Балаңыз ұялы телефон  алып бер деп жылады.  Сіз: «Шамалы шыдай тұр,  уақытында алып беремін» - дедіңіз.  Балаңыз тың

28 слайд
 «Балаңыз ұялы телефон  алып бер деп жылады.  Сіз: «Шамалы шыдай тұр,  уақытында алып беремін» - дедіңіз.  Балаңыз тыңдамай есікті  тарс жауып кетіп қалды.  Сіздің әрекетіңіз?»

28 слайд

 «Балаңыз ұялы телефон  алып бер деп жылады.  Сіз: «Шамалы шыдай тұр,  уақытында алып беремін» - дедіңіз.  Балаңыз тыңдамай есікті  тарс жауып кетіп қалды.  Сіздің әрекетіңіз?»

 «Марат сабаққа дайындықсыз келді. Мұғалім сабақ түсіндіріп жатты.  Марат сабақты да тыңдамады.  Онымен қоса жанындағы оқуш

29 слайд
 «Марат сабаққа дайындықсыз келді. Мұғалім сабақ түсіндіріп жатты.  Марат сабақты да тыңдамады.  Онымен қоса жанындағы оқушыларға да тыныштық бермеді.  Мұғалім ескертулер берсе де қорытынды шығармады.  Мұғалім оқушының сыныптан шығып кетуін талап етті.  Марат үйге келіп шағым айтты.  Ата – анасы әй – шәйға қарамай, директорға кіріп айқай шығарды.  Ата – ананың бұл әркеті дұрыс па? Сіз қандай әрекет етер едіңіз?»

29 слайд

 «Марат сабаққа дайындықсыз келді. Мұғалім сабақ түсіндіріп жатты.  Марат сабақты да тыңдамады.  Онымен қоса жанындағы оқушыларға да тыныштық бермеді.  Мұғалім ескертулер берсе де қорытынды шығармады.  Мұғалім оқушының сыныптан шығып кетуін талап етті.  Марат үйге келіп шағым айтты.  Ата – анасы әй – шәйға қарамай, директорға кіріп айқай шығарды.  Ата – ананың бұл әркеті дұрыс па? Сіз қандай әрекет етер едіңіз?»

«Балаңыз түнімен теледидар көріп, ұйқысы қанбай қалды. Балаңыз: «Басым ауырып тұр, сабаққа бармай – ақ қояйыншы», - деді. С

30 слайд
«Балаңыз түнімен теледидар көріп, ұйқысы қанбай қалды. Балаңыз: «Басым ауырып тұр, сабаққа бармай – ақ қояйыншы», - деді. Сіздің әрекетіңіз? Ата – ана мен баласына жеке сұрақтар беру арқылы ата – анамен бала арасындағы байланысты анықтап, мәліметтерді саралау»

30 слайд

«Балаңыз түнімен теледидар көріп, ұйқысы қанбай қалды. Балаңыз: «Басым ауырып тұр, сабаққа бармай – ақ қояйыншы», - деді. Сіздің әрекетіңіз? Ата – ана мен баласына жеке сұрақтар беру арқылы ата – анамен бала арасындағы байланысты анықтап, мәліметтерді саралау»

Клип “Ана жүрегі”

31 слайд
Клип “Ана жүрегі”

31 слайд

Клип “Ана жүрегі”

“ Тілек ш ырағданы ” Отбасы,ұшқан жанұя-жылылықтың, жылулықтың мекені. «Отбасы» атауының мәніне үңілер болсақ,оттың да үлкен

32 слайд
“ Тілек ш ырағданы ” Отбасы,ұшқан жанұя-жылылықтың, жылулықтың мекені. «Отбасы» атауының мәніне үңілер болсақ,оттың да үлкен маңызы бар екенін сеземіз. Ал ананың алақаны оттан да ыстық. Сондықтан оттың басы,ошағымыздың түтіні түзу болу үшін «Тілек шамы» жаттығуын бір- бірімізге тілек айта отырып жүргізейік. “ Тілек ш ырағданы ” Отбасы,ұшқан жанұя-жылылықтың, жылулықтың мекені. «Отбасы» атауының мәніне үңілер болсақ,оттың да үлкен маңызы бар екенін сеземіз. Ал ананың алақаны оттан да ыстық. Сондықтан оттың басы,ошағымыздың түтіні түзу болу үшін «Тілек шамы» жаттығуын бір- бірімізге тілек айта отырып жүргізейік.

32 слайд

“ Тілек ш ырағданы ” Отбасы,ұшқан жанұя-жылылықтың, жылулықтың мекені. «Отбасы» атауының мәніне үңілер болсақ,оттың да үлкен маңызы бар екенін сеземіз. Ал ананың алақаны оттан да ыстық. Сондықтан оттың басы,ошағымыздың түтіні түзу болу үшін «Тілек шамы» жаттығуын бір- бірімізге тілек айта отырып жүргізейік. “ Тілек ш ырағданы ” Отбасы,ұшқан жанұя-жылылықтың, жылулықтың мекені. «Отбасы» атауының мәніне үңілер болсақ,оттың да үлкен маңызы бар екенін сеземіз. Ал ананың алақаны оттан да ыстық. Сондықтан оттың басы,ошағымыздың түтіні түзу болу үшін «Тілек шамы» жаттығуын бір- бірімізге тілек айта отырып жүргізейік.

Ата-ананың жеке басының әсері балаға күн сәулесімен бірдей,мұны басқа ешбір нәрсемен ауыстыру мүмкін емес .Құрметті ата-ан

33 слайд
Ата-ананың жеке басының әсері балаға күн сәулесімен бірдей,мұны басқа ешбір нәрсемен ауыстыру мүмкін емес .Құрметті ата-аналар, сіздерден баладан жүрек жылуын аямай балаға бір сәт болса да,бала көзімен қараңыз дей отырып бүгінгі тренингке қатысқандарыңызға көп-көп рахмет айтамыз!Ой-толғаныс Ата-ананың жеке басының әсері балаға күн сәулесімен бірдей,мұны басқа ешбір нәрсемен ауыстыру мүмкін емес .Құрметті ата-аналар, сіздерден баладан жүрек жылуын аямай балаға бір сәт болса да,бала көзімен қараңыз дей отырып бүгінгі тренингке қатысқандарыңызға көп-көп рахмет айтамыз! Ой-толғаныс

33 слайд

Ата-ананың жеке басының әсері балаға күн сәулесімен бірдей,мұны басқа ешбір нәрсемен ауыстыру мүмкін емес .Құрметті ата-аналар, сіздерден баладан жүрек жылуын аямай балаға бір сәт болса да,бала көзімен қараңыз дей отырып бүгінгі тренингке қатысқандарыңызға көп-көп рахмет айтамыз!Ой-толғаныс Ата-ананың жеке басының әсері балаға күн сәулесімен бірдей,мұны басқа ешбір нәрсемен ауыстыру мүмкін емес .Құрметті ата-аналар, сіздерден баладан жүрек жылуын аямай балаға бір сәт болса да,бала көзімен қараңыз дей отырып бүгінгі тренингке қатысқандарыңызға көп-көп рахмет айтамыз! Ой-толғаныс

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ