Материалдар / Тәрбие сағаты Дос
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Тәрбие сағаты Дос

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыштан бастап жеке тұлғаға бағытталған озық педагогикалық технологиялық сабақтар беруі дегеніміз - оқытушының шығармашылық орта қалыптастыруы ғана емес, оқушылардың субъект ретіндегі өмірлік тәжірибесін үнемі назарда ұстауы, сол тәжірибеге сүйенуі. Ең маңыздысы - әр оқушының ерекше болмысы, тұлғалық қасиеттерін мойындау. Әр баланың жеке даму процесіне, оның тұлғалық қалыптасуына кешенді педагогикалық бақылау жүргізетін бір мезгілде оқытушы да, психологта болуы тиіс. Мен өзім бастауыш сынып мұғалімі болған соң , балалардың жас ерекшеліктеріне қарай сабағымда ойын технологиясын пайдаланамын.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Қаңтар 2019
548
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Шаттық шеңберіШаттық шеңбері Әкел ,досым, қолыңды,Әкел ,досым, қолыңды, Татуласқан орынды.Татуласқан орынды. Өкпелесіп не керек,

1 слайд
Шаттық шеңберіШаттық шеңбері Әкел ,досым, қолыңды,Әкел ,досым, қолыңды, Татуласқан орынды.Татуласқан орынды. Өкпелесіп не керек,Өкпелесіп не керек, Көрсет,кәне,соныңды.Көрсет,кәне,соныңды. Баққа бірге кірейік,Баққа бірге кірейік, Қол ұстасып жүрейік.Қол ұстасып жүрейік. Татулықтың белгісі-Татулықтың белгісі- Кел, қосылып күлейік!Кел, қосылып күлейік!

1 слайд

Шаттық шеңберіШаттық шеңбері Әкел ,досым, қолыңды,Әкел ,досым, қолыңды, Татуласқан орынды.Татуласқан орынды. Өкпелесіп не керек,Өкпелесіп не керек, Көрсет,кәне,соныңды.Көрсет,кәне,соныңды. Баққа бірге кірейік,Баққа бірге кірейік, Қол ұстасып жүрейік.Қол ұстасып жүрейік. Татулықтың белгісі-Татулықтың белгісі- Кел, қосылып күлейік!Кел, қосылып күлейік!

Балалар, мына тағамды татып көріңдерші, дәмі туралы не айтар едіңдер? ( дәмсіз, тұзсыз) Балалар, ендеше өмірде доссыз адам

2 слайд
Балалар, мына тағамды татып көріңдерші, дәмі туралы не айтар едіңдер? ( дәмсіз, тұзсыз) Балалар, ендеше өмірде доссыз адамды да осы тағамға ұқсатуға болады.Доссыз адам өмірінің мәні, сәні болмайды, тағамның тұзсыз дәмі болмаған секілді. -Сонымен, балалар, «Доссыз адам – тұзсыз тағам!» деп бекерге айтылмаған. Ендеше, « ДОС » сөзіне дәм кіргізейікші, ол қандай болу керек, ол кім? Оның қазір көркі болмай, шуақсыз көңілсіз күндей, оған қасиеттер кіргізіп нұрын шашардай күндей етейікші.

2 слайд

Балалар, мына тағамды татып көріңдерші, дәмі туралы не айтар едіңдер? ( дәмсіз, тұзсыз) Балалар, ендеше өмірде доссыз адамды да осы тағамға ұқсатуға болады.Доссыз адам өмірінің мәні, сәні болмайды, тағамның тұзсыз дәмі болмаған секілді. -Сонымен, балалар, «Доссыз адам – тұзсыз тағам!» деп бекерге айтылмаған. Ендеше, « ДОС » сөзіне дәм кіргізейікші, ол қандай болу керек, ол кім? Оның қазір көркі болмай, шуақсыз көңілсіз күндей, оған қасиеттер кіргізіп нұрын шашардай күндей етейікші.

Дос

3 слайд
Дос

3 слайд

Дос

-Міне, балалар, сендер дос туралы өз ойларыңды жаздыңдар және өз достарың туралы айтып жатырсыңдар. Досы көптің жаны семіред

4 слайд
-Міне, балалар, сендер дос туралы өз ойларыңды жаздыңдар және өз достарың туралы айтып жатырсыңдар. Досы көптің жаны семіреді, Асы көптің тәні семіреді.-демекші сендер дос, достық деген ұғымның мағынасын терең ажырата біліп, өмірде өздеріңе сыйлас дос, сырлас дос таба білсін деп, бүгінгі сабағымызды осы тақырып төңірегінде өрбітпекпіз.

4 слайд

-Міне, балалар, сендер дос туралы өз ойларыңды жаздыңдар және өз достарың туралы айтып жатырсыңдар. Досы көптің жаны семіреді, Асы көптің тәні семіреді.-демекші сендер дос, достық деген ұғымның мағынасын терең ажырата біліп, өмірде өздеріңе сыйлас дос, сырлас дос таба білсін деп, бүгінгі сабағымызды осы тақырып төңірегінде өрбітпекпіз.

Сабақтың тақырыбы:

5 слайд
Сабақтың тақырыбы:

5 слайд

Сабақтың тақырыбы:

Балалардың достық туралы ұғымын кеңейту және нақтылау. Достарға деген қарым – қатынасты қалыптастыру, достықты қадірлей біл

6 слайд
Балалардың достық туралы ұғымын кеңейту және нақтылау. Достарға деген қарым – қатынасты қалыптастыру, достықты қадірлей білу, бір-біріне көмек көрсету және қамқор болуға үйрету. Сабақтың мақсаты:

6 слайд

Балалардың достық туралы ұғымын кеңейту және нақтылау. Достарға деген қарым – қатынасты қалыптастыру, достықты қадірлей білу, бір-біріне көмек көрсету және қамқор болуға үйрету. Сабақтың мақсаты:

““ДостықДостық “ “ деген не деп ойлайсың? деген не деп ойлайсың? Досыңның көмегін қай кезде сезіндің?Досыңның көмегін қай кезде

7 слайд
““ДостықДостық “ “ деген не деп ойлайсың? деген не деп ойлайсың? Досыңның көмегін қай кезде сезіндің?Досыңның көмегін қай кезде сезіндің? Досыңды ренжітсең, қалай татуласар Досыңды ренжітсең, қалай татуласар едің?едің? Ойланайық,пікірлесейік.Ойланайық,пікірлесейік.

7 слайд

““ДостықДостық “ “ деген не деп ойлайсың? деген не деп ойлайсың? Досыңның көмегін қай кезде сезіндің?Досыңның көмегін қай кезде сезіндің? Досыңды ренжітсең, қалай татуласар Досыңды ренжітсең, қалай татуласар едің?едің? Ойланайық,пікірлесейік.Ойланайық,пікірлесейік.

““Адамдар бір-біріне адал, қалтықсыз Адамдар бір-біріне адал, қалтықсыз сеніп, ортақ көзқараста болса ғана сеніп, ортақ көзқа

8 слайд
““Адамдар бір-біріне адал, қалтықсыз Адамдар бір-біріне адал, қалтықсыз сеніп, ортақ көзқараста болса ғана сеніп, ортақ көзқараста болса ғана достықтары берік болады. Достық – өзара достықтары берік болады. Достық – өзара жауапкершілік пен қамқорлықтың, рухани жауапкершілік пен қамқорлықтың, рухани жақындықтың белгісі.”жақындықтың белгісі.”

8 слайд

““Адамдар бір-біріне адал, қалтықсыз Адамдар бір-біріне адал, қалтықсыз сеніп, ортақ көзқараста болса ғана сеніп, ортақ көзқараста болса ғана достықтары берік болады. Достық – өзара достықтары берік болады. Достық – өзара жауапкершілік пен қамқорлықтың, рухани жауапкершілік пен қамқорлықтың, рухани жақындықтың белгісі.”жақындықтың белгісі.”

Айнымас дос деген адал дос Айнымас дос деген адал дос деген түсінікті де береді. Досы деген түсінікті де береді. Досы уәдесіне

9 слайд
Айнымас дос деген адал дос Айнымас дос деген адал дос деген түсінікті де береді. Досы деген түсінікті де береді. Досы уәдесіне берік болса, қандай уәдесіне берік болса, қандай жағдайда да досымен бірге жағдайда да досымен бірге болса, қолынан келген көмегін болса, қолынан келген көмегін аямаса, оның көңілін көтеріп аямаса, оның көңілін көтеріп жабырқағанда қасынан табылса, жабырқағанда қасынан табылса, ол әрине айнымас досол әрине айнымас дос..

9 слайд

Айнымас дос деген адал дос Айнымас дос деген адал дос деген түсінікті де береді. Досы деген түсінікті де береді. Досы уәдесіне берік болса, қандай уәдесіне берік болса, қандай жағдайда да досымен бірге жағдайда да досымен бірге болса, қолынан келген көмегін болса, қолынан келген көмегін аямаса, оның көңілін көтеріп аямаса, оның көңілін көтеріп жабырқағанда қасынан табылса, жабырқағанда қасынан табылса, ол әрине айнымас досол әрине айнымас дос..

Достық малға емес, басқа жарасады, Нағыз дос бір-біріне шынайы қарасады. Амандық шешен Достық жайында кім қандай мақал

10 слайд
Достық малға емес, басқа жарасады, Нағыз дос бір-біріне шынайы қарасады. Амандық шешен Достық жайында кім қандай мақал- мәтелдер біледі екен?

10 слайд

Достық малға емес, басқа жарасады, Нағыз дос бір-біріне шынайы қарасады. Амандық шешен Достық жайында кім қандай мақал- мәтелдер біледі екен?

Орнымыздан тұрамыз, Қолды белге қоямыз. Бұрыламыз оңға бір, Бұрыламыз солға бір. Біздер тату баламыз, Гүл - гүл жайнап жана

11 слайд
Орнымыздан тұрамыз, Қолды белге қоямыз. Бұрыламыз оңға бір, Бұрыламыз солға бір. Біздер тату баламыз, Гүл - гүл жайнап жанамыз. Жаттығулар жасасақ, Жақсы сергіп қаламыз. Достар тату - тәттіміз, Болса қолда тәттіміз, Біз бөлісіп жатамыз, Бәріміз дәм татамыз.

11 слайд

Орнымыздан тұрамыз, Қолды белге қоямыз. Бұрыламыз оңға бір, Бұрыламыз солға бір. Біздер тату баламыз, Гүл - гүл жайнап жанамыз. Жаттығулар жасасақ, Жақсы сергіп қаламыз. Достар тату - тәттіміз, Болса қолда тәттіміз, Біз бөлісіп жатамыз, Бәріміз дәм татамыз.

«Тату балалар» Ерте заманда шағын бір үйде ағайынды бес саусақ өм

12 слайд
«Тату балалар» Ерте заманда шағын бір үйде ағайынды бес саусақ өмір сүріпті.Үлкенін - Басбармақ, екінші ағасын - Балаң үйрек, сұқ саусақ, үшіншісін - Ортан терек, төртінші інілерін - Шылдыр шүмек, ең кенже қарындастарын - Кішкене бөбек деп атапты.Олар бірігіп жұмыс жасады, бақша екті, тамақ әзірледі. Ортаншы ағалары Ортан терек үйде отырып, үй шаруасына, кішкентайларына қарады.Шылдыр шүмек өте сабырлы, ақылды болыпты.Ол кіші қарындасына ертегі оқып беруді жақсы көрген екен.Ал, кішкентай бөбек болса үлкен ағаларына ұқсап ержеткісі келеді екен.Осылайша, бес ағайынды балалар тату - тәтті, өзара жарастықта, сыйластықта өмір сүріп жатты. Бір күндері орманнан үлкен бір аю шығып, ағайындылардың тыныштығын бұзып, бақшаның бәрін таптап, үйлерін құлатып бұзуға айналғанда, бес ағайынды бірігіп бір жұдырыққа тастүйін болып жұмылып аюға қарсы тұрады.Сөйтіп олар қиын шақта бірігулерінің арқасында үлкен күшке айналды.Аю болса мұндай көп күштен қорыққанынан орманға қарай, кері қаша жөнеліпті.Ал, ағайынды балалар болса, татулығы мен бірлігінің арқасында жауды жеңіп шыққан екен.Өйткені олар қысылтаяң шақта бәрі бірігіп күш қосып, мықтылық , бірлік, достықтарын көрсете білді.

12 слайд

«Тату балалар» Ерте заманда шағын бір үйде ағайынды бес саусақ өмір сүріпті.Үлкенін - Басбармақ, екінші ағасын - Балаң үйрек, сұқ саусақ, үшіншісін - Ортан терек, төртінші інілерін - Шылдыр шүмек, ең кенже қарындастарын - Кішкене бөбек деп атапты.Олар бірігіп жұмыс жасады, бақша екті, тамақ әзірледі. Ортаншы ағалары Ортан терек үйде отырып, үй шаруасына, кішкентайларына қарады.Шылдыр шүмек өте сабырлы, ақылды болыпты.Ол кіші қарындасына ертегі оқып беруді жақсы көрген екен.Ал, кішкентай бөбек болса үлкен ағаларына ұқсап ержеткісі келеді екен.Осылайша, бес ағайынды балалар тату - тәтті, өзара жарастықта, сыйластықта өмір сүріп жатты. Бір күндері орманнан үлкен бір аю шығып, ағайындылардың тыныштығын бұзып, бақшаның бәрін таптап, үйлерін құлатып бұзуға айналғанда, бес ағайынды бірігіп бір жұдырыққа тастүйін болып жұмылып аюға қарсы тұрады.Сөйтіп олар қиын шақта бірігулерінің арқасында үлкен күшке айналды.Аю болса мұндай көп күштен қорыққанынан орманға қарай, кері қаша жөнеліпті.Ал, ағайынды балалар болса, татулығы мен бірлігінің арқасында жауды жеңіп шыққан екен.Өйткені олар қысылтаяң шақта бәрі бірігіп күш қосып, мықтылық , бірлік, достықтарын көрсете білді.

- Сендерге ертегі ұнады ма? - Ертегі қалай аталады? - Ағайынды балаларды аюдан не құтқарды деп ойлайсыңдар?

13 слайд
- Сендерге ертегі ұнады ма? - Ертегі қалай аталады? - Ағайынды балаларды аюдан не құтқарды деп ойлайсыңдар?

13 слайд

- Сендерге ертегі ұнады ма? - Ертегі қалай аталады? - Ағайынды балаларды аюдан не құтқарды деп ойлайсыңдар?

Адал достыққа тән қасиеттерді Адал достыққа тән қасиеттерді тауып айтыңдартауып айтыңдар.. Қуаныш Қуаныш

14 слайд
Адал достыққа тән қасиеттерді Адал достыққа тән қасиеттерді тауып айтыңдартауып айтыңдар.. Қуаныш Қуаныш Өзара сыйластықӨзара сыйластық ЕңбекЕңбек ШыншылдықШыншылдық СүйіспеншілікСүйіспеншілік МейірімділікМейірімділік КешірімділікКешірімділік КүлкіКүлкі ОқуОқу Өзара көмекӨзара көмек СұлулықСұлулық ТүсіністікТүсіністік ТөзімділікТөзімділік ӨӨтірікшітірікші ТәртіпсізТәртіпсіз  ҚамқорлықҚамқорлық  АдалдықАдалдық  Әдептілік Әдептілік  СалмақтыСалмақты  Кек сақтамауКек сақтамау  ЖалқаулықЖалқаулық  ТөзімсіздікТөзімсіздік МақтаншақтықМақтаншақтық ЖауапкершілікЖауапкершілік

14 слайд

Адал достыққа тән қасиеттерді Адал достыққа тән қасиеттерді тауып айтыңдартауып айтыңдар.. Қуаныш Қуаныш Өзара сыйластықӨзара сыйластық ЕңбекЕңбек ШыншылдықШыншылдық СүйіспеншілікСүйіспеншілік МейірімділікМейірімділік КешірімділікКешірімділік КүлкіКүлкі ОқуОқу Өзара көмекӨзара көмек СұлулықСұлулық ТүсіністікТүсіністік ТөзімділікТөзімділік ӨӨтірікшітірікші ТәртіпсізТәртіпсіз  ҚамқорлықҚамқорлық  АдалдықАдалдық  Әдептілік Әдептілік  СалмақтыСалмақты  Кек сақтамауКек сақтамау  ЖалқаулықЖалқаулық  ТөзімсіздікТөзімсіздік МақтаншақтықМақтаншақтық ЖауапкершілікЖауапкершілік

Қорытынды: -Сонымен, балалар, біздің сынып қандай? -Бүгін не туралы өттік? -Сабақ сендерге ұнады ма? Осымен сынып сағатымыз а

15 слайд
Қорытынды: -Сонымен, балалар, біздің сынып қандай? -Бүгін не туралы өттік? -Сабақ сендерге ұнады ма? Осымен сынып сағатымыз аяқталды? Барлықтарың жақсы қатыстыңдар, көптен-көп рақмет.

15 слайд

Қорытынды: -Сонымен, балалар, біздің сынып қандай? -Бүгін не туралы өттік? -Сабақ сендерге ұнады ма? Осымен сынып сағатымыз аяқталды? Барлықтарың жақсы қатыстыңдар, көптен-көп рақмет.

Адал достар тақырыбына әңгіме жаз Достық туралы мақал – мәтел жина

16 слайд
Адал достар тақырыбына әңгіме жаз Достық туралы мақал – мәтел жина

16 слайд

Адал достар тақырыбына әңгіме жаз Достық туралы мақал – мәтел жина