Тәрбие сағаты:" Күнделікті пайдалы тағам"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Тәрбие сағаты:" Күнделікті пайдалы тағам"

Материал туралы қысқаша түсінік
сынып жетекшілеріне арналған презентация
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Күнделікт і пайдалы тағам Дұрыс тамақтану – денсаулықты сақтаудың кепілі.

#1 слайд
Күнделікт і пайдалы тағам Дұрыс тамақтану – денсаулықты сақтаудың кепілі.

1 слайд

Күнделікт і пайдалы тағам Дұрыс тамақтану – денсаулықты сақтаудың кепілі.

Сабақтың мақсаты:  Көптеген аурулардың туындау қаупін азайту үшін не жеу қажеттігін білген жөн.Оқушылардың жақсы денсау

#2 слайд
Сабақтың мақсаты:  Көптеген аурулардың туындау қаупін азайту үшін не жеу қажеттігін білген жөн.Оқушылардың жақсы денсаулығыны ң, жан-жақты дамуынының кепілі-тиімді және үйлесімді тамақтану екенін ұғындыру  Эпиграф «Тағамды дәрі ретінде пайдалан, болмаса кейін дәріні тамақ ретінде пайдаланасың» Стив Джобс 

2 слайд

Сабақтың мақсаты:  Көптеген аурулардың туындау қаупін азайту үшін не жеу қажеттігін білген жөн.Оқушылардың жақсы денсаулығыны ң, жан-жақты дамуынының кепілі-тиімді және үйлесімді тамақтану екенін ұғындыру  Эпиграф «Тағамды дәрі ретінде пайдалан, болмаса кейін дәріні тамақ ретінде пайдаланасың» Стив Джобс 

#3 слайд

3 слайд

Тамақтану режимі және құрамы төмендегі проценттік қатынас негізінде жүруі қажет:  Таңертеңгілік ас 7.30 – 8.00 25%  Таңертең

#4 слайд
Тамақтану режимі және құрамы төмендегі проценттік қатынас негізінде жүруі қажет:  Таңертеңгілік ас 7.30 – 8.00 25%  Таңертеңгілік ас 11.00 – 11.30 10%  Түскі ас 14.00 – 14.30 35%  Түстен кейінгі ас 16.30 – 17.00 10%  Кешкі ас 19.00 – 20.00 20%

4 слайд

Тамақтану режимі және құрамы төмендегі проценттік қатынас негізінде жүруі қажет:  Таңертеңгілік ас 7.30 – 8.00 25%  Таңертеңгілік ас 11.00 – 11.30 10%  Түскі ас 14.00 – 14.30 35%  Түстен кейінгі ас 16.30 – 17.00 10%  Кешкі ас 19.00 – 20.00 20%

#5 слайд

5 слайд

#6 слайд

6 слайд

#7 слайд

7 слайд

Сәбіз  Бәрімізге мәлім, әдеттегі, көбінесе қолданылып жүрген тамырлы жеміс — сәбіз —бұл сіз ойлағандай қарапайым көкөніс е

#8 слайд
Сәбіз  Бәрімізге мәлім, әдеттегі, көбінесе қолданылып жүрген тамырлы жеміс — сәбіз —бұл сіз ойлағандай қарапайым көкөніс емес. Мысалы алатын болсақ, бұл сирек кездесетін көкөніс шикі түріне қарағанда пісірілген күйінде пайдалырақ болады. Таң қалып отырсыз ба? Бұл таза шындық!  Сәбізді жеу көз үшін пайдалы екендігін білетін шығарсыз, өткені ол түгелімен каротинмен — Ап ровитаминіне өте бай. Бірақ бұл тек қана бастамасы ғана, сәбіздің тікелей және жанама мағынасында алғанда да пайдалы жақтары өте көп

8 слайд

Сәбіз  Бәрімізге мәлім, әдеттегі, көбінесе қолданылып жүрген тамырлы жеміс — сәбіз —бұл сіз ойлағандай қарапайым көкөніс емес. Мысалы алатын болсақ, бұл сирек кездесетін көкөніс шикі түріне қарағанда пісірілген күйінде пайдалырақ болады. Таң қалып отырсыз ба? Бұл таза шындық!  Сәбізді жеу көз үшін пайдалы екендігін білетін шығарсыз, өткені ол түгелімен каротинмен — Ап ровитаминіне өте бай. Бірақ бұл тек қана бастамасы ғана, сәбіздің тікелей және жанама мағынасында алғанда да пайдалы жақтары өте көп

Жасыл тәрелке Жаздың аяқ басып, қиыр шеті көрінбейтін елімізге кең құшақ жайды және отанымыздың жеткілікті салқын өлкел

#9 слайд
Жасыл тәрелке Жаздың аяқ басып, қиыр шеті көрінбейтін елімізге кең құшақ жайды және отанымыздың жеткілікті салқын өлкелерінде бақшашылар бабы қиынға соқпайтын, алайда тек пайдалы шөптер: аскөк, ақжелкен, қымыздық, ал ауа-райы тамаша жерлерде – кинза, қояншөп және салаттардың әртүрлі түрлерімен қуантып жатыр.

9 слайд

Жасыл тәрелке Жаздың аяқ басып, қиыр шеті көрінбейтін елімізге кең құшақ жайды және отанымыздың жеткілікті салқын өлкелерінде бақшашылар бабы қиынға соқпайтын, алайда тек пайдалы шөптер: аскөк, ақжелкен, қымыздық, ал ауа-райы тамаша жерлерде – кинза, қояншөп және салаттардың әртүрлі түрлерімен қуантып жатыр.

Қызанақ  Қызанақтард ың тек қана жүрекке және бүйректерге емдік әсері ғана емес, сонымен қатар теріге байланысты жасарт

#10 слайд
Қызанақ  Қызанақтард ың тек қана жүрекке және бүйректерге емдік әсері ғана емес, сонымен қатар теріге байланысты жасарту әрекеті де дәлелденген

10 слайд

Қызанақ  Қызанақтард ың тек қана жүрекке және бүйректерге емдік әсері ғана емес, сонымен қатар теріге байланысты жасарту әрекеті де дәлелденген

#11 слайд

11 слайд

Сарымсақ  Сарымсақ бактерияларға қарсы қосылыстарға, эфирлі майларға, сонымен қатар бос радикалдардың әрекеттерінен қорғ

#12 слайд
Сарымсақ  Сарымсақ бактерияларға қарсы қосылыстарға, эфирлі майларға, сонымен қатар бос радикалдардың әрекеттерінен қорғайтын тотықтырғыштарға бай. Бактерияларға қарсы ең күшті қасиетке шикі сарымсақ ие, тіпті, өңдеуден кейін де ол қандағы холестерин деңгейін түсіреді, қанның ұюына қарсы әсер береді, қан айналымы жүйесін қорғайды және асқорыту жүйесіне жақсы әсер етеді.

12 слайд

Сарымсақ  Сарымсақ бактерияларға қарсы қосылыстарға, эфирлі майларға, сонымен қатар бос радикалдардың әрекеттерінен қорғайтын тотықтырғыштарға бай. Бактерияларға қарсы ең күшті қасиетке шикі сарымсақ ие, тіпті, өңдеуден кейін де ол қандағы холестерин деңгейін түсіреді, қанның ұюына қарсы әсер береді, қан айналымы жүйесін қорғайды және асқорыту жүйесіне жақсы әсер етеді.

 Жоғарғы сынып оқушысынының тамақтану тәртібін нақты көз алдымызға елестетіп көрелік. Күн жеткілікті тығыз және калориялы

#13 слайд
 Жоғарғы сынып оқушысынының тамақтану тәртібін нақты көз алдымызға елестетіп көрелік. Күн жеткілікті тығыз және калориялы ыстық таңертеңгілік астан басталады. Бұл дайындауы онша қиын емес сосиска, жұмыртқа, омлет, ботка, сүт қатылған шәй немесе кофе, какао, бутерброд болуы керек. 

13 слайд

 Жоғарғы сынып оқушысынының тамақтану тәртібін нақты көз алдымызға елестетіп көрелік. Күн жеткілікті тығыз және калориялы ыстық таңертеңгілік астан басталады. Бұл дайындауы онша қиын емес сосиска, жұмыртқа, омлет, ботка, сүт қатылған шәй немесе кофе, какао, бутерброд болуы керек. 

 Қарны ашқанға қара нан да май татыр, шөлдегенге қара су да бал татыр.  Егінші нанын жейді, еріншек арын жейді

#14 слайд
 Қарны ашқанға қара нан да май татыр, шөлдегенге қара су да бал татыр.  Егінші нанын жейді, еріншек арын жейді.  Дастарқанда наны жоқтың, тамағының сәні жоқ.  Жұмыс ауыр болса да нан тәттi.

14 слайд

 Қарны ашқанға қара нан да май татыр, шөлдегенге қара су да бал татыр.  Егінші нанын жейді, еріншек арын жейді.  Дастарқанда наны жоқтың, тамағының сәні жоқ.  Жұмыс ауыр болса да нан тәттi.

 Аштық ас талғатпайды.  Ас – адамның арқауы.  Өзi тойса да көзi тоймайды.  Сыйлап берген су да тәттi.  Тату үйд i ң там

#15 слайд
 Аштық ас талғатпайды.  Ас – адамның арқауы.  Өзi тойса да көзi тоймайды.    Сыйлап берген су да тәттi.  Тату үйд i ң тамағы тәтт i.  Жесем тісіме кіреді, жемесем түсіме кіреді.  Таспен ұрғанды аспен ұр.  Ананың ақ сүтімен, ана тіліңіді құрметте!  Аштық ас талғатпайды.

15 слайд

 Аштық ас талғатпайды.  Ас – адамның арқауы.  Өзi тойса да көзi тоймайды.    Сыйлап берген су да тәттi.  Тату үйд i ң тамағы тәтт i.  Жесем тісіме кіреді, жемесем түсіме кіреді.  Таспен ұрғанды аспен ұр.  Ананың ақ сүтімен, ана тіліңіді құрметте!  Аштық ас талғатпайды.

#16 слайд

16 слайд

#17 слайд

17 слайд

#18 слайд

18 слайд

Рефлексия: «Тілек беті» әдісі

#19 слайд
Рефлексия: «Тілек беті» әдісі

19 слайд

Рефлексия: «Тілек беті» әдісі

Файл форматы:
ppt
29.05.2024
267
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі