Материалдар / Тәрбие сағаты Мамандықты дұрыс таңдау- табысты өмірдің кілті!
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Тәрбие сағаты Мамандықты дұрыс таңдау- табысты өмірдің кілті!

Материал туралы қысқаша түсінік
Презентация бітіруші сыныптың жетекшісіне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Ақпан 2021
756
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
«Армандар» жаттығуы Барлық қатысушылар 3-4 рет терең дем алып, көздерінді жұмыңдар. Өз алдына қ

1 слайд
«Армандар» жаттығуы Барлық қатысушылар 3-4 рет терең дем алып, көздерінді жұмыңдар. Өз алдына қойған мақсаттарына көңіл аудара отырып, болашақтағы өмірлерін туралы, қоғамдағы орындарын, жақын арадағы қоршаған орталарынды елестетіңдер. 1 минут уақыт беріледі. Берілген уақыт өткеннен соң тағы да 3-4 рет терең дем ала көздерінді ашыңдар . (баяу әуен ойнатылып тұрады.)

1 слайд

«Армандар» жаттығуы Барлық қатысушылар 3-4 рет терең дем алып, көздерінді жұмыңдар. Өз алдына қойған мақсаттарына көңіл аудара отырып, болашақтағы өмірлерін туралы, қоғамдағы орындарын, жақын арадағы қоршаған орталарынды елестетіңдер. 1 минут уақыт беріледі. Берілген уақыт өткеннен соң тағы да 3-4 рет терең дем ала көздерінді ашыңдар . (баяу әуен ойнатылып тұрады.)

«Мозайка»әдісі  Жаңа сабақтың тақырыбын ашу. (мамандық иелері бойынша сурет қиындыларымен оқушылар топқа бөлінеді және сабақт

2 слайд
«Мозайка»әдісі  Жаңа сабақтың тақырыбын ашу. (мамандық иелері бойынша сурет қиындыларымен оқушылар топқа бөлінеді және сабақтың тақырыбын ашады ) 1-топ: аспазшы 2-топ: дәрігер 3- топ: дизайнер 4-топ: психолог

2 слайд

«Мозайка»әдісі  Жаңа сабақтың тақырыбын ашу. (мамандық иелері бойынша сурет қиындыларымен оқушылар топқа бөлінеді және сабақтың тақырыбын ашады ) 1-топ: аспазшы 2-топ: дәрігер 3- топ: дизайнер 4-топ: психолог

Сабақтың тақырыбы: Мамандықты дұрыс таңдау –табысты өмірдің кілті!

3 слайд
Сабақтың тақырыбы: Мамандықты дұрыс таңдау –табысты өмірдің кілті!

3 слайд

Сабақтың тақырыбы: Мамандықты дұрыс таңдау –табысты өмірдің кілті!

Мақсаты: Оқушылардың мамандықтар туралы көзқарастарын дамыту, алда мамандық таңдауда дұрыс бағдар беру. Міндеті: 1. Мам

4 слайд
Мақсаты: Оқушылардың мамандықтар туралы көзқарастарын дамыту, алда мамандық таңдауда дұрыс бағдар беру. Міндеті: 1. Мамандықтарды талдай білуге үйрету. 2. Оқушыны өзінің қабілетін, бейімін, қызығушылығын мамандыққа сай тани білуге үйрету. 3. Сабақтың түрі: ізденіс сабағы.

4 слайд

Мақсаты: Оқушылардың мамандықтар туралы көзқарастарын дамыту, алда мамандық таңдауда дұрыс бағдар беру. Міндеті: 1. Мамандықтарды талдай білуге үйрету. 2. Оқушыны өзінің қабілетін, бейімін, қызығушылығын мамандыққа сай тани білуге үйрету. 3. Сабақтың түрі: ізденіс сабағы.

«Ой қозғау» әдісі  Мамандық дегеніміз не?

5 слайд
«Ой қозғау» әдісі  Мамандық дегеніміз не?

5 слайд

«Ой қозғау» әдісі  Мамандық дегеніміз не?

 Мамандық таңдауға видеоролик көрсету

6 слайд
 Мамандық таңдауға видеоролик көрсету

6 слайд

 Мамандық таңдауға видеоролик көрсету

 «Жағдаяттық сұрақтар». 1. Сен өзіңе ұнаған мамандықты таңдадың, бірақ ол мамандыққа ата-анаң қарсы. Сен ол кезде не істер ед

7 слайд
 «Жағдаяттық сұрақтар». 1. Сен өзіңе ұнаған мамандықты таңдадың, бірақ ол мамандыққа ата-анаң қарсы. Сен ол кезде не істер едің?  2. Ата-анаң саған бір мамандықты таңдап берді, бірақ ол мамандық саған ұнамады. сен ата- анаңның шешіміне қарсы боласың ба?  3. — Өзіңіз үшін қандай қорытынды жасадыңыз, ойландыратын жағдай болды ма? Болса не істер едіңіз?

7 слайд

 «Жағдаяттық сұрақтар». 1. Сен өзіңе ұнаған мамандықты таңдадың, бірақ ол мамандыққа ата-анаң қарсы. Сен ол кезде не істер едің?  2. Ата-анаң саған бір мамандықты таңдап берді, бірақ ол мамандық саған ұнамады. сен ата- анаңның шешіміне қарсы боласың ба?  3. — Өзіңіз үшін қандай қорытынды жасадыңыз, ойландыратын жағдай болды ма? Болса не істер едіңіз?

«Мен та ңдаған мамандық» (Әр топ өз мамандықтарын слайд және видеоролик жасап қорғап шығады.)

8 слайд
«Мен та ңдаған мамандық» (Әр топ өз мамандықтарын слайд және видеоролик жасап қорғап шығады.)

8 слайд

«Мен та ңдаған мамандық» (Әр топ өз мамандықтарын слайд және видеоролик жасап қорғап шығады.)

Мамандық таңдаудағы қиындықтар мен қателіктер: 1.Бірден жоғары біліктілікті мамандыққа бағыт беру; 2.

9 слайд
Мамандық таңдаудағы қиындықтар мен қателіктер: 1.Бірден жоғары біліктілікті мамандыққа бағыт беру; 2.Достарынан қалмау үшін мамандық таңдау 3. Мамандыққа бағыт-бағдар берушіге ауып кету; 4.Мектептегі пәннің мамандыққа сәйкес келуі; 5.Өзінің қабілетін, жеке қасиетін анықтай алмау, кемшіліктерін білу. (Мұғалім қысқаша баяндап кетеді)

9 слайд

Мамандық таңдаудағы қиындықтар мен қателіктер: 1.Бірден жоғары біліктілікті мамандыққа бағыт беру; 2.Достарынан қалмау үшін мамандық таңдау 3. Мамандыққа бағыт-бағдар берушіге ауып кету; 4.Мектептегі пәннің мамандыққа сәйкес келуі; 5.Өзінің қабілетін, жеке қасиетін анықтай алмау, кемшіліктерін білу. (Мұғалім қысқаша баяндап кетеді)

География таңдағандар 1.Құқық және экономика 2.Әлеуметтік жұмыс 3.География 4. Кәсіптік білім 5.Тұрмыстық қызмет 6. Экономика 7.

10 слайд
География таңдағандар 1.Құқық және экономика 2.Әлеуметтік жұмыс 3.География 4. Кәсіптік білім 5.Тұрмыстық қызмет 6. Экономика 7.Менеджмент 8.Туризм 9.Есеп және аудит 10.Қаржы 11.Мемлекеттік және жергілікті басқару 12.Маркетинг 13.Гидрометерология 14.Геодизия және картография 15.Су ресурстары

10 слайд

География таңдағандар 1.Құқық және экономика 2.Әлеуметтік жұмыс 3.География 4. Кәсіптік білім 5.Тұрмыстық қызмет 6. Экономика 7.Менеджмент 8.Туризм 9.Есеп және аудит 10.Қаржы 11.Мемлекеттік және жергілікті басқару 12.Маркетинг 13.Гидрометерология 14.Геодизия және картография 15.Су ресурстары

Биология таңдағандар 1. Мектепке дейінгі оқыту 11.Аң өсіру және аңшылық 2. Педагогика

11 слайд
Биология таңдағандар 1. Мектепке дейінгі оқыту 11.Аң өсіру және аңшылық 2. Педагогика 12.Балық шаруашылығы 3. Дефектология 13.Топырақтану 4. Биология,профилактикалық іс 14.Емдеу ісі 5. Психология 15.Педиатрия 6. Экология 16.Стоматология 7. Биотехнология 17.Шығыс медицинасы 8. Агрономия 18.Медико-биологиялық 9. Зоотехника 19.Ветеринарлық 10. Медицина

11 слайд

Биология таңдағандар 1. Мектепке дейінгі оқыту 11.Аң өсіру және аңшылық 2. Педагогика 12.Балық шаруашылығы 3. Дефектология 13.Топырақтану 4. Биология,профилактикалық іс 14.Емдеу ісі 5. Психология 15.Педиатрия 6. Экология 16.Стоматология 7. Биотехнология 17.Шығыс медицинасы 8. Агрономия 18.Медико-биологиялық 9. Зоотехника 19.Ветеринарлық 10. Медицина

Физика таңдағандар 1. Автоматтандыру және басқару 2. Ақпараттық жүйелер 3. Есептеу техникасы бағдарламалық қамтамасыз ету 4. Гео

12 слайд
Физика таңдағандар 1. Автоматтандыру және басқару 2. Ақпараттық жүйелер 3. Есептеу техникасы бағдарламалық қамтамасыз ету 4. Геология және пайдалы кен орындарын барлау 5. Тау-кен ісі 6. Газ-мұнай ісі 7. Металлургия 8. Көлік,көлік техникасы және технологиялары 9. Ағаш өңдеу технологиясы 10. Жеңіл және тоқу өнер кәсібі 11. Құрылыс материалдарын,бұйымдарын және конструкцияларын өндіру 12. Стандарттау 13. Метрология және сертификаттау

12 слайд

Физика таңдағандар 1. Автоматтандыру және басқару 2. Ақпараттық жүйелер 3. Есептеу техникасы бағдарламалық қамтамасыз ету 4. Геология және пайдалы кен орындарын барлау 5. Тау-кен ісі 6. Газ-мұнай ісі 7. Металлургия 8. Көлік,көлік техникасы және технологиялары 9. Ағаш өңдеу технологиясы 10. Жеңіл және тоқу өнер кәсібі 11. Құрылыс материалдарын,бұйымдарын және конструкцияларын өндіру 12. Стандарттау 13. Метрология және сертификаттау

«3 өмір» техникасы 1 Кім боласыз? 2 Қай салада жұмыс жасайсыз? 3 Немен айналысасыз? 4

13 слайд
«3 өмір» техникасы 1 Кім боласыз? 2 Қай салада жұмыс жасайсыз? 3 Немен айналысасыз? 4 Қай жерде өмір сүресіз? 5 Кіммен немесе кімдермен бірге тұрасыз? 6 Қандай жетістіктерге жетесіз? 7 Тұрмыс жағдайыңыз, табысыңыз қандай болады? Мұнда оқушыларға «3 өмір техникасының» 3 дана парақ беріледі. Оқушылар 3 параққа ойында жүрген 3 мамандықты жазады.Үшеуінде жазып болған соң ішінен 3 рет көз алдына елестете отырып оқиды.Оқып болған соң өзінің жанына қайсы мамандық жақын тұр, сол мамандықты алып қалып, қалған екеуін жыртып тастайды. Осылайша оқушы өзіне «3 өмір техникасы» бойынша мамандық таңдауға болады.

13 слайд

«3 өмір» техникасы 1 Кім боласыз? 2 Қай салада жұмыс жасайсыз? 3 Немен айналысасыз? 4 Қай жерде өмір сүресіз? 5 Кіммен немесе кімдермен бірге тұрасыз? 6 Қандай жетістіктерге жетесіз? 7 Тұрмыс жағдайыңыз, табысыңыз қандай болады? Мұнда оқушыларға «3 өмір техникасының» 3 дана парақ беріледі. Оқушылар 3 параққа ойында жүрген 3 мамандықты жазады.Үшеуінде жазып болған соң ішінен 3 рет көз алдына елестете отырып оқиды.Оқып болған соң өзінің жанына қайсы мамандық жақын тұр, сол мамандықты алып қалып, қалған екеуін жыртып тастайды. Осылайша оқушы өзіне «3 өмір техникасы» бойынша мамандық таңдауға болады.

Психологиялық сәт. «Психогеометрия» -өзін-өзі тану: 1. Квадрат 2. Зигзаг . 3. Шеңбер. 4. Үшбұрыш.

14 слайд
Психологиялық сәт. «Психогеометрия» -өзін-өзі тану: 1. Квадрат 2. Зигзаг . 3. Шеңбер. 4. Үшбұрыш.

14 слайд

Психологиялық сәт. «Психогеометрия» -өзін-өзі тану: 1. Квадрат 2. Зигзаг . 3. Шеңбер. 4. Үшбұрыш.

 Квадрат. Сенде төзімділік, шыдамдылық, еңбекқорлық дамыған. Өз айналаңа адамдарды жинап ұйымдастыру, реттеу, жүйелеу қаб

15 слайд
 Квадрат. Сенде төзімділік, шыдамдылық, еңбекқорлық дамыған. Өз айналаңа адамдарды жинап ұйымдастыру, реттеу, жүйелеу қабілеті баршылық. Сенен үздік администратор шығады, бірақ саған өзіңнің кәсіптік мамандығыңды менеджментпен байланыстырмауға ұсыныс айтамын.

15 слайд

 Квадрат. Сенде төзімділік, шыдамдылық, еңбекқорлық дамыған. Өз айналаңа адамдарды жинап ұйымдастыру, реттеу, жүйелеу қабілеті баршылық. Сенен үздік администратор шығады, бірақ саған өзіңнің кәсіптік мамандығыңды менеджментпен байланыстырмауға ұсыныс айтамын.

 Зигзаг. Сенде әсемдікті көре білу қабілеті жоғары қалыптасқан, сондай-ақ шығармашылық қабілетің, ой-өрісің дамыған. Сенде

16 слайд
 Зигзаг. Сенде әсемдікті көре білу қабілеті жоғары қалыптасқан, сондай-ақ шығармашылық қабілетің, ой-өрісің дамыған. Сенде табиғи өткір ойлылық бар, өз айналаңа қабілетті адамдарды жинай аласың. Сені шаблондар, ережелер, нұсқаулар қызықтырмайды. Бастаған істі аяқтауға төзімділіктің жоқтығы бөгет жасайды.

16 слайд

 Зигзаг. Сенде әсемдікті көре білу қабілеті жоғары қалыптасқан, сондай-ақ шығармашылық қабілетің, ой-өрісің дамыған. Сенде табиғи өткір ойлылық бар, өз айналаңа қабілетті адамдарды жинай аласың. Сені шаблондар, ережелер, нұсқаулар қызықтырмайды. Бастаған істі аяқтауға төзімділіктің жоқтығы бөгет жасайды.

 Шеңбер. Сенде адамгершілік жоғары дамыған. Сен өз әріптесіңді тыңдай аласың және оның қайғысы мен қуанышын бірге бөлісесі

17 слайд
 Шеңбер. Сенде адамгершілік жоғары дамыған. Сен өз әріптесіңді тыңдай аласың және оның қайғысы мен қуанышын бірге бөлісесің, басқаның ауыртпашылығына жәрдемдесу қабілетің жоғары қалыптасқан. Саған жеке адамдар арасындағы кикілжіңдер тән емес, өзіңді олардан аулақ ұстайсың және саған менеджмент саласындағы мамандықтар сәйкес келмейді. Сенен үздік психолог шығуы мүмкін.

17 слайд

 Шеңбер. Сенде адамгершілік жоғары дамыған. Сен өз әріптесіңді тыңдай аласың және оның қайғысы мен қуанышын бірге бөлісесің, басқаның ауыртпашылығына жәрдемдесу қабілетің жоғары қалыптасқан. Саған жеке адамдар арасындағы кикілжіңдер тән емес, өзіңді олардан аулақ ұстайсың және саған менеджмент саласындағы мамандықтар сәйкес келмейді. Сенен үздік психолог шығуы мүмкін.

 Үшбұрыш . Саған басқарушылық қасиет тән. Өз көздеген мақсатыңа қол жеткізуге барлық мүмкіншілігіңді жасайсың. Өзіңе сенімд

18 слайд
 Үшбұрыш . Саған басқарушылық қасиет тән. Өз көздеген мақсатыңа қол жеткізуге барлық мүмкіншілігіңді жасайсың. Өзіңе сенімдісің және жеңіске, жетістіктерге, ұтыстарға оңай қол жеткізесің. Айтқаныңнан қайтпайсың, абыройлысың. Сен қоғамда, өмірде жоғары жетістіктерге қол жеткізесің, жұмысыңда жоғарыға көтерілуге бейімділігің бар. Саған менеджмент саласын меңгеруге ұсынылады.

18 слайд

 Үшбұрыш . Саған басқарушылық қасиет тән. Өз көздеген мақсатыңа қол жеткізуге барлық мүмкіншілігіңді жасайсың. Өзіңе сенімдісің және жеңіске, жетістіктерге, ұтыстарға оңай қол жеткізесің. Айтқаныңнан қайтпайсың, абыройлысың. Сен қоғамда, өмірде жоғары жетістіктерге қол жеткізесің, жұмысыңда жоғарыға көтерілуге бейімділігің бар. Саған менеджмент саласын меңгеруге ұсынылады.

Еңбек етсем, ертеңгі бақытыма сенемін. Мақсатыма жеткізер уақытыма сенемін. Достық іспен қасты да жеңеріме сенемін, Ақыл, сана б

19 слайд
Еңбек етсем, ертеңгі бақытыма сенемін. Мақсатыма жеткізер уақытыма сенемін. Достық іспен қасты да жеңеріме сенемін, Ақыл, сана білім мен өнеріме сенемін. Абыройлы, ақ ниет, адамдыққа сенемін. Мен сендердің мықты маман иесі болатыңдарыңа сенемін!Назар қойып тыңдағандарыңызға рахмет!

19 слайд

Еңбек етсем, ертеңгі бақытыма сенемін. Мақсатыма жеткізер уақытыма сенемін. Достық іспен қасты да жеңеріме сенемін, Ақыл, сана білім мен өнеріме сенемін. Абыройлы, ақ ниет, адамдыққа сенемін. Мен сендердің мықты маман иесі болатыңдарыңа сенемін!Назар қойып тыңдағандарыңызға рахмет!