Тәрбие сағаты «Туған жерім, тұғырым»
Тәрбие сағаты «Туған жерім, тұғырым»

#1 слайд
Әрбір адамға ойлау қабілетінің белгілі
бір дағдылары мен жеке тұлғаның
қасиеттері керек. Сарапатама жасай білу,
салыстыра білу, негізгісін анықтай білу,
мәселені шеше білу, өзін-өзі баламалы
бағалай білу, жауапты болу, өз бетінше
жұмыс істей білу – міне, жоғарыда
аталғандардың барлығы балаға өмір
жолын бастауға қажеттіліктер деп атасақ
та болады.
1 слайд
Әрбір адамға ойлау қабілетінің белгілі бір дағдылары мен жеке тұлғаның қасиеттері керек. Сарапатама жасай білу, салыстыра білу, негізгісін анықтай білу, мәселені шеше білу, өзін-өзі баламалы бағалай білу, жауапты болу, өз бетінше жұмыс істей білу – міне, жоғарыда аталғандардың барлығы балаға өмір жолын бастауға қажеттіліктер деп атасақ та болады.
#2 слайд
Мұғалімнің міндеті барлық ақпаратты
айтып немесе көрсетіп қана қоймау
керек, сонымен қатар оқушыны
ойлауға үйрету керек, сол тапқан
ақпараттарын практика жүзінде
қолдана білуге үйрету керек.
ОҚЫТУДЫҢ БЕЛСЕНДІ ӘДІС-
ТӘСІЛДЕРІ осыған жағдай жасайды.
2 слайд
Мұғалімнің міндеті барлық ақпаратты айтып немесе көрсетіп қана қоймау керек, сонымен қатар оқушыны ойлауға үйрету керек, сол тапқан ақпараттарын практика жүзінде қолдана білуге үйрету керек. ОҚЫТУДЫҢ БЕЛСЕНДІ ӘДІС- ТӘСІЛДЕРІ осыған жағдай жасайды.
#3 слайд
Белсенділіктің 3 деңгейі: • Қайта жаңғырту
белсенділігі — оқушының білімді түсінуге,
есте сақтауға, қайта жаңғыртуға тырысуы,
яғни, үлгі бойынша пайдалану тәсілдерін
меңгеруі • Интерпретация белсенділігі —
оқушының оқытылған материалдың мәнін
түсінуге, осы ақпараттардың арасындағы
байланысты түсінуге тырысуы, яғни,
ақпаратты (білімді) үлгі бойынша емес,
өзгертілген жағдайда пайдалану тәсілдерін
меңгеруі • Шығармашылық белсенділік —
оқушының мәселені шешу жолдарын өз
бетінше іздеуі, яғни, танымдық
қызығушылығын көрсете білуі.
3 слайд
Белсенділіктің 3 деңгейі: • Қайта жаңғырту белсенділігі — оқушының білімді түсінуге, есте сақтауға, қайта жаңғыртуға тырысуы, яғни, үлгі бойынша пайдалану тәсілдерін меңгеруі • Интерпретация белсенділігі — оқушының оқытылған материалдың мәнін түсінуге, осы ақпараттардың арасындағы байланысты түсінуге тырысуы, яғни, ақпаратты (білімді) үлгі бойынша емес, өзгертілген жағдайда пайдалану тәсілдерін меңгеруі • Шығармашылық белсенділік — оқушының мәселені шешу жолдарын өз бетінше іздеуі, яғни, танымдық қызығушылығын көрсете білуі.
#4 слайд
Белсенді оқытуды ұйымдастырудың
формалары (түрлері немесе әдіс-тәсілдері): -
әр түрлі деңгейдегі дәрістер (мәселені
шешуге бағытталған дәрістер, көзбен шолып
байқауға бағытталған дәрістер, пресс-
конференциялар, нақты жағдайларды
талқылауға бағытталған дәрістер және т.б); -
топтық жұмыстарды ұйымдастыру жолдары
(оқушыларды ақпарат алмасуға бағыттайтын
жаттығулар, атап айтсақ «мозаика», «миға
шабуыл», семантикалық карта құрастыру); -
әр түрлі әдістер мен тәсілдер
4 слайд
Белсенді оқытуды ұйымдастырудың формалары (түрлері немесе әдіс-тәсілдері): - әр түрлі деңгейдегі дәрістер (мәселені шешуге бағытталған дәрістер, көзбен шолып байқауға бағытталған дәрістер, пресс- конференциялар, нақты жағдайларды талқылауға бағытталған дәрістер және т.б); - топтық жұмыстарды ұйымдастыру жолдары (оқушыларды ақпарат алмасуға бағыттайтын жаттығулар, атап айтсақ «мозаика», «миға шабуыл», семантикалық карта құрастыру); - әр түрлі әдістер мен тәсілдер
#5 слайд
1.Оқытуды оқушы дамуына бағыттай ұйымдастыру
2.Оқыту мазмұнына байланысты мақсат пен міндетті
дұрыс қоя отырып, нәтижеге жету
3. Мұғалім мен оқушы арасында тең құқылы қарым-
қатынас қалыптастыру
Мақсаты:
5 слайд
1.Оқытуды оқушы дамуына бағыттай ұйымдастыру 2.Оқыту мазмұнына байланысты мақсат пен міндетті дұрыс қоя отырып, нәтижеге жету 3. Мұғалім мен оқушы арасында тең құқылы қарым- қатынас қалыптастыру Мақсаты:
#6 слайд
Міндеттері:
1.Жеке тұлғаның танымдық әрекеті болады
2.Мұғалім мен оқушы шеберлігі қалыптасады
3.Мұғалім мен оқушы мақсатын бір жерден шығару
4.Оқыту арқылы жеке тұлғаны тәрбиелеу
Міндеттері:
6 слайд
Міндеттері: 1.Жеке тұлғаның танымдық әрекеті болады 2.Мұғалім мен оқушы шеберлігі қалыптасады 3.Мұғалім мен оқушы мақсатын бір жерден шығару 4.Оқыту арқылы жеке тұлғаны тәрбиелеу Міндеттері:
#7 слайд
Міндеттері:Әдістері:
“Ойлан, жұптас, пікірлес“
Мәтін бойынша сызбаны толтыру, ойын ортаға салып, пікір бөлісу.
Бұл әдісті сабақтың 3 бөлімінде де қолдануға болады.
Өзіңізге қатты әсер еткен жері Мәселенің себебі неліктен
солай?
7 слайд
Міндеттері:Әдістері: “Ойлан, жұптас, пікірлес“ Мәтін бойынша сызбаны толтыру, ойын ортаға салып, пікір бөлісу. Бұл әдісті сабақтың 3 бөлімінде де қолдануға болады. Өзіңізге қатты әсер еткен жері Мәселенің себебі неліктен солай?
#8 слайд
Ойлан:
1.Мәтінді тыңдау немесе түсініп оқу
2.Мәтіннен түйінді сөздерді жазу
Жұптас:
1,2,3,4, сандарын таңдау арқылы өз жұптарымен жұптасады
4-топ құралады.
Жұптасқаннан соң жазған түйінді сөздерін жинап топтпр бір-бірімен
сөздерін ауыстырады.Сөздерден мәтінге байланысты сөйлем
құрастырады.Сөйлем 5-6 сөйлем болуы керек.
Бөліс:
Құрастырған сөйлемдерін қорғап бөліседі.
Еерде мәтін мазмұны толық аша алмаған топқа мұғалім жетекші
сұрақтар береді. Ойлан:
1.Мәтінді тыңдау немесе түсініп оқу
2.Мәтіннен түйінді сөздерді жазу
Жұптас:
1,2,3,4, сандарын таңдау арқылы өз жұптарымен жұптасады
4-топ құралады.
Жұптасқаннан соң жазған түйінді сөздерін жинап топтпр бір-бірімен
сөздерін ауыстырады.Сөздерден мәтінге байланысты сөйлем
құрастырады.Сөйлем 5-6 сөйлем болуы керек.
Бөліс:
Құрастырған сөйлемдерін қорғап бөліседі.
Еерде мәтін мазмұны толық аша алмаған топқа мұғалім жетекші
сұрақтар береді.
8 слайд
Ойлан: 1.Мәтінді тыңдау немесе түсініп оқу 2.Мәтіннен түйінді сөздерді жазу Жұптас: 1,2,3,4, сандарын таңдау арқылы өз жұптарымен жұптасады 4-топ құралады. Жұптасқаннан соң жазған түйінді сөздерін жинап топтпр бір-бірімен сөздерін ауыстырады.Сөздерден мәтінге байланысты сөйлем құрастырады.Сөйлем 5-6 сөйлем болуы керек. Бөліс: Құрастырған сөйлемдерін қорғап бөліседі. Еерде мәтін мазмұны толық аша алмаған топқа мұғалім жетекші сұрақтар береді. Ойлан: 1.Мәтінді тыңдау немесе түсініп оқу 2.Мәтіннен түйінді сөздерді жазу Жұптас: 1,2,3,4, сандарын таңдау арқылы өз жұптарымен жұптасады 4-топ құралады. Жұптасқаннан соң жазған түйінді сөздерін жинап топтпр бір-бірімен сөздерін ауыстырады.Сөздерден мәтінге байланысты сөйлем құрастырады.Сөйлем 5-6 сөйлем болуы керек. Бөліс: Құрастырған сөйлемдерін қорғап бөліседі. Еерде мәтін мазмұны толық аша алмаған топқа мұғалім жетекші сұрақтар береді.
#9 слайд
«Жұбыңды тап» әдісі
Тапсырма: Сәтті сабақты қамтамасыз ететін
қағидаттарды анықтаңыздар
Еркіндік қағидаты:
әрбір оқушының өзін таныта білуі мүмкіндігін шектемеу;
Серіктестік қағидаты:
оқу үдерісінде мұғалім мен оқушының бір—бірімен түсініп,
бірігіп әрекет жасауы, бірін—бірі қолдауы;
Сенімділік қағидаты:
оқушының табысқа жетуіне деген өзіне сенімділігі, мұғалімнің
сабақта оқушылардың жоғары жетістікке қол жеткізе
алатынына сенім артуы;
Толеранттық қағидаты :
оқушының жеке ерекшеліктерін ескеріп, оның өзіндік дамуына
қолайлы орта жасау;
Шыдамдылық қағидаты:
қолайсыз жағдайларды шиеленістірмей, ашуға бой бермей
эмоциялық сабырлық жасау
9 слайд
«Жұбыңды тап» әдісі Тапсырма: Сәтті сабақты қамтамасыз ететін қағидаттарды анықтаңыздар Еркіндік қағидаты: әрбір оқушының өзін таныта білуі мүмкіндігін шектемеу; Серіктестік қағидаты: оқу үдерісінде мұғалім мен оқушының бір—бірімен түсініп, бірігіп әрекет жасауы, бірін—бірі қолдауы; Сенімділік қағидаты: оқушының табысқа жетуіне деген өзіне сенімділігі, мұғалімнің сабақта оқушылардың жоғары жетістікке қол жеткізе алатынына сенім артуы; Толеранттық қағидаты : оқушының жеке ерекшеліктерін ескеріп, оның өзіндік дамуына қолайлы орта жасау; Шыдамдылық қағидаты: қолайсыз жағдайларды шиеленістірмей, ашуға бой бермей эмоциялық сабырлық жасау
#10 слайд
Мақсаты:
Идеялар мен ойларды дамытудың құрылымдалған әдісі.
Орналастыру:
Арнайы еш нәрсе қажет емес.
Жұмыс алгоритмі:
Төменде қараңыз
Ойлан-жұптас
– бөліс
10 слайд
Мақсаты: Идеялар мен ойларды дамытудың құрылымдалған әдісі. Орналастыру: Арнайы еш нәрсе қажет емес. Жұмыс алгоритмі: Төменде қараңыз Ойлан-жұптас – бөліс
#11 слайд
Он сұрақ!
Мұғалім бір оқушыны таңдап алады
және оның маңдайына негізгі сөз
жазылған стикерді жапсырады –
қатысушы сыныпқа 10 сұрақ қоя
алады, оған жауап не ИӘ, не ЖОҚ
деп беріледі.
11 слайд
Он сұрақ! Мұғалім бір оқушыны таңдап алады және оның маңдайына негізгі сөз жазылған стикерді жапсырады – қатысушы сыныпқа 10 сұрақ қоя алады, оған жауап не ИӘ, не ЖОҚ деп беріледі.
#12 слайд
Сұрақты ұстап ал!
Мұғалім сұрақ қойған кезде фасоль
салынған қапшықты лақтырады. Бұл
сұрау үдерісіне кинестикалық сипат береді
және оқушыларды өз еркімен жауап беру
үшін ниет білдіруге итермелейді. Сіз
оқушыларға жауапты білмеген жағдайда
сұрақты басқа оқушыға лақтыруына
мүмкіндік бере аласыз. Сонымен қатар,
бұл тапсырманы командамен шешуге де
болады. Мұғалім кезек-кезекпен
фасольды қапшықты әр командаға
лақтырады. Егер де қапшықты қағып алған
адам сұраққа жауап берсе, онда команда 3
балл алады. Егер де ол жауабын білмесе,
қапшықты басқа командаға 2 балға
лақтырады. Егер де қапшық тағы да кері
лақтырылатын болса, онда дұрыс
жауаптың құны 1 балға дейін төмендейді.
12 слайд
Сұрақты ұстап ал! Мұғалім сұрақ қойған кезде фасоль салынған қапшықты лақтырады. Бұл сұрау үдерісіне кинестикалық сипат береді және оқушыларды өз еркімен жауап беру үшін ниет білдіруге итермелейді. Сіз оқушыларға жауапты білмеген жағдайда сұрақты басқа оқушыға лақтыруына мүмкіндік бере аласыз. Сонымен қатар, бұл тапсырманы командамен шешуге де болады. Мұғалім кезек-кезекпен фасольды қапшықты әр командаға лақтырады. Егер де қапшықты қағып алған адам сұраққа жауап берсе, онда команда 3 балл алады. Егер де ол жауабын білмесе, қапшықты басқа командаға 2 балға лақтырады. Егер де қапшық тағы да кері лақтырылатын болса, онда дұрыс жауаптың құны 1 балға дейін төмендейді.
#13 слайд
Детальдарын қосу
Командада жұмыс істеу кезінде сізге алынған білімдерін көрсету үшін
сөйлемді кеңейтуіңіз қажет. Сөйлемі барынша дұрыс және нақты
команда сыйлық алады!
Бастапқы сөйлемнің мысалы :
Екінші дүниежүзілік соғыс 1939 жылы басталды .
Кеңейтілген сөйлемнің мысалы :
1939 және 1945 жылдар аралығында орын алған екінші
дүниежүзілік соғыс, немістердің Польшаға баса-көктеп кіруінен
басталды және Ұлыбритания Германияға соғыс жариялады.
13 слайд
Детальдарын қосу Командада жұмыс істеу кезінде сізге алынған білімдерін көрсету үшін сөйлемді кеңейтуіңіз қажет. Сөйлемі барынша дұрыс және нақты команда сыйлық алады! Бастапқы сөйлемнің мысалы : Екінші дүниежүзілік соғыс 1939 жылы басталды . Кеңейтілген сөйлемнің мысалы : 1939 және 1945 жылдар аралығында орын алған екінші дүниежүзілік соғыс, немістердің Польшаға баса-көктеп кіруінен басталды және Ұлыбритания Германияға соғыс жариялады.
#14 слайд
Сұрақты тап…
Сұрақтардың бірнеше жауабы ұсынылған .
Қандай сұрақтар қойылды?
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
14 слайд
Сұрақты тап… Сұрақтардың бірнеше жауабы ұсынылған . Қандай сұрақтар қойылды? 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
#15 слайд
15 слайд
#16 слайд
«Пазл»
ПАЗЛ Қалыптастырылатын дағдылар: ойлау, шешім
қабылдау, проблеманы шешу; бірлескен жұмыс.
Жалпы сипаттама Бұл әдіс жаңа топтар үшін
«мұзжарғыш» ретінде, командалық тапсырма,
ақпарат жинақтау құралы ретінде, белгілі бір
тақырыпқа кіріспе немесе алдағы жоспарлау, шешім
қабылдау немесе егжей-тегжейлі пікірталас жүргізуге
түрткі болатын, жетелейтін алғашқы қадам ретінде
қолданылуы мүмкін. Ол сабақтың қызықты өтуіне
ықпал етіп, балалардың оқуға деген ынтасын
арттыруға көмектеседі.
16 слайд
«Пазл» ПАЗЛ Қалыптастырылатын дағдылар: ойлау, шешім қабылдау, проблеманы шешу; бірлескен жұмыс. Жалпы сипаттама Бұл әдіс жаңа топтар үшін «мұзжарғыш» ретінде, командалық тапсырма, ақпарат жинақтау құралы ретінде, белгілі бір тақырыпқа кіріспе немесе алдағы жоспарлау, шешім қабылдау немесе егжей-тегжейлі пікірталас жүргізуге түрткі болатын, жетелейтін алғашқы қадам ретінде қолданылуы мүмкін. Ол сабақтың қызықты өтуіне ықпал етіп, балалардың оқуға деген ынтасын арттыруға көмектеседі.
#17 слайд
Сыныпты жоспарлау Оқушылар
пазлдың келесі бөлігін табу үшін
кабинеттің ішінде еркін жүрулері
керек. Сондай-ақ алдын ала
бөлінген топ өз пазлдарын
партада жинастыра алады.
17 слайд
Сыныпты жоспарлау Оқушылар пазлдың келесі бөлігін табу үшін кабинеттің ішінде еркін жүрулері керек. Сондай-ақ алдын ала бөлінген топ өз пазлдарын партада жинастыра алады.
#18 слайд
Жұмыс алгоритмі :
1. Мұғалім үстіне жазылған
тапсырмасы бар пазлды алдын ала
жасайды. Оны А4 форматты
қағазда/жұқа картонда жасап, содан
кейін кесуге болады немесе арнайы
бағдарлама пайдаланылады.
18 слайд
Жұмыс алгоритмі : 1. Мұғалім үстіне жазылған тапсырмасы бар пазлды алдын ала жасайды. Оны А4 форматты қағазда/жұқа картонда жасап, содан кейін кесуге болады немесе арнайы бағдарлама пайдаланылады.
#19 слайд
19 слайд
шағым қалдыра аласыз













