Материалдар / Тәрбие үрдісіндегі қолданылатын инновациялық технологиялар мен интербелсенді әдіс- тәсілдер
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Тәрбие үрдісіндегі қолданылатын инновациялық технологиялар мен интербелсенді әдіс- тәсілдер

Материал туралы қысқаша түсінік
Директордың тәрбие жөніндегі орынбасарларына
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қазан 2020
691
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
ТАҚЫРЫБЫ: ТӘРБИЕ ҮРДІСІНДЕ ҚОЛДАНЫЛАТЫН ИНТЕРАКТИВТІ ТЕХНОЛОГИЯЛАР МЕН ИННОВАЦИЯЛЫҚ ӘДІСТЕР Алматы облысы Жа

1 слайд
ТАҚЫРЫБЫ: ТӘРБИЕ ҮРДІСІНДЕ ҚОЛДАНЫЛАТЫН ИНТЕРАКТИВТІ ТЕХНОЛОГИЯЛАР МЕН ИННОВАЦИЯЛЫҚ ӘДІСТЕР  Алматы облысы Жамбыл ауданы «Абай атындағы гимназия мектеп» КММ Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары Оразалиева Жангүл Үмітханқызы  

1 слайд

ТАҚЫРЫБЫ: ТӘРБИЕ ҮРДІСІНДЕ ҚОЛДАНЫЛАТЫН ИНТЕРАКТИВТІ ТЕХНОЛОГИЯЛАР МЕН ИННОВАЦИЯЛЫҚ ӘДІСТЕР  Алматы облысы Жамбыл ауданы «Абай атындағы гимназия мектеп» КММ Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары Оразалиева Жангүл Үмітханқызы  

Ұлылықтың жолында ұстаз тұрар! Шығармашылық қабілет әр оқушының бойында бар. Мұғалімнің міндеті сол баланың бойында жасырынып

2 слайд
Ұлылықтың жолында ұстаз тұрар! Шығармашылық қабілет әр оқушының бойында бар. Мұғалімнің міндеті сол баланың бойында жасырынып жатқан мүмкіндіктерін ашуға бағыт –бағдарды дұрыс бере білу қажет! Сондықтан, оқушы шығармашылығын дамыту ісі біздің мектебімізде сынып сағаттарында, сыныптан тыс уақыттарда да жүргізіледі. Шығармашылыққа үйрететін әдістің бір түрі - интерактивті технологиялар мен инновациялық әдістер. Мұғалім жеке көзқарасы бар, соны қорғай алатын жігерлі тұлға, зерттеушілік, ойшылдық қасиеті бар маман, білімді де білікті, білімін күнделікті ісіне шебер қолдана білетін азамат дайындап, өзінің оқушысын өз бетінше білім алуға үйрете алатын болу керек.

2 слайд

Ұлылықтың жолында ұстаз тұрар! Шығармашылық қабілет әр оқушының бойында бар. Мұғалімнің міндеті сол баланың бойында жасырынып жатқан мүмкіндіктерін ашуға бағыт –бағдарды дұрыс бере білу қажет! Сондықтан, оқушы шығармашылығын дамыту ісі біздің мектебімізде сынып сағаттарында, сыныптан тыс уақыттарда да жүргізіледі. Шығармашылыққа үйрететін әдістің бір түрі - интерактивті технологиялар мен инновациялық әдістер. Мұғалім жеке көзқарасы бар, соны қорғай алатын жігерлі тұлға, зерттеушілік, ойшылдық қасиеті бар маман, білімді де білікті, білімін күнделікті ісіне шебер қолдана білетін азамат дайындап, өзінің оқушысын өз бетінше білім алуға үйрете алатын болу керек.

Инновациялық әдістердің негізгісі- «интербелсенді оқыту әдісі». Интер белсенді әдістерде басты назарды “процеске”, яғни үйре

3 слайд
Инновациялық әдістердің негізгісі- «интербелсенді оқыту әдісі». Интер белсенді әдістерде басты назарды “процеске”, яғни  үйрену процесінің өзіне, оқушының  “қалай” және  “қандай әдіс-тәсілдер арқылы үйр енетіндігіне” аударады.

3 слайд

Инновациялық әдістердің негізгісі- «интербелсенді оқыту әдісі». Интер белсенді әдістерде басты назарды “процеске”, яғни  үйрену процесінің өзіне, оқушының  “қалай” және  “қандай әдіс-тәсілдер арқылы үйр енетіндігіне” аударады.

 оқушының еркіндігі мен құқықтары сақталуы;  оқушының өзін көрсете алуына жағдай жасау;  педагогикалық қолдау көрсету.Инт

4 слайд
 оқушының еркіндігі мен құқықтары сақталуы;  оқушының өзін көрсете алуына жағдай жасау;  педагогикалық қолдау көрсету.Интербелсенді әдіс қолдану кезінде мыналар ескерілуі керек:

4 слайд

 оқушының еркіндігі мен құқықтары сақталуы;  оқушының өзін көрсете алуына жағдай жасау;  педагогикалық қолдау көрсету.Интербелсенді әдіс қолдану кезінде мыналар ескерілуі керек:

Іскерлік ойындар Презентациялар Пікірталас Топпен жұмыс Ролдік ойындар Конференция Сахналау

5 слайд
Іскерлік ойындар Презентациялар Пікірталас Топпен жұмыс Ролдік ойындар Конференция Сахналау Дебат Зерттеулер Тәрбие жұмысындағы тиімді интербелсенді әдістер

5 слайд

Іскерлік ойындар Презентациялар Пікірталас Топпен жұмыс Ролдік ойындар Конференция Сахналау Дебат Зерттеулер Тәрбие жұмысындағы тиімді интербелсенді әдістер

Белсенді әдістердің тәрбие бағытында өз тәжірибемде пайдаланылатын тиімді түрлері ол конференция болып табылады.

6 слайд
Белсенді әдістердің тәрбие бағытында өз тәжірибемде пайдаланылатын тиімді түрлері ол конференция болып табылады. Конференция Жобалық конференция

6 слайд

Белсенді әдістердің тәрбие бағытында өз тәжірибемде пайдаланылатын тиімді түрлері ол конференция болып табылады. Конференция Жобалық конференция

Ұйымдас- тыру кезеңі • Оқушыларға шығармашылық атмосфера орнату • Іс-әрекетті жоспарлау • Жұмыс түрлерін анықтау • Ақпарат

7 слайд
Ұйымдас- тыру кезеңі • Оқушыларға шығармашылық атмосфера орнату • Іс-әрекетті жоспарлау • Жұмыс түрлерін анықтау • Ақпараттық құралдарды анықтау • Топтар құру • Бағыт-бағдар беру Жұмыс кезеңі • Ізденумен айналысу • Материалдар жинақтау • Теориялық білімін дамыту • Практикалық жұмыстар жүргізу • Ғылыми – орталықтармен,кітапханамен бірлесе жұмыс атқару • Өз жұмыстарын қорғауға дайындық жүргізу Жобаларын қорғау кезеңі • АКТ-ны пайдалана отырып,жұмыстарын көрсету • Теориялық-практикалық тұрғыдан талқылау • Атқарылған жұмысты саралау Жұмыс кезеңдері

7 слайд

Ұйымдас- тыру кезеңі • Оқушыларға шығармашылық атмосфера орнату • Іс-әрекетті жоспарлау • Жұмыс түрлерін анықтау • Ақпараттық құралдарды анықтау • Топтар құру • Бағыт-бағдар беру Жұмыс кезеңі • Ізденумен айналысу • Материалдар жинақтау • Теориялық білімін дамыту • Практикалық жұмыстар жүргізу • Ғылыми – орталықтармен,кітапханамен бірлесе жұмыс атқару • Өз жұмыстарын қорғауға дайындық жүргізу Жобаларын қорғау кезеңі • АКТ-ны пайдалана отырып,жұмыстарын көрсету • Теориялық-практикалық тұрғыдан талқылау • Атқарылған жұмысты саралау Жұмыс кезеңдері

Ұйымдастыру кезеңі: Бұл кезеңде оқушыларға жобалық конференцияның өткізілуі, талаптары туралы ақпараттандырылады. Ақпараттанды

8 слайд
Ұйымдастыру кезеңі: Бұл кезеңде оқушыларға жобалық конференцияның өткізілуі, талаптары туралы ақпараттандырылады. Ақпараттандыру жұмысы мектептің әлеуметтік желілері арқылы таратылады.Оқушыларға жобалық конференцияда өз қызығушылықтарына қарай, тақырыптар беріледі. Тақырыптарына сай сынып жетекшілері, пән мұғалімдері, кітапханашылар бағыт- бағдар беруге, оқушының жұмысын бақылауға бекітіледі. Сынып жетекші мен пән мұғалімдері бірлесе жоба жұмысының жемісті болуы үшін , оқушы тақырып таңдауда , оқушының талабына, қызығушылығына, бейімділігіне байланысты таңдауына көмектеседі. Тақырып таңдалып алынғаннан кейін, оқушыларға уақыт көлемі, мазмұны мен көркемдік тұстары орындаумен қатар, нәтиженің ұтымды түрде көрсетілу жолдары беріледі.

8 слайд

Ұйымдастыру кезеңі: Бұл кезеңде оқушыларға жобалық конференцияның өткізілуі, талаптары туралы ақпараттандырылады. Ақпараттандыру жұмысы мектептің әлеуметтік желілері арқылы таратылады.Оқушыларға жобалық конференцияда өз қызығушылықтарына қарай, тақырыптар беріледі. Тақырыптарына сай сынып жетекшілері, пән мұғалімдері, кітапханашылар бағыт- бағдар беруге, оқушының жұмысын бақылауға бекітіледі. Сынып жетекші мен пән мұғалімдері бірлесе жоба жұмысының жемісті болуы үшін , оқушы тақырып таңдауда , оқушының талабына, қызығушылығына, бейімділігіне байланысты таңдауына көмектеседі. Тақырып таңдалып алынғаннан кейін, оқушыларға уақыт көлемі, мазмұны мен көркемдік тұстары орындаумен қатар, нәтиженің ұтымды түрде көрсетілу жолдары беріледі.

Ең маңызды оқушылардың шығармашылықпен, өз жұмысына қызуғышылықпен айналысатын кезеңі-жұмыс кезеңі болып табылады. Бұл кезеңд

9 слайд
Ең маңызды оқушылардың шығармашылықпен, өз жұмысына қызуғышылықпен айналысатын кезеңі-жұмыс кезеңі болып табылады. Бұл кезеңде оқушыларға жетекшілер мен пән мұғалімдері бағыт-бағдар бере отыра, өздерінің конференцияға таңдаған тақырыптарымен зерттеушілік жұмыстарын бастайды. Бұл кезеңде балалар жұмыстарының бағыты бойынша теориялық білімдерін дамытып, практикалық жұмыстармен толықтырады. Оқушылар кітапханамен, ғылыми орталықтармен бірлесе жұмыс атқарады. Бұл жерде оқушыға пән мұғалімі мен сынып жетекшінің көп көмегін қажет етеді . Бағыт- бағдарды дұрыс бере білгенде ғана, оқушы жетістікке жетеді. Яғни екінші жұмыс кезеңінде оқушылар, өзге бір қырынан танылып, өздерінің көшбасшылық қабілеттерін көрсете бастайды. Оқушылар жобалық конференцияға өз қалаулары бойынша жеке, жұппен немесе топпен орындайды. Бірақ кез келген орындалған жоба ол шығармашылық жұмыс, өйткені ол орындаушыдан талпынысты, шыдамдылықты және шығармашылық қабілетті талап етеді. Жұмыс кезеңі

9 слайд

Ең маңызды оқушылардың шығармашылықпен, өз жұмысына қызуғышылықпен айналысатын кезеңі-жұмыс кезеңі болып табылады. Бұл кезеңде оқушыларға жетекшілер мен пән мұғалімдері бағыт-бағдар бере отыра, өздерінің конференцияға таңдаған тақырыптарымен зерттеушілік жұмыстарын бастайды. Бұл кезеңде балалар жұмыстарының бағыты бойынша теориялық білімдерін дамытып, практикалық жұмыстармен толықтырады. Оқушылар кітапханамен, ғылыми орталықтармен бірлесе жұмыс атқарады. Бұл жерде оқушыға пән мұғалімі мен сынып жетекшінің көп көмегін қажет етеді . Бағыт- бағдарды дұрыс бере білгенде ғана, оқушы жетістікке жетеді. Яғни екінші жұмыс кезеңінде оқушылар, өзге бір қырынан танылып, өздерінің көшбасшылық қабілеттерін көрсете бастайды. Оқушылар жобалық конференцияға өз қалаулары бойынша жеке, жұппен немесе топпен орындайды. Бірақ кез келген орындалған жоба ол шығармашылық жұмыс, өйткені ол орындаушыдан талпынысты, шыдамдылықты және шығармашылық қабілетті талап етеді. Жұмыс кезеңі

Жобаны қорғау Бұл жобалық конференцияның үшінші кезеңі болып табылады. Оқушы жұмыстың теориялық және практикалық тұстарын аяқ

10 слайд
Жобаны қорғау Бұл жобалық конференцияның үшінші кезеңі болып табылады. Оқушы жұмыстың теориялық және практикалық тұстарын аяқтайды. Бұл кезеңде оқушылар өздерінің жұмыстарын қорғайды. Бұл кезеңде АКТ-ны пайдалану балалардың қызығушылығын арттырады. Компьютерлік презентациямен қорғалатын жұмысқа балалар ерекше құлшыныспен кіріседі . Тақырыпты таңдаудан оны қорғауға дейінгі жұмыс кезеңдері сол тақырыптың күрделілігіне байланысты. Жұмыс басында балалар өзін қызықтыратын немесе өмірде қажетті деп есептейтін әрі қарапайым тақырыптарды таңдайды. Ал жұмыс соңында бала соның қызықтылығын, қажеттілігін дәлелдеп шығады.

10 слайд

Жобаны қорғау Бұл жобалық конференцияның үшінші кезеңі болып табылады. Оқушы жұмыстың теориялық және практикалық тұстарын аяқтайды. Бұл кезеңде оқушылар өздерінің жұмыстарын қорғайды. Бұл кезеңде АКТ-ны пайдалану балалардың қызығушылығын арттырады. Компьютерлік презентациямен қорғалатын жұмысқа балалар ерекше құлшыныспен кіріседі . Тақырыпты таңдаудан оны қорғауға дейінгі жұмыс кезеңдері сол тақырыптың күрделілігіне байланысты. Жұмыс басында балалар өзін қызықтыратын немесе өмірде қажетті деп есептейтін әрі қарапайым тақырыптарды таңдайды. Ал жұмыс соңында бала соның қызықтылығын, қажеттілігін дәлелдеп шығады.

Оқушы бойында қалыптасатын дағдылар Оқушылардың сенімділігі арттырады, өз мүмкіндігін көрсетеді Топтық және ұжымдық жұмыстың

11 слайд
Оқушы бойында қалыптасатын дағдылар Оқушылардың сенімділігі арттырады, өз мүмкіндігін көрсетеді Топтық және ұжымдық жұмыстың маңыздылығын түсінеді Зерттеуге және өз жұмысын қорғай білуге үйренеді Балалардың сөйлеу қабілетін дамытып, өз ойын толық жеткізе білуге, сондай ақ өзгелердің ойын тыңдай білуге дағдыланады Ақпараттың ішінен өзіне керегін таңдап алып саралауды үйренеді Шығармашылық жұмыстарды орындауға өз пікірін өзгелердің пікірімен салыстыра алады

11 слайд

Оқушы бойында қалыптасатын дағдылар Оқушылардың сенімділігі арттырады, өз мүмкіндігін көрсетеді Топтық және ұжымдық жұмыстың маңыздылығын түсінеді Зерттеуге және өз жұмысын қорғай білуге үйренеді Балалардың сөйлеу қабілетін дамытып, өз ойын толық жеткізе білуге, сондай ақ өзгелердің ойын тыңдай білуге дағдыланады Ақпараттың ішінен өзіне керегін таңдап алып саралауды үйренеді Шығармашылық жұмыстарды орындауға өз пікірін өзгелердің пікірімен салыстыра алады

Қорытынды Балаға жеке тұлға ретінде қарап, қабілеті мен қажеттілігін есепке ала отырып , оны жеңіске ұмтылуға жетел

12 слайд
Қорытынды Балаға жеке тұлға ретінде қарап, қабілеті мен қажеттілігін есепке ала отырып , оны жеңіске ұмтылуға жетелеу – Ұстаздардың міндеті .

12 слайд

Қорытынды Балаға жеке тұлға ретінде қарап, қабілеті мен қажеттілігін есепке ала отырып , оны жеңіске ұмтылуға жетелеу – Ұстаздардың міндеті .

Назарларыңызға рахмет!

13 слайд
Назарларыңызға рахмет!

13 слайд

Назарларыңызға рахмет!