Тарих пәнін оқытуда құндылықтарға негізделген білім берудің әдіс тәсілдері
Тарих пәнін оқытуда құндылықтарға негізделген білім берудің әдіс тәсілдері

#1 слайд
Тарих пәнін оқытуда құндылықтарға
негізделген білім берудің әдіс-тәсілдері.
1 слайд
Тарих пәнін оқытуда құндылықтарға негізделген білім берудің әдіс-тәсілдері.
#2 слайд
Тарих адам қоғамының өткені мен осы уақыты
туралы, нақты формадағы, кеңістік –уақыттық
өлшемдегі қоғамдық өмірдің дамуының
заңдылықтары туралы ғылым.
Тарих – мектептегі оқу пәні ретінде жалпы негізгі
білім беретін мектептегі барлық гуманитарлық және
қоғамтанушылық курстардың өзегін құрайды.
Тарих-ұлттық өзіндік сана –сезімді қалыптастырады.
Қазақстан тарихы пәнінің мақсаты-оқушылардың
дүниетанымының негізі болатынтарихи сананы,
тарихи білімді құрметтеу мен сыйлау сезімін
қалыптастыру.
Тарихты оқыту қоғам алдында тұрған жас ұрпақты
тәрбиелеудің кешенді міндеттері мен құзіреттілігін
іске асыруға қызмет жасайды.
2 слайд
Тарих адам қоғамының өткені мен осы уақыты туралы, нақты формадағы, кеңістік –уақыттық өлшемдегі қоғамдық өмірдің дамуының заңдылықтары туралы ғылым. Тарих – мектептегі оқу пәні ретінде жалпы негізгі білім беретін мектептегі барлық гуманитарлық және қоғамтанушылық курстардың өзегін құрайды. Тарих-ұлттық өзіндік сана –сезімді қалыптастырады. Қазақстан тарихы пәнінің мақсаты-оқушылардың дүниетанымының негізі болатынтарихи сананы, тарихи білімді құрметтеу мен сыйлау сезімін қалыптастыру. Тарихты оқыту қоғам алдында тұрған жас ұрпақты тәрбиелеудің кешенді міндеттері мен құзіреттілігін іске асыруға қызмет жасайды.
#3 слайд
Еліміздің білім берудегі ұлттық жүйесі
өте қарқынды өзгерістер саясатынан
өтуде.Бүгінгі таңдағы негізгі мақсат –
ұлттық құндылықты әлемдік деңгейге
шығаруға қабілетті,өзіндік жеке
көзқарасы қалыптасқан тұлға тәрбиелеу.
Құндылықтарға бағытталған ұстаным
қазақстандық патратизмді,толерант-
тылықты,өз елінің өткен тарихына, ата-
бабалар мәдениетімен әдет-ғұрыптарына
құрмет көрсетуді жүзеге асырудың
мүмкіндіктерін көздейді
Ұлттық құндылық дегеніміз, бұл:
1.Рухани байлық,салт-дәстүр,ұлттың коды.
2.Дархан даламыздың ұлттымызға
байланысты қасиеттері.
3.Тарихымыздың таңғажайып
табиғаты,тылсымы мен тұлғалары.
4.Рух пен намыс.
Жан-жақты дамыған тұлға,руханиадамгер-
шілік қасиеттері дамыған,өз бетінше шешім
қабылдауға дайын,ынтымақтастық пен
мәдениетаралық өзара іс-қимыл жасауға
қабілетті, ел тағдыры үшін жауапкершілік
сезімі бар азаматты қалыптастыру.
Құндылықтарға негізделген білім беру.
3 слайд
Еліміздің білім берудегі ұлттық жүйесі өте қарқынды өзгерістер саясатынан өтуде.Бүгінгі таңдағы негізгі мақсат – ұлттық құндылықты әлемдік деңгейге шығаруға қабілетті,өзіндік жеке көзқарасы қалыптасқан тұлға тәрбиелеу. Құндылықтарға бағытталған ұстаным қазақстандық патратизмді,толерант- тылықты,өз елінің өткен тарихына, ата- бабалар мәдениетімен әдет-ғұрыптарына құрмет көрсетуді жүзеге асырудың мүмкіндіктерін көздейді Ұлттық құндылық дегеніміз, бұл: 1.Рухани байлық,салт-дәстүр,ұлттың коды. 2.Дархан даламыздың ұлттымызға байланысты қасиеттері. 3.Тарихымыздың таңғажайып табиғаты,тылсымы мен тұлғалары. 4.Рух пен намыс. Жан-жақты дамыған тұлға,руханиадамгер- шілік қасиеттері дамыған,өз бетінше шешім қабылдауға дайын,ынтымақтастық пен мәдениетаралық өзара іс-қимыл жасауға қабілетті, ел тағдыры үшін жауапкершілік сезімі бар азаматты қалыптастыру. Құндылықтарға негізделген білім беру.
#4 слайд
Патриотизм
Толеранттылық
Адамгершілік
Адалдық
Жауапкершілік
Эмпатия
Сыйластық
Парасаттылық
Қарапайымдылық
Еңбекке баулу
Құндылықтар
4 слайд
Патриотизм Толеранттылық Адамгершілік Адалдық Жауапкершілік Эмпатия Сыйластық Парасаттылық Қарапайымдылық Еңбекке баулу Құндылықтар
#5 слайд
Тарих сабағында қолданатын әдіс-тәсілдер:
SWOT-
талдау
Венн
диограмма
ПТМС-
әдісі
ПОПС
әдісі
GREAT
формула
Т
кестесі
5 слайд
Тарих сабағында қолданатын әдіс-тәсілдер: SWOT- талдау Венн диограмма ПТМС- әдісі ПОПС әдісі GREAT формула Т кестесі
#6 слайд
Сынып жетекші ретінде тарихи құндылықтар сабақтастығы.
6 слайд
Сынып жетекші ретінде тарихи құндылықтар сабақтастығы.
шағым қалдыра аласыз













