Тарих сабағында АКТ-ны тиімді пайдалана отырып, оқушылардың танымдық қабілетін қалыптастыру
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Әбдібай Керімжан
Құралбайұлы
тарих пәні мұғалімі
Естігенімді – ұмытамын, көргенімді есте
сақтаймын, өзім істегенімді меңгеремін.
Конфуций Тақырыбы: «Тарих сабағында Ақпараттық –
коммуникациялық технологияларды тиімді
пайдалану арқылы оқушылардың танымдық-
белсенділігін қалыптастыру»
Тақырыбы: «Тарих сабағында Ақпараттық –
коммуникациялық технологияларды тиімді
пайдалану арқылы оқушылардың танымдық-
белсенділігін қалыптастыру»
Оңтүстік Қазақстан
облысы, Ордабасы ауданы
“Темірлан” жалпы орта
мектебі
1 слайд
Әбдібай Керімжан Құралбайұлы тарих пәні мұғалімі Естігенімді – ұмытамын, көргенімді есте сақтаймын, өзім істегенімді меңгеремін. Конфуций Тақырыбы: «Тарих сабағында Ақпараттық – коммуникациялық технологияларды тиімді пайдалану арқылы оқушылардың танымдық- белсенділігін қалыптастыру» Тақырыбы: «Тарих сабағында Ақпараттық – коммуникациялық технологияларды тиімді пайдалану арқылы оқушылардың танымдық- белсенділігін қалыптастыру» Оңтүстік Қазақстан облысы, Ордабасы ауданы “Темірлан” жалпы орта мектебі
2 слайд
Жеке тұлғаны зерттеуЖеке тұлғаны зерттеу
Жұлдыз – «А» оқушы. Мектеп
мақтанышы. Сабақ үлгерімі өте
жақсы, музыкаға әуес,
логикалық ойлау жүйесі жақсы
қалыптасқан, мектептегі
қоғамдық жұмыстарға белсене
қатысады, сыныптастарының
арасында беделі жоғары, өзіне
сенімді, жауапкершілігі мол.
Арысбек – «В» оқушы.
Сабақ үлгерімі жақсы, үйге
берілген тапсырмаларды
үнемі орындап келеді,
сурет салғанды жақсы
көреді, өз ойын пікірін
еркін жеткізе алады,
гуманитарлық бағыттағы
пәндерге
қызығушылығы басым.
Бахтияр – «С» оқушы.
Сабақ үлгерімі
қанағаттанарлық,
пәнге деген қабілеттері
бар,
бірақ қызығушылығы
төмен, жақсы баға алуға
тырыспайды, техникаға
әуес.
2 слайд
Жеке тұлғаны зерттеуЖеке тұлғаны зерттеу Жұлдыз – «А» оқушы. Мектеп мақтанышы. Сабақ үлгерімі өте жақсы, музыкаға әуес, логикалық ойлау жүйесі жақсы қалыптасқан, мектептегі қоғамдық жұмыстарға белсене қатысады, сыныптастарының арасында беделі жоғары, өзіне сенімді, жауапкершілігі мол. Арысбек – «В» оқушы. Сабақ үлгерімі жақсы, үйге берілген тапсырмаларды үнемі орындап келеді, сурет салғанды жақсы көреді, өз ойын пікірін еркін жеткізе алады, гуманитарлық бағыттағы пәндерге қызығушылығы басым. Бахтияр – «С» оқушы. Сабақ үлгерімі қанағаттанарлық, пәнге деген қабілеттері бар, бірақ қызығушылығы төмен, жақсы баға алуға тырыспайды, техникаға әуес.
3 слайд
Тәжірибе өзгерістері
АКТ-ні пайдалану
Постер қорғау
Топтық жұмыс
Сыни тұрғыдан ойлау
Кубизм әдісі
Диалогтік оқу
Кері байланыс
3 слайд
Тәжірибе өзгерістері АКТ-ні пайдалану Постер қорғау Топтық жұмыс Сыни тұрғыдан ойлау Кубизм әдісі Диалогтік оқу Кері байланыс
4 слайд
А оқушы В оқушы
С оқушы
АКТ құралдарын еркін
меңгертп өз бетінше
ізденіп тарихы құнды
мәліметтерді жинап
келді. Тапсырмаларға
нақты жүйелі жауап
берді.
Топпен жұмыс істеуде
алғыр шапшаң
екендігіне көрсетті.
Постер қорғады,
бірнеше ашық
сұрақтарға жауап беріп,
ат салысып отырды.
Топпен жұмыс
жасауда достарының
көмегімен жеңіл
сұрақтарға толық
емес жауап беріп
отырды.
4 слайд
А оқушы В оқушы С оқушы АКТ құралдарын еркін меңгертп өз бетінше ізденіп тарихы құнды мәліметтерді жинап келді. Тапсырмаларға нақты жүйелі жауап берді. Топпен жұмыс істеуде алғыр шапшаң екендігіне көрсетті. Постер қорғады, бірнеше ашық сұрақтарға жауап беріп, ат салысып отырды. Топпен жұмыс жасауда достарының көмегімен жеңіл сұрақтарға толық емес жауап беріп отырды.
5 слайд
Болашаққа қадамБолашаққа қадам
1. Іс-әрекетті зерттеу жұмысымды әрі қарай жалғастырып, біліктілігімді
жетілдіріп отырамын.
2. Оқыту мен oқудағы жаңа әдіс тәсілдерді қолдана отырып, оқушылардың
өз бетінше жұмыс істеуі мен даму ниетін қалыптастыруды жалғастырамын.
3. Алған білімдерін өмірде пайдалануды жүзеге асыруға ықпал жасаймын
КедергКедергілерілер
1.Топқа бөлінгенде және тапсырмаларды
орындау кезінде кейбір оқушы лардың
салғырттық танытуы.
2. АКТ-ның тек құрал ретінде
пайдаланылуы.
3. Уақыттың үнемді пайдаланылмауы.
Кедергілерді жоюКедергілерді жою
1.Оқушылардың сыни ойлау қабілеттеріне
сәйкес жеке тапсырмалар беру.
2.Бағалауда жүйелілік қалыптастыру.
3. АКТ-ны оқыту мен оқуды жетілдіру
үдерісіне оқушы білімін арттыру
мақсатында енгізу.
4. Уақытты тиімді пайдалану.
Мұғалімдегі өзгерістерМұғалімдегі өзгерістер
1.Жаңа әдіс-тәсілдерді қолдану барысында
топтық жұмыстың маңыздылығына көз
жеткіздім.
2. Оқушыға өз жауаптарының дұрыс және
нақты болғанда ғана өзін-өзі реттеуі
қалыптасатынын ұғындырдым.
3. Сабақта АКТ-ні тиімді пайдалануға қол
жеткіздім.
Оқушылардағы өзгерістерОқушылардағы өзгерістер
1.Топтасып жұмыс істеуге, өз бетімен
шешім қабылдауға, өз ойын ашық айтуға
үйренді.
2.Өзін-өзі бағалау, топты бағалау арқылы
өз білімін басқалармен салыстырды,
ізденген кезде ғана шешуші бір мақсатқа,
нәтижеге жететіндігін түсінді.
5 слайд
Болашаққа қадамБолашаққа қадам 1. Іс-әрекетті зерттеу жұмысымды әрі қарай жалғастырып, біліктілігімді жетілдіріп отырамын. 2. Оқыту мен oқудағы жаңа әдіс тәсілдерді қолдана отырып, оқушылардың өз бетінше жұмыс істеуі мен даму ниетін қалыптастыруды жалғастырамын. 3. Алған білімдерін өмірде пайдалануды жүзеге асыруға ықпал жасаймын КедергКедергілерілер 1.Топқа бөлінгенде және тапсырмаларды орындау кезінде кейбір оқушы лардың салғырттық танытуы. 2. АКТ-ның тек құрал ретінде пайдаланылуы. 3. Уақыттың үнемді пайдаланылмауы. Кедергілерді жоюКедергілерді жою 1.Оқушылардың сыни ойлау қабілеттеріне сәйкес жеке тапсырмалар беру. 2.Бағалауда жүйелілік қалыптастыру. 3. АКТ-ны оқыту мен оқуды жетілдіру үдерісіне оқушы білімін арттыру мақсатында енгізу. 4. Уақытты тиімді пайдалану. Мұғалімдегі өзгерістерМұғалімдегі өзгерістер 1.Жаңа әдіс-тәсілдерді қолдану барысында топтық жұмыстың маңыздылығына көз жеткіздім. 2. Оқушыға өз жауаптарының дұрыс және нақты болғанда ғана өзін-өзі реттеуі қалыптасатынын ұғындырдым. 3. Сабақта АКТ-ні тиімді пайдалануға қол жеткіздім. Оқушылардағы өзгерістерОқушылардағы өзгерістер 1.Топтасып жұмыс істеуге, өз бетімен шешім қабылдауға, өз ойын ашық айтуға үйренді. 2.Өзін-өзі бағалау, топты бағалау арқылы өз білімін басқалармен салыстырды, ізденген кезде ғана шешуші бір мақсатқа, нәтижеге жететіндігін түсінді.