Тәртібінде және тәрбиесінде қиындықтары бар оқушылармен психологиялық жұмыс
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Байғазы орта мектебі мектепке дейінгі шағын
орталығының КММ-сі
Дайындаған: Кербұлақ ауданы
“ Байғазы орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығы” КММ
педагог-психологы Баракова Зарина НурдавлетовнаТәртібінде және тәрбиесінде
қиындықтары бар
оқушылармен психологиялық
жұмыс
1 слайд
Байғазы орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығының КММ-сі Дайындаған: Кербұлақ ауданы “ Байғазы орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығы” КММ педагог-психологы Баракова Зарина НурдавлетовнаТәртібінде және тәрбиесінде қиындықтары бар оқушылармен психологиялық жұмыс
2 слайд
Мақсаты:
1. Тәртібінде және тәрбиесінде қиындықтары бар
оқушылармен жұмыс түрлері бойынша анықтама
беру.
2.Жұмыс барысында осы тақырып аясында
жүргізілетін жұмыс жоспарымен таныстыру.
2 слайд
Мақсаты: 1. Тәртібінде және тәрбиесінде қиындықтары бар оқушылармен жұмыс түрлері бойынша анықтама беру. 2.Жұмыс барысында осы тақырып аясында жүргізілетін жұмыс жоспарымен таныстыру.
3 слайд
Факторлары
1. Әлеуметтік жағдай:
- бақылаусыздық;
- назардан тыс қалуы;
- бос уақытының болмауы;
- отбасының толық болмауы. 2. Психологиялық жағдай:
- балалардың жас кезінде
педагогикалық тәрбиемен жете
қамтылмауы;
- оларды қайта тәрбиелеудегі
асығыстық;
- балаға балдырған кезінде қатал
болып, ал жеткіншек кезінде
айтқанын орындата алмау;
балаға жасынан толық еркіндік беру,
3. Ата - аналардың отбасындағы
- келіспеушілігі, кикілжің
- өз жауапкершілігін терең сезінбеуі,
- бала қабілетімен санаспау,
- баласына сенім білдірмеу,
- мінез - құлық ерекшелігін ескермеу,
- ұлттық тәрбиенің болмауы баланың бұзылуына әсер етеді.
3 слайд
Факторлары 1. Әлеуметтік жағдай: - бақылаусыздық; - назардан тыс қалуы; - бос уақытының болмауы; - отбасының толық болмауы. 2. Психологиялық жағдай: - балалардың жас кезінде педагогикалық тәрбиемен жете қамтылмауы; - оларды қайта тәрбиелеудегі асығыстық; - балаға балдырған кезінде қатал болып, ал жеткіншек кезінде айтқанын орындата алмау; балаға жасынан толық еркіндік беру, 3. Ата - аналардың отбасындағы - келіспеушілігі, кикілжің - өз жауапкершілігін терең сезінбеуі, - бала қабілетімен санаспау, - баласына сенім білдірмеу, - мінез - құлық ерекшелігін ескермеу, - ұлттық тәрбиенің болмауы баланың бұзылуына әсер етеді.
4 слайд
«Тәрбие – баламен сөйлесумен, оған ақыл - кеңес берумен ғана
шектелмейді. Тәрбие - тұрмысты дұрыс ұйымдастыра білуде, балаға
әркімнің өз жеке басы арқылы үлгі - өнеге көрсетуінде»,- дейді.
Баланы жас кезінен бастап сыйлап, қадір - қасиетін, ар - намысын
бағалап, дұрыс сөйлеп, дұрыс қарым - қатынас жасаған абзал.
Баланың айтайын деген өтінішін, ақылдасқысы келген мәселесін ата
- анасы тыңдап, ақыл - кеңес беруі керек.
А. С. Макаренко:
4 слайд
«Тәрбие – баламен сөйлесумен, оған ақыл - кеңес берумен ғана шектелмейді. Тәрбие - тұрмысты дұрыс ұйымдастыра білуде, балаға әркімнің өз жеке басы арқылы үлгі - өнеге көрсетуінде»,- дейді. Баланы жас кезінен бастап сыйлап, қадір - қасиетін, ар - намысын бағалап, дұрыс сөйлеп, дұрыс қарым - қатынас жасаған абзал. Баланың айтайын деген өтінішін, ақылдасқысы келген мәселесін ата - анасы тыңдап, ақыл - кеңес беруі керек. А. С. Макаренко:
5 слайд
Жоспар
№ Тақырып Уақыт Жауапты
1
Мінезі қиын оқушылардың тізімін
алу,сабақтарына қатысу Қыркүйек психолог
2
Мектептегі тәрбиесі «қиын»
оқушылармен әңгімелесу Қазан психолог
3
«Бәрібір де сен жақсысың, өйткені...» жаттығу Қараша психолог
4
«Менің ең қиын оқушым» ЖАТТЫҒУ Желтоқсан психолог
5 «Біз қандаймыз?» жаттығуы
Қаңтар психолог
6
Саусақтар арқылы мінез анықтау (тест) Ақпан психолог
7
Жеткіншектік кезеңдегі агрессивті мінез-құлықты
жеңу мен төмендетуге арналған психологиялық
тренинг. Наурыз психолог
8
Мінез – адам айнасы тренинг Сәуір психолог
9 «Сенімділік күш береді» Мамыр психолог
5 слайд
Жоспар № Тақырып Уақыт Жауапты 1 Мінезі қиын оқушылардың тізімін алу,сабақтарына қатысу Қыркүйек психолог 2 Мектептегі тәрбиесі «қиын» оқушылармен әңгімелесу Қазан психолог 3 «Бәрібір де сен жақсысың, өйткені...» жаттығу Қараша психолог 4 «Менің ең қиын оқушым» ЖАТТЫҒУ Желтоқсан психолог 5 «Біз қандаймыз?» жаттығуы Қаңтар психолог 6 Саусақтар арқылы мінез анықтау (тест) Ақпан психолог 7 Жеткіншектік кезеңдегі агрессивті мінез-құлықты жеңу мен төмендетуге арналған психологиялық тренинг. Наурыз психолог 8 Мінез – адам айнасы тренинг Сәуір психолог 9 «Сенімділік күш береді» Мамыр психолог
6 слайд
Тәртібінде және
тәрбиесінде
қиындықтары бар
оқушылармен жұмыс
түрлері Әңгімелесу әдісі
Тест әдісі
Сауалнама әдісі
6 слайд
Тәртібінде және тәрбиесінде қиындықтары бар оқушылармен жұмыс түрлері Әңгімелесу әдісі Тест әдісі Сауалнама әдісі
7 слайд
Тәртібінде және
тәрбиесінде
қиындықтары бар
Оқушылармен бірлесе
жұмыс атқарады Сынып жетекшіДІЖТО
Ата-ана
Мектеп психологі
7 слайд
Тәртібінде және тәрбиесінде қиындықтары бар Оқушылармен бірлесе жұмыс атқарады Сынып жетекшіДІЖТО Ата-ана Мектеп психологі
8 слайд
«Күн шуағы» жаттығуы
Мақсаты: позитивті көңіл-күй орнату.
Барысы: әрбір қатысушының алдын ала дайындалған күннің
бейнесі дайындалған. Күннің ішіне және сәулесіне
қатысушылар бір біріне өз тілектерін жазады.
Қорытынды: Біздің жаттығуларымыз аяқталуға жақын
қалды. Мен сіздердің барлығыңызға қатысқандарыңыз үшін
ризамын. Мен сіздермен жұмыс жасағаныма өте
қуаныштымын. Тренингке қатысқандарыңызға рахмет!
8 слайд
«Күн шуағы» жаттығуы Мақсаты: позитивті көңіл-күй орнату. Барысы: әрбір қатысушының алдын ала дайындалған күннің бейнесі дайындалған. Күннің ішіне және сәулесіне қатысушылар бір біріне өз тілектерін жазады. Қорытынды: Біздің жаттығуларымыз аяқталуға жақын қалды. Мен сіздердің барлығыңызға қатысқандарыңыз үшін ризамын. Мен сіздермен жұмыс жасағаныма өте қуаныштымын. Тренингке қатысқандарыңызға рахмет!
9 слайд
Тыңдағандарыңызға рахмет!!!
9 слайд
Тыңдағандарыңызға рахмет!!!