Материалдар / Тәртібінде және тәрбиесінде қиындықтары бар оқушылармен психологиялық жұмыс

Тәртібінде және тәрбиесінде қиындықтары бар оқушылармен психологиялық жұмыс

Материал туралы қысқаша түсінік
Психологтарға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Мамыр 2020
364
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Байғазы орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығының КММ-сі Дайындаған: Кербұлақ ауданы “ Байғазы орта мектебі мектеп

1 слайд
Байғазы орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығының КММ-сі Дайындаған: Кербұлақ ауданы “ Байғазы орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығы” КММ педагог-психологы Баракова Зарина НурдавлетовнаТәртібінде және тәрбиесінде қиындықтары бар оқушылармен психологиялық жұмыс

1 слайд

Байғазы орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығының КММ-сі Дайындаған: Кербұлақ ауданы “ Байғазы орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығы” КММ педагог-психологы Баракова Зарина НурдавлетовнаТәртібінде және тәрбиесінде қиындықтары бар оқушылармен психологиялық жұмыс

Мақсаты: 1. Тәртібінде және тәрбиесінде қиындықтары бар оқушылармен жұмыс түрлері бойынша анықтама беру. 2.Жұмыс барысында ос

2 слайд
Мақсаты: 1. Тәртібінде және тәрбиесінде қиындықтары бар оқушылармен жұмыс түрлері бойынша анықтама беру. 2.Жұмыс барысында осы тақырып аясында жүргізілетін жұмыс жоспарымен таныстыру.

2 слайд

Мақсаты: 1. Тәртібінде және тәрбиесінде қиындықтары бар оқушылармен жұмыс түрлері бойынша анықтама беру. 2.Жұмыс барысында осы тақырып аясында жүргізілетін жұмыс жоспарымен таныстыру.

Факторлары 1. Әлеуметтік жағдай: - бақылаусыздық; - назардан тыс қалуы; - бос уақытының болмауы; - отбасының толық болмауы. 2.

3 слайд
Факторлары 1. Әлеуметтік жағдай: - бақылаусыздық; - назардан тыс қалуы; - бос уақытының болмауы; - отбасының толық болмауы. 2. Психологиялық жағдай: - балалардың жас кезінде педагогикалық тәрбиемен жете қамтылмауы; - оларды қайта тәрбиелеудегі асығыстық; - балаға балдырған кезінде қатал болып, ал жеткіншек кезінде айтқанын орындата алмау; балаға жасынан толық еркіндік беру, 3. Ата - аналардың отбасындағы - келіспеушілігі, кикілжің - өз жауапкершілігін терең сезінбеуі, - бала қабілетімен санаспау, - баласына сенім білдірмеу, - мінез - құлық ерекшелігін ескермеу, - ұлттық тәрбиенің болмауы баланың бұзылуына әсер етеді.

3 слайд

Факторлары 1. Әлеуметтік жағдай: - бақылаусыздық; - назардан тыс қалуы; - бос уақытының болмауы; - отбасының толық болмауы. 2. Психологиялық жағдай: - балалардың жас кезінде педагогикалық тәрбиемен жете қамтылмауы; - оларды қайта тәрбиелеудегі асығыстық; - балаға балдырған кезінде қатал болып, ал жеткіншек кезінде айтқанын орындата алмау; балаға жасынан толық еркіндік беру, 3. Ата - аналардың отбасындағы - келіспеушілігі, кикілжің - өз жауапкершілігін терең сезінбеуі, - бала қабілетімен санаспау, - баласына сенім білдірмеу, - мінез - құлық ерекшелігін ескермеу, - ұлттық тәрбиенің болмауы баланың бұзылуына әсер етеді.

«Тәрбие – баламен сөйлесумен, оған ақыл - кеңес берумен ғана шектелмейді. Тәрбие - тұрмысты дұрыс ұйымдастыра білуде, балаға ә

4 слайд
«Тәрбие – баламен сөйлесумен, оған ақыл - кеңес берумен ғана шектелмейді. Тәрбие - тұрмысты дұрыс ұйымдастыра білуде, балаға әркімнің өз жеке басы арқылы үлгі - өнеге көрсетуінде»,- дейді. Баланы жас кезінен бастап сыйлап, қадір - қасиетін, ар - намысын бағалап, дұрыс сөйлеп, дұрыс қарым - қатынас жасаған абзал. Баланың айтайын деген өтінішін, ақылдасқысы келген мәселесін ата - анасы тыңдап, ақыл - кеңес беруі керек. А. С. Макаренко:

4 слайд

«Тәрбие – баламен сөйлесумен, оған ақыл - кеңес берумен ғана шектелмейді. Тәрбие - тұрмысты дұрыс ұйымдастыра білуде, балаға әркімнің өз жеке басы арқылы үлгі - өнеге көрсетуінде»,- дейді. Баланы жас кезінен бастап сыйлап, қадір - қасиетін, ар - намысын бағалап, дұрыс сөйлеп, дұрыс қарым - қатынас жасаған абзал. Баланың айтайын деген өтінішін, ақылдасқысы келген мәселесін ата - анасы тыңдап, ақыл - кеңес беруі керек. А. С. Макаренко:

Жоспар № Тақырып Уақыт Жауапты 1 Мінезі қиын оқушылардың тізімін алу,сабақтарына қатысу Қыркүйек психолог 2 Мектептегі тәрбиесі

5 слайд
Жоспар № Тақырып Уақыт Жауапты 1 Мінезі қиын оқушылардың тізімін алу,сабақтарына қатысу Қыркүйек психолог 2 Мектептегі тәрбиесі «қиын» оқушылармен әңгімелесу Қазан психолог 3 «Бәрібір де сен жақсысың, өйткені...» жаттығу Қараша психолог 4 «Менің ең қиын оқушым» ЖАТТЫҒУ Желтоқсан психолог 5 «Біз қандаймыз?» жаттығуы Қаңтар психолог 6 Саусақтар арқылы мінез анықтау (тест) Ақпан психолог 7 Жеткіншектік кезеңдегі агрессивті  мінез-құлықты жеңу мен төмендетуге арналған психологиялық тренинг. Наурыз психолог 8 Мінез – адам айнасы тренинг Сәуір психолог 9 «Сенімділік күш береді» Мамыр психолог

5 слайд

Жоспар № Тақырып Уақыт Жауапты 1 Мінезі қиын оқушылардың тізімін алу,сабақтарына қатысу Қыркүйек психолог 2 Мектептегі тәрбиесі «қиын» оқушылармен әңгімелесу Қазан психолог 3 «Бәрібір де сен жақсысың, өйткені...» жаттығу Қараша психолог 4 «Менің ең қиын оқушым» ЖАТТЫҒУ Желтоқсан психолог 5 «Біз қандаймыз?» жаттығуы Қаңтар психолог 6 Саусақтар арқылы мінез анықтау (тест) Ақпан психолог 7 Жеткіншектік кезеңдегі агрессивті  мінез-құлықты жеңу мен төмендетуге арналған психологиялық тренинг. Наурыз психолог 8 Мінез – адам айнасы тренинг Сәуір психолог 9 «Сенімділік күш береді» Мамыр психолог

Тәртібінде және тәрбиесінде қиындықтары бар оқушылармен жұмыс түрлері Әңгімелесу әдісі Тест әдісі Сауалнама әдісі

6 слайд
Тәртібінде және тәрбиесінде қиындықтары бар оқушылармен жұмыс түрлері Әңгімелесу әдісі Тест әдісі Сауалнама әдісі

6 слайд

Тәртібінде және тәрбиесінде қиындықтары бар оқушылармен жұмыс түрлері Әңгімелесу әдісі Тест әдісі Сауалнама әдісі

Тәртібінде және тәрбиесінде қиындықтары бар Оқушылармен бірлесе жұмыс атқарады Сынып жетекшіДІЖТО Ата-ана Мектеп психологі

7 слайд
Тәртібінде және тәрбиесінде қиындықтары бар Оқушылармен бірлесе жұмыс атқарады Сынып жетекшіДІЖТО Ата-ана Мектеп психологі

7 слайд

Тәртібінде және тәрбиесінде қиындықтары бар Оқушылармен бірлесе жұмыс атқарады Сынып жетекшіДІЖТО Ата-ана Мектеп психологі

«Күн шуағы» жаттығуы Мақсаты: позитивті көңіл-күй орнату. Барысы: әрбір қатысушының алдын а

8 слайд
«Күн шуағы» жаттығуы Мақсаты:  позитивті көңіл-күй орнату. Барысы: әрбір қатысушының алдын ала дайындалған күннің бейнесі дайындалған. Күннің ішіне және сәулесіне қатысушылар бір біріне өз тілектерін жазады. Қорытынды:  Біздің жаттығуларымыз аяқталуға жақын қалды. Мен сіздердің барлығыңызға қатысқандарыңыз үшін ризамын. Мен сіздермен жұмыс жасағаныма өте қуаныштымын. Тренингке қатысқандарыңызға рахмет!

8 слайд

«Күн шуағы» жаттығуы Мақсаты:  позитивті көңіл-күй орнату. Барысы: әрбір қатысушының алдын ала дайындалған күннің бейнесі дайындалған. Күннің ішіне және сәулесіне қатысушылар бір біріне өз тілектерін жазады. Қорытынды:  Біздің жаттығуларымыз аяқталуға жақын қалды. Мен сіздердің барлығыңызға қатысқандарыңыз үшін ризамын. Мен сіздермен жұмыс жасағаныма өте қуаныштымын. Тренингке қатысқандарыңызға рахмет!

Тыңдағандарыңызға рахмет!!!

9 слайд
Тыңдағандарыңызға рахмет!!!

9 слайд

Тыңдағандарыңызға рахмет!!!

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ