Тәртіп тәрбие бастауы тәрбие сағаты презентация
Тәртіп тәрбие бастауы тәрбие сағаты презентация

#1 слайд
Тәрбие сағатымызға қош
келдіңіздер!
1 слайд
Тәрбие сағатымызға қош келдіңіздер!
#2 слайд
ДӘЙЕКСӨЗ
2 слайд
ДӘЙЕКСӨЗ
#3 слайд
«Тәртіпсіз ел
болмайды»
3 слайд
«Тәртіпсіз ел болмайды»
#4 слайд
Құндылық.
Заң және
тәртіп
4 слайд
Құндылық. Заң және тәртіп
#5 слайд
Қауіпсіздік сабағы (10 минут)
№ 9- САБАҚ
3 - сынып : «ӘЛЕУМЕТТІК ЖЕЛІДЕГІ ҚАУІПТІ ОЙЫНДАР»
Пайдалы сілтеме: https://www.youtube.com/watch?v=u3PvSbPiNvo&list=PLA5eCSY2FeoQLLocS-
IEuEG9KjOrJzvPM&index=8
5 слайд
Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 9- САБАҚ 3 - сынып : «ӘЛЕУМЕТТІК ЖЕЛІДЕГІ ҚАУІПТІ ОЙЫНДАР» Пайдалы сілтеме: https://www.youtube.com/watch?v=u3PvSbPiNvo&list=PLA5eCSY2FeoQLLocS- IEuEG9KjOrJzvPM&index=8
#6 слайд
•Әлеуметтік желідегі адам өмірі мен денсаулығына қауіпті қандай
ойындарды білесіңдер?
•Олар неліктен қауіпті?
•Неге балалар осындай ойындарды ойнайды?
6 слайд
•Әлеуметтік желідегі адам өмірі мен денсаулығына қауіпті қандай ойындарды білесіңдер? •Олар неліктен қауіпті? •Неге балалар осындай ойындарды ойнайды?
#7 слайд
•Қайғылы жағдайға әкелетін ойындармен ойнаудың қауіптілігін
балалар көбінесе түсінбейді. Олар өздерінің «мықтылығын»,
«батылдығын» дәлелдеу үшін ойнаймын деп ойлайды.
•«Тұз немесе мұз». Қолына тұз сеуіп, мұзбен жабады. Тұз теріні
коррозияға ұшыратады. Олар оған кім ұзақ шыдай алатынын көру
үшін ойнайды.
•«Ересекше өртеу». Бұл қорқынышты ойын АҚШ пен Еуропадан
басталып, бізге де жетті. Жасөспірімдер өздерін, киімдерін немесе
әлсіз, кіші баланы өртеп жібереді.
•«Бір күнге жоғалып кет».Жасөспірімдер, әдетте, әлеуметтік
желілерде, бірақ кейде бетпе-бет келіп, 24 сағат бойы ешкімге
ескертпестен, өздерімен тамақ алмастан үйден кету.
7 слайд
•Қайғылы жағдайға әкелетін ойындармен ойнаудың қауіптілігін балалар көбінесе түсінбейді. Олар өздерінің «мықтылығын», «батылдығын» дәлелдеу үшін ойнаймын деп ойлайды. •«Тұз немесе мұз». Қолына тұз сеуіп, мұзбен жабады. Тұз теріні коррозияға ұшыратады. Олар оған кім ұзақ шыдай алатынын көру үшін ойнайды. •«Ересекше өртеу». Бұл қорқынышты ойын АҚШ пен Еуропадан басталып, бізге де жетті. Жасөспірімдер өздерін, киімдерін немесе әлсіз, кіші баланы өртеп жібереді. •«Бір күнге жоғалып кет».Жасөспірімдер, әдетте, әлеуметтік желілерде, бірақ кейде бетпе-бет келіп, 24 сағат бойы ешкімге ескертпестен, өздерімен тамақ алмастан үйден кету.
#8 слайд
• Егер сіз өзіңізді ерік-жігер, батылдық және т.б. сынағыңыз келсе, спорт
үйірмелеріне жазылуыңыз керек. Бұл нағыз жаттықтырушылар мен
шынайы дос табатын өте қызықты үйірмелер, бұл денсаулыққа пайда
әкеледі.
8 слайд
• Егер сіз өзіңізді ерік-жігер, батылдық және т.б. сынағыңыз келсе, спорт үйірмелеріне жазылуыңыз керек. Бұл нағыз жаттықтырушылар мен шынайы дос табатын өте қызықты үйірмелер, бұл денсаулыққа пайда әкеледі.
#9 слайд
9 слайд
#10 слайд
«Тәртіп дегеніміз не?»
құқық
талап
заң
еңбек
қатал
10 слайд
«Тәртіп дегеніміз не?» құқық талап заң еңбек қатал
#11 слайд
«Тәртіп – тәрбие
бастауы»
11 слайд
«Тәртіп – тәрбие бастауы»
#12 слайд
І топ «Жақсылық»
ІІ топ «Парасат»
«Оқушы ережесі»
Әр топ плакатқа оқушының мектептегі ережелерін жазып, жұмыстарын қорғайды
12 слайд
І топ «Жақсылық» ІІ топ «Парасат» «Оқушы ережесі» Әр топ плакатқа оқушының мектептегі ережелерін жазып, жұмыстарын қорғайды
#13 слайд
«Тығырықтан шығар жол қайсы?»
Бердібек Соқпақбаевтың «Менің атым - Қожа» романының желісі
бойынша түсірілген фильмнен үзінді.
ІІ топ «Парасат»
2-видео. Қожаның өзіне – өзі есеп беруі.
- Бұл видеодан не түсіндіңдер?
- Күн сайын өзіне – өзі есеп беру баланың жақсы азамат болып қалыптасуына оң әсерін бере ме?
- Сендер өз – өздеріңе есеп бересіңдер ме?
- Яғни тәртіпті бала қандай болу керек?
- Өздеріңді тәртіптімін деп санайсыңдар ма?
І топ «Жақсылық»
1- видео. Қожаның әрекетін оқушылар жиналысында талқылау.
- Қожа қандай әрекеттері үшін жазаланып отыр?
- Қожаның тәртібі мектепте қандай болған?
- Ұстазы Қожаның тәртібі кімдерге де байланысты деп айтты?
- Сендер Қожаның жолдасы болсаңдар, қандай көмек берер едіңдер?
13 слайд
«Тығырықтан шығар жол қайсы?» Бердібек Соқпақбаевтың «Менің атым - Қожа» романының желісі бойынша түсірілген фильмнен үзінді. ІІ топ «Парасат» 2-видео. Қожаның өзіне – өзі есеп беруі. - Бұл видеодан не түсіндіңдер? - Күн сайын өзіне – өзі есеп беру баланың жақсы азамат болып қалыптасуына оң әсерін бере ме? - Сендер өз – өздеріңе есеп бересіңдер ме? - Яғни тәртіпті бала қандай болу керек? - Өздеріңді тәртіптімін деп санайсыңдар ма? І топ «Жақсылық» 1- видео. Қожаның әрекетін оқушылар жиналысында талқылау. - Қожа қандай әрекеттері үшін жазаланып отыр? - Қожаның тәртібі мектепте қандай болған? - Ұстазы Қожаның тәртібі кімдерге де байланысты деп айтты? - Сендер Қожаның жолдасы болсаңдар, қандай көмек берер едіңдер?
#14 слайд
«Қатты тәртіп көрсе бала күнінде, өнерімен қуантады түбінде» (сұрақ - жауап)
1)Қазіргі кезде адамның бойынан қандай қасиеттерді көп байқауға болады?
2)Кей адамның жаман әдетке үйір болуының себебі не деп ойлайсың?
3)Адам бойындағы ар, намыс, ұят дегенді қалай түсінесің?
4)Әдептілік дегеніміз?
5)Адам боламын деген бала не істеу керек?
6) «Әдеп» пен «әдептілік» деп қандай мінез бен іс-әрекетті айтамыз?
7)Ашу шақырғанда, ең алдымен, тоқтау салатын қандай қасиет ?
8) Қайырымдылық дегенді қалай түсінесіңдер?
9) Сен өзің жіберген қателіктеріңді мойындай аласың ба?
11)Ұл бала үшін қасиетті борыш деп нені айтар едің?
10) Адам адамнан несімен ерекшеленеді?
12) Сыныпта кімді үлгі тұтасыңдар?
14 слайд
«Қатты тәртіп көрсе бала күнінде, өнерімен қуантады түбінде» (сұрақ - жауап) 1)Қазіргі кезде адамның бойынан қандай қасиеттерді көп байқауға болады? 2)Кей адамның жаман әдетке үйір болуының себебі не деп ойлайсың? 3)Адам бойындағы ар, намыс, ұят дегенді қалай түсінесің? 4)Әдептілік дегеніміз? 5)Адам боламын деген бала не істеу керек? 6) «Әдеп» пен «әдептілік» деп қандай мінез бен іс-әрекетті айтамыз? 7)Ашу шақырғанда, ең алдымен, тоқтау салатын қандай қасиет ? 8) Қайырымдылық дегенді қалай түсінесіңдер? 9) Сен өзің жіберген қателіктеріңді мойындай аласың ба? 11)Ұл бала үшін қасиетті борыш деп нені айтар едің? 10) Адам адамнан несімен ерекшеленеді? 12) Сыныпта кімді үлгі тұтасыңдар?
#15 слайд
Жалғасын тап... (мақалдардың жалғасын табу)
- Әдептілік белгісі.....
иіліп сәлем бергені
- Атаңа не қылсаң ..... алдыңа сол келеді
- Жеті атасын білмеген.....жетесіз
- Ақырын жүріп .....анық бас
- Ұрлық түбі.....қорлық
- Әдепті бала .....арлы бала
-Тәрбие .....отбасынан басталады
- Әділ істің .....арты игі
- Ұяда не көрсең .....ұшқанда соны ілерсің
-
Жақсы бала сүйек .....жаман бала күйік
15 слайд
Жалғасын тап... (мақалдардың жалғасын табу) - Әдептілік белгісі..... иіліп сәлем бергені - Атаңа не қылсаң ..... алдыңа сол келеді - Жеті атасын білмеген.....жетесіз - Ақырын жүріп .....анық бас - Ұрлық түбі.....қорлық - Әдепті бала .....арлы бала -Тәрбие .....отбасынан басталады - Әділ істің .....арты игі - Ұяда не көрсең .....ұшқанда соны ілерсің - Жақсы бала сүйек .....жаман бала күйік
#16 слайд
Қандай ой
пайда болды?
Не сезіндім?Не ұнады?
16 слайд
Қандай ой пайда болды? Не сезіндім?Не ұнады?
#17 слайд
–Күншығыс халқының бір ойшылы былай деген екен: «Бір жылын
ойлаған күріш егеді, он жылын ойлаған ағаш егеді, ал жүз жылын
ойлаған бала тәрбиелейді» Балаға баланың көзімен қарап, өз заманына
сай тәрбие беру – біздің басты мақсатымыз.
17 слайд
–Күншығыс халқының бір ойшылы былай деген екен: «Бір жылын ойлаған күріш егеді, он жылын ойлаған ағаш егеді, ал жүз жылын ойлаған бала тәрбиелейді» Балаға баланың көзімен қарап, өз заманына сай тәрбие беру – біздің басты мақсатымыз.
шағым қалдыра аласыз













