Материалдар / Тау жыныстары мен минералдарды жіктеу (презентация)
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Тау жыныстары мен минералдарды жіктеу (презентация)

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге, презентация қмж
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Мамыр 2020
2023
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
8Ә СЫНЫП  Пәні : география  Мұғалім: С.Қ.Сарсекулова

1 слайд
8Ә СЫНЫП  Пәні : география  Мұғалім: С.Қ.Сарсекулова

1 слайд

8Ә СЫНЫП  Пәні : география  Мұғалім: С.Қ.Сарсекулова

ЕЛДЕРІ МЕН ҚАЛАСЫ, ОЙПАТЫ МЕН ДАЛАСЫ ТЕП ТЕГІС ТАҚТАЙДЫ, ӨЗЕНІ ДЕ АҚПАЙДЫ , ТОҒАЙЫ МЕН ТАУЫ БАР БҰЛ НЕ , ӨЗІҢ ТАУЫП АЛ. ЖҰМБА

2 слайд
ЕЛДЕРІ МЕН ҚАЛАСЫ, ОЙПАТЫ МЕН ДАЛАСЫ ТЕП ТЕГІС ТАҚТАЙДЫ, ӨЗЕНІ ДЕ АҚПАЙДЫ , ТОҒАЙЫ МЕН ТАУЫ БАР БҰЛ НЕ , ӨЗІҢ ТАУЫП АЛ. ЖҰМБАҚТЫҢ ЖАУАБЫН ШЕШСЕҢДЕР ТАПСЫРМАЛАРДЫҢ ЖАСЫРЫЛҒАН ЖЕРДІ ТАБАСЫҢДАР. К. DOC

2 слайд

ЕЛДЕРІ МЕН ҚАЛАСЫ, ОЙПАТЫ МЕН ДАЛАСЫ ТЕП ТЕГІС ТАҚТАЙДЫ, ӨЗЕНІ ДЕ АҚПАЙДЫ , ТОҒАЙЫ МЕН ТАУЫ БАР БҰЛ НЕ , ӨЗІҢ ТАУЫП АЛ. ЖҰМБАҚТЫҢ ЖАУАБЫН ШЕШСЕҢДЕР ТАПСЫРМАЛАРДЫҢ ЖАСЫРЫЛҒАН ЖЕРДІ ТАБАСЫҢДАР. К. DOC

Сабақтың тақырыбы Тау жыныстары мен минералдардың жіктелуі

3 слайд
Сабақтың тақырыбы Тау жыныстары мен минералдардың жіктелуі

3 слайд

Сабақтың тақырыбы Тау жыныстары мен минералдардың жіктелуі

ОҚУ МАҚСАТЫ 8.3.1. 5. Тау жыныстары мен минералдарды түрлі белгілері бойынша жіктейді 8.3.1.7. Тау жыныстары мен минералдар

4 слайд
ОҚУ МАҚСАТЫ 8.3.1. 5. Тау жыныстары мен минералдарды түрлі белгілері бойынша жіктейді 8.3.1.7. Тау жыныстары мен минералдардың қасиеттерін анықтайды

4 слайд

ОҚУ МАҚСАТЫ 8.3.1. 5. Тау жыныстары мен минералдарды түрлі белгілері бойынша жіктейді 8.3.1.7. Тау жыныстары мен минералдардың қасиеттерін анықтайды

Ой қозғау.  Тау жыныстары деген не?  Минералдар деген не?  Тау жыныстарын қандай белгілері арқылы ажыратуға болады? 7_

5 слайд
Ой қозғау.  Тау жыныстары деген не?  Минералдар деген не?  Тау жыныстарын қандай белгілері арқылы ажыратуға болады? 7_тау жыныстары. mp4

5 слайд

Ой қозғау.  Тау жыныстары деген не?  Минералдар деген не?  Тау жыныстарын қандай белгілері арқылы ажыратуға болады? 7_тау жыныстары. mp4

6 слайд

6 слайд

1-тапсырма. Жеке жұмыс Адам жоқ, салмақ салмаған Орны жоқ, кезіп бармаған. Тізе бүкпей әлі тұр, Сонда да таяғы талмаған. 4_Қ

7 слайд
1-тапсырма. Жеке жұмыс Адам жоқ, салмақ салмаған Орны жоқ, кезіп бармаған. Тізе бүкпей әлі тұр, Сонда да таяғы талмаған. 4_Қосымша №2 Тапсырма. docx

7 слайд

1-тапсырма. Жеке жұмыс Адам жоқ, салмақ салмаған Орны жоқ, кезіп бармаған. Тізе бүкпей әлі тұр, Сонда да таяғы талмаған. 4_Қосымша №2 Тапсырма. docx

Тау жыныстары Магмалық Шөгінді Метаморфты Механикалық (кесекті) Химиялық ОрганикалықИнтрузивтік (тереңдік) Эффузивтік (төгілмелі

8 слайд
Тау жыныстары Магмалық Шөгінді Метаморфты Механикалық (кесекті) Химиялық ОрганикалықИнтрузивтік (тереңдік) Эффузивтік (төгілмелі)

8 слайд

Тау жыныстары Магмалық Шөгінді Метаморфты Механикалық (кесекті) Химиялық ОрганикалықИнтрузивтік (тереңдік) Эффузивтік (төгілмелі)

ҚҰПИЯ СӨЗ «ЖОЛЫМБЕТ» 8.3.1. 5. Тау жыныстары мен минералдарды түрлі белгілері бойынша жіктейді 8.3.1.7. Тау жыныстары мен

9 слайд
ҚҰПИЯ СӨЗ «ЖОЛЫМБЕТ» 8.3.1. 5. Тау жыныстары мен минералдарды түрлі белгілері бойынша жіктейді 8.3.1.7. Тау жыныстары мен минералдардың қасиеттерін анықтайды

9 слайд

ҚҰПИЯ СӨЗ «ЖОЛЫМБЕТ» 8.3.1. 5. Тау жыныстары мен минералдарды түрлі белгілері бойынша жіктейді 8.3.1.7. Тау жыныстары мен минералдардың қасиеттерін анықтайды

Үстінде есігі, Өзі орындық, әрі үстел Оқушылар бесігі

10 слайд
Үстінде есігі, Өзі орындық, әрі үстел Оқушылар бесігі

10 слайд

Үстінде есігі, Өзі орындық, әрі үстел Оқушылар бесігі

Жұптық жұмыс «Тау жыныстары» топтамасынан жыныстар мен минералдар таратылып, кестеге қасиеттерін жазады. Тау жын

11 слайд
Жұптық жұмыс «Тау жыныстары» топтамасынан жыныстар мен минералдар таратылып, кестеге қасиеттерін жазады. Тау жынысын ың аты түрі түсі мөлдірлігі қаттылығ ы                    

11 слайд

Жұптық жұмыс «Тау жыныстары» топтамасынан жыныстар мен минералдар таратылып, кестеге қасиеттерін жазады. Тау жынысын ың аты түрі түсі мөлдірлігі қаттылығ ы                    

Тау жыныстарының түрлері .

12 слайд
Тау жыныстарының түрлері .

12 слайд

Тау жыныстарының түрлері .

Бағалау. Жұптар өзара бағалау жүргізеді Бағалау критерийлері № Дескриптор тау жыныстары мен минералдардың қасиеттерін анықтай

13 слайд
Бағалау. Жұптар өзара бағалау жүргізеді Бағалау критерийлері № Дескриптор тау жыныстары мен минералдардың қасиеттерін анықтайды 1 тау жыныстары мен минералдардың қасиеттерін анықтайды

13 слайд

Бағалау. Жұптар өзара бағалау жүргізеді Бағалау критерийлері № Дескриптор тау жыныстары мен минералдардың қасиеттерін анықтайды 1 тау жыныстары мен минералдардың қасиеттерін анықтайды

ҚҰПИЯ СӨЗ «САҚ ЗАМАНЫ»8.3.1. 5. Тау жыныстары мен минералдарды түрлі белгілері бойынша жіктейді 8.3.1.7. Тау жыныстары мен м

14 слайд
ҚҰПИЯ СӨЗ «САҚ ЗАМАНЫ»8.3.1. 5. Тау жыныстары мен минералдарды түрлі белгілері бойынша жіктейді 8.3.1.7. Тау жыныстары мен минералдардың қасиеттерін анықтайды

14 слайд

ҚҰПИЯ СӨЗ «САҚ ЗАМАНЫ»8.3.1. 5. Тау жыныстары мен минералдарды түрлі белгілері бойынша жіктейді 8.3.1.7. Тау жыныстары мен минералдардың қасиеттерін анықтайды

3 тапсырма: Картамен жұмыс Берілген бірнеше табиғи ресурстардан біздің елімізде кездесетін минералдарды кескін картаға бел

15 слайд
3 тапсырма: Картамен жұмыс Берілген бірнеше табиғи ресурстардан біздің елімізде кездесетін минералдарды кескін картаға белгілейді              

15 слайд

3 тапсырма: Картамен жұмыс Берілген бірнеше табиғи ресурстардан біздің елімізде кездесетін минералдарды кескін картаға белгілейді              

Бағалау: картамен салыстыра отырып топтар бірін бірі бағалайды Кері байланыс: барлығы дұрыс орындалған орындалмағанына

16 слайд
Бағалау: картамен салыстыра отырып топтар бірін бірі бағалайды Кері байланыс: барлығы дұрыс орындалған орындалмағанына түсінік беру, талқылау. Сабақтың мақсатын оралу. Құпия сөздер «Жолымбет», «Сақ заманы» , «Сарыөзек» ұғымдарын байланыстыру. Қораптағы құпияны ашу.

16 слайд

Бағалау: картамен салыстыра отырып топтар бірін бірі бағалайды Кері байланыс: барлығы дұрыс орындалған орындалмағанына түсінік беру, талқылау. Сабақтың мақсатын оралу. Құпия сөздер «Жолымбет», «Сақ заманы» , «Сарыөзек» ұғымдарын байланыстыру. Қораптағы құпияны ашу.

16алтын

17 слайд
16алтын

17 слайд

16алтын

«ТАУ ЖЫНЫСЫ» ЖӘНЕ «МИНЕРАЛ» ҚАНДАЙ АЙЫРМАШЫЛЫҚ?

18 слайд
«ТАУ ЖЫНЫСЫ» ЖӘНЕ «МИНЕРАЛ» ҚАНДАЙ АЙЫРМАШЫЛЫҚ?

18 слайд

«ТАУ ЖЫНЫСЫ» ЖӘНЕ «МИНЕРАЛ» ҚАНДАЙ АЙЫРМАШЫЛЫҚ?

Әктас Тас тұз Құмтас Ас тұзыШӨГІНДІ ТАУ ЖЫНЫСТАРЫ

19 слайд
Әктас Тас тұз Құмтас Ас тұзыШӨГІНДІ ТАУ ЖЫНЫСТАРЫ

19 слайд

Әктас Тас тұз Құмтас Ас тұзыШӨГІНДІ ТАУ ЖЫНЫСТАРЫ

МАГМАЛЫҚ ТАУ ЖЫНЫСТАРЫ Интрузивтік тау жыныстары  Гранит  Сиенит  Габбро Эффузивтік тау жыныстары • Андезит • Обсидиан (вул

20 слайд
МАГМАЛЫҚ ТАУ ЖЫНЫСТАРЫ Интрузивтік тау жыныстары  Гранит  Сиенит  Габбро Эффузивтік тау жыныстары • Андезит • Обсидиан (вулкандық әйнек) • Базальт • Вулкандық туф

20 слайд

МАГМАЛЫҚ ТАУ ЖЫНЫСТАРЫ Интрузивтік тау жыныстары  Гранит  Сиенит  Габбро Эффузивтік тау жыныстары • Андезит • Обсидиан (вулкандық әйнек) • Базальт • Вулкандық туф

МЕТАМОРФТЫ Қ ТАУ ЖЫНЫСТАРЫ

21 слайд
МЕТАМОРФТЫ Қ ТАУ ЖЫНЫСТАРЫ

21 слайд

МЕТАМОРФТЫ Қ ТАУ ЖЫНЫСТАРЫ

Сабақты қорытындылау : «Неге? Неге? Неге?» мұғалім шеңберге тұрып сабақта

22 слайд
Сабақты қорытындылау : «Неге? Неге? Неге?» мұғалім шеңберге тұрып сабақта н не үйренгендерін сұрайды, сұраққа жауап берген оқушы «неге?» деген сұрақпен жауабын аяқтайды Кері байланыс: «Стикерлер» әдісі арқылы оқушылар жеке жауап жазады: Мен не оқыдым? Маған не жеңіл болды? Маған не қиын болды? Қазір не білгім келеді?

22 слайд

Сабақты қорытындылау : «Неге? Неге? Неге?» мұғалім шеңберге тұрып сабақта н не үйренгендерін сұрайды, сұраққа жауап берген оқушы «неге?» деген сұрақпен жауабын аяқтайды Кері байланыс: «Стикерлер» әдісі арқылы оқушылар жеке жауап жазады: Мен не оқыдым? Маған не жеңіл болды? Маған не қиын болды? Қазір не білгім келеді?

ҮЙГЕ ТАПСЫРМА  кескін картаға дүниежүзінің ресурстарын түсіру

23 слайд
ҮЙГЕ ТАПСЫРМА  кескін картаға дүниежүзінің ресурстарын түсіру

23 слайд

ҮЙГЕ ТАПСЫРМА  кескін картаға дүниежүзінің ресурстарын түсіру