Материалдар / «Тау, түзілу, Үгілу»

«Тау, түзілу, Үгілу»

Материал туралы қысқаша түсінік
Тау түзілу: Жер қыртысының қозғалысы нәтижесінде жаңа таулардың пайда болуы.
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
ЖИ арқылы жасау
Материалдың қысқаша түсінігі
«Тау, түзілу, Үгілу»

1 слайд
«Тау, түзілу, Үгілу»

1 слайд

«Тау, түзілу, Үгілу»

5.4.1.1- өлі табиғатта болатын үдерістерді атау (табиғатта заттардың айналымы, тау түзілу, үгілу, климаттық үд

2 слайд
5.4.1.1- өлі табиғатта болатын үдерістерді атау (табиғатта заттардың айналымы, тау түзілу, үгілу, климаттық үдерістер)

2 слайд

5.4.1.1- өлі табиғатта болатын үдерістерді атау (табиғатта заттардың айналымы, тау түзілу, үгілу, климаттық үдерістер)

«Әмиян әдісі» 1. Ауа қалай қызады?  2. Жаз уақытында тау басындағы қар неге ерімейтінін түсіндір.  3. Нег

3 слайд
«Әмиян әдісі» 1. Ауа қалай қызады?   2. Жаз уақытында тау басындағы қар неге ерімейтінін түсіндір.   3. Неге ауа райын болжағанда желдің бағытын білу маңызды? Ойланып көрші. 4.Қандай жағдайда су сұйық

3 слайд

«Әмиян әдісі» 1. Ауа қалай қызады?   2. Жаз уақытында тау басындағы қар неге ерімейтінін түсіндір.   3. Неге ауа райын болжағанда желдің бағытын білу маңызды? Ойланып көрші. 4.Қандай жағдайда су сұйық

•Тау түзілу: Жер қыртысының қозғалысы нәтижесінде жаңа таулардың пайда болуы. •Үгілу: Жартастардың табиғи факто

4 слайд
•Тау түзілу: Жер қыртысының қозғалысы нәтижесінде жаңа таулардың пайда болуы. •Үгілу: Жартастардың табиғи факторлар әсерінен бұзылуы. •Климаттық үдерістер: Жыл мезгілдерінің ауысуы, жел, жауын-шашын. •Табиғаттағы заттардың айналымы: Су, көмірқышқыл газы, азот және басқа заттардың айналымы.

4 слайд

•Тау түзілу: Жер қыртысының қозғалысы нәтижесінде жаңа таулардың пайда болуы. •Үгілу: Жартастардың табиғи факторлар әсерінен бұзылуы. •Климаттық үдерістер: Жыл мезгілдерінің ауысуы, жел, жауын-шашын. •Табиғаттағы заттардың айналымы: Су, көмірқышқыл газы, азот және басқа заттардың айналымы.

5 слайд

5 слайд

Жеке жұмыс.  1.Қандай құбылыс «үгілу» деп аталад 2. Сен тұратын аймаққа қай үгілу түрі тән?  3. Сенің үйің

6 слайд
Жеке жұмыс.  1.Қандай құбылыс «үгілу» деп аталад 2. Сен тұратын аймаққа қай үгілу түрі тән?   3. Сенің үйіңнің қасындағы үлкен су нысаны кішірейгенін байқадың ба? Оның суы толығымен булана ма? Егер буланса, онда ол неге қайтадан пайда болады? 4.Қандай үдеріс арқылы нысанның суы қайтадан толады?   5. Жануарлар өз тіршілігіне қажетті химиялық заттарды қайдан алады?

6 слайд

Жеке жұмыс.  1.Қандай құбылыс «үгілу» деп аталад 2. Сен тұратын аймаққа қай үгілу түрі тән?   3. Сенің үйіңнің қасындағы үлкен су нысаны кішірейгенін байқадың ба? Оның суы толығымен булана ма? Егер буланса, онда ол неге қайтадан пайда болады? 4.Қандай үдеріс арқылы нысанның суы қайтадан толады?   5. Жануарлар өз тіршілігіне қажетті химиялық заттарды қайдан алады?

 2-тапсырма.Топтық жұмыс: Ұяшықтардағы сөздерді пайдаланып,сөйлемдерді аяқтағыз . 1-топ __________-бұл үгіл

7 слайд
 2-тапсырма.Топтық жұмыс: Ұяшықтардағы сөздерді пайдаланып,сөйлемдерді аяқтағыз . 1-топ __________-бұл үгілу тау жыныстарының минералдық құрамы қзгермей,жартас жыныстарының бұзылып,бөлшектенуін тудырады. 2-топ ______________-бұл нәтижесінде тау жыныстарының әрі қарай бұзылуы және жаңа минералдар қалыптасатын,химиялық құрамында өзгерістер болатын әртүрлі химиялық үдерістердің жиынтығы. 3-топ __________ -бұл үгілу өсімдіктердің және тірі організімдердің қатысуымен жүреді.

7 слайд

 2-тапсырма.Топтық жұмыс: Ұяшықтардағы сөздерді пайдаланып,сөйлемдерді аяқтағыз . 1-топ __________-бұл үгілу тау жыныстарының минералдық құрамы қзгермей,жартас жыныстарының бұзылып,бөлшектенуін тудырады. 2-топ ______________-бұл нәтижесінде тау жыныстарының әрі қарай бұзылуы және жаңа минералдар қалыптасатын,химиялық құрамында өзгерістер болатын әртүрлі химиялық үдерістердің жиынтығы. 3-топ __________ -бұл үгілу өсімдіктердің және тірі організімдердің қатысуымен жүреді.

Оқулықта берілген тапсырманы орындатады 3.Тапсырма Жұптық жұмыс: 1.Тау түзілу – Жердің ішкі күші әсерінен тау

8 слайд
Оқулықта берілген тапсырманы орындатады 3.Тапсырма Жұптық жұмыс: 1.Тау түзілу – Жердің ішкі күші әсерінен таулардың қалыптасу құбылысына сипаттама береді

8 слайд

Оқулықта берілген тапсырманы орындатады 3.Тапсырма Жұптық жұмыс: 1.Тау түзілу – Жердің ішкі күші әсерінен таулардың қалыптасу құбылысына сипаттама береді

9 слайд

9 слайд

2 . Тау түзілу үдерісінде қандай бедер түрлері пайда болатынын түсіндіреді.    3. Үгілу түрлеріне сипат

10 слайд
2 . Тау түзілу үдерісінде қандай бедер түрлері пайда болатынын түсіндіреді.       3. Үгілу түрлеріне сипаттама береді

10 слайд

2 . Тау түзілу үдерісінде қандай бедер түрлері пайда болатынын түсіндіреді.       3. Үгілу түрлеріне сипаттама береді

11 слайд

11 слайд

4. «Үгілу» сөзін естігенде, сенде қандай ассоциация пайда болады? Сенің ойыңша, бұл үдеріске қандай табиғи кү

12 слайд
4. «Үгілу» сөзін естігенде, сенде қандай ассоциация пайда болады? Сенің ойыңша, бұл үдеріске қандай табиғи күштер қатысады?    

12 слайд

4. «Үгілу» сөзін естігенде, сенде қандай ассоциация пайда болады? Сенің ойыңша, бұл үдеріске қандай табиғи күштер қатысады?    

13 слайд

13 слайд

5.«Зат айналымы» сызбасына қарайды. Бұл сызбада Күн неге ортада орналасқанын түсіндіреді. Айналымның басын ан

14 слайд
5.«Зат айналымы» сызбасына қарайды. Бұл сызбада Күн неге ортада орналасқанын түсіндіреді. Айналымның басын анықтайды. Осы айналымдағы заттар қозғалысының логикалық тізбегін құрады, оны дәптерге жазады.

14 слайд

5.«Зат айналымы» сызбасына қарайды. Бұл сызбада Күн неге ортада орналасқанын түсіндіреді. Айналымның басын анықтайды. Осы айналымдағы заттар қозғалысының логикалық тізбегін құрады, оны дәптерге жазады.

Зат айналымы немен тұйықталады?

15 слайд
Зат айналымы немен тұйықталады?

15 слайд

Зат айналымы немен тұйықталады?

16 слайд

16 слайд

17 слайд

17 слайд

2. Тапсырма Сызбаны мұқият қарайды. Сызбадағы кейбір нысандарды «асыраушылар», кейбірін «қоректенушілер», ал

18 слайд
2. Тапсырма Сызбаны мұқият қарайды. Сызбадағы кейбір нысандарды «асыраушылар», кейбірін «қоректенушілер», ал үшіншісін «тазалықшылар» деп атайды. Зат айналымындағы олардың рөлін түсіндіреді.  

18 слайд

2. Тапсырма Сызбаны мұқият қарайды. Сызбадағы кейбір нысандарды «асыраушылар», кейбірін «қоректенушілер», ал үшіншісін «тазалықшылар» деп атайды. Зат айналымындағы олардың рөлін түсіндіреді.  

19 слайд

19 слайд

Плюс-минус-қызық» рефлексиялық экран әдісі.  «П»-«плюс» бағанына жағымды эмоция беретін немесе пайдалы бол

20 слайд
Плюс-минус-қызық» рефлексиялық экран әдісі.   «П»-«плюс» бағанына жағымды эмоция беретін немесе пайдалы болған ақпарат немесе жұмыс түрін жаз, «М»-«минус» ба5ананы сабақта не ұнамады,не қызықсыз болды,түсіне алмаған,өмірлік жағдайларда пайдасыз болып шыққан ақпаратты жаз. «Қ»- «қызық» бағанына сабақта бәлген қызықты фактілерді,осы мәселе бойынша тағы не білгің келер еді,мұғалімге қоятын сұрағыңды жаз.    

20 слайд

Плюс-минус-қызық» рефлексиялық экран әдісі.   «П»-«плюс» бағанына жағымды эмоция беретін немесе пайдалы болған ақпарат немесе жұмыс түрін жаз, «М»-«минус» ба5ананы сабақта не ұнамады,не қызықсыз болды,түсіне алмаған,өмірлік жағдайларда пайдасыз болып шыққан ақпаратты жаз. «Қ»- «қызық» бағанына сабақта бәлген қызықты фактілерді,осы мәселе бойынша тағы не білгің келер еді,мұғалімге қоятын сұрағыңды жаз.    

03 Сәуір 2025
136
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі