«Тау, түзілу, Үгілу»


1 слайд
«Тау, түзілу, Үгілу»
1 слайд
«Тау, түзілу, Үгілу»

2 слайд
5.4.1.1- өлі табиғатта болатын үдерістерді атау (табиғатта
заттардың айналымы, тау түзілу, үгілу, климаттық үдерістер)
2 слайд
5.4.1.1- өлі табиғатта болатын үдерістерді атау (табиғатта заттардың айналымы, тау түзілу, үгілу, климаттық үдерістер)

3 слайд
«Әмиян әдісі»
1. Ауа қалай қызады?
2. Жаз уақытында тау басындағы қар неге ерімейтінін түсіндір.
3. Неге ауа райын болжағанда желдің бағытын білу маңызды?
Ойланып көрші.
4.Қандай жағдайда су сұйық
3 слайд
«Әмиян әдісі» 1. Ауа қалай қызады? 2. Жаз уақытында тау басындағы қар неге ерімейтінін түсіндір. 3. Неге ауа райын болжағанда желдің бағытын білу маңызды? Ойланып көрші. 4.Қандай жағдайда су сұйық

4 слайд
•Тау түзілу: Жер қыртысының қозғалысы нәтижесінде жаңа таулардың пайда
болуы.
•Үгілу: Жартастардың табиғи факторлар әсерінен бұзылуы.
•Климаттық үдерістер: Жыл мезгілдерінің ауысуы, жел, жауын-шашын.
•Табиғаттағы заттардың айналымы: Су, көмірқышқыл газы, азот және басқа
заттардың айналымы.
4 слайд
•Тау түзілу: Жер қыртысының қозғалысы нәтижесінде жаңа таулардың пайда болуы. •Үгілу: Жартастардың табиғи факторлар әсерінен бұзылуы. •Климаттық үдерістер: Жыл мезгілдерінің ауысуы, жел, жауын-шашын. •Табиғаттағы заттардың айналымы: Су, көмірқышқыл газы, азот және басқа заттардың айналымы.

5 слайд
5 слайд

6 слайд
Жеке жұмыс.
1.Қандай құбылыс «үгілу» деп аталад
2. Сен тұратын аймаққа қай үгілу түрі тән?
3. Сенің үйіңнің қасындағы үлкен су нысаны кішірейгенін байқадың
ба? Оның суы толығымен булана ма? Егер буланса, онда ол неге
қайтадан пайда болады?
4.Қандай үдеріс арқылы нысанның суы қайтадан толады?
5. Жануарлар өз тіршілігіне қажетті химиялық заттарды қайдан
алады?
6 слайд
Жеке жұмыс. 1.Қандай құбылыс «үгілу» деп аталад 2. Сен тұратын аймаққа қай үгілу түрі тән? 3. Сенің үйіңнің қасындағы үлкен су нысаны кішірейгенін байқадың ба? Оның суы толығымен булана ма? Егер буланса, онда ол неге қайтадан пайда болады? 4.Қандай үдеріс арқылы нысанның суы қайтадан толады? 5. Жануарлар өз тіршілігіне қажетті химиялық заттарды қайдан алады?

7 слайд
2-тапсырма.Топтық жұмыс:
Ұяшықтардағы сөздерді пайдаланып,сөйлемдерді аяқтағыз .
1-топ
__________-бұл үгілу тау жыныстарының минералдық құрамы қзгермей,жартас
жыныстарының бұзылып,бөлшектенуін тудырады.
2-топ
______________-бұл нәтижесінде тау жыныстарының әрі қарай бұзылуы және
жаңа минералдар қалыптасатын,химиялық құрамында өзгерістер болатын
әртүрлі химиялық үдерістердің жиынтығы.
3-топ
__________ -бұл үгілу өсімдіктердің және тірі організімдердің қатысуымен
жүреді.
7 слайд
2-тапсырма.Топтық жұмыс: Ұяшықтардағы сөздерді пайдаланып,сөйлемдерді аяқтағыз . 1-топ __________-бұл үгілу тау жыныстарының минералдық құрамы қзгермей,жартас жыныстарының бұзылып,бөлшектенуін тудырады. 2-топ ______________-бұл нәтижесінде тау жыныстарының әрі қарай бұзылуы және жаңа минералдар қалыптасатын,химиялық құрамында өзгерістер болатын әртүрлі химиялық үдерістердің жиынтығы. 3-топ __________ -бұл үгілу өсімдіктердің және тірі організімдердің қатысуымен жүреді.

8 слайд
Оқулықта берілген тапсырманы орындатады
3.Тапсырма Жұптық жұмыс:
1.Тау түзілу – Жердің ішкі күші әсерінен таулардың
қалыптасу құбылысына сипаттама береді
8 слайд
Оқулықта берілген тапсырманы орындатады 3.Тапсырма Жұптық жұмыс: 1.Тау түзілу – Жердің ішкі күші әсерінен таулардың қалыптасу құбылысына сипаттама береді

9 слайд
9 слайд

10 слайд
2 . Тау түзілу үдерісінде қандай бедер түрлері пайда болатынын
түсіндіреді.
3. Үгілу түрлеріне сипаттама береді
10 слайд
2 . Тау түзілу үдерісінде қандай бедер түрлері пайда болатынын түсіндіреді. 3. Үгілу түрлеріне сипаттама береді

11 слайд
11 слайд

12 слайд
4. «Үгілу» сөзін естігенде, сенде қандай ассоциация пайда
болады?
Сенің ойыңша, бұл үдеріске қандай табиғи күштер қатысады?
12 слайд
4. «Үгілу» сөзін естігенде, сенде қандай ассоциация пайда болады? Сенің ойыңша, бұл үдеріске қандай табиғи күштер қатысады?

13 слайд
13 слайд

14 слайд
5.«Зат айналымы» сызбасына қарайды. Бұл сызбада Күн неге
ортада орналасқанын түсіндіреді. Айналымның басын
анықтайды. Осы айналымдағы
заттар қозғалысының логикалық тізбегін құрады, оны дәптерге
жазады.
14 слайд
5.«Зат айналымы» сызбасына қарайды. Бұл сызбада Күн неге ортада орналасқанын түсіндіреді. Айналымның басын анықтайды. Осы айналымдағы заттар қозғалысының логикалық тізбегін құрады, оны дәптерге жазады.

15 слайд
Зат айналымы немен тұйықталады?
15 слайд
Зат айналымы немен тұйықталады?

16 слайд
16 слайд

17 слайд
17 слайд

18 слайд
2. Тапсырма
Сызбаны мұқият қарайды. Сызбадағы кейбір нысандарды
«асыраушылар», кейбірін «қоректенушілер», ал үшіншісін
«тазалықшылар»
деп атайды. Зат айналымындағы олардың рөлін түсіндіреді.
18 слайд
2. Тапсырма Сызбаны мұқият қарайды. Сызбадағы кейбір нысандарды «асыраушылар», кейбірін «қоректенушілер», ал үшіншісін «тазалықшылар» деп атайды. Зат айналымындағы олардың рөлін түсіндіреді.

19 слайд
19 слайд

20 слайд
Плюс-минус-қызық» рефлексиялық экран әдісі.
«П»-«плюс» бағанына жағымды эмоция беретін немесе пайдалы
болған ақпарат немесе жұмыс түрін жаз,
«М»-«минус» ба5ананы сабақта не ұнамады,не қызықсыз
болды,түсіне алмаған,өмірлік жағдайларда пайдасыз болып
шыққан ақпаратты жаз.
«Қ»- «қызық» бағанына сабақта бәлген қызықты фактілерді,осы
мәселе бойынша тағы не білгің келер еді,мұғалімге қоятын
сұрағыңды жаз.
20 слайд
Плюс-минус-қызық» рефлексиялық экран әдісі. «П»-«плюс» бағанына жағымды эмоция беретін немесе пайдалы болған ақпарат немесе жұмыс түрін жаз, «М»-«минус» ба5ананы сабақта не ұнамады,не қызықсыз болды,түсіне алмаған,өмірлік жағдайларда пайдасыз болып шыққан ақпаратты жаз. «Қ»- «қызық» бағанына сабақта бәлген қызықты фактілерді,осы мәселе бойынша тағы не білгің келер еді,мұғалімге қоятын сұрағыңды жаз.

