Материалдар / «Тәуекел тобы» оқушыларымен педагог-психологтар, әлеуметтік педагогтардың жеке жұмыстарын ұйымдастыру.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

«Тәуекел тобы» оқушыларымен педагог-психологтар, әлеуметтік педагогтардың жеке жұмыстарын ұйымдастыру.

Материал туралы қысқаша түсінік
«Тәуекел топтағы» оқушылар – бұл педагогтар тарапынан ерекше көңіл бөлуді талап ететін санаттағы балалар тобы. Оларға әр түрлі өлшемдер (критерии) арқылы 4 топқа бөлінетін барлық оқушыларды жатқызуға болады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Маусым 2018
1045
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Тақырыбы: «Тәуекел тобы» оқушыларымен педагог-психологтар, әлеуметтік педагогтард

1 слайд
Тақырыбы: «Тәуекел тобы» оқушыларымен педагог-психологтар, әлеуметтік педагогтардың жеке жұмыстарын ұйымдастыру.

1 слайд

Тақырыбы: «Тәуекел тобы» оқушыларымен педагог-психологтар, әлеуметтік педагогтардың жеке жұмыстарын ұйымдастыру.

Мақсаты: Проблемалық қауіпті өмір жағдайындағы балалардың әлеуметтік тұрақтануы үшін кедергі- қиындықтарды жеңу және оған жағ

2 слайд
Мақсаты: Проблемалық қауіпті өмір жағдайындағы балалардың әлеуметтік тұрақтануы үшін кедергі- қиындықтарды жеңу және оған жағдай жасау немесе проблеманы шешу, сонымен қатар әлеуметтік ортаның педагогикалық мақсатты, қолайлы жағдайын жасау. 

2 слайд

Мақсаты: Проблемалық қауіпті өмір жағдайындағы балалардың әлеуметтік тұрақтануы үшін кедергі- қиындықтарды жеңу және оған жағдай жасау немесе проблеманы шешу, сонымен қатар әлеуметтік ортаның педагогикалық мақсатты, қолайлы жағдайын жасау. 

«Тәуекел топтағы» оқушылар – бұл педагогтар тарапынан ерекше көңіл бөлуді талап ететін санаттағы балалар тобы. Оларға әр түрл

3 слайд
«Тәуекел топтағы» оқушылар – бұл педагогтар тарапынан ерекше көңіл бөлуді талап ететін санаттағы балалар тобы. Оларға әр түрлі өлшемдер (критерии) арқылы 4 топқа бөлінетін барлық оқушыларды жатқызуға болады.   Бірінші топ – ФИЗИОЛОГИЯЛЫҚ ӨЛШЕМДЕР 1. Ішкі ағзаларының созылмалы ауруы бар; 2. Есту, көру, сөйлеу мүшелерінің мәселелері бар; 3. Жиі және ұзақ ауыра береді; 4. Психоневропотологта есепте тұрады; 5. Ауыр дәрігерлік отаны басынан өткізген; 6. Стресс алған.

3 слайд

«Тәуекел топтағы» оқушылар – бұл педагогтар тарапынан ерекше көңіл бөлуді талап ететін санаттағы балалар тобы. Оларға әр түрлі өлшемдер (критерии) арқылы 4 топқа бөлінетін барлық оқушыларды жатқызуға болады.   Бірінші топ – ФИЗИОЛОГИЯЛЫҚ ӨЛШЕМДЕР 1. Ішкі ағзаларының созылмалы ауруы бар; 2. Есту, көру, сөйлеу мүшелерінің мәселелері бар; 3. Жиі және ұзақ ауыра береді; 4. Психоневропотологта есепте тұрады; 5. Ауыр дәрігерлік отаны басынан өткізген; 6. Стресс алған.

Екінші топ – ӘЛЕУМЕТТІК ӨЛШЕМДЕР 1. Асоциалды отбасында тұрады (балаға дұрыс көңіл бөлмеу немесе агрессиялық қатынас); 2. Отба

4 слайд
Екінші топ – ӘЛЕУМЕТТІК ӨЛШЕМДЕР 1. Асоциалды отбасында тұрады (балаға дұрыс көңіл бөлмеу немесе агрессиялық қатынас); 2. Отбасы құрылымының бұзылуы (толық емес, тек формалды түрде толық, яғни бала тәрбиесімен ата- анасының біреуі ғана айналысады, өгей әке, өгей ананың пайда болуы және т.б.); 3. Аз қамтылған отбасында тұрады; 4. Ата-анасы ішімдік ішеді немесе есірткі қолданады; 5. Босқындар, оралмандар отбасынан (бейімделу және тіл меңгеру мәселелері); 6. Тұрғылықты жерін, мектепті, сыныбын ауыстырудағы бейімделу мәселелері; 7. Өз бетімен үйден кету.

4 слайд

Екінші топ – ӘЛЕУМЕТТІК ӨЛШЕМДЕР 1. Асоциалды отбасында тұрады (балаға дұрыс көңіл бөлмеу немесе агрессиялық қатынас); 2. Отбасы құрылымының бұзылуы (толық емес, тек формалды түрде толық, яғни бала тәрбиесімен ата- анасының біреуі ғана айналысады, өгей әке, өгей ананың пайда болуы және т.б.); 3. Аз қамтылған отбасында тұрады; 4. Ата-анасы ішімдік ішеді немесе есірткі қолданады; 5. Босқындар, оралмандар отбасынан (бейімделу және тіл меңгеру мәселелері); 6. Тұрғылықты жерін, мектепті, сыныбын ауыстырудағы бейімделу мәселелері; 7. Өз бетімен үйден кету.

Үшінші топ – ОҚУ- ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ӨЛШЕМДЕР 1. Оқу үлгерімі нашар; 2. Сабақты себепсіз көп босатады; 3. Жекелеген кейбір пәндерді с

5 слайд
Үшінші топ – ОҚУ- ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ӨЛШЕМДЕР 1. Оқу үлгерімі нашар; 2. Сабақты себепсіз көп босатады; 3. Жекелеген кейбір пәндерді себепсіз босатады; 4. Оқу үлгерімі және білім сапасы түсіп кеткен.

5 слайд

Үшінші топ – ОҚУ- ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ӨЛШЕМДЕР 1. Оқу үлгерімі нашар; 2. Сабақты себепсіз көп босатады; 3. Жекелеген кейбір пәндерді себепсіз босатады; 4. Оқу үлгерімі және білім сапасы түсіп кеткен.

Төртінші топ – ҚЫЛЫҚТЫҚ КРИТЕРИЯСЫ ӨЛШЕМДЕР 1. Эмоционалды-еріктік сферасында бұзылыстар бар (өзін-өзі ұстай алмау, дөрекілік,

6 слайд
Төртінші топ – ҚЫЛЫҚТЫҚ КРИТЕРИЯСЫ ӨЛШЕМДЕР 1. Эмоционалды-еріктік сферасында бұзылыстар бар (өзін-өзі ұстай алмау, дөрекілік, өтірік айтады, көргенсіз, эмоционалды ұшқалақ, адуындық, қорқақтық, ызақор, шектен шыққан мінез-құлық, өшпенділік, қаскөйлік, ашуланшақтық, агрессиялықтың және қаталдықтың жиі көрініс беруі, бұзақылық, тұйықтану және өзімен-өзі болып кету); 2. Пайдакүнемдік пиғылдағы әрекеттер жасау (материалдық пайда табу үшін жасалған ұсақ құқықбұзушылықтар, істер (ұрлық, алып-сатарлық, алдап кету) 3. Құрбыларымен қарым-қатынас мәселелері(жағдайсыз, формалды емес, референттік топ, тұйықтық, балалар ұжымынан шеттеп қалу, құрбыластарымен жиі болатын ұрыс-керістер, төбелестер, анти- және асоциалды сипаттағы формалды емес ұйымдарға қатысу); 4. Ата-анасымен өзара қарым-қатынастағы қиындықтар (отбасылық тәрбиелеудің жағдайсыз тұрпаты: либералдық немесе индифференттік стильдер, баладан алшақ кету, ажырасу, ата-аналармен жиі жанжалдасу және қақтығыстар және т.б.); 5. Психобелсенді заттарды қолдану (токсикомания, ішкілікке, нашақорлыққа бейімділік, соның ішінде құрамында психобелсенді заттар бар дәрілерді қабылдау); 6. Мектепішілік есепте тұратындар (кәмелетке толмағандарды мектепішілік және қалалық есепке қою туралы шешім тек қана педагогикалық кеңестің шешімімен қабылданады).

6 слайд

Төртінші топ – ҚЫЛЫҚТЫҚ КРИТЕРИЯСЫ ӨЛШЕМДЕР 1. Эмоционалды-еріктік сферасында бұзылыстар бар (өзін-өзі ұстай алмау, дөрекілік, өтірік айтады, көргенсіз, эмоционалды ұшқалақ, адуындық, қорқақтық, ызақор, шектен шыққан мінез-құлық, өшпенділік, қаскөйлік, ашуланшақтық, агрессиялықтың және қаталдықтың жиі көрініс беруі, бұзақылық, тұйықтану және өзімен-өзі болып кету); 2. Пайдакүнемдік пиғылдағы әрекеттер жасау (материалдық пайда табу үшін жасалған ұсақ құқықбұзушылықтар, істер (ұрлық, алып-сатарлық, алдап кету) 3. Құрбыларымен қарым-қатынас мәселелері(жағдайсыз, формалды емес, референттік топ, тұйықтық, балалар ұжымынан шеттеп қалу, құрбыластарымен жиі болатын ұрыс-керістер, төбелестер, анти- және асоциалды сипаттағы формалды емес ұйымдарға қатысу); 4. Ата-анасымен өзара қарым-қатынастағы қиындықтар (отбасылық тәрбиелеудің жағдайсыз тұрпаты: либералдық немесе индифференттік стильдер, баладан алшақ кету, ажырасу, ата-аналармен жиі жанжалдасу және қақтығыстар және т.б.); 5. Психобелсенді заттарды қолдану (токсикомания, ішкілікке, нашақорлыққа бейімділік, соның ішінде құрамында психобелсенді заттар бар дәрілерді қабылдау); 6. Мектепішілік есепте тұратындар (кәмелетке толмағандарды мектепішілік және қалалық есепке қою туралы шешім тек қана педагогикалық кеңестің шешімімен қабылданады).

Жасөспірімдердің аутодеструктивті мінез-құлықты бойынша «Тәуекел топқа» жататын жасөспірімдерді жатқызуға болатын өлшемдер Күні

7 слайд
Жасөспірімдердің аутодеструктивті мінез-құлықты бойынша «Тәуекел топқа» жататын жасөспірімдерді жатқызуға болатын өлшемдер Күні: ______ Сынып:_______ Сыныпжетекшісі _________Қолы __________ №Ф.И.О. Группы критерий Физиологиялық Әлеуметтік Оқу педагогика- лық Мінез-қылық «Тәуекел топ» өлшемдері «Тәуекел топ» өлшемдері «Тәуекел топ» өлшемдері «Тәуекел топ» өлшемдері 1234561234567123412345

7 слайд

Жасөспірімдердің аутодеструктивті мінез-құлықты бойынша «Тәуекел топқа» жататын жасөспірімдерді жатқызуға болатын өлшемдер Күні: ______ Сынып:_______ Сыныпжетекшісі _________Қолы __________ №Ф.И.О. Группы критерий Физиологиялық Әлеуметтік Оқу педагогика- лық Мінез-қылық «Тәуекел топ» өлшемдері «Тәуекел топ» өлшемдері «Тәуекел топ» өлшемдері «Тәуекел топ» өлшемдері 1234561234567123412345