«Тәуекел тобы» оқушыларымен педагог-психологтар, әлеуметтік педагогтардың жеке жұмыстарын ұйымдастыру.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Та қ ырыбы:
«Тәуекел тобы» оқушыларымен
педагог-психологтар, әлеуметтік
педагогтардың жеке жұмыстарын
ұйымдастыру.
1 слайд
Та қ ырыбы: «Тәуекел тобы» оқушыларымен педагог-психологтар, әлеуметтік педагогтардың жеке жұмыстарын ұйымдастыру.
2 слайд
Мақсаты:
Проблемалық қауіпті өмір
жағдайындағы балалардың әлеуметтік
тұрақтануы үшін кедергі-
қиындықтарды жеңу және оған жағдай
жасау немесе проблеманы шешу,
сонымен қатар әлеуметтік ортаның
педагогикалық мақсатты, қолайлы
жағдайын жасау.
2 слайд
Мақсаты: Проблемалық қауіпті өмір жағдайындағы балалардың әлеуметтік тұрақтануы үшін кедергі- қиындықтарды жеңу және оған жағдай жасау немесе проблеманы шешу, сонымен қатар әлеуметтік ортаның педагогикалық мақсатты, қолайлы жағдайын жасау.
3 слайд
«Тәуекел топтағы» оқушылар – бұл педагогтар
тарапынан ерекше көңіл бөлуді талап ететін
санаттағы балалар тобы. Оларға әр түрлі
өлшемдер (критерии) арқылы 4 топқа бөлінетін
барлық оқушыларды жатқызуға болады.
Бірінші топ – ФИЗИОЛОГИЯЛЫҚ ӨЛШЕМДЕР
1. Ішкі ағзаларының созылмалы ауруы бар;
2. Есту, көру, сөйлеу мүшелерінің мәселелері бар;
3. Жиі және ұзақ ауыра береді;
4. Психоневропотологта есепте тұрады;
5. Ауыр дәрігерлік отаны басынан өткізген;
6. Стресс алған.
3 слайд
«Тәуекел топтағы» оқушылар – бұл педагогтар тарапынан ерекше көңіл бөлуді талап ететін санаттағы балалар тобы. Оларға әр түрлі өлшемдер (критерии) арқылы 4 топқа бөлінетін барлық оқушыларды жатқызуға болады. Бірінші топ – ФИЗИОЛОГИЯЛЫҚ ӨЛШЕМДЕР 1. Ішкі ағзаларының созылмалы ауруы бар; 2. Есту, көру, сөйлеу мүшелерінің мәселелері бар; 3. Жиі және ұзақ ауыра береді; 4. Психоневропотологта есепте тұрады; 5. Ауыр дәрігерлік отаны басынан өткізген; 6. Стресс алған.
4 слайд
Екінші топ – ӘЛЕУМЕТТІК ӨЛШЕМДЕР
1. Асоциалды отбасында тұрады (балаға дұрыс
көңіл бөлмеу немесе агрессиялық қатынас);
2. Отбасы құрылымының бұзылуы (толық емес, тек
формалды түрде толық, яғни бала тәрбиесімен ата-
анасының біреуі ғана айналысады, өгей әке, өгей
ананың пайда болуы және т.б.);
3. Аз қамтылған отбасында тұрады;
4. Ата-анасы ішімдік ішеді немесе есірткі
қолданады ;
5. Босқындар, оралмандар отбасынан (бейімделу
және тіл меңгеру мәселелері);
6. Тұрғылықты жерін, мектепті, сыныбын
ауыстырудағы бейімделу мәселелері;
7. Өз бетімен үйден кету.
4 слайд
Екінші топ – ӘЛЕУМЕТТІК ӨЛШЕМДЕР 1. Асоциалды отбасында тұрады (балаға дұрыс көңіл бөлмеу немесе агрессиялық қатынас); 2. Отбасы құрылымының бұзылуы (толық емес, тек формалды түрде толық, яғни бала тәрбиесімен ата- анасының біреуі ғана айналысады, өгей әке, өгей ананың пайда болуы және т.б.); 3. Аз қамтылған отбасында тұрады; 4. Ата-анасы ішімдік ішеді немесе есірткі қолданады ; 5. Босқындар, оралмандар отбасынан (бейімделу және тіл меңгеру мәселелері); 6. Тұрғылықты жерін, мектепті, сыныбын ауыстырудағы бейімделу мәселелері; 7. Өз бетімен үйден кету.
5 слайд
Үшінші топ – ОҚУ-
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ӨЛШЕМДЕР
1. Оқу үлгерімі нашар;
2. Сабақты себепсіз көп босатады;
3. Жекелеген кейбір пәндерді себепсіз
босатады;
4. Оқу үлгерімі және білім сапасы түсіп
кеткен.
5 слайд
Үшінші топ – ОҚУ- ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ӨЛШЕМДЕР 1. Оқу үлгерімі нашар; 2. Сабақты себепсіз көп босатады; 3. Жекелеген кейбір пәндерді себепсіз босатады; 4. Оқу үлгерімі және білім сапасы түсіп кеткен.
6 слайд
Төртінші топ – ҚЫЛЫҚТЫҚ КРИТЕРИЯСЫ ӨЛШЕМДЕР
1. Эмоционалды-еріктік сферасында бұзылыстар бар (өзін-өзі ұстай алмау,
дөрекілік, өтірік айтады, көргенсіз, эмоционалды ұшқалақ, адуындық,
қорқақтық, ызақор, шектен шыққан мінез-құлық, өшпенділік, қаскөйлік,
ашуланшақтық, агрессиялықтың және қаталдықтың жиі көрініс беруі,
бұзақылық, тұйықтану және өзімен-өзі болып кету);
2. Пайдакүнемдік пиғылдағы әрекеттер жасау (материалдық пайда табу үшін
жасалған ұсақ құқықбұзушылықтар, істер (ұрлық, алып-сатарлық, алдап кету)
3. Құрбыларымен қарым-қатынас мәселелері(жағдайсыз, формалды емес,
референттік топ, тұйықтық, балалар ұжымынан шеттеп қалу, құрбыластарымен
жиі болатын ұрыс-керістер, төбелестер, анти- және асоциалды сипаттағы
формалды емес ұйымдарға қатысу);
4. Ата-анасымен өзара қарым-қатынастағы қиындықтар (отбасылық
тәрбиелеудің жағдайсыз тұрпаты: либералдық немесе индифференттік
стильдер, баладан алшақ кету, ажырасу, ата-аналармен жиі жанжалдасу және
қақтығыстар және т.б.);
5. Психобелсенді заттарды қолдану (токсикомания, ішкілікке, нашақорлыққа
бейімділік, соның ішінде құрамында психобелсенді заттар бар дәрілерді
қабылдау);
6. Мектепішілік есепте тұратындар (кәмелетке толмағандарды мектепішілік
және қалалық есепке қою туралы шешім тек қана педагогикалық кеңестің
шешімімен қабылданады).
6 слайд
Төртінші топ – ҚЫЛЫҚТЫҚ КРИТЕРИЯСЫ ӨЛШЕМДЕР 1. Эмоционалды-еріктік сферасында бұзылыстар бар (өзін-өзі ұстай алмау, дөрекілік, өтірік айтады, көргенсіз, эмоционалды ұшқалақ, адуындық, қорқақтық, ызақор, шектен шыққан мінез-құлық, өшпенділік, қаскөйлік, ашуланшақтық, агрессиялықтың және қаталдықтың жиі көрініс беруі, бұзақылық, тұйықтану және өзімен-өзі болып кету); 2. Пайдакүнемдік пиғылдағы әрекеттер жасау (материалдық пайда табу үшін жасалған ұсақ құқықбұзушылықтар, істер (ұрлық, алып-сатарлық, алдап кету) 3. Құрбыларымен қарым-қатынас мәселелері(жағдайсыз, формалды емес, референттік топ, тұйықтық, балалар ұжымынан шеттеп қалу, құрбыластарымен жиі болатын ұрыс-керістер, төбелестер, анти- және асоциалды сипаттағы формалды емес ұйымдарға қатысу); 4. Ата-анасымен өзара қарым-қатынастағы қиындықтар (отбасылық тәрбиелеудің жағдайсыз тұрпаты: либералдық немесе индифференттік стильдер, баладан алшақ кету, ажырасу, ата-аналармен жиі жанжалдасу және қақтығыстар және т.б.); 5. Психобелсенді заттарды қолдану (токсикомания, ішкілікке, нашақорлыққа бейімділік, соның ішінде құрамында психобелсенді заттар бар дәрілерді қабылдау); 6. Мектепішілік есепте тұратындар (кәмелетке толмағандарды мектепішілік және қалалық есепке қою туралы шешім тек қана педагогикалық кеңестің шешімімен қабылданады).
7 слайд
Жасөспірімдердің аутодеструктивті мінез-құлықты бойынша «Тәуекел
топқа» жататын жасөспірімдерді жатқызуға болатын өлшемдер
Күні: ______ Сынып:_______ Сыныпжетекшісі _________Қолы __________
№ Ф.И.О. Группы критерий
Физиологиялық Әлеуметтік Оқу
педагогика-
лық Мінез-қылық
« Тәуекел топ»
өлшемдері « Тәуекел топ»
өлшемдері « Тәуекел
топ»
өлшемдері « Тәуекел топ»
өлшемдері
1 2 3 4 5 6 1 2 3 4 5 6 7 1 2 3 4 1 2 3 4 5
7 слайд
Жасөспірімдердің аутодеструктивті мінез-құлықты бойынша «Тәуекел топқа» жататын жасөспірімдерді жатқызуға болатын өлшемдер Күні: ______ Сынып:_______ Сыныпжетекшісі _________Қолы __________ № Ф.И.О. Группы критерий Физиологиялық Әлеуметтік Оқу педагогика- лық Мінез-қылық « Тәуекел топ» өлшемдері « Тәуекел топ» өлшемдері « Тәуекел топ» өлшемдері « Тәуекел топ» өлшемдері 1 2 3 4 5 6 1 2 3 4 5 6 7 1 2 3 4 1 2 3 4 5