«Тәуекел тобы» оқушыларымен педагог-психологтар, әлеуметтік педагогтардың жеке жұмыстарын ұйымдастыру.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

«Тәуекел тобы» оқушыларымен педагог-психологтар, әлеуметтік педагогтардың жеке жұмыстарын ұйымдастыру.

Материал туралы қысқаша түсінік
«Тәуекел топтағы» оқушылар – бұл педагогтар тарапынан ерекше көңіл бөлуді талап ететін санаттағы балалар тобы. Оларға әр түрлі өлшемдер (критерии) арқылы 4 топқа бөлінетін барлық оқушыларды жатқызуға болады.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Тақырыбы: «Тәуекел тобы» оқушыларымен педагог-психологтар, әлеуметтік педагогтард

#1 слайд
Тақырыбы: «Тәуекел тобы» оқушыларымен педагог-психологтар, әлеуметтік педагогтардың жеке жұмыстарын ұйымдастыру.

1 слайд

Тақырыбы: «Тәуекел тобы» оқушыларымен педагог-психологтар, әлеуметтік педагогтардың жеке жұмыстарын ұйымдастыру.

Мақсаты: Проблемалық қауіпті өмір жағдайындағы балалардың әлеуметтік тұрақтануы үшін кедергі- қиындықтарды жеңу және оған жағ

#2 слайд
Мақсаты: Проблемалық қауіпті өмір жағдайындағы балалардың әлеуметтік тұрақтануы үшін кедергі- қиындықтарды жеңу және оған жағдай жасау немесе проблеманы шешу, сонымен қатар әлеуметтік ортаның педагогикалық мақсатты, қолайлы жағдайын жасау. 

2 слайд

Мақсаты: Проблемалық қауіпті өмір жағдайындағы балалардың әлеуметтік тұрақтануы үшін кедергі- қиындықтарды жеңу және оған жағдай жасау немесе проблеманы шешу, сонымен қатар әлеуметтік ортаның педагогикалық мақсатты, қолайлы жағдайын жасау. 

«Тәуекел топтағы» оқушылар – бұл педагогтар тарапынан ерекше көңіл бөлуді талап ететін санаттағы балалар тобы. Оларға әр түрл

#3 слайд
«Тәуекел топтағы» оқушылар – бұл педагогтар тарапынан ерекше көңіл бөлуді талап ететін санаттағы балалар тобы. Оларға әр түрлі өлшемдер (критерии) арқылы 4 топқа бөлінетін барлық оқушыларды жатқызуға болады.   Бірінші топ – ФИЗИОЛОГИЯЛЫҚ ӨЛШЕМДЕР 1. Ішкі ағзаларының созылмалы ауруы бар; 2. Есту, көру, сөйлеу мүшелерінің мәселелері бар; 3. Жиі және ұзақ ауыра береді; 4. Психоневропотологта есепте тұрады; 5. Ауыр дәрігерлік отаны басынан өткізген; 6. Стресс алған.

3 слайд

«Тәуекел топтағы» оқушылар – бұл педагогтар тарапынан ерекше көңіл бөлуді талап ететін санаттағы балалар тобы. Оларға әр түрлі өлшемдер (критерии) арқылы 4 топқа бөлінетін барлық оқушыларды жатқызуға болады.   Бірінші топ – ФИЗИОЛОГИЯЛЫҚ ӨЛШЕМДЕР 1. Ішкі ағзаларының созылмалы ауруы бар; 2. Есту, көру, сөйлеу мүшелерінің мәселелері бар; 3. Жиі және ұзақ ауыра береді; 4. Психоневропотологта есепте тұрады; 5. Ауыр дәрігерлік отаны басынан өткізген; 6. Стресс алған.

Екінші топ – ӘЛЕУМЕТТІК ӨЛШЕМДЕР 1. Асоциалды отбасында тұрады (балаға дұрыс көңіл бөлмеу немесе агрессиялық қатынас); 2. Отба

#4 слайд
Екінші топ – ӘЛЕУМЕТТІК ӨЛШЕМДЕР 1. Асоциалды отбасында тұрады (балаға дұрыс көңіл бөлмеу немесе агрессиялық қатынас); 2. Отбасы құрылымының бұзылуы (толық емес, тек формалды түрде толық, яғни бала тәрбиесімен ата- анасының біреуі ғана айналысады, өгей әке, өгей ананың пайда болуы және т.б.); 3. Аз қамтылған отбасында тұрады; 4. Ата-анасы ішімдік ішеді немесе есірткі қолданады; 5. Босқындар, оралмандар отбасынан (бейімделу және тіл меңгеру мәселелері); 6. Тұрғылықты жерін, мектепті, сыныбын ауыстырудағы бейімделу мәселелері; 7. Өз бетімен үйден кету.

4 слайд

Екінші топ – ӘЛЕУМЕТТІК ӨЛШЕМДЕР 1. Асоциалды отбасында тұрады (балаға дұрыс көңіл бөлмеу немесе агрессиялық қатынас); 2. Отбасы құрылымының бұзылуы (толық емес, тек формалды түрде толық, яғни бала тәрбиесімен ата- анасының біреуі ғана айналысады, өгей әке, өгей ананың пайда болуы және т.б.); 3. Аз қамтылған отбасында тұрады; 4. Ата-анасы ішімдік ішеді немесе есірткі қолданады; 5. Босқындар, оралмандар отбасынан (бейімделу және тіл меңгеру мәселелері); 6. Тұрғылықты жерін, мектепті, сыныбын ауыстырудағы бейімделу мәселелері; 7. Өз бетімен үйден кету.

Үшінші топ – ОҚУ- ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ӨЛШЕМДЕР 1. Оқу үлгерімі нашар; 2. Сабақты себепсіз көп босатады; 3. Жекелеген кейбір пәндерді с

#5 слайд
Үшінші топ – ОҚУ- ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ӨЛШЕМДЕР 1. Оқу үлгерімі нашар; 2. Сабақты себепсіз көп босатады; 3. Жекелеген кейбір пәндерді себепсіз босатады; 4. Оқу үлгерімі және білім сапасы түсіп кеткен.

5 слайд

Үшінші топ – ОҚУ- ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ӨЛШЕМДЕР 1. Оқу үлгерімі нашар; 2. Сабақты себепсіз көп босатады; 3. Жекелеген кейбір пәндерді себепсіз босатады; 4. Оқу үлгерімі және білім сапасы түсіп кеткен.

Төртінші топ – ҚЫЛЫҚТЫҚ КРИТЕРИЯСЫ ӨЛШЕМДЕР 1. Эмоционалды-еріктік сферасында бұзылыстар бар (өзін-өзі ұстай алмау, дөрекілік,

#6 слайд
Төртінші топ – ҚЫЛЫҚТЫҚ КРИТЕРИЯСЫ ӨЛШЕМДЕР 1. Эмоционалды-еріктік сферасында бұзылыстар бар (өзін-өзі ұстай алмау, дөрекілік, өтірік айтады, көргенсіз, эмоционалды ұшқалақ, адуындық, қорқақтық, ызақор, шектен шыққан мінез-құлық, өшпенділік, қаскөйлік, ашуланшақтық, агрессиялықтың және қаталдықтың жиі көрініс беруі, бұзақылық, тұйықтану және өзімен-өзі болып кету); 2. Пайдакүнемдік пиғылдағы әрекеттер жасау (материалдық пайда табу үшін жасалған ұсақ құқықбұзушылықтар, істер (ұрлық, алып-сатарлық, алдап кету) 3. Құрбыларымен қарым-қатынас мәселелері(жағдайсыз, формалды емес, референттік топ, тұйықтық, балалар ұжымынан шеттеп қалу, құрбыластарымен жиі болатын ұрыс-керістер, төбелестер, анти- және асоциалды сипаттағы формалды емес ұйымдарға қатысу); 4. Ата-анасымен өзара қарым-қатынастағы қиындықтар (отбасылық тәрбиелеудің жағдайсыз тұрпаты: либералдық немесе индифференттік стильдер, баладан алшақ кету, ажырасу, ата-аналармен жиі жанжалдасу және қақтығыстар және т.б.); 5. Психобелсенді заттарды қолдану (токсикомания, ішкілікке, нашақорлыққа бейімділік, соның ішінде құрамында психобелсенді заттар бар дәрілерді қабылдау); 6. Мектепішілік есепте тұратындар (кәмелетке толмағандарды мектепішілік және қалалық есепке қою туралы шешім тек қана педагогикалық кеңестің шешімімен қабылданады).

6 слайд

Төртінші топ – ҚЫЛЫҚТЫҚ КРИТЕРИЯСЫ ӨЛШЕМДЕР 1. Эмоционалды-еріктік сферасында бұзылыстар бар (өзін-өзі ұстай алмау, дөрекілік, өтірік айтады, көргенсіз, эмоционалды ұшқалақ, адуындық, қорқақтық, ызақор, шектен шыққан мінез-құлық, өшпенділік, қаскөйлік, ашуланшақтық, агрессиялықтың және қаталдықтың жиі көрініс беруі, бұзақылық, тұйықтану және өзімен-өзі болып кету); 2. Пайдакүнемдік пиғылдағы әрекеттер жасау (материалдық пайда табу үшін жасалған ұсақ құқықбұзушылықтар, істер (ұрлық, алып-сатарлық, алдап кету) 3. Құрбыларымен қарым-қатынас мәселелері(жағдайсыз, формалды емес, референттік топ, тұйықтық, балалар ұжымынан шеттеп қалу, құрбыластарымен жиі болатын ұрыс-керістер, төбелестер, анти- және асоциалды сипаттағы формалды емес ұйымдарға қатысу); 4. Ата-анасымен өзара қарым-қатынастағы қиындықтар (отбасылық тәрбиелеудің жағдайсыз тұрпаты: либералдық немесе индифференттік стильдер, баладан алшақ кету, ажырасу, ата-аналармен жиі жанжалдасу және қақтығыстар және т.б.); 5. Психобелсенді заттарды қолдану (токсикомания, ішкілікке, нашақорлыққа бейімділік, соның ішінде құрамында психобелсенді заттар бар дәрілерді қабылдау); 6. Мектепішілік есепте тұратындар (кәмелетке толмағандарды мектепішілік және қалалық есепке қою туралы шешім тек қана педагогикалық кеңестің шешімімен қабылданады).

Жасөспірімдердің аутодеструктивті мінез-құлықты бойынша «Тәуекел топқа» жататын жасөспірімдерді жатқызуға болатын өлшемдер Күні

#7 слайд
Жасөспірімдердің аутодеструктивті мінез-құлықты бойынша «Тәуекел топқа» жататын жасөспірімдерді жатқызуға болатын өлшемдер Күні: ______ Сынып:_______ Сыныпжетекшісі _________Қолы __________ №Ф.И.О. Группы критерий Физиологиялық Әлеуметтік Оқу педагогика- лық Мінез-қылық «Тәуекел топ» өлшемдері «Тәуекел топ» өлшемдері «Тәуекел топ» өлшемдері «Тәуекел топ» өлшемдері 1234561234567123412345

7 слайд

Жасөспірімдердің аутодеструктивті мінез-құлықты бойынша «Тәуекел топқа» жататын жасөспірімдерді жатқызуға болатын өлшемдер Күні: ______ Сынып:_______ Сыныпжетекшісі _________Қолы __________ №Ф.И.О. Группы критерий Физиологиялық Әлеуметтік Оқу педагогика- лық Мінез-қылық «Тәуекел топ» өлшемдері «Тәуекел топ» өлшемдері «Тәуекел топ» өлшемдері «Тәуекел топ» өлшемдері 1234561234567123412345

Файл форматы:
pptx
04.06.2018
1548
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі