Тәуелсіздік жасасын!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Тақырыбы:
“ Қазіргі заманғы
тәрбиеші
имиджі”
1 слайд
Тақырыбы: “ Қазіргі заманғы тәрбиеші имиджі”
2 слайд
2 слайд
3 слайд
3 слайд
4 слайд
4 слайд
5 слайд
5 слайд
6 слайд
6 слайд
7 слайд
7 слайд
8 слайд
8 слайд
9 слайд
9 слайд
10 слайд
10 слайд
11 слайд
11 слайд
12 слайд
12 слайд
13 слайд
13 слайд
14 слайд
14 слайд
15 слайд
15 слайд
16 слайд
16 слайд
17 слайд
17 слайд
18 слайд
18 слайд
19 слайд
19 слайд
20 слайд
20 слайд
21 слайд
21 слайд
22 слайд
22 слайд
23 слайд
23 слайд
24 слайд
24 слайд
25 слайд
25 слайд
26 слайд
Қазіргі заманғы зерттеулер Қазіргі заманғы зерттеулер
көрсеткендей, мектепке көрсеткендей, мектепке
дейінгі кезең бала өмірінің дейінгі кезең бала өмірінің
ең бай бақытты сәті ғана ең бай бақытты сәті ғана
емес, бұлемес, бұл
сонымен қатарсонымен қатар
адамзат дамуының ешкім адамзат дамуының ешкім
түсініп болмайтын ең бір ауқымды әлеуеті. Ал түсініп болмайтын ең бір ауқымды әлеуеті. Ал
мектепке дейінгі білім берудің сапасы көп мектепке дейінгі білім берудің сапасы көп
жағдайларда педагогтардың біліктілігінің жоғары жағдайларда педагогтардың біліктілігінің жоғары
болып келуіне байланысты болып келеді.болып келуіне байланысты болып келеді.
Н.Ә.Назарбаев Н.Ә.Назарбаев
26 слайд
Қазіргі заманғы зерттеулер Қазіргі заманғы зерттеулер көрсеткендей, мектепке көрсеткендей, мектепке дейінгі кезең бала өмірінің дейінгі кезең бала өмірінің ең бай бақытты сәті ғана ең бай бақытты сәті ғана емес, бұлемес, бұл сонымен қатарсонымен қатар адамзат дамуының ешкім адамзат дамуының ешкім түсініп болмайтын ең бір ауқымды әлеуеті. Ал түсініп болмайтын ең бір ауқымды әлеуеті. Ал мектепке дейінгі білім берудің сапасы көп мектепке дейінгі білім берудің сапасы көп жағдайларда педагогтардың біліктілігінің жоғары жағдайларда педагогтардың біліктілігінің жоғары болып келуіне байланысты болып келеді.болып келуіне байланысты болып келеді. Н.Ә.Назарбаев Н.Ә.Назарбаев
27 слайд
Имидж деген ұғымды қалай
түсінеміз?
Имидж – сіздің бойыңыздағы
талантыңыздың жарқырап
ашылуы, өзініз туралы жақсы пікір
қалыптастыру жолы. Имидж деген ұғымды қалай
түсінеміз? Имидж – сіздің бойыңыздағы
талантыңыздың жарқырап
ашылуы, өзініз туралы жақсы пікір
қалыптастыру жолы.
27 слайд
Имидж деген ұғымды қалай түсінеміз? Имидж – сіздің бойыңыздағы талантыңыздың жарқырап ашылуы, өзініз туралы жақсы пікір қалыптастыру жолы. Имидж деген ұғымды қалай түсінеміз? Имидж – сіздің бойыңыздағы талантыңыздың жарқырап ашылуы, өзініз туралы жақсы пікір қалыптастыру жолы.
28 слайд
Имидж – ағылшын тілінен аударғанда «бейне», «кейіп»
деген мағынаны береді. Имиджді қалыптастыру процесі кімге
байланысты және педогогикалық іс-әрекеттің табыстылығына
қалай әсер етеді? Тәрбиеші бейнесі балалар есінде ең әсерлі
сәттермен сақталып қалады. Әлемдік өркениеттің стандарттарын
ұсынатын американдық психологтардың пікірінше, тамаша табыс
феномені – адамның имиджі оның мансабымен тікелей сабақтас.
28 слайд
Имидж – ағылшын тілінен аударғанда «бейне», «кейіп» деген мағынаны береді. Имиджді қалыптастыру процесі кімге байланысты және педогогикалық іс-әрекеттің табыстылығына қалай әсер етеді? Тәрбиеші бейнесі балалар есінде ең әсерлі сәттермен сақталып қалады. Әлемдік өркениеттің стандарттарын ұсынатын американдық психологтардың пікірінше, тамаша табыс феномені – адамның имиджі оның мансабымен тікелей сабақтас.
29 слайд
Тартымды имидж дегеніміз:
Қандай да бір
жағдайда
шешім
таба білуі. Кез келген
жұмыста
жетістікке
жетудің
негізгі шарты Кез келген
жұмыста
жетістікке
жетудің
негізгі шарты Айналасындағы
адамдардың
көңілін таба
білу кепілі.
29 слайд
Тартымды имидж дегеніміз: Қандай да бір жағдайда шешім таба білуі. Кез келген жұмыста жетістікке жетудің негізгі шарты Кез келген жұмыста жетістікке жетудің негізгі шарты Айналасындағы адамдардың көңілін таба білу кепілі.
30 слайд
Сыртқы имидж
Сөйлеу мәнері
Дауыс ырғағы мен
дауыс күші
мимика
Іс-әрекеті
Киім киісі Сыртқы имидж Сөйлеу мәнері Дауыс ырғағы мен
дауыс күші мимика Іс-әрекеті Киім киісі
30 слайд
Сыртқы имидж Сөйлеу мәнері Дауыс ырғағы мен дауыс күші мимика Іс-әрекеті Киім киісі Сыртқы имидж Сөйлеу мәнері Дауыс ырғағы мен дауыс күші мимика Іс-әрекеті Киім киісі
31 слайд
Тәрбиеші имиджін қалыптасыру үшін не
істеу керек?
Тәрбиеші имиджін қалыптасыру үшін өзімен
жан-жақты жұмыс жасауы керек. Тәрбиешінің жеке
басы баланың жеке тұлға болып қалыптасуына
көмектеседі. Ақпараттың басым бөлігін біз көру
арқылы аламыз, сондықтан да біздің тартымды
бейнеміз өте маңызды. Оған ұқыптылық, іскерлік
стиль, мәнер, әдеп, күлкі жатады. Сонымен қатар
ойлау, іс-әрекет бейнесі, сөйлеу мәнері және тыңдай
білу де басты талаптар болып табылады. Балалары
мен әріптестерінің алдында өзін-өзі ұстай білуі
тәрбиеші имиджі болып саналады. Егерде бала
тәрбиешінің жеке тұлғасына қызықпаса, оқу
қызметіне деген қызығушылығы да болмауы мүмкін.
31 слайд
Тәрбиеші имиджін қалыптасыру үшін не істеу керек? Тәрбиеші имиджін қалыптасыру үшін өзімен жан-жақты жұмыс жасауы керек. Тәрбиешінің жеке басы баланың жеке тұлға болып қалыптасуына көмектеседі. Ақпараттың басым бөлігін біз көру арқылы аламыз, сондықтан да біздің тартымды бейнеміз өте маңызды. Оған ұқыптылық, іскерлік стиль, мәнер, әдеп, күлкі жатады. Сонымен қатар ойлау, іс-әрекет бейнесі, сөйлеу мәнері және тыңдай білу де басты талаптар болып табылады. Балалары мен әріптестерінің алдында өзін-өзі ұстай білуі тәрбиеші имиджі болып саналады. Егерде бала тәрбиешінің жеке тұлғасына қызықпаса, оқу қызметіне деген қызығушылығы да болмауы мүмкін.
32 слайд
Ата-аналарға арналған сауалнама
32 слайд
Ата-аналарға арналған сауалнама
33 слайд
Балалар а арнал ан сауалнама.ғ ғБалалар а арнал ан сауалнама.ғ ғ
33 слайд
Балалар а арнал ан сауалнама.ғ ғБалалар а арнал ан сауалнама.ғ ғ