Тәуелсіздік жасасын!

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Тәуелсіздік жасасын!

Материал туралы қысқаша түсінік
тәрбиешілерге
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Тақырыбы: “ Қазіргі заманғы тәрбиеші имиджі”

#1 слайд
Тақырыбы: “ Қазіргі заманғы тәрбиеші имиджі”

1 слайд

Тақырыбы: “ Қазіргі заманғы тәрбиеші имиджі”

#2 слайд

2 слайд

#3 слайд

3 слайд

#4 слайд

4 слайд

#5 слайд

5 слайд

#6 слайд

6 слайд

#7 слайд

7 слайд

#8 слайд

8 слайд

#9 слайд

9 слайд

#10 слайд

10 слайд

#11 слайд

11 слайд

#12 слайд

12 слайд

#13 слайд

13 слайд

#14 слайд

14 слайд

#15 слайд

15 слайд

#16 слайд

16 слайд

#17 слайд

17 слайд

#18 слайд

18 слайд

#19 слайд

19 слайд

#20 слайд

20 слайд

#21 слайд

21 слайд

#22 слайд

22 слайд

#23 слайд

23 слайд

#24 слайд

24 слайд

#25 слайд

25 слайд

Қазіргі заманғы зерттеулер Қазіргі заманғы зерттеулер

#26 слайд
Қазіргі заманғы зерттеулер Қазіргі заманғы зерттеулер көрсеткендей, мектепке көрсеткендей, мектепке дейінгі кезең бала өмірінің дейінгі кезең бала өмірінің ең бай бақытты сәті ғана ең бай бақытты сәті ғана емес, бұлемес, бұл сонымен қатарсонымен қатар адамзат дамуының ешкім адамзат дамуының ешкім түсініп болмайтын ең бір ауқымды әлеуеті. Ал түсініп болмайтын ең бір ауқымды әлеуеті. Ал мектепке дейінгі білім берудің сапасы көп мектепке дейінгі білім берудің сапасы көп жағдайларда педагогтардың біліктілігінің жоғары жағдайларда педагогтардың біліктілігінің жоғары болып келуіне байланысты болып келеді.болып келуіне байланысты болып келеді. Н.Ә.Назарбаев Н.Ә.Назарбаев

26 слайд

Қазіргі заманғы зерттеулер Қазіргі заманғы зерттеулер көрсеткендей, мектепке көрсеткендей, мектепке дейінгі кезең бала өмірінің дейінгі кезең бала өмірінің ең бай бақытты сәті ғана ең бай бақытты сәті ғана емес, бұлемес, бұл сонымен қатарсонымен қатар адамзат дамуының ешкім адамзат дамуының ешкім түсініп болмайтын ең бір ауқымды әлеуеті. Ал түсініп болмайтын ең бір ауқымды әлеуеті. Ал мектепке дейінгі білім берудің сапасы көп мектепке дейінгі білім берудің сапасы көп жағдайларда педагогтардың біліктілігінің жоғары жағдайларда педагогтардың біліктілігінің жоғары болып келуіне байланысты болып келеді.болып келуіне байланысты болып келеді. Н.Ә.Назарбаев Н.Ә.Назарбаев

Имидж деген ұғымды қалай түсінеміз? Имидж – сіздің бойыңыздағы талантыңыздың жарқырап ашылуы, өзініз туралы жақсы пікір қ

#27 слайд
Имидж деген ұғымды қалай түсінеміз? Имидж – сіздің бойыңыздағы талантыңыздың жарқырап ашылуы, өзініз туралы жақсы пікір қалыптастыру жолы. Имидж деген ұғымды қалай түсінеміз? Имидж – сіздің бойыңыздағы талантыңыздың жарқырап ашылуы, өзініз туралы жақсы пікір қалыптастыру жолы.

27 слайд

Имидж деген ұғымды қалай түсінеміз? Имидж – сіздің бойыңыздағы талантыңыздың жарқырап ашылуы, өзініз туралы жақсы пікір қалыптастыру жолы. Имидж деген ұғымды қалай түсінеміз? Имидж – сіздің бойыңыздағы талантыңыздың жарқырап ашылуы, өзініз туралы жақсы пікір қалыптастыру жолы.

Имидж – ағылшын тілінен аударғанда «бейне», «кейіп» деген мағынаны береді. Имиджді қалыптастыру процесі кімге байланысты жә

#28 слайд
Имидж – ағылшын тілінен аударғанда «бейне», «кейіп» деген мағынаны береді. Имиджді қалыптастыру процесі кімге байланысты және педогогикалық іс-әрекеттің табыстылығына қалай әсер етеді? Тәрбиеші бейнесі балалар есінде ең әсерлі сәттермен сақталып қалады. Әлемдік өркениеттің стандарттарын ұсынатын американдық психологтардың пікірінше, тамаша табыс феномені – адамның имиджі оның мансабымен тікелей сабақтас.

28 слайд

Имидж – ағылшын тілінен аударғанда «бейне», «кейіп» деген мағынаны береді. Имиджді қалыптастыру процесі кімге байланысты және педогогикалық іс-әрекеттің табыстылығына қалай әсер етеді? Тәрбиеші бейнесі балалар есінде ең әсерлі сәттермен сақталып қалады. Әлемдік өркениеттің стандарттарын ұсынатын американдық психологтардың пікірінше, тамаша табыс феномені – адамның имиджі оның мансабымен тікелей сабақтас.

Тартымды имидж дегеніміз: Қандай да бір жағдайда шешім таба білуі. Кез келген жұмыста жетістікке жетудің негізгі шарты

#29 слайд
Тартымды имидж дегеніміз: Қандай да бір жағдайда шешім таба білуі. Кез келген жұмыста жетістікке жетудің негізгі шарты Кез келген жұмыста жетістікке жетудің негізгі шарты Айналасындағы адамдардың көңілін таба білу кепілі.

29 слайд

Тартымды имидж дегеніміз: Қандай да бір жағдайда шешім таба білуі. Кез келген жұмыста жетістікке жетудің негізгі шарты Кез келген жұмыста жетістікке жетудің негізгі шарты Айналасындағы адамдардың көңілін таба білу кепілі.

Сыртқы имидж Сөйлеу мәнері Дауыс ырғағы мен дауыс күші мимика Іс-әрекеті Киім киісі Сыртқы имидж Сөйлеу мәнері Дауыс ырғағы мен

#30 слайд
Сыртқы имидж Сөйлеу мәнері Дауыс ырғағы мен дауыс күші мимика Іс-әрекеті Киім киісі Сыртқы имидж Сөйлеу мәнері Дауыс ырғағы мен дауыс күші мимика Іс-әрекеті Киім киісі

30 слайд

Сыртқы имидж Сөйлеу мәнері Дауыс ырғағы мен дауыс күші мимика Іс-әрекеті Киім киісі Сыртқы имидж Сөйлеу мәнері Дауыс ырғағы мен дауыс күші мимика Іс-әрекеті Киім киісі

Тәрбиеші имиджін қалыптасыру үшін не істеу керек? Тәрбиеші имиджін қалыптасыру үшін өзімен жан-жақты жұмыс жасауы керек. Тәр

#31 слайд
Тәрбиеші имиджін қалыптасыру үшін не істеу керек? Тәрбиеші имиджін қалыптасыру үшін өзімен жан-жақты жұмыс жасауы керек. Тәрбиешінің жеке басы баланың жеке тұлға болып қалыптасуына көмектеседі. Ақпараттың басым бөлігін біз көру арқылы аламыз, сондықтан да біздің тартымды бейнеміз өте маңызды. Оған ұқыптылық, іскерлік стиль, мәнер, әдеп, күлкі жатады. Сонымен қатар ойлау, іс-әрекет бейнесі, сөйлеу мәнері және тыңдай білу де басты талаптар болып табылады. Балалары мен әріптестерінің алдында өзін-өзі ұстай білуі тәрбиеші имиджі болып саналады. Егерде бала тәрбиешінің жеке тұлғасына қызықпаса, оқу қызметіне деген қызығушылығы да болмауы мүмкін.

31 слайд

Тәрбиеші имиджін қалыптасыру үшін не істеу керек? Тәрбиеші имиджін қалыптасыру үшін өзімен жан-жақты жұмыс жасауы керек. Тәрбиешінің жеке басы баланың жеке тұлға болып қалыптасуына көмектеседі. Ақпараттың басым бөлігін біз көру арқылы аламыз, сондықтан да біздің тартымды бейнеміз өте маңызды. Оған ұқыптылық, іскерлік стиль, мәнер, әдеп, күлкі жатады. Сонымен қатар ойлау, іс-әрекет бейнесі, сөйлеу мәнері және тыңдай білу де басты талаптар болып табылады. Балалары мен әріптестерінің алдында өзін-өзі ұстай білуі тәрбиеші имиджі болып саналады. Егерде бала тәрбиешінің жеке тұлғасына қызықпаса, оқу қызметіне деген қызығушылығы да болмауы мүмкін.

Ата-аналарға арналған сауалнама

#32 слайд
Ата-аналарға арналған сауалнама

32 слайд

Ата-аналарға арналған сауалнама

Балалар а арнал ан сауалнама.ғ ғБалалар а арнал ан сауалнама.ғ ғ

#33 слайд
Балалар а арнал ан сауалнама.ғ ғБалалар а арнал ан сауалнама.ғ ғ

33 слайд

Балалар а арнал ан сауалнама.ғ ғБалалар а арнал ан сауалнама.ғ ғ

Файл форматы:
ppt
16.02.2019
414
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі