Материалдар / Тазалық денсаулық кепілі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Тазалық денсаулық кепілі

Материал туралы қысқаша түсінік
тазалық пен жеке гигиена туралы ережелер.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қаңтар 2024
123
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Жезқазған қаласы,№3 жалпы білім беретін мектеп Бастауыш сынып мұғалімі:Абдрахманова Гульмира Орынбековна Пәні:дүниетану Сыныбы:1

1 слайд
Жезқазған қаласы,№3 жалпы білім беретін мектеп Бастауыш сынып мұғалімі:Абдрахманова Гульмира Орынбековна Пәні:дүниетану Сыныбы:1-сынып Бөлімі:Мен және қоғам Сабақтың тақырыбы: «Тазалық-денсаулық кепілі Оқу мақсаты: 1.1.4.1.жеке бас гигиенасын сақтаудың маңыздылығын түсіндіру ; Сабақ мақсаты: Барлығы:жеке бас гигиенасы туралы біледі; Көпшілігі:дереккөздер арқылы тазалық сақтау жолдарын көрсетеді; Кейбірі оқушылар:суреттер бойынша жеке бас гигиенасының қажеттілігін түсіндіреді; Бағалау критерийллері - заттық суретке қарап жеке бас гигиенасын сақтау туралыайтады; -суреттерді зерделеу арқылытазалықты сақтау жолын ретімен көрсетіп түсіндіред і;

Белсенді оқыту әдісі Жұптық жұмыс.«Постер» әдісі қолданылады Бос орынға қажетті сөздерді қойып оқы. Көшіріп жаз. 1.Де

2 слайд
Белсенді оқыту әдісі Жұптық жұмыс.«Постер» әдісі қолданылады Бос орынға қажетті сөздерді қойып оқы. Көшіріп жаз. 1.Дене мен киімді ……….. ұстау — бұл жеке бас гигиенасы. 2.Тазалық денсаулықты ………. көмектеседі. 3.Әр адамның жеке бас гигиенасына арналған өз …… болуы керек. Қажетті сөздер: таза,заттары, сақтауға;

Сараулау тәсілі « Дереккөз» тәсілі. «Суреттер сөйлейді» әдісі қолданылады. Суреттерді зерделеу арқылы тазалық сақтау жолын ретім

3 слайд
Сараулау тәсілі « Дереккөз» тәсілі. «Суреттер сөйлейді» әдісі қолданылады. Суреттерді зерделеу арқылы тазалық сақтау жолын ретімен көрсетіп түсіндір.

Әр тапсырмалардан соң қалыптастырушы бағалау жүргізіліп отырады . Жұптық жұмыс ҚБ «өзара бағалау» «сэндвич» әдісі қолданылады. І

4 слайд
Әр тапсырмалардан соң қалыптастырушы бағалау жүргізіліп отырады . Жұптық жұмыс ҚБ «өзара бағалау» «сэндвич» әдісі қолданылады. ІІІ-бөлік -толық және қатесіз орындаған жұп; ІІ-бөлік-жартылай орындаған жұп; І-бөлік-көмекті қажет етіп,орындай алмаған жұп ; Саралау тәсілін Дескриптор: -суреттерді зерделеп,тазалық сақтаудың маңыздылығын түсіндір; ҚБ «өзара түстер» әдісі арқылы бағалауКритериалды бағалау;

Ықшам сабақ Жаңартылған білім бағдарламасының мұғалімдердің біліктілігін арттыру курсын оқимай тұрып, қысқа мерзімді жоспарды

5 слайд
Ықшам сабақ Жаңартылған білім бағдарламасының мұғалімдердің біліктілігін арттыру курсын оқимай тұрып, қысқа мерзімді жоспарды құруда көп қиындықтарды кездестірдім. Мұғалімдердің біліктілігін арттыру курс аясында қысқа мерзімді жоспарды дұрыс құруға тренирдің кері байланысы арқылы үйрендім. Сабақ мақсатының оқу мақсатына, ал жұмыс түрлерінің мақсаттарға сейкес жүретінін түсіндім. Сол мақсатты жүзеге асыруда оқушылардың сабақ соңында белгілі бір нәтижелерді сипаттайтынын білдім. Берілген тапсырма барысында белсенді оқыту әдісі жүріп, ал саралау түрлі ресурстар арқылы жүзеге асатынын түсіндім. Ықшам сабақ дағдыларды дамытуға, зерттеуге және түрлі дереккөздегі ақпаратты зерделеуге бағытталған. Қалыптастырушы бағалаудың оқу мен оқыту үрдісінің ажырамас бөлігі екенін білдім. Жаңартылған білім беру мазмұнының ерекшелігі қандай?Бұл бағдарламаның дәстүрлі бағдарламадан ерекшелігі: Пән мазмұнының спиралді қағидатпен берілуі,яғни пән мазмұны қарапайымнан күрделенуі. Блум таксономиясы бойынша ойлау деңгейін сабақ мақсатына тікелей байланыс беретіндігі туралы ұғымдарды түсіндім. Курстың аясында қолданылған барлық іс-әрекеттерді өзімнің тәжірбиемде қолданамын, жаңашыл ұстаз болуға өзімді бағыттаймын. Ықшам сабақ арқылы өз тәжібиемде сынап көріп, оқушыларға барынша қолдау көрсетуге бағытталған жаттығу мен тапсырма әзірлеуге дайындық жасаймын.