1 слайд
Жезқазған қаласы,№3 жалпы білім беретін мектеп
Бастауыш сынып мұғалімі:Абдрахманова Гульмира Орынбековна
Пәні:дүниетану
Сыныбы:1-сынып
Бөлімі:Мен және қоғам
Сабақтың тақырыбы: «Тазалық-денсаулық кепілі
Оқу мақсаты:
1.1.4.1.жеке
бас гигиенасын
сақтаудың
маңыздылығын
түсіндіру ; Сабақ мақсаты:
Барлығы:жеке бас
гигиенасы туралы біледі;
Көпшілігі:дереккөздер
арқылы тазалық
сақтау жолдарын көрсетеді;
Кейбірі оқушылар:суреттер
бойынша жеке бас гигиенасының қажеттілігін түсіндіреді; Бағалау критерийллері
- заттық суретке қарап
жеке бас гигиенасын
сақтау туралыайтады;
-суреттерді зерделеу
арқылытазалықты
сақтау жолын ретімен
көрсетіп түсіндіред і;
2 слайд
Белсенді оқыту әдісі
Жұптық жұмыс.«Постер» әдісі қолданылады
Бос орынға қажетті сөздерді қойып оқы. Көшіріп жаз.
1.Дене мен киімді ……….. ұстау — бұл жеке бас гигиенасы.
2.Тазалық денсаулықты ………. көмектеседі.
3.Әр адамның жеке бас гигиенасына арналған өз …… болуы керек.
Қажетті сөздер: таза,заттары, сақтауға;
3 слайд
Сараулау тәсілі
« Дереккөз» тәсілі. «Суреттер сөйлейді» әдісі қолданылады.
Суреттерді зерделеу арқылы тазалық сақтау
жолын ретімен көрсетіп түсіндір.
4 слайд
Әр тапсырмалардан
соң қалыптастырушы
бағалау жүргізіліп отырады .
Жұптық жұмыс
ҚБ «өзара бағалау»
«сэндвич» әдісі қолданылады.
ІІІ-бөлік -толық және қатесіз орындаған жұп;
ІІ-бөлік-жартылай орындаған жұп;
І-бөлік-көмекті қажет етіп,орындай алмаған жұп ; Саралау тәсілін
Дескриптор:
-суреттерді зерделеп,тазалық сақтаудың
маңыздылығын түсіндір;
ҚБ «өзара түстер» әдісі
арқылы бағалауКритериалды бағалау;
5 слайд
Ықшам сабақ
Жаңартылған білім бағдарламасының
мұғалімдердің біліктілігін арттыру курсын
оқимай тұрып, қысқа мерзімді жоспарды
құруда көп қиындықтарды кездестірдім.
Мұғалімдердің біліктілігін арттыру курс
аясында қысқа мерзімді жоспарды дұрыс
құруға тренирдің кері байланысы арқылы
үйрендім. Сабақ мақсатының оқу
мақсатына, ал жұмыс түрлерінің
мақсаттарға сейкес жүретінін түсіндім. Сол
мақсатты жүзеге асыруда оқушылардың
сабақ соңында белгілі бір нәтижелерді
сипаттайтынын білдім. Берілген тапсырма
барысында белсенді оқыту әдісі жүріп, ал
саралау түрлі ресурстар арқылы жүзеге
асатынын түсіндім. Ықшам сабақ
дағдыларды дамытуға, зерттеуге және
түрлі дереккөздегі ақпаратты зерделеуге
бағытталған. Қалыптастырушы бағалаудың
оқу мен оқыту үрдісінің ажырамас бөлігі
екенін білдім. Жаңартылған білім беру мазмұнының
ерекшелігі қандай?Бұл бағдарламаның
дәстүрлі бағдарламадан ерекшелігі:
Пән мазмұнының спиралді қағидатпен
берілуі,яғни пән мазмұны
қарапайымнан күрделенуі. Блум
таксономиясы бойынша ойлау деңгейін
сабақ мақсатына тікелей байланыс
беретіндігі туралы ұғымдарды түсіндім.
Курстың аясында қолданылған барлық
іс-әрекеттерді өзімнің тәжірбиемде
қолданамын, жаңашыл ұстаз болуға
өзімді бағыттаймын. Ықшам сабақ
арқылы өз тәжібиемде сынап көріп,
оқушыларға барынша қолдау көрсетуге
бағытталған жаттығу мен тапсырма
әзірлеуге дайындық жасаймын.
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз