Телевизиялық шоу Математика ойыны 6-7 сынып презентация жарыс
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
PLAY
1 слайд
PLAY
2 слайд
К а т е г о р и я л а р
Ауызша
сұрақтар Санның
модулі Координата
лық түзу Модулі бар
Теңдеулер Амалдар
орындау
400
400 400
400 400300
300 300 300 300200 200 200
200 200100 100 100
100 100
500
500 500 500
500100
200
300
400
500 100
200
300
400
500 100
200
300
400
500 100
200
300
400
500 100
200
300
400
500
2 слайд
К а т е г о р и я л а р Ауызша сұрақтар Санның модулі Координата лық түзу Модулі бар Теңдеулер Амалдар орындау 400 400 400 400 400300 300 300 300 300200 200 200 200 200100 100 100 100 100 500 500 500 500 500100 200 300 400 500 100 200 300 400 500 100 200 300 400 500 100 200 300 400 500 100 200 300 400 500
3 слайд
Оң сан дегеніміз не?
01234567891
0Санақ басының оң жағында
орналасқан сандарСанақ басының оң жағында
орналасқан сандар Ауызша сұрақтар
100 100
3 слайд
Оң сан дегеніміз не? 01234567891 0Санақ басының оң жағында орналасқан сандарСанақ басының оң жағында орналасқан сандар Ауызша сұрақтар 100 100
4 слайд
Координаталық түзу дегеніміз
не?
Санақ басы, бағыты көрсетілген түзуСанақ басы, бағыты көрсетілген түзу Ауызша сұрақтар200
01234567891
0 200
4 слайд
Координаталық түзу дегеніміз не? Санақ басы, бағыты көрсетілген түзуСанақ басы, бағыты көрсетілген түзу Ауызша сұрақтар200 01234567891 0 200
5 слайд
Бөлшек сандар бүтін сандарға
жата ма?
Жатпайды Жатпайды Ауызша сұрақтар300
01234567891
0 300
5 слайд
Бөлшек сандар бүтін сандарға жата ма? Жатпайды Жатпайды Ауызша сұрақтар300 01234567891 0 300
6 слайд
Модулі 10-ға тең қанша сан бар?
Екі сан бар Екі сан бар Ауызша сұрақтар400
01234567891
0 400
6 слайд
Модулі 10-ға тең қанша сан бар? Екі сан бар Екі сан бар Ауызша сұрақтар400 01234567891 0 400
7 слайд
Санның абсолют шамасы ондық бөлшек
бола ма?
Болады Болады Ауызша сұрақтар500
01234567891
0 500
7 слайд
Санның абсолют шамасы ондық бөлшек бола ма? Болады Болады Ауызша сұрақтар500 01234567891 0 500
8 слайд
|-7,8| санының модулі?
7,87,8Санның модулі100
01234567891
0 100
8 слайд
|-7,8| санының модулі? 7,87,8Санның модулі100 01234567891 0 100
9 слайд
|-10| * |5| : |-25| = ?
22Санның модулі200
01234567891
0 200
9 слайд
|-10| * |5| : |-25| = ? 22Санның модулі200 01234567891 0 200
10 слайд
|-66,4| - |-8,6| = ?
57,857,8Санның модулі
300
01234567891
0 300
10 слайд
|-66,4| - |-8,6| = ? 57,857,8Санның модулі 300 01234567891 0 300
11 слайд
|-| * |-| =? Санның модулі400
01234567891
0 400
11 слайд
|-| * |-| =? Санның модулі400 01234567891 0 400
12 слайд
|-49| * |-5| - |45|= ?
200200Санның модулі500
01234567891
0 500
12 слайд
|-49| * |-5| - |45|= ? 200200Санның модулі500 01234567891 0 500
13 слайд
Координаталық түзуде
3 санынан 5 бірлікке оңға қарай
орналасқан сан?
88Координаталық түзу100
01234567891
0 100
13 слайд
Координаталық түзуде 3 санынан 5 бірлікке оңға қарай орналасқан сан? 88Координаталық түзу100 01234567891 0 100
14 слайд
-1 санынан 4 бірлікке тең
қашықтықта орналасқан екі
санды атаңыз
3 және -53 және -5Координаталық түзу200
01234567891
0 200
14 слайд
-1 санынан 4 бірлікке тең қашықтықта орналасқан екі санды атаңыз 3 және -53 және -5Координаталық түзу200 01234567891 0 200
15 слайд
-4 және 5 сандарының арасында неше
бүтін сан орналасқан?
1010Координаталық түзу
300
01234567891
0 300
15 слайд
-4 және 5 сандарының арасында неше бүтін сан орналасқан? 1010Координаталық түзу 300 01234567891 0 300
16 слайд
Суреттен T, S, K, B, A нүктелерінің координатасын
тап
-8 -6 -4 5 7-8 -6 -4 5 7Координаталық түзу400
01234567891
0 400
16 слайд
Суреттен T, S, K, B, A нүктелерінің координатасын тап -8 -6 -4 5 7-8 -6 -4 5 7Координаталық түзу400 01234567891 0 400
17 слайд
Суреттен C, R, Q, S нүктелерінің
координатасын тап
-1,5 2,5 4,5 5,5-1,5 2,5 4,5 5,5Координаталық түзу500
01234567891
0 500
17 слайд
Суреттен C, R, Q, S нүктелерінің координатасын тап -1,5 2,5 4,5 5,5-1,5 2,5 4,5 5,5Координаталық түзу500 01234567891 0 500
18 слайд
10 |x|+15 |x|= 50
x=?
-2 және 2 -2 және 2 Модулі бар теңдеулер100
01234567891
0 100
18 слайд
10 |x|+15 |x|= 50 x=? -2 және 2 -2 және 2 Модулі бар теңдеулер100 01234567891 0 100
19 слайд
150 |x| - 45 |x| = 210
x=?
-2 және 2-2 және 2Модулі бар теңдеулер
200
01234567891
0 200
19 слайд
150 |x| - 45 |x| = 210 x=? -2 және 2-2 және 2Модулі бар теңдеулер 200 01234567891 0 200
20 слайд
1,1 |x| + 4,9 |x| =27
x=?
4,5 және -4,54,5 және -4,5Модулі бар теңдеулер
300
01234567891
0 300
20 слайд
1,1 |x| + 4,9 |x| =27 x=? 4,5 және -4,54,5 және -4,5Модулі бар теңдеулер 300 01234567891 0 300
21 слайд
300 |x| - 60 |x| = 240
x=?
-1 және 1-1 және 1Модулі бар теңдеулер400
01234567891
0 400
21 слайд
300 |x| - 60 |x| = 240 x=? -1 және 1-1 және 1Модулі бар теңдеулер400 01234567891 0 400
22 слайд
|x| - 10 |x| = 9
x= ?
Шешімі жоқШешімі жоқМодулі бар теңдеулер500
01234567891
0 500
22 слайд
|x| - 10 |x| = 9 x= ? Шешімі жоқШешімі жоқМодулі бар теңдеулер500 01234567891 0 500
23 слайд
Бөлшекті қысқарту дегеніміз
не ?
Алымы мен бөлімін бірдей санға бөлуАлымы мен бөлімін бірдей санға бөлу Амалдар орындау100
01234567891
0 100
23 слайд
Бөлшекті қысқарту дегеніміз не ? Алымы мен бөлімін бірдей санға бөлуАлымы мен бөлімін бірдей санға бөлу Амалдар орындау100 01234567891 0 100
24 слайд
Қарама қарсы сандардың
қосындысы нені береді?
Нөлді бередіНөлді береді Амалдар орындау
200
01234567891
0 200
24 слайд
Қарама қарсы сандардың қосындысы нені береді? Нөлді бередіНөлді береді Амалдар орындау 200 01234567891 0 200
25 слайд
Аралас санды жай бөлшекке қалай
айналдырады?
Бөлімін бүтін санға көбейтіп алымын
қосамыз Бөлімін бүтін санға көбейтіп алымын
қосамыз Амалдар орындау300
01234567891
0 300
25 слайд
Аралас санды жай бөлшекке қалай айналдырады? Бөлімін бүтін санға көбейтіп алымын қосамыз Бөлімін бүтін санға көбейтіп алымын қосамыз Амалдар орындау300 01234567891 0 300
26 слайд
-100 – (-150) =
5050Амалдар орындау400
01234567891
0 400
26 слайд
-100 – (-150) = 5050Амалдар орындау400 01234567891 0 400
27 слайд
-1005 + (-5) =
-1010-1010Амалдар орындау
500
01234567891
0 500
27 слайд
-1005 + (-5) = -1010-1010Амалдар орындау 500 01234567891 0 500
28 слайд
Divide the class into two or more teams and
allow one team to answer the first question.
If they answer the question correctly within
the time limit (10 seconds), the team
receives the total amount of points for that
question. If they do not answer the question
correctly, the other team gets the opportunity
to answer it. Play until there are no more
questions. The team with the most points at
the end wins the game.
28 слайд
Divide the class into two or more teams and allow one team to answer the first question. If they answer the question correctly within the time limit (10 seconds), the team receives the total amount of points for that question. If they do not answer the question correctly, the other team gets the opportunity to answer it. Play until there are no more questions. The team with the most points at the end wins the game.